Taigu schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:36:
[...]Ik kende Apex niet (vantuyl wel), maar vond de fietsen op de Bikemotion erg mooi. Erg handig dat je (een deel) van het spuitwerk zonder kosten kunt laten aanpassen. Was er nog een beetje over de prijs te onderhandelen? Veel plezier met de fiets straks!
enige nuancering omtrent het spuitwerk: standaard blijft de fiets mat of glanzend zwart, de frames komen kaal binnen en worden daar gespoten. Een andere kleur kan maar dat gaat dan tegen meerprijs, heb ik verder niet naar gevraagd aangezien ik matzwart een mooie kleur vind.
De kleuraccenten, op de foto dus oranje, kun je wel wijzigen aangezien dat allemaal stickers zijn waarover kleurloos gespoten gaat worden, plaatsing van de stickers kun je dus ook nog veranderen. Verder kun je van de logo's alleen wit of zilver kiezen. (en weglaten mocht je het te druk vinden) Ik heb voor wit gekozen omdat het oranje er dan lekker uitknalt.
Over de prijs niet onderhandeld aangezien ik een inruil mee had, daar overigens een prima prijs voor gehad dus je hoort mij niet klagen.
Verder gaat de fiets via het fietsplan dus aan het eind van de rit ben ik vrij weinig kwijt voor een fiets van 1990 Euro. En plezier gaat het zeker worden aangezien we nu alweer weekentripjes naar Limburg, voor volgend jaar, aan het voorbereiden zijn