[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.885 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-08 17:10
Goed bezig Ircghost, ik heb overigens even gekeken naar de file op Google docs en ik zie dat ik er 2x tussensta:P Dat is misschien niet helemaal de bedoeling;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ircghost schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:25:
Het echte bedrag is 1.67, maar zoals ik hierboven beschreef (Ircghost in "[PC] Star Citizen - Deel 2") verwacht ik dat enkele mensen niet gaan betalen. Daardoor loop ik een risico, daarom heb ik voorgesteld om het +25% te maken. Zodat bij eventuele wanbetalers of prijsafwijkingen ik niet degene ben die het gat moet dichten.

Overigens 25% klinkt erger dan het is maar het wordt dus zo'n €2,- ipv 1.57, dus valt wel mee :).

Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog wat kosten aan benzine om hier en daar de dingen te regelen etc. Ik ga er hoe dan ook niet op vooruit :P

---
Zal zodra de insluiting eindigd vanavond rond 8 de eindstand opmaken en het bedrag + rekeningnummer rondsturen in de DM naar de juiste personen. Dus verwacht ergens in de loop van de avond een bericht.

---
Heb je 2e notering verwijderd JCbelt
Valt me op dat ik niet op de lijst sta.
Zal wel een vermelding ergens gemist hebben...
Voeg me aub toe, dan maak ik het over als ik je rekeningnummer door heb gekregen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik was nog even aan het gamen (DCS!!) dus je hebt geluk, ik ga nu de DM's eruit sturen met jou erin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens Ben in de chatroll schijnbaar morgen (zaterdag) extra DFM footage.

https://forums.robertsspa...-saturday-just-fyi#latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

@ chilled, zet je dm even aan aub. Je hebt dat uitstaan
@ Rephlexer, idem.
@ thinkingaboutit. idem

Kunnen jullie mij een dm sturen wanneer jullie zover zijn?

[ Voor 49% gewijzigd door Ircghost op 19-04-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zal het vandaag of morgen overmaken. Realiseer je wel dat je in principe overschrijvingen sowieso pas op zijn vroegst dinsdag ziet omdat dat de eerste werkdag is en er dan pas tussen de banken verevent wordt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hmm, had even geen rekening gehouden met de feestdagen. Ik zal indien nodig de deadline verschuiven met 1 dag. Thanks voor de opmerking :).

Ps, als je graag je RSI naam op de brief wilt hebben dm mij die dan even of zet in de zojuist toegevoegde tabel in de spreadsheet. Dan zal ik daar rekening mee houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 19-04-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Scheelt weer dat ik dezelfde naam heb :+

Zal het geld zsm overmaken!

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bankopdracht is net gemaakt, zal dinsdag/woensdag wel overgemaakt zijn. :)
Mijn naam moet niet te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

haha, wordt heel lastig denk ik. :P Heb overigens net even gevraagd om zijn schoenmaat, leek me wel zo leuk als het de juiste maat is. Daarnaast heb ik verder totaal niks erover gezegd dus de verassing is nog steeds aan onze kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is jammer dat de DM geen emailnotificatie heeft, een aantal mensen zal het waarschijnlijk laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jup, maar daar kan ik niet zoveel aan doen. Ik heb redelijk duidelijk aangegeven wat er gebeurt toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04:30

Kingpinda

Citizenship is earned.

damn ik moet meer kijken hier. begrijp ik goed dat jullie jenever en wafels enzo willen opsturen naar cloud imperium?

Mag ik nog meedoen?
kan vanavond meteen overmaken

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Rond YouTube: Wingman's Hangar ep065 . April 16,2014 15:00 pakken ze weer wat gifts uit, hoe gaaf zou het zijn als ze ook ons cadeau even snel bespreken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ze hebben trouwens pas 42.5 miljoen dollar. Dat is natuurlijk te weinig. Hebben jullie allemaal al een Drake Interplanetary Hoody gekocht?

Gisteren die van mij ontvangen :) voor 35 dollar incl verzendkosten is het van ontzettend goeie kwaliteit :) Heerlijke hoody :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
Kingpinda schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:49:
Ze hebben trouwens pas 42.5 miljoen dollar. Dat is natuurlijk te weinig. Hebben jullie allemaal al een Drake Interplanetary Hoody gekocht?

Gisteren die van mij ontvangen :) voor 35 dollar incl verzendkosten is het van ontzettend goeie kwaliteit :) Heerlijke hoody :)
Hoe zit het met de maatvoering? Vallen ze groot of klein? Zit erover te denken om er 1 te bestellen maar ben bang dat de maten niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Maten vallen iets groter volgens mij. De maten op de site eu en us zijn wel redelijk accuraat. Ik heb een beetje een buik en L zit prima. lekker ietsjes ruim wat wel fijn is met hoodies. Ik zou zelfs een m denk ik aan kunnen maar heb liever iets te los dan te strak. Een europese M zou ik helaas niet meer aankunnen denk ik :p te veel bier.

Maar gelukkig dat er alleen nog L en XL is. dat maakte mijn keuze wat makkelijker. Mijn vriendin heeft mij opgemeten en heb de size gekozen die een stukje groter is dan mijn maten. wat toevallig dus de L was.

1 april besteld en gisteren binnen gekregen. dus wel redelijk vanuit china. Track en trace is alleen niet zo informerend. Sowieso vertalen uit chinees en bericht is verstuurd blijkt dan pakketje is verstuurd te zijn :p

Nu nog wachten op mijn Basic Patches voor op mijn leren jas :) nog geen track en trace maar zal waarschijnlijk wel wat uitgesteld worden. Ze zeiden medio april.

[ Voor 25% gewijzigd door Kingpinda op 20-04-2014 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe footage van de dfm is online, erg vet, inclusief wat EVA gameplay. :)

https://robertsspaceindus...ander-PAX-East-And-Beyond

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:54:

Very nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:54:

Cool.

CZ blijft toch echt het meest exiting en inspirerende game ontwikkeltraject dat ik ken. _/-\o_

Filmpje zet me iig wel weer met beide benen op aarde, het is allemaal supercool maar ook extreem Alpha als je het mij vraagt.

Eigenlijk zou er nog een optie moeten komen dat als je de hangar in gaat je klompen klaar staan om aan te trekken :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
Even over die Hoodies.
Op de site staat:

Each hoodie costs about $20 to ship (worldwide) including tracking so we’ve made the hoodies $65 each including worldwide shipping (so $45 + $20)

Dat is wel een iets ander bedrag dan $35 inclusief verzenden.
Klopt die $35 dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik volgde dit topic.. maar laatste tijd niet meer. NU heb ik geen zin alles door te geven .. Maar waarom zitten de meeste hier nu IRC 2 euro te lappen :) heeft hij iets wat de rest niet kan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Gaat om een cadeautje die hij besteld en regelt :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IRC is een soort Chris Roberts, je blijft er maar geld heen smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Jammer dat ik mijn pakket niet meer kan omsmelten :(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Laatst online: 18-09 11:45
Kingpinda schreef op zondag 20 april 2014 @ 04:09:
Maten vallen iets groter volgens mij. De maten op de site eu en us zijn wel redelijk accuraat. Ik heb een beetje een buik en L zit prima. lekker ietsjes ruim wat wel fijn is met hoodies. Ik zou zelfs een m denk ik aan kunnen maar heb liever iets te los dan te strak. Een europese M zou ik helaas niet meer aankunnen denk ik :p te veel bier.

Maar gelukkig dat er alleen nog L en XL is. dat maakte mijn keuze wat makkelijker. Mijn vriendin heeft mij opgemeten en heb de size gekozen die een stukje groter is dan mijn maten. wat toevallig dus de L was.

1 april besteld en gisteren binnen gekregen. dus wel redelijk vanuit china. Track en trace is alleen niet zo informerend. Sowieso vertalen uit chinees en bericht is verstuurd blijkt dan pakketje is verstuurd te zijn :p

Nu nog wachten op mijn Basic Patches voor op mijn leren jas :) nog geen track en trace maar zal waarschijnlijk wel wat uitgesteld worden. Ze zeiden medio april.
Ok, dus als ik zelf aan de Europese XL zit(ook iets met een buikje O-)) doe ik er verstandig aan om een L te nemen? Als ik hier een XL neem heb ik altijd nog wel iets ruimte maar L zit te strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:32:
IRC is een soort Chris Roberts, je blijft er maar geld heen smijten.
Hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jorrie schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:37:
Jammer dat ik mijn pakket niet meer kan omsmelten :(
Omdat je dan geen Alpha slot meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Klopt :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
Toch maar zo'n Hoodie besteld. $35 is maar zo'n €26.
Als ze 'm daarvoor naar Nederland sturen is het een stuk goedkoper dat wat er op de site over vermeld wordt.

"Each hoodie costs about $20 to ship (worldwide) including tracking so we’ve made the hoodies $65 each including worldwide shipping (so $45 + $20)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Volgens mij hebben de hoodies een tijdje geleden een discount gekregen, vandaar dat de prijs niet meer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

ja klopt. was in het verleden 65 dollar. Maar ze willen ruimte in hun magazijn voor andere merchandise :)

@sgtpoen: ik zal iig die maathouding aanhouden die onder de hoodies staat en die maten bij jezelf op meten. Ik heb voor de zekerheid mijn buikomtrek ook opgemeten en gekeken dat die niet veel strakker is dan chest maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zo, die hoody toch ook maar besteld.
Had nog een nieuwe nodig, dus waarom niet ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm zijn wel erg mooie hoodies... maarja ik wil juist van hoodies af, heb er al te veel :(

Lastig, lastig...

edit: toch maar een L besteld. Dacht dat er naast de 35 dollar nog 20 bij komt. Maar dat is dus niet zo :)

[ Voor 33% gewijzigd door Basekid op 21-04-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
Metalkai schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:45:
Volgens mij hebben de hoodies een tijdje geleden een discount gekregen, vandaar dat de prijs niet meer klopt.
Goh, en geen flame war op het SC forum van de mensen die er het volle pond voor betaald hebben en geld terugeisen?
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
roepie88 schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:16:
[...]

Goh, en geen flame war op het SC forum van de mensen die er het volle pond voor betaald hebben en geld terugeisen?
>:)
Weinig kans bij de SC community voor zover ik die heb gezien tot nu toe.
Iedereen gunt RSI het geld, om het spel maar zo goed als mogelijk te maken :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
Weinig kans? Heel misschien niet bij Add Ons hoewel daarvan maar heel weinig aan de strijkstok blijft hangen (productiekosten en verzendkosten moet RSI ook betalen)

Verder is het daar één grote flame war als er weer wat nieuws getoond of gezegd wordt.
3PV, Damage numbers, KB/mouse controls, P2W, vertraagde DFM, gefaseerde toegang DFM om er maar een paar te noemen.
Helaas, meer dan genoeg "I am disappointed and want my money back" posts daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De (beloofde) betalingen gaan opzich goed, ik heb ondertussen van 5 mensen daadwerkelijk het geld ontvangen.

De volgende personen hebben nog niet gereageerd / overgemaakt volgens Google Docs;

kaas3000
AndrewBourgeois
batumulia
_Dune_
Wilde
Ashrah
WimPliers
Standby
Rephlexer
Kipkruide

Er is al wel geld genoeg, dus ik wacht nog even tot ik hopelijk een schoenmaat ontvang. Anders ga ik uiterlijk morgen rond 5 uur de klompen bestellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
roepie88 schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:55:
Helaas, meer dan genoeg "I am disappointed and want my money back" posts daar.
Posts die zo beginnen/eindigen let ik sowieso al niet op.
Je weet waar je aan begint als je een game "koopt" die nog niet uit is.
Go with it or stfu is het dan naar mijn mening.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik snap dat mensen disappointed kunnen zijn, iedereen heeft een bepaald idee van te voren en het kan zijn dat diens individuele verwachtingen niet worden waargemaakt. Maar geld vragen is dan weer onzinnig, je wist waar je aan begon toen je begon met backen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:05:
De (beloofde) betalingen gaan opzich goed, ik heb ondertussen van 5 mensen daadwerkelijk het geld ontvangen.

De volgende personen hebben nog niet gereageerd / overgemaakt volgens Google Docs;

kaas3000
AndrewBourgeois
batumulia
_Dune_
Wilde
Ashrah
WimPliers
Standby
Rephlexer
Kipkruide

Er is al wel geld genoeg, dus ik wacht nog even tot ik hopelijk een schoenmaat ontvang. Anders ga ik uiterlijk morgen rond 5 uur de klompen bestellen :).
Dit hele Paasweekend vinden er geen betalingen plaats tussen banken onderling. Als iemand vrijdag geld overgemaakt heeft naar jou die bij een andere bank zit krijg je dat pas morgen bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Renquin schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:04:
[...]

Posts die zo beginnen/eindigen let ik sowieso al niet op.
Je weet waar je aan begint als je een game "koopt" die nog niet uit is.
Go with it or stfu is het dan naar mijn mening.
Jammer genoeg weten veel mensen niet eens waar ze aan beginnen. Ze doen totaal geen research, kopen het spel met de verwachting dat het al klaar is. En dan natuurlijk CIG de schuld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
En jammer genoeg zijn er hoopjes mensen die van mening zijn alle wijsheid in pacht te hebben en eisen om iets wel of niet op te nemen in Star Citizen.
Helemaal erg wordt het als ze ook nog eens namens de hele community denken te spreken.

De stortvloed van commentaar als de DFM uitkomt is niet te overzien.
Dat gaat uiteenlopen van scheldkanonnades over bugs,performance en stabiliteit (niet meer dan logisch in een alpha) tot dreigementen en terugeisen van pledge money omdat het niet is wat men ervan had verwacht.

En ondertussen blijven wij, nuchtere Hollanders, geduldig wachten tot we dit geweldige spel, module na module kunnen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik heb het gevoel dat de mensen op de fora of Chris Roberts worshippers zijn of grote zeurders die niet snappen wat een pre alpha is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de rest post gewoon niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Dat CR als heilige wordt gezien is soms ook ernstig 8)7

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

engessa schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:42:
[...]
Dit hele Paasweekend vinden er geen betalingen plaats tussen banken onderling. Als iemand vrijdag geld overgemaakt heeft naar jou die bij een andere bank zit krijg je dat pas morgen bijgeschreven.
I know, ik heb het er ook alleen over dat mensen hebben aangegeven dat ze het hebben overgemaakt. :) Van deze mensen heb ik nog niks gehoord bedoel ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Basekid schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:38:
Ik heb het gevoel dat de mensen op de fora of Chris Roberts worshippers zijn of grote zeurders die niet snappen wat een pre alpha is.
En ook weer zeurders die niet snappen dat een pre-alpha geen reden is dat je niet je mening kan uiten op iets (overigens bedoel ik jou niet hier mee! Maar mensen op SC forum).

Bijvoorbeeld de DFM demo liet zien dat die Hornet wel heel weinig inertia had, en daar klaagde mensen over. Oké dat had wat minder klagend gemogen, maar zulke feedback lijkt mij verder prima. Echter zeggen dat je je geld daarom terug wilt is weer idioot, want het is een pre-alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Goede kritiek is geen zeuren :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
engessa schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:42:
[...]
Inderdaad. Ondertussen wel even de Google doc ingevuld :).

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Ircghost schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:05:

kaas3000
AndrewBourgeois
batumulia
_Dune_
Wilde
Ashrah
WimPliers
Standby
Rephlexer
Kipkruide

Zoals we hadden besproken in DM ik maak het Dinsdag avond over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

I know, ik gaf gewoon een overzicht :).

Goed nieuws overigens, heb de schoenmaat gekregen. Dus kunnen nu een accurate klomp bestellen!

Cloud Imperium Games (Cloud Imperium Games)

Apr 21 17:41

Hi there,

Intriguing! Chris wears a size US 10.5 shoe.

Best,
Alexis
Cloud Imperium Games

Ga ik morgen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Haha mooi dat dat bekend is. Ben benieuwd wat hij er van vindt :D

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Rofl @ "Intriguing" :D
Verder mooi om te lezen dat er al genoeg geld is om het cadeau sowieso te maken/versturen!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Haha hoe is Alexis daar achter gekomen :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sissors schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:28:
[...]

En ook weer zeurders die niet snappen dat een pre-alpha geen reden is dat je niet je mening kan uiten op iets (overigens bedoel ik jou niet hier mee! Maar mensen op SC forum).

Bijvoorbeeld de DFM demo liet zien dat die Hornet wel heel weinig inertia had, en daar klaagde mensen over. Oké dat had wat minder klagend gemogen, maar zulke feedback lijkt mij verder prima. Echter zeggen dat je je geld daarom terug wilt is weer idioot, want het is een pre-alpha.
Het probleem ligt volgens mij vooral bij de mensen die echt gewoon zeuren. Onderbouwde kritiek is natuurlijk goed, en dat wil je ook hebben. Maar als mensen alleen maar gaan van "I don't like this! Waaaaah!", dan mag je het gerust als zeuren beschouwen :P

Ik ben benieuwd wat het gaat worden met die klomp. Ik doe zelf niet mee, maar ben toch wel nieuwsgierig naar het eindresulaat. Misschien zullen we het binnenkort wel op een 10ftC episode zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Metalkai op 22-04-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Laatst online: 06-09 14:39
Als die klompen aka "GOT Dutch Space Boots" inderdaad 'intriguing' zijn, bestel ik ook één paar....

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is een goede naam trouwens! Zal ik ze zo omschrijven in de brief? Als GOT Dutch Space Boots? :)

Ik heb ze overigens niet verteld wat, alleen dat we voor een leuk project zijn schoenmaat nodig hebben, ze moeten dus nog verrast worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Ik vind dat een prima naam met een mooie inside joke/referentie. :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Wie weet maken ze die klompen wel ingame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

naar aanleiding van 10ftC van gisteren heb ik in game ideas "nieuw" topic aangemaakt aangaande de 300i. Chris was niet op de hoogte dat er wel degelijk discussie is op het forum betreft de 300i en het interior en cargo probleem. Dus als je je voelt geroepen om mee te doen met de discussie en of ideeen aan te brengen dan graag. 300i krijgt in ieder geval een "makeover" om recht te trekken naar de schepen die onlangs zijn uitgebracht.

edit: oh ja mijn star citizen naam is hete moeder. oftewel [54-year-old]HOTMOM

[ Voor 8% gewijzigd door Kingpinda op 22-04-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Ircghost schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:46:
Dat is een goede naam trouwens! Zal ik ze zo omschrijven in de brief? Als GOT Dutch Space Boots? :)
Goed plan Irc :)

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Inderdaad.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kingpinda schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:35:
naar aanleiding van 10ftC van gisteren heb ik in game ideas "nieuw" topic aangemaakt aangaande de 300i. Chris was niet op de hoogte dat er wel degelijk discussie is op het forum betreft de 300i en het interior en cargo probleem. Dus als je je voelt geroepen om mee te doen met de discussie en of ideeen aan te brengen dan graag. 300i krijgt in ieder geval een "makeover" om recht te trekken naar de schepen die onlangs zijn uitgebracht.

Interessant.. Over de 300i gesproken.. Volgens dit overzicht zou je bij de 300i Alpha access moeten krijgen.

Ik zie dat echter nergens meer op de site, ook niet bij de allerduurste opties.
Zit dit er wel bij als ik deze nu pledge? Recentelijk in dit topic gelezen dat de Alpha tickets bijna op waren, maar zie nergens de voortgang daarvan.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De alpha tickets zijn nu volledig op. De enige manier om nog toegang te krijgen tot de alpha en beta onderdelen, is om per nieuwe release (combat module - SQ42 - persistent beta etc) toegang te kopen a la ongeveer 4,- voor dat gehele deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Alpha tickets zijn op sinds een paar dagen. Er zit dus geen Alpha Access meer bij de packages. Wel kun je voor $5 een Arena Commander Pass kopen zodat je alsnog toegang hebt tot o.a. de DFM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Kingpinda schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:35:

Zolang ze het schip niet 100% om gooien, vind ik het best. Heb juist zelf dit schip gekozen omdat het redelijk wendbaar is + wat firepower heeft.
(of ik heb me totaal vergist :+ )

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Kwam er nog veel boeiend uit de 10 for the chairman? Ik heb geen tijd om te kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Basekid schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:20:
Kwam er nog veel boeiend uit de 10 for the chairman? Ik heb geen tijd om te kijken :(
O.a. manier van vliegen, RSI 300i, RSI M50, ship damage, Organizations.

Samenvatting op Reddit:
How will navigation or “astrogation” be handled in Star Citizen?
Navigation will be done via nav points in system, similar to Privateer. Nav points could be planets, asteroid fields, jump points, etc. It is kind of similar to GPS unit’s points of interest. For discovered/explored systems, the nav computer will already know pre-existing nav points. However, as you do exploration and discover new derelict ships, asteroid fields and other items, new nav points will be added to your nav computer.

Will we be able to directly control the movements as well as Pitch/Roll/Yaw/ace/decal? Will we have 6 DoF independent of fly by wire being active or not? Would a dual joystick setup be possible and configurable for this freedom of movement?
We will most likely not have direct control over the maneuvering thrusters because it would impossible to control without the IFCS (Intelligent Flight Control System)/fly by wire/computer assistance. Note: See the DFM video from the weekend to see the 6 DOF movement)

I was wondering if the Origin 300i and other models are being tweaked to incorporate some of the community suggested changes, if so what changes will you make and how far in the works is it?
The Connie is going through a redesign. The 300i is going through a redesign as well mainly because of the cargo hold. CIG is leaning towards having cargo attached outside the hull and the cargo mechanics are a WIP.

How is the work on the Origin M50 coming along?
The M50 is in the process of modeling in CryEngine and we should see it soon, but not next week soon. The M50 will have a Formula 1 + exotic car look.

So it seems like SQ42 may throw you in somewhat at the deep end, looking at the mining station forage… and it got me thinking about how to become a better pilot. Most games have some kind of tutorial element either incorporated to the first few missions or as an option. What do you plan for Star Citizen in this regard?
The DFM/Arena Commander will serve as the tutorial in the PU. In SQ42, they will have a tutorial like system in fiction (personal note: this would likely be something like Pilot Qualifications Test, kind of like in Freespace 2).

How will the economy in the PU handle inflation? Players always want to feel like ther’e getting ahead for their time spent, and never want to lose something they have “earned”. Money sinks like rent, repair cost, taxes, etc have been denounced by players in other MMOs. Without countermeasures, inflation will eventually destroy the game. Howe will Star Citizen get the players to swallow the bitter pill for long term health?
The PU will be based similar to the real world. Think of the “money sinks” as “running costs” for example, the cost of fuel, taxes, rent, repair bills, etc just like in the real world. The cost of taxes and such will depend on the system security. For example, high security UEE space will have higher taxes because the local law enforcement provides protection. However, in lower security space, taxes will be lower because of the lack of protection. CIG is almost ready to test some of these mechanics in house soon.

Will the weapons produced for TNGS be available for purchase? If so when?
There are currently no solid plans to implement the weapons from the teams in game. CIG will take adding weapons under consideration, but no guarantee. However, CIG is definitely planning on implementing the winning ship of the TNGS competition in game. Also, because some of the ships are quite amazing, CIG may have additional ships from TNGS added to the game as well. For example, in American Idol although only one wins, the top three or so people land record deals.

Can we mount Class 4 turrets on a Class 5 hardpoints if we’re willing to sacrifice firepower for remote control? Related to that, can we slave Class 4 turrets to particular gunnery stations?
You can definitely slave Class 4 turrets to gunnery stations. The Class 4 weapons on Class 5 hard points will be dependent on a ship by ship basis.

With the damage states on the Hornet, I was wondering about the larger ships/capital ships. It sounds like a ton of work to do that detail of destruction for a little fighter, but can we expect a similar simulation on the Idris or Bengal?
Yes. You can expect similar level of detail, but they are concerned about making it as detailed as the Hornet damage states due to time/work issues. CIG is currently doing R&D on a procedural type system for this.

We know that Orgs will be able to tax its members, but where will that income come from? Will the Org tool cater to setting up salaries, bonuses, lump sum payouts, etc?
The Org income will come from the members in whichever way the Org member makes their money, be it through trading, transporting, missions, or bounties. There will be a way for the Orgs to pay out to members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb zojuist de order bevestigd, dus nu in afwachting van overige vragen van de kant van de drukker en dan worden ze gemaakt :).

--
Er stonden net opeens 20 betalingen op mijn rekening, dus dat gaat mooi! Heb alleen volgens mij een overboeking gekregen op een andere naam dan is opgegven, maar dat kijk ik nog wel even aan.

p.s. Zodra alles klaar is maak ik een offline kopie van het bestand en zal daarna het bestand verwijderen vanwege naamsgevoeligheid etc :). Heb degene die al bevestigd zijn al verwijderd.

[ Voor 21% gewijzigd door Ircghost op 22-04-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Helemaal prima en een leuke naam voor de klompen, heb de klompen zelf nog niet gezien overigens :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ze hebben een tijdje hier in het forum staan, maar drogeworst wilde ze volgens mij niet hier laten staan (hij is een designer) dus hij snijdt zichzelf in de vingers als hij het langer laat staan gok ik zo.

Meerdere mensen hebben het wel gezien en de ontvangst was positief :), ik weet zeker dat je het mooi vindt!

* was een paar 't's vergeten... O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 22-04-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Ik gok erop dat de klompen mooi afgeleverd gaan worden. Dan zullen er genoeg foto's geplaatst worden schat ik zo :)

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ongetwijfeld! Ben erg benieuwd. Wanneer ging je ook alweer? :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

16 juni naar Florida, maar kom 22 juni aan in Austin. Geef me even een week om te settlen, dus gok de week van 27 juni :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Wanneer konden die klompen geleverd worden trouwens?

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb nog geen reactie, zodra ik een update heb zal ik het meteen laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ok dit is me te ver naar het hoofd gestegen.. ik droomde dat we de klompen met zn allen tijdens de echte DFM reveal aan CR gingen geven. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Hahaha, daar kan ik dan wel om lachen :)

Maar goed, ben wel echt benieuwd wat ze er van gaan vinden. En of tie ze ook echt gaat dragen of ergens (zichtbaar) neer gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ultiem zou zijn als alle "gevers" ze exclusief ingame krijgen incl. LTI :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik gok dat ze met zo'n origineel cadeau er zeker wel even aandact aan geven bij het unpacking :). Het mooiste zou zijn als ze digitaal worden gemaakt, dat zou echt te mooi voor woorden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

Als iemand al een model in de Crysis engine maakt, kan die op USB-stick mee. :D

[ Voor 1% gewijzigd door TNJ op 23-04-2014 12:18 . Reden: y ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
Hahaha, even aan het bijlezen. Lekker actief forum zo.
De GOT Dutch Space Boots! Geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als Wimpliers en Rephlexer niet voor aankomende vrijdag hebben gereageerd of overgemaakt haal ik ze van lijst, iemand bezwaar daar tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37
Je zou ze nog even een herinnering DM kunnen sturen maar idd je gaat er ook niet eeuwig op wachten.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
T/m vrijdag de kans geven te reageren lijkt me lang genoeg ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb al een herinnering gestuurd aan wimpliers, rephlexer heeft geen dm mogelijkheden.

Wimpliers heeft net gereageerd op mijn dm zie ik :)

[ Voor 23% gewijzigd door Ircghost op 23-04-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Help!!!! schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:10:
Ultiem zou zijn als alle "gevers" ze exclusief ingame krijgen incl. LTI :P
GOT Dutch Space Boots
Item level: max
Item quality: Legendary
Special abilities:
- "Bengal Morph"- every 30 minutes (instant port Bengal Class Carrier including 755 allies to your location)
- "Star of God" - 5 seconds God Mode. Timer: 1 hour

Additional:
- "Flying Dutchmen" - Speed x 10
- "Pass The Dutchie on the Left Hand Side" - Charisma +10

thanks Irc :D

[ Voor 8% gewijzigd door drogeworst op 23-04-2014 16:11 ]

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Charisma +10 due to believed possession of weed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PAX South in San Antonio announced for January 23-25 2015
Dat is op iets twee uur rijden vanaf Austin waar CIG dus zit. Benieuwd wat ze dan aan gaan kondigen, ik verwacht dat ze daar wel zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik zie dat men op mijn overschrijving aan het wachten is.
Mijn excuses maar heb nog geen details ontvangen....

Eens ik die weet betaal ik asap.

Wat bedoel je met geen DM mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

drogeworst schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:58:
[...]

GOT Dutch Space Boots
Item level: max
Item quality: Legendary
Special abilities:
- "Bengal Morph"- every 30 minutes (instant port Bengal Class Carrier including 755 allies to your location)
- "Star of God" - 5 seconds God Mode. Timer: 1 hour

Additional:
- "Flying Dutchmen" - Speed x 10
- "Pass The Dutchie on the Left Hand Side" - Charisma +10

thanks Irc :D
LOL _/-\o_

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Rephlexer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:26:
Ik zie dat men op mijn overschrijving aan het wachten is.
Mijn excuses maar heb nog geen details ontvangen....

Eens ik die weet betaal ik asap.

Wat bedoel je met geen DM mogelijkheden?
Wat ik bedoelde is dat wanneer ik jouw naam (samen met Chilled en nog een ander) invulde ik de response van de server terugkreeg dat jullie hebben aangegeven geen DM's te willen ontvangen. Dan wordt je naam ook verwijderd uit de lijst, dus kon het ook niet forceren. Maar het werkt dus nu wel, chilled zei dat het bij hem ook gewoon aanstond.. dus t.net was weer lekker bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Nog mensen die zo Wingmans hangar gaan kijken? Misschien leuk om dan in IRC te gaan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:15

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:59:
Nog mensen die zo Wingmans hangar gaan kijken? Misschien leuk om dan in IRC te gaan zitten :)
Wat is de naam eigenlijk van het twitch kanaal? Ik kan deze namelijk niet vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 19:13
Ircghost schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:03:
Ik gok dat ze met zo'n origineel cadeau er zeker wel even aandact aan geven bij het unpacking :). Het mooiste zou zijn als ze digitaal worden gemaakt, dat zou echt te mooi voor woorden zijn!
Ik had ook ooit aangegeven wel mee te willen werken aan dat cadeau voor CS crew.
Was waarschijnlijk alleen in de toen geposte poll.

Laat maar weten als je nog wat crowdfunding kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Case_C schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:25:
[...]

Wat is de naam eigenlijk van het twitch kanaal? Ik kan deze namelijk niet vinden op de site.
http://www.twitch.tv/roberts_space_ind_ch_1

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 00:12

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Vind de "Dutch Space boots" nu al geslaagd. Helemaal top als we daarmee onze 5 minutes of Fame in de WMH halen :-)
Pagina: 1 ... 32 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.