Hoi, ik lees hier al een tijdje mee, en laatst heb ik (eindelijk) ook mijn A'tje gehaald
Lang heb ik ook al een motor op het oog, namelijk een Honda VFR 750F (om precies te zijn
deze). Nu heb ik zaterdag hier ook een kort proefritje op gemaakt en dat reed me toch een stuk fijner dan die afgeragde lesmotor

.
Alleen was er het volgende: ik ben zelf aan de lange kant (1.99 m) en ik merkte toch dat ik een nogal opgevouwen houding had bij deze motor. Niet meteen vervelend, maar het was wel merkbaar, vooral bij schakelen/remmen en op/afstappen. Volgens de verkoper is dit 'normaal', omdat ik van een ander soort motor afkom (lesmotor was een ouder type Honda CB500) en dit uiteindelijk wel zal wennen.
Maar ik ben bang dat ik er bij lange afstanden, vooral bij de wat langere toertochten, toch last van zal krijgen. Aan de andere kant is deze fiets echt wat ik zoek (lekker om mee te toeren, maar toch een beetje sportief) en heb ik me nog niet echt georienteerd op andere types. Ik ben sowieso van plan om binnenkort voor een wat langere testrit te gaan met een motorrijdende maat van me.
Wat is jullie ervaring/verwachting: zal het een kwestie van wennen zijn of zou ik toch voor een wat groter model moeten kijken?