Uiteraard, maar dat zijn digitale inputs, geen analoge, daarmee heb je altijd minder nauwkeurigheid.Metalkai schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:42:
[...]
Daarom speel je nooit met alleen de muis. Vaak ligt de yaw en pitch op de muiscontrols, en dan roll controls op de keyboard.
Joystick kan, maar of één hand joystick, andere hand toetsenbord zo geweldig werkt weet ik ook niet. Je hebt wel 3-assige joysticks natuurlijk, maar je derde as (yaw) is dan meestal niet heel handig, vooral van wat ik tot nu toe het idee kreeg dat tov flight sims het veel belangrijker is in SC.
Dan zou het mij niet verbazen als voor single seater dogfights een controller toch de beste optie zal zijn. Vooral omdat ik mijn twijfels heb hoeveel je dan wilt gaan kloten met je schilden enzo. Bij de grotere schepen zeker, maar bij een klein schip zou het mij niet verbazen als het veel nuttiger is om te voorkomen dat je tegenstander achter je komt te vliegen, en te zorgen dat jij wel achter je tegenstander komt, dan dat je wat extra treffers kan accepteren.