[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.830 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk hoop ik voor de Tali long range bomber en/of freelancer en hornet variants.
En als de Tali komt hopelijk in een package!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
ik wil nog steeds de starfarer.. heb 'm steeds gemist. :P

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Mischien komende donderdag, ze hebben van alles aangekondigd.... Dus waarschijnlijk ook weer een flash sale van alle limited ships... Nog 6 dagen geduld...

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Wingman heeft zojuist gezegd dat er er een kans bestaat dat we schepen die al een tijdje niet meer te koop zijn weer te koop zullen zijn op de 10de (en een paar dagen verder). Ik ga ervanuit dat dit zo goed als een bevestiging is dat we weer voor time limited ships kunnen pledgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Live event donderdag 6:30 PM -5 GMT. Dus 1:30 's nachts onze tijd, hmm. Wordt lastig met vrijdag. :P

https://robertsspaceindus...nCon-And-MobiGlas-Concept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:15
Wordt ongetwijfeld opgenomen en op youtube gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:15
Ik heb hier thuis de jump point magzines in PDF formaat op de pc staan.

Ik zit te denken dat het wel leuk zou zijn om deze toch als mooi boekje in de kast te hebben staan.

Weet iemand waar ik deze pdf voor weinig geld kan uploaden en dan een leuk boekje thuisgestuurd kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Wat voor subscriber ben je? Als je Imperator bent krijg je ze al in boek-vorm na 12 maanden van subscriber zijn. Ze zijn er ook over aan het nadenken om de boek-vorm beschikbaar te maken in de pledge-store, dus ik zou nog even wachten ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:15
Na ja.... ik heb ze al in pdf... dus zoek eigenlijk gewoon een goedkope drukker die dat voor weinig geld print, inbindt en opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
IS dat goedkoper dan hardcover versies zelf te bestellen bij star citizen pledge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Qpido80 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:01:
Na ja.... ik heb ze al in pdf... dus zoek eigenlijk gewoon een goedkope drukker die dat voor weinig geld print, inbindt en opstuurt.
Dat is mijn punt, als je al een imperator subscriber bent, krijg je de boek-vorm gratis (waarschijnlijk moet je wel verzendkosten betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Gisteravond de Retaliator toegevoegd aan mijn steeds groter wordende verzameling schepen. Ik denk dat dit toch wel de laatste is die ik erbij neem, ik heb nu voor bijna elke rol een schip, al zal ik waarschijnlijk de helft nooit gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:15:
Gisteravond de Retaliator toegevoegd aan mijn steeds groter wordende verzameling schepen. Ik denk dat dit toch wel de laatste is die ik erbij neem, ik heb nu voor bijna elke rol een schip, al zal ik waarschijnlijk de helft nooit gebruiken :P
Lekker bezig, maar Retaliator is nu helemaal niet te koop? Of heb je hem van iemand overgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik stond op de waiting list voor de Retaliator. Na ongeveer vier weken kreeg ik een mail dat er 1 beschikbaar was, dus hebben ze mijn account geflagged voor een éénmalige aankoop van de Retaliator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En we hebben nog even de 21 mil gehaald voor 10 october. De hele teller is nu op tilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:21:
En we hebben nog even de 21 mil gehaald voor 10 october. De hele teller is nu op tilt. :)
Al het geld is meegenomen door CR en die is er vandoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Uit het verzameltopic: $21M Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/maxW500/7842461696/h7995A677/

LOL

Trouwens, nog een mooi gemaakt geanimeerd filmpje van de Constellation met crew!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6nZmzWu39mY]

[ Voor 47% gewijzigd door Haay op 08-10-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
23 million stretch goal. Xi'an schip dat ook heel anders kwa besturing zal zijn.
Xi’an Scout Unlocked! The Khartu is the light attack craft of the Xi’An military. Contrary to Human ship design, the Khartu doesn’t have a traditional main thruster, instead featuring an array of maneuvering thrusters on articulated rigs. This design allows for incredible agility, making them the bane of UEE pilots, who bestowed the nickname ‘Quark’ because when all of the thrusters are firing, the ship looks like a spark flying through space. The Xi’an Aopoa corporation also manufactures an export model, the Khartu-al, for sale to human civilians as a dedicated scout/explorer. The export model features the same Xi’an maneuvering rig, but control surfaces modified for human use and a more limited armament. (Designer: Aopoa)
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-21-Million

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 13:51
Shit, 21 miljoen gehaald. Paar uur geleden had ik nog deze sheet in mijn presentatie :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RwRUvuYl.jpg

Expres die sheet gisterenavond gemaakt om zo up-to-date mogelijk te zijn, maar niet eens in de gaten gehad hoe dicht we al bij de 21M waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Als ze donderdagnacht met wat leuke aanbiedingen komen dan zitten we na het weekend op 22 of 23 miljoen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Melkunie schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:35:
Shit, 21 miljoen gehaald. Paar uur geleden had ik nog deze sheet in mijn presentatie :+

....

Expres die sheet gisterenavond gemaakt om zo up-to-date mogelijk te zijn, maar niet eens in de gaten gehad hoe dicht we al bij de 21M waren :P
Waar heb je die presentatie dan gegeven? en waar ging het dan over?

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Was voor een schoolopdracht, op school dus gewoon. Ging over maakbaarheid door samenwerking, moesten er ook een zooitje analogieën bij zoeken. Zodoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Melkunie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:04:
Was voor een schoolopdracht, op school dus gewoon. Ging over maakbaarheid door samenwerking, moesten er ook een zooitje analogieën bij zoeken. Zodoende :P
K'heb ooit op een eind examen ethiek een heel stuk geschreven over world of warcraft, onder het motto, als hij mag lullen mag ik lullen, en ik was geslaagd :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ook nice :)
Dit was voor het vak Creativity & Personality, een (soort van) vervolgvak op Concepting. Op zich wel interessant, maar vooral het 'personality'-deel nodigt natuurlijk uit tot zomaar-wat-lullen. Dan kom je er meestal ook wel, als je maar goede onderbouwingen verzint. Toch schijnt het regelmatig te gebeuren dat mensen huilend in de spreekkamer zitten omdat ze zo ontzettend diep op het personality-deel ingaan dat er allerlei shit boven komt drijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Melkunie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:30:
Ook nice :)
Dit was voor het vak Creativity & Personality, een (soort van) vervolgvak op Concepting. Op zich wel interessant, maar vooral het 'personality'-deel nodigt natuurlijk uit tot zomaar-wat-lullen. Dan kom je er meestal ook wel, als je maar goede onderbouwingen verzint. Toch schijnt het regelmatig te gebeuren dat mensen huilend in de spreekkamer zitten omdat ze zo ontzettend diep op het personality-deel ingaan dat er allerlei shit boven komt drijven :P
Ben ik wel benieuwd naar hoe Star Citizen in het Personality verhaal past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Vannacht om 1:30u is het zover: de live stream van het 1-jarig jubileum gaat van start. Naast een aantal aankondigingen spoken er ook verhalen dat er weer limited edition packages inclusief LTI aangeboden gaan worden.

Mijn mening: wat een ultiem slecht gekozen moment :+ Ik heb gelukkig morgen vrij kunnen krijgen dus ik denk wel dat ik de live stream live ga volgen, en daarna meteen kijken of de Lightspeed package weer in de Pledge Store te vinden is.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat een rottijd inderdaad, dat gaat me never nooit lukken.... Dan maar vrijdagavond de saved stream kijken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Basekid schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:38:
Wat een rottijd inderdaad, dat gaat me never nooit lukken.... Dan maar vrijdagavond de saved stream kijken ofzo.
Tsja, met al die tijdzones moet iemand de sjaak zijn. Ik word er tussendoor wel even wakker voor denk ik. Schijnt maar een uurtje te duren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:46:
[...]

Tsja, met al die tijdzones moet iemand de sjaak zijn. Ik word er tussendoor wel even wakker voor denk ik. Schijnt maar een uurtje te duren. :P
Ik zie de hele uitzending hier wel eens langs komen, dan kijk ik m wel. Maar er zijn duidelijk zat mensen wat fanatieker dan ik :) En volgens mij blijven alle aanbiedingen het hele weekend geldig, dus dat is wel een gerustelling voor iedereen die de aanbiedingen niet wilt missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CrackSlet schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
[...]

Ik zie de hele uitzending hier wel eens langs komen, dan kijk ik m wel. Maar er zijn duidelijk zat mensen wat fanatieker dan ik :) En volgens mij blijven alle aanbiedingen het hele weekend geldig, dus dat is wel een gerustelling voor iedereen die de aanbiedingen niet wilt missen
Ik vind dat soort dingen altijd wel mooi om live te volgen, heeft wel een bepaalde vibe. En al dat geblaat op de chat tijdens een event is ook altijd wel grappig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik moet jammer genoeg om 7uur op op vrijdag, dus ik zal deze livestream overslaan en het de volgende dag wel kijken. Gelukkig hebben ze al gezegd dat ze geen flashsales zouden doen, dus ik mis hopelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Ben ik wel benieuwd naar hoe Star Citizen in het Personality verhaal past. :)
Niet echt, dat ging meer om de vergelijking met 'maakbaarheid door samenwerking' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Eerste SC livestream die ik ga missen :(

Gelukkig blijven de aanbiedingen volgens mij tot maandag (?) geldig, dus vrijdag avond lekker de stream kijken en daarna (of tjidens ;) ) eens zien of er nog wat leuks bij zit.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
De aanbiedingen zijn idd over het gehele weekend, dit is al aangekondigd... dit vooral om te verkomen dat verschillende tijdzones niks missen.

Ben benieuwd wat ze gaan aanbieden... ik ga hem wel kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Zo te horen was de livestream een gigantische clusterfuck.... ben blij dat ik niet ben gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, uiteindelijk toch ook niet de livestream gezien. Het event was enorm vertraagd en toen het eenmaal begon was er enorme lag. Dus maar besloten om te gaan tukken en vanavond maar te gaan kijken. Iig zijn ze dit keer wel hard gekneld door technische problemen. Snap ook niet waarom ze youtube hebben gebruikt in plaats van Twitch tv, toch algemeen bekend dat youtube nog niet heel goed werkt met livestreams. Las ook dat de livestream ergens was stopgezet door youtube door copyrightschending met het happy birthday liedje. 8)7

Anyway, de Retaliator en Gladiator bombers zijn te koop in de store (inclusief fotootjes). De Avenger is nu te vinden in de hangar. Op het forum las ik dat er ook een Hornet reclame filmpje is geweest, maar die heb ik nog niet gezien. Ik zie het vanavond allemaal wel.

Edit: Vandaag komen er ook nog Hornet variants.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Hornet commercial zojuist gezien. Vond het een afgang ten opzichte van de 300i commercial. Ging er meer om dat de piloot van de getoonde Aurora een 1-cijferig IQ heeft (of dat de Aurora superslecht kan maneuvreren) dan dat de Hornet zo ongelofelijk geweldig is. Nog afgezien van het feit dat Aurora vs. Hornet sowieso al semi-suicidaal is.

Over het stopzetten/redacten van het Happy Birthday gedeelte zal ik maar helemaal niet beginnen :r

Het volgende is tijdelijk in de Pledge Store beschikbaar:
- Polo shirts!
- Anvil Gladiator + LTI
- Aegis Retaliator + LTI
- Avenger package (heb ik volgens mij ook nog niet eerder gezien)

Die Gladiator vond ik niet zoveel aan, maar die Retaliator ga ik zeker eentje halen zodra de PU vrijgegeven is. Ben erg onder de indruk van dat schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier livestream foto's van de Retaliator. Moet zeggen dat het wel echt een prachtig schip is, maar mij wel te duur. :)

https://forums.robertsspa...from-the-citizencon-video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vind de Retaliator er echt fantastisch uitzien, van wat we tot nu toe gezien hebben. Het interieur is ook erg mooi, en het heeft een lounge (belangrijkste onderdeel van een schip!).
Iemand had een groffe vergelijking gemaakt met de Constellation wat betreft de grootte, en het lijkt erop dat de Retaliator toch wel een stuk groter is dan de Constellation, ook al zegt de ship-spec page wat anders.
Ben toch wel benieuwd naar hoe groot het nu echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

In tegenstelling tot sommig gezeur op het officiële forum vond ik het een leuke stream. Oa gaaf om de ideeën voor de guild/squadron tools te zien. Wordt binnenkort echt tijd om de GoT guild op te gaan zetten.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

https://robertsspaceindus...t/the-next-great-starship

Maak je eigen starship!
Ik zie dat ze de link weer uit het menu hebben gehaald (stond onder Community), maar de pagina is nog steeds te bereiken. Er is ook een nieuw categorie op het forum voor.

Edit:
Link naar de pagina is er gewoon, maar blijkbaar verandert de samenstelling van het menu afhankelijk van waar je op de site zit :(

[ Voor 21% gewijzigd door Zyppora op 11-10-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de avenger. Ik had die los bij een digital scout gekocht. Volgens mij is dat nog een betere deal dan de package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Kan je op de Retaliator automatische turrets plaatsen of moet je AI gaan inhuren?
Volgens mij zijn de automatische turrets lager van Class (Class-4), maar kan je altijd een lagere Class in een hogere stoppen. Correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Dat is wat ik ervan begrijp. Class 5 zijn manned turrets, class 4 automated turrets, en je kan lagere classes in een hogere hardpoint zetten. Het zou dus mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Heb net mijn 325A omgeruild voor een Avenger. Snap ook niet helemaal waarom de avenger een business hanger krijgt ondanks dat hij $10 goedkoper is :P.

Vind de hornet trailer wel erg vreemd. Een dedicated gunship vs een starter ship, met een aap als piloot. Snap dat ze wat pewpew in de trailer wouden maar dit is gewoon sneu |:(
Had dan de 325A gepakt en er een echt dogfight van gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door chiIIed op 11-10-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
De stream zelf was idd echt heel slecht.

Maar heb nu wel een Retaliator Heavy Bomber LTI, me freelancer en aurora opgesmolten en nog een klein beetje bijgelegd.

Die Retaliator heeft de zelfde laad ruimte als een freelancer maar echt een shitload aan guns en turrets... Ben er zeer naar benieuwd.

Ook de uitleg over die 'organistations' was erg mooi :) weet nu iig dat ik geen website hoef te maken voor mijn corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stream ging erg slecht starte half uur later en duurde bijna 2 uur voor je 40 min stream kon bekijken, waarna het plots was afgekapt door youtube.
Dus degene die het gemist had, maak je geen zorgen het was het niet waard.

Maar ik ben nog steeds zeer happy:

Retaliator LTI en de Avenger package exact wat ik graag wou!
En verdomme wat is de tali een sexy bomber hier ga ik zeker weten veel lol mee beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Edit: wrong topic

[ Voor 75% gewijzigd door Silversin op 11-10-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Ik heb mijn Constellation omgesmolten naar de Retaliator :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
SgtPoen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
Ik heb mijn Constellation omgesmolten naar de Retaliator :D
Heb je nu nog wel een game package? Want anders ben je ook je alpha access kwijt he...

Ik zie dat je nog een freelancer hebt, neem dus aan dat je die als game package hebt :)

[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 11-10-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop dat er veel mensen de Constellation omsmelten voor een Retaliator. Die is hartstikke sloom en die blaas ik zo de lucht uit met mijn Constellation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 09:47
iemand nog goede ideeën voor een schip:
https://robertsspaceindus...5-The-Next-Great-Starship

Kan $30k opleveren als je wint en natuurlijk je ontwerp in het spel

[ Voor 21% gewijzigd door BartKers op 11-10-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:02:
hoop dat er veel mensen de Constellation omsmelten voor een Retaliator. Die is hartstikke sloom en die blaas ik zo de lucht uit met mijn Constellation!
Ik denk dat je het 'nut' van de Retaliator niet echt helemaal snapt... De Retaliator is vooral bedoeld in fleet formaties.

Daarbij is het natuurlijk nog totaal onduidelijk hoesnel bepaalde schepen gaan zijn, wat ik er van kan lezen gaat de Retaliator wel aardig wat wapentuig hebben, maar ook nogal wat trusters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Heb inderdaad de freelancer als package, digital freelancer. Later in een gunstige bui de Conny gehaald. Die Retaliator zou ik niet onderschatten hoor, die turrets doen pijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Opgelet: CIG heeft LTI van de nieuwe Retailiator en Gladiator gehaald zonder er 1 woord over te reppen. Original en Veteran backers zouden het wel nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 04:06:
Opgelet: CIG heeft LTI van de nieuwe Retailiator en Gladiator gehaald zonder er 1 woord over te reppen. Original en Veteran backers zouden het wel nog hebben.
Tsja, het is sowieso altijd de bedoeling geweest dat backers na de nieuwe website geen LTI meer zouden krijgen, dus dat het er wel op zat zal wel een foutje zijn geweest. Maar wel weer ongelukkig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
Tuurlijk, waar mensen werken worden er fouten gemaakt. Maar het is wel zo netjes om dit te communiceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Gladiator met LTI: https://robertsspaceindus...nvil-gladiator-bomber-lti
Gladiator zonder LTI: https://robertsspaceindus...10-anvil-gladiator-bomber
Retaliator met LTI: https://robertsspaceindus...taliator-heavy-bomber-lti
Retaliator zonder LTI: https://robertsspaceindus...s-retaliator-heavy-bomber

De URLs zijn ook gewijzigd, wat betekent dat het inderdaad een screwup in de Pledge Store was.
De LTI links geven, in elk geval voor mij, op dit moment een melding over dat de package alleen voor OBs/VBs beschikbaar is.

In ander nieuws: de 19m en 20m pledge rewards zijn voor mij binnen \o/ Nu alleen nog wachten totdat de update voor de hangar binnenrolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
lol ik ben zojuist uit de officiele chatroom gekickt omdat ik een link gaf naar dit:
https://forums.robertsspa...the-retal-and-tali#latest

edit: ah, blijkbaar is de officiele reden spammen en doorgaan met praten ondanks dat ik gewaarschuwd was door een moderator (helaas was de chat te laggy voor mij om dit te kunnen zien lol)

[ Voor 33% gewijzigd door thinkingaboutit op 12-10-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Al met al is de eerste citizen-con toch wat messy verlopen... ook de sale met die 'LTI packages for everyone'.

Maar ze halen door die limited sale echt een shitload binnen we zitten nu al op 21,802,422.

Ze gaan youtube ook niet meer gebruiken voor de live-streams :P
Had dat nou gelijk gedaan, en was geen partner geworden maar gewoon lekker bij twitch gebleven.

Van fouten moet je leren he... 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
eindelijk een officieel bericht en gedeeltelijke duidelijkheid...vrees dat dit alleen maar meer klachten gaat opleveren :

Ben Lesnick
Posted: 10:28am Oct 12, 2013
LTI was not intentionally removed; this was a glitch that came about when we added the non-LTI versions to the store for new backers. All Original and Veteran backers who purchase ships this weekend will have LTI. New purchases should show correctly now, and we will rectify those that bought during the first few hours in the next site build.

ah misschien toch niet, goed gedaan, ben;)

Ben Lesnick
Posted: 10:39am Oct 12, 2013
Edited: 10:40am Oct 12, 2013
Sorry, to clarify: if you bought it with LTI when you shouldn't have been able to, we are not going to change it. If you bought it without LTI when you should have had it (ie, if you were an Original or Veteran backer), we will fix it. If you haven't bought it yet, it will work correctly now.

[ Voor 28% gewijzigd door thinkingaboutit op 12-10-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik snap niet waarom mensen erover klagen. Het is altijd de bedoeling geweest dat new backers geen LTI kunnen krijgen op schepen, dus als dat ineens wel het geval is (zonder dat hierover een aankondiging is geweest), kun je er vanuit gaan dat het een bug is.
Het is hetzelfde als je op een webshop ineens een gloednieuwe tv voor €5,- staan. Dan weet je ook maar al te goed dat dat niet klopt, en krijg je de tv echt niet mee voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
ja, maar niet als de webshop 1 jaar bestaat en belooft om goeie deals te geven waar iedereen het hele weekend gebruik van kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thinkingaboutit schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:38:
ja, maar niet als de webshop 1 jaar bestaat en belooft om goeie deals te geven waar iedereen het hele weekend gebruik van kan maken...
Ze hebben nooit LTI beloofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
correct, maar je weet hoe mensen zijn..als je aanbiedingen belooft en per ongeluk een mercedes voor 10 euro aanbiedt dan zijn er altijd een heleboel die dit geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thinkingaboutit schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:40:
correct, maar je weet hoe mensen zijn..als je aanbiedingen belooft en per ongeluk een mercedes voor 10 euro aanbiedt dan zijn er altijd een heleboel die dit geloven ;)
Dat soort fouten gebeuren nou eenmaal, maar dat betekent niet als de fout is gemaakt, ze het maar moeten handhaven. En de mensen die van de fout hebben kunnen gebruik maken wordt niks meer ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
absoluut en het is redelijk ok afgehandeld (behalve dan voor degenen die vrijdagnacht niet die schepen hebben gekocht omdat er nog aanbiedingen zouden komen van de inmiddels officieel uitgestelde hornet varianten)

een klein berichtje had hoop gezeik voorkomen en waarschijnlijk veel meer fundraisers opgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Die nieuwe Aurora LN reclame is weer lekker :9~
Heb mijn MR ook omgesmolten naar de LN oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chiIIed schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:15:
Die nieuwe Aurora LN reclame is weer lekker :9~
Heb mijn MR ook omgesmolten naar de LN oOo
Ben nog aan het twijfelen om mijn LX upgrade om te zetten naar LN. De LN heeft meer hardpoints, maar de LX komt standaard met een jumpdrive, de LN niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Tja, zit wat in. Mijn lx heb ik tijden geleden al omgeruild voor de 325A. Daarnaast had ik genoeg over voor een MR + 2 skins. Gezien ik gister mijn 325A package omgesmolten heb voor een Avenger package had ik weer $10 over. Precies genoeg om de MR te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Kan men eigenlijk dezelfde tracking beam als de 315p op de Aurora zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Heb ook de LX omgeruild voor een LN. Daarnaast wil ik de Retaliator zo graag! Maar ga er nu echt geen €200 voor neerleggen en vind het zonde om m'n Starfarer er voor om te smelten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:30:
Heb ook de LX omgeruild voor een LN. Daarnaast wil ik de Retaliator zo graag! Maar ga er nu echt geen €200 voor neerleggen en vind het zonde om m'n Starfarer er voor om te smelten.
Ik denk dat ik het toch ook wel ga doen. LN heeft betere motor, meer hardpoints. En de jumpdrive kan je er altijd nog opzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Deze flash sales zijn toch slecht voor de portomonee :P

Volgens mijn zijn er zoveel mensen die nog even wat extra geven... Maar heb nu wel 2 grote schepen :D waar ik heel happy van kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:15
oeee wat begint het toch te kriebelen om mijn aurora te gaan upgraden.. Maar ja. Ik had nog wel van te voren gezegd dat ik niet meer geld ging investeren!

[ Voor 7% gewijzigd door Dbm12 op 12-10-2013 17:39 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Dat dacht ik ook :P maar ja nu toch een Retaliator gekocht... Maar dit is echt het laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
stealthgun schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:43:
Dat dacht ik ook :P maar ja nu toch een Retaliator gekocht... Maar dit is echt het laatste!
Dat zei ik ook van de Retaliator, maar heb daarna toch maar een Aurora LN erbij genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Na het zien van de Aurora commerical heb ik ook maar besloten te pledgen door de Digital Mercenary package te kopen. Ik ben erg benieuwd naar de Hangar Module die nu nog aan het downloaden is. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ben je op het juiste moment :) want ze gaan vandaag de 1ste echt grote patch met een nieuw schip en wat nieuwe functies aan de hanger toevoegen.

Welkom in dit topic dan trouwens :) als nieuwe pledger we hebben een best uitgebreide First Post mocht je nog wat meer informatie zoeken.

[ Voor 32% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Laatst online: 11-09 13:11
mensen die win8 64bit hebben
en krijgen een probleem met de install (unable to load metafile)

deze link downloaden en uitpakken waar die terecht moet
https://mega.co.nz/#!VZwT...0zSklmNWlHs9KciWlptr1oCRc

hier de topic nog
https://forums.robertsspa...oes-unknown-file-error/p8

heb nu een Origin 325a maar ga denk nog een Cutlass er bij nemen ( blijft toch kriebelen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is allemaal wel wat raar want als ik de client opstart kan ik (nog) niet patchen maar ik heb ondertussen wel een business hangar met alleen een aurora erin terwijl ik een paar dagen geleden nog een basic hangar had.
En nu is het mij wel gelukt om via de holo hub het schip aan te kleden.
(Maar zo te zien is een LN toch een betere deal omdat je ipv persoon meer cargo space kan krijgen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
De buinsness hanger hangt vast aan je account, ik weet niet welk schip je er extra bij hebt maar blijkbaar eentje met die buisness hanger. Vandaar dat je deze ziet :)

De LN upgrade komt over een tijdje in een patch naar de hanger tot die tijd zul je gewoon de LN versie zien.

[ Voor 19% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoelde ik ook. Maar het lijkt erop dat ze aan de database kant nog niet alles strak hebben. Natuurlijk onbelangrijk omdat je toch nog niet echt kan vliegen.

En wat de patch betreft zitten zij in een +9 tijdszone dus moet je daar even rekening mee houden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja ik bedoelde 'vandaag' ook amerikaans :P dus hun vandaag ;)

Denk dat de database wel goed inelkaar zit maar het punt is gewoon dat nog niet alle schepen in de hanger zelf zetten (nog maar 7).

Aurora
300i
Hornet
Freelancer
Contellation
Cutclass (half)
Avenger (met de nieuwe patch)

Als je een van deze hebt dan kan je die zien.

Hierdoor krijg je dus dat je voor een schip kan pledgen wat nog totaal niet in de hanger te zien is.

[ Voor 20% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Grmbrmblmm, altijd zo weinig info in de shop. Is de LN upgrade toepasbaar op de LX, of is het een upgrade voor de LN zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Nee met de upgrade zorg je dat je LX een LN wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hmm ik heb nu dus een Aurora MR, maar waar kan ik meer vinden over de LN of LX variant? De shop is wat dat betreft inderdaad niet echt overzichtelijk.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

g0tanks schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:24:
Hmm ik heb nu dus een Aurora MR, maar waar kan ik meer vinden over de LN of LX variant? De shop is wat dat betreft inderdaad niet echt overzichtelijk.
Kijk eens bij Star Citizen > Ship Specs (rechtsboven op de website), daar kun je de schepen ook makkelijker vergelijken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 12-09 20:24
De LN heeft 2 extra guns... er staat altijd overal dat alles ingame te verdienen is, maar kun je een Aurora MR dan upgraden naar LN ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je kan een Aurora upgrade package scoren voor 8€(10$).

De patch is nu ook online trouwens. :)
(Is een stevige van 4+Gb)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:34:
Ja je kan een Aurora upgrade package scoren voor 8€(10$).

De patch is nu ook online trouwens. :)
De vraag is ook niet of je een upgrade kan kopen, maar of je deze ingame kan bemachtigen door gewoon te spelen. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja, alles wat je nu kan kopen kan je straks ingame kopen.

Dat je nu het met geld koopt is echt alleen maar om het spel te financieeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat je zomaar blind kan stellen dat je alles wat je ingame kan 'verdienen' je ook zomaar voor game items kan gebruiken. Neem aan dat het wel af hangt in welke instances je het verdiend hebt. Bij een private server is het veel moeilijker te controleren wat er gebeurt. (sploits, bots etc)
Denk dat het ook lastig om de game gebalanceerd te krijgen en toch een pay 2 win tegen te houden. Om maar te zwijgen van de mogelijke 'goldsellers' die menig MMO al vernaggeld hebben.

Jammer dat je na een upgrade niet automatisch aan het schip gekoppeld wordt want mijn LN upgrade is nog niet aan mijn (enige) aurora toegekend. Misschien moet je dat in game doen?
Ook een beetje jammer dat er voor de Avenger nog geen holo menu te zien is. Die ziet er zo behoorlijk strak uit (ook al is die wit) en is ook nog eens een 2 zitter. (Alleen kan de 2e persoon niets doen zo te zien.)
Wat wel grappig is zijn het aquarium en de mogelijkheid van kleding te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Mooi om te zien dat de cargo ramp op de freelancer nu een mooi verlengstukje heeft:), die Avenger ziet er ook wel erg nice uit :9~ . Damn you Star Citizen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Pak je portomonee alvast maar weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had helemaal niet door dat een Avenger nog een achterklep heeft. Beetje krapjes achterin dat wel.

En nu al weer over de 22M
Als dat zo door gaat zitten we in no-time aan de 50M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Wat ik alleen niet snap is dat volgens de ships comparison tabel de Origin Jumpworks 300i, 315P en 325A allemaal een cargo capaciteit van 8 ton hebben, terwijl ik nergens (in mijn 315P) een ruimte zie voor zoveel lading. Als je dat vergelijkt met de Aurora (ES, MR, LN, LX) die volgens de specs 5 ton cargo space hebben, waar het duidelijk te zien is waar die cargo gedragen wordt, dan denk ik: OF de Origin schepen staan fout in de specs-sheet (waarschijnlijk), of hun model is nog niet af en de laadruimte moet er nog bij komen?

Sowieso mis ik in mijn 315P een bed, wat in de Aurora schepen wel aanwezig is. Zal dat ook nog erbij komen?
Pagina: 1 ... 4 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.