Hmm. Lijkt mij wel tof, al is het enigzins wel uit de buurt.
Voor zo ver ik weet heb ik zondag toch niks op de planning. Zal vanavond even de agenda erbij pakken.

-tom-562 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Je moet gewoon niet vallen!
Ik had een week voordat ik begon het hele spul gekocht (2-delig lederen overall), de eerste les had ik de jas en broek van de rijschool aan, maar dat vond ik niet echt fris en fijn. Daarna heb ik m'n eigen pak gewoon aangehad
Ik kocht mijn volledig pak + helm, laarzen en handschoenen voor ik uberhaupt een rijschool had gevonden.
Rijschool had als enige regel dat je een jas van hun aan moest omdat je zogenaamd beter op zou vallen voor instructeur/instructrice maar volgens mij was het ook gewoon reclame maken. De jassen die ze hadden waren dan wel piek fijn in orde gehouden en bij de eerste de beste defect druit en een nieuwe.
Heb gelukkig maar 1x gevallen en dat was;
1. Niet boeiend; Ik stond stil, motor donderde om en ik bleef overeind
2. Belachelijk dom, maar echt van proporties dat je jezelf gaat uitlachen; Ik stond stil, te wachten op een auto van rechts, die stopte onverwacht om voorrang te verlenen, ik kwam in de knoop met me wel aan de regels willen houden maar toch ingaan op de mogelijkheid als eerste te gaan, weg rijden uit vak terwijl je wel wil remmen en je balans niet meer hebt.
3. Ook niet zo spannend voor de motor. Volgens mij was er een stukje rubber van een val beugel eraf. Nou whoepdidoe.
[
Voor 80% gewijzigd door
GenjiBlade op 23-01-2014 13:04
]