[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.884 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Metalkai schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:42:
[...]

Daarom speel je nooit met alleen de muis. Vaak ligt de yaw en pitch op de muiscontrols, en dan roll controls op de keyboard.
Uiteraard, maar dat zijn digitale inputs, geen analoge, daarmee heb je altijd minder nauwkeurigheid.

Joystick kan, maar of één hand joystick, andere hand toetsenbord zo geweldig werkt weet ik ook niet. Je hebt wel 3-assige joysticks natuurlijk, maar je derde as (yaw) is dan meestal niet heel handig, vooral van wat ik tot nu toe het idee kreeg dat tov flight sims het veel belangrijker is in SC.

Dan zou het mij niet verbazen als voor single seater dogfights een controller toch de beste optie zal zijn. Vooral omdat ik mijn twijfels heb hoeveel je dan wilt gaan kloten met je schilden enzo. Bij de grotere schepen zeker, maar bij een klein schip zou het mij niet verbazen als het veel nuttiger is om te voorkomen dat je tegenstander achter je komt te vliegen, en te zorgen dat jij wel achter je tegenstander komt, dan dat je wat extra treffers kan accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me begint zijn Thrustmaster HOTAS Cougar af te stoffen. :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
De Dogfighting Module zal niet meteen voor iedereen beschikbaar zijn.
Sommigen gaan nog een paar weken extra mogen wachten.
Ze zijn er nog niet aan uit wie als eerste zal mogen testen, maar er is sprake original backers, subscribers en "belangrijke mensen" eerst.

Bron: http://www.twitch.tv/geekdomo/b/519001941 (een interview met Erin Roberts)

Ik hoop dat ze de "new backers" zoals ik single-player laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Waarschijnlijk komen wij (de new backers) later aan de beurt, maar wij hebben ook toegang gekocht toch tot de DFM etc. Dus ja, mogelijk later maar wel toegang tot dezelfde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik denk dat ik dan toch ook maar eens ga backen (ook al ben ik dan blijkbaar tweederangs backer :P), omdat die alpha slots toch op gaan raken. Nu weet ik eigenlijk nog niet echt of dit een spel voor mij gaat zijn, maar goed, daar kom ik toch niet achter zonder te proberen. En de dollar koers staat wel redelijk :P

En ik zag wel dat je DFM toegang alsnog bij kan kopen, maar dan kan ik net zo goed zorgen dat ik alpha access heb. De vraag dan, welk schip? Ik ga niet (veel) meer betalen dan het minimum, dan vind ik meer dan genoeg om een alpha te spelen van een spel waarvan niemand weet hoe goed het uiteindelijk wordt. De 300i ziet er cool uit, maar mij een maatje te duur. Dan kom je dus op de Aurora uit. Oftewel de vraag, dan de MR+ of de LN? Het heeft voor het latere spel natuurlijk geen invloed, maar het is ook niet veel verschil qua prijs. Oftewel hebben andere die keuze moeten maken, en wat is die geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Persoonlijk zou ik voor de Aurora LN kiezen. Zoals jezelf al zei maakt het in het spel zelf uiteindelijk weinig uit, maar de LN geeft je (theoretisch gezien) in het begin toch net even iets meer power dan de MR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Maakt niet zoveel uit, je kan ook losse passes kopen voor de dfm als je geen aplha slot hebt, maarja kost je wel meer pieken, kan je beter even een aurora pledgen, scheelt meteen 20 euro met de release prijs, als je zolang wilt wachten. Dat gaat namelijk gewoon 50 euro zijn.

Maarja, wie weet wordt het wel nooit gereleased ;), keuzes keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb hem net maar gedaan, in dollars, scheelt wel weer wat met hun nogal vreemde wisselkoers :P

Geen idee of ik het veel zal gaan spelen, maar het is toch iets dat ik iig serieus zal willen proberen. Meteen maar de hangar gedownload. Nu meteen disclaimer: die hangar kan me verder geen drol uitmaken, en ik weet dat het allemaal (pre-)alpha is.

Je zal het vast hebben kunnen wijzigen als je niet steeds op volgende drukt, maar wat doet hij in mijn documenten folder ipv program files?

Maar goed, het grotere probleem, ik was binnen 2 minuten misselijk, en dat terwijl ik toch redelijk wat FPS speel/heb gespeeld zonder enig probleem. Mijn FPS zal niet al te hoog zijn geweest vermoed ik zo, maar hoewel dat mee speelt was dat niet het primaire probleem. De gigantische motion blur die standaard aan staat hoort wel bij de primaire problemen. Gelukkig ben ik niet bepaald de enige met het probleem, en met wat googlen is die 'redelijk' uit te zetten (ik heb niet het gevoel dat hij compleet uit staat). Er is ook iets met het overall uiterlijk wat niet helpt, maar daar kan ik niet echt mijn vinger op leggen. Het head bobbing in first person view helpt ook niet, vooral gezien je niet iets hebt om op te focussen zoals bij een FPS (je vizier/kruis). Maar ik vermoed ook dat dat meer dan normaal is.

En het laatste zijn de animaties, en dan vooral de neiging daarbij steeds naar je voeten te kijken. Ik moet er niet aan denken dat met een Occulus rift te doen. Het probleem is dat ik daar niet zelf de controle over heb, en dan vinden mijn hersenen blijkbaar het niet leuk. Hopelijk later compleet uit te schakelen (dat hij gewoon naar zwart fade ofzo), of op zijn minst minder vaak naar je voeten kijken.

Zoals ik dus al zei, ik weet dat het alpha is en de hangar zelf kan me momenteel niks uitmaken, maar ik hoop wel dat ze serieus rekening gaan houden met mensen die motion sickness ervan krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 14-04-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik denk wel dat ze daarmee bezig gaan want je leest dat ontzettend veel mensen er last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Edit: Ik moet beter lezen :+

Nog 1% \o/

[ Voor 103% gewijzigd door Jorrie op 14-04-2014 22:41 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024

Letter from the Chairman: $42 Million

En we zitten ondertussen op 42 miljoen dollar. "Ladies and Gentlemen, come get your Towel"

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/25vdypzf48mbhr/post/Towel_rack.jpg

En er zijn natuurlijk nog wat andere dingetjes unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
Overigens, motion blur is idd irritant, maar je kan het uitzetten.
https://forums.robertsspa...-other-blur-completely/p1

Overigens moet je dat na een patch vaak opnieuw doen.

En straks komt mijn 290x, kunnen we die hanger eindelijk eens draaien met meer dan 15-40 fps, hangt er een beetje vanaf of ik naar mijn constellation kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
kipkruide schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 07:47:
Overigens, motion blur is idd irritant, maar je kan het uitzetten.
https://forums.robertsspa...-other-blur-completely/p1

Overigens moet je dat na een patch vaak opnieuw doen.

En straks komt mijn 290x, kunnen we die hanger eindelijk eens draaien met meer dan 15-40 fps, hangt er een beetje vanaf of ik naar mijn constellation kijk.
Daar was ik idd ook op uitgekomen ondertussen, het helpt iig een hoop. Ik hoop ook nog dat ze de menu animaties eruit halen. En ik hoop echt heel erg dat het goede hardware nodig gaat hebben omdat het er heel goed uitziet, en dat het niet als excuus gebruikt wordt voor beperkte optimalisaties.

Maar nu vooral maar wachten op DFM, natuurlijk ook dat is alpha op veel punten, maar het zou wel een goed idee moeten geven van de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Die menu animaties blijven er waarschijnlijk in, bijna elke crytek game heeft dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ircghost schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:25:
Die menu animaties blijven er waarschijnlijk in, bijna elke crytek game heeft dat
Komt daarvandaan dus. Ik moet zeggen dat het me een beetje aan word-art doet denken: Leuk dat je het gevonden hebt joh, doe nu maar weer uit. Maar goed niet het ergste natuurlijk. Het was vooral als je al richting missekijk gaat dat het niet helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
2012:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q8moZhI.png

2013:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TenLcnk.jpg

2014:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DTclMN6.jpg

PROGRESSSSS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik dacht trouwens net even, laat ik eens kijken hoe goed ik het nou kan draaien. Heb nu detail op low en resolutie op 1440.. bij gewoon rondlopen haal ik 60 maar als ik een terminal open zak ik al naar 40. Wordt nog wat dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 15:15
Ik had er zoveel goeds over gehoord, vandaag ook maar even de Aurora MR+ package gekocht. Ik ben nu de hangar module aan het downloaden, ben benieuwd oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Heb daar zelf ook last van. Draaide/probeerde 1080p op high en dacht dat loopt wel smooth... kijk ik naar mn fps haal ik echt net 30.

Dat wordt nog leuk zo in de DFM :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Graphics zien er heel erg goed uit, maar de gameplay (houterigheid van het vliegen) mag wat mij betreft nog wel het een en ander aan gedaan worden. Het blijft natuurlijk pre-alpha maar ik had bij de beelden niet het gevoel dat je echt in een schip zat..iets wat ik bij de Elite Dangerous pre-beta daarentegen wel heb. Komt vast allemaal goed.

Wat ik bij SC zo mooi vind is hoe ze alles zo 'echt mogelijk' willen maken, maar ik ben bang dat ik me misschien aan sommige dingen wel ga ergeren. Zoals bijvoorbeeld in het filmpje van Chris dat hij crasht en dan weer helemaal opnieuw naar het schip moet, op dezelfde manier zijn helm opzet etc. In het spel wil ik zsm weer in mijn ship en gaan... (Ik vergelijk dit bijv. met Diablo 3 waar ik na max 3x de cutscenes gezien te hebben ook alles maar oversla).

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Idd, immersion is goed, maar het moet niet ten koste van gameplay gaan, je wilt ook niet dat je naar loop van tijd op een ruimtestation moet landen om naar de WC te rennen voordat je weer verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
CR heeft gezegd immersion belangrijk te vinden maar dat het niet te koste gaat van de gameplay, hoe ver hij dat meent moeten we maar zien :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
Beetje zoals de liften in ME1, ik vond het zeker beter dan een loading screen maar na een tijdje had ik 't wel vaak genoeg gezien. Toch miste ik 't wel in ME2, vooral die blije gesprekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er mooi uit dit!! leek me eerst niet zo interessant. maar nu homeworld3 maar niet opschiet ga ik dit misschien wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ervig schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:59:
Wat ik bij SC zo mooi vind is hoe ze alles zo 'echt mogelijk' willen maken, maar ik ben bang dat ik me misschien aan sommige dingen wel ga ergeren. Zoals bijvoorbeeld in het filmpje van Chris dat hij crasht en dan weer helemaal opnieuw naar het schip moet, op dezelfde manier zijn helm opzet etc. In het spel wil ik zsm weer in mijn ship en gaan... (Ik vergelijk dit bijv. met Diablo 3 waar ik na max 3x de cutscenes gezien te hebben ook alles maar oversla).
Het zo spoedig mogelijk in je schip gaan zal sowieso niet zo erg snel gaan, aangezien je schip gecrashed is :P Je zal toch moeten wachten totdat je een nieuwe krijgt van de insurance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Niet in de DFM, daar wil je gewoon weer snel spawnen :+

Denk dat dat wel mogelijk is.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
Hmm die 290x is aan te raden op 1080p, 40-60fps op very high 60 fps solide op high. Kom maar op met die DFM. Nouja totdat ik een 4k TN paneel koop, dan zuigt het weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ondertussen heb ik gesproken met drogeworst over het maken van de afbeelding en ik heb een offerte aangevraagd bij de klompenmaker. Zodra ik een bedrag heb zal ik die hier plaatsen zodat we kunnen kijken wie hoeveel betaalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

En binnen 5 minuten een offerte binnengekregen. Het is 30 + 6.75 verzendkosten. Drogeworst is ondertussen aan het designen geslagen.

Verder willen we denk ik nog wat stroopwafels en 1 fles jonge jenever? Dan zal de totaalprijs komen op ongeveer 36,75 + 3.5 (2x stroopwafels van de markt) + 13-ish voor (graan) jenever = 53.5

Dus, nog 1x voor de goede orde wie doet er mee? Ik denk dat het handigst als je mij even DM dan vervuilt het topic niet zo :). Dan zal ik in deze reactie de lijst bijwerken met mensen!

(bevestigd)
- Ircghost
- wouter veltmaat
- JCBelt
- kaas3000
5. Case_C
- Jorrie
- Nightw1ng
- CrackSlet --> RSI "FritsBlaasbaard"
- AndrewBourgeois
10. Deus_Ex
- TNJ
- batumulia
- Knud
- _Dune_
15. Wilde
- Basekid
- Ashrah
- Mac-rolec
- chilled
20. WimPliers
- Standby
- thinkingaboutit
- Rephlexer
- Roebar
25 Evil Cowman
- Sgtpoen
- MTV DNA
- Snoz Lombardo
- Mattie112
30 Kipkruide
- mattderi
- Help!!!!
- Soepstengel -> RSI 'Namix'

Dus nu zitten we nu op 1.78. Als nog een paar mensen mee doen en bevestigen dan hebben we het getal zo op 2 euro. Zodra de lijst met betalers compleet is dan doe ik een dm uit voor het rekeningnummer etc :).

[ Voor 44% gewijzigd door Ircghost op 18-04-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ik bevestig mijn deelname ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft mogen er wel wat meer stroopwafels bijgedaan worden maar ik wil verder niemand op kosten jagen. En er zal ook wel een max zijn wat je mee kan nemen in het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik kan max 20kg meenemen natuurlijk, dus zo lang het rond de 5 kg blijft (wat makkelijk zou moeten lukken) is het geen enkel probleem. Desnoods kunnen de stroopwafels geskipt worden, dat scheelt weer bijna een kg en wat vierkante cm's.

--
Weer paar mensen toegevoegd vanwege DM's. Nu op 4.11 :), nog een paar mensen en het is praktisch gratis!

Ik zal ook zorgen dat er een a4'tje bij zit met de mensen die hebben bijgedragen natuurlijk, misschien kunnen we er zelfs wel een mooi klein verhaaltje bij typen :P.

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 16-04-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Schrijf mij ook maar op de lijst, ik doe mee!

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik ook!

wat gaan we trouwens sturen naast de wafels en de jenever? ik kan dat zo 123 niet zien

[ Voor 86% gewijzigd door Basekid op 16-04-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:05
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Basekid schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:34:
Ik ook!

wat gaan we trouwens sturen naast de wafels en de jenever? ik kan dat zo 123 niet zien
Staat een stuk terug in het topic :). Maar dat worden één paar klompen met een SC geinspireerd tweakers logo erop geprint.

--
update; 2.67 p.p. nu! Gaat lekker zo haha

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 16-04-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik doe ook graag mee aan deze leuke actie!

ben benieuwd of we wingman zo gek krijgen om een klompendansje te doen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha! Nu moeten we alleen nog even gokken of navragen wat zijn maat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Om het helemaal stereotypisch Nederlands te maken ook nog een mooie aansteker van een Amsterdamse coffeeshop voor Mark Skelton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al zijn dat soort dingen legaal in sommige staten van de VS lijkt me dat geen handig bagage voor op vliegreis. Just sayin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
Roepie88 doet ook mee. SC naam is Roebar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
Ik vind dit wel tof, ik doe graag mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
Bevestiging vanuit mijn kant ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48
Had me volgens mij ook oorspronkelijk opgegeven (zie mezelf niet in je lijst) en wil ook nog wel meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
En alle alpha slots zijn weg.

Voor degene die bezorgt zijn over de animaties die misschien herhalend zouden zijn:
Yes, eventually there will be variations for certain animations to prevent repetition and to make the context feel right. Example: There may be a faster cockpit enter animation for those times you need to hop in and go go go. Right now the focus is still on filling out the world with all kinds of animations before we can go back and add variations for certain situations. In the end, having several ways of putting on the helmet will definitely add to the realism we are shooting for.
https://forums.robertsspa.../2310710/#Comment_2310710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het kost iedereen nu maar 1.26! Als mensen nog een goed merk voor Jenever aan kan raden dan is dat mooi, anders kijk ik zelf wel even rond. Laten we zeggen dat ik op vrijdagavond het inschrijven stop. Dan gooi ik de DM eruit en kan iedereen betalen.

Ik zit alleen nog even te twijfelen hoe ik dat ga doen. Mogelijk via paypal en anders maar via mijn normale rekening, maar heb niet extreem veel zin om mijn volledige naam en rekeningnummer te geven aan 28 mensen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje google komt je daar in 5 minuten wel achter dus zo geheim zal dat niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Iemand zijn bankrekening? Wut :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Paypal is misschien het fijnst dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Metalkai schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:34:
[...]

Het zo spoedig mogelijk in je schip gaan zal sowieso niet zo erg snel gaan, aangezien je schip gecrashed is :P Je zal toch moeten wachten totdat je een nieuwe krijgt van de insurance.
Precies, om het zo realistisch mogelijk te maken moet je eerst een paar weken wachten op de clone van je lichaam, dan kan je eens gaan bellen met de verzekering (die natuurlijk niet wiluitkeren, want voor dogfighting ben je niet verzekerd), uiteindelijk laat je je zaak tegen de verzekering maar voorkomen. Zo ben je jaren bezig voordat je nog een keer kan crashen.

Ik snap dat mensen graag "realisme" willen, ik wil graag een game met zo min mogelijk loze tijd. Als ik een uurtje per dag kan gamen wil ik niet 5 minuten lang naar mijn schip lopen.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
Jenever he nou, dan kan je eigenlijk maar een ding geven Zuidam. (gewoon de jonge)

De rest is nogal prut. Je kan het alleen niet overal kopen.
Maar de betere slijterij zou het wel moeten hebben.

p.s. check ook even wat je invoert als je met het vliegtuig gaat ipv opsturen, heb het begin van dit verhaal even gemist, ze zijn daar bij de douane op zijn minst not amused als je dingen meeneemt die niet toegestaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zou inderdaad goed zijn om twee dingen te checken:
- Mag je het op schiphol meenemen?. (In ruimbagage lijkt me van wel.)
- Mag je het in America invoeren.

ps: Ik wil ook wel meedoen, alleen heb ik geen paypal.

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 17-04-2014 09:10 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37
Zolang het commercieel verpakt is en geen vlees, melk oid bevat (exacte lijst moet je even opzoeken) mag je het invoeren. Stroopwafels + jenever zou geen probleem zijn.

(je moet het alleen wel officieel aangeven en (laten) controleren)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
oude zuidam even in jonge veranderd trouwens, moest ff met mijn zus checken, die heeft dat altijd in haar restaurantje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
WillemAtHome schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:55:
[...]

Precies, om het zo realistisch mogelijk te maken moet je eerst een paar weken wachten op de clone van je lichaam, dan kan je eens gaan bellen met de verzekering (die natuurlijk niet wiluitkeren, want voor dogfighting ben je niet verzekerd), uiteindelijk laat je je zaak tegen de verzekering maar voorkomen. Zo ben je jaren bezig voordat je nog een keer kan crashen.

Ik snap dat mensen graag "realisme" willen, ik wil graag een game met zo min mogelijk loze tijd. Als ik een uurtje per dag kan gamen wil ik niet 5 minuten lang naar mijn schip lopen.
Je kan ook overdrijven. Het feit blijft dat er een insurance mechanic inzit, en replacement tijd niet instant is. Het is dus goed mogelijk dat je, afhankelijk van wel schip je hebt en hoeveel er in storage zijn, een paar uur tot een paar dagen moet wachten.
Dit is niet iets wat ik bedacht heb, maar wat CIG bedacht heeft. Natuurlijk is dit niet van toepassing op de DFM, maar wel op het uiteindelijke spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Metalkai schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:36:
[...]

Je kan ook overdrijven. Het feit blijft dat er een insurance mechanic inzit, en replacement tijd niet instant is. Het is dus goed mogelijk dat je, afhankelijk van wel schip je hebt en hoeveel er in storage zijn, een paar uur tot een paar dagen moet wachten.
Dit is niet iets wat ik bedacht heb, maar wat CIG bedacht heeft. Natuurlijk is dit niet van toepassing op de DFM, maar wel op het uiteindelijke spel.
Ik mag toch hopen van niet, dan is de lol er snel vanaf. Een paar dagen moeten wachten tot je weer verder kan gaan.

Enige manier waarop je dat kan doen is als het echt bijzonder is dat je een schip verliest. Wat niet echt een ideaal vanuit gameplay perspectief is.
Ik mag bijvoorbeeld toch ook hopen dat als ik een nieuw schip koop dat hij zo ongeveer direct in mijn hangar is, mogelijk met een animatie ofzo. Ik zit er dan ook niet op te wachten dat ik eerst nog een paar uur moet wachten totdat de dealer hem vliegklaar heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Betalen via Paypal is een goed idee. Hou er wel rekening mee dat Paypal een fee rekent voor het ontvangen van geld. Dus het is wel zo eerlijk als iedereen zelf de fee betaald :)

En vwb import van Alcohol. In het algemeen mag je 1 liter meenemen.. maar in de staat California (Ik heb het idee dat CIG daar zit?) mag je 60 (!) liter meenemen..
Meer info: https://help.cbp.gov/app/...the-u.s.-for-personal-use
en https://www.abc.ca.gov/permits/importing.html

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Laatst online: 06-09 14:39
Kleine update over de klompen:

Ik heb het ontwerp bijna klaar. Contact gehad met de drukker. Zodra Ircghost akkoord is met het ontwerp ga ik het ontwerp versturen. (Eindresultaat kan iets afwijken van mijn ontwerp, ze hebben geen templates van de klomp, dus ze gaan mijn ontwerp zelf invoegen op hun eigen systeem :o ).

In de tussentijd houd ik een vette vinger aan de pols.

Work in progress dus....

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
drogeworst schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:10:
Kleine update over de klompen:

Ik heb het ontwerp bijna klaar. Contact gehad met de drukker. Zodra Ircghost akkoord is met het ontwerp ga ik het ontwerp versturen. (Eindresultaat kan iets afwijken van mijn ontwerp, ze hebben geen templates van de klomp, dus ze gaan mijn ontwerp zelf invoegen op hun eigen systeem :o ).

In de tussentijd houd ik een vette vinger aan de pols.

Work in progress dus....
Cool! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! :D

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Grappig, als ik altijd de videos ziet dat mensen wat sturen denk ik altijd: pfff wat overdreven.

Maar nu ik zelf mee doe aan dit is het wel heel leuk eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Basekid schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:16:
Grappig, als ik altijd de videos ziet dat mensen wat sturen denk ik altijd: pfff wat overdreven.

Maar nu ik zelf mee doe aan dit is het wel heel leuk eigenlijk :D
Heb ik ook. Redelijk zinloos cadeau die klompen maar vind dat juist wel grappig..

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sissors schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:19:
[...]

Ik mag toch hopen van niet, dan is de lol er snel vanaf. Een paar dagen moeten wachten tot je weer verder kan gaan.

Enige manier waarop je dat kan doen is als het echt bijzonder is dat je een schip verliest. Wat niet echt een ideaal vanuit gameplay perspectief is.
Ik mag bijvoorbeeld toch ook hopen dat als ik een nieuw schip koop dat hij zo ongeveer direct in mijn hangar is, mogelijk met een animatie ofzo. Ik zit er dan ook niet op te wachten dat ik eerst nog een paar uur moet wachten totdat de dealer hem vliegklaar heeft gemaakt.
Het spel is niet bedoeld als vele andere games, waarin je respawned en meteen weer verder kan.
Kleine schepen zoals de Aurora zullen waarschijnlijk binnen een paar minuten vervangen zijn, maar grotere schepen zoals de Idris zouden zomaar een paar dagen tot een paar weken kunnen duren.
Het huidige plan is ook dat als jij op planeet X bent, en je op planeet Y een schip koopt, dit schip niet zomaar in je hangar komt te staan. Je zult hem dan moeten ophalen, of iemand betalen om hem voor je af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

@ Mattie112;
- Wat betreft invoering, ik zal alles nog even exact controleren. Maar ik neem altijd eten en drinken mee naar Amerika, en zolang je het gewoon aangeeft dan vinden ze het allemaal wel mooi (vorige keer nog goed gelachen met ze toen ik uitlegde hoe lekker stroopwafels waren :p).

---
@Knud; er is inderdaad een kleine procentuele fee, dat is de reden dat paypay mij iets minder trekt maar met dit bedrag is dat percentage een paar cent dus dat valt allemaal wel mee.

--
@Drogeworst
Mooi dat je al contact hebt gehad met de drukker over de template! Ik wilde net weer een mailtje sturen naar hen, gelukkig las ik het topic eerst :P
p.s. ik weet niet of jij dat ook wil, maar misschien is het leuk om de final template ook hier even te laten zien zodat mensen er iets over kunnen zeggen? Of krijg je dan een stortvloed aan nutteloos commentaar haha?

---
@Help
De klompen zijn misschien wel zinloos, maar het gaat er natuurlijk om dat wij ons willen (en kunnen) identificeren als Nederlandse (en 1 belgische) Star Citizen fans. Je zou wel een fles goede whiskey kunnen sturen (zijn ze ook zeker blij mee, wie niet). Maar zo zit er een persoonlijk en redelijk origineel cadeau en aandachtspunt aan vast. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ircghost op 17-04-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ircghost schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:21:
@Help
De klompen zijn misschien wel zinloos, maar het gaat er natuurlijk om dat wij ons willen (en kunnen) identificeren als Nederlandse (en 1 belgische) Star Citizen fans. Je zou wel een fles goede whiskey kunnen sturen (zijn ze ook zeker blij mee, wie niet). Maar zo zit er een persoonlijk en redelijk origineel cadeau en aandachtspunt aan vast. :)
Begrijp ik. Denk dat ze bij Star Citizen er ook wel de lol van inzien. Dus ben benieuwd. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
@Irc: die kans is heel erg groot ;)

Zou jij nog even kunnen informeren of ze ook na te bestellen zijn? Ik begreep dat de meeste van ons fervente tuinliefhebbers zijn en wie weet hebben sommigen ad hoc nieuwe klompen nodig?

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja zal dat even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Hier even een impressie van de Tweakers klomp:

edit: poppetje gezien. kastje dicht. resultaat binnenkort. tot zover zijn de reacties goed. Irc maakt nog wat foto's van het resultaat ga ik vanuit ;)

:D

[ Voor 121% gewijzigd door drogeworst op 17-04-2014 12:35 ]

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat worden wel serieus vette klompen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ziet er echt ontzettend goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
Haha, geweldig! Erg leuk idee mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Haha design is cool!

Als wat nu wit is goud zou zijn, wordt het zeker te kitscherig ? :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

Ja, dan is zilver beter, met de logo's van Star Citizen in het achterhoofd.

Re Paypal: Als het een donatie betreft, zijn er dan ook kosten? Of moet men dan een voor belasting geregistreerd doel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Help!!!! schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:25:
Haha design is cool!

Als wat nu wit is goud zou zijn, wordt het zeker te kitscherig ? :P
goudkleur is in zeefdruk gewoon geel...

zilver word grijs...

chrome ook. ergo: alle metaal kleuren

[ Voor 11% gewijzigd door drogeworst op 17-04-2014 12:31 ]

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

TNJ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:28:
Ja, dan is zilver beter, met de logo's van Star Citizen in het achterhoofd.

Re Paypal: Als het een donatie betreft, zijn er dan ook kosten? Of moet men dan een voor belasting geregistreerd doel zijn?
Ik zal nog even betalingsdetails vanavond uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wel leuk om de SC namen erbij te zetten. Het grootste gedeelte staat wel op pagina 1 van dit topic, maar daar staat nog niet iedereen op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klompen in space?
Het moet niet gekker worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Misschien ook een logo van RSI/SC?

Namen zou wel leuk zijn, misschien aan de onderkant? Wordt wel piele piele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Logo RSI toegevoegd...

Maar welke namen moeten erbij? Er is weinig ruimte over...

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde niet eens op de klomp eigenlijk had het een beetje duidelijker moeten maken, maar ik neem aan dat er een soort brief bij komt, aangeboden namens de volgende backers... bla bla.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Als je via paypal via "privebetaling (voor vrienden/kennisen)" geld overmaakt worden er geen extra kosten in rekening gebracht, alleen als je dit geld weer wil laten overschrijven naar je bankrekening moet je dacht ik betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:57:
Ik bedoelde niet eens op de klomp eigenlijk had het een beetje duidelijker moeten maken, maar ik neem aan dat er een soort brief bij komt, aangeboden namens de volgende backers... bla bla.
Dat had ik inderdaad al aangegeven dat ik er een begeleidende brief bij zal stoppen met alle contributing personen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Basekid schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:41:
Paypal is misschien het fijnst dan?
Gaat voor mij niet werken, liever bank overboeking.
AndrewBourgeois schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:59:
De Dogfighting Module zal niet meteen voor iedereen beschikbaar zijn.
Sommigen gaan nog een paar weken extra mogen wachten.
Ze zijn er nog niet aan uit wie als eerste zal mogen testen, maar er is sprake original backers, subscribers en "belangrijke mensen" eerst.

Bron: http://www.twitch.tv/geekdomo/b/519001941 (een interview met Erin Roberts)

Ik hoop dat ze de "new backers" zoals ik single-player laten spelen.
Denk dat we hier toch wel een x-aantal subscribers/orginal backers/veteran backers hebben om iedereen op de hoogte te houden.

[ Voor 62% gewijzigd door Ashrah op 17-04-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik ben idd erg benieuwd hoe het zal gaan, vooral omdat in de laatste DFM filmpjes ik het erg 'houterig' vond overkomen. Het 'probleem' is ook een beetje dat het binnen de constraints van het hele SC universum zal gebalanced worden: voor een DFM iets is er niks mis mee dat je met een paar goedgemikte schoten je tegenstander hebt vernietigd, en die 30 seconde later weer rondvliegt. Maar als je in de PU je schip hebt wil je niet dat die binnen 10 seconde vernietigd is, dan moeten gevechten langer duren.

Ook benieuwd wat de beste/handigste besturingsmethode gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
Zou ook graag een beidrage leveren, maar een gewoon bankrekeningnummer heeft wel mijn voorkeur, zeg maar euries en waar het heenmoet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntoineS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Heb helaas ook geen paypall, dus ook bank voor mij. Ziet er wel leuk uit die klompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

We wachten nog even op terugkoppeling van de drukker of het ontwerp zo kan als voorgesteld en dan gaan we door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Ik heb het definitieve ontwerp al doorgestuurd. Het schijnt te kunnen.... Fingers crossed. Hij wacht alleen nog op jouw offertebevestiging en betaling Irc.....

Het lijkt erop dat het goed gaat komen.... :)

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Prima, dan zal ik vanavond (zoals beloofd) de inschrijving sluiten en de boel opstarten kwa betalingen.

Het bedrag is nu 1.67 met de mensen die meedoen. Ik verwacht dat er op zijn minst zo'n 7 mensen niet zullen betalen, dus ik loop wel enig financieel risico. Daarom stel ik voor dat het bedrag +25% (wat ongeveer 40 cent is) wordt, wat slechts een kwart biertje voor jullie meer is, maar voor mij een hoop scheelt mocht het iets anders verlopen kwa betalingen.

*ps. wat er overblijft is dan onkostenvergoeding/risicogeld/prijsveranderingen
*Als minder betalen dan waar ik nu voor *verzekerd* ben, dan zal ik het geld bij die mensen terugstorten.
* Ik zal van de aangeschafte goederen de bonnetjes ook presenteren natuurlijk.

Iemand bezwaar hiertegen?

[ Voor 87% gewijzigd door Ircghost op 18-04-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Miss handig om even een google docs dingetje op te zetten waar mensen dan aan kunnen geven of ze al betaald hebben, scheelt een hoop berichten/PM's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik was even aan het stunten met Google docs (nog nooit eerder mee gewerkt), maar hij is nu alvast beschikbaar. Ik heb twee kolommen open gelaten. Een waar jullie naam staat zoals ingeschreven bij de bank en of jullie het hebben overgemaakt. Ik zal het later nog controleren en dat dan bevestigen in het document

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ircghost schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:34:
Prima, dan zal ik vanavond (zoals beloofd) de inschrijving sluiten en de boel opstarten kwa betalingen.

Het bedrag is nu 1.67 met de mensen die meedoen. Ik verwacht dat er op zijn minst zo'n 7 mensen niet zullen betalen, dus ik loop wel enig financieel risico. Daarom stel ik voor dat het bedrag 2.25 wordt, wat slechts een kwart biertje voor jullie meer is, maar voor mij een hoop scheelt mocht het iets anders verlopen kwa betalingen.

Iemand bezwaar hiertegen?
Ik zou je post met het lijstje van deelnemers nog eens bekijken ;) Volgens mij is je bewerking wat misgelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha woops, thanks!

--------

Heb even de link member only gemaakt

[ Voor 57% gewijzigd door Ircghost op 18-04-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ircghost schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:34:
Haha woops, thanks!

--------

Heb even de link member only gemaakt
Voor de duidelijkheid, je kunt alleen mee doen via paypal ?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nee, bij nader inzien is het handiger om het maar gewoon te doen via mijn normale rekeningnummer :). Die zal ik vanavond via de DM kenbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ircghost schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:46:
Nee, bij nader inzien is het handiger om het maar gewoon te doen via mijn normale rekeningnummer :). Die zal ik vanavond via de DM kenbaar maken.
Ok dan mag je mij ook op de lijst zetten om mee te betalen. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ircghost schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:46:
Ik neem aan dat alle mensen die hebben aangegeven mee te willen betalen die DM krijgen?
Weet niet eens meer hoeveel ik zou geven, maar komt wel goed :X

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Renquin schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:16:
[...]

Ik neem aan dat alle mensen die hebben aangegeven mee te willen betalen die DM krijgen?
Weet niet eens meer hoeveel ik zou geven, maar komt wel goed :X
Het is echt een klein bedrag geworden (onder de 2 euro). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het echte bedrag is 1.67, maar zoals ik hierboven beschreef (Ircghost in "[PC] Star Citizen - Deel 2") verwacht ik dat enkele mensen niet gaan betalen. Daardoor loop ik een risico, daarom heb ik voorgesteld om het +25% te maken. Zodat bij eventuele wanbetalers of prijsafwijkingen ik niet degene ben die het gat moet dichten.

Overigens 25% klinkt erger dan het is maar het wordt dus zo'n €2,- ipv 1.57, dus valt wel mee :).

Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog wat kosten aan benzine om hier en daar de dingen te regelen etc. Ik ga er hoe dan ook niet op vooruit :P

---
Zal zodra de insluiting eindigd vanavond rond 8 de eindstand opmaken en het bedrag + rekeningnummer rondsturen in de DM naar de juiste personen. Dus verwacht ergens in de loop van de avond een bericht.

---
Heb je 2e notering verwijderd JCbelt

[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 18-04-2014 16:37 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.