Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:14
4bit schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:19:
@Bosmonster: Misschien even een probleempje langs apple kant, probeer het later nog eens.

Touch ID werkt hier toch ook zeer goed. Het enige wat ik nog moet leren is mijn duim wat langer op de knop te houden. Over lange tijd kan ik nog niet spreken, maar ik spaar er nu al zo veel tijd met uit.

Losse powerknop heb ik ook. Maar het stoort mij niet, ik moet al met mijn telefoon liggen schudden of soms bij het neerleggen. Maar dan nog, je moet er echt naar aan het luisteren zijn om het op te merken. Althans op mijn iPhone.
Touch ID is een zegen alleen bij aankopen doet ie 't niet terwijl ik dat wel aan heb staan.... Apart t stond nu uit... dus maar aan gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 06-12-2013 11:28 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

In de App Store doet ie bij mij ook niks, even ervan uitgaande dat je hem gewoon moet touch-ID'en als je normaliter je wachtwoord moet invoeren.

(ja feature staat wel aan :))

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 06-12-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:47:
In de App Store doet ie bij mij ook niks, even ervan uitgaande dat je hem gewoon moet touch-ID'en als je normaliter je wachtwoord moet invoeren.

(ja feature staat wel aan :))
Dan zit er iets niet goed, want bij mij werkt hij wel gewoon in de App Store. Hij vraagt specifiek naar touch id óf het wachtwoord geloof ik. Dus als er alleen de optie wachtwoord staat klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
KaiseRRuby schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:58:
Vraag: Op de 1 of andere manier kan mijn 5S niet connecten met mijn home-wifi. 5Ghz op de zaak gaat retesnel maar hier thuis werkt het niet.

Raar genoeg doet mijn iPad 3 het wel, met iOS 7 etc. Enig idee hoe dat kan?
Goh wat ben ik dom. Vergiste me in het wachtwoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:14
Tjoekie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:03:
[...]

Dan zit er iets niet goed, want bij mij werkt hij wel gewoon in de App Store. Hij vraagt specifiek naar touch id óf het wachtwoord geloof ik. Dus als er alleen de optie wachtwoord staat klopt er iets niet.
Bij mij moest ik t weer aanzetten merk ik terwijl ik dacht dat ik het aangevinkt.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik moet soms wel mijn wachtwoord in de store nog eens ingeven. Zoals hier:
http://www.imore.com/touc...d-world-then-took-it-away

Dan werkt het wel weer voor een tijdje zonder wachtwoord.

[ Voor 16% gewijzigd door 4bit op 06-12-2013 15:57 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Vanmiddag de 5s space grey binnen gekregen. Mijn eerste apple aankoop dus het is nog een beetje wennen. Maar wat een toestel zeg! Laatste tijd dit topic doorgelezen, ik kan zeggen dat bij mij de powerknop ook wat los zit als ik er flink mee schud. Touch id daarentegen werkt fantastisch! Heb nu twee vingers ingesteld en beide pakt ie bij gelijk bij het unlocken en de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Touch ID is bij mij ook een heel probleem,

Namelijk na 1-2 dagen "pakt hij hem niet meer", dus eerste paar dagen nog wel daarna meermaals fout en moet de vinger opnieuw

Ik ben niet de enige, zie hier: op dit Apple forum
https://discussions.apple...400101?start=600&tstart=0

Deze meneer is heeft een video gemaakt hoe het beste de TouchId ingesteld kan worden zodat problemen minder zouden moeten ontstaan: http://youtu.be/X3r8AGn9PCI

In IOS 7.1 zit nog geen oplossing hopelijk snel, het lijkt vooral een software probleem, ik twijfel over mijn telefoon bij apple laten omruilen, ik zie in dat forum dat meerdere mensen al meerdere telefoons hebben gehad en nog steeds dat terugkerende probleem dat Touch Id na paar dgn niet meer (goed) werkt

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhoto, iMovie, Pages, Numbers en Keynote kunnen gratis worden gedownload in de App Store voor in aanmerking komende apparaten die compatibel zijn met iOS 7 en die op of na 1 september 2013 zijn geactiveerd. Ga naar www.apple.com/nl/ios/whats-new/ voor een overzicht van de apparaten die compatibel zijn met iOS 7. Voor het downloaden van apps is een Apple ID vereist.
Ik heb een iPad 4 (geactiveerd voor 1 september) en een iPhone 5s (geactiveerd na 1 september). Voor beide apparaten gebruik ik dezelfde Apple ID.
Toen ik laatst een app downloadde op mijn iPad, kwam deze ook terecht op mijn iPhone. Nu download ik Pages voor mijn iPhone (gratis) maar ik zie het niet verschijnen op mijn iPad (9 euro).

Is dit een beveiliging van Apple, of kan je hier onderuit komen, waardoor ik ook Pages gratis op mijn iPad krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:15
babybox schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:29:
Touch ID is bij mij ook een heel probleem,

Namelijk na 1-2 dagen "pakt hij hem niet meer", dus eerste paar dagen nog wel daarna meermaals fout en moet de vinger opnieuw

Ik ben niet de enige, zie hier: op dit Apple forum
https://discussions.apple...400101?start=600&tstart=0

Deze meneer is heeft een video gemaakt hoe het beste de TouchId ingesteld kan worden zodat problemen minder zouden moeten ontstaan: http://youtu.be/X3r8AGn9PCI

In IOS 7.1 zit nog geen oplossing hopelijk snel, het lijkt vooral een software probleem, ik twijfel over mijn telefoon bij apple laten omruilen, ik zie in dat forum dat meerdere mensen al meerdere telefoons hebben gehad en nog steeds dat terugkerende probleem dat Touch Id na paar dgn niet meer (goed) werkt
Bij mij werkt ie zo nu en dan ook niet, heel vervelend..
Maar ik vermoed dat het bij mij vooral een verontreinigde sensor is (heb last van ''zweethandjes''), want zodra ik de sensor schoonveeg, werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Hier sinds aanschaf geen 1x keer gehad dat touch id niet niet werkte. Op alle 4 de vingers werkt het perfect. Vreemd dat er zoveel problemen mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typo keyboard for iphone 5S - http://typokeyboards.com/home

Blackerry Q10 keyboard maar dan wel met een 4 inch scherm ipv 3.1

Afbeeldingslocatie: https://y7v4p6k4.ssl.hwcdn.net/5277ebcd2eaf2b047000009b/5277f1961a840a01700000bd_TYPO-3-HOME-OG.png

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Heb dat toetsenbord van de BB altijd vreselijk gevonden, dus nee dank je :) Ondanks mijn persoonlijke voorkeur vind ik het idee wel grappig.

Moet zeggen dat ik nu mijn 5s een weekje heb en ik heb nergens last van. TouchID werkt perfect en het typen gaat mij ook goed af. De powerbuttun zit inderdaad iets losser dan bij de 4s, maar ik heb het idee dat dit een bewuste keuze van Apple is om vastzittende powerbuttons tegen te gaan. Daarnaast heb je hier met een mooie case toch geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 01:54:
Typo keyboard for iphone 5S - http://typokeyboards.com/home

Blackerry Q10 keyboard maar dan wel met een 4 inch scherm ipv 3.1

[afbeelding]

[video]
Koop dan gewoon een BB, wat een afschuwelijk ding.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 15:20
Als iemand dat prettig vindt, dan is dat toch prima :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Het ziet er wel hilarish uit, maar de knopjes worden kleiner dan die van de iPhone virtual keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 01:43
Zojuist de iPhone 5S besteld vanwege verlenging van abonnement. Ik ben even benieuwd of er al bekende problemen zijn zoals de power button die niet goed werkt of de vingersensor die niet correct werkt?

Aangezien bij mijn huidige toestel de powerbutton helemaal niet meer werkte en dit soms erg frustrerend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
JustwilliamNL schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:52:
Zojuist de iPhone 5S besteld vanwege verlenging van abonnement. Ik ben even benieuwd of er al bekende problemen zijn zoals de power button die niet goed werkt of de vingersensor die niet correct werkt?

Aangezien bij mijn huidige toestel de powerbutton helemaal niet meer werkte en dit soms erg frustrerend is.
Ik zou zeggen.... Lees even het forum door hè! Voornamelijk de bovenstaande berichten van gisteren! Daar staan al die problemen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Is men tevreden over 7.0.4? Is deze wat betreft 7.0.3 een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op zondag 08 december 2013 @ 08:28:
Is men tevreden over 7.0.4? Is deze wat betreft 7.0.3 een verbetering?
Ik merk geen enkel verschil. Had geen issues voor de update en na de update nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!
Mijn iPhone is binnen, helemaal blij mee. De scanner lijkt allemaal goed te werken, dus dat is mooi.
Ook erg blij dat ik spaarde grey heb uitgekozen!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:54:
[...]

Ik heb een iPad 4 (geactiveerd voor 1 september) en een iPhone 5s (geactiveerd na 1 september). Voor beide apparaten gebruik ik dezelfde Apple ID.
Toen ik laatst een app downloadde op mijn iPad, kwam deze ook terecht op mijn iPhone. Nu download ik Pages voor mijn iPhone (gratis) maar ik zie het niet verschijnen op mijn iPad (9 euro).

Is dit een beveiliging van Apple, of kan je hier onderuit komen, waardoor ik ook Pages gratis op mijn iPad krijg?
Dit heb ik ook gehad. Als je Pages hebt gekregen voor je iPhone dan is hij geregistreerd op je Apple ID. Ga je vervolgens op je iPad naar de app store met dezelfde Apple ID, dan zul je Pages gewoon gratis kunnen installeren.

Waarschijnlijk staat de optie 'aankopen syncen met dit apparaat' aan op je iPhone waardoor je iPad aankopen automatisch installeert op je iPhone, maar staat die uit op je iPad.

Succes!

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds twee dagen dat de homebutton 'los' lijkt te zitten . Wanneer ik erop druk voelt het alsof hij twee keer klikt, als ik overheen wrijf wanneer de homebutton ingedrukt is voel ik een tweede klik wanneer de kant waarop ik druk zet verschuift. Heb het idee dat er of vuil onder zit, of dat de lijm los laat, wat me vrij ernstig lijkt. Het is namelijk zo dat als ik hem even hard indruk het een kwartiertje goed werkt, daarna komt dat 2e klikje weer terug.

Vooral wanneer ik daadwerkelijk probeer te dubbelklikken vind ik dit gruwelijk irritant. Las op Apple support forum al dat er meerdere mensen dit probleem hadden, bij ongeveer de helft van die mensen werd de iPhone hiervoor omgeruild.

Woon zelf in Eindhoven dus heb vrij weinig zin om voor niets naar Amsterdam te rijden. Heeft er iemand anders toevallig hetzelfde probleem en is diegene al langs geweest bij de Genius bar hiervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Laatst online: 04-02-2019
Wat is nou een ritje naar Amsterdam voor een mogelijke reparatie van een €700-900 kosten toestel?

Anders bel je ze eerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xolon schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:16:
Wat is nou een ritje naar Amsterdam voor een mogelijke reparatie van een €700-900 kosten toestel?

Anders bel je ze eerst..
Daar heb je gelijk in. Vraag het eerst hier even omdat ik lees dat het toestel in sommige apple stores niet vervangen wordt voor dit probleem. Morgen inderdaad maar eens even bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Sindskort ook een Apple store in Haarlem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:09:
Ik heb sinds twee dagen dat de homebutton 'los' lijkt te zitten . Wanneer ik erop druk voelt het alsof hij twee keer klikt, als ik overheen wrijf wanneer de homebutton ingedrukt is voel ik een tweede klik wanneer de kant waarop ik druk zet verschuift. Heb het idee dat er of vuil onder zit, of dat de lijm los laat, wat me vrij ernstig lijkt. Het is namelijk zo dat als ik hem even hard indruk het een kwartiertje goed werkt, daarna komt dat 2e klikje weer terug.

Vooral wanneer ik daadwerkelijk probeer te dubbelklikken vind ik dit gruwelijk irritant. Las op Apple support forum al dat er meerdere mensen dit probleem hadden, bij ongeveer de helft van die mensen werd de iPhone hiervoor omgeruild.
Ik had dit dus toen ik hem net gekocht had (zie eerder in topic). Dit is nu echter helemaal verdwenen.

[ Voor 9% gewijzigd door Executor16 op 11-12-2013 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de Apple care + wilt aanschaffen telefonisch. Heb je dan een creditcard nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in de winkel? Want ik heb geen creditcard,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Ik moet zeggen, ik ben behoorlijk onder de indruk van de accu van de 5s.

Afbeeldingslocatie: http://www.sport-touring.eu/stuff/shuttle/photo_0543.PNG

Heb eerlijk gezegd nog geen smartphone gehad die het zo lang vol houdt. Zelfs de Note 2, die toch een flinke accu heeft, hield het met vergelijkbaar gebruik op z'n hoogst tot midden van de volgende dag uit. Dit screenshot is van nu, terwijl ik de 5s maandagochtend van de lader heb getrokken.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:56:
Hoi!
Mijn iPhone is binnen, helemaal blij mee. De scanner lijkt allemaal goed te werken, dus dat is mooi.
Ook erg blij dat ik spaarde grey heb uitgekozen!
Staat je auto-correctie nog aan? Spaarde grey zegt me niet zo veel.
Wel gefeliciteerd met je aanschaf!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

afterburn schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:53:

[afbeelding]

Heb eerlijk gezegd nog geen smartphone gehad die het zo lang vol houdt. Zelfs de Note 2, die toch een flinke accu heeft, hield het met vergelijkbaar gebruik op z'n hoogst tot midden van de volgende dag uit. Dit screenshot is van nu, terwijl ik de 5s maandagochtend van de lader heb getrokken.
Ik haalde bij een dergelijke standby tijd nog > 10 uur gebruik op mijn 5. Zat wel een uurtje of twee muziek luisteren bij, dat telt ook als gebruik neem ik aan. Ik merk geen verschil met IOS6 of IOS7.

Overigens heb je nu nog 10% op die screenshot, dat is nog makkelijk geruime tijd werken. Ik gooi hem meestal pas aan de lader als het 1 of 2 % is, dat hoefde ik met een HTC niet te proberen...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:05:
[...]

Staat je auto-correctie nog aan? Spaarde grey zegt me niet zo veel.
Wel gefeliciteerd met je aanschaf!
Ja die stond aan op mijn iPad x'D
Heb het altijd aanstaan, maar had even niet goed opgelet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Weet iemand wat het verschil is bij een eventuele garantie afhandeling via Dixons of via Apple.nl? Voordeel van Dixons is dat ze in zo'n beetje iedere stad wel een vestiging hebben. Moet ik bij aanschaf via Apple zelf naar bijvoorbeeld een reseller of wordt je toestel opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zojuist de 5s ontvangen van mijn werkgever, nu heb ik direct al een vraag.
Mijn zakelijk abbo gaat pas per 1 januari in, dan krijgen wij ook pas het definitieve telefoonnummer door.

Mijn vraag gaat over het apple_id, ik moet daar een telefoonnummer invoeren om te registreren. Op de sim die er nu in zit (zakelijk) heb ik nog geen telefoonnummer.
Kan ik hier mijn prive nummer gewoon invoeren? Moet ik dat later dan wijzigen naar het zakelijk nummer?
Of moet dan ook echt mijn prive sim in de iphone zitten?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:51
martinusz schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:34:
Zojuist de 5s ontvangen van mijn werkgever, nu heb ik direct al een vraag.
Mijn zakelijk abbo gaat pas per 1 januari in, dan krijgen wij ook pas het definitieve telefoonnummer door.

Mijn vraag gaat over het apple_id, ik moet daar een telefoonnummer invoeren om te registreren. Op de sim die er nu in zit (zakelijk) heb ik nog geen telefoonnummer.
Kan ik hier mijn prive nummer gewoon invoeren? Moet ik dat later dan wijzigen naar het zakelijk nummer?
Of moet dan ook echt mijn prive sim in de iphone zitten?
Je Apple ID kun je aanmaken zonder uberhaupt een tel nr te hebben aangezien deze ook gebruikt wordt voor bijvoorbeeld de iPad en de Macs. Je kunt je dus gewoon registreren en de telefoon gebruiken. Later kan er gewoon een andere simkaart in met een ander nummer. Althans, dat lijkt me logisch.. Correct me if i'm wrong though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
remzor schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:03:
[...]

Je Apple ID kun je aanmaken zonder uberhaupt een tel nr te hebben aangezien deze ook gebruikt wordt voor bijvoorbeeld de iPad en de Macs. Je kunt je dus gewoon registreren en de telefoon gebruiken. Later kan er gewoon een andere simkaart in met een ander nummer. Althans, dat lijkt me logisch.. Correct me if i'm wrong though.
Excuus, het gaat om de apple store, ik wil wat apps erop zetten, maar dan moet ik mijn apple id invullen, maar ook gegevens aanvullen zoals adres etc. en dus ook telefoonnummer. Ik heb dus de keuzen uit:
1) Zakelijke sim erin -> prive nummer opgeven, na 1 januari dit wijzigen naar zakelijk tel.nummer (Als dat kan?)
2) Prive sim erin -> prive nummer opgeven, na 1 januari zakelijk sim erin en zakelijk nummer opgeven (als dat kan?)
3) wachten tot 1 januari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je AppleID is gekoppeld aan je telefoon, niet aan de SIM. Dus als je straks van SIM wisselt kan je nogsteeds hetzelfde ID gebruiken.
Je kan inderdaad gewoon zonder gedoe naderhand je persoonlijke gegevens veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Magnetic_Man schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:28:
Je AppleID is gekoppeld aan je telefoon, niet aan de SIM. Dus als je straks van SIM wisselt kan je nogsteeds hetzelfde ID gebruiken.
Je kan inderdaad gewoon zonder gedoe naderhand je persoonlijke gegevens veranderen.
Het gaat mij om de Apple Store, als ik daar een (gratis) app wil downloaden, dan moet ik eerst mijn gegevens aanvullen. Waaronder dus telefoonnummer, mijn vraag is eigenlijk is dit telefoonnummer op 1 of andere manier gekoppeld aan je sim? Of gaat dat voor problemen zorgen als ik straks van sim wissel (prive -> zakelijk). Want kan ik nu gewoon mijn prive nummer invoeren en straks het nummer updaten naar het zakelijk nummer? En kan dat ook als het zakelijk simkaartje er nu inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Dit kan je gewoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb nu net de Note 3 een weekje…Ben overgestapt voor het grote scherm! En een heel mooi scherm hoor!!
Toestel heeft ontzettend veel opties, echt niet normaal…Toch komt de twijfel om naar een 5s te gaan…Ik heb een iPad en een macBook pro thuis en ook nog Apple tv 3…..

Waarom de overstap? Ik wou gewoon een groter scherm, gezien ik niet echt veel bel met mijn tel, dat doe ik met mijn zakelijke tel..Ik gebruik hem meer voor surfen en FB etc…..En ook veel foto's en filmpjes van mijn kinderen….

Daar is de Note 3 wel beter mee moet ik zeggen…Maar toch…de twijfel…Is de 5s echt een goed toestel? Ik kom van de iPhone 5 en er lijkt mij weinig verschil…Hij is sneller, maar dat merk ik toch niet denk ik…Camera is ook niet beter dan de 5?

Kunnen jullie mij overtuigen? Ik kan hem a.s donderdag misschien ruilen voor een Gouden iPhone 5s 16GB….

Thanx!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat naar mijn mening een goede kans dat de iPhone 6 groter gaat worden. Dus je zou hier op kunnen wachten.
Ik vindt zelf ook het scherm van de 5S te klein, ik kom van de 4S.
Als er een grotere uitkomt ben ik er als de kippen bij.

De camera is volgens mij wel verbeterd, kan nu slow motion opnemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ok..Tja..Het scherm van de Note is mega en heel mooi!! Ook alle opties zijn wel aantrekkelijk…
Daarentegen…Heb ook nog een iPad die ik kan pakken voor groter scherm…

Inderdaad volgend jaar september maar weer kijken dan..Als de 6 komt…Wil gewoon een goede tel weer en mijn iPhone 5 was altijd goed!! Dan moet de 5s ook goed zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker.

Ik heb de 5 nooit gehad maar het scherm is vele malen beter dan de 4S, en je hebt nu ook finger ID.
Verder is hij reten snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 13:43
afterburn schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:53:

[afbeelding]

Ik heb een iPhone 4 met iOS 6, en als ik 3G uit heb staan kan ik het ook hooguit 2,5 dag volhouden op een lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 15:27
Vandaag m'n iPhone 5s binnengekregen. Helaas kan deze meteen weer retour, aangezien de ontgrendelknop los zit. Tijdens de trilfunctie, neerleggen van de telefoon en 'schudden' van de telefoon merk je het heel erg.

Meteen Apple gebeld om hem te retourneren, maar kan morgen pas weer contact opnemen. Tot 19:00 is de klantenservice geopend, maar de aftersales afdeling is om 18:00 de deur uitgegaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Deforcer schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:03:
Vandaag m'n iPhone 5s binnengekregen. Helaas kan deze meteen weer retour, aangezien de ontgrendelknop los zit. Tijdens de trilfunctie, neerleggen van de telefoon en 'schudden' van de telefoon merk je het heel erg.

Meteen Apple gebeld om hem te retourneren, maar kan morgen pas weer contact opnemen. Tot 19:00 is de klantenservice geopend, maar de aftersales afdeling is om 18:00 de deur uitgegaan. :+
Nu maar hopen dat je nieuwe dit probleem ook niet heeft.

Kijkend naar de ervaring geef ik je wienig kans.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Die ontgrendel knop, bedoelen jullie dan de knop bovenop het toestel? (of die van de vingerafdruk?)
Dan ga ik dat straks thuis eerst even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:22
martinusz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:35:
Die ontgrendel knop, bedoelen jullie dan de knop bovenop het toestel? (of die van de vingerafdruk?)
Dan ga ik dat straks thuis eerst even checken :)
De knop bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

De power knop is de schuldige. zoals ik al eerder in dit topic had verteld over mijn ervaring met de Apple service, is er eigenlijk vrij weinig dat ze eraan kunnen doen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je gewoon een nieuw toestel. Maar ze zullen je gewoon vertellen dat het eigenlijk zo hoort. Ik denk dat Apple ook zal beslissen om de iPhones niet meer te vervangen als de power knop wat losjes zit.

Phntm in "[iPhone 5s] Ervaringen en Discussie"

Oh, en wie hier gebruikt Plex op zijn mobiel? Aangezien ik graag naar verschillende liedjes luister uit mijn collectie van ~96 GB lijkt het mij nogal dom om dat op je telefoon te zetten. Met plex host ik een media servertje met mijn muziek en connect ik naar dat servertje. Denk er wel aan, dit buiten streamen naar je telefoon via je je mobiele netwerk kost je data. Aangezien ik vaak in een omgeving zit met wifi is dit wel fijn om te hebben. Kun je ook doen met films overigens. Voor de mensen die het niet wisten, try it out. Plex kost wel geld op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb steeds vaker dat ik bij het unlocken van de foon met de vinger of wanneer ik de camera start vanuit het lockscreen, dat ik een zwart scherm krijg met het bekende witte appeltje en hij reboot. Maar ik hoef dan geen codes in te voeren.

Wat me ook opviel is dat ik ineens mail had van uren daarvoor, terijl ik kort voor de crash nog mail had opgehaald, maar er niets nieuws was. Dat is vreemd toch? Buiten die crashes om dan. Die vinden nu echt bijna dagelijks plaats.

Heb al een paar keer een echte reboot gedaan, maar het blijft bestaan. Het is ook volledig random. Ik las al vaker dat meer mensen 't hebben/hadden bij het starten van de camera vanuit het lockscreen, maar ik heb het overal en nergens lately.

Gisteren startte ik de native SMS-app en bam, zwart scherm..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hmmm..Dan maar niet mijn Note 3 ruilen voor een 5s? Ontgrendelknop los, crashes? Is hij dan zoveel minder dan de 5 die ik hiervoor had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
pdavie2311 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:19:
Hmmm..Dan maar niet mijn Note 3 ruilen voor een 5s? Ontgrendelknop los, crashes? Is hij dan zoveel minder dan de 5 die ik hiervoor had?
Tsjah, eigen keuze..

Ik kom van een HTC One X, die heeft een 4,7 of 4,9 inch scherm (weet niet meer precies). Dat was een prachtig scherm maar ik vond het juist net iets te groot. Ik vind deze grootte echt precies goed.

Verder een top toestel, goede batterij, goed scherm, en de looks... Daar val ik voor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Phntm schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:37:
De power knop is de schuldige. zoals ik al eerder in dit topic had verteld over mijn ervaring met de Apple service, is er eigenlijk vrij weinig dat ze eraan kunnen doen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je gewoon een nieuw toestel. Maar ze zullen je gewoon vertellen dat het eigenlijk zo hoort. Ik denk dat Apple ook zal beslissen om de iPhones niet meer te vervangen als de power knop wat losjes zit.

Phntm in "[iPhone 5s] Ervaringen en Discussie"

Oh, en wie hier gebruikt Plex op zijn mobiel? Aangezien ik graag naar verschillende liedjes luister uit mijn collectie van ~96 GB lijkt het mij nogal dom om dat op je telefoon te zetten. Met plex host ik een media servertje met mijn muziek en connect ik naar dat servertje. Denk er wel aan, dit buiten streamen naar je telefoon via je je mobiele netwerk kost je data. Aangezien ik vaak in een omgeving zit met wifi is dit wel fijn om te hebben. Kun je ook doen met films overigens. Voor de mensen die het niet wisten, try it out. Plex kost wel geld op je mobiel.
Als ik de berichten uit dat andere topic wat volg, merk ik dat bijna iedereen er dus last van heeft. Ik ga vanavond gewoon weer contact met Apple opnemen om te kijken wat we hiermee kunnen doen.

Wel een beetje vreemd dat een telefoon van €700 zoiets heeft. Nooit last van gehad bij andere iPhones/iPads...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03
Deforcer schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:48:
[...]

Als ik de berichten uit dat andere topic wat volg, merk ik dat bijna iedereen er dus last van heeft. Ik ga vanavond gewoon weer contact met Apple opnemen om te kijken wat we hiermee kunnen doen.

Wel een beetje vreemd dat een telefoon van €700 zoiets heeft. Nooit last van gehad bij andere iPhones/iPads...
Nou er zijn ook mensen die er geen last van hebben, daar ben ik er 1 van. het enigste wat ik hoor als ik me iPhone 5S schud is de autofocus. Ik vind het wel een raar probleem als er zoveel mensen last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
Net trouwens even een iPhone 5s die we op het werk hebben liggen geprobeerd met het schudden, daar is het heel minimaal. Knopje kan je wel een beetje bewegen, maar maakt niet zoveel geluid als mijn eigen.

Ik ga hem dus wel terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

De looks! Zeker..Erg mooi! Alleen het scherm van mijn Note 3 is mega en heel mooi…Wil geen spijt krijgen als ik hem donderdag ruil voor een gouden iPhone 5….
KaiseRRuby schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:44:
[...]

Tsjah, eigen keuze..

Ik kom van een HTC One X, die heeft een 4,7 of 4,9 inch scherm (weet niet meer precies). Dat was een prachtig scherm maar ik vond het juist net iets te groot. Ik vind deze grootte echt precies goed.

Verder een top toestel, goede batterij, goed scherm, en de looks... Daar val ik voor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
pdavie2311 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:05:
De looks! Zeker..Erg mooi! Alleen het scherm van mijn Note 3 is mega en heel mooi…Wil geen spijt krijgen als ik hem donderdag ruil voor een gouden iPhone 5….

[...]
Ik vind het ook geen vergelijking een note 3 met een iphone :? bepaal nu eens eerst zelf wat je echt wil en wat je nodig hebt en waar je hem voor gaat gebruiken. Dan kun je voor allebei heel makkelijk afstrepen of het toestel daar geschikt en handig voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Precies, wat wil je er mee doen? Je kunt op een Note prima boeken lezen en leuk spelletjes spelen, dat gaat op een iPhone een stuk minder, vind ik dan zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Bellen doe ik er bijna niet mee (lees zakelijk telefoon)..Gebruik hem voor surfen, FB, whatsapp, camera, filmen….

Spelletjes doe ik er niet mee, heb ook nog een iPad…Moeilijk, gezien ik hem kan ruilen voor een 5s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dan zou ik lekker je note3 houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ga straks even naar de Mediamarkt..Ze allebei even naast elkaar leggen….

Edit…Net wezen kijken…Op zich is het goud best mooi, maar heb de Note nu een week, maar jemig..Wat is de de iPhone ineens klein..Met andere woorden, wat kun je snel gewend raken aan een groot scherm….

Niet om de iPhone af te kraken hoor…Maakt mijn keuze wel moeilijker..Was overtuigd om hem te ruilen tegen een 5s, maar als ik dan mijn Note 3 zie….Kom je weer op het verhaal..Wat doe je ermee…..

[ Voor 73% gewijzigd door pdavie2311 op 17-12-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Je kent toch iPhone? De 5S is een nieuwe 5, snellere hardware, fingerprint sensor, thats it. Als je gekozen hebt om van de iPhone af te stappen bij de 5, zal er niet echt iets zijn dat je weer laat terug komen voor de 5S.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:43:
Ik heb steeds vaker dat ik bij het unlocken van de foon met de vinger of wanneer ik de camera start vanuit het lockscreen, dat ik een zwart scherm krijg met het bekende witte appeltje en hij reboot. Maar ik hoef dan geen codes in te voeren.

Wat me ook opviel is dat ik ineens mail had van uren daarvoor, terijl ik kort voor de crash nog mail had opgehaald, maar er niets nieuws was. Dat is vreemd toch? Buiten die crashes om dan. Die vinden nu echt bijna dagelijks plaats.

Heb al een paar keer een echte reboot gedaan, maar het blijft bestaan. Het is ook volledig random. Ik las al vaker dat meer mensen 't hebben/hadden bij het starten van de camera vanuit het lockscreen, maar ik heb het overal en nergens lately.

Gisteren startte ik de native SMS-app en bam, zwart scherm..
Dit is niet normaal, ik zou er gewoon met terug gaan en een nieuwe vragen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
pdavie2311 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:12:
Niet om de iPhone af te kraken hoor…Maakt mijn keuze wel moeilijker..Was overtuigd om hem te ruilen tegen een 5s, maar als ik dan mijn Note 3 zie….Kom je weer op het verhaal..Wat doe je ermee…..
Niet zo twijfelen en gewoon eens de knoop doorhakken. Als jij zo'n groot scherm fijn vind houd je hem toch lekker?

Ik heb de 5s maar heb ook de Galaxy S3 gehad. Ik vind het formaat nu juist heerlijk. Nu.nl, Facebook en een filmpje kijken gaat nog steeds goed. En bij mij ligt de iPhone gewoon veel beter in de hand. Makkelijker qua bediening en ook scheelt het een hoop ruimte in de broekzak; ook mooi meegenomen ;) Bovendien heb ik ook een iPad als ik gebruik wil maken van een groter scherm.
Je kunt tegenwoordig bijna geen enkel toptoestel meer kopen met een 4 of 4,3 inch scherm aangezien ze allemaal rond de 5 inch gaan zitten. Je kunt dan kiezen voor een mini variant met een stuk mindere specs of dus de iPhone. Wil je een toptoestel en geen Apple zit je dus eigenlijk 'vast' aan die huge schermen. Ik zeg nooit nooit maar voorlopig vind ik dit formaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dat is ook echt de enige reden dat ik nog twijfel..Het gemak waar de iPhone in mijn broekzak zit..Nu doe ik mijn Note in mijn jaszak en alleen als ik mijn jas uit doe, gaat hij in mijn broekzak..Ja, een iPhone is veel handiger om bij je te dragen, eens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 15:30
pdavie2311 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:19:
Dat is ook echt de enige reden dat ik nog twijfel..Het gemak waar de iPhone in mijn broekzak zit..Nu doe ik mijn Note in mijn jaszak en alleen als ik mijn jas uit doe, gaat hij in mijn broekzak..Ja, een iPhone is veel handiger om bij je te dragen, eens!!
Dit is een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik heb even de homeknop bekeken en ja hij maakt wat geluid als je je telefoon heen en weer schudt, maar is dat nu echt een probleem? Wie schudt zijn telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:05
martinusz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:22:
Ik heb even de homeknop bekeken en ja hij maakt wat geluid als je je telefoon heen en weer schudt, maar is dat nu echt een probleem? Wie schudt zijn telefoon??
ik deed dit net om te testen of ik echt een geluid hoorde
en ja dat hoor ik dan ook.
mn case er weer overheen gedaan en het geluid is weg.
mij stoort het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
martinusz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:22:
Mensen die shake to shuffle gebruiken (ok, dan heb je je hoofdtelefoon op/in), mensen die een spelletje spelen dat met de accelerator werkt, mensen die clear gebruiken en shake to undo moeten doen. Verder is het irritant dat het ding rammelt als ie op trillen staat en de telefoon gaat/mail/sms/whatever komt binnen. En dan maken ze van die mooie filmpjes maken met 'de beste telefoon, de beste materialen en de meest precieze fabrikage' en beelden van de fabriek en alles er bij.
Rammelbak.

[ Voor 12% gewijzigd door Dancing_Animal op 17-12-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik heb een vraaagje, passen siliconen hoesjes van een iphone 5S ook moeiteloos op een Iphone 5C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:01:
Heey ik heb een vraaagje, passen siliconen hoesjes van een iphone 5S ook moeiteloos op een Iphone 5C?
Als je naar de website van Apple gaat en je daar de iPhones met elkaar vergelijkt zul je tot de conclusie komen dat ze beiden andere afmetingen hebben.. het antwoord is dus nee.Gemakkelijk te achterhalen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

HEren, ik lees berichten over mensen die een case over hun telefoon zetten die het tik geluid dempt? Ik heb hier een siliconen hoes die het guild niet geheel dempt. Zou ik mogen weten van welke hoezen/cases/covers jullie dan gebruik van maken? Zou het zeer op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
Volgens mij gewoon de case van apple zelf, deze heeft namelijk een stukje over de powerbutton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb zelf een casemate, ja hij ratelt wel, maar dan moet je wel heel spastische met je iphone doen, maar het is met die case zo zacht dat je het niet gaat horen.

http://www.pdashop.nl/pro...le-iphone-5-5s-black.html

Volgens mij was het deze.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik zal even in de vakantie gaan kijken naar de officiële apple hoesjes. Voorlopig geen centjes op zak voor enige extra's voor mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:19:
Ik heb de mijne sinds de launch is duitsland. 0 klachten, ik weet niet wat de rest met hun telefoon doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remzor schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:37:
[...]

Als je naar de website van Apple gaat en je daar de iPhones met elkaar vergelijkt zul je tot de conclusie komen dat ze beiden andere afmetingen hebben.. het antwoord is dus nee.Gemakkelijk te achterhalen hoor ;)
Oja sorry! Heb je helemaal gelijk in.

Krijg nu trouwens deze hoesjes aangeboden "voor de 5C" is er iemand die dat met blote oog kan constateren of is dat niet af te zien aan een foto voor welk toestel hij exact is. Ik weet het is mm werk :

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/4oEAAOxyNo9SqKdT/$_85.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
Zijn die hoesjes er ook voor de 5s? die witte gameboy wil ik wel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 00:48
Zijn er mensen die onlangs online bij Apple een iPhone 5s hebben aangeschaft zonder los zittende power en homebutton?

• Dancing_Animal
wii06 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:57:
Zijn er mensen die onlangs online bij Apple een iPhone 5s hebben aangeschaft zonder los zittende power en homebutton?
Dat vroeg ik me ook al af. Maar ik vrees dat ze er bij Apple geen zin in hebben om het te fixen, aangezien het probleem er al bij de 5 was.

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:10:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af. Maar ik vrees dat ze er bij Apple geen zin in hebben om het te fixen, aangezien het probleem er al bij de 5 was.
Dat is niet helemaal waar: mijn iPhone 5 heeft hier helemaal geen last van - de powerknop is "rock solid" hoe je je telefoon ook schudt.

Het schijnt dat de laatste batches van de 5S geen loszittende knoppen meer hebben - dat melden sommigen in ieder geval. http://forums.macrumors.c...read.php?t=1670488&page=9

• Dancing_Animal
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:18:
[...]

Dat is niet helemaal waar: mijn iPhone 5 heeft hier helemaal geen last van - de powerknop is "rock solid" hoe je je telefoon ook schudt.

Het schijnt dat de laatste batches van de 5S geen loszittende knoppen meer hebben - dat melden sommigen in ieder geval. http://forums.macrumors.c...read.php?t=1670488&page=9
Dat laatste zou goed nieuws zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Dancing_Animal op 19-12-2013 01:31 ]

• hdpaddy
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

ik heb dus sinds gisteren een champagne 5s, welke helemaal in orde is
geen loszittende delen, touch id werkt perfect.
Hoe kom ik erachter uit welke batch mijn iphone komt?

Just frame, wheels and engine

• Martinusz
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:18:
[...]

Hmm dan heb ik pech gehad, heb sinds deze week een exemplaar gekregen via het werk, met rammelende knop.

• Dancing_Animal
hdpaddy schreef op donderdag 19 december 2013 @ 03:54:
ik heb dus sinds gisteren een champagne 5s, welke helemaal in orde is
geen loszittende delen, touch id werkt perfect.
Hoe kom ik erachter uit welke batch mijn iphone komt?
Volgens mij aan de hand van het serienummer.
Edit : bingo.
Hier even invullen.
Waar en wanneer heb je het apparaat trouwens gekocht?

[ Voor 18% gewijzigd door Dancing_Animal op 19-12-2013 12:51 ]

Verwijderd

Mijne komt uit November zo te zien. Ik hoor hem wel licht rammelen, maar ik hoor het niet als hij trilt.
Vind het prima, hij zit ook in een hoesje dat scheelt misschien.

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:03:
Mijne komt uit November zo te zien. Ik hoor hem wel licht rammelen, maar ik hoor het niet als hij trilt.
Vind het prima, hij zit ook in een hoesje dat scheelt misschien.
Ik heb ook een iPhone 5S welke geleverd werd op 27 november. Heb ook geen last van los zittende delen, welliswaar hoor ik wel wat getik als ik het toestel heen en weer schud maar dit lijkt meer bij de camera te zitten.

• Martinusz
Dylan93 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:20:
[...]

Ik heb ook een iPhone 5S welke geleverd werd op 27 november. Heb ook geen last van los zittende delen, welliswaar hoor ik wel wat getik als ik het toestel heen en weer schud maar dit lijkt meer bij de camera te zitten.
De lens van de camera hoort ligt te tikken, maar de aan/uit knop bovenop kun je ook rammelen, als je je vinger erop legt en heen en weer (links/rechts) beweegt kan deze ook rammelen.
Als je een rammelende knop hebt, je legt je vinger erop en schudt dan, dan hoor je alleen de camera tik. Maar die camera tik is vele malen zachter dan de rammelende knop. Op Apple forum zijn er honderden mensen die er last van hebben, moet haast wel productiefout zijn... :?

• hdpaddy
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Dancing_Animal schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:37:
[...]

Volgens mij aan de hand van het serienummer.
Edit : bingo.
Hier even invullen.
Waar en wanneer heb je het apparaat trouwens gekocht?
Yeah thnx _/-\o_
Ik kon die site wel, alleen dacht ik dat het voor de pc-tak was :F

Nice Name: iPhone 5s (UK/Europe)
Machine Model: iPhone6,2
Family name: A1457
Group1: iPhone
Group2:
Generation:
CPU speed: 1.3GHz
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Colour: Gold
Production year: 2013
Production week: 47 (November)
Model introduced: 2013
Capacity: 16GB
Memory - flavour: xx
Factory: F1 (China, Zhengzhou - Foxconn)

Lijkt erop dat dat gerucht dus klopt.
Afgelopen zaterdag besteld bij studentmobiel.

Just frame, wheels and engine

• larsiey
Zou je een nieuwe kunnen krijgen als je powerbutton los zit?

• Martinusz
larsiey schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:55:
Zou je een nieuwe kunnen krijgen als je powerbutton los zit?
wellicht wel, maar dat is geen garantie dat die nieuwe het niet heeft ;)

Verwijderd

Het is niet zozeer een gerucht als iets wat ik op het forum van Macrumors zie: steeds meer mensen die rond deze tijd hun iPhone 5S binnenkrijgen, melden dat hun telefoons helemaal perfect zijn en geen loszittende onderdelen hebben. Ook heb ik vorige week een 5S van iemand in mijn handen gehad (champagne gold, recentelijk aangeschaft) en de powerknop maakte helemaal geen geluid. Er is dus hoop, mensen! ;)

• larsiey
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:57:
Het is niet zozeer een gerucht als iets wat ik op het forum van Macrumors zie: steeds meer mensen die rond deze tijd hun iPhone 5S binnenkrijgen, melden dat hun telefoons helemaal perfect zijn en geen loszittende onderdelen hebben. Ook heb ik vorige week een 5S van iemand in mijn handen gehad (champagne gold, recentelijk aangeschaft) en de powerknop maakte helemaal geen geluid. Er is dus hoop, mensen! ;)
Dan weet ik wat ik zo ga doen. :)

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03
Dan heb ik geluk gehad met mijn 5S space grey gekocht in Oberhausen ;). Komt uit week 41 (Oktober). Hij komt ook uit een andere fabriek bij mij namelijk C3 (China). Nergens een rammelende powerknop

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:00:
[...]

Oja sorry! Heb je helemaal gelijk in.

Krijg nu trouwens deze hoesjes aangeboden "voor de 5C" is er iemand die dat met blote oog kan constateren of is dat niet af te zien aan een foto voor welk toestel hij exact is. Ik weet het is mm werk :

[afbeelding]
Dat zijn best vette hoesjes. Naar mijn mening zijn er maar twee fabrikanten ter wereld die 'magische' hardware maken, en dat zijn Nintendo en Apple. En dan eigenlijk Nintendo met name in de jaren 90. Ik denk dat iedereen die dat heeft meegemaakt wel warme gevoelens krijgt van de intro van Zelda of een GameBoy die opstart. :P

• larsiey
Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat voor een vervangend product?
Ik ben nu op de Apple support pagina, maar er staat alleen "opsturen voor service".
Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is dat je een x bedrag betaald en krijg je direct een nieuwe iPhone en moet je je eigen nog terug sturen?

• KaiseRRuby
Mijn aan/uit knop rammelt ook..
Colour: Silver
Production year: 2013
Production week: 47 (November)
Model introduced: 2013
Capacity: 16GB
Memory - flavour: xx
Factory: DN (China, Chengdu - Foxconn)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Die van mijn dochter is vandaag binnen. Goud, 15GB. Besteld bij Wehkamp.
En het aan uit knopje rammelt.

Wat raden jullie aan? Terug naar Wehkamp?
Zou wel jammer zijn. Ze heeft er zelf een stuk voor gewerkt en een stukje voor Kerst. Zou ze volgende week krijgen.
En als ik een andere van ze binnen krijg, dan heeftiebgeheid hetzelfde euvel.

• remzor
kimiferrari schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:01:
Dan heb ik geluk gehad met mijn 5S space grey gekocht in Oberhausen ;). Komt uit week 41 (Oktober). Hij komt ook uit een andere fabriek bij mij namelijk C3 (China). Nergens een rammelende powerknop
Bij mij ook C3 (China) uit week 45 en ook nergens last van. Alleen dus een hele zachte tik van de camera(lens). Maar hier heb ik geen problemen mee..
Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.