[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ja daar ga ik wel vanuit. Anders wordt de tactiek van de org Test Squadron wel een effectieve; een zwerm Aurora's een Idris in vliegen. http://i.imgur.com/dGq0ZeW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 17:03

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:41:
Ja daar ga ik wel vanuit. Anders wordt de tactiek van de org Test Squadron wel een effectieve; een zwerm Aurora's een Idris in vliegen. http://i.imgur.com/dGq0ZeW.jpg
Een grappig concept, maar dan gok ik toch dat de massa van de Aurora te weinig uit kan halen tegen het pantser van de Idris. (Hoop ik) Een Aurora maakt naar mijn idee ook weinig kans tegen de AA op een Idris. Wel benieuwd hoeveel het toch redden om voorbij de shields te komen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:41:
komt dan ook nog een deel matchmaking en hoe goed die is bij kijken, als er aan de ene kant 100 auroras staan mag ik toch wel hopen dat er aan de andere kant 1 idris staat of dat de kansen 50-50 zijn. Een beetje zoals het idee met een constellation, (zoals gezien in de demo) wint een constellation van 2 hornets, 3 hornets zou gelijk moeten opgaan en bij 4 hornets heeft de constellation wel een probleem (betekend niet dat de hornets er zonder kleerscheuren vanaf komen maar wel een grotere kans om te winnen bij "gelijke skills" van alle menselijke spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
stealthgun schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:17:
[...]

Dat niet alleen, volgens min zijn er betere 'haulers' van een taurus.
Het is echt een instap model voor multi-crewed ships.
Het hele Taurus gedoe is slechts een voorbeeld van wat je in de toekomst mag verwachten in hun store.
Je Andromeda refitten voor meer cargo zal inderdaad te doen zijn in de PU maar omzetten naar een Avenger zal geen optie zijn.

De huidige store heeft 2 problemen:
- Je kan niet downgraden naar een ander schip (behalve naar een goedkoper variant zoals Andromeda ==> Taurus) terwijl upgrades naar andere schepen wel mag. Maw, "kleine" backers krijgen meer flexibiliteit. Als "grote" backer mag je zeker niet meer verwachten maar waarom krijgen wij nu minder? 8)7
- De enige downgrade die ze nu hebben (Andromeda ==> Taurus) geeft je geen store credits terug bij het downgraden waardoor je 75 USD kwijt bent (dat is meer dan een Aurora package of een Gladius). Ben je dan ook ~200 USD kwijt als ze punt 1 oplossen en je later van een Andromeda naar Avenger wilt downgraden? 8)7 8)7

FYI: Ik ben vannacht opgebleven tot 3u om naar Starcast te kijken en Ben heeft daar duidelijk gezegd dat je een Andromeda in-game NOOIT 100% zal kunnen refitten naar een Taurus. Alle Constellations hebben nu een aparte hull. Zo heeft ze Phoenix een Class 9 point-defense wapen en een max level 7 power plant die de andere modellen nooit zullen kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

FYI: Ik ben vannacht opgebleven tot 3u om naar Starcast te kijken en Ben heeft daar duidelijk gezegd dat je een Andromeda in-game NOOIT 100% zal kunnen refitten naar een Taurus. Alle Constellations hebben nu een aparte hull. Zo heeft ze Phoenix een Class 9 point-defense wapen en een max level 7 power plant die de andere modellen nooit zullen kunnen hebben.
Dit was iets wat ik ook wel had verwacht, dit zie je in de echte wereld natuurlijk ook.
maar ja is dat erg is dan ook de vraag.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Neen voor mij is dat niet erg maar de vraag werd wel gesteld omdat CIG altijd heeft beweerd dat varianten slechts voorbeelden zijn van wat je met het basismodel kan doen wat uiteindelijk niet het geval blijkt te zijn gezien ze ook zeggen dat hardpoints niet aangepast kunnen worden en iedere Constellation-variant lichtjes anders is qua hardpoints.

Bij deze is het dus bevestigd dat het niet gewoon de basisuitrusting is die is aangepast maar ook de hull dus toch even uitkijken.

[ Voor 17% gewijzigd door AndrewBourgeois op 22-08-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

[...]

En nu al wakker? Poeh, maar de Phoenix is op z'n interieur na echt een prachtig commanding ship. De powerplant van een schip zegt alles over verdedigende/aanvallende capaciteit. Erg zware shields zijn leuk, maar als je reactor het niet aankan is het vlug klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Case_C schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:27:
[...]

En nu al wakker? Poeh, maar de Phoenix is op z'n interieur na echt een prachtig commanding ship. De powerplant van een schip zegt alles over verdedigende/aanvallende capaciteit. Erg zware shields zijn leuk, maar als je reactor het niet aankan is het vlug klaar.
Percies de reden waarom ik nu een heb :D leuke corp hangout/high-command ship... en straks super handig voor small fleet tactical command center.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Wat ik dan wel weer een beetje typisch vind (en waarvan ik hoop dat het dus niet zo werkt) is dat je de andromeda dezelfde fitting kan geven qua scanners en extended fueltanks dat deze evengoed als de aquila zou kunnen scannen, want zelfde scanners (en neem aan dat je de rover uiteindelijk in elke versie van de constellation en volgens mij staat in de brocure dat de aquile een snubfighter kan mee nemen en de andromeda een rover, alleen de phoenix komt standaard met beide)

Als dat zo is dan heb je de aquila dus alleen omdat de brug er anders uit ziet :? en dan heeft de aquila het voordeel dat deze meer customization options heeft dan de aquila omdat de aquila simpelweg minder hardpoints heeft dan de andromeda.

En ik vraag me af of je uiteindelijk ook je buggy kan mee nemen (overigens je buggy parkering in de loadingbay van een constellation is enorm buggy, wel mogelijk maar gaat niet van harte, en wanneer je uit je buggy bent er dan tegenaanloopt schuift het ding alle kanten op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Bornhald schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:00:
[...]

Wat ik dan wel weer een beetje typisch vind (en waarvan ik hoop dat het dus niet zo werkt) is dat je de andromeda dezelfde fitting kan geven qua scanners en extended fueltanks dat deze evengoed als de aquila zou kunnen scannen, want zelfde scanners (en neem aan dat je de rover uiteindelijk in elke versie van de constellation en volgens mij staat in de brocure dat de aquile een snubfighter kan mee nemen en de andromeda een rover, alleen de phoenix komt standaard met beide)

Als dat zo is dan heb je de aquila dus alleen omdat de brug er anders uit ziet :? en dan heeft de aquila het voordeel dat deze meer customization options heeft dan de aquila omdat de aquila simpelweg minder hardpoints heeft dan de andromeda.

En ik vraag me af of je uiteindelijk ook je buggy kan mee nemen (overigens je buggy parkering in de loadingbay van een constellation is enorm buggy, wel mogelijk maar gaat niet van harte, en wanneer je uit je buggy bent er dan tegenaanloopt schuift het ding alle kanten op)
Kan jij je laad bak openen dan?
Hoe flik je dat? Mijn phoenix heeft daar totaal geen knopje voor ofzo :( mis dat nog steeds... wil zo graag me buggy er parkeren.

Dat van het bewegen van de buggy klopt wel, dat had ik met de freelancer (die ik toen nog had) ook.
Daar is het ook nog een (pre-)alpha voor dan mag dat :D

[ Voor 5% gewijzigd door stealthgun op 22-08-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Case_C schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:20:
[...]

Dan hoop ik wel dat de grotere schepen wat taaier zijn mbt de damage states ivm kamikazes en botsingen :) . Anders ben je vlug een dead-fish in the water met je multi-crew vessel.
Ze hadden ergens gezegt dat dit inderdaad het geval zal zijn. De schepen zijn in Arena Commander express wat sneller stuk te schieten om er meer actie in te brengen. In de PU is op dit moment het plan om dogfights met single-crew schepen meerdere minuten te laten duren, in plaats van een paar seconden. Ik verwacht wel dat multi-crew schepen nog meer hits kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:31:
[...]

In de PU is op dit moment het plan om dogfights met single-crew schepen meerdere minuten te laten duren, in plaats van een paar seconden.
Dat wordt een lamme arm met de joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
stealthgun schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:11:
[...]

Kan jij je laad bak openen dan?
Hoe flik je dat? Mijn phoenix heeft daar totaal geen knopje voor ofzo :( mis dat nog steeds... wil zo graag me buggy er parkeren.

Dat van het bewegen van de buggy klopt wel, dat had ik met de freelancer (die ik toen nog had) ook.
Daar is het ook nog een (pre-)alpha voor dan mag dat :D
gewoon onder de laadbak gaan staan en omhoog kijken dan zie je een use knop, of erin springen en dan naar beneden kijken en dan dezelfde use knop gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Hmm ok :P dat als ik thuis ben maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
BTW: Ze claimen altijd dat hun physics goed in orde zijn maar als ik de laadbak naar beneden breng, mezelf op 't randje zet en de laadbak weer toe doe zou mn character geplet moeten worden maar de game blijft gewoon hangen! Ik vraag mijn geld terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:34:
BTW: Ze claimen altijd dat hun physics goed in orde zijn maar als ik de laadbak naar beneden breng, mezelf op 't randje zet en de laadbak weer toe doe zou mn character geplet moeten worden maar de game blijft gewoon hangen! Ik vraag mijn geld terug!
De horror! Schepen kun je naar mij sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:31:
[...]

Ze hadden ergens gezegt dat dit inderdaad het geval zal zijn. De schepen zijn in Arena Commander express wat sneller stuk te schieten om er meer actie in te brengen. In de PU is op dit moment het plan om dogfights met single-crew schepen meerdere minuten te laten duren, in plaats van een paar seconden. Ik verwacht wel dat multi-crew schepen nog meer hits kunnen nemen.
Is het dan niet gigantisch makkelijk om te ontsnappen? Als het toch een paar minuten jagen is.. dan heeft elk schip toch voldoende tijd om naar cruise-speed over te gaan? Alle power verdelen tussen aft shields en de engine, en ze pakken je niet meer :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:11:
[...]

Is het dan niet gigantisch makkelijk om te ontsnappen? Als het toch een paar minuten jagen is.. dan heeft elk schip toch voldoende tijd om naar cruise-speed over te gaan? Alle power verdelen tussen aft shields en de engine, en ze pakken je niet meer :P .
Je kan niet naar cruise-speed gaan in-combat. De enige manier om naar cruise-speed te gaan is door voldoende afstand tussen jou en je tegenstander te leggen, en ik denk niet dat je tegenstander op 1 plekje gaat zitten terwijl jij er vandoor gaat. Hij gaat vast wel achter je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:15:
[...]

Je kan niet naar cruise-speed gaan in-combat. De enige manier om naar cruise-speed te gaan is door voldoende afstand tussen jou en je tegenstander te leggen, en ik denk niet dat je tegenstander op 1 plekje gaat zitten terwijl jij er vandoor gaat. Hij gaat vast wel achter je aan.
Maar krijgen we met het nieuwe flight-model niet de mogelijkheid om speed-reset uit te zetten? Dus dat je afterburner je ook werkelijk naar een veel hogere snelheid slingert en je met decoupled mode deze snelheid vast kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:18:
[...]

Maar krijgen we met het nieuwe flight-model niet de mogelijkheid om speed-reset uit te zetten? Dus dat je afterburner je ook werkelijk naar een veel hogere snelheid slingert en je met decoupled mode deze snelheid vast kan houden?
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten. Maar als dat het geval is, dan nog kan je tegenstander precies hetzelfde doen. Ik denk niet dat vluchten echt zo makkelijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Bornhald schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:29:
[...]

gewoon onder de laadbak gaan staan en omhoog kijken dan zie je een use knop, of erin springen en dan naar beneden kijken en dan dezelfde use knop gebruiken
Ik bedenk me net ik kan er helemaal niet "erin" springen, dus hoop dat de onderkant werkt :D anders hoop ik dat ze het in een patch verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
stealthgun schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:08:
[...]

Ik bedenk me net ik kan er helemaal niet "erin" springen, dus hoop dat de onderkant werkt :D anders hoop ik dat ze het in een patch verhelpen.
Ik maar hieruit op dat je een Phoenix hebt, Ik weet in ieder geval zeker dat het bij de andromeda, aquila en taurus werkt (nee heb ze niet alle 3 O-) ) phoenix heb ik niet geprobeerd omdat de aquila op mijn andromeda package is toegepast en hier alpha en beta aan hangt en ik deze niet wil verliezen

trouwens, is het game package met de cutlass altijd al $115 geweest, dacht dat deze $110 was. In ik zag dat ze tegenwoordig in de shop een starter package hebben met arena commander er in, best wel overzichtelijk voor de "nieuwe mensen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Bornhald schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:33:
[...]

Ik maar hieruit op dat je een Phoenix hebt, Ik weet in ieder geval zeker dat het bij de andromeda, aquila en taurus werkt (nee heb ze niet alle 3 O-) ) phoenix heb ik niet geprobeerd omdat de aquila op mijn andromeda package is toegepast en hier alpha en beta aan hangt en ik deze niet wil verliezen

[...]
Klopt idd phoenix for life! :) ik zal het over paar uurtjes een uitgebreid proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Valt me een beetje tegen van je. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
vond 2 zat, :) hoewel ik mijn taurus upgrade (met cross upgrade) naar een phoenix zodra dit kan vanaf de avenger :D (met andere woorden heb een avenger LTI heb de phoenix upgrade liggen en heb een taurus staan omdat de hangar anders zo leeg is en er niet zo veel te crossen valt met mijn buggy :) )

TENZIJ er een ander leuk schip in de tussentijd voorbij komt (zoals de Carrack) dan zie iknog wel wat ik precies gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Kom ik aan met mijn 2 schepen.... [sarcasme] voel me arm O-) [/sarcasme] 8)

Heb nu tegenwoordig wel de Congiere optie erbij gekregen.

[ Voor 52% gewijzigd door stealthgun op 22-08-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
stealthgun schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:00:
Kom ik aan met mijn 2 schepen.... [sarcasme] voel me arm O-) [/sarcasme] 8)

Heb nu tegenwoordig wel de Congiere optie erbij gekregen.
Je kan het zo verveelvoudigen wanneer de phoenix niet meer te koop is. Ik neem even aan dat je een retaliator met LTI hebt en een Constellation Phoenix (upgrade van Rear admiral gok ik zo) hebt. dus zou je voor toch wel voor een $1000 moeten kunnen verkopen. Kan je aardig wat scheepsjes van kopen denk ik zo. Ik heb mijn Retaliator LTI voor $450 verkocht een tijdje terug, net als mijn RA pack :) Hoewel prijzen sinds toen ietsjes lager liggen nu.

Ik vraag me ook af of iedereen straks elke hangar kan kiezen, zoals het nu is kan je een upgrade voor je hangar kopen (heeft iemand die?) zou dat ook zijn wanneer de nieuwe hangars er zijn, of kan ik meerdere hangars kiezen omdat ik meerdere packages heb. Is de gekozen hangar (zolang de PU niet uit is) ook al definitief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja weet ik :D maar ik heb de schepen die ik zelf heel graag wil hebben....
mocht er ooit een beter schip komen (voor mijn wensen) dan de retaliatior, dan verkoop ik die.

En heb voor de phoenix en de retti idd LTI :)

edit:
oww ja en was idd een upgrade op me rear admiral.

[ Voor 13% gewijzigd door stealthgun op 22-08-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bornhald schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:05:
Ik vraag me ook af of iedereen straks elke hangar kan kiezen, zoals het nu is kan je een upgrade voor je hangar kopen (heeft iemand die?) zou dat ook zijn wanneer de nieuwe hangars er zijn, of kan ik meerdere hangars kiezen omdat ik meerdere packages heb. Is de gekozen hangar (zolang de PU niet uit is) ook al definitief?
Later komt er de mogelijk om de kiezen met welke hangar je wilt beginnen, dit is vooral afhankelijk van de locatie in het spel (bijvoorbeeld asteroid hangars zullen dichter in de buurt van neutral/pirate territory liggen, en de deluxe hangar zal meer in de buurt van Terra/Earth liggen).

Hoeveel packages je hebt maakt niet uit, je begint maar met 1 hangar. Je kan natuurlijk in de PU wel extra hangars kopen/huren op andere locaties, maar het zal niet zo zijn dat je schepen in elke hangar staan. Als je Aurora bijvoorbeeld in de Asteroid hangar staat, en je gaat naar je deluxe hangar, zal deze leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Metalkai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:09:
[...]

Later komt er de mogelijk om de kiezen met welke hangar je wilt beginnen, dit is vooral afhankelijk van de locatie in het spel (bijvoorbeeld asteroid hangars zullen dichter in de buurt van neutral/pirate territory liggen, en de deluxe hangar zal meer in de buurt van Terra/Earth liggen).
Zoals ik begreep zouden in release 0.9 de hangars ook zitten. En CR had inderdaad gezegd dat niet elke hangar op elke locatie beschikbaar is. Maar wat ik mij dus afvraag, voor de PU dus zeg met release 0.9 is de keuze voor hangar die ik dan maak definitief, of kan ik alle hangars tijdelijk even nemen om te kijken hoe ze eruit zien, en hebben de mensen die een aurora hebben dezelfde keuzen als iemand die verschillende schepen heeft. Zo ja, wat gebeurt er dan met de mensen die een aurora hebben en een hangar upgrade hebben gekocht omdat ze de basic hangar niet mooi vinden. dat zijn meer de vragen die ik had :*)
Metalkai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:09:
Hoeveel packages je hebt maakt niet uit, je begint maar met 1 hangar. Je kan natuurlijk in de PU wel extra hangars kopen/huren op andere locaties, maar het zal niet zo zijn dat je schepen in elke hangar staan. Als je Aurora bijvoorbeeld in de Asteroid hangar staat, en je gaat naar je deluxe hangar, zal deze leeg zijn.
Hoe meer ik hierover nadenk hoe raarder dit is, omdat een hangar dus ook een los item is wat je kan kopen. En als het dus onderdeel van een package dan heb ik er dus ook recht op toch :) want ik heb er tenstlotte voor betaald.

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Voor de subscribers; er staat (veel!) nieuwe concept art van de Starfarer in The Vault :9~
Hoop echt zo erg dat we daar binnenkort weer meer van gaan zien, is echt té lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bornhald schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:13:

Zoals ik begreep zouden in release 0.9 de hangars ook zitten. En CR had inderdaad gezegd dat niet elke hangar op elke locatie beschikbaar is. Maar wat ik mij dus afvraag, voor de PU dus zeg met release 0.9 is de keuze voor hangar die ik dan maak definitief, of kan ik alle hangars tijdelijk even nemen om te kijken hoe ze eruit zien, en hebben de mensen die een aurora hebben dezelfde keuzen als iemand die verschillende schepen heeft. Zo ja, wat gebeurt er dan met de mensen die een aurora hebben en een hangar upgrade hebben gekocht omdat ze de basic hangar niet mooi vinden. dat zijn meer de vragen die ik had :*)
Voor zover ik begrepen heb worden de bestaande hangars omgezet naar de nieuwe versies in 0.9. Je krijgt hier nog niet de keuze welke hangar je uiteindelijk wil hebben, en je hebt ook niet de mogelijkheid om ze allemaal te bekijken. Je krijgt gewoon de nieuwe versie van wat je op dit moment hebt.
Bornhald schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:13:

Hoe meer ik hierover nadenk hoe raarder dit is, omdat een hangar dus ook een los item is wat je kan kopen. En als het dus onderdeel van een package dan heb ik er dus ook recht op toch :) want ik heb er tenstlotte voor betaald.
Technisch gezien krijg je de hangar gratis bij elk schip, alleen de hangar upgrades betaal je voor. Wanneer je het zo bekijkt heb je dus geen recht op meerdere hangars. Hoe ze de hangar upgrades gaan afhandelen is inderdaad nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Metalkai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:35:
[...]

[...]

Technisch gezien krijg je de hangar gratis bij elk schip, alleen de hangar upgrades betaal je voor. Wanneer je het zo bekijkt heb je dus geen recht op meerdere hangars. Hoe ze de hangar upgrades gaan afhandelen is inderdaad nog onduidelijk.
Ik snap je punt, maar vanuit het oogpunt (hele tijd terug besproken en uitspraak gedaan door CIG) dat je pakketen helemaal uit elkaar kan gaan halen uiteindelijk (om bijvoorbeeld een vriend de game access te geven terwijl jij het schip behoud) zou ik verwachten dat de hangar ook een item is die je vrij weg kan geven, en dus een waarde heeft. Maar kan ook heelgoed (zeg maar 99% zeker) zijn dat dit kan maar dat er geen waarde aan een dergelijke hangar hangt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
mijn laad ruim kan niet open :( alles geprobeerd maar nergens een optie om hem te bedienen... hopen op een patch die het mogelijk maakt dan maar he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
stealthgun schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:19:
mijn laad ruim kan niet open :( alles geprobeerd maar nergens een optie om hem te bedienen... hopen op een patch die het mogelijk maakt dan maar he..
Van de Avenger? Die van mij wou ook een tijd lang niet open (niet meer geprobeerd).

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:30:
[...]

Van de Avenger? Die van mij wou ook een tijd lang niet open (niet meer geprobeerd).
Het gaat volgens mij over de Phoenix ;) , maar de Avenger is idd behoorlijk bugged .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik dacht overigens dat je via de achterkant de avenger wel in kan, maar kan ook zijn dat er een knopje is (zoals bij de cutlass die gewoon niet te vinden is)

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Relaxed, die Avenger heefft tenminste vrij uitzicht in de cockpit! _/-\o_ In mijn Aurora zit ik tegen die 'pilaren' aan te gluren. :o

Wel een beetje weird dat je bij die Avenger eerst door het hele darmkanaal moet voor je in de cockpit zit... :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Avenger is bekend dat ie niet (meer) open kan. Landingsgestel mist ook wat onderdelen. Staat in de patch notes van 12.5:
• Unable to enter the Avenger ship
• Avenger ship missing wheels
Komt hoogstwaarschijnlijk omdat ze 'm aan 't voorbereiden zijn voor Arena Commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
volgens mij ben ik een van de weinige, maar vindt er echt niks aan, aan de redeemer.

en die kaarten set ziet er wel geinig uit :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm... wordt echt effe doorbijten voor mij als het spel straks uit is en ik door de game heen moet in al die schepen die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, totdat ik eenmaal de https://robertsspaceindus...ring/13948-WIP-Retaliator heb wat IMHO het mooiste schip is van de hele game tot nu toe :9~ _O_ 8)

Op de een of andere manier had ik daar minder last van in Freelancer... daar was alles wel interessant eigenlijk!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Help!!!! schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:46:
Relaxed, die Avenger heefft tenminste vrij uitzicht in de cockpit! _/-\o_ In mijn Aurora zit ik tegen die 'pilaren' aan te gluren. :o

Wel een beetje weird dat je bij die Avenger eerst door het hele darmkanaal moet voor je in de cockpit zit... :X
De FOV van de Avenger is in mijn ogen inderdaad het beste van de schepen die momenteel in de hangar te vinden zijn. Lekker bovenop je main gun en volledig vrij zicht rondom, nog beter dan bij de 300i.

Wat betreft het darmkanaal van de Avenger, ik vind het wel een leuke toevoeging. Zeker nu hij behoorlijk ruimer is geworden. Plus je hebt er nog een bed in :) , dus je kan lekker een space-nap pakken terwijl je in hyper-space zit :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Denk dat die Avenger goede kans maakt om ingame mijn eerste doel te zijn na de Aurora. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Wanneer wordt er verwacht dat je bij elkaar in de hangar kan komen? In 1.0 ergens?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik mijn schip in jouw hangar dokken? :P
(Hij moest gemaakt worden)

Maar vond het raar dat ze in een nieuwe build de Avenger 'kapot' gemaakt hebben. Je zou denken als ze daar niets aan doen dat er ook niets aan veranderd. Maar wellicht hebben ze iets aan de omgeving veranderd waardoor de Avenger het niet meer goed doet. Software bouwen, altijd lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zolang er aan de onderkant van de Avenger nog maar een docking-collar word toegevoegd ben ik ermee tevreden. Mij lijkt het prima mogelijk dat er aan de achterkant bij het opstapje naar de tussenruimte een collar geplaatst word aan de onderzijde.

Volgens mij kan je de Avenger ook prima gebruiken als boarding vessel. Achterin kunnen zowieso 5 man, laat de cellen dan aangepast worden naar sta/zitplekken voor de crew. Dat geeft wel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoog
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02 01:34
AMD heeft een branded Mustang Racer, die mensen kunnen krijgen bij een nieuwe kaart.
ZIe ook de twitch stream rond 2:18:40 en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:18
Dat is opzic wel cool, een Nvidia Sponsered Ship zou ook wel cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

mphoog schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:41:
AMD heeft een branded Mustang Racer, die mensen kunnen krijgen bij een nieuwe kaart.
ZIe ook de twitch stream rond 2:18:40 en verder.
Damn laat ik nu net van het groene kamp zijn, maar dit soort acties zijn natuurlijke wel slim van AMD om mensen een AMD kaart aan te laten schaffen.. Verder snap ik het nut er nog niet zo van, de kaarten die je nu kan kopen zijn nog niet 100% geschikt om SC lekker mee te gaan spelen. Misschien dat ik er een aanschaf als die nieuwe kaart voldoende bang for watt geeft :) .

De R9 285 moet dat dus gaan worden, ik denk dat ik daar maar voor pas :p .
Psyonara schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:56:
Dat is opzic wel cool, een Nvidia Sponsered Ship zou ook wel cool zijn.
Ik denk alleen niet dat dit gaat gebeuren. AMD sponsort een groot deel van de equipment van CIG, zoals ook te zien was in een TFTC waarin CR een R9 295x showt die hij heeft gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 24-08-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Als AMD dus nu al zo "close" is met SC dat ze een schip met hun livery uit brengen dan zou dit ook misschien wel eens interessante optimisatie voor AMD kaarten en Crossfire kunnen betekenen.

Ik heb trouwens toch maar besloten om mijn LTI Hornet van de hand te doen. Zie de meerwaarde van LTI niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

het was sowieso toch al wel bekend? De pc's die ze weggaven voor de TNGS was ook allemaal AMD stuff en er was al heel vroeg nieuws over MANTLE support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ik zit eens op de ship specs pagina te kijken :)

denk dat we binnenkort weer een grote update gaan krijgen.
Vooral in cargo capacity zijn nogal grote verschillen aan het ontstaan.

Freelancer max heeft maar 280 units
Constallation Taurus 1900 units
En de retaliator dan maar weer 720

Lijken me wat gekke verschillen vooral als de freelancer maar 280 krijgt, dacht dat het bedoeld was voor cargo exploration.

Maar ja hoop dat de retaliator wat meer gaat krijgen over de komende maanden, kan nooit meer super lang duren voordat we hem gaan zien in game. Heb al wat vergaande renders gezien.

"This civilian refit of the Retaliator trades the ship's massive torpedo bays for equally massive cargo capacity." komt nu nog niet echt uit :) of, er komen nog varianten, wat mij ook niet geheel zal verbazen.

Dus met 720 units kan ik nog beter de goedkoopste connie nemen voor traden... maar hopen op stats updates :D (die er vast nog gaan komen)

[ Voor 12% gewijzigd door stealthgun op 24-08-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
tip van de dag: als je echt wil traden wacht dan tot een van deze weer beschikbaar komt:
- banu merchantman
- hull c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoog
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02 01:34
$52 millioen gehaald en we hebben jetpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

stealthgun schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:35:
Ik zit eens op de ship specs pagina te kijken :)

denk dat we binnenkort weer een grote update gaan krijgen.
Vooral in cargo capacity zijn nogal grote verschillen aan het ontstaan.

Freelancer max heeft maar 280 units
Constallation Taurus 1900 units
En de retaliator dan maar weer 720

Lijken me wat gekke verschillen vooral als de freelancer maar 280 krijgt, dacht dat het bedoeld was voor cargo exploration.

Maar ja hoop dat de retaliator wat meer gaat krijgen over de komende maanden, kan nooit meer super lang duren voordat we hem gaan zien in game. Heb al wat vergaande renders gezien.

"This civilian refit of the Retaliator trades the ship's massive torpedo bays for equally massive cargo capacity." komt nu nog niet echt uit :) of, er komen nog varianten, wat mij ook niet geheel zal verbazen.

Dus met 720 units kan ik nog beter de goedkoopste connie nemen voor traden... maar hopen op stats updates :D (die er vast nog gaan komen)
Als je gewoon puur naar de size van de cargobay kijkt bij de Freelancer valt die gewoon erg tegen, tegenover de Constellation line-up. Mede dat je bij de Connie de volledige 'lift' ruimte vol kan gooien zonder erg te houden voor een wandelpad, wat je in je Freelancer wel nodig gaat hebben. Hopelijk krijgt de Freelancer varianten nog een klein beetje meer capaciteit dan dat ze nu hebben.

Verder heb je met een Retaliator natuurlijk wel meer def. capabilities dan met een standaard Taurus ;) dus dat zijn wel dingen om over na te denken.

Hoop trouwens met de TFTC of met de LFTC wat meer te horen over de AMD Mustang, denk wel dat Chris daar nu wat uitleg bij gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:20:
[...]

Als je gewoon puur naar de size van de cargobay kijkt bij de Freelancer valt die gewoon erg tegen, tegenover de Constellation line-up. Mede dat je bij de Connie de volledige 'lift' ruimte vol kan gooien zonder erg te houden voor een wandelpad, wat je in je Freelancer wel nodig gaat hebben. Hopelijk krijgt de Freelancer varianten nog een klein beetje meer capaciteit dan dat ze nu hebben.

Verder heb je met een Retaliator natuurlijk wel meer def. capabilities dan met een standaard Taurus ;) dus dat zijn wel dingen om over na te denken.

Hoop trouwens met de TFTC of met de LFTC wat meer te horen over de AMD Mustang, denk wel dat Chris daar nu wat uitleg bij gaat geven.
Klopt ook zeker :) de retalliator heeft andere doeleinden van puur cargo vervoeren... en in je solo hornet zal je ook wel 2x nadenken voordat je hem aanvalt.

Maar had iets meer cargo space verwacht :) ik wil zelf graag gaan traden in het spel, maar wacht gewoon rustig af.

en ach anders koop ik toch gewoon nog een schip erbij O-)
thinkingaboutit schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:32:
tip van de dag: als je echt wil traden wacht dan tot een van deze weer beschikbaar komt:
- banu merchantman
- hull c
Klopt, ik had bijna de banu ook gekocht (met LTI) achter af had ik dat gewoon moeten doen, maar had al 2 schepen van ieder $ 250 ... dus vondt dat net wat teveel van het goede.

[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 25-08-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:20:
[...]

Ik heb de Freelancer een upgrade gegeven naar de MAX variant, de standaard opslagruimte valt inderdaad een klein beetje tegen :(.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
batumulia schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

Ik heb de Freelancer een upgrade gegeven naar de MAX variant, de standaard opslagruimte valt inderdaad een klein beetje tegen :(.
Ik heb voor dezelfde reden een andere upgrade gedaan bij de freelancer.
Dan maar ineens weinig to geen opslagruimte en een MIS van gemaakt :p
Ook omdat ik verder nog een banu en een starfarer heb om te traden.
Ben er nog niet aan uit welke ik ga houden maar 1 wordt waarschijnlijk vervangen door een retaliator of zo.
Waarschijnlijk de banu... Toen ik die kocht had die een max crew van 2, dat is nu 8 geworden.
We'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Rephlexer schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Ik heb voor dezelfde reden een andere upgrade gedaan bij de freelancer.
Dan maar ineens weinig to geen opslagruimte en een MIS van gemaakt :p
Ook omdat ik verder nog een banu en een starfarer heb om te traden.
Ben er nog niet aan uit welke ik ga houden maar 1 wordt waarschijnlijk vervangen door een retaliator of zo.
Waarschijnlijk de banu... Toen ik die kocht had die een max crew van 2, dat is nu 8 geworden.
We'll see.
Ik zat in vrijwel exact dezelfde situatie. Freelancer heb ik MIS van gemaakt, Banu verkocht en Starfarer gehouden. Alleen heb ik de Banu verkocht voor een Oculus Rift :9
Na die nieuwe (oude) concept art van de Starfarer gezien te hebben heb ik redelijke hoop dat die ook een flinke hoeveelheid bulk cargo kan vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er is ook van het begin al gezegt dat er zeer waarschijnlijk een upgrade te krijgen is voor de Starfarer om te zorgen dat het veel bulk cargo in plaats van liquids kan vervoeren.
Ik vermoed eigenlijk wel dat de crew-count van de Starfarer nog wel omhoog gaat, 2 mensen voor zo'n groot schip lijkt erg weinig, helemaal als je het vergelijkt met de Banu Merchantman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:45:
[...]

Ik zat in vrijwel exact dezelfde situatie. Freelancer heb ik MIS van gemaakt, Banu verkocht en Starfarer gehouden. Alleen heb ik de Banu verkocht voor een Oculus Rift :9
Na die nieuwe (oude) concept art van de Starfarer gezien te hebben heb ik redelijke hoop dat die ook een flinke hoeveelheid bulk cargo kan vervoeren.
Ik hoop dat ze nog wat aanpassingen aan de starfarer gaan doen (heb er geen) maar vooral in vergelijking met de banu heeft hij best weinig lijkt me. (wellicht dat de opslag voor liquidas totaal anders is of dat ze de mogelijkheid gaan geven voor een cargo starfarer) Ik was zelf onder de indruk dat de starfarer de SC vrachtwagen zou gaan worden.

Zelf heb ik voor transport een LTI Banu, een van de weinige LTI schepen die ik toch wel ga houden, daarnaast nog een Caterpillar maar nog maar zien wat ik daarmee ga doen. Ik hoop (zal wel niet) dat de Carrack uit komt wanneer cross chasis vanuit de caterpillar mogelijk is (en als te carrack er een beetje uit ziet)

Mij focus gaat liggen op exploring en priracy 8) (omdat het handig is de persoon te kunnen overvallen die de site die jij ook gescand hebt net heeft leeg gehaald )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:53:
[...]

Ik hoop dat ze nog wat aanpassingen aan de starfarer gaan doen (heb er geen) maar vooral in vergelijking met de banu heeft hij best weinig lijkt me. (wellicht dat de opslag voor liquidas totaal anders is of dat ze de mogelijkheid gaan geven voor een cargo starfarer) Ik was zelf onder de indruk dat de starfarer de SC vrachtwagen zou gaan worden.

Zelf heb ik voor transport een LTI Banu, een van de weinige LTI schepen die ik toch wel ga houden, daarnaast nog een Caterpillar maar nog maar zien wat ik daarmee ga doen. Ik hoop (zal wel niet) dat de Carrack uit komt wanneer cross chasis vanuit de caterpillar mogelijk is (en als te carrack er een beetje uit ziet)

Mij focus gaat liggen op exploring en priracy 8) (omdat het handig is de persoon te kunnen overvallen die de site die jij ook gescand hebt net heeft leeg gehaald )
Als de Starfarer de vrachtwagen is, is de Freelancer het bestelbusje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
't voordeel van een Freelancer is dat het sneller zal zijn dan de grotere schepen en dat je je solo véél beter zal kunnen verdedigen.

1 Hornet zal een Merchantman die maar door 1 iemand wordt bestuurd zonder probleem aankunnen.
Volgens mij gaan er nog veel mensen verschieten in de PU: je zal continu escorts moeten gaan zoeken iedere keer dat je je grote cargo schip wilt verplaatsen want zelfs NPCs halen je met zo'n schip zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:19:
't voordeel van een Freelancer is dat het sneller zal zijn dan de grotere schepen en dat je je solo véél beter zal kunnen verdedigen.

1 Hornet zal een Merchantman die maar door 1 iemand wordt bestuurd zonder probleem aankunnen.
Volgens mij gaan er nog veel mensen verschieten in de PU: je zal continu escorts moeten gaan zoeken iedere keer dat je je grote cargo schip wilt verplaatsen want zelfs NPCs halen je met zo'n schip zo neer.
1 Hornet gaat dat zowieso niet redden, de firepower die een Hornet heeft zal niet door de schilden kunnen komen van een Merchantman. (Afhankelijk van shield-types e.d) Daarbij zitten er op dat schip verschillende auto- turrets, die volgens mij gewoon terugschieten. Een aantal Hornet zou daarintegen wel vervelend kunnen worden, vanaf 3 a 4 gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:36:
[...]

1 Hornet gaat dat zowieso niet redden, de firepower die een Hornet heeft zal niet door de schilden kunnen komen van een Merchantman. (Afhankelijk van shield-types e.d) Daarbij zitten er op dat schip verschillende auto- turrets, die volgens mij gewoon terugschieten. Een aantal Hornet zou daarintegen wel vervelend kunnen worden, vanaf 3 a 4 gok ik zo.
Auto-turrets? Zijn het niet gewoon manned turrets die zonder crew niets doen? Je zou dan natuurlijk wel NPC crew kunnen inhuren maar de vraag is hoe effectief zij zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:39:
[...]

Auto-turrets? Zijn het niet gewoon manned turrets die zonder crew niets doen? Je zou dan natuurlijk wel NPC crew kunnen inhuren maar de vraag is hoe effectief zij zullen zijn.
Je hebt gelijk, slechts 1 manned turret. :'( Maar alsnog zie ik het niet gebeuren dat 1 Hornet veel schade kan aanrichten tegen een Banu MM.

Wel tof om te zien dat alle freighters/haulers beperkte def. capabilities hebben. Afgezien van de Starfarer die dezelfde guns heeft als de Freelancer op de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:44:
[...]

Je hebt gelijk, slechts 1 manned turret. :'( Maar alsnog zie ik het niet gebeuren dat 1 Hornet veel schade kan aanrichten tegen een Banu MM.

Wel tof om te zien dat alle freighters/haulers beperkte def. capabilities hebben. Afgezien van de Starfarer die dezelfde guns heeft als de Freelancer op de zijkant.
Ik zou verwachten dat de Banu MM on par is met de Stella, dus dat je met 1 hornet niet veel gaat uithalen. MAar dat het vanaf 3-4 vervelend zal worden voor de Banu (net als bij de Stella)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
mphoog schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:45:
$52 millioen gehaald en we hebben jetpacks.
Maar wanneer? Indrukwekkend die streched goals, maar feitelijk betekend het alleen maar langer wachten?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
evilpin0 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:10:
[...]

Maar wanneer? Indrukwekkend die streched goals, maar feitelijk betekend het alleen maar langer wachten?
RSI heeft aangegeven een hoop content pas te plaatsen wanneer de game is uitgebracht, dus het wachten valt in principe wel mee.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf een paar dagen geleden aangemeld voor de GoT organization.

Is er nog iemand die dat bijhoud? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:36:
Ik heb mezelf een paar dagen geleden aangemeld voor de GoT organization.

Is er nog iemand die dat bijhoud? ;)
Als ik naar je profile-pic kijk zie ik wel een vergelijking met een van de profielen die vannochtend zijn toegevoegd, dus dat is voor elkaar. ;)

Voor verdere info over de org hebben we op de site van RSI een apart forum, momenteel is het daar wat rustig. Maar met 1.0 willen we wat meer online-multiplay gaan doen met name in AC en dergelijke.
batumulia schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:13:
[...]

RSI heeft aangegeven een hoop content pas te plaatsen wanneer de game is uitgebracht, dus het wachten valt in principe wel mee.
Precies, 2016 of 2017 maakt toch niet gek veel uit :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
evilpin0 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:10:
[...]

Ze voegen bijna geen features meer toe. Meestal zijn het lokkertjes (= player rewards) die hen veel geld opbrengt en uiteindelijk weinig kosten met zich meebrengen (space plant, towel, body armor setje, ...).

Gemiddeld gaat er dus minstens 80% van het opgehaalde budget naar reeds beloofde features. Ze kunnen dus een pak meer mensen inhuren om zo hopelijk tot een mooier resultaat te komen.
Volgens mij hadden we geen vernieuwde hangars en Constellation gezien zonder al dat extra geld dus mij stoort het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb getracht dit te zoeken hier.. Maar

Hoe zit dat nu met je schip. Ik heb 2 schepen , elk 6 maanden Insurance.. Na die 6 maanden kun je voor klein beetje ingame geld je schip verder verzekeren . Is dit niet een form van montly payment .. Ik denk iedereen die een schip heeft dit moet doen daar je anders weinig kunt doen.

Maar mijn eigenlijke vraag. Hoeveel INgame money gaat dat kosten en is dit geld dat je zelf moet kopen met euro's of is dit geld wat je zelf kunt verdienen in game. Als het rl geld gaat kosten , hoeveel zo zo verzekering in euro's kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stronkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:59:
Maar mijn eigenlijke vraag. Hoeveel INgame money gaat dat kosten en is dit geld dat je zelf moet kopen met euro's of is dit geld wat je zelf kunt verdienen in game. Als het rl geld gaat kosten , hoeveel zo zo verzekering in euro's kosten.
Hoeveel het gaat kosten is nog niet bekend, maar zal niet veel zijn. Je betaalt het gewoon met in-game geld wat je verdient met in-game activiteiten (maar je kan maandelijks ook een gelimiteerd aantal credits met echt geld kopen maar dit is optioneel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Hoe zit dat nu met je schip. Ik heb 2 schepen , elk 6 maanden Insurance.. Na die 6 maanden kun je voor klein beetje ingame geld je schip verder verzekeren . Is dit niet een form van montly payment .. Ik denk iedereen die een schip heeft dit moet doen daar je anders weinig kunt doen.
Gezien je in game geld kan verdienen door bijvoorbeeld mee te vliegen met andere als gunner of in een geleend schip is dit niet gelijk aan een montly payment (hoewel het dus in game WEL een montly payment is en je kan ook extra UEC kopen dan zou je het kunnen zien als een optionele montly payment)
het is niet bekend hoeveel de basis verzekering zal kosten los van de melding dat dit erg weinig zal zijn. De verzekering voor extra uitrusting (lees andere engines, guns, powerplants etc) die zal meer geld gaan kosten. LTI is toen bedoeld als dankjewel voor de early backers maar is dus niks meer dan een klein beetje hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Naar mijn weten kun je alleen een schip hebben met Lifetime Insurance (LTI) of zonder insurance. Hoe kom jij aan 6 maanden insurance? Dat LTI niet meer verkrijgbaar was wist ik, maar blijkbaar komen nieuwe schepen met insurance van max 6 maanden, afhankelijk van 't model. Dat wist ik niet, thanks Bornhald!

Voor zover nu bekend kun je voor je schip basic (hull) insurance kopen, insurance inclusief cargo en insurance inclusief add-ons (wapens,scanners, etc). (En waarschijnlijk ook wel een alles-in-1 pakket)

Insurance koop je met in-game geld en dat verdien je ook in-game. Je kunt ook credits kopen maar daar zitten restricties aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Snoz Lombardo op 25-08-2014 13:07 . Reden: Info insurance op nieuwe schepen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

Naar mijn weten kun je alleen een schip hebben met Lifetime Insurance (LTI) of zonder insurance. Hoe kom jij aan 6 maanden insurane?

Voor zover nu bekend kun je voor je schip basic (hull) insurance kopen, insurance inclusief cargo en insurance inclusief add-ons (wapens,scanners, etc). (En waarschijnlijk ook wel een alles-in-1 pakket)

Insurance koop je met in-game geld en dat verdien je ook in-game. Je kunt ook credits kopen maar daar zitten restricties aan.
De meeste schepen die je nu koopt hebben geen LTI (Tenzij grey market) en komen standaard met insurance tot maximaal 6 maanden. geloof 1 of 2 voor een aurora 3 voor een 300i en voor de rest 6, je kan het in iedergeval nakijken op de site zelf. Dit is allemaal basic verzekering dus voor de hull en de standandaard wapens die bij die hull zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Of je besteedt gelijk een paar duizend dollar en heb je een vloot schepen met LTI :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:25:
Of je besteedt gelijk een paar duizend dollar en heb je een vloot schepen met LTI :+
Kijk Jorrie heeft het juiste idee :D :+ . Maar hoe meer schepen je hebt, des te kleiner de in-game challenge wordt. Je start natuurlijk op een heel ander niveau met een grote Hauler dan een kleine Aurora.

Ben trouwens wel benieuwd waar de 99% (de NPC's) mee vliegt. Wss allemaal in een Aurora, wij als 1% elite vliegen natuurlijk allemaal in stijl :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

Naar mijn weten kun je alleen een schip hebben met Lifetime Insurance (LTI) of zonder insurance. Hoe kom jij aan 6 maanden insurance? Dat LTI niet meer verkrijgbaar was wist ik, maar blijkbaar komen nieuwe schepen met insurance van max 6 maanden, afhankelijk van 't model. Dat wist ik niet, thanks Bornhald!

Ik denk niet dat je alles-in-1 paketten gaat kunnen kopen, want SHI (of LTI) is geldig in alle veiligheidsgebieden (dus ook lowsec). Extra insurance voor upgrades en cargo is niet overal geldig (gaat waarschijnlijk afhangen van een bepaald security level van de verzekering, hoe hoger het level hoe duurder de verzekering). De verzekeringen voor upgrades etc zijn toch wel hele andere types verzekeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:29:
[...]

Ik denk niet dat je alles-in-1 paketten gaat kunnen kopen, want SHI (of LTI) is geldig in alle veiligheidsgebieden (dus ook lowsec). Extra insurance voor upgrades en cargo is niet overal geldig (gaat waarschijnlijk afhangen van een bepaald security level van de verzekering, hoe hoger het level hoe duurder de verzekering). De verzekeringen voor upgrades etc zijn toch wel hele andere types verzekeringen.
Dan zullen we dan ook wel bepaalde verzekeringen kunnen krijgen voor Explorers. Ben benieuwd of de risico's van het charten van een jump-point te verzekeren zijn.. ik verwacht van wel, maar mocht dit niet zo zijn is het risky bussiness :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:31:
[...]

Dan zullen we dan ook wel bepaalde verzekeringen kunnen krijgen voor Explorers. Ben benieuwd of de risico's van het charten van een jump-point te verzekeren zijn.. ik verwacht van wel, maar mocht dit niet zo zijn is het risky bussiness :) .
Als het te verzekeren is zal het wel erg duur zijn. Dan is het te hopen dat je ontdekte jump-point locatie genoeg geld opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:28:

Ben trouwens wel benieuwd waar de 99% (de NPC's) mee vliegt. Wss allemaal in een Aurora, wij als 1% elite vliegen natuurlijk allemaal in stijl :p .
Ik verwacht dat NPCs ook gewoon in de schepen vliegen die wij ook kunnen krijgen, afhankelijk van hun job. Aangezien de economie vooral af hangt van NPCs, zullen ze ook aardig van goederen moeten verplaatsen (die wij dan weer kunnen stelen als we dat willen), daarbij natuurlijk weer een stel escort-NPCs in fighters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat onbekende jumppoints charteren onder de "onverzekerbare grote risico's" vallen. Dan is de regel, je schip niet verliezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:44:
[...]

Als ik naar je profile-pic kijk zie ik wel een vergelijking met een van de profielen die vannochtend zijn toegevoegd, dus dat is voor elkaar. ;)

Voor verdere info over de org hebben we op de site van RSI een apart forum, momenteel is het daar wat rustig. Maar met 1.0 willen we wat meer online-multiplay gaan doen met name in AC en dergelijke.
[...]

Precies, 2016 of 2017 maakt toch niet gek veel uit :p .
Awesome!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:44:
[...]

Ik denk dat onbekende jumppoints charteren onder de "onverzekerbare grote risico's" vallen. Dan is de regel, je schip niet verliezen. :)
Geen wonder dat de piloot in de Aquila reclame helemaal uitgeput is, komt van de zenuwen natuurlijk. Erg blij dat het gelukt is, en dat hij gewoon verder kan met z'n lening op z'n Aquila af te betalen. 't zou vervelend zijn mocht het schip kapot gaan in een unstable jump-gate :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik hoop alleen wel dat ze voordat het live gaat wel ons laten explorer before hand.. Ik wil wel weten waar naar toe te moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Stronkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:49:
Ik hoop alleen wel dat ze voordat het live gaat wel ons laten explorer before hand.. Ik wil wel weten waar naar toe te moeten :)
Wat bedoel je? Je kunt toch niet exploren als het spel niet live is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stronkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:49:
Ik denk dat er in de beta wel wat te exploren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat er in de beta wel wat te exploren valt.
Ik dacht dat ze begonnen met de beta en dan langzaam pu in gingen zonder reset, als ze wel een reset doen zullen ze de juppoints wel veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Bornhald schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:29:
[...]

Ik dacht dat ze begonnen met de beta en dan langzaam pu in gingen zonder reset, als ze wel een reset doen zullen ze de juppoints wel veranderen
nee ze hebben gezegd dat er een alpha komt dan een beta en op den duur is er in de beta een final reset, met een beta moet je altijd dingen ressetten of er komt wat bij dus een full char wipe hou je niet tegen.

Pas als de beta op zijn eind loopt kan je de dingen nog eens overnemen. Maar dan zitten we al wel diep in 2015 :)

Ik verwacht niet een beta dit jaar nog, en ik verwacht zeker niet dat het spel volgend jaar op de markt is... ik denk dat het pas midden 2016 wordt dat we SC echt kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Mijn toys atm. Ik wilde het eigenlijk hierbij houden, de Max en de M50. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel geld aan een spel uit gegeven.. Vond het wel best zo....Maar nu begin ik toch weer te twijfelen, Max of Tauris... hehe

Afbeeldingslocatie: http://www.ginnunga.org/uploads/monthly_08_2014/post-30041-0-20491100-1408949908.jpg

Of misschien allebij weg en gewoon een Constellation, lijkt me ook een leuke allrounder. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Cogency op 25-08-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 23:26
Sinds wanneer is die lift aangepast in de deluxe hangar? maak er nooit gebuik van viel me ineens op. Ook maar gelijk opgenomen, ligt het aan mij of komen er bij jullie ook af en toe ineens schepen bij? :+

[YouTube: http://youtu.be/nXpVbbs555I]

Ik moest tijdens de Constellation Fly-Around een beetje denken aan de serie Thunderbirds van vroeger. Dit is het resultaat :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Wx_ostqAtuM]

[ Voor 53% gewijzigd door SgtPoen op 25-08-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stealthgun schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:44:
[...]

nee ze hebben gezegd dat er een alpha komt dan een beta en op den duur is er in de beta een final reset, met een beta moet je altijd dingen ressetten of er komt wat bij dus een full char wipe hou je niet tegen.

Pas als de beta op zijn eind loopt kan je de dingen nog eens overnemen. Maar dan zitten we al wel diep in 2015 :)

Ik verwacht niet een beta dit jaar nog, en ik verwacht zeker niet dat het spel volgend jaar op de markt is... ik denk dat het pas midden 2016 wordt dat we SC echt kunnen spelen.
Aan het einde van de beta komt er geen wipe volgens mij. Er komen meerdere wipes tijdens de beta, maar niet aan het einde. Weet alleen niet meer waar ik dit heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Helemaal in het begin hadden ze gezegt dat ze het liefst helemaal geen wipe doen in de beta, maar afhankelijk van welke bugs en welke oplossingen er gevonden worden, het toch gedaan moet worden. Verder is er volgens mij weinig meer over gezegt. Het is vooral afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen wipe in combinatie met dupeing bugs is nogal fnuikend.
En er zijn altijd gasten die ze vinden maar bewust niet melden om ze misbruiken.
Alleen is de kans dat je gesnapt wordt heel erg hoog. (Kwestie van een goede database query gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:53:
Geen wipe in combinatie met dupeing bugs is nogal fnuikend.
En er zijn altijd gasten die ze vinden maar bewust niet melden om ze misbruiken.
Alleen is de kans dat je gesnapt wordt heel erg hoog. (Kwestie van een goede database query gebruiken)
Inderdaad, een whipe gaat gewoon noodzakelijk zijn voor een redelijk level playing-field. Wanneer iedereen na een paar maanden béta al z'n goodies/ships en UEC credits mee kan nemen naar de release-PU ontstaat daar wel een probleem. (nieuwe spelers die dit oneerlijk vinden/minder snel instappen om die reden).

Denk dat de verdiende goodies tijdens alpha en beta het beste omgezet kunnen worden naar player rewards die enkel backers kunnen krijgen die alpha en beta mee hebben gespeeld. Bijv. een bijzondere skin voor een schip/kleding en accesoires voor de characters ed. Dit kan dan weer afhankelijk zijn van het aantal UEC wat je met de whipe in gaat leveren. Bijv een arme sloeber die af en toe gespeeld heeft krijgt een klein dingetje, en iemand die al behoorlijk wat kapitaal bij elkaar heeft krijg verschillende leuke gadgets. Volgens mij is dat wel een eerlijk/leuk systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:20:
[...]
Bijv een arme sloeber die af en toe gespeeld heeft krijgt een klein dingetje, en iemand die al behoorlijk wat kapitaal bij elkaar heeft krijg verschillende leuke gadgets. Volgens mij is dat wel een eerlijk/leuk systeem.
Hoewel ik het eens ben met jou mening, en het dus ook een leuk idee vindt, denk ik dat mensen die het net missen of niet genoeg tijd hebben enz dan weer gaan zeiken, wat het lijkt er op dat alles wat CIG doet gezeik van een deel van de community oplevert.

desalniettemin hoop ik inderdaad dat ze zo iets gaan doen, maar had toch echt begrepen dat ze een soort doorstart zouden doen van closed beta, naar open beta naar release. Hoewel ik het eens ben met de argumentatie om wel een wipe uit te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:20:
[...]

Inderdaad, een whipe gaat gewoon noodzakelijk zijn voor een redelijk level playing-field. Wanneer iedereen na een paar maanden béta al z'n goodies/ships en UEC credits mee kan nemen naar de release-PU ontstaat daar wel een probleem. (nieuwe spelers die dit oneerlijk vinden/minder snel instappen om die reden).
Aan de andere kant, dit 'probleem' blijf je hebben. Wat als iemand na een jaar besluit te spelen, dan loopt die persoon ook flink achter, daar gaat ook geen wipe voor gebeuren. Als er een duping bug komt moet er natuurlijk wel een wipe komen, maar een wipe alleen maar om het 'eerlijk' te maken vind ik een stomme reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je de beta hebt gespeeld en vanaf de officiële release krijgt iedereen een gelijke start in die zin dat deze dezelfde schepen kan kopen als jij dan heeft degene met de meeste ervaring ook nog een voordeel om veel minder uit te hoeven zoeken.
En er zullen heus wel wat mensen zijn die hun zomervakantie opnemen als het spel echt gaat beginnen. Die hebben dan ook een voordeel tov de mensen die moeten werken.
Maw je kan altijd wel wat vinden. :)
Pagina: 1 ... 55 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.