Dan heb je opnieuw het probleem dat je met CC of Paypal moet betalen.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:17:
Dan koop je even een skin van 5 dollar en dan ben je backer.
Wel fijn om te horen dat ze aan het werken zijn aan de grote van de downloads.For the record we currently spend north of $80K a month on a combination of our servers and CDN (Content Delivery Network). This is all for early testing - it costs money for everyone to download the patches (yes we're working on making them smaller) and to have servers running 24/7. This doesn't include the Live Ops cost of people that maintain this - currently we have a 6 person team that focuses on this (this doesn't include the web team of Turbulent BTW). I'm pretty sure we're investing much more than anyone else to keep its community involved and up to date on a game that's still deep in development.
Dan heb je alsnog iemand nodig die dat voor je kooptVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:17:
Het is al gezegd XD
Ach joh, het is niet zo erg als bij de meeste paid Subscription mmos waar je per maand mag betalen en daarbij nog eens de uitbreiding mag kopen. (hallo world of warcraft)Ircghost schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:22:
[...]
Ik snap ook wel dat E:D het moet doen om meer content te creeëren, maar er gaan dan wel alarmbellen bij mij af in de trant van; hoeveel spullen gaan ze allemaal 'paid' laten uitkomen.
Zolang ik niet verplicht wordt de extra content te kopen voor E:D vind ik het wel prima
Ze zijn voor zo ver ik weet zijn ze niet verplicht maar ik denk dat een groot aantal spelers de expansions toch wel koopt.Bornhald schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:21:
[...]
Ach joh, het is niet zo erg als bij de meeste paid Subscription mmos waar je per maand mag betalen en daarbij nog eens de uitbreiding mag kopen. (hallo world of warcraft)
Zolang ik niet verplicht wordt de extra content te kopen voor E:D vind ik het wel prima
Heb zelf E:D ook en ben ook van plan uitbreidingen te kopen, gezien ze meer toevoegen aan het spel dan een betaalde uitbreiding op wow waarvoor ik toen ook daarnaast nog iedere maand moest betalen. In principe is het een beetje het dlc effect en daar is weinig mis mee als het inderdaad wat toevoegt en niet gekort is op de basisfunctionaliteit. Een beetje als de dlcs in Crusader Kings II hoop ik, ze voegen veel toe aan het basisspel maar zonder de dlcs is het spel ook super. En je hoeft niet altijd alle dlcs aan te hebben.Facerafter schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:23:
[...]
Ze zijn voor zo ver ik weet zijn ze niet verplicht maar ik denk dat een groot aantal spelers de expansions toch wel koopt.
Verwijderd
SC zal tot op zekere hoogte niet veel verschillen. Maar omdat je meer content hebt en meer keuzes kan maken qua gameplay kun je meer afwisseling hebben en langer volhouden. Het heeft ook een groter samenwerking aspect en zal daardoor ook meer afwisseling brengen.
Het is/begint op 27 November (Thanksgiving)
https://www.facebook.com/...r/215475438505750?fref=nf
Staat in de reacties van de ATV foto.
met ideal?Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:17:
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ah mooi om te horen, dat betekend voldoende tijd om in de tussentijd de Carrack nog in de verkoop te laten gaanFacerafter schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:40:
Anniversary Sale confirmed!
Het is/begint op 27 November (Thanksgiving)
https://www.facebook.com/...r/215475438505750?fref=nf
Staat in de reacties van de ATV foto.
Hopelijk gaan er nog leuke schepen in de verkoop komen, waar ik m'n wisselgeld van de Reclaimer voor kan gebruiken
[ Voor 99% gewijzigd door Facerafter op 12-11-2014 15:46 ]
Sorry geen link (op phone en te lui om lastig te doen)
De Aegis Terrapin klinkt ook aardig interessant, beetje mini-herald achtig maar dan zonder de computer maar met storage (mijn vote)
Anvil hurricane... Gezien alle gunships en grotere vechters, lijkt dit alleen maar op cannon fodder helaas.
MISC Relliant, leuk dingetje om missies mee uit te voeren, lekker praktisch maar het lijkt me een saai en zeer geknepen (motorisch e.d.) apparaat.
Geef mij de Terrapin maar
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik ga voor de Terrapin
Hoewel het helemaal niets uitmaakt sinds de MISC Reliant op 51% staat XD.
De overige bootjes gaan dus op een hele lange wachtlijst:
Dus wie weet dat ze ooit nog in de 'verse te zien zullen zijn. Vind de Reliant zeker een tof concept, maar de Terrapin net zo.Please let us know what your favorite is in the poll below; the winner will be Star Citizen’s third starter… and the others will go back in the vault for future reference (I can already see backers writing in to ask if we might ever see the runner ups again; we don’t have space on the schedule for multiple new starters at the moment, but never say never!) I think that any of these four ships would make a great addition to Star Citizen’s lineup, and so I’m confident in letting backers make the choice!
Dan post ik maar gelijk wat 'm wel gaat wordenBornhald schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:09:
Ben voor Drake Dragonfly. Gaat hem niet worden maar mijn stem zal gehoord worden!!!
Een space-taxiMISC Reliant: With the success of the Freelancer “Built for Life” campaign, MISC has moved to join RSI and Consolidated in the single-seat introductory starship arena. Their silver bullet? A starter ship with more than one seat… and their ace in the hole: Xi’An technology. Where the Aurora is a pure utilitarian platform and the Mustang is a delicate, maneuverable personal transport, the Reliant is MISC’s most Xi’An tech-heavy ship to date. Featuring impossibly sleek lines, two separate crew seats and a vertical fuselage design, the Reliant’s streamlined cockpits glow with some of the finest xenotechnology available!
CR has answered our prayers! Donate your money for he is a needy developer!
Hahah ja ik kan ook zien waar 51% van de stemmen op staat.. vraag me dan toch af waarom. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen vaak als gunner willen spelen, laat staan als passagier in een taxi!Case_C schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:17:
[...]
Dan post ik maar gelijk wat 'm wel gaat worden![]()
.
[...]
Een space-taxi, mensen dat wouden we toch.
CR has answered our prayers! Donate your money for he is a needy developer!
Hoewel ik er vanuit ga dat het gros van de mensen die erop stemt er dan ook vanuit gaat dat de 2e persoon een turret heeft etc etc.
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 12-11-2014 21:24 ]
Verwijderd
Ik vind dat je er voor moet werken om er eentje te verdienen.
Ik vermoed dat het vooral komt doordat het xi'an tech zal hebben. Backers zijn helemaal gek van alien shipsBornhald schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:23:
[...]
Hahah ja ik kan ook zien waar 51% van de stemmen op staat.. vraag me dan toch af waarom. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen vaak als gunner willen spelen, laat staan als passagier in een taxi!
Hoewel ik er vanuit ga dat het gros van de mensen die erop stemt er dan ook vanuit gaat dat de 2e persoon een turret heeft etc etc.
Maar heeft niet elk MISC Xi'an tech? de freelancer ook, dacht dat het hele Xi'an tech een beetje het sellingpoint was van MISCMetalkai schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:35:
[...]
Ik vermoed dat het vooral komt doordat het xi'an tech zal hebben. Backers zijn helemaal gek van alien ships
De Freelancer heeft inderdaad Xi'an tech, maar dit is maar heel gelimiteerd. De Reliant zal veel meer Xi'an tech hebben, en zelfs verticaal vliegen (zoals de Xi'an Scout).Bornhald schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:42:
[...]
Maar heeft niet elk MISC Xi'an tech? de freelancer ook, dacht dat het hele Xi'an tech een beetje het sellingpoint was van MISC
Tenminste, dat kan ik opmaken uit de description.
Aurora LX inderdaad en ik heb er al mee gevlogen in AC!Case_C schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:51:
[...]
Altijd vervelend een lege hangar, maar hij is weer aardig gevuld bij jouw zie ik. Zie ik daar nu nog een Aurora voor die Phoenix, is die voor de show of gaat daar nog mee gevlogen worden
.
Werkt bij mij ook perfect! Ik heb ook mijn credit card eraan gekoppeld, maar die gebruik ik alleen als ik bijvoorbeeld via reddit trading weer iets koopFacerafter schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:21:
Ik moet zeggen dat PayPal bij mij met automatische afschrijving perfect werkt.
Ik heb op de Reliant gestemd, toen ik dit las: "...and a vertical fuselage design" moest ik meteen aan de Slave I denken van Boba FettBornhald schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:23:
[...]
Hahah ja ik kan ook zien waar 51% van de stemmen op staat.. vraag me dan toch af waarom. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen vaak als gunner willen spelen, laat staan als passagier in een taxi!

Je hoeft niet perse de taxi rol te vervullen he, dat is het mooie aan star citizen!
Verwijderd
CR zei in één van die video's op de RSI site dat het waarschijnlijk 60 uur zou duren om een Connie te verdienen dus dan ga ik er van uit dat de meeste mensen binnen een dag genoeg geld kunnen verdienen om iets beters als het startersship te kunnen kopen.quote: roepie88Nou, ik hoop echt dat het wat langer duurt dan een dag om een nieuw schip te kopen.
Ik vind dat je er voor moet werken om er eentje te verdienen.
Sommige mensen zullen eerst verschillende onderdelen van het schip upgraden voor ze een overstap maken. Maar ja een 300i of een Aurora, vrij makkelijke keus. (Hoewel je met de 300i enkel een luxer schip hebt wat minder modulair isVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:12:
[...]
CR zei in één van die video's op de RSI site dat het waarschijnlijk 60 uur zou duren om een Connie te verdienen dus dan ga ik er van uit dat de meeste mensen binnen een dag genoeg geld kunnen verdienen om iets beters als het startersship te kunnen kopen.
Verwijderd
Ik heb ergens op het besloten deel van de RSI-site gelezen dat de beste upgrades duur en/of moeilijk te vinden zullen zijn. Blijkbaar is dus niet het verdienen van de basisschepen de grote uitdaging in dit spel maar het verkrijgen van de upgrades daarvoor. Ik ben benieuwd hoe veel beter goede upgrade spullen zullen zijn t.o.v. de basis onderdelen waarmee een nieuw schip wordt geleverd.quote: Case_CSommige mensen zullen eerst verschillende onderdelen van het schip upgraden voor ze een overstap maken. Maar ja een 300i of een Aurora, vrij makkelijke keus. (Hoewel je met de 300i enkel een luxer schip hebt wat minder modulair is.)
Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat de beste upgrades voor een schip toch wel tot een 2-voud in performance winst moeten opleveren. Daarnaast kan je natuurlijk ook overclocken, iets wat een beetje tweaker toch wel ingame gaat doenVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:31:
[...]
Ik heb ergens op het besloten deel van de RSI-site gelezen dat de beste upgrades duur en/of moeilijk te vinden zullen zijn. Blijkbaar is dus niet het verdienen van de basisschepen de grote uitdaging in dit spel maar het verkrijgen van de upgrades daarvoor. Ik ben benieuwd hoe veel beter goede upgrade spullen zullen zijn t.o.v. de basis onderdelen waarmee een nieuw schip wordt geleverd.
Verwijderd
Reken maar uit hoeveel credits een connie kost plus 50% extra aan uitrusting en hoeveel je per uur kan verdienen door handel/piraten/bounty hunten etc. Denk wel dat je dan wat maandjes bezig zal zijn als je vanaf een starter ship begint.

PSN: Oldzkoel
Zeg maar gerust dat enkele schepen (idris p en m) meet dan $1000 kosten en als warme broodjes verkochten toen er nog minder dan de helft van het huidige aantal backers warenpower_user schreef op donderdag 13 november 2014 @ 02:01:
Ik had nog nooit van het spel gehoord. Vanavond eens op de website zitten turen en wat youtube materiaal bekeken. Daarna wat pagina's gelezen op dit topic. Wat is het grappig om te zien hoe er gespeculeerd wordt over ruimteschepen en wat ze kunnen en dat sommige schepen 300 eurie kosten om te kopen, maar dan wel met jacuzzi! En dat ze dan liefkozend Connies (afgeleide van Constellation?) genoemd worden, als ik het goed begrijp tenminste. Ik hou echt van gamen maar man man man, wat een wereld is dit toch. Dit gaat mijn gamebudget te boven en daarnaast lijkt t me echt zo'n spel wat je echte leven voor een paar jaar in de ijskast zet. Desondanks....heel veel nerdplezier gewenst aan iedereen!
Maar om mee te profiteren van het spel heb je aan een aurora met bèta + het volledige spel inclusief singleplayer genoeg. De prijs van dat aurora Package is dacht ik $35. Al die dure extra schepen zijn niet eens noodzakelijk (er hangt een hele p2w discussie aan vast maar die zal ik niet verder oprakelen
Het idee acter de andere schepen die worden verkocht is om meer geld op te halen voor de ontwikkeling van het spel. Dus als je mee wil met de hype zou ik eens kijken of dat starterspakket niet iets voor jou is.
In ieder geval bedankt en dat nerd plezier gaat wel lukken
edit: autocorrect fouten eruit gehaald en hieronder linkjes:
zonder beta: https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-MR $35
met beta: https://robertsspaceindus...e/Packages/Aurora-MR-Plus $40
met beta en arena commander (dogfighting) : https://robertsspaceindus...s/Arena-Commander-Starter $45
[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2014 08:55 . Reden: fouten gemaakt op mobiel eruit gehaald en algehele leesbaarheid ]
Blijkbaar dus toch geen varianten van de Herald, maar een doorontwikkeling op het concept? Wel jammer want behoorlijk wat mensen vonden het asymetrische ontwerp wel grappig, en net zoveel vonden het niksSnoz Lombardo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:27:
Nieuw WIP shot van de Herald. Iets gewijzigd t.o.v. de eerste beelden.
[afbeelding]
Zouden we vandaag of morgen ook nog wat van de Carrack horen van Ben Lesnick? Curious

Constelation is te lang om elke keer te lopen tyepnpower_user schreef op donderdag 13 november 2014 @ 02:01:
Ik had nog nooit van het spel gehoord. Vanavond eens op de website zitten turen en wat youtube materiaal bekeken. Daarna wat pagina's gelezen op dit topic. Wat is het grappig om te zien hoe er gespeculeerd wordt over ruimteschepen en wat ze kunnen en dat sommige schepen 300 eurie kosten om te kopen, maar dan wel met jacuzzi! En dat ze dan liefkozend Connies (afgeleide van Constellation?) genoemd worden, als ik het goed begrijp tenminste. Ik hou echt van gamen maar man man man, wat een wereld is dit toch. Dit gaat mijn gamebudget te boven en daarnaast lijkt t me echt zo'n spel wat je echte leven voor een paar jaar in de ijskast zet. Desondanks....heel veel nerdplezier gewenst aan iedereen!
En ja, de jacuzzi in de Phoenix, zwaar overdreven en over de top voor een ruimteschip. (Hopelijk repareren ze dat nog, met het modulaire systeem wat over een jaar of wat komt kunnen we dat er zowieso uit gooien
En het hoeft natuurlijk geen honderden dollars te kosten om mee te doen, wat Bornhald zegt; Voor 35 dollar heb je toegang tot de singleplayer en PU zodra die uitkomen

We hebben nog z'n 600k te gaan voordat de winnaar gekozen wordVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:53:
De Dragonfly loopt toch wel ver achter de Reliant. Gaat niet meer ingehaald worden lijkt me.
Misschien intern om 'm wel of niet gelijk mee te nemen in de ontwikkelingVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:53:
De Dragonfly loopt toch wel ver achter de Reliant. Gaat niet meer ingehaald worden lijkt me.

Klopt, maar meer dan 25000 stemmen komen er zelden binnen op de letter.. in dat opzicht is het een gelopen race.Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:55:
[...]
We hebben nog z'n 600k te gaan voordat de winnaar gekozen word
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 13-11-2014 08:57 ]
Maar zoveel extra mensen gaan niet stemmen. dit zal wel redelijk de uitslag worden hoor.Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:55:
[...]
We hebben nog z'n 600k te gaan voordat de winnaar gekozen word
We zitten nu op 15k votes, de vorige had 22K votes, daarvoor 24K votes en daarvoor ook 24K votes.Bornhald schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:56:
[...]
Maar zoveel extra mensen gaan niet stemmen. dit zal wel redelijk de uitslag worden hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Facerafter op 13-11-2014 09:03 ]
OhFacerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:51:
Ben over de nieuwe starter schepen:
[afbeelding]
Hier wat ben over de tweet zei in de forums
Dus toch geen death eggHah! The death egg was actually a reference to the Steltek drone in the original Privateer.(While we were brainstorming the ship, Dave Haddock and I were both imagining a flying oval... that's not to say it'll look anything like an oval, since we're designers and not artists... but that was our placeholder!)
inderdaad, als het verschil een paar procent is dan kan er nog wel eens iets verschuiven. Maar om nu een andere te laten winnen moet alles geconcentreerd worden op 1 andere variant.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:04:
De stemmingen zijn tot nu toe altijd redelijk voorspelbaar gelopen. Sterke verschuivingen zie je nooit. Het is nu zelfs zo dat er veel duidelijker een winnaar is vanaf het begin. De mensen die nu nog gaan stemmen zullen niet allemaal op Dragonfly stemmen.
op dit moment heeft de reliant ~7500 stemmen.
dus als er nu nog 7k stemmen bij komen en niemand stemt op de reliant dan wint de reliant nog (er vanuit gaande dat de rest evenredig onder de andere drie varianten wordt verdeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2014 09:09 ]
Alle schepen die 'verkocht' worden zijn gewoon in het spel te verdienen met ingame credits. Tijdens de kickstarter fase kreeg je als dank een ander/ duurder schip als je het spel met meer geld ondersteunde.power_user schreef op donderdag 13 november 2014 @ 02:01:
Na verloop van tijd bleek het verkopen van virtuele ruimteschepen echter een enorm goed verdienmodel te zijn en op dit moment worden er regelmatig nieuwe schepen gemaakt die te koop worden aangeboden. Voor mensen die geen zin/ tijd hebben om deze schepen ingame te verdienen, met een beter startschip willen beginnen of verzamelaars zijn 'kopen' zo schepen en helpen daarmee om de ontwikkeling van het spel draaiende te houden.
Wat mij betreft niets mis mee als mensen dit doen, en houdt ook niet in dat jij schepen 'moet' kopen om mee te kunnen doen. Ik ben al vanaf het begin bij Star Citizen betrokken maar heb besloten om gewoon met het startschp te beginnen en mijn droomschip (nog steeds de constellation) gewoon ingame te verdienen.
En zoals Bornhald hierboven schreef: voor $35 heb je een AAA spel waar je volgens mij jaren plezier van kan hebben, al zal je er dan nog wel even op moeten wachten.
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Daarnaast ben je niet verplicht om contiue online te zijn. Je ingame verplichtingen/verzekeringen lopen enkel als je ook daadwerkelijk in-game bent. Het spel zal een aardige time-sink zijn, maar is geen must-play omdat je anders geen gebruik zou maken van je abbo/verzekering van je schip dat afloopt. Dat maakt het in mijn ogen toch een redelijk casual spel, wat zonder hard-core verplichten gespeeld kan wordenErvig schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:04:
[...]
En zoals Bornhald hierboven schreef: voor $35 heb je een AAA spel waar je volgens mij jaren plezier van kan hebben, al zal je er dan nog wel even op moeten wachten.
had toch een editje gedaanVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:23:
Kleine verbetering nog. Voor beta access moet je minstens 40 dollar betalen (Aurora MR+ package). Beter nog 45 dollar voor volledige starter package inclusief Arena Commander.
35 zonder beta, 40 met beta, 45 met beta en ac
Is het praktisch? Nee natuurlijk niet, want je thrust aan 1 kant dan meer of minder
Is het grappig om een boot te hebben die uit 100 verschillende onderdelen bestaat die eigenlijk niet bij elkaar horen? Ja!
Kan me namelijk goed voorstellen dat je tijdens het scavagen een onderdeel vind wat eigenlijk in een set van 2 verkocht word. Maar slechts 1 van de bijv. engines is nog goed/bruikbaar. Kan je die ene engine dan op je schip monteren in combinatie met 1 of meerdere andere
Het kan ook gewoon goed zijn dat engine in set's worden verkocht en wat je vind nooit goed bruikbaar kan zijn en gewoon alleen maar scrap is. Of je moet hem laten renoveren (voor een specifiek schip?).
Je kan ook gewoon wapens vinden die in een goede conditie zijnFacerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:20:
Ik denk het wel maar dan zal waarschijnlijk of een onderdeel worden getuned/overclocked of een limiet erop waardoor bv. bij de engines de thrust allemaal het zelfde is. Maar dan nog en de vraag of dat automatisch gaat of dat je het zelf moet doen?
Het kan ook gewoon goed zijn dat engine in set's worden verkocht en wat je vind nooit goed bruikbaar kan zijn en gewoon alleen maar scrap is. Of je moet hem laten renoveren (voor een specifiek schip?).
Maar het grote idee zou zijn dat alles te customizen is
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Als je met overnemen giften bedoelt dan ja.batumulia schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:51:
Is het mogelijk om een gamepackage van iemand over te nemen als je er zelf al 1 hebt? Wat gebeurt er als dat mogelijk is?
Er gebeurt eigenlijk niks je hebt dan gewoon 2 game packages op je account staan.
Die extra game package kun je later in het PU gebruiken als een 2nd Char of als NPC die je helemaal zelf kunt maken.
Volgens mij moet dat gewoon kunnen, die persoon kan het package gewoon giften (mits het niet al een keer eerder ge'gift is) Denk dat Bornhald als middle-man daar wel meer ervaring mee heeft?batumulia schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:51:
Is het mogelijk om een gamepackage van iemand over te nemen als je er zelf al 1 hebt? Wat gebeurt er als dat mogelijk is?
Oh dat wist ik niet dat een 2e package zou betekenen dat je een 2e character slot krijgt. Volgens mij is daar nooit specifiek iets over gezegd dat het zo zou gaan werken. Wel dat het mogelijk is om op 1 account meerdere characters te hebben, dat dan weer wel.Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:53:
[...]
Als je met overnemen giften bedoelt dan ja.
Er gebeurt eigenlijk niks je hebt dan gewoon 2 game packages op je account staan.
Die extra game package kun je later in het PU gebruiken als een 2nd Char of als NPC die je helemaal zelf kunt maken.
[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 13-11-2014 11:54 ]
Het ging dan inderdaad ook om jouw mustang packageFacerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:53:
[...]
Als je met overnemen giften bedoelt dan ja.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Case_C schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:53:
[...]
Volgens mij moet dat gewoon kunnen, die persoon kan het package gewoon giften (mits het niet al een keer eerder ge'gift is) Denk dat Bornhald als middle-man daar wel meer ervaring mee heeft?
[...]
Oh dat wist ik niet dat een 2e package zou betekenen dat je een 2e character slot krijgt. Volgens mij is daar nooit specifiek iets over gezegd dat het zo zou gaan werken. Wel dat het mogelijk is om op 1 account meerdere characters te hebben, dat dan weer wel.
Top thanks jongensVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:54:
Ja, je krijgt gewoon alle items in die package en inderdaad ook een tweede character slot.
Kan iemand mij linken naar die info voor een 2e character slot. En betekend dat die 2e character toegang heeft tot al je schepen op je account of zitten die gekoppeld aan je character?Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:54:
Ja, je krijgt gewoon alle items in die package en inderdaad ook een tweede character slot.
in principe heb je alles wat in het pakket zit, dus als je 2 pakketten met ieder 1000 UEC hebt dan heb je bij het begin van de PU 2000 UEC
Voor wat betreft access tot het spel; het laatste wat er over gezegd is, is dat je mag kiezen.
Wanneer je 2x het complete spel hebt (volgens mij heeft het AMD mustang pack dat niet! maar moet je even nakijken) dan kan je opteren om de extra toegang weg te geven, in een door jou te maken NPC te veranderen of er een extra character slot van te maken (bij de laatste optie moet je ook gaan bedenken welk character welk schip krijgt!)
Maar alle inhoud van de pakketten krijg je dus gewoon, en waar mogelijk wordt het opgeteld en dubbel zal je (wanneer je de pakketten helemaal uit elkaar kan halen, gaat uiteindelijk ook gebeuren) weer aan andere mensen geven en anders heb je ze gewoon dubbel
https://robertsspaceindus...ple-Package-ClarificationCase_C schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:07:
[...]
Kan iemand mij linken naar die info voor een 2e character slot. En betekend dat die 2e character toegang heeft tot al je schepen op je account of zitten die gekoppeld aan je character?
nee, dus niet, wanneer je een 2e char maakt staat hij volledig los van het eerste (vandaar ook de noodzaak 2 pakketten te hebben dan heeft ieder minimaal 1 schip)Case_C schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:07:
[...]
Kan iemand mij linken naar die info voor een 2e character slot. En betekend dat die 2e character toegang heeft tot al je schepen op je account of zitten die gekoppeld aan je character?
hoewel er ook weer is gesproken dat er uiteindelijk gewoon losse char slots weer aan te schaffen zijn.
Maar ze staan dus volledig los van elkaar, ieder een eigen inventory en bij transacties tussen beiden (het overschrijven van een schip, het sturen van geld) zal ook weer in game belasting moeten worden betaald (alsof het een random ander figuur is)
Ieder een eigen inventory ja, maar ik kan me wel voorstellen dat er iets van een global pakhuis/bankrekening komt waarbij je dus items en geld kan sharen met je andere chars.Bornhald schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:09:
[...]
nee, dus niet, wanneer je een 2e char maakt staat hij volledig los van het eerste (vandaar ook de noodzaak 2 pakketten te hebben dan heeft ieder minimaal 1 schip)
hoewel er ook weer is gesproken dat er uiteindelijk gewoon losse char slots weer aan te schaffen zijn.
Maar ze staan dus volledig los van elkaar, ieder een eigen inventory en bij transacties tussen beiden (het overschrijven van een schip, het sturen van geld) zal ook weer in game belasting moeten worden betaald (alsof het een random ander figuur is)
Volgens mij gaat dit niet kunnen wegens fraude. Wat Bornhald zegt zou ook kunnen, ik heb wel eens iets gehoord over tax als je een transfer doet naar andere char.Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:11:
[...]
Ieder een eigen inventory ja, maar ik kan me wel voorstellen dat er iets van een global pakhuis/bankrekening komt waarbij je dus items en geld kan sharen met je andere chars.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 12:13 ]
Ik snap niet helemaal hoe je hier fraude mee wilt plegen?Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:12:
[...]
Volgens mij gaat dit niet kunnen wegens fraude.
Maar ik heb het over een globale bankrekening voor alle char's op 1 account later in de PU.
Characters staan gewoon los is wat ik altijd gehoord heb
uit de link van mac-rolec
dus elk pakket is een los char en dus geen gezamelijke grote berg spullen waar ze vanaf kunnen pakken wat je op dat moment nodig hebtWhat this means is that if you currently have four Star Citizen packages you will be able to play four different characters using one RSI account, each with their own ship and starting credit balance.
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2014 12:27 ]
Daarbij moet wel even gezegt worden dat je in het begin wel kan kiezen wat elke character krijgt. Je kan dus wel alles op 1 character zetten, maar dat betekend wel dat de rest van de characters niks hebben.Bornhald schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:26:
dus elk pakket is een los char en dus geen gezamelijke grote berg spullen waar ze vanaf kunnen pakken wat je op dat moment nodig hebt
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 12:40 ]
Bedankt!
Ergens is het wel vervelend dat je dan moet kiezen welk character wat mag gaan doen
Dan vraag ik me ook af hoe het exact gaat werken, stel ik heb 3 characters. 1 laat ik als NPC op m'n multi-crew en een andere vliegt als escort. Ze hebben natuurlijk allemaal kosten en mechanics/betalingen/cashflow die verricht moeten worden. Gaat dat automatisch? Moet ik dat allemaal zelf regelen? Waarschijnlijk wel automatisch, maar alsnog je risico om is op die manier ook weer veel groter als 1 van de characters wat overkomt...Metalkai schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:36:
[...]
Daarbij moet wel even gezegt worden dat je in het begin wel kan kiezen wat elke character krijgt. Je kan dus wel alles op 1 character zetten, maar dat betekend wel dat de rest van de characters niks hebben.
Als de AI een beetje tegenvalt kan je continue SAR spelen om je eigen characters te redden.... Hoop dan dat je gewoon een ambulance kan bellen in de meeste gevallen, en dan zie je je character vanzelf weer terug. Character management moet zeker geen hasle gaan worden.
Character slots zullen in-game wel bij te kopen zijn neem ik aan? Dat is redelijk standaard voor MMO's of niet? Anders kan ik nu nog 10 Aurora's kopen en m'n Reclaimer in de oven gooien
Geloof ook wel dat er backers zijn met een schepenaantal wat de 10/20 overschrijd, wat moeten die wel niet met al die characters. En tja, character customizations.. als je dat 10x moet doen ben je al een week bezig.. met Skyrim als referentie XD
Van wat ik begreep kan je zelfs je schip beschikbaar stellen voor iemand anders als je zelf offline bent.
Dat is dus ook iets wat ze bij de org doen waar ik in zit.
Wij hebben een aantal gasten die gewoon vreselijk veel schepen hebben en dan mogen degene uit de org die dus bv. maar een Aurora hebben de schepen lenen om sneller voor zich zelf een groter schip te kunnen kopen.
Klopt, maar al die characters die bij die schepen kwamen moeten zich ook kunnen 'ontwikkelen' (centjes en reputatie) verdienen.Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:55:
Heel veel mensen die zo veel schepen hebben stellen hun schepen beschikbaar voor org.
Van wat ik begreep kan je zelfs je schip beschikbaar stellen voor iemand anders als je zelf offline bent.
Dat is dus ook iets wat ze bij de org doen waar ik in zit.
Wij hebben een aantal gasten die gewoon vreselijk veel schepen hebben en dan mogen degene uit de org die dus bv. maar een Aurora hebben de schepen lenen om sneller voor zich zelf een groter schip te kunnen kopen.
Kwam deze nog tegen op het forum:

Zo lijkt het me ook wel lekker spelen
Dat vraag ik me af, want die chars komen natuurlijk alleen bij Game packages.Case_C schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:07:
[...]
Klopt, maar al die characters die bij die schepen kwamen moeten zich ook kunnen 'ontwikkelen' (centjes en reputatie) verdienen..
Kwam deze nog tegen op het forum:
[afbeelding]
Zo lijkt het me ook wel lekker spelen3 G-Sync monitoren... op 60 fps
Niet bij standalone schepen. Ook denk ik dat je de NPC's niet zo maar missies en weet ik veel wat kan laten doen. Ik dacht dat het beperkt was tot het jou helpen op een multi-crew schip.
Uit hetzelfde artikel.Players who would like additional Game Character slots, either to create a second player character or to build a customized crew, but don’t have multiple packages will be have the option of a stand-alone Character Slot purchase from the pledge store without having to buy a full game package. This will also allow the small number of backers who only have an addon ship but not a game package to purchase a Game Character slot and a few credits and be able to head out into the big wide galaxy!
Maar je kan toch ook NPC's inhuren om als escort te vliegen, waarom zou dat niet je alias kunnen zijn?Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:16:
[...]
Dat vraag ik me af, want die chars komen natuurlijk alleen bij Game packages.
Niet bij standalone schepen. Ook denk ik dat je de NPC's niet zo maar missies en weet ik veel wat kan laten doen. Ik dacht dat het beperkt was tot het jou helpen op een multi-crew schip.
Kan inderdaad ook hebben ze gezegt, inzetten als multi crew ship member of als wingmen. Alleen missies laten uitvoeren kan ik me niet herinneren dat verteld is.Case_C schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:40:
[...]
Maar je kan toch ook NPC's inhuren om als escort te vliegen, waarom zou dat niet je alias kunnen zijn?
Er is een verschil, dan zijn ze alsnog bij jou om jou te assisteren.Case_C schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:40:
[...]
Maar je kan toch ook NPC's inhuren om als escort te vliegen, waarom zou dat niet je alias kunnen zijn?
Ze er alleen op uit sturen om missies te gaan doen is weer iets heel anders en kan heel gemakkelijk tot farming leiden.
Ik betwijfel of dit kan. Wel is het zo dat als taken in de PU niet door echte mensen worden uitgevoerd, NPC's het overnemen (de economie houdt zichzelf in stand als het ware). Dus er zijn wel algoritmes voor. Misschien dat je NPC's dmv training wat meer autonomie kan geven oid.Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:44:
[...]
Er is een verschil, dan zijn ze alsnog bij jou om jou te assisteren.
Ze er alleen op uit sturen om missies te gaan doen is weer iets heel anders en kan heel gemakkelijk tot farming leiden.
CR is vrij stellig in het feit dat wanneer jij geld wil verdienen je ook moet spelen.
DUs je kan een NPC inhuren voor een turret of voor escort duty of zelfs voor het vliegen van die 2e freelancer max. Maar zodra jij offline gaat, gaat je maatje ook offline.
Je zal ook niet een hele grote vloot npcs kunnen besturen hier zal ook een limiet aan zitten (nog niet duidelijk wat)
Ik denk juist dat NPC (Van 2de game packages) geen missies alleen kunnen doen.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:47:
[...]
Ik betwijfel of dit kan. Wel is het zo dat als taken in de PU niet door echte mensen worden uitgevoerd, NPC's het overnemen (de economie houdt zichzelf in stand als het ware). Dus er zijn wel algoritmes voor. Misschien dat je NPC's dmv training wat meer autonomie kan geven oid.
Dat ze alleen jou kunnen assisteren in missies.
Alle spelers bij elkaar is bij elkaar maar volgens mijn 10-20% van de Populatie van de PU.
Daarom zullen er altijd NPCs dingen aan het doen zijn maar de NPC die van jou zijn zullen dit hoogst waarschijnlijk niet kunnen doen denk ik.
Klopt, het is vrij duidelijk gemaakt dat je niet door afk te zijn of met behulp van jou npcs, terwijl je zelf bij wijze van spreken ergens gedocked op een planeet zit, geld verdienen. Is vaak genoeg gevraagd in de 10ftcm rond de tijd dat het speeldeFacerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:01:
[...]
Ik denk juist dat NPC (Van 2de game packages) geen missies alleen kunnen doen.
Dat ze alleen jou kunnen assisteren in missies.
Alle spelers bij elkaar is bij elkaar maar volgens mijn 10-20% van de Populatie van de PU.
Daarom zullen er altijd NPCs dingen aan het doen zijn maar de NPC die van jou zijn zullen dit hoogst waarschijnlijk niet kunnen doen denk ik.
Verwijderd
Gemiddeld zal de max aantal mensen die spelen 10 a 20% zijn. Maar als je offline/afk je toons kan laten grinden dan zal de bezetting veel hoger zijn en hebben ze meer servers nodig.
Misschien wat later op de avond eens proberen dan? Ik ben nog even met wat andere dingen bezig.Case_C schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:06:
Voor een spelleke heb ik vanavond helaas geen tijd, brood verdienen morgen vroeg enzo. Morgenavond heb ik wat meer vrije tijd
.
Edit: Ik zie net dat je post van twee dagen geleden is, niet van gisteren.
Edit2: Net de unofficial manual gedownload die een paar pagina's terug genoemd werd. Bedankt voor de tip!
[ Voor 21% gewijzigd door AkaAlias op 13-11-2014 19:38 . Reden: Zie hier boven. ]
Ben momenteel nog "lekker" aan het werk, had hierna nog een aflevering van een serie gepland. Zaterdag midden op de dag was ik wel nog van plan wat te spelen.AkaAlias schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:34:
[...]
Misschien wat later op de avond eens proberen dan? Ik ben nog even met wat andere dingen bezig.
Edit: Ik zie net dat je post van twee dagen geleden is, niet van gisteren.
Edit2: Net de unofficial manual gedownload die een paar pagina's terug genoemd werd. Bedankt voor de tip!
Wellicht een andere keer
Voor release zal dat zeker lukkenAkaAlias schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:07:
Dan ben ik helaas aan het werk.
Wellicht een andere keer
Sneak peek van deze AtV:
Iemand een idee? Ik heb het niet namelijk..(ze komen uit manchester.. dus denk SQ42 schepen)
edit:
De cockpit doet mij geloven dat dit de Starfarer is, maar dat weten we nooit zeker
[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 13-11-2014 20:31 ]
ziet er iig heel gaaf uit
Hoop dat ze ook snel wat meer van de caterpillar laten zien
Edit: heeft ben niet gewoon geroepen dat het de farer is? (heb atv niet gezien maar een vriend van me zij dat ben dat zei)
[ Voor 27% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2014 22:05 ]
Vlak voor dat de screens op kwamen riep ben iets van: let's what came out of the shotgun of Manchester. Echt iets vreemds iig.Bornhald schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:50:
reddit denkt ook dat het de starfarer is, zelf geen idee, ik ga mee met je MISC brug, alleen een beetje veel stoelen voor een 2 man schip.. (aan de andere kant blijkbaar heeft MISC altijd veel stoelen, zie de freelancer)
ziet er iig heel gaaf uit
Hoop dat ze ook snel wat meer van de caterpillar laten zien
Edit: heeft ben niet gewoon geroepen dat het de farer is? (heb atv niet gezien maar een vriend van me zij dat ben dat zei)
Voor de Caterpillar verwacht ik eerlijk gezegd met de anniversary sales wel meer te zien van de Caterpillar, Retaliator en nog een paar.. mooie in engine plaatjes of hangar ready
Zat ik net aan te denken, ik zou dan ook wel een schip uitlenen aan iemand van onze org. Een starter om iemand op weg te helpen of een combat specific schip (fighter/bomber etc. ) voor als we een grote missie samen doen of ik kan toevallig niet online zijn op dat moment. Maar ik vraag me dan wel af hoe het met de insurance zit als er iemand anders in vliegt en hij wordt uit de lucht geschoten. Denk aan aansprakelijkheid etc.Facerafter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:55:
Heel veel mensen die zo veel schepen hebben stellen hun schepen beschikbaar voor org.
Van wat ik begreep kan je zelfs je schip beschikbaar stellen voor iemand anders als je zelf offline bent...
Ik weet niet of ze het daar al over hebben gehad. Insurance policy staat ook nog niet hoog op het lijstje van ontwikkelingen neem ik aan, maar vroeg het mij even af
Veel moeite moeten doen met het installeren ervan. Helaas was mijn PC waarschijnlijk in de war en heb een verse installatie moeten doen van Windows. Hij liep namelijk vast bij het driver installeren.
Gelukkig heb ik hier niets anders op staan dan SC en Blizzard Games. Dus was zo weer gefixed.
Moet zeggen dat ik net een potje AC heb gespeeld. Maar man man man wat een fijne Flightstick zeg. Dit is zeker de investering waard. Zeer precies en vliegt ook nog eens heerlijk. Al die buttons is een verademing. Dus kan ook een aantal profielen maken voor verschillende ruimteschepen of modussen (denkend aan landen/lossen of gevechtsmodus).
Dus mensen die twijfelen? Gewoon doen als je zeker door gaat met SC
rond 15:00 zegt Sandi iets over de Starfarer whiteboxing in Manchester en vervolgens zeg Ben dat "they might show off at the end of the show"Case_C schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:25:
[...]
Vlak voor dat de screens op kwamen riep ben iets van: let's what came out of the shotgun of Manchester. Echt iets vreemds iig.
Voor de Caterpillar verwacht ik eerlijk gezegd met de anniversary sales wel meer te zien van de Caterpillar, Retaliator en nog een paar.. mooie in engine plaatjes of hangar ready.
Nice! Goed om te horen dat die fijn speelt.Cygnitr0n schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:46:
Zo heb vandaag de Saitek X52 Pro binnen gekregen.
......
Dus mensen die twijfelen? Gewoon doen als je zeker door gaat met SCKan het iedereen aanraden.
Hoe zit het qua gewicht, bevestiging en materiaal van je setup?
Vroeger had ik een joystick die te licht was en met zuignappen vast moest maken aan het bureau (toen speelde ik x-wing vs tie-fighter). Dat was ook niet echt heel fijn, het scheelde wel dat ik toch pas 7 was en al blij was om in een x-wing te vliegen
En qua materiaal: kunststof/metalen onderdelen?
Zal er nog even over nadenken, maar anders weet ik wel een leuk kerstcadeautje voor mijzelf
Dat maakt het hebben van meerdere schepen natuurlijk wel weer prettig, maar wat je zegt over insurance is inderdaad nog onduidelijk. Waarschijnlijk maakt het niet direct uit wie er vliegt voor de verzekering. Wat wel uitmaakt zijn de upgrades die er op zitten, die zijn dan meestal niet meeverzekerd.Mabok schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:23:
[...]
Zat ik net aan te denken, ik zou dan ook wel een schip uitlenen aan iemand van onze org. Een starter om iemand op weg te helpen of een combat specific schip (fighter/bomber etc. ) voor als we een grote missie samen doen of ik kan toevallig niet online zijn op dat moment. Maar ik vraag me dan wel af hoe het met de insurance zit als er iemand anders in vliegt en hij wordt uit de lucht geschoten. Denk aan aansprakelijkheid etc.
Ik weet niet of ze het daar al over hebben gehad. Insurance policy staat ook nog niet hoog op het lijstje van ontwikkelingen neem ik aan, maar vroeg het mij even af
Fijn om te horen dat hij goed werktCygnitr0n schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:46:
Zo heb vandaag de Saitek X52 Pro binnen gekregen.
Veel moeite moeten doen met het installeren ervan. Helaas was mijn PC waarschijnlijk in de war en heb een verse installatie moeten doen van Windows. Hij liep namelijk vast bij het driver installeren.
Gelukkig heb ik hier niets anders op staan dan SC en Blizzard Games. Dus was zo weer gefixed.
Moet zeggen dat ik net een potje AC heb gespeeld. Maar man man man wat een fijne Flightstick zeg. Dit is zeker de investering waard. Zeer precies en vliegt ook nog eens heerlijk. Al die buttons is een verademing. Dus kan ook een aantal profielen maken voor verschillende ruimteschepen of modussen (denkend aan landen/lossen of gevechtsmodus).
Dus mensen die twijfelen? Gewoon doen als je zeker door gaat met SCKan het iedereen aanraden.
Dankje voor de verhelderingBornhald schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 06:56:
[...]
rond 15:00 zegt Sandi iets over de Starfarer whiteboxing in Manchester en vervolgens zeg Ben dat "they might show off at the end of the show"
Ik gok Saitek, door dat ze al verschillende keren Saitek gear hebben weg gegeven op events.Case_C schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:24:
[...]
Fijn om te horen dat hij goed werkt, wie weet haal ik er zelf ook nog wel eentje in de toekomst. Ik wacht in ieder geval de SC Hotas set af, kijken of dat wat gaat worden. Is dat al bekend waar die gemaakt gaat worden? (99% China natuurlijk, maar welke fabrikant?)
Dus ik denk dat daar een soort samenwerking/partnership zit.
Maar ik zit daar zelf een beetje te twijfelen. Want ik speel nu met de Thrustmaster T.Flight X maar kan ik eigenlijk niet aanraden. Daarom wil ik overstappen naar de Saitek X52 Pro, maarja die SC Hotas komt er ook aan maar het enigste dat we ervan weten is dat "hij eraan komt".
[ Voor 20% gewijzigd door Facerafter op 14-11-2014 08:54 ]
Ik zal denk ik binnenkort een review maken. Maar hier een paar antwoorden.Mabok schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:22:
[...]
Nice! Goed om te horen dat die fijn speelt.
Hoe zit het qua gewicht, bevestiging en materiaal van je setup?
Vroeger had ik een joystick die te licht was en met zuignappen vast moest maken aan het bureau (toen speelde ik x-wing vs tie-fighter). Dat was ook niet echt heel fijn, het scheelde wel dat ik toch pas 7 was en al blij was om in een x-wing te vliegen
En qua materiaal: kunststof/metalen onderdelen?
Zal er nog even over nadenken, maar anders weet ik wel een leuk kerstcadeautje voor mijzelf
Gewicht:
Ik neem aan dat je bedoeld de flightstick beweging. Deze is goed. In het midden is hij zeer soepel en niet te licht en naar mate je verder naar de buitenkant gaat wordt hij zwaarder, dit natuurlijk vanwege de weerstand van de veer.
Gewicht van de flightstick is licht. Maar ook groot zodat je geen last hebt van kantelen (Tenzij je ruw omgaat met de stick natuurlijk).
Gewicht van de Throttle is lichter dan de Stick. Hierbij geld wel dat hij licht kantelt als je eenmaal op 100% drukt met een snelle beweging . Maar is ook een kwestie van gewenning.
Het materiaal dat gebruikt is is voornamelijk plastic, maar wel van hoge kwaliteit. De Stick is in hoogte afstelbaar en ook de Throttle kan je weerstand instellen. Lekker als je een lichte of zware throttle wilt hebben. De throttle is ook voorzien van een zachte rubber. En het licht heerlijk in de hand.
Voor de rest ben ik te spreken over de profielen. Want nu kan je dus voor elk schip iets anders afstellen. Maar out-of-the-box werkt het meteen met SC. Het was even wennen, maar naar een uurtje AC heb je het snel onder de knie. Al heb ik wel nog steeds dat mij de muis en tobo sneller lijkt. Maar ik denk dat de ervaring met HOTAS zeker beter is dan Muis en Tobo.
Bevestigingsmateriaal:
Dit kan op twee manieren. Heb je een platte/gladde ondergrond dan kan je gebruik maken van de meegeleverde zuignappen. Heb je geen gladde ondergrond dan zitten er nog rubberen voetjes onder. Die doen zijn werk goed. (Je moet natuurlijk niet gaan rammen met dat ding).
Ja hij werkt zeker goed. En twijfel niet om er 1 aan te schaffen. Alleen al om de ervaringCase_C schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:24:
Fijn om te horen dat hij goed werkt, wie weet haal ik er zelf ook nog wel eentje in de toekomst. Ik wacht in ieder geval de SC Hotas set af, kijken of dat wat gaat worden. Is dat al bekend waar die gemaakt gaat worden? (99% China natuurlijk, maar welke fabrikant?)
Oh komt er een nieuwe SC versie? Had ik nog niet gehoord. Maar natuurlijk is dit weer een goede ontwikkeling. Want de flightsticks zijn al aardig dinosaurus aan het worden
Als ik mag gokken dan denk ik dat Mad Catz/Saitek er 1 uit gaat brengen.
Van ontwikkeling naar product kan tegenwoordig heel vlug lopen. Geloof wel dat we voor het eind van 2015 het product al een keer gezien hebben. Maar voor ik aan een dergelijke setup kan beginnen zal ik toch eerst een dedicated gaming-room nodig hebben. (huidige locatie is me te krapFacerafter schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:51:
[...]
Ik gok Saitek, door dat ze al verschillende keren Saitek gear hebben weg gegeven op events.
Dus ik denk dat daar een soort samenwerking/partnership zit.
Maar ik zit daar zelf een beetje te twijfelen. Want ik speel nu met de Thrustmaster T.Flight X maar kan ik eigenlijk niet aanraden. Daarom wil ik overstappen naar de Saitek X52 Pro, maarja die SC Hotas komt er ook aan maar het enigste dat we ervan weten is dat "hij eraan komt".
Mocht de SC Hotas echt revolutionair zijn zullen andere fabrikanten toch ook wel een nieuw/beter model op de markt gaan brengen. Bij dergelijke gaming hardware is kwaliteit en ergonomie toch wel een van de belangrijkste dingen.Cygnitr0n schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:58:
[...]
Ja hij werkt zeker goed. En twijfel niet om er 1 aan te schaffen. Alleen al om de ervaring. Echt voelt meteen realistischer aan. Moet SC toegeven dat ze goed aan het ontwikkelen zijn.
Oh komt er een nieuwe SC versie? Had ik nog niet gehoord. Maar natuurlijk is dit weer een goede ontwikkeling. Want de flightsticks zijn al aardig dinosaurus aan het worden
Als ik mag gokken dan denk ik dat Mad Catz/Saitek er 1 uit gaat brengen.
[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 14-11-2014 09:19 ]
Ik denk dat jij een andere definitie van "vlug" hebt dan mijCase_C schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:16:
[...]
Van ontwikkeling naar product kan tegenwoordig heel vlug lopen. Geloof wel dat we voor het eind van 2015 het product al een keer gezien hebben. Maar voor ik aan een dergelijke setup kan beginnen zal ik toch eerst een dedicated gaming-room nodig hebben. (huidige locatie is me te krap)
Dan gok ik dat ik toch eerder voor de Saitek X52 Pro ga.
SC heeft me heel geduldig gemaaktFacerafter schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:21:
[...]
Ik denk dat jij een andere definitie van "vlug" hebt dan mij![]()
Dan gok ik dat ik toch eerder voor de Saitek X52 Pro ga.
(Waar blijft mijn Carrack
Dit topic is gesloten.