Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.600 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

PilatuS schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:32:
[...]

Handschoenen aan, helm op. Handschoenen uit, helm af. Oordoppen in. Handschoenen aan, helm op :P
Handschoenen uit, helm af, binnen sleutels pakken, helm op handschoenen aan :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Zeker weten dat je de motor op het stuurslot heb staan, zeker weten dat je de sleutel uit het contact gehaald hebt, zeker weten dat de sleutel in de jas zit van je motorjas ... maar toch checken of de sleutel er echt wel zit.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Over muziek gesproken, luisteren jullie muziek tijdens het motorrijden? En zo ja, leidt dat niet erg af? Vooral tijdens lange ritten over de snelweg is mijn eigen zang in de helm niet voldoende en mis ik toch wel wat muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

Ik rij met muziek op als de stad uit ga. Echt afleiden doet het niet, maar ik hoor echt geen zak meer i.t.t. rijden met oordoppen. Muziekje voor langere stukken is wel heel relax :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00

Bommes

Capo del formaggio

Meestal wel een muziekje aan, en oordoppen in. Muziek hoor ik dus ook maar net op de achtergrond maar dat is voldoende.
Leid mij niet echt af, in de auto heb ik ook muziek aan en de ramen dicht, dan hoor ik ook net zo weinig buiten/omgevingsgeluiden. (zeker in mijn herrie Caddy)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:17
XBL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:39:
Ik rij met muziek op als de stad uit ga. Echt afleiden doet het niet, maar ik hoor echt geen zak meer i.t.t. rijden met oordoppen. Muziekje voor langere stukken is wel heel relax :).
Heb ik ook een keer gedaan. Viel me alleen op dat de muziek erg hard mist om het te horen. Kan je beter een Goldwing nemen met ingebouwd 5.1 systeem.
Maar dan wel Sky Radio aanzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

(jarig!)
Jolke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:35:
[...]

Heb ik ook een keer gedaan. Viel me alleen op dat de muziek erg hard mist om het te horen. Kan je beter een Goldwing nemen met ingebouwd 5.1 systeem.
Maar dan wel Sky Radio aanzetten :+
Hee, die passeerde ik laatst in de file :)
Muziek was inderdaad nog prima te horen ondanks mijn helm, oordoppen en het geluid van 2 motoren.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik zou eigenlijk wel meer muziek willen luisteren maar ik krijg een Sennheiser HD558 niet in mijn helm. Zeker voor de langere ritten verveelt je eigen stem wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de racers onder ons met circuit dagen en een affectie met techniek die data loggers gebruiken

check dit :) (god weet binnen kort te koop en hopelijk niet debiel duur)

http://www.gtme.co.uk/Torque.aspx?id=14

en mini ps-je ivm iedereen die zon toren hoge druk in zijn banden zet (dat rond de 3 bar gebeuren op motoren die geen 260kg of meer wegen, of wanneer je nooit met passagier EN baggage rijd)
te hoge druk laat je banden sneller 4kant worden omdat het oppervlak dat de grond raakt kleiner is, dus harder is zeker niet beter voor KMs.

(ik lees dit ook maar in een blad op dit moment, had er nooit zo over nagedacht)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:06

_Apache_

For life.

Ik luister vaak FM radio via de interphone. Op lange ritten gaat deze juist uit (omdat de frequentie dan vaak veranderd en het begint te storen).
Muziek, met niews en verkeersinformatie gemengd, precies wat ik wil horen. :)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

joshje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

achterband op 1.9!? niet een beetje hoog? wij rijden altijd met voor 2.1 en achter 1.6
ik weet niet met wat voor banden je rijd maar ik neem aan supercorsa's?
Warm gemeten he. Dus koud is dat rond de 1.6. En ja ik rijd op Diablo SuperCorsa's. SC1 voor en SC2 achter.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Muziek discussie;

Ik gebruik een single-ear BT headset in combi met mn telefoon en een Spotify playlist offline.
Ik zou op zich wel FM willen maar ik wil liever niet streamen en podcasts halen het nut van FM er wel een beetje uit (Tenzij je een specifiek interview oid wil horen)

Vindt het eigenlijk helemaal niet storend of afleidend.
Binnen de bebouwde kom hoor ik (Na volume aanpassing) alles eigenlijk prima en op de snelweg is muziek wel een welkome verandering op puur windruis.

Voor de motor-tics:

Knipperknopduwtyferitus - check
Helmzingen - check
Hoor ik nou iets? - check
Olie focus - check.
Tien-versnellingbak-syndroom - check.
Ik weet zeker dat de VFR een 7,8,9 en 10 heeft, ik ben alleen niet er uit welke combo code ik moet hebben om deze te unlocken. Is het nu 5,4,5,6,knipperrechts,koppeling,knipperuit,5,6 of iets anders?

Voor de rest:
Ritsen/zakken; Zitten goed voor ik op stap.
Sta ik in 1?'; Nope. Stilstaan is neutraal, dan heb ik namelijk last van 'Tankairdrumcompulsie'
Spiegels kwijt op trapfiets; Nee. Wel last van "En hoe schakelde ik hier op ookalweer?"
Zwaaien vanuit auto; Nope.
Chokecheck. Choke? What is this mythical thing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:41

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb de leeftijd bereikt dat muziek m'n rijstijl niet meer beinvloed. Dus gewoon m'n eigen mp3tjes aan en gaan! Aangezien ik alle nummers inmiddels van buiten ken, leidt het ook niet af.

Van Lamb of God tot Daniël Lohues, no problemo.

Een interessant audioboek luisteren zou ik dan weer niet doen, want dan mis je steeds een stuk in het verhaal wanneer je even door een mooie set bochten gaat XD

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
steveman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

tot Daniël Lohues, no problemo.

[...]
offtopic:
Oew, mooi album zijn laatste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan echt niet muziek luisteren tijdens het rijden... lijd me dan echt af op een of andere manier

op het werk doe ik het juist wel, lekker instrumentaal aanzetten, oordoppen in en lekker maximaal focus op het probleem voor me.

geen externe input werkt dan heerlijk, geen idee waarom het averechts werkt op de motor (bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
steveman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:42:
Ik heb de leeftijd bereikt dat muziek m'n rijstijl niet meer beinvloed. .
Opa <+:)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hij rijdt vast altijd als een beest, onafhankelijk van de muziek. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb eigenlijk _altijd_ muziek aan staan, behalve op de motor. Dat gaat niet goed samen op 1 of andere manier. En ik mis het totaal niet (mijn Yoshimura maakt al muziek genoeg >:) )

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jolke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:08:
Hij rijdt vast altijd als een beest, onafhankelijk van de muziek. >:)
"...dan komt het beest in mij naar boven... De wezel"
-Finkers

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Jolke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:35:
[...]

Heb ik ook een keer gedaan. Viel me alleen op dat de muziek erg hard mist om het te horen.
Ik luister met in-ear doppies. Nergens last van en sluit ook nog lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:33
XBL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:06:
Ik luister met in-ear doppies. Nergens last van en sluit ook nog lekker af.
Heb je dan geen last van de draadjes als je je helm af doet?

Ik heb zelf speakers in m'n helm gemonteerd, maar die dingen zijn te zacht om fatsoenlijk muziek te luisteren op de snelweg. Met Alpine musicsafe oordopjes gaat het wel iets beter, die filtert de wind meer dan de muziek.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

TorX schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Heb je dan geen last van de draadjes als je je helm af doet?
Neuh? De oordopjes zitten prima in m'n oren, dus dat blijft zitten bij het op en af doen van m'n helm. En zelfs al zouden ze los gaan bij het afzetten van m'n helm, dat maakt toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Qua muziek ben ik toch wel erg blij met de SRC:

Afbeeldingslocatie: https://www.mxalliance.co.za/img/assets/productitemsgallery/8450/0000-Schuberth-SRC-System-for-Schuberth-Helmets---634334586992118603.jpg

Ook al is er flink wat ruimte voor verbeteringen is het wel ideaal dat het gewoon je oude nekkraag vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
XBL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:36:
[...]
Neuh? De oordopjes zitten prima in m'n oren, dus dat blijft zitten bij het op en af doen van m'n helm. En zelfs al zouden ze los gaan bij het afzetten van m'n helm, dat maakt toch niet uit?
Toen ik het met een collega had over headsetjes voor in de helm, daagde hij me uit om de oordopjes van m'n mp3 speler in te doen, helm op te doen en weer af te doen. Ik weet niet meer precies waarom, maar dat afdoen deed erg pijn en die collega wist al dat dat zou gebeuren. Dus toen toch maar voor die speakers gegaan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Nergens last van, al draag ik een systeemhelm, dus wellicht dat ik daardoor de helm (onbewust) goed kan manoeuvreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
XBL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:56:
Nergens last van, al draag ik een systeemhelm, dus wellicht dat ik daardoor de helm (onbewust) goed kan manoeuvreren.
Ik ook ;) Ik ga het nog wel een keer uitproberen dan...

Btw, wat betreft die tics is doorschakelen als ik al in de hoogste versnelling zit de meest voorkomende. M'n lesmotor had een versnellingsindicator, dat was wel handig. Soms tel ik bewust de versnellingen mee in m'n hoofd (omhoog en omlaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

TorX schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Toen ik het met een collega had over headsetjes voor in de helm, daagde hij me uit om de oordopjes van m'n mp3 speler in te doen, helm op te doen en weer af te doen. Ik weet niet meer precies waarom, maar dat afdoen deed erg pijn en die collega wist al dat dat zou gebeuren. Dus toen toch maar voor die speakers gegaan... :+
Klinkt bekend. Ik heb ook een tijdje met in-ears gereden, maar dat is altijd een hel bij het afdoen van mijn (systeem)helm. Ik moet nog eens voor helmspeakertjes kijken, maar het systeem van Schuberth zelf is nogal onbetaalbaar.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Iedereen die nog schakelt als hij / zij al in de hoogste versnelling zit, rijdt niet genoeg / heeft nog niet genoeg gereden op zijn motor.

Ik ken het namelijk wel, maar doe het al tijden niet meer. Eén blik op mijn km-teller / toerenteller en ik weet in welke versnelling zit.

In-ears heb ik soms ook in, als ik langere stukken rijd. Dat gaat best aardig. Wel een beetje op de muziekkeuze letten, want soms rijd ik er wel harder door. Uitdoen doe ik bijna altijd voordat ik mijn helm af doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Marc Rademaker schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:20:
Iedereen die nog schakelt als hij / zij al in de hoogste versnelling zit, rijdt niet genoeg / heeft nog niet genoeg gereden op zijn motor.
:F

Ik heb het nog regelmatig, wie KTM 690 rijdt weet dat de close ratio bak nergens over gaat :X . GSX-R1000 hoef je pas bij 299 over na de 6, das andere koek natuurlijk :>

Probeer een enduro en je weet waarom ze zeggen "In de 4 gaat die nog op het achterwiel" :z

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

Heb je dat topic op motorforum wel gelezen, deze "tik" staat op nummer 2. Er zitten daar mensen die het af en toe nog wel eens hebben met 300.000 km op de teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:13

Ik ken het namelijk wel, maar doe het al tijden niet meer. Eén blik op mijn km-teller / toerenteller en ik weet in welke versnelling zit.

In-ears heb ik soms ook in, als ik langere stukken rijd. Dat gaat best aardig. Wel een beetje op de muziekkeuze letten, want soms rijd ik er wel harder door. Uitdoen doe ik bijna altijd voordat ik mijn helm af doe.
Ik rijd bijna 500km per week en heb ondertussen al ruim 35000km op m'n huidige motor gereden maar doe het nog meerdere malen per rit :P 8)7

Verder:
Knipperknopduwtyferitus: check
Tien-versnellingsbaksyndroom: check
Ritsen/Zakken checken: nope
Zingen in de helm: check
Sta ik in 1?: heel soms, checkje dus
Spiegels kwijt op de fiets: niet dat ik ze probeer te gebruiken, maar zou het soms handig vinden :+
Hoor ik nou iets? : check, maar momenteel terecht (NAKS en uitlaat zijn aan vervanging toe :X
Olie-focus bij regen: check
Zwaaien vanuit de auto: check
ChokeCheck: wel een choke, maar geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ghostrider schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

:F

Ik heb het nog regelmatig, wie KTM 690 rijdt weet dat de close ratio bak nergens over gaat :X . GSX-R1000 hoef je pas bij 299 over na de 6, das andere koek natuurlijk :>

Probeer een enduro en je weet waarom ze zeggen "In de 4 gaat die nog op het achterwiel" :z
Idd, zeker met een SS o.i.d. merk je weinig verschil tussen de 4, 5 en 6 als je legale snelheden rijdt :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Erasmo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:39:

[afbeelding]

Ook al is er flink wat ruimte voor verbeteringen is het wel ideaal dat het gewoon je oude nekkraag vervangt.
Die staat ook op mijn verlanglijst, werkt de FM radio een beetje goed op die dingen?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik rijd dagelijks 80 mijl, en elke dag schakel ik een paar keer door naar de '7'...
Gewoon om te dubbelchecken dat ik wel in 6 zit, 5 en 6 schelen qua toerental namelijk niet erg veel, maar ik wil wel zo zuinig mogelijk rijden (bij de cruise-snelheid naar keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Ik raak telkens mijn normale oordoppen kwijt. Ik gebruik dus mijn in-ears voor flits waarschuwing/navigatie en demping van de buitenherrie.

Zolang je even zorgt dat je draad je hoofdbeweging niet belemmerd voor je wegrijd is er niks aan de hand. Soms gaat er wel 1 uit als ik mijn helm op zet.. irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik rij op een 1000cc twin, dus ik merk ook niet zoveel verschil tussen de 4, 5 of 6. Hij heeft koppel genoeg om in elke versnelling weg te trekken, dus ik schakel ook nog wel eens naar zn 7 :+

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hier ook een 1000cc twin, maar ik heb op langere stukken nog wel eens een dubbel check of ik mijn choke uit heb en of er niet toch nog een 7e versnelling op zit. Paar keer met choke het eerste uur gereden, vind de motortemperatuur niet zo leuk. :|
Ik rijd te weinig denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik grabbel op de RSV minstens 1x per minuut met mijn linkerduim wat rond om te doublechecken of de knipper uit is, het licht aan en de choke (nouja, verhoogd stationair) dicht.

Nu op de 650GS wil ik continu opschakelen, het ding heeft maar 5 versnellingen wat ik niet gewend ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

}:O poep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Hoe werkt dat :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
Haha, ok ok, blijkbaar was ik iets te voorbarig. Met mijn magere 600cc merk ik het verschil behoorlijk goed en dus schakel ik niet meer door naar die illustere 7e versnelling ;) Met een 1000cc is dat mogelijk anders, maar dat zou ik dus niet weten :P

Oordopjes uitdoen is gewoon ff beetje wringen met m'n handen en dan kan ik oordoppie wel uitdoen met mijn helm op? Anders doet het soms inderdaad zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wel zeggen ik rijd regelmatig 50 km/h in zijn 6 (2500 toeren draait het blok dan) maar dan heb ik geen behoefte meer om op te schakelen naar de 7de versnelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Om mijn "in welke versnelling sta ik" vraagstuk op te lossen (of het doorschakelen naar zijn 7 te voorkomen) heb ik een tijdje terug een Gipro X geinstalleerd. Altijd zichtbaar in welke versnelling ik rij en het scheelt me overbodige handelingen :). Nu heb ik zelden nog de drang nog om door te schakelen :).

[ Voor 26% gewijzigd door fredkroket op 16-10-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

[afbeelding]

Bij gebrek aan een Schuberth helm (en g'held d´rvoor) heb ik een permanentere oplossing om m'n dagelijkse dosis radiolullen binnen te krijgen.Ik rij elke dag 120 KM motor met m'n Sena SMH 5, prima headsetje. Ding is met Bluetooth gekoppeld aan m'n Android telefoon. Heb na de afloop van het contract van m´n 2 jaar oude HTC One S een ´onbeperkt data´ abonnement genomen bij Youfone. In de praktijk is dit max 2 GB, maar prima voor het streamen van audio.

Android Apps:
3FM
Subsonic (+ server installatie & jaarlijks abbonnementje van 12 dollar)
Trigger (voor het automatisch opstarten van 3FM en Flitsmeister bij het verbinden met de de Sena SMH5)

Echt ideaal. Duw ik op 'play' op de Sena dan stopt 3FM en start m'n playlist op Subsonic. Handig als de reclame je nek uit komt.

Ow, over dat ´staatm'nknipperlichtwelechtuitennuennuennuennuennuennuennuennuennuennuennu'. Ik dacht dat ik de enige was! Onlangs een GoPro filmpje opgenomen op vakantie waar je m'n hand ziet, en bízar hoe vaak ik aan dat knopje zat per gereden meter. Dat íe het nog doet..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Klinkt goed, zeker ook die Subsonic server - zo eentje heb ik er thuis ook draaien. Ideaal voor music-on-the-go. Nu nog een goede headset, of beter een nieuwe helm met geïntegreerde headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Chakotay schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:33:
Ik grabbel op de RSV minstens 1x per minuut met mijn linkerduim wat rond om te doublechecken of de knipper uit is, het licht aan en de choke (nouja, verhoogd stationair) dicht.

Nu op de 650GS wil ik continu opschakelen, het ding heeft maar 5 versnellingen wat ik niet gewend ben :P
Ik kan maar niet wennen aan de positie van de claxon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Piekartz87 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:56:
[...]

Ik kan maar niet wennen aan de positie van de claxon :P
Op de RSV? Ik grijp ook best vaak mis als ik een tijdje op een andere motor gereden heb idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Elect schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

Bij gebrek aan een Schuberth helm (en g'held d´rvoor) heb ik een permanentere oplossing om m'n dagelijkse dosis radiolullen binnen te krijgen.Ik rij elke dag 120 KM motor met m'n Sena SMH 5, prima headsetje. Ding is met Bluetooth gekoppeld aan m'n Android telefoon. Heb na de afloop van het contract van m´n 2 jaar oude HTC One S een ´onbeperkt data´ abonnement genomen bij Youfone. In de praktijk is dit max 2 GB, maar prima voor het streamen van audio.

Android Apps:
3FM
Subsonic (+ server installatie & jaarlijks abbonnementje van 12 dollar)
Trigger (voor het automatisch opstarten van 3FM en Flitsmeister bij het verbinden met de de Sena SMH5)

Echt ideaal. Duw ik op 'play' op de Sena dan stopt 3FM en start m'n playlist op Subsonic. Handig als de reclame je nek uit komt.

Ow, over dat ´staatm'nknipperlichtwelechtuitennuennuennuennuennuennuennuennuennuennuennu'. Ik dacht dat ik de enige was! Onlangs een GoPro filmpje opgenomen op vakantie waar je m'n hand ziet, en bízar hoe vaak ik aan dat knopje zat per gereden meter. Dat íe het nog doet..
Ik gebruik deze radio-app, simpel zonder opsmuck een stream selecteren en gaan. Je kan instellen dat je favoriete radiostation automagisch opstart als de app aan gaat en de streams zijn goed stabiel. Mocht door een netwerk-hiccup de stream wegvallen start ie hem automatisch weer op wanneer het kan.
ToolkiT schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Die staat ook op mijn verlanglijst, werkt de FM radio een beetje goed op die dingen?
Welke helm heb je? Er zit namelijk nogal een verschil in of van de interne helm-antenne gebruik kan maken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Erasmo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

Welke helm heb je? Er zit namelijk nogal een verschil in of van de interne helm-antenne gebruik kan maken of niet.
C3PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

50k niet genoeg? Als ik dat doe, kijk ik natuurlijk niet op de klok, want dan zie ik op de schakelindicator dat ik al aan de limiet zit. Maar op die RT had ik vaak het gevoel dat ik er nog een had (of nodig had). En schakelen doe ik op gevoel; ik ben geen instrumentenridder :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dan heb je als het goed is al een extra antenne in de helm :) Ik heb de C3 en heb op het traject Achterhoek-Den Helder op 98% van de route redelijk bereik met Radio1, wel met een kraakje hier en daar. Een muziek-zender is altijd wel goed te beluisteren. Tegenwoordig heb ik onbeperkt internet op de telefoon dus stream ik lekker :P
Het is wel jammer dat er geen DAB-radio in zit voor het geld. De accuduur is wel goed, ik kan er een uur of 14 constant mee streamen.

Oh en flitsnav-notificaties in de helm is altijd lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:43

[afbeelding]

SRC systeem voor de C3 is echt geld verbranden. Ik heb nu 3 replacements gehad van mijn schuberth dealer maar ik ben het helemaal zat. Bij alle 3 was de linker speaker binnen een paar weken kapot. Alles netjes en op de juist manier in de helm gemaakt, laatste keer door dealer zelf laten doen, is echt gewoon om te janken wat voor troep dat is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 21:10
Ik gebruik op mijn Schuberth C3 al bijna 2 jaar de Sena SMH5FM. Kost nu iets van 95 euro via eBay en je hebt bluetooth, FM radio en een afneembare microfoon, hetgeen ik toch wel belangrijk vond. Werkt perfect, het zou alleen wel tof zijn als er een nieuwe versie met een DAB+ tuner komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DAB+ moet je niet "overraten". Er zijn nog te weinig radiostations welke de mogelijkheden van DAB+ écht benutten én de infra ervoor is ook nog niet optimaal.

Ik heb DAB+ in m'n auto en rijd dagelijks door een aantal tunnels (Noord tunnel, Maastunnel, Drechttunnel) en daar is 0.0 ontvangst de realiteit. De tunnel bij Utrecht (A2/Leidsche Rein) geeft 0.0 verstoring :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Chakotay schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Op de RSV? Ik grijp ook best vaak mis als ik een tijdje op een andere motor gereden heb idd :P
Jup, het blijft ook gewoon onnatuurlijk aanvoelen, wie dat ooit verzonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die comments... :r

Oorzaak van dit verhaal is gewoon dat de UK in z'n anti-EU idioterij niet aanhaakt bij internationale verdragen om boetes door te sturen. Maar ipv eigen overheid verantwoordelijk te houden zit iedereen weer te zaniken over "those foreigners" :X

Echt, zo blij dat ik van dat eiland af ben.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

dion_b schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Die comments... :r

Oorzaak van dit verhaal is gewoon dat de UK in z'n anti-EU idioterij niet aanhaakt bij internationale verdragen om boetes door te sturen. Maar ipv eigen overheid verantwoordelijk te houden zit iedereen weer te zaniken over "those foreigners" :X

Echt, zo blij dat ik van dat eiland af ben.
Maar hier doen we hetzelfde. We zijn tegen 'meer Europa' en daardoor kán 'Europa' vrij weinig effectiefs doen. We veroorzaken dus zelf de ineffectiviteit van de EU door het tegen te houden. Een beetje zoals Greenpeace heeft bijgedragen aan een slechter millieu door tegen kernenergie te zijn. Meer kolencentrales dus omdat kernenergie niet 'groen' is... 8)7

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:37
idd poep haha!
Ik rijd nu 2 jaar elke dag op dezelfde motor, heb helaas bijna alle tics die op M-F staan beschreven :P
Ik zal dan wel niet kunnen rijden dan oOo

[ Voor 7% gewijzigd door Frontysco op 16-10-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
Zojuist decoy gespot langs kant van a7 richting A'dam met ANWB. Niks ernstigs hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Zal weer eens niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

lol :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
GenjiBlade schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:06:
Zojuist decoy gespot langs kant van a7 richting A'dam met ANWB. Niks ernstigs hoop ik?
Pics!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
GenjiBlade schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:06:
_O- _O- _O- meen je niet hoelaat? stond ik toen al te flitsen van verveling of was je daarvoor.

blok is alweer aan flenters gelopen :'( word weer een nieuw blok zoeken. wat een beetje water niet kan aanrichten :X (ja in februari ofzo _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Beetje water? Ik zag een paar dagen geleden hier een filmpje langskomen, waar een motor zeker een meter onder water stond/reed. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Jolke schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:34:
Beetje water? Ik zag een paar dagen geleden hier een filmpje langskomen, waar een motor zeker een meter onder water stond/reed. :?
maar kwam het ook in het blok terecht waardoor de hele cilinder volliep? O-) het starten ging namelijk niet in 1 keer toen :')

had ik toen even de bougies eruit gedraaid en even gewacht was het blok nooit voor de 1e en dus ook van daag voor de 2e keer aan flenters gegaan 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door DECOY88 op 16-10-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Heb je geprobeerd het blok door de compressie te laten draaien met water ipv lucht in de cilinders?

Krak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
DECOY88 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:37:
[...]

maar kwam het ook in het blok terecht waardoor de hele cilinder volliep? O-) het starten ging namelijk niet in 1 keer toen :')

had ik toen even de bougies eruit gedraaid en even gewacht was het blok nooit voor de 1e en dus ook van daag voor de 2e keer aan flenters gegaan 8)7
Tja, volgens Herman Finkers liep Jezus op water, niet op benzine. Zou het hier andersom moeten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casey Stoners reactie op Marc Marquez zijn highspeed wobble
https://vine.co/v/Oq25atOVPrP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:32:
:D

"Meh, dat kan ik beter... snertjong" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
Chakotay schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

:D

"Meh, dat kan ik beter... snertjong" :+
Meer van, dat deed mijn duc elk rondje, drie keer. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:22

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:32:
Stoner moet zn mond houden!
heb em meegemaakt toen ie nog in Engels kampioenschap reed, kwamen we park ferme in en reden we ff tegen zn achterband aan, ging ie al klagen bij race direction...

rijden kan ie! maar als persoon is het een over het paard getild jochie met teveel centen!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teveel centen?

zijn ouders hebben altijd hun ballen uit de broek gewerkt om maar te kunnen wonen in spanje terwijl Casey ongeveer ieder kampioenschap reed dat ie mee mocht doen op zijn leeftijd.

en waarom rij jij ook tegen de achterband van een racemotor?
als je niet netjes afstand kan houden hoor je ook gewoon niet thuis in een parkferme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

talin schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:03:
[...]

Stoner moet zn mond houden!
heb em meegemaakt toen ie nog in Engels kampioenschap reed, kwamen we park ferme in en reden we ff tegen zn achterband aan, ging ie al klagen bij race direction...

rijden kan ie! maar als persoon is het een over het paard getild jochie met teveel centen!
Uhm, zou je niet eerst de link openen alvorens te reageren?

Hij houdt ook gewoon z'n mond........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Chakotay schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:05:
Heb je geprobeerd het blok door de compressie te laten draaien met water ipv lucht in de cilinders?

Krak :+
was toen nog geen krak maar zal niet geholpen hebben uiteindelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

steveman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
DECOY88 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:09:
[...]

_O- _O- _O- meen je niet hoelaat? stond ik toen al te flitsen van verveling of was je daarvoor.

blok is alweer aan flenters gelopen :'( word weer een nieuw blok zoeken. wat een beetje water niet kan aanrichten :X (ja in februari ofzo _O- )
Was net een paar minuten voor ik postte dat ik je zag. ;) helaas geen Pics, ik was aan het koekblikken richting Hoorn (Wel even netjes bij de Esso na Purmerend gestopt om te tanken/posten) , ANWB en een licht getint (volvo?) stonden al bij je, anders was ik wel rechtsomkeert gegaan om je hulp aan te bieden of iig een taxirit ergens heen.

Jammer van je blok! Enig idee hoe er daar water in komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:22

talin

ES-MA

steveman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

had ik gedaan ;)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
GenjiBlade schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:48:
[...]
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
GenjiBlade schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Was net een paar minuten voor ik postte dat ik je zag. ;) helaas geen Pics, ik was aan het koekblikken richting Hoorn (Wel even netjes bij de Esso na Purmerend gestopt om te tanken/posten) , ANWB en een licht getint (volvo?) stonden al bij je, anders was ik wel rechtsomkeert gegaan om je hulp aan te bieden of iig een taxirit ergens heen.

in februari om laten donderen in ijmuiden in de kuil |:( maar dacht dat er toen geen water in gelopen was dus gewoon gestart. en die schade heeft nu zijn laatste tol geëist -O-

maar het volgende blok staat al klaar om overgebouwd te worden. *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
8 maanden mee rondgereden ... hm, geen goed idee.

Nieuw blok heb je snel geregeld dan. Goede contacten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DECOY88 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:40:
[...]

was toen nog geen krak maar zal niet geholpen hebben uiteindelijk :/
WTF spook jij allemaal uit met je motoren? _O-

Een jaar of 6 geleden zaten heel mijn fiets én helmvizier vol met jouw motorolie toen ik even achter je reed tijdens een ritje met GoT (toen reed je nog met een GS500), en nou laat je je fiets water drinken én rijd je er daarna gewoon mee door zonder er naar om te kijken?

Als je zo'n apparaat nodig hebt als dagelijks vervoer dan zou ik toch eens een wat andere rijstijl óf aanschaf overwegen (lees: iets met fabrieksgarantie).
Jolke schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:56:
8 maanden mee rondgereden ... hm, geen goed idee.

Nieuw blok heb je snel geregeld dan. Goede contacten. :)
Waarschijnlijk zijn er ná die "duikpartij" wat drijfstangen krom geslagen (2/2) tijdens het direct starten ná het waterballet. Dat eist gewoon z'n tol (een nieuw blok) op een gegeven moment.

[ Voor 30% gewijzigd door Will_M op 17-10-2014 21:22 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
wimmel_1 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:15:

Waarschijnlijk zijn er ná die "duikpartij" wat drijfstangen krom geslagen (2/2) tijdens het direct starten ná het waterballet. Dat eist gewoon z'n tol (een nieuw blok) op een gegeven moment.
dacht dat er niet zoveel gebeurd was na dat waterballetje. lag nog met de luchtfilter enz. boven water maar waarschijnlijk gewoon ergens tussendoor gelopen. en dan ga je een afweging maken. als ik er zonder problemen mee thuis kan komen. wat kost een blokrevisie vergeleken met een ander blok.

en ik dacht dat het het wel uit zou zingen tot de winter en dan eens de koppen nakijken en evt. bijstellen/seals vervangen.

benzine pomp was ook maar een extraatje van dat ene waterballetje _O-
wat zon middagje in het zand en bagger kloten wel niet kan kosten. maar een voordeel alles was dicht bij huis. 3 weken terug stond ik nog met deze motor in de eiffel.

en die gs. ja de gs O-) die had iets te vaak in de kant gelegen en had daar de nodige schade en lekkages opgelopen. voor die rit was ik nog s avonds de berm ingevlogen. iets met een bocht verkeerd inschatten en denken dat je wel even kan oversteken via de middenberm. niet dus _O-

[ Voor 17% gewijzigd door DECOY88 op 17-10-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
wat een ochtend...

Cilinderslot vergeten af te doen en weg proberen te rijden :F
Na de motor weer rechtop te hebben gekregen en 20km te hebben gereden. benzine op :F
Op de reserve naar het pompstation, vol gooien die hap!!!
Aan de kassa, waar de F*CK is mijn portomonee?! :F
Vriendin bellen, poromonee ligt thuis :+

Goeie morgen! :O

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

tellavist schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:37:
wat een ochtend...

Cilinderslot vergeten af tedoen en weg proberen te rijden :F
Na de motor weer rechtop te hebben gekregen en 20km te hebben gereden. benzine op :F
Op de reserve naar het pompstation, vol gooien die hap!!!
Aan de kassa, waar de F*CK is mijn portomonee?! :F
Vriendin bellen, poromonee ligt thuis :+

Goeie morgen! :O
klasse :P

reminds me, moet ook nog tanken. na 76km op reserve wassie toch echt leeg.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Trouwens!
Heb nog helemaal mijn nieuwe motor niet gedeeld met jullie!! :o

Dit is de motor VOOR die naar motor service zeewolde ging.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2q3mxzd.jpg

De foto na moet ik nog maken.

Nu zit er een andere kentekenplaat op
Andere knipperlichten
Wheelstriping

Toerenteller lampje is vervangen
Kleine beurt
Nieuwe achterband

Super blij mee!!! 8)

[ Voor 16% gewijzigd door tellavist op 18-10-2014 13:13 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 08:00

Metro2002

Memento mori

Vandaag deal gesloten voor mijn 1e motorfiets :D het wordt een Kawasaki GPZ 500S . Vandaag proefrit mee gemaakt en beviel best goed, wel even wennen zo'n 2 cilinder tov de 4 cilinder waar ik op gelest heb maar reed erg lekker. Licht en wendbaar dingetje en best vlot ondanks slechts 60pk . Beviel eigenlijk vanaf de eerste paar meter al gelijk goed. En ondanks de leeftijd (hij is van 1993) reed ie prima, schakelde soepel ed.

Hopelijk volgende week ophalen 8)

Edit, fotootje:

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/20141018_114219.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Metro2002 op 18-10-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:05:
Vandaag deal gesloten voor mijn 1e motorfiets :D het wordt een Kawasaki GPZ 500S . Vandaag proefrit mee gemaakt en beviel best goed, wel even wennen zo'n 2 cilinder tov de 4 cilinder waar ik op gelest heb maar reed erg lekker. Licht en wendbaar dingetje en best vlot ondanks slechts 60pk . Beviel eigenlijk vanaf de eerste paar meter al gelijk goed. En ondanks de leeftijd (hij is van 1993) reed ie prima, schakelde soepel ed.

Hopelijk volgende week ophalen 8)

Edit, fotootje:

[afbeelding]
Komt me bekend voor, heb hem ook :) alleen dan in het zwart en een in het rood.
veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:17

Wokschotel

Op 6 wielen

Vonden jullie het vandaag ook zo'n lekker rijweer?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Wokschotel schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:58:
:w :w tijd niet gezien.

net mijn nieuwe blok klaar gemaakt om over te zetten :')

voorste zwembad cilinder
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab201/diekooi/20141018_145618_zpsb15ca563.jpg
achterste cilinder waar het water dan wel weg is maar wel een roestspoor achterlaat
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab201/diekooi/20141018_145635_zpsde1c2308.jpg

dat word eerst het blok opentrekken en nalopen voordat hij erin gehangen word :') zat een stel carbs op waardoor ik dit niet kon zien |:( word de volgende keer de doppenset maar mee om bij iemand het blok te strippen om het daarna als een bouwpakket in de auto te flikkeren.

[ Voor 22% gewijzigd door DECOY88 op 18-10-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ja, alleen jammer van de Oost-Kanaaldijk loop...zigzaggend tussen de hardlopers door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07

Exigence

dnkroz

DECOY88 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:07:
[...]

:w :w tijd niet gezien.

net mijn nieuwe blok klaar gemaakt om over te zetten :')

voorste zwembad cilinder
[afbeelding]
achterste cilinder waar het water dan wel weg is maar wel een roestspoor achterlaat
[afbeelding]

dat word eerst het blok opentrekken en nalopen voordat hij erin gehangen word :') zat een stel carbs op waardoor ik dit niet kon zien |:( word de volgende keer de doppenset maar mee om bij iemand het blok te strippen om het daarna als een bouwpakket in de auto te flikkeren.
Begrijp ik hieruit dat je nieuwe blok ook al half verrot is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Exigence schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:16:
[...]

Begrijp ik hieruit dat je nieuwe blok ook al half verrot is? :D
:') ja zaten mooie carbs op die de bak water wisten te verbergen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe krijg je überhaupt water in een blok?

Zou deze ook lekker terug brengen, dat wordt niks zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
MikeyMan schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:46:
Hoe krijg je überhaupt water in een blok?

Zou deze ook lekker terug brengen, dat wordt niks zo.
zal eens kijken wat er te regelen is. 3,5 uur in de auto om dat hok weer terug te brengen ook weinig zin aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
Ik heb vandaag even een rondje Holterberg gedaan, onderweg vast geflitst op de weg van Zwolle naar Raalte. Stond een kliko te flitsen en de 80km weg was zo leeg dat ik wellicht iets harder heb gereden :+ . Pas op de terugweg werd er geseind en toen was het wel zuur om te zien dat er dus een kliko stond bij de parkeerhaven en een busje op het weggetje erachter. (sneaky bastards).

Op de terugweg met de RR nog even een Ferrari opgejaagd maar die had niet zoveel zin in een snelle rit.

[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 18-10-2014 19:01 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Kan je niet beter een blok uit een speedboot in die fiets hangen Decoy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
die kunnen net zogoed of slecht tegen water;-)

morgen nog een paar uurtjes sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Heren! Nieuw op dit topic met een vraag waar ik maar niet uit kom.

Ik heb met "Mijn Kaarten" op Google Maps een route zitten uitpluizen voor een tour die ik morgen wil gaan doen, sinds het er naar uit ziet dat het morgen voorlopig even de laatste dag met goed weer zal zijn. Nu is het nogal een route die wat lastig te vinden is, met mooie kleine en vooral bochtige wegen. Het betreft deze route:
https://www.google.com/ma...zytpC8d894lg.kbydAZO2V5UU

Vooral het tweede deel is fantastisch!

Nu is mijn vraag: Hoe kan ik deze route in mijn turn by turn navigatie gebruiken? Ik heb de "Mijn Kaarten" app gedownload(Android) en daar krijg ik de optie "Navigeren". Echter, wanneer ik voor deze optie kies, besluit Google de route weer zo efficient mogelijk uit te rekenen waardoor alle mooie kleine kromme weggetjes dus weer verdwijnen.

Weet iemand hoe ik een gemaakte route ook daadwerkelijk als turn by turn navigatie kan rijden?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kweenie of je er wat aan hebt, maar je kunt met GPS Visualizer de KML file omzetten naar een GPX. Ik kan die bv in mijn Garmin laden. Welke TbT navi je op je Android hebt weet ik niet en ook niet hoe die met GPX om gaat.

Pagina: 1 ... 123 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.