[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.896 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Metzer90 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:45:
...
Ik hoop dat er ook Europese servers komen. Gezien de afdeling in de UK, ga ik hier stiekem vanuit.
...
Zie de 25 miljoen stretch goal:
Enhanced Alpha – We will use additional funding to build a wider alpha test than we had originally intended for the first phase of Star Citizen’s launch. The initial plan was to first launch servers in North America and then expand to areas such as Europe and Australia to decrease latency in these areas, perfecting the game as we improve the experience around the world. This funding will allow us to invest in a wider infrastructure for our early testing, spinning up remote servers earlier. Hitting this goal will also allow us to increase the number of remaining alpha slots. Extra alpha slots not only means more Star Citizens will travel the ‘verse at launch, but that we will receive more feedback and more stress testing. This in turn will allow us to better balance and enhance the Star Citizen experience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:53:
De klompen worden op het moment trouwens gefrabiceerd!
Spannend! Ben erg benieuwd :D . Is er trouwens nog een mogelijkheid voor Tweakers om de klompen in een later stadium te bestellen? Of word het een limited edition :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ze kunnen bijbesteld worden voor 36.75 geloof ik :). Zodra ik het binnen heb komen de foto's online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me inderdaad dat er zeker servers komen in Europa met Duitsland als tweede grootste markt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
AndrewBourgeois schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Zie de 25 miljoen stretch goal:

[...]
Topper, bedankt! Had ik niet meer aan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Case_C schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:54:
Is er trouwens iemand van de Tweakers een subscriber?
Er zijn er meerdere hier volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ashrah schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:25:
[...]

Er zijn er meerdere hier volgens mij.
Ben namelijk benieuwd of er al art-work / greyboxing van de 890 Jump is langs gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Metzer90 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:45:
(Hebben jullie ook zo'n moeite met niet meer schepen te kopen? *kriebel kriebel*)
Check! :P

Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vind het wel jammer dat je niet meer je eerder gekozen schip kan upgraden naar een duurder model, en het verschil bijbetaalt, zonder je alpha en beta slot kwijt te raken.

Nu moet ik nog een keer 88 euro neerleggen omdat ik nu eigenlijk liever de Freelancer wil i.p.v. de 315p die ik in eerste instantie had gekocht.

Ik denk dat als ze die drempel wat lager hadden gelegd (dus behoud van alpha en beta acces) ze daarmee juist in deze fase extra funding zouden kunnen genereren uit de oorspronkelijke backers die eerst misschien nog wat voorzichtig waren, maar nu steeds enthousiaster worden, en hun eerder aangeschafte schip voor een paar tientjes willen upgraden naar iets duurders.

[ Voor 68% gewijzigd door Weemism op 12-05-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Je raakt je beta slot niet kwijt, die zit nog bij elk pakket. Ik vind het zelf ook jammer dat ze dit hebben gedaan al zal ik niet meer van schip veranderen omdat ik gehecht ben geraakt aan mijn Avenger (en Aurora) :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Maar wel je alpha:
If I melt my ship do I still have Alpha Access?

No. You will have alpha access as long as you have one package with an alpha slot on your account. If you reclaim this package, you will lose alpha access. The system will now warn you before you attempt to reclaim your final alpha package.

Will I lose my Alpha Access if I upgrade my ship?

You will lose alpha access if you reclaim your package in order to upgrade. You will not lose alpha access if you purchase a separate ship upgrade.
Hoewel ik even kwijt ben wat ook alweer het verschil tussen een alpha en beta is 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Weemism schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:42:
Maar wel je alpha:

[...]

Hoewel ik even kwijt ben wat ook alweer het verschil tussen een alpha en beta is 8)7.
Mocht je wel je alpha wel willen behouden kun je even contact opnemen met de klantenservice, hun kunnen je alpha wel overzetten op een nieuw schip
Zelfde verhaal :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik heb ook niks over Alpha gezegd :+

Alpha is echt een vroeg stadium in een game waar in een Beta versie minder bugs bevat en wat gepolijster is en dus in een later stadium van de ontwikkeling is om het maar heel erg samen te vatten.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

batumulia schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:45:
[...]Mocht je wel je alpha wel willen behouden kun je even contact opnemen met de klantenservice, hun kunnen je alpha wel overzetten op een nieuw schip
Ik zal de klantenservice vanavond eens mailen hierover, in de Q&A die ik op de site vond werd hier voor zover ik zag niets over vermeld, maar mogelijk hangen ze het liever niet aan de grote klok om te voorkomen dat backers dit massaal gaan doen terwijl ze misschien liever hebben dat je er een schip bijkoopt i.p.v. dat je je oorspronkelijke schip upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Case_C schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:46:
[...]

Ben namelijk benieuwd of er al art-work / greyboxing van de 890 Jump is langs gekomen :P
Ze hebben gezegd dat reveals van nieuwe schepen nooit exclusief voor subscribers zullen zijn, dus dat zal niet gebeuren :P
Subscribers krijgen alleen wat meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
Ircghost schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:53:
De klompen worden op het moment trouwens gefrabiceerd!
Top! ik ben benieuwd naar het resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Case_C schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:16:
Bedankt voor alle reacties, denk dat ik eerst de nieuwe iteraties van verschillende schepen afwacht. (Freelancer Dur e.d.) Nog even wachten tot Arena Commander V2 en dan behoort de Idris ook tot de mogelijkheid :9 , maar daar gaat een schaal van 1:100 niet voor werken denk ik zo :+ .

Maar ik moet toch maar eerst het huidige schip waar aan gewerkt word afmaken ;) .
En tot die tijd: LEGO Star Citizen ships Avenger, Hornet, 350R, P52 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Case_C schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:46:
[...]

Ik ben al een poosje subscriber.

Laatste images die gepost zijn zijn de Gladius WIP en Outlaw Station. Verder een heeeleboel jumpoint June images :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia

En weer een nieuwe 10 for the chairman met een aantal leuke/interresante vragen deze keer :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

batumulia schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:37
En weer een nieuwe 10 for the chairman met een aantal leuke/interresante vragen deze keer :)
Elke keer denk ik, die vragen moeten toch niet gekker worden (draaien planeten werkelijk om hun zon, ga je er viezer uitzien als je je niet doucht), en dan blijkt dat ze het ofwel daadwerkelijk gaan implementeren of erover denken of dat in ieder geval gedaan hebben.

Van begin af aan was een veelgehoorde kritiek dat Sc een space shooter zou worden i.p.v. space combat simulatie, maar met alle details die ze willen inbouwen of over denken om te doen wordt het haast een life simulatie.

Ik vind het allemaal prachtig, mits goed geïmplementeerd zal zulk oog voor detail SC anders maken dan welke game dan ook. Het zal een voorbeeld zijn van hoe een goed gefund project, zonder de gebruikelijke beperkingen van een uitgever, tot een game kan leiden zoals dat nog nooit eerder vertoond is.

Ze kunnen helemaal uit hun dak gaan met dit soort details, maar ik maak me ook wel zorgen of ze met al die plannen wel de focus kunnen houden op de release in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben al wel aangegeven dat ze zeker niet zo'n life simulatie gaan maken. De interieuren van de schepen zijn heel gedetailleerd. Maar bijv. de wc en douche ed voegen in principe niks toe aan de gameplay. Je wordt niet gedwongen om je personage te voeden of te douchen. Dat zou ook alleen maar irritatie wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Weemism schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:53:
[...]

Elke keer denk ik, die vragen moeten toch niet gekker worden (draaien planeten werkelijk om hun zon, ga je er viezer uitzien als je je niet doucht), en dan blijkt dat ze het ofwel daadwerkelijk gaan implementeren of erover denken of dat in ieder geval gedaan hebben.

Van begin af aan was een veelgehoorde kritiek dat Sc een space shooter zou worden i.p.v. space combat simulatie, maar met alle details die ze willen inbouwen of over denken om te doen wordt het haast een life simulatie.

Ik vind het allemaal prachtig, mits goed geïmplementeerd zal zulk oog voor detail SC anders maken dan welke game dan ook. Het zal een voorbeeld zijn van hoe een goed gefund project, zonder de gebruikelijke beperkingen van een uitgever, tot een game kan leiden zoals dat nog nooit eerder vertoond is.

Ze kunnen helemaal uit hun dak gaan met dit soort details, maar ik maak me ook wel zorgen of ze met al die plannen wel de focus kunnen houden op de release in 2015.
Ik vind het ook allemaal prachtig maar het moet inderdaad geen life simulatie worden. Overigens zijn er wel een hoop functies die ze niet gelijk inbouwen maar pas inbouwen wanneer SC is uitgebracht. Zoals ik het heb begrepen zal eerst de core uitgebracht worden (vliegen, vechten, traden etc. etc.) en dan in de weken/maanden/jaar daarna zal de rest worden toegevoegd (zoals douchen, uit je ogen staren, noem het maar op, etc. etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Een life-simulator is prima zoals het nu gepland is: optioneel!

Verder hoop ik echt dat ze het technisch voor elkaar krijgen met orbits van planeten en satalieten. Dit geeft toch een dynamischer speelveld dan statische planeten en dergelijke.

Ben wel benieuwd naar de maximaal aantal players per instance, aangezien dit het spel toch gaat beinvloeden als het aankomt op grote battles met capital ships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vooral dat laatste is een grote en belangrijke vraag voor mij.. ik wil wel echt in full massive space combat betrokken zijn van tijd tot tijd. Het grootste deel van de tijd zal ik lekker exploren en een beetje beschermen. Maar af en toe is het natuurlijk heerlijk om in massive battles te zijn.

Vooral als operation Pitchfork een succes gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst werd bekend dat er aan het einde van de beta geen wipe komt (alleen tussendoor komen er kleinere wipes). Dus met Pitchfork kun je dus we letterlijk geschiedenis schrijven in de PU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik verwacht niet dat er gevechten van duizenden schepen zal gaan plaatsvinden. Dat zal ook gewoon te chaotisch worden, en dan is het ook niet leuk meer.
Ik hoop wel dat ze de 100 schepen grens kunnen halen, voor mijn doen is dat nog steeds wat te groot en daardoor te chaotisch, maar ik weet dat veel mensen wel grotere gevechten willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik denk dat het ook gewoon een vereiste is als ze iets als een Bengal Carrier willen laten werken. Hoe ze ook willen verdelen met instances enzo, je moet uiteindelijk toch wel met minstens 50 man kunnen aanvallen lijkt mij (met de vraag wat voor een vloot NPCs je nog mee kan nemen ook), dus dan moet je ook met evenveel kunnen verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik denk dat ze die instance limit wel gaan tellen aan de hand van het aantal schepen, niet van het aantal spelers. Daarmee bedoel ik, als een instance een limiet van 100 heeft, en er zijn 60 NPC schepen aanwezig, kunnen er nog maar 40 player-schepen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ircghost schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:50:
Vooral dat laatste is een grote en belangrijke vraag voor mij.. ik wil wel echt in full massive space combat betrokken zijn van tijd tot tijd. Het grootste deel van de tijd zal ik lekker exploren en een beetje beschermen. Maar af en toe is het natuurlijk heerlijk om in massive battles te zijn.

Vooral als operation Pitchfork een succes gaat worden :P
Wie kan er een kleine rundown geven van Operation Pitchfork? Ik had op het forum van RSI al even rondgekeken maar kom er niet echt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:01
Vanavond weer info over de DFM (matchmaking) in WMH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

batumulia schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:43:
[...]

Wie kan er een kleine rundown geven van Operation Pitchfork? Ik had op het forum van RSI al even rondgekeken maar kom er niet echt uit...
Er gaat een grote groep aan spelers heel erg diep in het terrein van de vijand (aliens) in om ze eens een goed lesje te leren. Er gaan waarschijnlijk honderden, zo niet duizenden spelers door bij deze halve suicidale actie. Maar het gaat wel erg mooi worden.

Er is ook een groep spelers die het zielig vinden dat wij op basis van vooroordeel (Lore ;) ) het andere ras willen vernietigen en gaan als een soort Space Sheppards proberen de enorme groep spelers tegen te houden. Dus voordat de aliens bestookt kunnen worden moet de originele groep eerst door de andere groep spelers heenkomen.

Wordt heel gaaf denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ircghost schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:50:
[...]

Er gaat een grote groep aan spelers heel erg diep in het terrein van de vijand (aliens) in om ze eens een goed lesje te leren. Er gaan waarschijnlijk honderden, zo niet duizenden spelers door bij deze halve suicidale actie. Maar het gaat wel erg mooi worden.

Er is ook een groep spelers die het zielig vinden dat wij op basis van vooroordeel (Lore ;) ) het andere ras willen vernietigen en gaan als een soort Space Sheppards proberen de enorme groep spelers tegen te houden. Dus voordat de aliens bestookt kunnen worden moet de originele groep eerst door de andere groep spelers heenkomen.

Wordt heel gaaf denk ik zo ;)
Hahaha, klinkt top! Aan welke kant staat de org?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:24
Operation Trident als je het mij vraagt, want vanduulss zijn lief <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Metalkai schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:35:
Ik denk dat ze die instance limit wel gaan tellen aan de hand van het aantal schepen, niet van het aantal spelers. Daarmee bedoel ik, als een instance een limiet van 100 heeft, en er zijn 60 NPC schepen aanwezig, kunnen er nog maar 40 player-schepen in.
Daar ga ik wel vanuit, maar daardoor ben ik ook heel benieuwd hoe ze gevechten met capitals willen gaan doen. Want bij jouw voorbeeld, wat me niet een hele bijzondere verhouding lijkt met NPC wingmen, heb je het dus over 20 verdedigers en 20 aanvallers, dat is nou niet bijzonder veel als je het hebt over assets waar je een grote org voor nodig hebt om te onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
batumulia schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Hahaha, klinkt top! Aan welke kant staat de org?
Niet een bepaalde kant. Ik sta persoonlijk al ingeschreven bij Operation Pitchfork. We kunnen ook als org inschrijven, maar sommige mensen willen naar de andere kant, dus ik denk dat het het beste is dat iedereen het voor zichzelf uitmaakt.

Hier is de thread met info:
https://forums.robertsspa...ta-operation-pitchfork/p1

Als je wilt meedoen kan je gewoon een berichtje achterlaten in de thread en aanmelden bij de org.

De operatie heeft zelfs al een aparte website en al meer dan 1000 mensen die meedoen. Iedereen gaat verdeelt worden in squadrons door de instancing. Die hele organisatie is nu al aan de gang, wel mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sissors schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:19:
[...]

Daar ga ik wel vanuit, maar daardoor ben ik ook heel benieuwd hoe ze gevechten met capitals willen gaan doen. Want bij jouw voorbeeld, wat me niet een hele bijzondere verhouding lijkt met NPC wingmen, heb je het dus over 20 verdedigers en 20 aanvallers, dat is nou niet bijzonder veel als je het hebt over assets waar je een grote org voor nodig hebt om te onderhouden.
Klopt. Daarom denk ik ook dat er flink wat restricties komen op NPCs. Je wilt als game developer niet dat echte spelers door de aanwezigheid van NPCs niet deel kunnen nemen in het spel.
Bijvoorbeeld je mag maximaal 4 NPCs inhuren, en van die 4 mogen er maar maximaal 2 als wingmen vliegen. Dan moet je een keuze maken.

Wil je je crew compleet hebben, of wil je NPC wingmen hebben? Dit kan je natuurlijk aanvullen met echte spelers, wat zal helpen met het terugdringen van NPCs.
Zo wil je volgens mij liever echte spelers als wingmen, en de NPCs als crew gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Metalkai schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:41:
[...]

Klopt. Daarom denk ik ook dat er flink wat restricties komen op NPCs. Je wilt als game developer niet dat echte spelers door de aanwezigheid van NPCs niet deel kunnen nemen in het spel.
Bijvoorbeeld je mag maximaal 4 NPCs inhuren, en van die 4 mogen er maar maximaal 2 als wingmen vliegen. Dan moet je een keuze maken.

Wil je je crew compleet hebben, of wil je NPC wingmen hebben? Dit kan je natuurlijk aanvullen met echte spelers, wat zal helpen met het terugdringen van NPCs.
Zo wil je volgens mij liever echte spelers als wingmen, en de NPCs als crew gebruiken.
Was het niet zo dat echte spelers altijd in de huid kropen van de npc-character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Wingman's Hangar houdt er mee op! Nog 3 afleveringen en dan komt er een andere soort community programma. Ze knippen daar de 'inside CIG' stukken uit en verplaatsten dat naar de vrijdag.

Ben benieuwd hoe dat nieuwe programma er uit komt te zien.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
chiIIed schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:19:
[...]

Was het niet zo dat echte spelers altijd in de huid kropen van de npc-character?
Nee, je hebt wel die mogelijkheid. Als je een NPC crew hebt, kan je aan vrienden vragen of ze Agent Smith-style in het lichaam van de NPC kruipen. Dat hoeft echter niet, je kan ook gewoon direct als speler bij iemand aan boord gaan (bijvoorbeeld op een space station).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Hmmm, presentatrice Sandi blijkt toch een (op z'n minst soort van) gamer, 'Dune got me through highschool', ze was helemaal happy toen het ter sprake kwam, had ik niet van d'r verwacht :-). Die gast z'n cv was trouwens indrukwekkend, altijd goed om een ervaren iemand van Blizzard bij je team te hebben denk ik, supergoede studio natuurlijk.

En grappig dat ze het ook nog de vraag hebben behandeld hoe voorkomen gaat worden dat orgs bij jumppoints gaan campen en daarmee stukken space afsluiten. Hebben we het hier ook nog over gehad, de aanpak leek me nog niet bepaald in beton gegoten afgaande op z'n antwoord, en hij was niet eens heel negatief over het fenomeen an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Weemism schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Hmmm, presentatrice Sandi blijkt toch een (op z'n minst soort van) gamer, 'Dune got me through highschool', ze was helemaal happy toen het ter sprake kwam, had ik niet van d'r verwacht :-). Die gast z'n cv was trouwens indrukwekkend, altijd goed om een ervaren iemand van Blizzard bij je team te hebben denk ik, supergoede studio natuurlijk.

En grappig dat ze het ook nog de vraag hebben behandeld hoe voorkomen gaat worden dat orgs bij jumppoints gaan campen en daarmee stukken space afsluiten. Hebben we het hier ook nog over gehad, de aanpak leek me nog niet bepaald in beton gegoten afgaande op z'n antwoord, en hij was niet eens heel negatief over het fenomeen an sich.
Ik vond het wel een klein beetje gemaakt overkomen (moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje biased ben), maar zou goed kunnen dat ze stiekem eens in de zoveel tijd Dune (ik dacht doom?) opstart en een weekend lang der huis niet uitkomt :)

Vwb hetcampen bij jumppoints, Rob geeft ook al aan dat space heel groot is en dat je dus helemaal niet in hun net hoeft terecht te komen maar er gewoon fluitend voorbij vliegt. Persoonlijk vind ik het niet erg als een org een gedeelte van space bezet houdt. Misschien dat ze dan iets van een tol system kunnen doen oid, het hoeft niet altijd zo zwart/wit te zijn als men denkt in termen van vechten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 10:17
Douchen?

Dat gaat er heel maf uitzien, want wie douched er nu in zijn ondergoed?

Ik bedoel maar.. stel je voor... blote jopen of blote billekens in een teen-rated spel in de US. Laat staan volledig frontaal nakend.

Hier zie ik toch echt een spelonderdeel waar 'fidelity' en 'immersion' niet gaan worden wat je misschien verwacht. :P

ps. Sandi roelt de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

http://wheelstandpro.com/...-hotas-warthog--deluxe-v2

Afbeeldingslocatie: http://wheelstandpro.com/media/products/1376421125HOTAS%20saitek%20pedals.jpg

Aangezien ik voor de immersive experience ga met occulus rift dk2, de warthog en mijn bureau te hoog is om hem aangenaam te gebruiken dit als oplossing aangeschaft, nu maar hopen dat het allemaal de moeite waard gaat zijn :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wauw dat ziet er zeer netjes uit. Wel een flinke investering wanneer je de HOTAS nog niet zou hebben.
Zijn die voetsteunen enkel voor het zitgemak, of kunnen hier nog functies mee aangestuurd worden?

Zelf heb ik gewoon te weinig ruimte in mijn kamer om zoiets op te stellen. Waarschijnlijk woon ik ook niet meer thuis wanneer Star Citizen echt uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Apache schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:32:
http://wheelstandpro.com/...-hotas-warthog--deluxe-v2

[afbeelding]

Aangezien ik voor de immersive experience ga met occulus rift dk2, de warthog en mijn bureau te hoog is om hem aangenaam te gebruiken dit als oplossing aangeschaft, nu maar hopen dat het allemaal de moeite waard gaat zijn :P
Cool maar snap niet waarom iemand een dergelijke investering doet zo lang voor de game uit is :?

Wie weet wat er nog op de markt komt voor die tijd....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

De DFM komt deze of volgende week toch uit? Net op tijd dus? :)

De hotas warthog heb ik hiervoor al gekocht, wel specifiek met SC in het achterhoofd.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ja das inderdaad waar. Maar ik stel me niet heel veel voor van de DFM.... :o

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 15-05-2014 14:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Sowieso, eerst zien, dan geloven. Deze week komt hij iig niet uit, volgende week lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien er nog niks definitiefs is aangekondigd. Hij zal binnenkort wel komen, maar als het voor de allerlaatste dagen van mei is zou het me verbazen. En als het juni wordt kijk ik ook niet vreemd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ach en zo duur is die stand nou ook weer niet, sowieso een gave aanschaf die je voor meer dingen kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Vandaag of morgen zullen we in ieder geval meer informatie krijgen over de release date van Arena Commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Met de Weekly update geloof ik! Ben benieuwd!

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De klompen zijn trouwens binnen, foto's komen vanavond of uiterlijk morgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ircghost schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:12:
De klompen zijn trouwens binnen, foto's komen vanavond of uiterlijk morgen! :)
Cool! Ben benieuwd :) misschien bestel ik m dan ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Erg benieuwd naar het resultaat :D , hopelijk heb je vanavond nog tijd om ze erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Licht is alleen wat slecht hè op het moment, dus wacht eigenlijk liever tot morgen. Maar ik zal zo een sneak preview online zetten :P.

Het enige wat mij toevalt is de kwaliteit van de sticker (ik dacht dat het een opdruk zou worden, maar dat is een ander veels te lang verhaal). Het ziet er goed uit vanaf ongeveer een halve meter, dichterbij beginnen wat imperfecties op te vallen. Maar als je ze draagt zien ze er cool uit (ik pas er net in :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04:30

Kingpinda

Citizenship is earned.

Case_C schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:41:
Wauw dat ziet er zeer netjes uit. Wel een flinke investering wanneer je de HOTAS nog niet zou hebben.
Zijn die voetsteunen enkel voor het zitgemak, of kunnen hier nog functies mee aangestuurd worden?

Zelf heb ik gewoon te weinig ruimte in mijn kamer om zoiets op te stellen. Waarschijnlijk woon ik ook niet meer thuis wanneer Star Citizen echt uit gaat komen.
Die voet steunen zijn saitek pedals. Zeg maar roer besturing zoals in alle vliegtuigen. dus 1 grote axis als je voet links naar voren beweegt, beweegt rechter voet naar achteren. IRL gebruiken piloten dit voor yaw axis. Dus rechts links "sturen".

Deze pedalen hebben ook nog toe brakes. dus 2 aparte axis waarmee vliegtuigen rechts en linker rem procentueel kunnen activeren bij het taxiën.

Dus 3 aparte axes die je met je voeten kunt aansturen. En ja die kunnen dus functies ingame aansturen.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Beter laat dan nooit;

Klompen low res

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn die zijn vet geworden zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Nice!

Hopelijk komt de Weekly Update wat snel vandaag :D

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Simpelweg fantastisch die klompen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Lol die klompen zijn cool! :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Nice!

Ik hoop dat ze in hun nieuwe format nog steeds tijd hebben om cadeautjes te laten zien tijdens de show.

Heb nu eindelijk bericht dat mijn hoodie onderweg is.... duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Klompen zijn nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

Heel strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Laatst online: 17-12-2018
Gaaf Ircghost! Als je het niet erg vind plaats ik em eerdaags op m'n fanlog http://star-citizen.tumblr.com

[ Voor 4% gewijzigd door Monsta op 16-05-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Mischien beter om de verspreiding te beperken tot nadat ze gegeven zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-09 14:39
Ziet er goed uit :)

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Die klompen zien er nice uit! :D
Basekid schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:49:
Nice!

Ik hoop dat ze in hun nieuwe format nog steeds tijd hebben om cadeautjes te laten zien tijdens de show.

Heb nu eindelijk bericht dat mijn hoodie onderweg is.... duurt lang!
Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
batumulia schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:01:
Die klompen zien er nice uit! :D

[...]

Wanneer had je hem besteld?
21 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas3000
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2022
Wow, die klompen zijn echt vet geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Kingpinda schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 01:16:
[...]
Die voet steunen zijn saitek pedals. Zeg maar roer besturing zoals in alle vliegtuigen. dus 1 grote axis als je voet links naar voren beweegt, beweegt rechter voet naar achteren. IRL gebruiken piloten dit voor yaw axis. Dus rechts links "sturen".

Deze pedalen hebben ook nog toe brakes. dus 2 aparte axis waarmee vliegtuigen rechts en linker rem procentueel kunnen activeren bij het taxiën.

Dus 3 aparte axes die je met je voeten kunt aansturen. En ja die kunnen dus functies ingame aansturen.
Wauw dat maakt het toch een stuk interessanter dan alleen als standaard. Denk dat dat ingame wel lekker spelen word. Alleen de toe-brakes lijken me wat minder interessant, vol op de rem en je richting veranderen met de afterburner. (Net als de A.I. van de Darts in Tachyon: the Fringe :P )
Ziet er zeer netjes uit, het is zo op de foto nauwelijks te zien dat het stickers betreft. Het is zeker een bedrukking op doorzichtig vinyl?

De WIP van de Idris: :D
https://robertsspaceindus...gineering/13881-WIP-Idris

Op pagina 63 is echt goed te zien wat F42 met de inhoud van het schip heeft gedaan :) ,

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 16-05-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Monsta schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:49:
Gaaf Ircghost! Als je het niet erg vind plaats ik em eerdaags op m'n fanlog http://star-citizen.tumblr.com
Hey Monsta, harstikke leuk om het daar online te zetten! Maar wacht alsjeblieft even totdat ik het halverwege juni aan hen aanbied, anders is het een beetje zonde van ons verassingselement :).

Verder ben ik blij dat jullie het mooi vinden, vandaag komen de high-res pictures!

----
Ps we moeten echt onze pagina (kwa manifesto etc) bijwerken voordat ik het inlever, wil natuurlijk wel dat het er wat levendiger uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Laatst online: 17-12-2018
No problem Irchghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:41
Ja, als iemand suggesties heeft of een tekst wil vragen voor het manifest e.d. alle input is welkom :) ben zelf niet zo'n ster in dat soort zaken :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik wil best meewerken :) misschien leuk om vanavond in een chatbox eea te bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

lijkt mij een goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Top, we kunnen gewoon de chatbox van de org gebruiken toch? Uur of 20/21 afspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
batumulia schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:33:
Top, we kunnen gewoon de chatbox van de org gebruiken toch? Uur of 20/21 afspreken?
Ik ben er ook bij. Wel goed om met meerdere mensen iets op te zetten. Het is geen dictatuur ofzo. 8) Ik zal wel Ervig even een pm sturen, hij heeft toch wel de org opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Eigenlijk niet hè, ik was degene die als eerste het idee hier heeft geplaatst en de discussies heb gestart ;). Hij was alleen eerder met het aanmaken die dag. Maar goed, zo belangrijk is dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ben vanavond ook van de partij, leuk om te kijken waarmee we de GoT-org kunnen profileren in het Manifesto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Top! Ik stel voor 20.30 af te spreken in de org chat op de RSI website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb vanavond wel hospiteren bij mij thuis maar ik zal op mijn mobiel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:41
Je kan ook altijd nog op de tweakers irc gaan zitten :) Ik weet niet zeker of ik er om die tijd bij kan zijn maar als er resultaat is plaats het gerust hier dan zet ik het in de org :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
ik ben ook wel van de partij. ik geef zelf de voorkeur aan irc chat omdat die wat stabieler/sneller is, maar ik zal op de RSI chat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is schijnbaar gelekt op Sandi's facebook. De Connie krijgt een lichte redesign (oa P52 naar achter verplaatst).

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/q71/s720x720/10339660_673230836063539_2409361085084099574_n.jpg

https://forums.robertsspa...esign-sandi-s-facebook/p1

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ik ben er vanavond ook bij :-)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vorige ontwerp vond ik wel sjieker.

Dit is ook vet geworden maar anders, beetje fout, Delfts Blauw(e) kitsch. Ben heel benieuwd hoe ze erop gaan reageren!

:)

Lijkt me zo vet als CR in WH of iets dergelijks op die klompen in beeld komt. _/-\o_
Of beter, als hij ze voortaan in alle filmpjes draagt.... >:) :P

[ Voor 19% gewijzigd door Help!!!! op 16-05-2014 19:42 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hup naar de org chat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Er zijn al wat mensen aanwezig in de chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
?? Ik zie jullie niet. Volgens mij komt het door mijn officer rank, daardoor kom ik in een andere room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:03:
?? Ik zie jullie niet. Volgens mij komt het door mijn officer rank, daardoor kom ik in een andere room.
Hmm apart, Ervig zit er wel gewoon in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wij zitten in GOT, daar ben ik gekomen door rechtsonder bij "more channels" de juiste aan te vinken.

Ik ga voor de zekerheid ook even irc starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Basekid schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:04:
Wij zitten in GOT, daar ben ik gekomen door rechtsonder bij "more channels" de juiste aan te vinken.

Ik ga voor de zekerheid ook even irc starten
Ja die had ik al gezien maar bij mij staat de gewone GOT channel er niet in, alleen de officers. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Staat hij ook niet bij more channels?

Pop-up mode werkt ook niet echt lekker:p

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 16-05-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Anders kunnen we ook in de IRC overleggen: irc.tweakers.net/starcitizen

EDIT: Uiteraard met bier en bitterballen :-)

We zitten nu in het IRC kanaal

[ Voor 34% gewijzigd door batumulia op 16-05-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

We hebben besloten om drie google docs documenten te maken om lekker in samen te werken etc.. Hierbij de links;

Manifesto

History

Charter

Dit weekend zal ik zeker wat zelf toevoegen, veel plezier en succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 16-05-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
De eerste chat was geslaagd. We plannen gauw weer een volgende datum voor de volgende chat :)

Voor iedereen die er niet bij was, Ircghost heeft een drietal documenten geupload, deze kunnen gebruikt worden om de Manifesto, History en Charter aan te passen. Ik ben op dit moment bezig met het schrijven van de history waar ik de lore van Star Citizen ook zoveel mogelijk probeer te verwerken. Suggesties zijn altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Inderdaad een geslaagde eerste chat. Het hele verhaal geschiedenis, manifesto en rule set vallen zo lekker samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
29 mei de waarschijnlijke release van DFM! Freeflight en Vanduul Swarm gelijk voor iedereen.

https://robertsspaceindus...r-Weekly-Report-May-12-16

Nu verder lezen :+

Star Citizen

Pagina: 1 ... 37 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.