En we hebben een winnaar, zal niet snel iemand veel lager bieden.dahakon schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:29:
Enlisted op 10 september 2012, de dag dat uitlekte dat roberts een site online had voor een toen nog onbekend doel
Wouter heeft #72, dat is nog net ietsjes lager.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:03:
[...]
En we hebben een winnaar, zal niet snel iemand veel lager bieden.
Volgens mij stonden daar nog 3 puntjes achter.Case_C schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:36:
[...]
Wouter heeft #72, dat is nog net ietsjes lager.
OepsVerwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:37:
[...]
Volgens mij stonden daar nog 3 puntjes achter.
Citizen #271446 hier, *kuch*... Ik kwam er een beetje laat achter.
Ach, tegen de tijd dat jij kan spelen zijn we al aan V2 begonnen en heb je vast weinig bugs meerWeemism schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:07:
Citizen #271446 hier, *kuch*... Ik kwam er een beetje laat achter.
#383660 aaaaight.
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Dat is een geruststellende gedachte.Basekid schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:57:
[...]
Ach, tegen de tijd dat jij kan spelen zijn we al aan V2 begonnen en heb je vast weinig bugs meer
[ Voor 75% gewijzigd door Weemism op 10-05-2014 22:16 ]
Multicrew ships voor V2, als we zover zijn kan ik eindelijk mijn Freelancer uitproberen
. Ben wel benieuwd of er dan al NPC crew voor in de schepen beschikbaar gaat zijn.
Ja, er zitten ook coop AI piloten in DFM V2.Case_C schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:23:
Multicrew ships voor V2, als we zover zijn kan ik eindelijk mijn Freelancer uitproberen. Ben wel benieuwd of er dan al NPC crew voor in de schepen beschikbaar gaat zijn.

Als ik het goed heb komt V2 redelijk snel na V1 uit toch? Ik ben ook wel benieuwd hoe m'n Freelancer vliegt
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik vermoed wel dat het relatief snel erna komt (lees: 2 of 3 maanden). Ze zijn al flink bezig met de AI, en daarna is het alleen nog het communicatie systeem en de schepen afmaken.
Ik gok dat het toch wel een maandje of 2 kan duren voor die uit gaat komen. Demolition states van de grotere schepen, en alle physics kloppend krijgen lijken mij voor grotere schepen toch moeilijker.
Maar laat eerst V1 maar uitkomen.
Maar laat eerst V1 maar uitkomen.
Inderdaad, laten we eerst eens kijken hoeveel weken dit nog gaat duren. In principe vraag ik me wel af waarom ze daarna het in één grote update doen. Oké ik kan bedenken dat het voordelen heeft, maar ik vraag me af of het niet handiger is om gewoon bijvoorbeeld in-game communicatie erbij te patchen.
. Je kan niet het aantal mensen met een hoger nummer dan mij en alpha access op één hand tellen, maar veel handen ga je ook niet nodig hebben. Waren nog een paar 100 alpha plaatsen toen ik pledgde. (Oké met Arena pass komen er ook nog wat mensen bij, maar veel zal het allemaal niet zijn tov hoeveel er voor mij zitten).
Watje, #428279 hierMomentumlol schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:16:
#383660 aaaaight.
Mmmmm.... #70420, relatief laag nummer nog wel, denk ik.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Even opgezocht: #399028
Moet nog wel even wachten.
Weet iemand wat er gebeurt als je een schip hebt die niet in V1 zit?
Moet nog wel even wachten.
Weet iemand wat er gebeurt als je een schip hebt die niet in V1 zit?
In v1 heeft volgens mij iedereen zowieso een hornet. Of je ook in de 300i en aurora mag vliegen wanneer je die niet hebt weet ik niet...
Yep, in V1 zijn de Hornet, 300i en Aurora beschikbaar. Geen variants. Als je geen van deze schepen hebt, zal je een schip in dezelfde prijs-klasse te leen krijgen. Bijvoorbeeld als je alleen een Avenger hebt, zal je een 300i leen-schip krijgen, heb je alleen een Freelancer, zal je een Hornet leen-schip krijgen.
#75611 Original backer, maar niet echt heel vroeg... We zullen wel zien.
Als je een Freelancer, een 350r en een Aurora LN hebt, krijg je dan ipv de freelancer een Hornet, of heb je pech en krijg je alleen de Aurora en 300i?
Als je een Freelancer, een 350r en een Aurora LN hebt, krijg je dan ipv de freelancer een Hornet, of heb je pech en krijg je alleen de Aurora en 300i?
Waarschijnlijk krijg je in dat gewoon gewoon een Hornet, 300i en Aurora. Ze zijn in die situatie niet erg duidelijk geweest.rescla schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:14:
#75611 Original backer, maar niet echt heel vroeg... We zullen wel zien.
Laat iedereen in elk schip vliegen. Zolang de scythe ook maar in de hangar komt. Al is het maar voor de duur van V1.
Ben benieuwd hoe die vliegt. Continue hornets rammen. Dat geeft wel leuke gameplay lijkt me.
Ben benieuwd hoe die vliegt. Continue hornets rammen. Dat geeft wel leuke gameplay lijkt me.
Verwijderd
Yep, was 72 duzend.
Mocht ik willen dat ik er zo vroeg bij was. (Alhoewel.... dan had ik waarschijnlijk net zoveel schepen als Metalkai.
Dat is alleen al een subscriber perk, dus dan gaat het daar weer misCase_C schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:21:
Laat iedereen in elk schip vliegen. Zolang de scythe ook maar in de hangar komt. Al is het maar voor de duur van V1.
Ik heb er ondertussen nog een paar bijVerwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:23:
[...]
Yep, was 72 duzend.
Mocht ik willen dat ik er zo vroeg bij was. (Alhoewel.... dan had ik waarschijnlijk net zoveel schepen als Metalkai.)
Zou mooi zijnMetalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:16:
[...]
Waarschijnlijk krijg je in dat gewoon gewoon een Hornet, 300i en Aurora. Ze zijn in die situatie niet erg duidelijk geweest.
Jawel, ze hebben ergens aangegeven dat je een "leen"ship krijgt om mee te vliegen in de DFM als je geen schip hebt wat in de eerste versie wordt ondersteund. Kan op dit moment niet zo snel terugvinden waar ik het heb gezien of gehoord.Metalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:16:
[...]
Waarschijnlijk krijg je in dat gewoon gewoon een Hornet, 300i en Aurora. Ze zijn in die situatie niet erg duidelijk geweest.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Laatste keer dat ik geteld heb, had ik er 16.
16 schepen :-o netjes, uit de hand gelopen koopdwang of ga je ze ook allemaal gebruiken?
Laten we zeggen een beetje van allebeibatumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:32:
16 schepen :-o netjes, uit de hand gelopen koopdwang of ga je ze ook allemaal gebruiken?
Maar serieus, ik wou vooral gewoon de game supporten.
[ Voor 10% gewijzigd door Metalkai op 11-05-2014 00:34 ]
Woei, dat is de moeite. Dan hoef je in ieder geval nooit op een vervangend schip te wachten, wanneer er 1 kapot is.
Ja klopt, maar de vraag in deze situatie is, krijg je voor elke schip dat je hebt een leenschip, of maar voor één schip? Ik heb bijvoorbeeld 16 schepen, krijg ik dan ook 16 schepen die ik kan vliegen (ook al zijn er dan dubbele), of krijg ik er maar 3 (Hornet, Aurora, 300i)?batumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:31:
[...]
Jawel, ze hebben ergens aangegeven dat je een "leen"ship krijgt om mee te vliegen in de DFM als je geen schip hebt wat in de eerste versie wordt ondersteund. Kan op dit moment niet zo snel terugvinden waar ik het heb gezien of gehoord.
Duidelijk, ik denk dat je ze wel voldoende hebt geholpenMetalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:33:
[...]
Laten we zeggen een beetje van allebei
Maar serieus, ik wou vooral gewoon de game supporten.
Nu maar hopen dat er geen lopend onderhoudskosten zijn op geparkeerde schepen in de PU...
Ik heb wel de freelancer/colonel display title, hopelijk wordt daar naar gekeken bij het toewijzen van schepen 
Ik heb ook nog een Aurora, hopelijk is het niet zo dat ik daar als enige in kan vliegen
Ik heb ook nog een Aurora, hopelijk is het niet zo dat ik daar als enige in kan vliegen
Dat kloptbatumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:38:
[...]
Duidelijk, ik denk dat je ze wel voldoende hebt geholpenen wat case_c zegt, je hoeft niet meer te wachten op een vervangend schip.
Het grappige is, veel mensen in mijn organisation hebben nog meer schepen. De organisation creator heeft bijvoorbeeld 43 schepen. Soort zoekt soort I guess
Wauw, heeft hij er dubbele tussen zitten of zijn dit ook allemaal varianten?Metalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:42:
[...]
Dat klopt
Het grappige is, veel mensen in mijn organisation hebben nog meer schepen. De organisation creator heeft bijvoorbeeld 43 schepen. Soort zoekt soort I guess
Zojuist na een beetje twijfelen over de maat maar een hoodie aangeschaft, ben benieuwd hoe die is. Zal tzt wel een paar foto's online gooien als ik hem binnen heb.
[ Voor 0% gewijzigd door batumulia op 11-05-2014 00:45 . Reden: een woord ]
CR had gezegd dat er geen kosten waren als je offline bent. Zelf denk ik, speculerend op de huidige informatie, dat je gewoon per garage betaald, die verder zo groot zijn als dat schepen je hebt.Case_C schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:40:
Nu maar hopen dat er geen lopend onderhoudskosten zijn op geparkeerde schepen in de PU...
Verzekering op je geparkeerde schepen lopen denk ik wel gewoon door.
Ik vraag me af hoe het zit qua verhouding tussen de eenvoud om ingame een schip bij elkaar te verdienen vs. er eentje via de pledge te kopen.
Zit namelijk nog steeds te twijfelen om een Freelancer te kopen naast m'n 315p, maar ik vind 88 euro toch wel een boel geld, hoewel het op zich wel bijdraagt aan de development van het spel, wat natuurlijk hartstikke mooi is enzo.
Niettemin toch een beetje zuur als ik ingame binnen een paar dagen een Freelancer bij elkaar heb verdiend als je er net bijna 90 euro tegenaan gegooid heb.
Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Zit namelijk nog steeds te twijfelen om een Freelancer te kopen naast m'n 315p, maar ik vind 88 euro toch wel een boel geld, hoewel het op zich wel bijdraagt aan de development van het spel, wat natuurlijk hartstikke mooi is enzo.
Niettemin toch een beetje zuur als ik ingame binnen een paar dagen een Freelancer bij elkaar heb verdiend als je er net bijna 90 euro tegenaan gegooid heb.
Hij heeft er ook wat dubbele tussenzitten, vooral Constellations, Freelancers en Cutlasses, in verband met toekomstige varianten.batumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:45:
[...]
Wauw, heeft hij er dubbele tussen zitten of zijn dit ook allemaal varianten?
Er is nog weinig over bekend. Ergens in December 2012 heeft Chris Roberts gezegt dat hij verwacht dat een Constellation ongeveer in 60 uur spelen te verdienen is, maar dat is dus al zolang geleden, dat ik er veel waarde meer aan zou hechten.Weemism schreef op zondag 11 mei 2014 @ 01:15:
Ik vraag me af hoe het zit qua verhouding tussen de eenvoud om ingame een schip bij elkaar te verdienen vs. er eentje via de pledge te kopen.
Zodra de game live is, zal het overigens niet meer mogelijk zijn om schepen met echt geld te kopen. De enige manier om ze dan te krijgen is met in-game credits (die je wel gelimiteerd kan kopen).
Persoonlijk zou ik, als ik niet zeker wist of een schip mijn geld waard is, gewoon wachten en het in-game verdienen. Heb je meteen een doel om naar toe te werken.
Dat vroeg ik me nog af inderdaad, dank voor de info. Hoewel het dan nog wel afwachten is hoe gelimiteerd die mogelijkheid tot het aankopen van ingame credits is. Het zou ergens wel zonde zijn als je het effect krijgt zoals bij veel van die free2play games waarbij degenen die er het meeste geld in steken ook ingame onevenredig sterk zijn.Metalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 01:35:
[...]
Zodra de game live is, zal het overigens niet meer mogelijk zijn om schepen met echt geld te kopen. De enige manier om ze dan te krijgen is met in-game credits (die je wel gelimiteerd kan kopen).
Hoewel je dat nu ook al min of meer hebt door de verschillende schepen die je als pledge kan kopen, zou je met echt geld aangeschafte credits straks ook de heftigste wapens/upgrades kunnen kopen, iets wat nu niet mogelijk is.
Maar ze zullen daar vast iets slims op verzonnen hebben, ik heb er de fora bij CIG niet op nagezocht, of het effect ervan is te verwaarlozen.
Qua mijn dilemma is het, naast wat jij zegt, natuurlijk ook een zaak van het gewoon een warm hart toedragen aan dit project in deze fase, en niet wat financieel het meest verstandige is om te doen qua pledge.
Naar mijn weten zullen de precieze limieten nog gezet moeten worden, maar het idee is dat er een maandelijks limiet zal zijn van hoeveel credits je kunt kopen. Ook zal er een maximale hoeveelheid gekocht credits zijn die je op een moment kunt hebben.
Bijvoorbeeld, de limiet per maand is 150k, en de maximale limiet is 200k. Dat betekend dan dat je de eerste maand 150k credits kunt kopen, en als je er daarvan maar 50k uitgeeft, zul je de volgende maand maar 100k kunnen kopen.
Dit is wel alweer erg oude informatie, dus de plannen kunnen alweer gewijzigd zijn.
Bedenk wel dat ook al kan iemand de 'beste' wapens en schepen kopen, die persoon er weinig aan zal hebben als hij niet goed kan vliegen. Zo zal je met een Aurora een Hornet kunnen verslaan als je persoonlijke skills goed genoeg zijn.
Bijvoorbeeld, de limiet per maand is 150k, en de maximale limiet is 200k. Dat betekend dan dat je de eerste maand 150k credits kunt kopen, en als je er daarvan maar 50k uitgeeft, zul je de volgende maand maar 100k kunnen kopen.
Dit is wel alweer erg oude informatie, dus de plannen kunnen alweer gewijzigd zijn.
Bedenk wel dat ook al kan iemand de 'beste' wapens en schepen kopen, die persoon er weinig aan zal hebben als hij niet goed kan vliegen. Zo zal je met een Aurora een Hornet kunnen verslaan als je persoonlijke skills goed genoeg zijn.
Er is in ieder geval nog 1 Nederlander met een lager nummer als ik me niet vergis. De site was ergens online gegaan tussen ~23.00 uur 's avonds en 5 uur 's ochtends op 10 september (onze tijd), want ik kan me nog herinneren dat in mijn ochtendroutine van wakker worden met een bak koffie ik het nieuws las en gelijk naar de site gegaan ben, om de 'mysterieuze' toegangsvraag te beantwoordenVerwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:03:
En we hebben een winnaar, zal niet snel iemand veel lager bieden.
Waar zie ik nu precies welk Citizen nummer ik heb
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ofwel, zorgen dat je bent ingelogd via de optie 'My RSI' rechts bovenaan de site van Roberts Space Industries.
Als het goed is wordt het rondje dat bij My RSI staat dan groen i.p.v. rood.
Als je er dan met je muis overheen gaat volgt er een pop op menu waar je vervolgens op de naam van je character klikt (onder het portretje van je character).
In het scherm waar je dan terechtkomt (Citizen Dossier) zie je je volgnummer ergens bovenaan staan, achter de #.
Als je er dan met je muis overheen gaat volgt er een pop op menu waar je vervolgens op de naam van je character klikt (onder het portretje van je character).
In het scherm waar je dan terechtkomt (Citizen Dossier) zie je je volgnummer ergens bovenaan staan, achter de #.
Je kunt hem vinden in je profiel pagina onder citizen record:

Edit: Wat Weemism dus zei

[ Voor 12% gewijzigd door batumulia op 11-05-2014 10:52 ]
Als je kijkt naar de stats die tot nu toe bekend zijn moet die Hornet piloot wel extreem veel slechter zijn wil hij dat verliezen.Metalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 02:29:
Naar mijn weten zullen de precieze limieten nog gezet moeten worden, maar het idee is dat er een maandelijks limiet zal zijn van hoeveel credits je kunt kopen. Ook zal er een maximale hoeveelheid gekocht credits zijn die je op een moment kunt hebben.
En ook één van mijn grotere angsten is dat het toch vooral om hoeveelheid credits gaat draaien in de PU wie een gevecht wint: Simpelweg vanwege het inhuren van NPCs. Die kunnen misschien wel slechter zijn dan een mens, maar wie gaat er winnen: Iemand met een Idris gecrewed door NPC members met NPC piloten voor zijn on-board fighters, of iemand in een één-tweezits fighters? Die Idris natuurlijk. Hoe goed die piloot ook is, er is een beperking wat je kan doen tegen veel sterkere shields en heel veel vuurkracht van de tegenstander: Quantity has a quality all its own.
En tuurlijk, je kan hem wel met 10 vrienden erbij neerhalen dan, maar stel je eens voor dan dat jullie allemaal met Idrissen bezig waren met NPC crews.
Hoe zou je zoiets aanpakken in een echte situatie? Als jij een kleine no-name fighter hebt ga je niet tegen een Idris boksen, dat heeft weinig zin en is alleen maar zonde van je fighter. Mocht je toch onverhoopt in zo'n situatie terecht komen dan is er eigenlijk maar 1 ding mogelijk; wegracen.Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:25:
[...]
Als je kijkt naar de stats die tot nu toe bekend zijn moet die Hornet piloot wel extreem veel slechter zijn wil hij dat verliezen.
En ook één van mijn grotere angsten is dat het toch vooral om hoeveelheid credits gaat draaien in de PU wie een gevecht wint: Simpelweg vanwege het inhuren van NPCs. Die kunnen misschien wel slechter zijn dan een mens, maar wie gaat er winnen: Iemand met een Idris gecrewed door NPC members met NPC piloten voor zijn on-board fighters, of iemand in een één-tweezits fighters? Die Idris natuurlijk. Hoe goed die piloot ook is, er is een beperking wat je kan doen tegen veel sterkere shields en heel veel vuurkracht van de tegenstander: Quantity has a quality all its own.
En tuurlijk, je kan hem wel met 10 vrienden erbij neerhalen dan, maar stel je eens voor dan dat jullie allemaal met Idrissen bezig waren met NPC crews.
Inderdaad, en een Idris is niet een schip wat in eerste instantie gebruikt gaat worden om eenlingen te griefen in de fringes. Wanneer zoiets bekend word krijgt deze persoon een bounty, en een bounty op een Idris lijkt mij behoorlijk interessant voor grotere groepen.
Je kan denk ik wel een paar easy kills pakken, maar dan is het snel gedaan met je 1000 euro investering.
Je kan denk ik wel een paar easy kills pakken, maar dan is het snel gedaan met je 1000 euro investering.
Het is logisch dat in zo'n situatie gaat verliezen, in real life red ik het ook niet met een uzi tegen een tank. Het probleem is meer hoe die persoon die Idris heeft vergaard, door ingame hard te werken, dan zou ik er niet eens problemen mee hebben, of doordat ie voor veel reallife geld credits heeft gekocht om daarmee ingame te domineren.batumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:33:
[...]
Hoe zou je zoiets aanpakken in een echte situatie? Als jij een kleine no-name fighter hebt ga je niet tegen een Idris boksen, dat heeft weinig zin en is alleen maar zonde van je fighter. Mocht je toch onverhoopt in zo'n situatie terecht komen dan is er eigenlijk maar 1 ding mogelijk; wegracen.
Dat laatste zou niet rechtvaardig zijn, en als dat niet goed wordt gebalanceerd denk ik dat veel mensen snel zullen afhaken.
Normaliter zou ik zeggen dat een gamestudio daar geen boodschap aan heeft, het geld voor de game is toch al binnen en er is geen subscription waarvoor je mensen moet zien vast te houden, maar in het geval van Chris Roberts gaat dat volgens mij wel in tegen zijn idealen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen effectieve restricties komen daarom.
Sinds de Idris een Frigate is kan je volgens mij geen NPC only crew meer gebruiken. Daarvoor is ie te groot.Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:25:
[...]
Maar als je in je eentje in je fighter een vijandige vol bemande Idris tegenkomt, dan is het full power op de engines en wegwezen. Dat gevecht ga je toch niet aan? Zoals batulumia zegt.
En die paar Idrissen met echt geld gekocht hebben nauwelijks invloed op de PU imo. Daarvoor zijn er gewoon teveel NPC's. De kans dat je ze tegenkomt is klein (dan moeten ze ook nog eens vijandig zijn).
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 13:50 ]
Eindelijk multi corps
Meteen me maar even aangemeld voor de GOT corp 
Ik hoop dat ik toch wel snel kan beginnen met dossiernummer #32557.
Ik hoop dat ik toch wel snel kan beginnen met dossiernummer #32557.
Check https://robertsspaceindustries.com/account/billingMetalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 02:29:
Daar staat in de UEC log het volgende:
You can buy ¤25,000 UEC today and own a balance of ¤150,000 UEC maximum.
Het lijkt er dus op dat je niet meer dan 150k aan 'gekochte' UEC mag hebben.
Verwijderd
Dan is er iets mis met mijn profiel pagina wat daar staat hij niet.batumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:52:
Heb het uit een pledge email moeten plukken.
Staat het niet in je UEC log op diezelfde pagina?Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:42:
[...]
Dan is er iets mis met mijn profiel pagina wat daar staat hij niet.
Heb het uit een pledge email moeten plukken.
@Wouter. Misschien ook nog even op het tabblad Overview klikken. Kan zijn dat het tabblad Organizations actief is.
Dat kun je nu wel zo gemakkelijk zeggen, maar ook al zit je in een Hornet, dan moet je nog steeds eerst die Aurora in line of sight zien te krijgen. Voor je dat voor elkaar hebt, kan het best zijn dat je al aan puin geschoten bent. Je krijgt geen I-win button bij je Hornet.Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:25:
Als je kijkt naar de stats die tot nu toe bekend zijn moet die Hornet piloot wel extreem veel slechter zijn wil hij dat verliezen.
Mijn punt is dat bij gevechten om objectives, het vooral van belang is om zoveel mogelijk zo groot mogelijke schepen erbij te halen: En dan heb je al snel problemen met power creep.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:23:
[...]
Sinds de Idris een Frigate is kan je volgens mij geen NPC only crew meer gebruiken. Daarvoor is ie te groot.
Maar als je in je eentje in je fighter een vijandige vol bemande Idris tegenkomt, dan is het full power op de engines en wegwezen. Dat gevecht ga je toch niet aan? Zoals batulumia zegt.
En die paar Idrissen met echt geld gekocht hebben nauwelijks invloed op de PU imo. Daarvoor zijn er gewoon teveel NPC's. De kans dat je ze tegenkomt is klein (dan moeten ze ook nog eens vijandig zijn).
Stel je voor dat org A de bengal carrier van org B wil overnemen. Dus ze gaan eens kijken wat ze op de been kunnen brengen. Ik denk dat het nooit gebeurd dat ze zullen zeggen: Nou Idrissen hebben we al genoeg, doe maar een hornet.
Het ligt er wel een beetje aan wat je wilt doen.
Als je bijvoorbeeld een Idris wil aanvallen die, zeg maar, 8 escort fighters heeft, dan wil je niet alleen maar Retaliators meenemen.
Die zijn dan wel erg goed tegen die Idris, maar tegen de fighters zijn ze weer een stuk slechter. Het word voor je groep dan dus een beetje een balanceer oefening qua schepen.
Als je bijvoorbeeld een Idris wil aanvallen die, zeg maar, 8 escort fighters heeft, dan wil je niet alleen maar Retaliators meenemen.
Die zijn dan wel erg goed tegen die Idris, maar tegen de fighters zijn ze weer een stuk slechter. Het word voor je groep dan dus een beetje een balanceer oefening qua schepen.
Zoals ik het lees, denk ik dat je Star Citizen combat situaties teveel vergelijkt met EVE combat situaties. Als Roberts zijn oude games als uitgangspunt heeft voor bepaalde dingen, dan zijn andere tactieken zeer waarschijnlijk goed mogenlijk. Een lading Gladiators begeleidt met Hornets e.d. kunnen een carrier in zo'n geval kreupel maken en dan heb je 'theoretisch' nog maar 1 cap-ship nodig voor boarding.Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:10:
[...]
Mijn punt is dat bij gevechten om objectives, het vooral van belang is om zoveel mogelijk zo groot mogelijke schepen erbij te halen: En dan heb je al snel problemen met power creep.
Stel je voor dat org A de bengal carrier van org B wil overnemen. Dus ze gaan eens kijken wat ze op de been kunnen brengen. Ik denk dat het nooit gebeurd dat ze zullen zeggen: Nou Idrissen hebben we al genoeg, doe maar een hornet.
Kijk, als je een carrier wilt vernietigen, dan kun je eventueel een paar destroyers bij elkaar harken, of misschien een squadron Retalliators.
Maar dan vraag ik me dus af, zou een lading Idrissen met voldoende NPCs niet nog effectiever zijn. Is het echt ooit dat je tegen een speler zegt: Pak maar je Hornet, die is nuttiger dan een Idris erbij.
Ik denk dat dat wel voor gaat komen. Helemaal als je ook de 'gebieden' waarin je vecht in rekening neemt. Bijvoorbeeld in een asteroid field, de Idris zal niet zo manoeuvreerbaar zijn. Als je tegenstander dan een paar kleine fighter schepen heeft, zullen die makkelijk tussen de asteroids door kunnen vliegen. De Idris zal zeer waarschijnlijk moeite hebben om ze uit te schakelen, omdat asteroids in de weg gaan zitten.
In zo'n geval kan je beter meerdere kleinere schepen hebben.
Het zal dus heel erg afhankelijk zijn van waar je vecht, en wat je tegenstander doet.
In zo'n geval kan je beter meerdere kleinere schepen hebben.
Het zal dus heel erg afhankelijk zijn van waar je vecht, en wat je tegenstander doet.
Ja maar dat is het hele punt, dat je meerdere kleine schepen liever hebt dan één groot schip kan ik me voorstellen. Maar je blijft toch één persoon. Om toch maar met Eve te vergelijken, supercapitals zijn lang niet altijd van het een kosten oogpunt het meest effectief. Maar vanuit een per-pilot standpunt, zeker wel. De vraag is dus: Wil je één Idris erbij, of één Hornet.
En tuurlijk, als je gewoon wat rond gaat vliegen voor de lol wil je een wat kleiner, sneller schip hebben. Maar als je serieus gaat vechten? Zover ik kan zien is een groot schip altijd beter dan een klein schip. Niet per credit, wel per piloot.
En tuurlijk, als je gewoon wat rond gaat vliegen voor de lol wil je een wat kleiner, sneller schip hebben. Maar als je serieus gaat vechten? Zover ik kan zien is een groot schip altijd beter dan een klein schip. Niet per credit, wel per piloot.
Niet vergeten dat voor sommige 'sectors' het noodzakelijk is om een carrier te hebben om de 'fighters' in de actie te brengen. Voor alsnog is de Idris een van de weinige schepen die dit kan.
Dus meer carriers is meer fighter support.
Dus meer carriers is meer fighter support.
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 11-05-2014 17:17 ]
Weemism schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:50:
Ofwel, zorgen dat je bent ingelogd via de optie 'My RSI' rechts bovenaan de site van Roberts Space Industries.
Thanks! Helemaal overheen gekekenbatumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:52:
[afbeelding]
Maar er staat dus: Uee Citizen Record # 75769
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De vraag is hoe efficient/effectief een cap-ship in Star Citizen gaat zijn, als er maar 1 persoon in dat schip zit. Zoals het nu lijkt, gaat daar een groot verschil in zitten ten opzichte van EVE Online. Dan kunnen NPC's wellicht een aantal taken overnemen, maar hoe goed doen zij dat ten opzichte van echte spelers. Als de turrets niet de juiste targets op de korrel nemen, kan een enkele Gladiator een Idris zo uit het universum knallen. Wat heb je op zo'n moment dan nog aan die Idris?Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:15:
Ja maar dat is het hele punt, dat je meerdere kleine schepen liever hebt dan één groot schip kan ik me voorstellen. Maar je blijft toch één persoon. Om toch maar met Eve te vergelijken, supercapitals zijn lang niet altijd van het een kosten oogpunt het meest effectief. Maar vanuit een per-pilot standpunt, zeker wel. De vraag is dus: Wil je één Idris erbij, of één Hornet.
Er zit een limiet aan het aantal NPC's dat je kan inhuren (volgens mij was het 10 een tijdje geleden). Dus alleen kleinere cap ships zoals een corvette oid kan je met puur NPC's bevolken. De Idris wordt al te groot en kan volgens mij alleen met meerdere echte spelers bestuurd worden.
En aangezien SC toch meer skill based is gaat het "ik heb capital schip x dus ik domineer de rest" argument gewoon niet op. Als je inderdaad een squadron met Retaliators en fighters met goede spelers en een goed plan kun je een cap ship wel neerhalen. De gevechten zullen ook veel kleinschaliger zijn dan in EVE omdat gewoon alles first person is.
En aangezien SC toch meer skill based is gaat het "ik heb capital schip x dus ik domineer de rest" argument gewoon niet op. Als je inderdaad een squadron met Retaliators en fighters met goede spelers en een goed plan kun je een cap ship wel neerhalen. De gevechten zullen ook veel kleinschaliger zijn dan in EVE omdat gewoon alles first person is.
Weet iemand hier of je de hangar die je nu hebt zult houden wanneer de game klaar is? Ik lees net namelijk dat de hangar die je nu hebt niet dezelfde hangar zal zijn als waar je mee begint…
En dat het zo skill gebaseerd is als je 10NPC bij je hebt dat geloof ik dus niet. En zoals je zelf nu zegt, ja je kan een groot schip wel neerhalen, als je met een compleet squadron ben. 10-20 vs 1, dat mag ik hopen dat je wint ja. Maar wat nu als er een heel squadron idrissen zijn? (Of één maatje kleiner als dat efficienter is met hoeveel een enkele menselijke speler kan commanderen).Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:26:
Nu haal je er een uit de lucht gegrepen ratio bij, waarvan we niet weten of die uberhaupt in de buurt komt van wat Star Citizen uiteindelijk zal zijn. 10-20 fighter/bombers tegen 1 Idris? Zoals ik zei, als er maar 1 echte speler op die Idris zit, kan het best wel eens zo zijn dat 1 enkele Gladiator (of Retaliator) die Idris naar de eeuwige jachtvelden jaagt, afhankelijk van of de piloot in die bomber zijn torpedo's correct kan afleveren, maar ook dat is speculatie.
[ Voor 3% gewijzigd door dahakon op 11-05-2014 19:09 ]
Ik pakte alleen het 'squadron' erbij dat mac rolec noemde, en 10-20 moet iets toch wel zijn om het een squadron te noemen.
Anyway het blijft gewoon afwachten, het is alleen iets waar ik mijn twijfels heb.
Anyway het blijft gewoon afwachten, het is alleen iets waar ik mijn twijfels heb.
Dat komt denk ik omdat ik het eerder had over een squadron Retaliators tegen een Carrier, ipv bijvoorbeeld een paar Destroyers. Voor een Idris Frigate zul je minder power nodig hebben om hem te vernietigen dan voor een Carrier.Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:27:
Ik pakte alleen het 'squadron' erbij dat mac rolec noemde, en 10-20 moet iets toch wel zijn om het een squadron te noemen.
Het is inderdaad gewoon afwachten. Alleen lijkt het me met de 'rock, paper, scissors' aanpak die Roberts wil toepassen onwaarschijnlijk dat 10 Frigates die elk door 1 speler worden bestuurd erg effectief zullen zijn tegen en squadron van 10 Hornets/Gladiators, waarmee ik dus eigenlijk alleen maar wil zeggn, dat in tegenstelling tot EVE, 'bigger is better' niet altijd waarheid behoeft te zijn.Anyway het blijft gewoon afwachten, het is alleen iets waar ik mijn twijfels heb.
Verwijderd
Nope, enige waar ik het kan vinden is in de hangar log. In de regel dat mijn pledge is gehonoreerd.roepie88 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:52:
@Wouter. Misschien ook nog even op het tabblad Overview klikken. Kan zijn dat het tabblad Organizations actief is.
En het vechten is misschien wel beter te vergelijken met World of Tanks of War Thunder waar het wel uitmaakt wat voor setup je gebruikt maar de behendigheid en taktiek met je maatjes kan heel wat verschil maken.
Het is maar wat je als voorbeeld erbij pakt. Het is niet 100% skill based maar omdat de gevechten niet heel erg van stats afhangen kan een gevechtssituatie op 1000 verschillende manieren verlopen. Bijvoorbeeld een groepje fighters houdt de Idris bezig zodat 2 Retaliators redelijk ongemerkt hun aanval kunnen doen en de Idris vernietigen. Met een andere tactiek en aanpak lukt het misschien de Idris en zijn escort wel om ze uit te schakelen. Doordat de spelers direct achter de controls zitten zijn er talloze uitkomsten mogelijk en is het niet per se "ik heb deze cap ship met dikke stats dus ik win altijd".Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:27:
En kom je in een situatie terecht waarin je heel erg outnumbered bent, dan is het maar hopen dat je weg komt.
In de PU zal je gewoon over jouw aangekochte hangar beschikken, alleen in SQ42 zal je een hangar of carrier toegewezen krijgen.batumulia schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:40:
Weet iemand hier of je de hangar die je nu hebt zult houden wanneer de game klaar is? Ik lees net namelijk dat de hangar die je nu hebt niet dezelfde hangar zal zijn als waar je mee begint…
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Of de hangar er dan nog hetzelfde uitziet kan natuurlijk niets over worden gezegd, aangezien alles nog WIP is.
Wat wel vreemd is dat de Idris in de nieuwe ship specs nog steeds als corvette staat omschreven. Je mag toch verwachten als Chris Roberts zegt dat de Idris als Frigate door zal gaan dat het wel correct omschreven word.
Verder klopt de afmeting van 238 meter...
wel. En de max crew staat nog steeds op 10 personen. Dus zou het nog mogelijk moeten zijn om deze volledig met NPC crew te vliegen. 
Is er trouwens iemand van de Tweakers een subscriber?
Wat wel vreemd is dat de Idris in de nieuwe ship specs nog steeds als corvette staat omschreven. Je mag toch verwachten als Chris Roberts zegt dat de Idris als Frigate door zal gaan dat het wel correct omschreven word.
Verder klopt de afmeting van 238 meter...
Is er trouwens iemand van de Tweakers een subscriber?
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 11-05-2014 22:18 ]
Niet te lang hoeven wacht ik hoop ik, Ik heb zelf alleen een aurora.
Ik zit te azen op een hornet maar dat wordt waarschijnlijk ingame tijd waarmee ik ga betalen.
90 euro voor een schip is een beetje idioot veel en dan zou ik liever pledgen voor Elite, die kunnen het geld beter gebruiken denk ik zo.
Niet te lang hoeven wacht ik hoop ik, Ik heb zelf alleen een aurora.
Ik zit te azen op een hornet maar dat wordt waarschijnlijk ingame tijd waarmee ik ga betalen.
90 euro voor een schip is een beetje idioot veel en dan zou ik liever pledgen voor Elite, die kunnen het geld beter gebruiken denk ik zo.
Nee, maar om terug te keren naar het begin van de discussie: steek je een groter bedrag in de aankoop van ingame credits, dan kan je daar zonder er ingame moeite voor te hoeven doen een groot schip, zeg Idris, mee kopen en domineren over iemand die dat geen ingame credits koopt.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:29:
[...]
Bijvoorbeeld een groepje fighters houdt de Idris bezig zodat 2 Retaliators redelijk ongemerkt hun aanval kunnen doen en de Idris vernietigen. Met een andere tactiek en aanpak lukt het misschien de Idris en zijn escort wel om ze uit te schakelen. Doordat de spelers direct achter de controls zitten zijn er talloze uitkomsten mogelijk en is het niet per se "ik heb deze cap ship met dikke stats dus ik win altijd".
Als Chris Roberts er inderdaad deze implementatie aan geeft in die zin dus inderdaad vergelijkbaar met World of Tanks of welk ander F2P game dan ook, waarin meer cash meer boom boom betekent, ook al kan je dat theoretisch compenseren door betere skills (maar die moet je dan inderdaad ook hebben), of door samen te werken.
Ik heb liever 1 hornet erbij dan 1 idris met een menselijke capitein en rest npc's. Die Idris is echt razendsnel ten dode opgeschreven.Sissors schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:15:
Je kunt wel een cap ship er bij hebben maar je moet dat ding dan toch echt met mensen bemannen wil het nuttig zijn.
Life is like living only without the peaches
Maar wat is het nut nu van een groter schip, je koopt het. Maar wat je dan hebt is een groter risico om het kwijt te raken. Ja kan niet met je Idris spelen zonder garantie, dat kost voor een groot schip een berg met credits. Dan heb je nog je onderhoud, je ammo, NPC salaris en dergelijke.Weemism schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:25:
[...]
Nee, maar om terug te keren naar het begin van de discussie: steek je een groter bedrag in de aankoop van ingame credits, dan kan je daar zonder er ingame moeite voor te hoeven doen een groot schip, zeg Idris, mee kopen en domineren over iemand die dat geen ingame credits koopt.
Als Chris Roberts er inderdaad deze implementatie aan geeft in die zin dus inderdaad vergelijkbaar met World of Tanks of welk ander F2P game dan ook, waarin meer cash meer boom boom betekent, ook al kan je dat theoretisch compenseren door betere skills (maar die moet je dan inderdaad ook hebben), of door samen te werken.
Een Idris is een big target en als je daarmee wil spelen heb je een boel support nodig om dit 'veilig' te kunnen doen. Het is volgens mij ook niet een schip wat je met garantie binnen een week terug hebt wanneer het kapot is of gestolen.
Met World of Tanks kan je voor nop je tank weer repareren wanneer hij kapot is. Met dit spel verwacht ik toch dat het wat kostbaarder gaat worden om een dergelijk schip in top conditie te houden.
Ja, eigenlijk wel sneu dat ze moeten opboksen tegen het geweld van Star Citizen op het moment, dat maakt het wel heel lastig voor Frontier om Elite een succes te laten worden vrees ik. Ze zitten nu op 2 miljoen, schril contrast met de 43,5 miljoen die CIG nu bij elkaar heeft.Torched schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:20:
Ongelukkige timing? Wie was er trouwens eerst? Hoewel CR natuurlijk ook wel z'n CV mee heeft.
Goed punt natuurlijk, maar een Idris is hier maar een extreem voorbeeld, gekochte gamecredits kan je ook steken in het volledig upgraden van je Hornet, waardoor je door er meer geld in te steken dus ingame voordeel hebt tegenover degenen die dat niet doen (ja, dat kan je theoretisch compenseren met betere skills maar dat is m.i. niet relevant, dat kan namelijk voor beide partijen opgaan).Case_C schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:33:
[...]
Maar wat is het nut nu van een groter schip, je koopt het. Maar wat je dan hebt is een groter risico om het kwijt te raken. Ja kan niet met je Idris spelen zonder garantie, dat kost voor een groot schip een berg met credits. Dan heb je nog je onderhoud, je ammo, NPC salaris en dergelijke.
Een Idris is een big target en als je daarmee wil spelen heb je een boel support nodig om dit 'veilig' te kunnen doen. Het is volgens mij ook niet een schip wat je met garantie binnen een week terug hebt wanneer het kapot is of gestolen.
.
Overigens zal dat voordeel na verloop van tijd ook weer verdwijnen als meer mensen op de 'normale' manier ingame credits vergaren, en hun schepen daarmee gaan upgraden. Het enige wat je er dan nog mee wint is dat je minder moeite hoeft te doen/tijd in hoeft te steken als je je credits gewoon in de shop koopt in plaats van ingame verdient.
Maar heel lekker voelt dat toch niet.
[ Voor 53% gewijzigd door Weemism op 11-05-2014 22:51 ]
Star Citizen was eerder met hun kickstarter, maar Elite is al jaren langer in ontwikkeling (met een beetje een Duke Nuke Forever scenario), en ze hebben privé investeerders. Die 2 miljoen is dus zeker niet alles wat ze hebben. Ik vermoed dat het erg geholpen zou hebben als alpha en/of beta voor een lagere prijs te krijgen was. Niet iedereen will 200GBP uitgeven om aan de alpha mee te mogen doen.Weemism schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:36:
[...]
Ja, eigenlijk wel sneu dat ze moeten opboksen tegen het geweld van Star Citizen op het moment, dat maakt het wel heel lastig voor Frontier om Elite een succes te laten worden vrees ik. Ze zitten nu op 2 miljoen, schril contrast met de 43,5 miljoen die CIG nu bij elkaar heeft.
Ongelukkige timing? Wie was er trouwens eerst? Hoewel CR natuurlijk ook wel z'n CV mee heeft.
Wat een bedragen inderdaad. Ziet er best leuk uit maar het is een te groot bedrag om in een keer uit te geven (al heb ik nu ook weer zo rond de 130 USD uitgegeven aan SC
).
Het is inderdaad moeilijk om niet teveel uit te geven. Zit zelf al over de 240 USD voor SC en 40 voor Kingdom Come... Mijn andere hobbies gaan er bijna onder lijden.
Ben trouwens benieuwd naar het 3d printen van sommige schepen. Zou dit makkelijk te doen zijn? vanuit een cryengine model naar een .dae file of iets dergelijks.
Ben trouwens benieuwd naar het 3d printen van sommige schepen. Zou dit makkelijk te doen zijn? vanuit een cryengine model naar een .dae file of iets dergelijks.
Naast dit had de Elite kickstarter niet zo'n beste start. Ze lieten geen enkele content zien behalve het elite logo. Ze probeerden het puur op de naam te doen. Ze zijn daar later wel van teruggekomen, maar daar hebben ze wel veel laten liggen denk ik.Metalkai schreef op zondag 11 mei 2014 @ 23:16:
[...]
Star Citizen was eerder met hun kickstarter, maar Elite is al jaren langer in ontwikkeling (met een beetje een Duke Nuke Forever scenario), en ze hebben privé investeerders. Die 2 miljoen is dus zeker niet alles wat ze hebben. Ik vermoed dat het erg geholpen zou hebben als alpha en/of beta voor een lagere prijs te krijgen was. Niet iedereen will 200GBP uitgeven om aan de alpha mee te mogen doen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 23:24 ]
Moet kunnen, bekende van mij is atm bezig met Eve schepen op een 3d printer en dat gaat erg goed.
Dat is inderdaad aardig dom, ik weet niet wat de KS bedragen waren maar je wil toch wel een indicatie hebben hoe en wat voordat je iets gaat kopen.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 23:24:
[...]
Naast dit had de Elite kickstarter niet zo'n beste start. Ze lieten geen enkele content zien behalve het elite logo. Ze probeerden het puur op de naam te doen. Ze zijn daar later wel van teruggekomen, maar daar hebben ze wel veel laten liggen denk ik.
Ben vooral benieuwd naar de mogelijkheden met full colour sandstone. Zojuist nog een paar modellen naar de printer gestuurd ivm de 15% korting op harde plastics bij Shapeways.
Verwijderd
Harde plastics. 
Als je het zelf maakt (of laat maken) dan is het nog wel leuk maar als je het koopt is het vaak redelijk duur en dan krijg je iets wat niet zo gek lang mee gaat IMHO. Elk wat wils uiteraard.
Als je het zelf maakt (of laat maken) dan is het nog wel leuk maar als je het koopt is het vaak redelijk duur en dan krijg je iets wat niet zo gek lang mee gaat IMHO. Elk wat wils uiteraard.
Er staat op reddit ook een aardige beschrijving hoe dit gedaan kan worden. Schijnt voor iemand die het nog nooit gedaan had ongeveer 5 uur te duren, best redelijk nog gezien je wel aardig wat werk moet verrichten in de programma's.
Dat valt inderdaad wel mee. Ik had verwacht dat het voor een complete beginneling veel langer zou duren.batumulia schreef op maandag 12 mei 2014 @ 00:14:
Er staat op reddit ook een aardige beschrijving hoe dit gedaan kan worden. Schijnt voor iemand die het nog nooit gedaan had ongeveer 5 uur te duren, best redelijk nog gezien je wel aardig wat werk moet verrichten in de programma's.
Bedankt voor alle reacties, denk dat ik eerst de nieuwe iteraties van verschillende schepen afwacht. (Freelancer Dur e.d.) Nog even wachten tot Arena Commander V2 en dan behoort de Idris ook tot de mogelijkheid
, maar daar gaat een schaal van 1:100 niet voor werken denk ik zo
.
Maar ik moet toch maar eerst het huidige schip waar aan gewerkt word afmaken
.
Maar ik moet toch maar eerst het huidige schip waar aan gewerkt word afmaken
Uee Citizen Record #7452X
Niet slecht!
Ik hoop dat er ook Europese servers komen. Gezien de afdeling in de UK, ga ik hier stiekem vanuit.
Misschien wat vroeg, maar ook alvast een nieuwe PC samengesteld en de onderdelen bestelt. De hangar viel al zwaar voor mijn huidige systeem.
Ik heb er zin in! Kom maar op met the DFM!
(Hebben jullie ook zo'n moeite met niet meer schepen te kopen? *kriebel kriebel*)
Niet slecht!
Ik hoop dat er ook Europese servers komen. Gezien de afdeling in de UK, ga ik hier stiekem vanuit.
Misschien wat vroeg, maar ook alvast een nieuwe PC samengesteld en de onderdelen bestelt. De hangar viel al zwaar voor mijn huidige systeem.
(Hebben jullie ook zo'n moeite met niet meer schepen te kopen? *kriebel kriebel*)
De klompen worden op het moment trouwens gefrabiceerd!
In de laatste WMH hebben ze het over regionale servers gehad, het antwoord was niet geheel duidelijk maar ze schenen zich geen zorgen te maken. Ze hadden het hierbij over een wereldwijd cluster van servers maar wat het precies inhoud weet nog niemand. Ik zou me er althans niet te druk om maken.Metzer90 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:45:
Uee Citizen Record #7452X
Niet slecht!
Ik had ook wat moeite met de Hangar, m'n nieuwe 780ti lostte dat probleem op :-)
Nice! Is er al een verwachte show-datum?Ircghost schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:53:
De klompen worden op het moment trouwens gefrabiceerd!
Dit topic is gesloten.