Is het armatuur goedgekeurd voor gasontladingslampen? (vast niet, volgens mij zitten er reflector armaturen op een FZR1000) Een reflector armatuur kan eigenlijk niet voor gasontladingslampen omdat de helft van het licht niet de goede kant op gestuurd wordt. Alleen licht dat naar de zij en achterkant gaat wordt de goede kant op gestuurd. Enkel met een projector armatuur gaat het soms redelijk.Gisae schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:17:
[...]
Het werkt wel perfect voor zichtbaarheid. Met de vfr en gewone pitten kwam het regelmatig voor dat ze mij niet zien. Met nu de FSZ1000 en xenon gaan ze zelfs voor mij aan de kant
Zal dus wel verblinden als een malle. Anders gaan ze echt niet aan de kant voor je brommertje.
Correcte afstelling is 10M van de muur met persoon op de fiets en de fiets rechtop. 10cm aflopend op de middenlijn. En dan nog goed oppassen met strooilicht. Dus boven de streep moet het gewoon echt donker zijn.
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320