Heeft denk ik wel potentie... Vraag me af wat een setje gaat kosten...Magic666 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:31:
https://www.kickstarter.c...ess-bike-pedals?ref=users
Ziet er aardig uit, wat denken jullie?
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heeft denk ik wel potentie... Vraag me af wat een setje gaat kosten...Magic666 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:31:
https://www.kickstarter.c...ess-bike-pedals?ref=users
Ziet er aardig uit, wat denken jullie?
...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
[ Voor 95% gewijzigd door DDX op 07-05-2015 22:34 ]
Goeie! Ga ik ook doen.DDX schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:33:
Je kan hem doorgeven via de supportdesk.
Ik verzamel dit soort segmentjes en geeft ze dan eens in de maand door ofzo
Flaggen is onzin, want dat is voor gevaarlijke segmenten.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
koentjuh1987 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:30:
[...]
Heeft denk ik wel potentie... Vraag me af wat een setje gaat kosten...
Een prijs categorie waarin het voor slechts een select publiek een interessante optie zal zijn.Regular retail price will be $299.
Read the code, write the code, be the code!
Look Keo.wackmaniac schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:53:
Ik zie alleen nergens staan welke cleats je op je schoenen nodig hebt, of zie ik dat gewoon over het hoofd?
Is volgens mij wel verschillend. Die Nikola lijkt alleen heen en weer te gaan. 3AX maakt volgens mij een deel van een cirkelbeweging.Magic666 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:32:
Op het fietsforum kwam iemand met deze link:
http://racefietsblog.nl/nikola-xps-race ... sbeweging/
Het idee is dus niet uniek.
[ Voor 45% gewijzigd door argro op 08-05-2015 11:10 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ah, zie het:
Interessant idee, maar had voor de uitstraling van het filmpje toch geprobeerd een profrenner enthousiast te krijgen.Cleats are included and Look Keo compatible
[ Voor 23% gewijzigd door wackmaniac op 08-05-2015 09:04 ]
Het is een product uit de VS, de bedenkers komen uit New York. Ze hebben alleen een samenwerking met een Nederlands bedrijf (TSG) afgesloten voor de uitwerking. Ontwerp, mechanica e.d; daar zijn wij vrij goed in.wackmaniac schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:53:
Ik zie alleen nergens staan welke cleats je op je schoenen nodig hebt, of zie ik dat gewoon over het hoofd?
Beetje raar trouwens dat ik allemaal Nederlanders in het filmpje zie en dat Kickstarter Brooklyn, NY als locatie aangeeft ...
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
geen idee of dat andere bedrijf ze dus dwars zou kunnen zitten.We kennen de Nikola pedalen, er zijn een paar verschillen:
- De Nikola pedalen verschuiven over een rechte lijn naar links of rechts. Naar ons idee sluit een schommelende beweging beter aan op menselijke anatomie
- De Nikola pedalen duwen je voeten naar links en rechts, bij 3ax ben je vrij in de schommeling (vergelijkbaar met float maar dan over een andere as)
Aangezien de mate van schommeling van zoveel factoren afhangt (individuele voorkeuren, of je klimt of sprint, etc.) leek het ons logischer om renners vrij te houden in de mate waarin ze de schommeling gebruiken. Uit onze high speed camera studies blijkt dit in de praktijk ook per persoon te verschillen.
We hebben dat heel goed uit laten zoeken door patentjuristen. Kost je bij wijze van spreken een paar organen maar scheelt een hoop stress
[ Voor 76% gewijzigd door Magic666 op 08-05-2015 12:12 ]
Ah, toch Nederlanders
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik vind juist dat het voor hem spreekt dat hij een nieuwe poging waagt. Met 'uitvindingen' is het niet altijd raak. Je moet vaak een aantal dingen proberen voordat het aanslaat.Makkelijk schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:23:
[...]
Ah, toch Nederlanders. Ik heb een beetje zitten Googlen en die Stefan heeft eerder wel wat kansloze startups gehad. Dat spreekt niet voor hem. Hij heeft geprobeert een CVT kettingwiel te vermarkten.
Told youMakkelijk schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:23:
[...]
Ah, toch Nederlanders. Ik heb een beetje zitten Googlen en die Stefan heeft eerder wel wat kansloze startups gehad. Dat spreekt niet voor hem. Hij heeft geprobeert een CVT kettingwiel te vermarkten.
Ik heb iig geplegded voor een early bird.argro schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:40:
[...]
Ik vind juist dat het voor hem spreekt dat hij een nieuwe poging waagt. Met 'uitvindingen' is het niet altijd raak. Je moet vaak een aantal dingen proberen voordat het aanslaat.
[ Voor 28% gewijzigd door argro op 08-05-2015 22:17 ]
Page not foundroda_djavulen schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:40:
Mocht iemand nog producten van SiS willen hebben met 40% korting:
http://www.scienceinsport...2578,3D96J,FTLFF0,C1QKF,1
Ik wel, samen met een friend die pas dit jaar regelmatig fietst, maar hij wilde graag de 160 proberen, we gaan het beleven:)DDX schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:44:
Nog mensen die de klimclassic volgende week gaan fietsen ?
Net als vorig jaar de 160km, dit keer wel de 11-28 gemonteerd. Vorig jaar met 12-23 was me toch iets te veel harken op de redoute.DDX schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:44:
Nog mensen die de klimclassic volgende week gaan fietsen ?
Was jij degene die bovenaan de oude holleweg een plasje kots had neergelegd?Reynouts schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 00:17:
Heb vandaag de oude holleweg geprobeerd en moet zeggen dat ik erg kapot was toen ik bovenaan kwam.. Dat wordt dus nog wat
Haha, nee, zo diep ben ik nog nooit gegaanmaxoss schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 17:18:
[...]
Net als vorig jaar de 160km, dit keer wel de 11-28 gemonteerd. Vorig jaar met 12-23 was me toch iets te veel harken op de redoute.
[...]
Was jij degene die bovenaan de oude holleweg een plasje kots had neergelegd?
Mooie fiets. Merk? Type?Ruud schreef op zondag 03 mei 2015 @ 10:27:
[...]
[afbeelding]
Van deze weet ik zeker dat het een xl is.
https://www.strava.com/athletes/ralfv
Wow, very nice. Maar de prijs.......ook om stil van te worden
https://www.strava.com/athletes/ralfv
Welke gelletjes zijn goed te doen dan?sapphire schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 22:46:
[...]
Page not found
Jammer want ik vind de SiS isotone gelletjes lekker
Max. snelheid: 93,7 km/uhavana schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:25:
Ik ben weer terug van een weekje vakantie in de Eifel.
[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 10-05-2015 09:53 ]
Nog vergeten terug te koppelen, maar nadat ik allebei m'n wielen eruit had gehaald en weer opnieuw erin had gedaan, was het probleem verholpen.Evianon schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:11:
Exact dezelfde "symptomen" gehad, ook weken lopen zoeken bij m'n crank, maar bleek versleten snelspanner in voorwiel te zijn. Blijkbaar lastig precies te horen waar het vandaan kwam, ook mensen die naast me fietsten dachten dat het geluid meer van achteren kwam.
Zal een meetfoutje zijn, alhoewel ik wel houd van lekker snel afdalen. In de afdaling van de Fedaia heb ik een keer 102 km/uur gehaaldvhal schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:51:
[...]
Max. snelheid: 93,7 km/u
Meetfoutje of dacht je aan het eind "waarom niet :P"
Helemaal eens. Als Serge het niet kan regelen vergeet het dan maarhavana schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:02:
Mail even Serge info@bikeparts4u.nl die kan je zeker helpen. Woont zelf ook in Rotterdam dus geen vertraging over de post.
Ik heb iig weer eens tegen mijn bodem aangewerkt qua diepgang. Damn FrankDDX schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:28:
Zo gisteren lekker ritje richting Nijmegen en vandaag ronde van Nijmegen.
Diep gegaan beide dagen maar wel lekker gereden
Pelle schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:53:
Mijn Look Keo plaatjes vond ik ook veel sneller slijten dan de SPD-SL die ik daarvoor had. In een paar maanden was de anti-slip laag weg, en nu hik ik aan tegen het uitboren van 2 van de boutjes die zo ontzettend vast zitten in mijn schoen dat ze er met geen mogelijkheid uit te krijgen zijn. Maar eigenlijk hadden ze dus allang vervangen moeten worden
Ik heb zelf ook wel last van slijtage, maar dat komt echt door het lopen over straat. Als ze eenmaal in de pedalen zitten slijten ze echt weinig volgens mij? Look heeft wel van die beschermkapjes die je over je schoenplaatjes heen kan doen, voor als je echt zeker wilt weten dat ze niet door kapot gaan door het lopen op straat, maar dan moet je ineens weer extra zooi meezeulen...Goron schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:34:
Hoe snel horen schoenplaatjes af te slijten? Ik heb 2 maanden geleden klikschoenen gekocht en nieuwe Look Delta plaatjes eronder laten zetten, maar ze zijn nu echt al voor meer dan 70% weggesleten... Ik heb misschien 1.5 fietstocht per week gemaakt en dan meestal korte stukjes.
Ik woon in een flat dus ik moet altijd wel een stukje lopen over gallerij etc voordat ik bij de straat ben, maar goed dat zijn geen kilometers. Het valt me erg tegen hoe hard het slijt. Ik heb een tweedehands fiets en de pedalen zijn wel flink gebutst/ruw van buiten maar ik verwacht toch niet dat plaatjes aan de binnenkant daar veel last van hebben?
Lijkt een kwaaltje te zijn dat wel vaker voorkomt bij Fullcrum-wielen. Afgelopen zomer had maat van mij vergelijkbaar onderdeel stuk (verhaal moet nog wel ergens op het forum zwervenPelle schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:12:
[...]
Nog vergeten terug te koppelen, maar nadat ik allebei m'n wielen eruit had gehaald en weer opnieuw erin had gedaan, was het probleem verholpen.Dus dat het iets met snelspanners was, zou goed kunnen.
Zaterdag wel een nieuw probleem; ik reed in mijn ritje naar Amsterdam langs de Ringvaart, en de windkracht 5 schuin in de rug zorgde ervoor dat je lekker door kon rijden. Bij Schiphol (dat onbegrijpelijke stukje waar je niet langs het water kan) stuiterde ik een paar op- en afritjes af, en toen hoorde ik iets knappen, direct gevolgd door een veel minder luidrichtig klinkende vrijloop.
Net de body er even afgehaald, en wat ik vreesde was inderdaad gebeurd: de veer rond de 3 palletjes in je freehub was afgebroken (Fulcrum Quattro). Op 2 palletjes stond geen spanning meer, dus ik reed vanaf dat punt slechts met 1 zo'n palletje rond. Lekker rustig wel, zo'n stille vrijloop, maar leek me niet echt handig met (waarschijnlijk) een weekend vol Ardennen-klimmetjes voor de boeg.
Nu nog even kijken waar ik vóór woensdag een replacement kan scoren. Zo te zien zijn er diverse webshops die ze per 5 verkopen, maar dan heb je geen garantie dat ze er dinsdag zijn natuurlijk. Weet iemand nog een adresje in of rond Rotterdam waar ze die dingen verkopen? Of heeft iemand er wellicht eentje voor mij te koop of te ruil (voor als die van mij binnen zijn)?
Het gaat om partnumber 5-R1-015 van Fulcrum, maar die schijnt hetzelfde te zijn als 5-FH-RE114 van Campa.
[afbeelding]
Gisteren dus voor de eerste keer een toertochtje gereden. Ronde van Nijmegen 75 km (ja, niet zoveel voor de meeste van jullie hier). Het ging goed, zat in een leuk groepje en kon aardig doorrijden, zat er op het einde nog niet doorheen en heb vandaag ook nergens last van.Reynouts schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:11:
[...]
Haha, nee, zo diep ben ik nog nooit gegaan
Wie weet morgen! Haha.
Ik was het plaatje vergeten bij mijn post... maar inderdaad. Cleat covers zouden best wel eens een investering kunnen zijn. Ik moet zeggen dat ik thuis niet zoveel last van slijtage heb, omdat ik mijn schoenen aantrek als ik al buiten naast mijn fiets sta, maar tijdens een weekje fietsen op Sardinië sleten ze wel echt hard met hier en daar op en afstappen voor korte pauzes enzo.Graham schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:18:
@Goron, Pelle en marrk, kijk anders eens naar coffee covers of cleat covers. Heb je meteen een stuk minder slijtage uit het zadel tijdens het lopen.
Hou er wel rekening mee dat de weg van Grenoble naar Briancon i.v.m. een tunnelinstorting dicht is, en dat vanuit Briancon (de RD1091) dicht is ten hoogte van de toegangsweg naar Les Deux Alpes, en de Alpe d'Huez dus onbereikbaar is vanuit Briancon.tweakerharrie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:29:
@ UltraSub
Briancon is in een dal, vrij dichtbij is http://www.hotel-au-bon-accueil.com/ Voordeel is dan dat alle grote cols binnen fietsafstand zijn en de voeding van hotel is aangepast op wielrenners dus twee keer pasta per dag.
Stalling voor fietsen met alarm.
Everytime I suffer I become a better man because of it
Bij mij lijkt er iets in die rand die geklemd wordt verkeerd te zitten. Vroeger draaide ik mijn schoenen altijd los door mijn enkel naar buiten te draaien, maar dat gaat nu niet meer en nu draai ik ze met de enkel naar binnen los. En nu ik dit zo opschrijf bedenk ik me dat dat misschien niet heel veilig is...DDX schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:47:
Wat verstaan julie onder slijtage ?
Op sommige plekken is geel bij mijn spd-sl pedalen eraf afgesleten, maar zolang ze nu goed inklikken hoef je ze niet te vervangen. (km's zeggen niet zoveel, maar gebruik ze al zeker een jaar)
Heb je de afstelling van je pedalen al gecheckt? Misschien dat je die stelschroef wat strakker kan zetten? Losschieten zou pas een probleem moeten zijn als je schoenplaatjes echt over de volle breedte versleten zijn toch?roda_djavulen schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:52:
Ik schoot opeens uit mn pedaal wanneer ik harder dan normaal trok aan het pedaal, dus opwaartse beweging. Dan noem ik ze versleten.
Het geel was er dan ook al ff vanaf en de cleat zelf begon dus te slijten van het lopen. Zijn toch ook 10 maanden meegegaan oid
Pelle schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:12:
[...]
Het gaat om partnumber 5-R1-015 van Fulcrum, maar die schijnt hetzelfde te zijn als 5-FH-RE114 van Campa.
Exact hetzelfde onderdeel zelfs. Helaas dus een bekend verschijnselwackmaniac schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:13:
[...]
.... Afgelopen zomer had maat van mij vergelijkbaar onderdeel stuk...
[ Voor 12% gewijzigd door -MvZ- op 11-05-2015 11:57 ]
Enkele weken geleden vielen er bij mij toevallig 2 van die gele dopjes af, waardoor het nu wat lastiger is om op de schoenen te lopen (veel minder grip). Het klikken gaat wel nog prima, dus voorlopig laat ik het nog even zo.DDX schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:47:
Wat verstaan julie onder slijtage ?
Op sommige plekken is geel bij mijn spd-sl pedalen eraf afgesleten, maar zolang ze nu goed inklikken hoef je ze niet te vervangen. (km's zeggen niet zoveel, maar gebruik ze al zeker een jaar)
PSN id: NL_SToRM
Toevallig vanmorgen mobil home op een camping geboekt.tweakerharrie schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:29:
@ UltraSub
Briancon is in een dal, vrij dichtbij is http://www.hotel-au-bon-accueil.com/ Voordeel is dan dat alle grote cols binnen fietsafstand zijn en de voeding van hotel is aangepast op wielrenners dus twee keer pasta per dag.
Stalling voor fietsen met alarm.
Alpe d'Huez vorig jaar gedaan, dus die doen we niet aan dit jaar. Even zien of dit invloed heeft op de autorit er naartoe. Bedankt voor de tip!MMUilwijk schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:05:
[...]
Hou er wel rekening mee dat de weg van Grenoble naar Briancon i.v.m. een tunnelinstorting dicht is, en dat vanuit Briancon (de RD1091) dicht is ten hoogte van de toegangsweg naar Les Deux Alpes, en de Alpe d'Huez dus onbereikbaar is vanuit Briancon.
Zie ook: http://www.lemedia05.com/...boulement-dans-un-tunnel/
Ik hoor over het algemeen positieve verhalen over Fulcrum, behalve over de vrijloop. Dat is blijkbaar echt een zwak punt bij die wielen.roda_djavulen schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:55:
wel een vervelend kwaaltje.. Je zou toch denken dat de fabrikanten ondertussen wel weten hoe ze een freewheel moeten bouwen
[ Voor 41% gewijzigd door argro op 11-05-2015 15:56 ]
Was mooie route gisteren.Reynouts schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:42:
[...]
Gisteren dus voor de eerste keer een toertochtje gereden. Ronde van Nijmegen 75 km (ja, niet zoveel voor de meeste van jullie hier). Het ging goed, zat in een leuk groepje en kon aardig doorrijden, zat er op het einde nog niet doorheen en heb vandaag ook nergens last van.
https://www.strava.com/activities/301689543
Op naar een volgende tochtje
Helemaal waar, dit is mijn veilige haven wanneer ik toch over fietsen wil lezen, en praten, maar de opgenomen wedstrijden nog moet kijkenargro schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:52:
Er bestaat overigens een separaat topic over de Giro, dan kunnen we het hier lekker houden bij mooie routes voor toeristen en versleten plaatjes die we zelf moeten vervangen, bij gebrek aan een mechanieker.
Zie [Wielrennen] Giro d'Italia 2015
Erg mooi rondje en snelheid! Ben hier in de randstad wel jaloers op die hoogte meters!Reynouts schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:42:
[...]
Gisteren dus voor de eerste keer een toertochtje gereden. Ronde van Nijmegen 75 km (ja, niet zoveel voor de meeste van jullie hier). Het ging goed, zat in een leuk groepje en kon aardig doorrijden, zat er op het einde nog niet doorheen en heb vandaag ook nergens last van.
https://www.strava.com/activities/301689543
Op naar een volgende tochtje
Ik was pas om half 11 gestart en bij de eerste stop hadden ze helemaal niets meer. Bij de tweede stop nog wel een krentenbolletje en een snicker weten te scoren. Volgende keer toch wat vroeger beginnen (en een langere route proberen)!DDX schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:05:
[...]
Was mooie route gisteren.
Jammer van aanbod bij stops, eerste stop hadden ze sportdrank maar toen had ik nog genoeg.
Stops erna alleen water.
En alle stops bananen in overvloed en mini marsjes maar geen snelle jelles oid.
Bedankt! Ik kon het goed volhouden en vond het erg leuk om in een groep te rijden (normaal fiets ik bijna altijd alleen). Toch maar eens kijken of ik niet ergens aan kan haken bij een trainingsgroepje.Ircghost schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:26:
[...]
Erg mooi rondje en snelheid! Ben hier in de randstad wel jaloers op die hoogte meters!
Ik ben bang dat we deze bril niet gaan zienLuPo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:47:
[...]
Ik wacht ook nog steeds. Heb aangegeven dat ik wacht op de Sinner en geen ander alternatief wil.
Alleen als ze volledig een andere kant op gaan en dan heeft het niets meer te maken met de Marmotte.roda_djavulen schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:46:
Nu ken ik de streek niet, dit jaar eerste keer, maar kunnen ze niet twee alternatieve (bekende?) beklimmingen nemen en dan de alpe d'huez op, oid.
Afhankelijk van de datum. Voor!Ircghost schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:48:
Heeft iemand zin om volgende maand met een grotere groep in de duinen rond katwijk/wassenaar/scheveningen et cetera te gaan rijden voor een lekker stuk op en neer?
[ Voor 42% gewijzigd door havana op 12-05-2015 13:09 ]
niet echt een optie duswackmaniac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:53:
[...]
Alleen als ze volledig een andere kant op gaan en dan heeft het niets meer te maken met de Marmotte.
Nee, een weg aan de andere zijde van het meer lijkt de beste hoop.
Lijkt me leuk, mits ik kan uiteraardIrcghost schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:48:
Heeft iemand zin om volgende maand met een grotere groep in de duinen rond katwijk/wassenaar/scheveningen et cetera te gaan rijden voor een lekker stuk op en neer?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
In de vorm van?StevenK schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:05:
Ik heb iig maar vast een alternatief vastgelegd voor het geval de Marmotte niet verreden wordt.
Rondje om de kerk in Driel; goede kans dat ik dan wel de hele week naar Frankrijk ga om te trainen, maar dan een dagje eerder terug.
[ Voor 24% gewijzigd door StevenK op 12-05-2015 14:10 ]
Haha, geweldigStevenK schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:09:
[...]
Rondje om de kerk in Driel; goede kans dat ik dan wel de hele week naar Frankrijk ga om te trainen, maar dan een dagje eerder terug.
Nou heel snel een alternatief verzinnen, want morgen rond lunchtijd vertrekken we naar de Ardennen, en ik heb me net ingeschreven voor de Waalse Pijl. Dan heb ik wel een werkend achterwiel nodigIk heb de veertjes niet binnen helaas, er waren twee dozen manco vandaag en in eentje zaten oa die veertjes.
Pelle, weet niet waar je woont, maar ik weet bijna zeker dat ik nog zo'n veertje heb liggen.Pelle schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:28:
Kan me niet voorstellen dat ze niet op zoek gaan naar goede alternatieven inderdaad..
En voor mij ook balen trouwens, mailtje van Bikeparts4u:
[...]
Nou heel snel een alternatief verzinnen, want morgen rond lunchtijd vertrekken we naar de Ardennen, en ik heb me net ingeschreven voor de Waalse Pijl. Dan heb ik wel een werkend achterwiel nodig
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
[ Voor 44% gewijzigd door havana op 12-05-2015 15:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq