wel ontopic
het steeds maar moeten bewijzen van oud als goed en het MOETEN vergelijken met een gasketel is pas echt onvriendelijk om dit tegen een early adaptor te houden, daar gaan we niets van leren
nou ben ik geen birkenstock wollentrui mep gefrustreerde, maar een aanvaller, ik maak de paden zeg maar, en daarbij kan je inderdaad een kapmes in je nek krijgen, want dan sta je in de weg of op de verkeerde plek, immers ik heb ook een gasketel, dus het is papegaai nieuws.
als je in google zoekt op elga en cop staat ie er vrijwel meteen op een sheet, er zijn meer presentaties geweest. echter zoals ik hem toepas is nog niet eerder geprobeert
ik had geprobeert een table in het forum te posten van diverse cops en vermogens,
waaruit blijkt dat dit enorm tegenvalt met de huidige nl-produkten
de elga is een van de weinigen die 5+? kW kan leveren, en zoals hier blijkbaar meer, en warmer.
de elga als ketelslaaf is echt een cripple produkt, andersom en autonoom is ie tot nog toe top.
hij geeft me een voor het eerst pv draaien 1e dag gevoel
het prijskaartje en de installatie is alweer weggezakt in een herinnering
overigens is de subsidie binnen, precies gelijk aan de hoge btw, 500 euro
we zijn echt een warboel in nederland de gemeente gaf dus de btw aan de belastingdienst
na ja ik had een nette prijs. uiteindelijk heeft alles nu 3004 euro gekost all-in consument
3 ruggen weg bij de bankman, en nu weer voor mij aan het werk.
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 23-09-2013 20:37
]