3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
De datum voor de DFM is gelukkig nog in mei. Is er nog iets bekend geworden over de in-game credits voor de DFM waarmee wapens e.d. kunnen worden aangeschaft? Dit was op een bepaald moment wel een doel van Chris om dit erin te hebben...
Heb er zin an
Ook moeten we tzt een nieuwe org-leader kiezen aangezien Ervig heeft aangegeven deze functie niet te ambiëren.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
TopIrcghost schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:10:
Te zijner tijd zou ik mij wel verkiesbaar willen maken voor een zodanige functie
Tijdens de volgende chat maar even bespreken hoe we zoiets zullen gaan laten verlopen. Tenzij jij de enige kandidaat bent, dan is het vrij duidelijk
(gewoon maar een ideetje)
1e opzet van de manifesto ziet er goed uit. En ik denk dat het overclocking best een goed idee is. Én past natuurlijk heel goed bij T.net/GoT.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Actief zijn op het forum is toch wel een pré als het gaat om de leader en officers.
Lijkt mij een goed plan, ik zal dan bij allebei aanwezig zijnCase_C schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:20:
Dat is wel een goed idee, anders doen we het dan donderdag en zaterdag. Op de manier het iedereen de mogelijkheid mee te doen.
Actief zijn op het forum is toch wel een pré als het gaat om de leader en officers.Mij lijkt het zelf ook erg leuk om actief bezig te zijn in de organisatie van GoT
Een rol in de org lijkt mij ook leuk
Ik kan Case C en Batumulia wel officer maken, lijkt me wel terecht, als ze dat willen.
Bij mij werkt de org chat trouwens weer. Ik had even in de admin mijn rechten opnieuw bevestigd en opeens deed ie het weer, ik denk een soort bug ofzo.
Tijdens de chat word wel duidelijk wat er nodig gaat zijn, en wie wat leuk vind om zich op te richten. Alles is vrij natuurlijk, het kan ook zijn dat 2 of 3 mensen samen trade-protection doen. Om zomaar wat te noemen.
Inderdaad wat Ircghost zegt, exacte regels en heffingen kunnen pas beslist worden als er vaste leiding is waar iedereen tevreden over kan zijn. (De GoT-council)
Edit: Misschien wanneer er een overvloed van enthiousiasme is voor officer functies is het een goed idee om iedereen die de ambitie heeft, anoniem een stukje visie voor GoT te laten schrijven in een gezamelijk google doc. Elk stukje krijgt dan een nummer, en dan kunnen de rest van de members stemmen op de visies welke ze het meest aanspreekt.
Misschien is het een dom idee
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 17-05-2014 16:07 ]
Ik weet niet of het komt door het type organisatie dat wij nu zijn, maar ik mis eigenlijk een beetje rangen verdeling.
Je hebt in principe nu; founder dan officer en tenslotte regular toch?
Jij ook alIrcghost schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:59:
Ik zit echt vol met ideeën, lastig nu voor mij te houden. Ik zal even een schets maken en online gooien van hoeveel officers en dergelijke er mogelijk nodig zijn.
Ik weet niet of het komt door het type organisatie dat wij nu zijn, maar ik mis eigenlijk een beetje rangen verdeling.
Ik zou zeggen gooi jullie goede ideeën erin
Ik ben al beetje aan het schrijven in de agenda
Notulen van een online chatsessie zijn ook niet het meest spannend, alles is gelukkig makkelijk terug te lezen.batumulia schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:42:
Ik heb mezelf nu even notulist benoemd. We kunnen tijdens de vergadering wel bespreken of ik dat voortzet of dat er misschien iemand anders die rol heel graag wilt.
Ja klopt maar het is wel makkelijk om alle speerpunten in 1 overzicht te hebben zonder dat je honderden regels hoeft terug te lezen.Case_C schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:43:
[...]
Notulen van een online chatsessie zijn ook niet het meest spannend, alles is gelukkig makkelijk terug te lezen.
Hoe staat het eigenlijk met je organogram Ircghost?
Ik ben geen lid van GoT organisatie, dus heb verder niks in te brengen. Maar ik vraag me af of je er heel veel mee opschiet zulk soort posities nu te vervullen, terwijl het nog heel lang duurt voordat er überhaupt een PU is. Dus je weet als eerste niet wat in de praktijk nuttig is, en goede kans dat tegen de tijd dat de PU er is diegene al bij een andere organisatie zit.Case_C schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:58:
Beter kunnen we eerst tijdens de chat eerst de organisatie-structuur vorm gaan geven. Wat gaat een bepaalde functie inhouden, en welke officier doet welke taak. Bijvoorbeeld, officier handel: zoekt goede trade-routes, en managed het importeren/exporteren van goederen door de org.
Het is wel handig om al een soort van structuur te hebben wat je kan uittesten in de modules. Na een tijdje zal dan wel het een en ander kunnen veranderen ja, maar het is wel leuk om het nu al uit te testen.Sissors schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:18:
[...]
Ik ben geen lid van GoT organisatie, dus heb verder niks in te brengen. Maar ik vraag me af of je er heel veel mee opschiet zulk soort posities nu te vervullen, terwijl het nog heel lang duurt voordat er überhaupt een PU is. Dus je weet als eerste niet wat in de praktijk nuttig is, en goede kans dat tegen de tijd dat de PU er is diegene al bij een andere organisatie zit.
En als mensen na een tijdje wat anders willen gaan doen, so be it, dat houd je toch niet tegen.
Wanneer Fase 2 van de Organisation roll-out beschikbaar is, zal het mogelijk zijn de structuur op de bouwen op de organisation-page van de RSI website zelf. Dan heb je ook meteen een beter idee van wat er mogelijk is.
Je hebt:Ircghost schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:59:
Ik zit echt vol met ideeën, lastig nu voor mij te houden. Ik zal even een schets maken en online gooien van hoeveel officers en dergelijke er mogelijk nodig zijn.
- "member" (niks eigenlijk)
- Branding (uiterlijk changen van ORG, zoals manifest, kleurtjes e.d.)
- Recruitment (mensen accepten/inviten e.d.)
- Officer (manage members, ranks and roles)
- Founder (is er maar 1) blijkbaar kan je daar ook meer van hebben
Atm 1 founder (Ervig)
4x Officer (chilled, irchost, mac-murphy en ik (mattie))
4x Recruitment (chilled, irchost, mac-murphy en ik (mattie))
4x Branding (chilled, irchost, mac-murphy en ik (mattie))
Verder heb je ook nog ranks:
- Recruit ()
- Regular (*)
- Experienced (**)
- Veteran (***)
- Expert (****)
- Master (*****)
Atm 1 master (Ervig) en verder is iedereen Regular.
Qua org "organisatie" moet je idd wat mensen gaan 'selecteren' maar mensen die daar geen zin in hebben kunnen misschien ook iets als die ranks 'verdienen'. Doe je veel voor de ORG dan krijg je misschien wel 'Expert' rank
edit:
de namen van de diverse ranks/roles zijn trouwens aan te passen!
[ Voor 3% gewijzigd door Mattie112 op 17-05-2014 20:11 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Momentumlol op 17-05-2014 19:58 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Ah kijk das handigJorrie schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:05:
Je kunt trouwens wel meer founders aanstellen. Ik zit ook in een org met 2 founders (waaronder ik)
edit:
denk ook niet dat we atm al al te veel "vast" moeten zetten, bepaalde dingen weet je pas als het spel echt uit is
[ Voor 30% gewijzigd door Mattie112 op 17-05-2014 20:13 ]
Prima, mijn org chat werkt inmiddels weer (was rechten probleempje), maar irc is ook prima.batumulia schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:07:
Ik zag in het vergader document staan dat er vraag was naar de locatie van de volgende vergadering, ik stel voor deze gewoon weer in het IRC kanaal te houden? Met een inloop van 21.00 uur tot 21.30?
De organisatiestructuur is natuurlijk ook puur om te zien en te proberen hoe we als GoT het beste kunnen functioneren.
Ik geloof dat "binnenkort" ook een ORG forum beschikbaar komt op de RSI website zelf, dan lijkt me dat handiger.Weemism schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:06:
Misschien ook goed om een apart topic aan te maken voor (de inrichting van) de Tweakers org, en dit topic te handhaven voor algemene Star Citizen discussie.
Het verdienen van ranks lijkt me idd ook het beste, hoewel je dan rekening moet houden met hardcore en carual spelers. Ook casual spelers moeten mijns inziens een hogere rank kunnen krijgen, ondanks dat ze bijvoorbeeld minder spelen.
Verder kreeg ik gister een mail dat m'n hoodie verstuurd is \o/
Want a cookie?!
(Ik wil veel spelen, maar ik vrees dat de realiteit en real life me zal dwingen tot meer casual spelen.)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
OT: Hier moet ik van de werkgeven 29mei vrij nemen (overbruggingsdag), dussss kom maar op met die DFM!
MazzelpikBasekid schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:48:
Ik zou ook wel graag willen editten in de google docs.
OT: Hier moet ik van de werkgeven 29mei vrij nemen (overbruggingsdag), dussss kom maar op met die DFM!
Want a cookie?!
Nee, op de 28e wordt de 'final' build voor de eerste DFM gecompiled. De 29e gaan ze 's ochtends extra servers inzetten om alle extra verkeer aan te kunnen van mensen die het DFM proces opstarten. Dan zitten we hier dus al ergens ver in de middag. Als je mazzel hebt, kun je die dag nog wel ten hemel varen (met je spaceship dan).Basekid schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:58:
Zover ik begrijp wordt het eind van de dag op de 28ste gereleased, dus dat is dan voor ons de ochtend van de 29ste.
CR heeft er gewoon 29 mei op geplakt omdat hij "kort na de DFM reveal op PAX" had beloofd en hij zei "april, of mei". Hij koos voor 29 mei omdat een vrijdagrelease weekendwerk betekent.
In zn post zet hij er trouwens al bij dat het een v0.8 release zal zijn en niet 1.0 zoals beloofd. Verder dekt hij zich al goed in door meerdere malen subtiel te zeggen dat het kan zijn dat het voor velen gewoon niet werkt...
Zoals ik eerder al zei vind ik het triest dat ze zo weinig programmeurs hebben. Als ik de Monthly Report van april lees is het alsof Paul er alleen voor staat voor de netcode wth
Ah je hebt gelijk, zat er een dagje naast.dahakon schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:02:
[...]
Nee, op de 28e wordt de 'final' build voor de eerste DFM gecompiled. De 29e gaan ze 's ochtends extra servers inzetten om alle extra verkeer aan te kunnen van mensen die het DFM proces opstarten. Dan zitten we hier dus al ergens ver in de middag. Als je mazzel hebt, kun je die dag nog wel ten hemel varen (met je spaceship dan).
Ik denk dat ze hier alleen de grote namen noemen, er zijn iets van 250+ mensen in dienst daar? Dus denk dat ze wel redelijk wat programmeurs hebbenAndrewBourgeois schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:02:
Ik verwacht er niet teveel van.
CR heeft er gewoon 29 mei op geplakt omdat hij "kort na de DFM reveal op PAX" had beloofd en hij zei "april, of mei". Hij koos voor 29 mei omdat een vrijdagrelease weekendwerk betekent.
In zn post zet hij er trouwens al bij dat het een v0.8 release zal zijn en niet 1.0 zoals beloofd. Verder dekt hij zich al goed in door meerdere malen subtiel te zeggen dat het kan zijn dat het voor velen gewoon niet werkt...
Zoals ik eerder al zei vind ik het triest dat ze zo weinig programmeurs hebben. Als ik de Monthly Report van april lees is het alsof Paul er alleen voor staat voor de netcode wth
https://forums.robertsspa...tegories/guilds-squadrons
Ik begrijp wel dat het wat irritant is voor mensen die niet in de org zitten.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2014 12:27 ]
Maar mensen die niet in de org zitten hoeven er dan toch ook niets over te bedenken?Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:25:
We kunnen ook hier een thread starten. Daar kan je ook gewoon je eigen taal gebruiken:
https://forums.robertsspa...tegories/guilds-squadrons
Ik begrijp wel dat het wat irritant is voor mensen die niet in de org zitten.
Anders moeten ze zich natuurlijk gewoon aanmelden bij de org.
Misschien handig om deze ook in de Topicstart te zetten?Case_C schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:03:
Manifesto
History
Charter
Bij deze de locatie van de google docs, zo zijn ze weer wat makkelijker te vinden in het topic.
Dat is niet echt het punt. Het is meer dat mensen die in de SC thread komen om over de game te discussieren, bladzijdes met discussie over een org zien waar ze niet bij zitten/willen.batumulia schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Maar mensen die niet in de org zitten hoeven er dan toch ook niets over te bedenken?
Tsja, dat blijft nog steeds een keuze natuurlijk. Sommige mensen willen dat gewoon niet of zitten al bij een andere.batumulia schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Anders moeten ze zich natuurlijk gewoon aanmelden bij de org.
[...]
Will do.batumulia schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Misschien handig om deze ook in de Topicstart te zetten?
True, dan is het inderdaad wel handiger om gewoon een draadje te starten op de RSI forums.Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:38:
[...]
Dat is niet echt het punt. Het is meer dat mensen die in de SC thread komen om over de game te discussieren, bladzijdes met discussie over een org zien waar ze niet bij zitten/willen.
Verwijderd
Hangt ook nog af van hoe hoog/laag je nummer is natuulk.Basekid schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:58:
Zover ik begrijp wordt het eind van de dag op de 28ste gereleased, dus dat is dan voor ons de ochtend van de 29ste.
Thanks, zag ook dat ik nog niet in de memberstabel stond, mijn ingame naam is ook batumulia en m'n schip is een Freelancer.
Zoals eerder al werd gezegd krijgt iedereen de DFM op hetzelfde tijdstip. Enkel de multiplayer features worden per batch unlocked. Je zal sowieso tegen AI kunnen spelen.Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:11:
[...]
Hangt ook nog af van hoe hoog/laag je nummer is natuulk.
Die membertable doet stealthgun, die kan ik niet editen. Anders moet je hem even pm'en.batumulia schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:12:
[...]
Thanks, zag ook dat ik nog niet in de memberstabel stond, mijn ingame naam is ook batumulia en m'n schip is een Freelancer.
Verwijderd
Handig om te weten.AndrewBourgeois schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:14:
Zoals eerder al werd gezegd krijgt iedereen de DFM op hetzelfde tijdstip. Enkel de multiplayer features worden per batch unlocked. Je zal sowieso tegen AI kunnen spelen.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Edit: verkeerd gelezen, dacht dat de FPS module bedoeld werd
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 18-05-2014 18:10 ]
Ik gok dat hij met "FPS" frames per second bedoelt en het dus heeft over de performance van de DFM.Case_C schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:48:
Die zou later dit jaar volgen, ik gok zo rond augustus. Wat de connectie hiervan word met de hangar weet ik niet. Denk eerder dat dit gekoppeld gaat worden met arena commander V2 of V3 waar boarding van grotere schepen als de Idris in mogelijk gaat zijn.
Volgens mij niet. Ik kwam vandaag wel een dev comment tegen dat PBR vrijwel geen invloed op de performance gaat hebben, dus dat is alvast goed nieuws.Khiu schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:07:
Is er al iets bekend over de FPS van de DFM en vooral hoe die zich verhoudt tot de Hanger module?
https://forums.robertsspa...ment-digest-13-18-05-2014
Met aanvragen om de org. te joinen of org. invites?chiIIed schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:08:
Sinds je meerdere orgs kan joinen wordt ik plat gegooid met emails..
Met ongewilde org. invites. Was niet helemaal duidelijkCase_C schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:15:
[...]
Met aanvragen om de org. te joinen of org. invites?
Jij lijkt wel heel graag ook nog invites van andere orgs te willen krijgen.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Geen idee, ik post nooit wat op die fora, vind ze ook niet echt fijn door te lezenIrcghost schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:40:
Hoe krijgen jullie dat voor mekaar dan, posten jullie zoveel op de fora daar dat jullie zo populair zijn?
Basekid schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:18:
Hm bedenk me net dat Watch Dogs ook op de 28ste uitkomt....
Heeft je werk geen brugdag? Ik ben standaard al op vrijdag vrij, dus komt voor mij mooi uitVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:32:
De 29e is toch hemelvaart? Als je slim bent dan maak je er een lang weekend van.
Achteraf ook niet heel handig geformuleerdCase_C schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:48:
Edit: verkeerd gelezen, dacht dat de FPS module bedoeld werd
Ok, jammer dat er nog niks over bekend is, maar idd wel mooi dat PBR geen nadelige invloed heeft.Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:36:
Volgens mij niet. Ik kwam vandaag wel een dev comment tegen dat PBR vrijwel geen invloed op de performance gaat hebben, dus dat is alvast goed nieuws.
https://forums.robertsspa...ment-digest-13-18-05-2014
En op zondag ga ik voor het eerst met een stuurknuppel echt het luchtruim in
Neuh, ik zit nooit op die fora en heb toch al meerdere invites gehad. Wel lid van twee orgs die op Reddit zijn ontstaan, misschien dat dat er nog mee te maken heeft.Ircghost schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:40:
Hoe krijgen jullie dat voor mekaar dan, posten jullie zoveel op de fora daar dat jullie zo populair zijn?
Voor wie op werk zit en hem niet kan kijken in het spoiler gedeelte de vragen en antwoorden, van Reddit geplukt:
A: Maybe (essentially .. CR's answer went long here, but didn't say that there are any current plans -- just that they'd have to animate different strides, etc. He did mention gravity boots, of course -- so that'll be in.)
--------------------------------------------------------------------------------
Q: Star Citizen is focused on dogfighting, and that's super great, but outside of that core mechanic will there be experiences where the biggest danger isn't pirates or bounty-hunters, but rather the environment itself? Perhaps during deep-space exploration or mining? link
A: Absolutely (exploration, cap-ship stuff, fix-your-ship stuff, everything else they've already said they would do 100 times. Why was this asked...or answered?)
--------------------------------------------------------------------------------
Q: Will you ever build a "ship design / building" module into the game where players (if they have the means) can design, manufacture, and try to sell a new ship? (or potentially use them for their own purposes). link
A: User content in the PU must be curated. TNGS was basically this. We might try to find a way to get more of those ships in the game. Potentially/definitely will have a bid/contract system for items in-game. Long-term goal (maybe not at launch). You can do whatever you want in your modded/private server. (answered many times in many places)
Q: With most of the ships, the standard docking corral [collar?] is in a funny place - you can't see it from cockpit. Will the docking sequence be automatic or will we be able to manually navigate our ships to dock with each other? link
A: Your flight computer will always be able to auto-dock (if close enough) - but you can attempt manual docking if you want to.
Q: Will ships in DFM come with a manual? If so, will each ship type have a different manual? How similar are control functions across the different ship types? link
A: The general control functions will be fairly consistent across all ships. They will handle differently, though.
Q: Why was the decision made to not have a traditional 'friends' list' in star citizen, and instead go with multiple organizations? link
A: A flat organization is essentially a friends list. This way, we can use the same system for guilds (hierarchical) and friends (flat)
Q: I'd like to know what your current ideas are for the "Planet-Side" Module. Will we just have the ability to land and explore the planet, or will you have in-depth interaction with the environment, e.g. if it's a city environment, will there be shops/bars and such that we could use? Or will that be released in the later game stages? link
A: ~450 different landing locations right now. PSM is for you to go visit bars, each other, explore a bit -- more content added as PU development goes on.
Q: Will a player always know who they were killed by? Will you know who placed a bounty on you if a bounty hunter takes you out? link
A: I don't know whether or not you will know who put a contract on you (if you had a bounty on you), but you'll know who actually killed you.
Q: Could there be a possibility of a weekly or even daily news show about current events in the verse that include interactions between players (for instance, pirate raids or organizations declaring war on each other) and NPCs (Operation Pitchfork, the UEE's most wanted, or alien race interactions?) What about the possibility of player ran broadcasts, like between 2 space ferns with Wingman, or the Dread Pirate Roberts' (literal) pirate radio? link
A: We are definitely planning on having an in-fiction show for use in bars, etc. Some people's jobs will be to get footage from events in-game. Player-run broadcasts - good idea! We'll have some channel-type system like in GTA, and perhaps some channels could be player-controlled. (Not promised right away)
Q: Will asteroids and other mineable resources be finite as the would be in real life or will the regenerate over time? link
A: The asteroids will be pretty close to finite - maybe regenerate over time, but we want it to be a fairly limited resource. Will have to balance it and run simulations with zero players to see how that works. Mining an asteroid field all the way out wouldn't be something that you could do in an hour -- it would take a concerted effort from other of people
Als ik bijvoorbeeld 10 vrienden heb, zou ik dan 10 organisaties moeten joinen om op iedereen's friendlist te komen?
Ja maar het systeem klopt op dit moment niet, iemand die al een org heeft gemaakt kan niet nog een org maken (ofwel geen friendslist bijhouden). En als je eenmaal in zo'n org zit hoeft "friend A" geen vrienden te zijn met "friend B" maar ze zitten dan wel bij elkaar in een org.Khiu schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:12:
Wellicht heeft het te maken met de logica die er in de PU voor zorgt dat mensen bij elkaar geplaatst worden. Ik vermoed dat het makkelijker te maken is met orgs dan met orgs icm een individuele friendlist.
Daarom zou het gewoon makkelijk zijn om het simpel te houden en zoiets in te bouwen in je MobiGlass.
Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aan de andere kant moet dat ook wel kunnen op basis van friendlists: Gewoon bij hoe meer mensen die in een instance zitten hij vriend is, hoe groter de kans dat hij erook bij wordt geplaatst.Khiu schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:12:
Wellicht heeft het te maken met de logica die er in de PU voor zorgt dat mensen bij elkaar geplaatst worden. Ik vermoed dat het makkelijker te maken is met orgs dan met orgs icm een individuele friendlist.
Ja dit is ingewikkelder dan gewoon met een enkele organisatie, maar als dat betekend dat je basisfunctionaliteit zoals een friends list moet missen lijkt het mij een extreem simpele beslissing om te nemen. Er zijn gewoon zoveel punten waarop een org het totaal niet haalt bij een friend list.
Dit topic is gesloten.