[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 10:17
Ircghost schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:12:
[...]

Kun je ons aub allemaal even vertellen waar jij je geld hebt staan? Mijn bank zit op 1,1% rente haha :P
Haha okee, ik heb 't even nagekeken en ik zit zowaar op 1,6%. :X

Maar voordat we helemaal ontsporen maar even een bruggetje: Ik hoop dat de banken in Star Citizen wat guller zijn met de rente ;) Ik ben erg benieuwd hoe de economie in Star Citizen in detail gaat werken. Ze willen er een hoop simulatie in stoppen. Waar ik vooral benieuwd naar ben is of het als spelers mogelijk is om daar blijvend iets aan te veranderen. Het is één ding om iedere planeet een eigen economisch sfeertje te geven. Het is heel wat anders om de spelers in staat te stellen daar ingrijpende wijzigingen in aan te brengen en de spelwereld daadwerkelijk te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Hij draait ook wel een aardig dikke resolutie zo op 3 schermen. Denk dat het nog geen eens zo'n enorme overkill is. Neemt niet weg dat als het antwoord nee is, hij er idd weinig mee kan dan wachten tot hij 3 Titan Z's erin kan prikken :+

Zal t met mijn systeempje (i7 4770, 8gb, 660ti) ook wat naar beneden moeten schroeven. Maar andere games draait ie tot nu toe nog prima, dus hou t hier nog even bij. Prik er tegen de tijd van de release wel een nieuw videokaartje in en wat geheugen erbij (proc. moet ik toch nog wel even mee voort kunnen gok ik) en dan kijken we dan wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Oh hij heeft absoluut een killer resolutie, dat zal ik niet ontkennen haha :).

Mijn systeem doet het nu ook nog prima, ik prik over een jaar en een half wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mei komen de goedkope ultra-hd monitoren op de markt. En als het aanslaat dan zullen heel veel mensen daar op over gaan stappen gok ik zo. Dan raakt daar de rek ook uit de prijs mede omdat die nu al zo relatief scherp is. Voor mobo, geheugen en cpu's zijn die ook redelijk constant ondanks dat er elk jaar een nieuwe lijn is. Voeding en cases blijft qua prijs hetzelfde. De solid states zullen nog wel ietsjes zakken maar niet veel meer.
Dan is de grootste prijs veranderaar toch wel de GPU en daar is het dan een kwestie van afwachten. Vaak als die net op de markt komen kost het even dat ze makkelijk leverbaar zijn en zit er nog veel marge op. En als je dan 2 a 3 maanden wacht dan scheelt je dat al snel honderd euro of zo. Of dan wacht je even tot ze na het top model een stapje lager op de markt brengen.

En als je oude systeem dan bepaalde bottlenecks heeft dan vervang je de onderdelen die beperkend zijn en neem je de tijd om andere nieuwe onderdelen te vervangen op het moment dat ze prijstechnisch het meest gunstig zijn. En dan kan het zomaar zijn dat het goedkoper is om naar een SLI/Crossfire te gaan ipv een top of the line GPU te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Die UHD monitoren hebben zeker aan software kant nog een hele lange weg te gaan.

Check dit: http://anandtech.com/show/7906/dell-up3214q-review/2

Maar goed SC is ook nog lang niet uit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37
Ik ga voor de oculus rift, geen grote dure schermen meer nodig dan hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Basekid schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:57:
Ik ga voor de oculus rift, geen grote dure schermen meer nodig dan hoop ik
Precies, ik hoop dat tegen die tijd een goeie consumer versie beschikbaar is. Dan heb ik geen nieuwe monitoren meer nodig en een nog vettere game ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En let dan wel op dat je zo'n ding niet zo lang op kunt houden. Veel mensen houden het niet lang uit anders krijgen ze last van allerlei bijwerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik neem aan dat je dat gewoon moet opbouwen toch? Sommige mensen kunnen bijvoorbeeld ook niet tegen Trackir en hebben daar soms wel tot 3 dagen de tijd voor nodig om er aan te wennen.

Aangezien OR nog intensiever is duurt het misschien wel 2 weken, maar ik neem aan dat je er daarna wel aan went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:15

Case_C

[Team Carrack]

Oculus Rift is natuurlijk een prachtig idee voor gamen, maar er zijn toch een paar praktische nadelen.

Langdurig gamen zou toch nekklachten kunnen veroorzaken lijkt mij.
Je hebt 0 contact meer met de buitenwereld, als je er een koptelefoon bij draagt, (even lekker een horrorgame spelen en dan op je schouder getikt worden... lijkt me geen prettige ervaring)

Nee ik ga toch gewoon maar een setje nieuwe monitoren halen als de tijd daar is. 3* 2K HD monitoren op 120HZ. Ik mag toch hopen dat deze er wel zijn in 2015/16. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Yay Zaterdag zijn eindelijk mijn polo's gearriveerd, lijkt een veel betere kwaliteit dan ik verwacht had voor $15 inclusief verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eens met Case. Ik ga op een later moment zeker wel een Rift halen, maar ik zie het meer als een mooie gadget voor erbij. Het gaat zeker niet de monitoren volledig vervangen voor gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gelukkig zijn er genoeg alternatieven voor een mooie game ervaing, ik blijf dus lekker bij mijn track IR (5) voor een lange tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ze hebben nu dus bekend gemaakt hoe het met de alpha slots zit wanneer ze uitverkocht zijn.
Als je dus nog een alpha slot gratis wil krijgen bij een package, moet je er snel bij wezen, want er zijn er niet veel meer over.
Mocht je het missen en later toch nog wel alpha willen, zul je $5 per module die je wilt testen moeten betalen.

https://robertsspaceindus...sion/13802-Alpha-Slot-FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel mooi dat er eindelijk wat duidelijkheid over is. Sinds deze aankondiging is er wel een run ontstaan op de alpha slots, dus als je hem nog niet hebt zou ik nu wel snel instappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Goede beslissing om alpha beschikbaar te houden voor een schappenlijk bedragje per module. Het voorkomt dat nu een paar mensen snel even een hele lading alpha-slots opkopen om die dan later voor een 'heftige' meerprijs op ebay etc aan te bieden, als de Dogfight Module succesvol blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dahakon schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:42:
Goede beslissing om alpha beschikbaar te houden voor een schappenlijk bedragje per module. Het voorkomt dat nu een paar mensen snel even een hele lading alpha-slots opkopen om die dan later voor een 'heftige' meerprijs op ebay etc aan te bieden, als de Dogfight Module succesvol blijkt.
Een tijdje geleden hebben ze in WMH gezegd dat de Alpha slots worden gelinkd aan de account. Dus ookal koop je meerdere ship packages, je hebt dan nog steeds maar 1 alpha slot.

Maar het is wel zo dat mensen gewoon meerdere accounts kunnen opzetten met elk een alpha slot en die dan verkopen. Dat was zeker wel gebeurd als ze de toegang volledig hadden dicht gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:51:
Maar het is wel zo dat mensen gewoon meerdere accounts kunnen opzetten met elk een alpha slot en die dan verkopen. Dat was zeker wel gebeurd als ze de toegang volledig hadden dicht gegooid.
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mooi dat het zo dichtbij komt, komt ook goed uit met het einde van mijn studie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ben toch wel erg benieuwd naar hoe de DFM er nu uit ziet. De laatste keer dat we er wat van zagen was in December, ben wel benieuwd naar wat voor voortgang er gemaakt is.
Gelukkig nog maar een paar dagen totdat we het te zien krijgen (en dan waarschijnlijk nog een paar weken voordat we het zelf kunnen spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik dacht dat we de DFM over 2 weken konden verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ze hebben nooit een concrete datum gegeven voor het uitkomen van de DFM. Het kwam niet veel verder dan "some time after the reveal". Ik ga er dan ook maar vanuit dat het wel een paar weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ok, misschien heb ik gewoon wat te veel hoop ;). Nog een kleine 2800 Alpha plekken te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was er nu al een tijd gegeven voor de reveal?

Edit: Las net dat de live reveal 9PM PDT is, dat is dus 6 uur 's ochtends bij ons.

Lekkere tijd. :P

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Lekker met een flinke bak koffie gaan kijken :P. Nee, ik vind het interessant maar zoveel boeit het mij nou ook weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik zal het de volgende dag wel kijken, hoop alleen wel dat de livestream recorded is. Al zal ongetwijfeld iemand uit de community dat wel doen als CIG het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
En anders ben ik best tevreden met de highlights :+

Zal het in de loop van vrijdag wel allemaal zien.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Is het later ook de bedoeling dus wanneer de game is gereleased dat je dan je schepen gaat kopen met echte €'s? Of is dat nu alleen voor de pledge zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is alleen voor de pledge. Na release koop je alles met in game credits. Er komt wel een mogelijkheid om maandelijks een beperkt aantal credits met echt geld te kopen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De eerder genoemde tijd lijkt toch niet te kloppen. Het is nu 9 pm Eastern:

https://forums.robertsspa.../2249653/#Comment_2249653

Dus 3 uur 's nachts. En het wordt ook opgenomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wordt er steeds beter op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer was PAX dan ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:15

Case_C

[Team Carrack]

Dit weekend volgens mij, 11 tot 13 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
10 april is de DFM release bij PAX toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Jorrie op 08-04-2014 22:09 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Klopt (alhoewel het voor ons 11 April is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
DFM presentatie, release pas na PAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk wel dat na die presentatie, DFM en de tig YT videos erover het aantal pledgers een flinke boost gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat een rottijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ach, je kunt niet alles hebben denk ik maar. Vorig jaar hadden we tenminste de Hangar reveal op een leuke tijd voor ons (aangezien dat in Duitsland gebeurde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ben ook erg benieuwd! Ik zag in de laatste dogfight update wel een vette scenery met een earth-like planeet op de achtergrond. Zag er vet uit. Ik ben ook heeeel erg benieuwd naar de shitload op de RSI forums straks als het niet voldoet aan de verwachtingen, of shitload aan positieve comments

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Een post op de forum die mij net gelinked werd in de chatroll:

https://forums.robertsspa.../2247927/#Comment_2247927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die sneak peek ziet er wel uit als een enorme verbetering tov december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Misschien handig om nu alvast de Client even een keertje te starten als je het al een paar weken niet hebt gedaan. Ik heb net ongeveer 180MB gedownload. Hoeft dat straks iniedergeval niet te gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toch wat meer DFM footage in de laatste WMH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een korte aflevering iig.
Maar ze zijn dus druk bezig met DFM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Nog 26 uur tot de reveal, het komt steeds dichterbij. Ik vond trouwens die planeet op de achtergrond in het WMH stukje wel goed eruit zien. Het had een mooi formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie gaat er vannacht de wekker zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik niet :P Moet morgen weer vroeg op, en aangezien het pas om 03:00 begint, en waarschijnlijk wel een uurtje duurd, lijkt het mij een beter idee om te gaan slapen. Ik zal het morgenmiddag wel kijken wanneer ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik kijk het wel op stage :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:37
Pft ben wel heel benieuwd maar ik ga dr echt niet midden in de nacht naar kijken, zoek ergens overdag de stream wel op :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Vrijdagavond via Youtube op de TV is mijn plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:54:
En wie gaat er vannacht de wekker zetten?
Present, ga het wel even vanuit mijn bed kijken. Heb vrijdag niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Morgenochtend, als de kinderen op school zitten. Kan sterke koffie erbij, en eens kijken naar de show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat was ook alweer de link naar de tweakers irc?, misschien wel leuk om weer op te zetten tijdens de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Haha IRC, dat is een tijd geleden :9

Ben wel benieuwd! Hopelijk valt het niet tegen :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hier ben ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik ook! Maar ik ga richting bed, trusten en veel plezier :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik refereerde meer naar het feit dat iemand vroeg om IRC, en mijn naam IRCghost is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MbdramQ.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol :D

Uurtje te gaan nog.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Nog iets spannends gemist? Zo te horen ging de presentatie niet echt soepel.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik kan ook niks terugvinden online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik heb ook gehoord dat er nogal wat kneuzen in het publiek waren en dat het (weer) allemaal wat amateuristisch was.

Hier een opname van een user:

YouTube: Star Citizen April 10 2014 DFM Live Stream Update Pax East

[ Voor 41% gewijzigd door Basekid op 11-04-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023

Niet beste kwaliteit, maar laat 8 minuten zien. Kan me voorstellen dat CIG eerst wat gaat bewerken aan de video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het gezien in medium kwaliteit op mijn tablet (in bed) maar heb het laatste stuk overgeslagen. Maar de presentatie ging niet geheel soepeltjes idd. Vond ik toch zonde omdat ze zo stinkend hun best hebben gedaan om het op tijd klaar te hebben.
Grafisch ziet het er gewoon uitzonderlijk goed uit, maar onder de motorkap zullen er nog veel bugs uitgehaald moeten worden. Chris gaf ook al aan dat het nog nog wel tot aan eind van de maand kan duren eer ze de alpha durven uit te brengen. En dat voor een alpha dus er is nog teveel buggy op het moment. Denk ook dat die software een tijdje moet draaien en dat ze dan het gros van de quirks eruit gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volledige reveal on line gezet door een org.

Edit, hij staat inmiddels ook alweer op twitch.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Zo.. wat een schreeuwende sukkel daar in het publiek zeg... 'Cryengine sucks!' /faal 8)7

Het zag er heel fraai uit allemaal. Erg gaaf. En als je als vertrekpunt neemt dat ze 1 dag voor vertrek pas de boel een beetje stabiel hadden, ging het nog best okee.

Ik ben tevree, en ik heet niet eens meneer Kaktus.

Gaat wel eventjes duren nog hoor, voordat we de DFM krijgen. Best nog wat te doen. Maar het gaat heel fraai worden. Fidelity FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JurGor schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:53:
Zo.. wat een schreeuwende sukkel daar in het publiek zeg... 'Cryengine sucks!' /faal 8)7

Het zag er heel fraai uit allemaal. Erg gaaf. En als je als vertrekpunt neemt dat ze 1 dag voor vertrek pas de boel een beetje stabiel hadden, ging het nog best okee.

Ik ben tevree, en ik heet niet eens meneer Kaktus.

Gaat wel eventjes duren nog hoor, voordat we de DFM krijgen. Best nog wat te doen. Maar het gaat heel fraai worden. Fidelity FTW!
Ja, de aandacht voor details is ongelofelijk. Het moment dat ie het helmpje opzet. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die helm is een paar keer leuk en daarna geloof je het wel.
Het eerste deel van die presentatie gaan er dingen fout dus stapt hij drie keer in z'n hornet en die animaties zijn wel vet maar maakt ook dat het langer duurt.

En je kan ook zien dat je sommige stenen kapot kan schieten. Maar dan vraag ik me af of anderen dat dan ook zien of alleen jij. Want als anderen dat ook zien zal dat ook over het netwerk moeten en dat maakt het dan extra zwaar. Chris zei al dat dat gedeelte nog heel veel aandacht nodig heeft omdat het netwerkverkeer te zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:29:
Van die helm is een paar keer leuk en daarna geloof je het wel.
Het eerste deel van die presentatie gaan er dingen fout dus stapt hij drie keer in z'n hornet en die animaties zijn wel vet maar maakt ook dat het langer duurt.

En je kan ook zien dat je sommige stenen kapot kan schieten. Maar dan vraag ik me af of anderen dat dan ook zien of alleen jij. Want als anderen dat ook zien zal dat ook over het netwerk moeten en dat maakt het dan extra zwaar. Chris zei al dat dat gedeelte nog heel veel aandacht nodig heeft omdat het netwerkverkeer te zwaar is.
Ze hadden het netwerk volledig werkend in LA, maar natuurlijk gaat het mis op de livestream. :) Tuurlijk moet er nog veel gebeuren, maar als je voorbij de technische hickups kan kijken zie je wel een geweldig product, en dat voor een game in alpha staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat ik zo hoorde was dat ze niet de hele code mee konden nemen naar PAX en dus patch-streaming deden en dat dat fout ging? Daardoor crashte het vaak en was er veel rode-debug code.

Was zelf wel onder de indruk van hoe/wat. Maar ben het ook eens met Wouter: die animaties gaan je straks alleen maar irriteren en hoop je maar dat je het met wat geram op ESC het kan skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik zou niet verwachten dat je die animaties kan skippen. Ze zijn erg op immersie gericht. Bedenk ook dat je echt niet elke minuut die animaties gaat zien. Je zal niet elke paar minuten in en uit je schip gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Inderdaad, animaties zouden teveel worden als je elke 5 minuten op een andere planeet of station land en het allemaal weer te zien krijgt. Maar zoals Metalkai al zei, hoe vaak zul je in en uit je ruimteschip stappen op een dagje gamen?

Wel leuk dat ze 'Kilrah' hebben gebruikt als achtergrond voor de showcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:37
Hangt er ook vanaf of het alleen animatie's zijn of dat er nog een stukje "loading...." achter verstopt zit :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik vond de helm helemaal te gek.

Geeft je het gevoel dat je Epic gaat zijn. En dat gevoel is helemaal niet erg om regelmatig te hebben in een game. Het nieuwe gaat er wat mij betreft ook nooit van af. Cool = Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Wow, heb net even een stukje van de presentatie gezien. Ik geloof dat ik maar eens een pledge moet doen voor een scheepje! Ik ben benieuwd wat er volgend jaar allemaal mogelijk gaat zijn!

/edit Lijkt me dat ik het beste voor een Auora MR+ pledge kan gaan als ik alpha en beta wil spelen + squadron 42 singel player?

[ Voor 25% gewijzigd door WoKo op 11-04-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Met een "Aurora MR+" package kan je inderdaad de single-player, multiplayer, alpha en beta spelen.
Haast je wel want er zijn maar 2224/400000 alpha slots meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bottom line is voor mij dat ze gewoon strugglen om aan de milestones te voldoen.

Op zich begrijpelijk maar wat moet er nog een hoop gebeuren om de torenhoge verwachtingen waar te maken.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Aan de andere kant moet je wel bedenken dat elke andere developer deze problemen ook heeft. Het enige verschil is dat je bij andere developers op dit punt nog niks te zien krijgt, dus je er niet vanaf weet.
Dat geldt hetzelfde voor de release date. CIG heeft dan misschien wel begin 2015 gezegd, maar dit was altijd maar een schatting.
Andere developers hebben op dit moment nog niet eens een release date. Hierdoor lijkt het alsof andere developers hun milestones wel halen, terwijl er eigenlijk hetzelfde gebeurd als er bij CIG gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Het is niet alleen iets wat inherent is aan ontwikkelen, er speelt ook nog eens mee dat, doordat Star Citizen zo'n ongekend succes is qua Crowd Funding, er opeens heel veel meer ogen op alles wat Roberts doet gericht staan, waarbij er helaas ook genoeg zijn die hopen dat er grote fouten gemaakt worden. Tel dat op bij het toch al perfectionistische karakter van Roberts en je kunt er donder op zeggen dat iets echt goed moet zijn (zelfs voor een alpha-release) voordat hij het zijn backers en de wereldwijde pers wil laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik zat me gisteren al te verheugen dat ik vandaag de DFM kon spelen, maar je het was alleen de release van een filmpje? Of is die DFM wel uit gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

DFM is nog niet uitgekomen, eind deze maand, begin volgende.

Nu wat betreft de milestones, dit is wel een hele grote, vanaf nu kunnen ze het vliegen etc incrementeel gaan verbeteren, maar dit is al een heel groot deel van het aspect space combat van het spel incl physics, weapons, etc. Er is ook nog heel wat content creation aan de gang in parallel, verschillende sectoren van space etc, die parallel aan de gang is, en die vermoedelijk ook minder "onzekerheden" met zich meebracht dan dit volledig bouwen. Eens je de basis hebt om op te bouwen kan je asteroids etc toevoegen in sectoren.

Wat dan betreft de economie, factions, organizations etc, dit word door een heel ander type backend programmeur gedaan, ik verwacht dat ze hier ook reeds volop mee bezig zijn, en uiteindelijk word dan in een later stadium die backend geplugged op een ingame interface.

Het zijn een hele hoop parts die later samengevoegd moeten worden, maar de parts word volgens mij stevig aan doorgewerkt.

Dit is gewoon een basis waar heel veel werk is ingekropen maar waar mijn inziens ook de grootste challenges lagen.

Of ze echt eind dit jaar de persistent universe online kunnen brengen, zelfs in alpha, is nog iets anders, mijn schatting is dat ze nog zeker een 6tal maanden vertraging zullen oplopen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Inderdaad, zodra het vliegen en die physics goed werken dan kan de rest worden toegevoegd. Waarschijnlijk zijn er al vele onderelen al klaar en wachten ze gewoon tot het toegevoegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Apache schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:16:
Of ze echt eind dit jaar de persistent universe online kunnen brengen, zelfs in alpha, is nog iets anders, mijn schatting is dat ze nog zeker een 6tal maanden vertraging zullen oplopen.
Dit gaat ook zeker niet lukken. Dit jaar krijgen we waarschijnlijk nog wel de multi crew versie van de DFM en misschien ook nog FPS/shipboarding module. Maar het zal nog wel even duren voor we iets van de PU gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beste deel van de DFM presentatie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5dJYH7r.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vind het ook wel mooi waar hij achterstevoren gaat vliegen en begint met schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de startpost de Arena Commander powerpoint slides toegevoegd.

Trouwens, wie Chris Roberts nog wilt zien in de Future of PC Gaming Panel Pax East die een dag na de reveal was, hier is het filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Voor degene die van plan zijn te spelen met een controller, hier kan je alvast de control-scheme zien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vBT8r80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nice, ook wel gaaf om te zien dat ze gebruik maken van modifiers om het maximale eruit te halen. Ken eigenlijk geen andere spellen waar ze zo uitgebreid daar gebruik van maken op de console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vraag me toch af hoe ze de rest van die opties op de controller gaan zetten. Energy en shield management moet er namelijk ook nog bij komen, en het wisselen tussen verschillende weapon-groups ook. Alle knoppen op de controller zijn wel al in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Meer modifiers maken.. wordt het alleen wel lastig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Aan de andere kant vraag ik me af of het met een muis als enige analoge input zo geweldig zal vliegen. Je hebt daar simpelweg maar twee analoge assen mee, en je hebt er lijkt mij toch minstens 3 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog wat hoge resolutie screens van de DFM. De graphics komen in de stream toch niet helemaal tot hun recht. :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.vox-cdn.com/entry_photo_images/10102415/StarCitizenDev_2014-04-11_14-07-03-39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.vox-cdn.com/entry_photo_images/10102425/StarCitizenDev_2014-04-11_14-06-20-24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.vox-cdn.com/entry_photo_images/10102413/StarCitizenDev_2014-04-11_14-10-10-26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.vox-cdn.com/entry_photo_images/10102409/StarCitizenDev_2014-04-11_14-11-18-95.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.vox-cdn.com/entry_photo_images/10102419/ScreenShot0021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.vox-cdn.com/entry_photo_images/10102469/ScreenShot0008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
My computer is ready! (Hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sissors schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:58:
Aan de andere kant vraag ik me af of het met een muis als enige analoge input zo geweldig zal vliegen. Je hebt daar simpelweg maar twee analoge assen mee, en je hebt er lijkt mij toch minstens 3 nodig.
Daarom speel je nooit met alleen de muis. Vaak ligt de yaw en pitch op de muiscontrols, en dan roll controls op de keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij dit spel wil je ook wel gewoon een joystick hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Die derde en vierde screen zijn echt lomp mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ziet er echt onwijs mooi uit. Tegen de tijd dat het spel uitkomt mijn systeem maar een flinke update geven :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
hehe compu pijn, net even eerste 290x gescoord, en nu ff tot deze kanjer beschikbaar is: Samsung 28D590D Zilver, Zwart. Kan er nog een tweede naast, gelukkig scaled dat ding ook gewoon 2k up.
Pagina: 1 ... 30 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.