Ok, als er sneeuw ligt, kom jij bij me langs, dan mag jij me voordoen hoe jij volop kunt remmen met ABS op een zogenaamde moderne automobiel.EgMaf schreef op zondag 14 december 2014 @ 01:23:
[...]
Dit klinkt alsof je alleen maar ervaring hebt met ouderwetse ABS systemen. De huidige zijn veel nauwkeuriger in "heel zachtjes remmen" dan je zelf bent.
FYI: ik ben 25 jaar ICT prostituée geweest met elke 4 jaar een nieuwe leasebak, dus geen ouderwetsche ABS voor mij. Als het glad is, werkt ABS niet. Het lijkt er meer op dat jij de bedoeling van ABS niet snapt. ABS is geen superrem, maar een systeem dat ervoor zorgt dat je wielen niet blokkeren en je zodoende dus optimaal remt met behoud van grip, zodat je kunt uitwijken tijdens het (volop) remmen.
Ik speel juist erg veel met dat soort dingen om een gevoel te krijgen wat ik ermee kan in een noodsituatie. Dus als er sneeuw ligt of ik het idee heb dat het glad is, rem ik altijd bewust een paar keer om vast te stellen hoe glad het precies is en wat mijn electronisch brein in de auto ervan maakt. Alleen dan kan ik bepalen hoe hard ik kan rijden en wat ik moet doen in penibele situaties.
Vandaar mijn opmerkingen. Ik lul niet uit mijn nek; het is puur ervaring en eigen experimenten.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.