Ging over motoport leek, was ook een merkwaardig gesprek.
"Aangezien we dit model niet in XL Lang voeren, moet je deze meteen afrekenen als je hem wilt bestellen"
Het was dat ik zelf zat op te letten, want ik heb ook een textiel die gewoon te-kort is doordat ze niet hadden gemeld een broek er ook in lengtematen te krijgen is.
Andere motoport vestiging ging een maatje van me eens een revisie kitje halen voor zijn hydraulische koppelingspomp. Voor een VFR uit 1989 (dat ding op je stuur) Revisiekitje was 79,95, monteren wouden ze wel doen voor nog een hoger bedrag. Uiteindelijk was dat hem niet gelukt en heb ik hem een gebruikte pomp verkocht die goedkoper was dan dat hele revisiekitje.
Ben tevreden over mijn vaste kleinere motordealer, maar zo vaak gehad bij andere motorzaken dat ze kleding probeerden te verslijten die gewoon totaal niet pastte.
Toppunt was een bekende grote motorzaak in Amsterdam met een verkoper die me vriendin wel een lederen alphinestars broek zou verkopen. Pastte voor geen meter en zag er niet uit. Was volgens de verkoper perfect. Toen ze aangaf dat het nergens op leek was me vriendin dan maar niet een typje voor sportieve kleding
Buiten dat voelde ze zich gewoon geintimideerd door die mafkees die op de meeste random momenten haar in de gaten leek te houden. Het is dat ik die dag niet erg wakker was en zelf redelijk op afstand stond te kijken.
[
Voor 6% gewijzigd door
Ghostrider op 15-11-2014 21:15
]