• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:41
Bedankt ik ga vanavond eens lezen/luisten.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:33
Gister iets weirds gehad. Ik had een Adventurer's Journal die ik probeerde in te leveren bij de Blacksmith (kwam er pas later achter dat dat pas na RoS kan), waarop het spel hing. Ik kon nog wel rondlopen maar verder werkte niks meer. Dus DIII op nieuw gestart, maar nu ben ik mijn Adventurer's Journal kwijt, niet meer in de stash en niet meer in de backpack. Ik heb een bug report gepost maar dat kan je net zo goed niet doen volgens mij, wordt niks mee gedaan. Jammer, want dit soort issues werden in WoW altijd goed opgelost.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Wimploo schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:32:
Tevens zijn mijn character zelf geleveled ofzo, beide paragorn 97 terwijl ze dit een half jaar gelden nog niet waren. Ook zie ik ineens paragorn skills, als je deze instel staan ze voor altijd vast of kan je ze net als de skills en runes wijzigen.
Damn, deze post is al bijna 1,5 uur oud en niemand heeft nog een plaatje gepost? Zijn we opeens allemaal volwassen geworden ofzo? :P
Dr. Strangelove schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:50:
Gister iets weirds gehad. Ik had een Adventurer's Journal die ik probeerde in te leveren bij de Blacksmith (kwam er pas later achter dat dat pas na RoS kan), waarop het spel hing. Ik kon nog wel rondlopen maar verder werkte niks meer. Dus DIII op nieuw gestart, maar nu ben ik mijn Adventurer's Journal kwijt, niet meer in de stash en niet meer in de backpack. Ik heb een bug report gepost maar dat kan je net zo goed niet doen volgens mij, wordt niks mee gedaan. Jammer, want dit soort issues werden in WoW altijd goed opgelost.
Dit is een bekend probleem - dit is al eens eerder de revue gepasseerd op Battle.net forum, maar ook in dit topic. Het is zo'n gevalletje van 'jammer joh' ;(

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:54:
[...]

Damn, deze post is al bijna 1,5 uur oud en niemand heeft nog een plaatje gepost? Zijn we opeens allemaal volwassen geworden ofzo? :P
Anders help jij hem even uit de brand ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-05 13:56

Pat-Juh

Patrick

Mocht iemand willen runnen ik heb D3 ook weer opgepikt, PatrickNL#2630 is mijn tag. Veel goed spul heb ik niet maar ik vermaakt mij :).

Heeft iemand trouwens een id hoelang het duurt om toegelaten te worden tot de GoT community/clan op Battle.Net?

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-05 14:54
Zomaar een ideetje, gold wrap + squirt necklace + T6 + grote pickup radius = onoverwinnelijk. Zou het wat zijn?

Edit: :) Te weinig gold drops. Verder werkt het wel vet, je ziet je thoughness zo naar de 2 a 3 miljoen schieten als je wat drops op pakt. Was overigens zonder de necklace. Die zat nog op een andere hero van me maar die geeft 60% extra gold.

Is er niet een of andere leg die constant gold laat vallen?

[ Voor 61% gewijzigd door Malt007 op 20-03-2014 19:36 ]

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-04 11:10
Malt007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:08:
Zomaar een ideetje, gold wrap + squirt necklace + T6 + grote pickup radius = onoverwinnelijk. Zou het wat zijn?

Edit: :) Te weinig gold drops. Verder werkt het wel vet, je ziet je thoughness zo naar de 2 a 3 miljoen schieten als je wat drops op pakt.

Is er niet een of andere leg die constant gold laat vallen?
Je hebt die gloves die gold droppen als je een Massacre bonus krijgt.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-05 14:54
Solictice schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:36:
[...]

Je hebt die gloves die gold droppen als je een Massacre bonus krijgt.
Probleem met dit idee is dat je gold nodig hebt voordat je die massacre gaat aanrichten.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:54:
[...]

Sorry we mogen niet meer van de mods die vinden dat niet leuk :+

P.S. Ik was niet online op het forum, want ik kan sneller plaatjes posten dan modjes de topics reports kunnen afhandelen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fjn10ND.jpg

Sorry couldn't resist :+

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 20-03-2014 19:57 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Hehehehe d:)b

Vanmiddag was er iemand die een boost wilde op hardcore. Ik ben nu online, dus join maar!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:05
Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:12:
Hehehehe d:)b

Vanmiddag was er iemand die een boost wilde op hardcore. Ik ben nu online, dus join maar!
Dat was ik!! Helaas sluit ik net de game af na wat runs te hebben gedaan met wat GoT leden

Helaas vrouwtje wil ook aandacht:p

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 13:56

SideShow

Administrator

Hoe krijg je die wings als je een preorder hebt via g2a ?

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:52
SideShow schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:06:
Hoe krijg je die wings als je een preorder hebt via g2a ?
Als je het spel de 25e registreerd dan krijg je hem als ik me niet vergis.

• SideShow

SideShow

Administrator

Ah, het is omdat men normaal gezien vandaag of morgen de preorder vleugels al uitdeelt, maar misschien is dat enkel voor pre orders die via de blizzard store gezet zijn ofzo

http://www.diablofans.com...e-back-up-no-wings-though

[ Voor 20% gewijzigd door SideShow op 20-03-2014 22:38 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:02

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Inhumanous schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:32:
[...]

Dat was ik!! Helaas sluit ik net de game af na wat runs te hebben gedaan met wat GoT leden

Helaas vrouwtje wil ook aandacht:p
hey, jij had eerst toch een andere battle tag?

Vanavond eindelijk het plan voor de Hallowed Defenders geloot! Gelijk lekker aan het craften gegaan, maar nu zijn mijn mats op :(. Ik vraag me af of deze straks ook op lvl 70 gecraft kunnen worden? Maar eens opzoeken... En een blackthorn boots om de set compleet te maken. Heb deze toch maar niet geequiped, wil de nat set bonus nog niet missen :)

Op HC de barb weer iets verder gelevelled, maar dat gaat toch niet zo snel... Speel op hard en kan niet hoger denk ik.

Battle.net || Strava

Verwijderd

Er is een nieuwe Hallowed set voor level 70, dus in RoS mag je weer op zoek naar een plan :P.
Kak iridescent tears zijn op door helmen craften, kosten 60 per helm en die farm je bagger traag :/
Naja monk is nu wel aardig.... ook nieuwe axe, dit keer met dex en vit dus wel lekker :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/2196209
Alleen nog een paar behoorlijke ringen vinden... ipv 2handers :')
Malt007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:38:
[...]
Probleem met dit idee is dat je gold nodig hebt voordat je die massacre gaat aanrichten.
Drops van goldwarp zijn prut, heb het al geprobeerd ivm de belt waar je armor bij krijgt die ik ook heb, maar werkte voor geen meter :)

[ Voor 36% gewijzigd door Vandread op 21-03-2014 00:13 ]

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11-2025
SideShow schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:37:
Ah, het is omdat men normaal gezien vandaag of morgen de preorder vleugels al uitdeelt, maar misschien is dat enkel voor pre orders die via de blizzard store gezet zijn ofzo

http://www.diablofans.com...e-back-up-no-wings-though
Volgens mij niet. Het geldt voor iedereen die zijn game voor de 31 registreert. Ik neem wel aan dat dit alleen geldt voor pre-orders en dus niet voor mensen die RoS kopen op de 25 - 31ste, maar echt helemaal zeker weet ik dit niet.

Ik heb mijn RoS (digital standaard) gewoon gekocht via de Blizzard store en heb mijn vleugels ook nog niet. Kennelijk werkt het nog niet. Even geduld hebben dus.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wings! :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/deHYzD7.jpg

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-05 16:17

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wings zijn geleverd dus.
Weet niet of ik ze nou mooier vind dan de witte wings :)

Gister samen met een andere Got-er een Act3T3 run willen doen met 2 public gasten erin.
Waaronder 1 barb die overal voorbij rende. Makkelijk met 3 glass canons erbij. Wat zijn public games toch enorm ruk.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:52:
Er is een nieuwe Hallowed set voor level 70, dus in RoS mag je weer op zoek naar een plan :P.
Tof, vind het super vette wapens en zien er ook nog eens gaaf uit.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Inhumanous
retlaw schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:47:
[...]

hey, jij had eerst toch een andere battle tag?
Ja Klopt ik heb hem veranderd :P voorheen Was het kraantjed#2526

maar je vindt me nu onder de naam: GodWithWings#2135

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:21
Gisteren even in 3 uurtjes mijn n00b wizard van lvl 20 naar 58 gelevelled :) Ging erg lekker, met dank aan Phaex, Rcore en nog wat andere lui!

Had in 3 uur tijd 10 legendaries waarvan 2 bij Belial. Lekker nuttig ook, zal je zien dat de RNG gods mij straffen vanaf lvl 60 straks.. :P

Had me nog niet echt verdiept in de wizard maar leuke class! Na DH wel mijn favoriet denk ik.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Grimmie, dat heb ik dus ook steeds, char levelen, legs bij de vloot. lvl 60, legs op.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
Meh ik had ze vanmorgen nog niet toen ik keek. Zal later in de dag wel komen. Trouwens ik wil nog een HC naar 60 halen en denk zelf om het een Monk te laten zijn. Zou iemand mij eventueel kunnen boosten via de lvl 1 Torment VI met mij als host truuk?

Daarnaast hoeft ik enkel nog maar een WD naar 60 te halen en dan heb ik alle classes op 60.

Mijn battletag is Alvanosa#2643

[ Voor 3% gewijzigd door Alvanosa op 21-03-2014 08:30 ]

PSN: Alvanosa

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 08:11
Mad-Matt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:21:
Grimmie, dat heb ik dus ook steeds, char levelen, legs bij de vloot. lvl 60, legs op.
Onder level 60 geeft alke act boss die je voor de eerste keer killed (na een quest reset??) een gegarandeerde legendary.

(Dus Butcher, Belial, Azmodan en Diablo (Hoewel ik niet zeker weet of je bij Diablo kunt zijn voor je level 60 bent tegenwoordig).

Gisteren mijn DH even opgepakt om di enaar de 60 zien te krijgen. Tot level 50 op T1 gespeeld, dat ging super snel, maar sommige elite packs waren wel dodelijk. Aangezien packs op level 50 er een 4e ability bij krijgen ben ik op 50 maar teruggegaan naar een lagere moeilijkheidsgraad.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04 19:55
Voor iedereen die straks loopt te "klagen" dat zijn RoS-Wings er nog niet zijn:

Check even of je een "ENVELOPJE" zit links onderin als je in-game bent

Indien Ja: Ontvang Wings.
Indien Nee: Heb geduld.

[ Voor 13% gewijzigd door EricNL op 21-03-2014 08:45 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 07-05 02:51

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister help ik een maatje met een boost , er joint nog een maat van me en voila bij de spider queen krijgt ie gewoon de puzzle ring en nog een leggie :S
het half uur daarna probeerde ik de hele tijd zn goblin te slopen xD

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

EricNL schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:44:
Voor iedereen die straks loopt te "klagen" dat zijn RoS-Wings er nog niet zijn:

Check even of je een "ENVELOPJE" zit links onderin als je in-game bent

Indien Ja: Ontvang Wings.
Indien Nee: Heb geduld.
Moest ik ook even aan wennen met de oude wings, met een nieuwe char gaat dat ook met het envelopje ipv in je inventory zoals vroeger.

• Inhumanous
Effe gekeken wat die puzzle ring inhoud, die lijkt me wel heel handig hoop dat ik die ooit nog krijgen kan

• SideShow

SideShow

Administrator

Dus opnieuw, hoe krijg ik mijn wings als ik een preorder heb via g2a :-/

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-05 22:35

Umbrah

The Incredible MapMan

SideShow schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:11:
Code, als je die al gekregen hebt, vóór de 31e registreren op battle.net.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:40

Anno

Griefmaker#2862

Code krijg je geloof ik 24 maart dus wings dan ook.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Denk dat je die niet krijgt...
Verwacht dat het alleen geldt voor de battlenet pre-orders.

D3 is trouwens een kut spel.

Ik heb maanden lopen farmen voor een Leoric Signet.
Niets en niets. Vorige week een nieuwe monk geleveld, fucking 3 van die ringen in 1 doorloop.

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-03 11:35
Mad-Matt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:13:
[...]

Denk dat je die niet krijgt...
Verwacht dat het alleen geldt voor de battlenet pre-orders.

D3 is trouwens een kut spel.

Ik heb maanden lopen farmen voor een Leoric Signet.
Niets en niets. Vorige week een nieuwe monk geleveld, fucking 3 van die ringen in 1 doorloop.
Nope, het maakt niet uit waar je je game koopt, als je hem maar op battle.net registreert voor 31 maart.
If you pre-order Reaper of Souls at a retail store—either a physical standard edition or physical Collector's Edition—be sure to redeem your Reaper of Souls game key via your Battle.net account on or before 11:59 PM PST on March 31, 2014. If you redeem your game key after that date, your pre-order loot will be consumed by the fires of the Burning Hells and lost forever. While you have six days from the time the expansion launches on March 25 to the time you must enter your code, to be safe, you should secure your preorder today and be ready to input your game key on launch day.
Source: Battle.net

[ Voor 42% gewijzigd door questarey op 21-03-2014 09:17 ]

• SideShow

SideShow

Administrator

Dus de mensen die hem kopen in de winkel op 30 maart, hebben ook wings ... ?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-05 22:35

Umbrah

The Incredible MapMan

SideShow schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:17:
Dus de mensen die hem kopen in de winkel op 30 maart, hebben ook wings ... ?
Yup!

• SideShow

SideShow

Administrator

Waw, fantastische preorder actie dan zeg.

• Inhumanous
SideShow schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:18:
Waw, fantastische preorder actie dan zeg.
het is idd niet echt een Pre-Order actie

want al koop je hem 4 dagen later dan de release date krijg je de rewards ook nog.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ah ok, gelukkig voor die mensen :)

Ben blij dat ze in de pre-order zitten, anders had ik de CE moeten bestellen en dat vind ik het weer net niet waard. (Zeker niet aangezien ik hem zwaar tegen vind vallen)

• Inhumanous
Mad-Matt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:20:
Ah ok, gelukkig voor die mensen :)

Ben blij dat ze in de pre-order zitten, anders had ik de CE moeten bestellen en dat vind ik het weer net niet waard. (Zeker niet aangezien ik hem zwaar tegen vind vallen)
wat kom je hier klagen als je diablo 3 helemaal niks vind.

dan kan je beter het mapje Diablo 3 verwijderen op je computer;)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Inhumanous schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:27:
[...]

wat kom je hier klagen als je diablo 3 helemaal niks vind.

dan kan je beter het mapje Diablo 3 verwijderen op je computer;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 12:38
Die wings zijn toch puur cosmetisch? Ik ben niet zo van de cosmetische toevoegingen, dus dit laat ik varen. Ik koop RoS wel op de dag zelf als ik dat wil. :)

• ye-roon
  • Laatst online: 04-04 15:57

ye-roon

knaak

Gisteren de quest gereset en met 2 speed monks door torment 1 heen gerent. (speed monk = max movement speed, aura die speed geeft on kill, bracers die movement speed geven als je iets breekt). In 2.5 uur van A fallen star tot en met prime evil. Per persoon 4 legendaries, of eigenlijk 3 want die van diablo is gegarandeerd. Conclusie, ik kan beter gaan farmen, dat leverd meer op :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:22
Ik weet nog steeds niet wat ik op dit moment "verstandiger" vind eigenlijk. XP farmen en de legendaries voor lief nemen, of elke keer resetten zodat ik sowieso een legendary krijg en onderweg er naartoe ook een aantal. Volgens mij is de huidige gear binnen notime vervangen, tenzij je gaat proberen een perfecte roll te krijgen, maar daar heb ik het gold niet voor ;)

• _Peter2_
lolgast schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:32:
Ik weet nog steeds niet wat ik op dit moment "verstandiger" vind eigenlijk. XP farmen en de legendaries voor lief nemen, of elke keer resetten zodat ik sowieso een legendary krijg en onderweg er naartoe ook een aantal. Volgens mij is de huidige gear binnen notime vervangen, tenzij je gaat proberen een perfecte roll te krijgen, maar daar heb ik het gold niet voor ;)
Farmen (cota runs) is efficiënter qua exp / hour. Maar "gewoon" spelen is beter qua fun / hour }:O

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het verstandigste is dat doen waar je plezier in hebt :)

Zelf vind ik XP farmen dmv act 3 keeps en dan crater tot en met azmo kill het meest "gevarieerD" en flinke mobdochtheid.

Ik wil gewoon zoveel mogelijk parapoints hebben voor mijn crusader straks. Items zijn een plus, maar van alle legendaries die je nu vind zul je er denk ik max 1 a 2? bewaren voor op 70 en rerollen. en dan ook alleen voor niche dingen of bbepaalde stats die je pas kan vervangen voor zo een zelfde item op hoger lvl.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

misschien minder leggies maar ik vind het het leukst om dingen af te wisselen.
dus soms doe ik het begin van act 1 the wretched mothers voor leggies en dan ga ik de breach weer ff doen of even een rondje hemel rennen, zo vermaak ik me prima :)

zijn maar weinig leggies die ik wil houden , alleen zo`n puzzle ring zou ik wel heel graag willen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 21-03-2014 09:38 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zit enorm te twijfelen over een quest-reset, gewoon omdat ik act 2, zo'n gigantische kut act vind.

- Je hebt nog een paar dagen een +50% xp bonus.
- Legendaries die je nu vindt zijn over een paar dagen over het algemeen niet zo nuttig meer.

Lijkt me duidelijk voor de komende dagen wat "verstandiger" is :P

Ik heb sinds de bonus overigens alleen maar XP gefarmed en nog steeds 2 tabs vol met Legendaries, dus wat dat betreft maakt het ook weer niet zoveel uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 21-03-2014 09:40 ]

• lolgast
Mad-Matt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:38:
Ik zit enorm te twijfelen over een quest-reset, gewoon omdat ik act 2, zo'n gigantische kut act vind.
Toevallig gister met een andere GoT'er over gehad. Die vind ik echt het leukste _/-\o_

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:47
Mad-Matt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:38:
Ik heb het gedaan en ik ik vind het geen straf om door de acts weer heen te gaan. Kwam er gisteren eigenlijk pas achter dat sommige events / dungeons niet altijd spawnen, dus ontdek nog steeds nieuwe dingen!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Meen je niet, die kut vliegjes die continu weg vliegen en buiten bereik blijven van m'n cyclone strike
Die hellspawn monstertjes die je amper ziet en je continu tegen vast loopt.

maar goed, vanavond toch maar eens doen :)

_Peter2_ schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:34:
[...]

Farmen (cota runs) is efficiënter qua exp / hour. Maar "gewoon" spelen is beter qua fun / hour }:O
Farmen is farmen vind ik persoonlijk. Of ik nou eindeloos CotA run of eindeloos Keep 2 of iets anders, uiteindelijk ben je toch de hele tijd hetzelfde aan het doen.

Dat vind ik trouwens ook op een rare manier ontspannend. Gedachte op nul en farmen. Moet de hele dag al nadenken. :P

• FreqAmsterdam
Bosmonster schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:46:
[...]

Farmen is farmen vind ik persoonlijk. Of ik nou eindeloos CotA run of eindeloos Keep 2 of iets anders, uiteindelijk ben je toch de hele tijd hetzelfde aan het doen.

Dat vind ik trouwens ook op een rare manier ontspannend. Gedachte op nul en farmen. Moet de hele dag al nadenken. :P
Muziekje op, gaan met die banaan. 8)7

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11-2025
lolgast schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:39:
[...]

Toevallig gister met een andere GoT'er over gehad. Die vind ik echt het leukste _/-\o_
Dat ben ik met jullie eens. Act 2 en act 4 zijn mijn favorite acts, al kunnen die vliegjes inderdaad soms een beetje irritant zijn.

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

Is RoS al ergens te koop?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• lolgast
Barb -> Leap -> Stun. Works like a charm ^^

@Alvanosa: Gisteren met jou gespeeld volgens mij ;)

[ Voor 39% gewijzigd door lolgast op 21-03-2014 09:53 ]

• Alvanosa
lolgast schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:39:
[...]

Haha ja ik vind Act 2 ook het ergste en ik vind Act 3 het leukste.

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

Act2 was in D2 ook al kut :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:30
Battle.net shop als je hem direct wil hebben en activeren op je account en om 00:00 komende dinsdag wil spelen, bijna andere shops is de uitlevering vanaf komende dinsdag.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:40

Anno

Griefmaker#2862

Voor diegene die nog gold willen farmen. Zoltun Kulle is daar ideal voor.

Kies ACT2 > 8. The Black Soulstone > Soulstone. Start teleport naar de Archives of Zoltun Kulle. Ga naar Zoltun en kill deze zo snel mogelijk negeer de adds. Ga daarna terug met TP en complete de quest.

Je krijgt iets van 30K-40K op T1 per run. En een run duurt ongeveer 1-2 minuten.

Tip: Zet skip cutscens aan bij de opties

• _Peter2_
Vond Act3 in D2 iritanter.

In D3 vind ik Act 3 (althans sommige delen) wel leuk om te doen. Met name het stuk vanaf de keep.

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-05 14:18
Alle acts zijn eigenlijk wel OK. Ik doe het liefste Act 1 daar krijg ik het meest klassieke Diablo gevoel bij, daarna Act 4 want die ziet er zo tof uit. Act 2 of 3 is mij om het even.

• Grimmie187
Ik doe het liefste Act 5! Is het al dinsdag? :D

• FreqAmsterdam
Ik vind Act I ook het tofst, daarna Act II, Act III en als laatst act IV.

Mijn opbrengst van loot 2.0 tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/w0wud7n7b/Naamloosdfdf.png
Ik weet ook niet precies wat ik met al die EF's moet. :P

Edit: 2-3 legs van pre-2.0 loot.

[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-03-2014 10:09 ]

• Grimmie187
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:09:
Ik vind Act I ook het tofst, daarna Act II, Act III en als laatst act IV.

Mijn opbrengst van loot 2.0 tot nu toe:
[afbeelding]
Ik weet ook niet precies wat ik met al die EF's moet. :P

Edit: 2-3 legs van pre-2.0 loot.
Salvagen die zooi! Je zult de fiery brimstones hard nodig hebben in RoS denk ik?

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:48
Grimmie187 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:10:
[...]

Salvagen die zooi! Je zult de fiery brimstones hard nodig hebben in RoS denk ik?
Nee toch? Nieuwe crafting materials vanaf 61
Tenzij je nog een oud item wilt rerollen misschien niet? Ik weet het ook niet :p

• Grimmie187
Phaex schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Nee toch? Nieuwe crafting materials vanaf 61
Tenzij je nog een oud item wilt rerollen misschien niet? Ik weet het ook niet :p
Ja vandaar dat ik afsloot met denk ik :P Brimstones zijn dus alleen maar nuttig voor craftables tot 60?

Weet trouwens ook niet of je straks lvl 60 legs kan rerollen/enchanten zodat ze net zo goed zijn als lvl 70 legs?

Nog bedankt voor de boost trouwens gister! _/-\o_

• FreqAmsterdam
Ik zie na RoS wel wat ik er mee doe. M'n stash is gelukkig nog niet vol. Ik ben nu vooral aan het farmen voor XP, de rest boeit me niet zoveel. :)

• lolgast
Wapens zijn leuk om te bewaren voor een follower, verder heb ik alles kapot gemaakt. Zie niet in waarom ik ze zou bewaren eigenlijk?

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
Voor RoS uitkomt wil ik mijn monk nog even door de questline heentrekken. Hoeft niet zo lang te duren, maar de monk trekt mij totaal niet als class. En wil het liefste nu de exp bonus nog actief is een HC char naar lvl 60 brengen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

lvl 60 kan in 1 goeie avond gehaald worden. gister heb ik een vriend van me een T6 game laten maken met zijn lvl 10 WD en die was in een half uur 45 ofzo. op lvl 30 wel opnieuw een game laten maken zodat we meer xp kregen alleen moest na 15 minute stoppen omdat ik het niet meer haalde in me 1tje. mijn wizard kan hooguit T3 aan dus T6 was echt een uitdaging (zelfs een T6 game gemaakt door een lvl 30 :D

• FreqAmsterdam
Freakiebeakie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:09:
lvl 60 kan in 1 goeie avond gehaald worden. gister heb ik een vriend van me een T6 game laten maken met zijn lvl 10 WD en die was in een half uur 45 ofzo. op lvl 30 wel opnieuw een game laten maken zodat we meer xp kregen alleen moest na 15 minute stoppen omdat ik het niet meer haalde in me 1tje. mijn wizard kan hooguit T3 aan dus T6 was echt een uitdaging (zelfs een T6 game gemaakt door een lvl 30 :D
Yup, gaat extreem rap. Ook binnen een half uurtje iemand naar lvl 49 geboost gister op T VI.

Ik speel nu (SC) voornamelijk op mijn barbarian, hij gaat niet snel dood, maar doet zo ontzettend weinig damage, elites (blauw) op T3 gaan nog wel, maar de specials (geel) duren soms echt heel lang. Ach ja, als RoS er is zal ik wel snel upgrades vinden tijdens het levellen naar 70.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 19:40
Freakiebeakie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:09:
Boosten op T6 gaat echt relaxed ja, zeker in Act I.

Hoe gaan mensen trouwens hun Crusader doen? Boosten en dan levelen of gewoon levelen vanaf het begin? Op zich moet je toch het hele spel door om in de nieuwe act te komen, maar wel meer paragon levels als je elkaar eerst ff 20 minuten boost.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:02

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Timmetjuhs schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:23:
Voor RoS uitkomt wil ik mijn monk nog even door de questline heentrekken. Hoeft niet zo lang te duren, maar de monk trekt mij totaal niet als class. En wil het liefste nu de exp bonus nog actief is een HC char naar lvl 60 brengen.
Waarom een class levellen terwijl je er eigenlijk niets aan vind?

Er komen vaak opmerkingen voorbij die iets uitte in de zin van dwangmatig D3 spelen. 'Eigenlijk vindt ik het niet leuk, maar...' Als dat zo is, heb je toch een probleem denk ik zo :). Ik speel het gewoon voor de lol op de manier waarop ik er het meeste plezier aan beleef!

En ik snap ook wel dat je, indien je je laat boosten, niet echt in kan leven in een character. Ik heb de meeste chars zelf naar 60 gebracht. Ook omdat je op deze manier de verschillende skills leert kennen en een build kan maken waar jij lekker mee speelt! Probeer eens zelf een char te levellen en neem de tijd om deze te leren kennen. Misschien gaat er dan wel een wereld voor je open :+ .

Battle.net || Strava

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:13

The Chosen One

Zie signature!

Ik ga gewoon op hard beginnen met me Crusader op HC story mode en ga relatief rustig door de game heen.
1 keer alle gesprekken ervaren, goed aan de skills/playstyle wennen etc.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-05 21:50
Iemand een suggestie? heb gister lvl 60 aangetikt. Heb vervolgens mijn quests een reset gegeven. Nu wil ik elke act eerst op master/expert doorlopen. is het dan handig om vault te gebruiken of mark of death? gebruik namelijk momenteel shadow power. Of Shadow power blijven gebruiken icm Gloom (reducing 35% dmg taken)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ga de crusader ook ouderwets vanaf act 1 het spel door stampen. leer je mooi de class kennen etc

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mfreriks schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:33:
Iemand een suggestie? heb gister lvl 60 aangetikt. Heb vervolgens mijn quests een reset gegeven. Nu wil ik elke act eerst op master/expert doorlopen. is het dan handig om vault te gebruiken of mark of death? gebruik namelijk momenteel shadow power. Of Shadow power blijven gebruiken icm Gloom (reducing 35% dmg taken
HC of SC?? als het een SC character is zou ik nu gewoon een T4 game joinen en paragon gaan farmen, vind je ook vanzelf gear

• lolgast
Freakiebeakie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:34:
ik ga de crusader ook ouderwets vanaf act 1 het spel door stampen. leer je mooi de class kennen etc
Dit inderdaad. Anders ben ik bang dat ik er snel klaar mee ben, omdat ik niet rustig kennis heb gemaakt met alles skills/runes, waardoor je het overzicht van de mogelijkheden kwijtraakt. Dat is tenminste waar ik altijd tegen aan loop in zo'n geval.

• _Peter2_
Maar wat ga je eerst doen?
- crusader levelen
- oud char levelen tot 70

Ik denk dat ik eerst begin met een crusader.

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-05 09:41
_Peter2_ schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:36:
Maar wat ga je eerst doen?
- crusader levelen
- oud char levelen tot 70

Ik denk dat ik eerst begin met een crusader.
eerst 70 natuurlijk, kan je gelijk goede gems gebruiken voor je crusader die je dan hebt gevonden!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-05 21:50
Freakiebeakie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:35:
[...]

HC of SC?? als het een SC character is zou ik nu gewoon een T4 game joinen en paragon gaan farmen, vind je ook vanzelf gear
SC

Wil eerst de acts doorlopen want op deze char nog niet alle acts gehad. Ben opnieuw begonnen ivm het boosten, door het boosten weet ik niet meer waar ik gebleven ben. Dus een fresh start:)

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik heb nu alle 5 smaken op lvl 60 HC.
Eerst de Crusader HC levelen tot 70, dan alle andere ook naar 70 brengen, op HC is dat toch ff anders dan op SC.
Wel veel leuker, spannender en je leert er ook beter van spelen, komt ook in SC van pas, daar ga ik eigenlijk ook nooit meer dood.
Ben altijd verbaasd als er iemand echt 5 keer dood gaat binnen 5 minuten.

Cititzen of Ladonia

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

He he inderdaad eerst mijn Monk en Barb naar 70 brengen, beetje gear verzamelen en zorgen dat de enchant muts er staat kan je ook even klieren met items rerollen :9 . En dan de crusader vanaf level 1 zonder boost naar 70 brengen. Lekker klieren met nieuwe skills, kan niet wachten. :9~

Battle.net tag

HC is ook wel leuk, enige is dat je soms twijfelt of sommige dingen proccen, speel nu op SC met Near Death Experience aan op m'n monk, best interesant om eens te proberen.
Ook dit is handig als die proct:
When Near Death Experience is on cooldown, your Health Globe Healing Bonus, Life per Second and Life per Hit are increased by 35%.
Dus hoef ik pas een potion te poppen na NDE, stuk effectiever :+
Alleen niet op HC zo gaan doen gheghe

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 21-03-2014 11:49 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
sorcees schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:44:
Ik heb nu alle 5 smaken op lvl 60 HC.
Eerst de Crusader HC levelen tot 70, dan alle andere ook naar 70 brengen, op HC is dat toch ff anders dan op SC.
Wel veel leuker, spannender en je leert er ook beter van spelen, komt ook in SC van pas, daar ga ik eigenlijk ook nooit meer dood.
Ben altijd verbaasd als er iemand echt 5 keer dood gaat binnen 5 minuten.
man moet zich gewoon aanpassen in de speelmode.

bij HC gaat 't om zo lang mogelijk blijven leven, bij SC gaat 's om zo snel mogelijk mobs neerhalen (al is de vraag of het echt sneller is met zoveel dood)

bij HC moet je op alles voorbereid zijn. Op SC als je veeeel problemen krijgt bij 1 uit 10 elites, is het niet zo een punt.

Ik ga ook eerst naar cLVL 70 met hudige chars en dan met crusader beginnen.

@Vandread
die NDE is echt erg slecht, want je krijgt geen immuniteit ermee. Als je b.v. "ge-wallerd" bent en in arcane staat, ga je bij de volgende damage tick zeer waarschijnlijk alsnog dood. Daarom zeggen velen ook dat NDE niet proc't. Hij proc't eigenlijk wel maar helpt dus niet veel...

[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 21-03-2014 11:56 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-05 18:22
retlaw schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Er komen vaak opmerkingen voorbij die iets uitte in de zin van dwangmatig D3 spelen. 'Eigenlijk vindt ik het niet leuk, maar...' Als dat zo is, heb je toch een probleem denk ik zo :). Ik speel het gewoon voor de lol op de manier waarop ik er het meeste plezier aan beleef!

En ik snap ook wel dat je, indien je je laat boosten, niet echt in kan leven in een character. Ik heb de meeste chars zelf naar 60 gebracht. Ook omdat je op deze manier de verschillende skills leert kennen en een build kan maken waar jij lekker mee speelt! Probeer eens zelf een char te levellen en neem de tijd om deze te leren kennen. Misschien gaat er dan wel een wereld voor je open :+ .
Je hebt aan de ene kant wel gelijk, aan de andere kant....:
Ik ben sinds 2/3 weken bezig op HC met een WD en het frustrerenste is het levelen naar 60! |:(
Het inleven, na 8 characters op 60 brengen, heb ik eigenlijk wel gezien....

Daarbij, de skills die je op 60 gebruikt, zijn wezenlijk anders op de weg van 1 naar 60.... :D

Apsie's profiel

• Alvanosa
The Chosen One schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:31:
Ik ga gewoon op hard beginnen met me Crusader op HC story mode en ga relatief rustig door de game heen.
1 keer alle gesprekken ervaren, goed aan de skills/playstyle wennen etc.
Ja dit ben ik ook van plan om te doen, lijkt mij vooral voor de nieuwe class het handigst om te leren en rustig progress te boeken.

Mofkees schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:50:
[...]
@Vandread
die NDE is echt erg slecht, want je krijgt geen immuniteit ermee. Als je b.v. "ge-wallerd" bent en in arcane staat, ga je bij de volgende damage tick zeer waarschijnlijk alsnog dood. Daarom zeggen velen ook dat NDE niet proc't. Hij proc't eigenlijk wel maar helpt dus niet veel...
Klopt! Daarom is het wel handig ervaring op te doen, het is ook iritant dat die NDE cooldown rechts staat, die valt daar niet op, zou eigenlijk naast je lifeboll moeten staan.
Bij m'n barb het ik Relentless, die voelt een stuk natuurlijk omdat die gewoon de laatste klap goed opvangt waardoor je kan reageren.
Wizzy heeft nog zo'n pulse, waardoor je goed ziet dat die proct.

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 21-03-2014 12:19 ]

masterdenk schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:38:
[...]

eerst 70 natuurlijk, kan je gelijk goede gems gebruiken voor je crusader die je dan hebt gevonden!
Het eerste dat ik wil doen is Act 5 zien, dus dat gaat gebeuren op mn Wiz denk ik. Kan ik idd ook gelijk wat gems oppikken.

Daarna de Crusader levelen op mn gemakkie. Wil daar wel gewoon ook even van genieten.

Maar voor mij is de nieuwe content > extra class. Heb nu ook al 2 of 3 classes die ik zelden speel.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
retlaw schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Een monk kan wel eens van nut komen, dus heb er een tijdje terug een aangemaakt. Deze heb ik inderdaad voor een groot gedeelte laten power levelen. Met de overige classes kom ik overigens prima uit de voeten. Maar misschien vergt de monk gewoon wat meer tijd om aan te wennen. En ik wil gewoon overal die quest reset button te zien hebben. Dus nu is het gewoon nog een kwestie van door de acts heen te lopen. Hij is tenslotte toch al lvl60. En in mijn ogen is het gewoon leuk om alle classes op max level beschikbaar te hebben :*)

De crusader wil ik daarentegen wel helemaal zelf levelen. Ik heb enorm veel zin om hier aan te beginnen. Maar toch wil ik eerst mijn DH naar lvl 70 brengen zodra RoS uitkomt.

• Oyxl
  • Laatst online: 06-04 00:59
Ik start samen met twee vrienden een HC Crusader. We gaan die ook gewoon door de content heen laten levelen, hopelijk op Expert of Master. Kan nu al niet wachten. Femcrus here I comez.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik reset m'n questline met monk of wiz. (enige 2 waar ik mee speel.)
Dan speel ik alles door en als het stof is gaan liggen start ik wel een Crusader. Verwacht niet dat dit een fav. char zal worden.

Oyxl schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:38:
Ik start samen met twee vrienden een HC Crusader. We gaan die ook gewoon door de content heen laten levelen, hopelijk op Expert of Master. Kan nu al niet wachten. Femcrus here I comez.
En dan gaat er eentje dood. Gezellig :P

HC spelen net na patch day lijkt me ook wel tricky trouwens.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Sommige mensen leven graag op het randje :P

Denk afwisselend crusaders en wiz/monk naar 70
Heb er in ieder geval heel veel zin in

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Oyxl
  • Laatst online: 06-04 00:59
Bosmonster schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Dood gaan kan altijd, dan boosten we dat character gewoon tot waar we waren gebleven. Is niet echt een groot probleem :P Even een T6 aanmaken met die level 1 en 30 min later is ie lvl 40. Na patch day is misschien, inderdaad, erg tricky. Is ook de reden dat ik meerdere Hellfire ringen wil sparen met STR. Ik heb inmiddels STR, DEX en INT varianten, dus de volgende wordt waarsch weer een STR variant.
Pagina: 1 ... 99 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]