Persoonlijk hoop ik voor de Tali long range bomber en/of freelancer en hornet variants.
En als de Tali komt hopelijk in een package!
En als de Tali komt hopelijk in een package!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Dat is mijn punt, als je al een imperator subscriber bent, krijg je de boek-vorm gratis (waarschijnlijk moet je wel verzendkosten betalen).Qpido80 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:01:
Na ja.... ik heb ze al in pdf... dus zoek eigenlijk gewoon een goedkope drukker die dat voor weinig geld print, inbindt en opstuurt.
Lekker bezig, maar Retaliator is nu helemaal niet te koop? Of heb je hem van iemand overgenomen?Metalkai schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:15:
Gisteravond de Retaliator toegevoegd aan mijn steeds groter wordende verzameling schepen. Ik denk dat dit toch wel de laatste is die ik erbij neem, ik heb nu voor bijna elke rol een schip, al zal ik waarschijnlijk de helft nooit gebruiken
Al het geld is meegenomen door CR en die is er vandoorVerwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:21:
En we hebben nog even de 21 mil gehaald voor 10 october. De hele teller is nu op tilt.
[ Voor 47% gewijzigd door Haay op 08-10-2013 15:11 ]
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-21-MillionXi’an Scout Unlocked! The Khartu is the light attack craft of the Xi’An military. Contrary to Human ship design, the Khartu doesn’t have a traditional main thruster, instead featuring an array of maneuvering thrusters on articulated rigs. This design allows for incredible agility, making them the bane of UEE pilots, who bestowed the nickname ‘Quark’ because when all of the thrusters are firing, the ship looks like a spark flying through space. The Xi’an Aopoa corporation also manufactures an export model, the Khartu-al, for sale to human civilians as a dedicated scout/explorer. The export model features the same Xi’an maneuvering rig, but control surfaces modified for human use and a more limited armament. (Designer: Aopoa)
Waar heb je die presentatie dan gegeven? en waar ging het dan over?Melkunie schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:35:
Shit, 21 miljoen gehaald. Paar uur geleden had ik nog deze sheet in mijn presentatie
....
Expres die sheet gisterenavond gemaakt om zo up-to-date mogelijk te zijn, maar niet eens in de gaten gehad hoe dicht we al bij de 21M waren
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
K'heb ooit op een eind examen ethiek een heel stuk geschreven over world of warcraft, onder het motto, als hij mag lullen mag ik lullen, en ik was geslaagdMelkunie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:04:
Was voor een schoolopdracht, op school dus gewoon. Ging over maakbaarheid door samenwerking, moesten er ook een zooitje analogieën bij zoeken. Zodoende
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ben ik wel benieuwd naar hoe Star Citizen in het Personality verhaal past.Melkunie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:30:
Ook nice
Dit was voor het vak Creativity & Personality, een (soort van) vervolgvak op Concepting. Op zich wel interessant, maar vooral het 'personality'-deel nodigt natuurlijk uit tot zomaar-wat-lullen. Dan kom je er meestal ook wel, als je maar goede onderbouwingen verzint. Toch schijnt het regelmatig te gebeuren dat mensen huilend in de spreekkamer zitten omdat ze zo ontzettend diep op het personality-deel ingaan dat er allerlei shit boven komt drijven
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Tsja, met al die tijdzones moet iemand de sjaak zijn. Ik word er tussendoor wel even wakker voor denk ik. Schijnt maar een uurtje te duren.Basekid schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:38:
Wat een rottijd inderdaad, dat gaat me never nooit lukken.... Dan maar vrijdagavond de saved stream kijken ofzo.
Ik zie de hele uitzending hier wel eens langs komen, dan kijk ik m wel. Maar er zijn duidelijk zat mensen wat fanatieker dan ikVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:46:
[...]
Tsja, met al die tijdzones moet iemand de sjaak zijn. Ik word er tussendoor wel even wakker voor denk ik. Schijnt maar een uurtje te duren.
Ik vind dat soort dingen altijd wel mooi om live te volgen, heeft wel een bepaalde vibe. En al dat geblaat op de chat tijdens een event is ook altijd wel grappig.CrackSlet schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:05:
[...]
Ik zie de hele uitzending hier wel eens langs komen, dan kijk ik m wel. Maar er zijn duidelijk zat mensen wat fanatieker dan ikEn volgens mij blijven alle aanbiedingen het hele weekend geldig, dus dat is wel een gerustelling voor iedereen die de aanbiedingen niet wilt missen
Niet echt, dat ging meer om de vergelijking met 'maakbaarheid door samenwerking'Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:39:
[...]
Ben ik wel benieuwd naar hoe Star Citizen in het Personality verhaal past.
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 11:20 ]
deze?Zyppora schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:21:
Hornet commercial zojuist gezien.
Sorki#2242
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
[ Voor 21% gewijzigd door Zyppora op 11-10-2013 14:52 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door chiIIed op 11-10-2013 15:27 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Silversin op 11-10-2013 18:30 ]
Heb je nu nog wel een game package? Want anders ben je ook je alpha access kwijt he...SgtPoen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
Ik heb mijn Constellation omgesmolten naar de Retaliator
[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 11-10-2013 21:51 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door BartKers op 11-10-2013 22:06 ]
Ik denk dat je het 'nut' van de Retaliator niet echt helemaal snapt... De Retaliator is vooral bedoeld in fleet formaties.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:02:
hoop dat er veel mensen de Constellation omsmelten voor een Retaliator. Die is hartstikke sloom en die blaas ik zo de lucht uit met mijn Constellation!
Tsja, het is sowieso altijd de bedoeling geweest dat backers na de nieuwe website geen LTI meer zouden krijgen, dus dat het er wel op zat zal wel een foutje zijn geweest. Maar wel weer ongelukkig natuurlijk.AndrewBourgeois schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 04:06:
Opgelet: CIG heeft LTI van de nieuwe Retailiator en Gladiator gehaald zonder er 1 woord over te reppen. Original en Veteran backers zouden het wel nog hebben.
[ Voor 33% gewijzigd door thinkingaboutit op 12-10-2013 10:56 ]
[ Voor 32% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 11:53 ]
[ Voor 28% gewijzigd door thinkingaboutit op 12-10-2013 12:44 ]
Ze hebben nooit LTI beloofd...thinkingaboutit schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:38:
ja, maar niet als de webshop 1 jaar bestaat en belooft om goeie deals te geven waar iedereen het hele weekend gebruik van kan maken...
Dat soort fouten gebeuren nou eenmaal, maar dat betekent niet als de fout is gemaakt, ze het maar moeten handhaven. En de mensen die van de fout hebben kunnen gebruik maken wordt niks meer ontnomen.thinkingaboutit schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:40:
correct, maar je weet hoe mensen zijn..als je aanbiedingen belooft en per ongeluk een mercedes voor 10 euro aanbiedt dan zijn er altijd een heleboel die dit geloven
Ben nog aan het twijfelen om mijn LX upgrade om te zetten naar LN. De LN heeft meer hardpoints, maar de LX komt standaard met een jumpdrive, de LN niet.chiIIed schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:15:
Die nieuwe Aurora LN reclame is weer lekker![]()
Heb mijn MR ook omgesmolten naar de LN
Ik denk dat ik het toch ook wel ga doen. LN heeft betere motor, meer hardpoints. En de jumpdrive kan je er altijd nog opzetten.Snoz Lombardo schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:30:
Heb ook de LX omgeruild voor een LN. Daarnaast wil ik de Retaliator zo graag! Maar ga er nu echt geen €200 voor neerleggen en vind het zonde om m'n Starfarer er voor om te smelten.
[ Voor 7% gewijzigd door Dbm12 op 12-10-2013 17:39 ]
Dat zei ik ook van de Retaliator, maar heb daarna toch maar een Aurora LN erbij genomenstealthgun schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:43:
Dat dacht ik ookmaar ja nu toch een Retaliator gekocht... Maar dit is echt het laatste!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 32% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 21:38 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 22:13 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door stealthgun op 12-10-2013 22:32 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Kijk eens bij Star Citizen > Ship Specs (rechtsboven op de website), daar kun je de schepen ook makkelijker vergelijken.g0tanks schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:24:
Hmm ik heb nu dus een Aurora MR, maar waar kan ik meer vinden over de LN of LX variant? De shop is wat dat betreft inderdaad niet echt overzichtelijk.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 00:37 ]
De vraag is ook niet of je een upgrade kan kopen, maar of je deze ingame kan bemachtigen door gewoon te spelen. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:34:
Ja je kan een Aurora upgrade package scoren voor 8€(10$).
De patch is nu ook online trouwens.
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq