Mabok schreef op woensdag 12 november 2014 @ 01:08:
Ik vond mijn hangar een beetje te leeg, dus net even de AMD mustang omega gekocht, ik vind de vorm ervan gewoon zo interessant!
Alleen nog een cutlass black (blue upgrade heb ik al) en dan is het wel even goed zo. Tenzij er bij de anniversary sale iets moois komt!

Altijd vervelend een lege hangar

, maar hij is weer aardig gevuld bij jouw zie ik. Zie ik daar nu nog een Aurora voor die Phoenix, is die voor de show of gaat daar nog mee gevlogen worden

.
De anniversary sales beginnen als het goed is volgende week, vorig jaar was de eerste verkoop ook rond de 16e. Gok dat we de meeste grote schepen wel weer langs zien komen, met uitzonderingen als de 890J, Idris e.d. , voor de Banu MM ben ik niet zeker.
jeroenm17 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 02:53:
Hallo astronauten,
Q2 2013 kwam ik als eerste in aanraking met star citizen. Toen heb ik het niet gedurfd om te pledgen, maar daar gaat volgende maand verandering in komen.
Sinds vorige week lees ik weer mee met dit topic, ik had een heel stuk gemist zag ik(350 pagina's). Zijn er nog belangrijke dingen die ik heb gemist? Natuurlijk heb ik belangrijke updates gemist, maar daar kom ik vanzelf wel achter. De komende dagen ga ik dit topic en de forums op RSI weer even door nemen om weer helemaal up-to-date te zijn.
Als alles los gaat wil ik me vooral gaan richten op het beveiligen en het verkennen. Ik wil hier direct een schip voor gaan kopen, iemand tips? Ik moet jullie complimenten geven dit forum is behoorlijk actief voor een game wat nog lang niet uitkomt. Ik lees ook al een tijdje mee met elite dangerous, het is daar behoorlijk stil...
Zelf ben ik in bezit van een Saitek Cyborg X, maar ik zit er aan te denken om deze te gaan vervangen voor een thrustmaster hotas warthog. Wat voor setup gebruiken jullie?
Voor mij heeft het ook bijna een jaar geduurd alvorens ik zo gek was een Aurora aan te schaffen

. Wat betreft updates die je wellicht gemist hebt kan je het beste het boek in het volgende topic op het RSI forum lezen

,:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/79442/ 9(oude boek, dankje mac-rolec) juiste link:
https://forums.robertsspa...verything-star-citizen/p1
Voor exploration zijn verschillende schepen geschikt. Elk schip heeft varianten welke het beste geschikt zijn voor die rol. Met exploration is het als volgt:
315P, single seater explorer.
Freelancer DUR, multi-crew explorer (2 personen)
Constelation Aquila, multi-crew explorer (4 personen)
Carrack, multi-crew explorer (4? personen)
Het beste kan je je eerst inlezen in de schepen, en kijken wat je het meest aanspreekt. Verder multi-crew is op te lossen met NPC's dus dat is niet echt een probleem.
De Carrack gaat als het goed is volgende week in de verkoop, als het goed is wissel ik daar mijn DUR voor in. Dat is wel een pakket met alpha en een paar extra's tegenover het pakket wat er nu beschikbaar is, mocht je voor de de DUR gaan is dat wellicht een optie?
Voor het vliegen gebruik ik momenteel gewoon nog muis en toetsenbord, dat werkt voor mij het prettigst gezien ik geen ervaring met een joystick heb

.
[
Voor 3% gewijzigd door
Case_C op 12-11-2014 09:10
]