Ik heb al enkele weken een paar GB aan bestanden in een RoS mapje staan. Dat schijnen de game files voor de uitbreiding te zijn.
Mooi, vanavond of anders morgen maar even aanschaffen en downloaden.
Scheelt weer een hoop gedoe als ik terug kom van vakantie en eindelijk kan spelen.
Scheelt weer een hoop gedoe als ik terug kom van vakantie en eindelijk kan spelen.
Als je 2.0.1 hebt gedownload, ben je volgens mij al voorzienXanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:50:
Mooi, vanavond of anders morgen maar even aanschaffen en downloaden.
Zou mooi zijn, de update van 2.0.1. was inderdaad wel erg groot. Ik heb iets van 6GB gedownload o.i.d.lolgast schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:53:
[...]
Als je 2.0.1 hebt gedownload, ben je volgens mij al voorzienNu aanschaffen gaat niet resulteren in extra te downloaden content
In iedergeval bedankt voor de reacties.
2.0.1 patch downloaden is iets wat de battle.net launcher automatisch doet toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 20-03-2014 12:57 ]
Lol er zit een bugje in t spel
Dashing strike bij de monk werkt ook omhoog en omlaag.. dus met hoogteverschillen... vast niet de bedoeling? (iig in de cathedral level 3)...
Dashing strike bij de monk werkt ook omhoog en omlaag.. dus met hoogteverschillen... vast niet de bedoeling? (iig in de cathedral level 3)...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Klopt, maar ik gebruikte nog de oude launcher.Madstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:57:
2.0.1 patch downloaden is iets wat de battle.net launcher automatisch doet toch?
Ik heb het spel al heel lang niet meer aangeraakt.
Gisteren is alles geüpdate naar de nieuwe launcher en Diablo naar 2.0.1.
Alleen nog even RoS unlocken dus...
Gisteren een oh oh momentje. Ik logde in en wilde nog even wat plans aanschaffen (seven sins, demon skin) etc om nog een paar spulletjes te maken. Helaas... AH offline. Doh!
als goed is al heb je diablo 3 heb je gelijk alle RoS bestanden is met wow ook zo ookal ga je nooit de uitbreiding spelen je hebt hem wel geinstalleerd staan.Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:47:
Weet iemand ook of je het al van te voren kan installeren als ik de uitbreiding nu koop? Gisteren heb ik Diablo al geüpdate naar 2.0.1.
Dashing strike werkt alle kanten op, zolang jer ook op je eindbestemming zou kunnen komen door erheen te lopen.caspervc schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:02:
Lol er zit een bugje in t spel
Probeer maar eens in keeps naar een andere kamer te dashen, voor en nadat je de deur hebt opengemaakt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja okee, maar in andere ruimten kan ik niet omhoog naar een ander niveau dashen ...Bokkie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:15:
[...]
Dashing strike werkt alle kanten op, zolang jer ook op je eindbestemming zou kunnen komen door erheen te lopen.
Probeer maar eens in keeps naar een andere kamer te dashen, voor en nadat je de deur hebt opengemaakt
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Kan ook in Sewers act2 volgens mij bv.... maar er moet gewoon een route naartoe zijn die open is.
1. Hopelijk niet te veel van toepassing gezien iedereen al een mega patch gedownload heeftShadowBumble schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:30:
[...]
00:00 op 25 Maart dus Middernacht de reden dat je zoveel verschillende tijden hoort is omdat iedereen er vanuit gaat dat om 00:00 de game niet speelbaar is door
1) Patching
2) Massive hammering op de login servers
3) Downtime van de servers
Kortom inschattingen maar officieel zou het middernacht zijn
2. Je kunt al online voor 12 uur en gewoon doorspelen volgens mij
3. Met meer servers en bovenstaande hoop ik dat het dus niet van toepassing is. Misschien wel, lastig om tegen een enorme piek op te bouwen maar ik weet zeker dat het niet zo erg als op launch wordt.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Op T4 kan ik een goblin solo mollen...en T4 is wat ik net een beetje comfortabel aankan. Als je een goblin niet makkelijk dood krijgt in een game met 3 anderen dan speel je waarschijnlijk op een te hoog level (uitzonderingen zoals een zdps monk daargelaten).Raoul.TLS schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:19:
Sorry bedoel het niet zo per ongeluk kan gebeuren.
maar sommige gaan dom weg proberen hem in hun eentje te killen wat op hogere T wat moeilijker is.
Als ze eerst melden dat er een is en dan omgeving schoon vegen en dan met zijn allen hem killen.
[...]
Sja ik heb het in dit topic al vaker aangegeven ik hoop ook dat het niet van toepassing is maar het zou de eerste game/expension release van Blizzard zijn waarop de servers niet instorten, ik hoop het maar er zullen hoe dan ook problemen zijn zelfs al hoeft er niks gedownload te worden ( immers dit heeft WoW ook met expensions en iedere keer worden de servers op hun knieene gebracht, same goes voor SC2 en de expension )The Chosen One schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:36:
[...]
1. Hopelijk niet te veel van toepassing gezien iedereen al een mega patch gedownload heeft
2. Je kunt al online voor 12 uur en gewoon doorspelen volgens mij
3. Met meer servers en bovenstaande hoop ik dat het dus niet van toepassing is. Misschien wel, lastig om tegen een enorme piek op te bouwen maar ik weet zeker dat het niet zo erg als op launch wordt.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik heb gisteren een Skorn gevonden op m'n Wizard en na identifying bleek die + X Intel te hebben. Zou het kunnen zijn dat als ik de Skorn in m'n stash had gestopt en met m'n barb had identified, dat die b.v. + X Strength zou krijgen?
Verwijderd
Nee, stats worden op het moment van droppen bepaald (je ziet ze alleen niet omdat je nog moet id-en).Odysseus253 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:45:
Ik heb gisteren een Skorn gevonden op m'n Wizard en na identifying bleek die + X Intel te hebben. Zou het kunnen zijn dat als ik de Skorn in m'n stash had gestopt en met m'n barb had identified, dat die b.v. + X Strength zou krijgen?
Nee, stats worden bepaald on drop, niet on identifyOdysseus253 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:45:
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
is t6 game gemaakt door zeg maar een lvl 20 minder hard voor een lvl 60 dan een t6 gemaakt door een lvl 60? als dat zo is ga ik vanavond even lol hebben met wat low lvl charactersVoxalizer schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:43:
Het snelst qua boosten is volgens mij niet om een game van een lvl60 te joinen, maar juist zelf een game te maken op T6 en de lvl60 te laten joinen. Op deze manier vliegen de levels je echt om de oren, 1-30 in een minuutje of tien. Vanaf level 40 gaat het iets minder snel omdat de lvl60 dan niet meer alles one-shot, meestal gaan we dan door op T3. Uurtje naar 60 is mogelijk. Als je onderweg Cursed chests vind ga je zo'n 3-5 levels omhoog door zo'n event.
Op deze manier heb ik met een maat ontzettend veel elkaars characters geboost, op HC.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Het level van de monsters is gelijk aan het level van de host.Freakiebeakie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:49:
[...]
is t6 game gemaakt door zeg maar een lvl 20 minder hard voor een lvl 60 dan een t6 gemaakt door een lvl 60? als dat zo is ga ik vanavond even lol hebben met wat low lvl characters, vast nog wel wat vrienden die chracters willen lvlen
ik hou me ook nog aanbevolen om te joinen eventueel moet alleen nog een WD van 1-60 levelen en dan heb ik alles 60Freakiebeakie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:49:
[...]
is t6 game gemaakt door zeg maar een lvl 20 minder hard voor een lvl 60 dan een t6 gemaakt door een lvl 60? als dat zo is ga ik vanavond even lol hebben met wat low lvl characters, vast nog wel wat vrienden die chracters willen lvlen
(op mijn monk na maar die is al 52)
Verwijderd
Ik heb 2 lvl 1 char geboost door zelf een game aan te maken op T6 en lvl 60's laten joinen. Zij krijgen vrij weinig xp maar zelf stijg je als een malle, bij de start van de quest van Capt. Rumsfeld ben je lvl 10. In 1.5 uur bij je lvl 60 np. Rond de lvl 54/55 moet je denk ik wel (bij mijn groep althans) de difficulty naar beneden gooien.Freakiebeakie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:49:
[...]
Zoals hierboven al aangegeven: het level van de mobs wordt bepaald door het level van de host. Pas echter wel op: vanaf level 57 of 58 is de game ineens wel level 60, ookal is de host geen 60. Vooral in HC even opletten.Freakiebeakie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:49:
[...]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ga D3 dan ook maar aanschaffen, voor 20 euro's kan je 't toch moeilijk laten liggen
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
goodjob!!!KipCurreh schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:28:
Ga D3 dan ook maar aanschaffen, voor 20 euro's kan je 't toch moeilijk laten liggen
Hoi, ik vroeg mij af of ik via dit forum met wat mensen contact kan leggen die mij kunnen helpen power levelen en die ik eventueel later ook zal kunnen helpen. Ik ben net begonnen en heb een wizard die level 60, p12 is. Gezien ik vrij weinig dps doe ben ik niet een grote aanwinst in een party. Dit hoopte ik te verbeteren met wat levels + gear die dan gedropt wordt.
Mijn id is BattleToad#2775 . Het lijkt me leuk om nog met wat andere Nederlanders te kunnen spelen.
Mijn id is BattleToad#2775 . Het lijkt me leuk om nog met wat andere Nederlanders te kunnen spelen.
No sig!
ik wil vanavond best 2 of 3 mensen boosten. normal gesproken speel ik T2 maar als een lvl 10 dan host moet ik wel T4 aan kunnen, iig het proberen waard 
stuur maar een berichtje vanavond naar freakie#2550 en ik help wel
starten we gewoon in act 1 en dan zien we wel hoe ver we komen
als je al lvl 60 bent, gewoon multiplayer game joinen op t4 ofzo en gaan met die banaan
als je al lvl 60 bent, gewoon multiplayer game joinen op t4 ofzo en gaan met die banaan
[ Voor 26% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-03-2014 14:46 ]
Volgens mij als er nu iemand begint met D3 zullen ze versteld staan hoe goed het spel nu is en zullen ze alle kritiek niet echt begrijpen.
Het spel is ook wel aanzienlijk verbeterd sinds de release. Maar 1 ding zat altijd al goed en dat is de combat. Het speelt zo lekker weg, erg vloeiend en mooie effecten. Nu de loot ook eindelijk gefixed is kunnen ze eens gaan concentreren op wat extra content.
Verwacht dat er in de toekomst nog wel een paar acts, classes en items erbij komen.
Volgens mij komt er sowieso nog expansion aan.
Het spel is ook wel aanzienlijk verbeterd sinds de release. Maar 1 ding zat altijd al goed en dat is de combat. Het speelt zo lekker weg, erg vloeiend en mooie effecten. Nu de loot ook eindelijk gefixed is kunnen ze eens gaan concentreren op wat extra content.
Verwacht dat er in de toekomst nog wel een paar acts, classes en items erbij komen.
Idd er mist nog 1 class en dat is de druid dus die zal wel komen in de expensionXanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:41:
Volgens mij als er nu iemand begint met D3 zullen ze versteld staan hoe goed het spel nu is en zullen ze alle kritiek niet echt begrijpen.
AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5II | RF 15-35mm F2.8 | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS Z | RF 100mm F2.8 Macro | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 16K Mighty
inderdaad... ben een paar dagen geleden ook weer even begonnen met spelen.. en damn, wat is het ineens verslavend geworden
Heb nu wel zin in de expansion!
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
het lijkt wel een nieuw spel man vergeleken bij release, dat was echt om te huilen. eerst dagen lang error 37 en weet ik veel wat nog meer om er dan achter te komen dat je geen moer vind en alles moet kopen in AH. spel heeft mij toen een maand bezig gehouden en toen heb ik het heel lang niet meer aangekeken.Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:41:
ik kwam terug toen de paragon lvls warden geintroduceerd maar haakte weer af vanwege de loot toestanden. nu met loot2.0 werd ik echt blij van D3. nu speel ik het met plezier en heb ik zelfs de expansion gekocht. een half jaar geleden had ik je voor gek verklaard als je me had gevraagd of ik die ging kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-03-2014 14:46 ]
Offtopic:xTmPizzaMan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:37:
Je battletag doet me denken aan een Snes game uit 1993 denken:D Battletoads Kikkers met hamers bijlen aanbeelden alles:D
Als je wizard al level 60 is, dan moet je gewoon lekker in parties gaan spelen met mensen van hetzelfde niveau, ipv je nog verder te laten boosten door anderen. Waar speel je anders voor? Op je eigen niveau zal je altijd iets toevoegen in een party. En als de wiz je enige karakter is, dan zou ik sowieso je andere karakters niet laten boosten, maar zelf levellen en uitzoeken hoe alles in elkaar steekt. Dat is tegenwoordig snel genoeg gedaan.xTmPizzaMan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:37:
Hoi, ik vroeg mij af of ik via dit forum met wat mensen contact kan leggen die mij kunnen helpen power levelen en die ik eventueel later ook zal kunnen helpen. Ik ben net begonnen en heb een wizard die level 60, p12 is. Gezien ik vrij weinig dps doe ben ik niet een grote aanwinst in een party. Dit hoopte ik te verbeteren met wat levels + gear die dan gedropt wordt.
Er gaat geen Druid komen. De enige klasse die momenteel op de planning staat is de Crusader. Daar zal het ook wel bij blijven, omdat er dan twee klassen voor elke main stat zijn.Villean schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:42:
[...]
Idd er mist nog 1 class en dat is de druid dus die zal wel komen in de expension
[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 20-03-2014 14:46 ]
Lijkt me leuk, ik zal je vanavond wel een PM sturen.
Ik heb nog een algemene vraag die nooit serieus in de diablo chat werd beantwoord. Ik heb nu meegemaakt dat de auction house gesloten is, daar kon ik met gold spullen kopen. Gezien dat nu niet meer kan, wat heb ik nu aan gold behalve items repairen, stash slots kopen en crafting? Is er voor de AH iets anders gekomen ?
Ik heb nog een algemene vraag die nooit serieus in de diablo chat werd beantwoord. Ik heb nu meegemaakt dat de auction house gesloten is, daar kon ik met gold spullen kopen. Gezien dat nu niet meer kan, wat heb ik nu aan gold behalve items repairen, stash slots kopen en crafting? Is er voor de AH iets anders gekomen ?
No sig!
nope je gold is nu idd alleen voor craften, repairs en dergelijke
In RoS kan je gaan enchanten, iedere keer dat je dat weer op hetzelfde item doet gaat het meer gold kosten.
http://www.diablowiki.net/Enchanting dus daar zal je gold wellicht aan opgaan...
http://www.diablowiki.net/Enchanting dus daar zal je gold wellicht aan opgaan...
Ik ben benieuwd of Diablo 3 nu ook een offline versie krijgt nu de AH eruit is gesloopt.
Dit is namelijk nog steeds een grote wens van de community. Ze kunnen offline er altijd als een aparte modus erin bouwen, net als HC
Dit is namelijk nog steeds een grote wens van de community. Ze kunnen offline er altijd als een aparte modus erin bouwen, net als HC
gaat denk niet gebeuren inverband met hackers die wapens etc kunnen aanpassen en daarna online gaan spelen met vrienden met wapens van miljoenen DPS net zoals op de ps3 gebeurtXanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:57:
Ik ben benieuwd of Diablo 3 nu ook een offline versie krijgt nu de AH eruit is gesloopt.
Ja, maar dat kan je toch scheiden? Zet de off-line character lokaal neer en on-line character in de cloud o.i.d.Inhumanous schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:59:
[...]
gaat denk niet gebeuren inverband met hackers die wapens etc kunnen aanpassen en daarna online gaan spelen met vrienden met wapens van miljoenen DPS net zoals op de ps3 gebeurt
Dat weerhoud het traden tussen on en offline.
Ik vind het geen ramp als het niet gebeurt, maar ik zie de mogelijkheid nu wel.
Dat deed Diablo 2 dus juist basicly. Ik heb liever dit dan dat gedoe van dupes, maphacknoobs en pickit losers.
Het is niet alleen de characters, het is het achterliggende systeem.
Majority > minortiy zou ik zeggen. Jammer voor een selecte groep, waaronder soldaten en zo maar ja zo zei het.
Toen op amazon forum boel gedoe met vooral 1 gast die alles afkraakte en soldaten moeten kunnen spelen, blizzard is evil, ze moeten het aanpassen etc.
Het is niet alleen de characters, het is het achterliggende systeem.
Majority > minortiy zou ik zeggen. Jammer voor een selecte groep, waaronder soldaten en zo maar ja zo zei het.
Toen op amazon forum boel gedoe met vooral 1 gast die alles afkraakte en soldaten moeten kunnen spelen, blizzard is evil, ze moeten het aanpassen etc.
[ Voor 66% gewijzigd door The Chosen One op 20-03-2014 15:05 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
ja maar offline modus zie ik het nut niet echt van in. behalve al ga je op vakantie naar duitsland waar het heel de dag regent en geen internet hebt maar voor de rest overal heb je tegenwoordig internet en online spelen is voor de meeste toch much more fun.Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:02:
[...]
Ja, maar dat kan je toch scheiden? Zet de off-line character lokaal neer en on-line character in de cloud o.i.d.
Dat weerhoud het traden tussen on en offline.
Ik vind het geen ramp als het niet gebeurt, maar ik zie de mogelijkheid nu wel.
Een voordeel van een echte offline modus is dat in hc de oorzaak van de meeste deads in een klap weg is (laaaaaaggggggg)Inhumanous schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:04:
[...]
ja maar offline modus zie ik het nut niet echt van in. behalve al ga je op vakantie naar duitsland waar het heel de dag regent en geen internet hebt maar voor de rest overal heb je tegenwoordig internet en online spelen is voor de meeste toch much more fun.
De reden waarom ik denk dat een echte offline modus er nooit zal komen, is omdat er dan ook gekraakte versies op internet zullen verschijnen.
Een offline modus maakt het makkelijker om de game te hacken en/of een cheat programma te schrijven- en dus een oneigenlijk voordeel te verkrijgen in de game dus ik denk niet dat Blizzard dit gaat aanbieden.Xanthian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:57:
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
De enige vorm van "lag" waar ik last van heb is rubberbanding, en dat ligt niet aan het on/offline zijn van het spel.chrisO schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:09:
[...]
Een voordeel van een echte offline modus is dat in hc de oorzaak van de meeste deads in een klap weg is (laaaaaaggggggg)
De reden waarom ik denk dat een echte offline modus er nooit zal komen, is omdat er dan ook gekraakte versies op internet zullen verschijnen.
Ik heb een constante ping van 20á30ms, en hiermee heb ik het afgelopen half jaar nog geen deaths meegemaakt door lag, alleen door m'n eigen domme fout (of erg vervelende elites).
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - Reverto.bot
Offline komt wel wanneer het niet meer waard is om de servers online te houden, misschien wel 5-15 jaar van nu maar tot die tijd is het goed.
Als het niet meer uit kan om de servers up te houden, zal het ook wel niet uit kunnen om nieuwe functionaliteit in te gaan bouwen. Ik gok erop dat het er nooit gaat komen en daar ben ik eerlijk gezegd niet treurig om. Laat Bliz alles maar in de hand houden, dat komt de kwaliteit van alles meer ten goede dan als we zelf gaan klooien.
Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:22:
Als het niet meer uit kan om de servers up te houden, zal het ook wel niet uit kunnen om nieuwe functionaliteit in te gaan bouwen. Ik gok erop dat het er nooit gaat komen en daar ben ik eerlijk gezegd niet treurig om. Laat Bliz alles maar in de hand houden, dat komt de kwaliteit van alles meer ten goede dan als we zelf gaan klooien.
Enchant tabel
Begint met 80,000 gold voor de eerste enchant op hetzelfde item en gaat vervolgens telkens met 15% omhoog
Goldsink
Een nieuw item en het feest begint gewoon opnieuw bij 80,000 goud
| # enchant | Gold |
| 1 | 80,000 |
| 2 | 92,006 |
| 3 | 105,813 |
| 4 | 121,692 |
| 5 | 139,955 |
| 6 | 160,958 |
| 7 | 185,112 |
| 8 | 212,892 |
| 9 | 244,841 |
| 10 | 281,584 |
| 11 | 323,842 |
| 12 | 372,441 |
| 13 | 428,333 |
| 14 | 492,613 |
| 15 | 566,539 |
| 16 | 651,560 |
| 17 | 749,339 |
| 18 | 861,792 |
| 19 | 991,122 |
| 20 | 1,139,859 |
| 21 | 1,310,918 |
| 22 | 1,507,647 |
| 23 | 1,733,900 |
| 24 | 1,994,106 |
| 25 | 2,293,362 |
| 26 | 2,637,527 |
| 27 | 3,033,340 |
| 28 | 3,488,554 |
| 29 | 4,012,081 |
| 30 | 4,614,174 |
| 31 | 5,306,623 |
| 32 | 6,102,988 |
| 33 | 7,018,863 |
| 34 | 8,072,184 |
| 35 | 9,283,577 |
| 36 | 10,676,763 |
| 37 | 12,279,025 |
| 38 | 14,121,738 |
| 39 | 16,240,987 |
| 40 | 18,678,272 |
| 41 | 21,481,321 |
| 42 | 24,705,023 |
| 43 | 28,412,505 |
| 44 | 32,676,370 |
| 45 | 37,580,113 |
| 46 | 43,219,760 |
| 47 | 49,705,750 |
| 48 | 57,165,092 |
| 49 | 65,743,857 |
| 50 | 75,610,038 |
| 51 | 86,956,836 |
| 52 | 100,006,449 |
[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 20-03-2014 15:27 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Het is Blizzard he, niet EA.The Chosen One schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:16:
Offline komt wel wanneer het niet meer waard is om de servers online te houden, misschien wel 5-15 jaar van nu maar tot die tijd is het goed.
Volgens mij zijn de servers van Diablo 1 en 2 ook nog online. Tenminste, ze verkopen het spel nog in de blizzard store dus dat mag ik hopen.
Zou ik niet al vleugels moeten hebben? Meen dat ergens gelezen te hebben...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Die servers zijn idd nog onlineRocketKoen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:25:
[...]
Het is Blizzard he, niet EA.
Volgens mij zijn de servers van Diablo 1 en 2 ook nog online. Tenminste, ze verkopen het spel nog in de blizzard store dus dat mag ik hopen.
Zo, dat zijn mooie bedragen! Maar goed dat ik een paar miljardjes gespaard heb.Vidra schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:24:
Enchant tabelBegint met 80,000 gold voor de eerste enchant op hetzelfde item en gaat vervolgens telkens met 15% omhoog
Goldsink
![]()
Maar een tabel alleen zegt niet zo heel veel. Als we straks met die Nephalem Rifts flink kunnen cashen, dan zal het wel uit kunnen. En ik hoop stiekem een beetje dat we redelijk snel mooie rolls zullen hebben. Dat is iig wel mijn indruk sinds de patch.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 20-03-2014 15:29 ]
Die prijzen vallen heeeeel goed mee in mijn opzicht. Met een 50 miljoen hoef je je niet direct druk te gaan maken om te kunnen enchanten. Jammer voor wie enkele miljard aan gold heeft wel!Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:28:
[...]
Zo, dat zijn mooie bedragen! Maar goed dat ik een paar miljardjes gespaard heb.
Maar een tabel alleen zegt niet zo heel veel. Als we straks met die Nephalem Rifts flink kunnen cashen, dan zal het wel uit kunnen. En ik hoop stiekem een beetje dat we redelijk snel mooie rolls zullen hebben. Dat is iig wel mijn indruk sinds de patch.
Die laatste zin snap ik niet. Hoe bedoel je dat?sleepwalkerbe schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:31:
[...]
Die prijzen vallen heeeeel goed mee in mijn opzicht. Met een 50 miljoen hoef je je niet direct druk te gaan maken om te kunnen enchanten. Jammer voor wie enkele miljard aan gold heeft wel!
[ Voor 76% gewijzigd door Deadsmell op 20-03-2014 15:34 ]
Iemand met 50 miljard kan voor de perfecte roll gaan op een item met enchanten ipv farmen tot er een dropt die al perfect is.sleepwalkerbe schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:31:
[...]
Die prijzen vallen heeeeel goed mee in mijn opzicht. Met een 50 miljoen hoef je je niet direct druk te gaan maken om te kunnen enchanten. Jammer voor wie enkele miljard aan gold heeft wel!
Dat zou redelijk makkelijk op te lossen zijn door Blizzard door een cap op de gold stash te zetten van bijvoorbeeld 99.999.999, alleen dan krijgen ze een boel posts van boze spelers, dus dat zal wel niet gebeuren.RocketKoen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:33:
[...]
Iemand met 50 miljard kan voor de perfecte roll gaan op een item met enchanten ipv farmen tot er een dropt die al perfect is.
Wat valt er op te lossen? Is er een probleem dan?chrisO schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:38:
[...]
Dat zou redelijk makkelijk op te lossen zijn door Blizzard door een cap op de gold stash te zetten van bijvoorbeeld 99.999.999, alleen dan krijgen ze een boel posts van boze spelers, dus dat zal wel niet gebeuren.
En voor nieuwe spelers dan? Ik heb het spel na release 2 weken gespeeld, en pak het nu sinds een week weer op. Amper 1 mil gold bij elkaar. Dan is het toch wel behoorlijk veel?
Als je 52 keer dezelfde stats wilt enchanten wel. Maar als je je karakter naar level 70 hebt gebracht, dan haal je het gold voor de eerste paar enchants redelijk snel binnen.Subslider schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:39:
En voor nieuwe spelers dan? Ik heb het spel na release 2 weken gespeeld, en pak het nu sinds een week weer op. Amper 1 mil gold bij elkaar. Dan is het toch wel behoorlijk veel?
Verwijderd
Zijn er nog mensen die HC spelen ?
Graag zou ik de GotHC clan joinen alleen niemand is zo te zien actief die mij kan uitnodigen
Ben nu level 47 maar graag zou ik in een groep spelen veel leuker
Soft core heb ik het wel gehad, is niks anders dan dps stacken en met 2 vinger in de neus farmen. HC totaal andere ervaring.
Graag zou ik de GotHC clan joinen alleen niemand is zo te zien actief die mij kan uitnodigen
Ben nu level 47 maar graag zou ik in een groep spelen veel leuker
Soft core heb ik het wel gehad, is niks anders dan dps stacken en met 2 vinger in de neus farmen. HC totaal andere ervaring.
Muah niet echt denk ik. Ik ben een casual speler en ik heb sinds de nieuwe patch zo'n 10 tot 15 miljoen bij elkaar gesprokkeld puur door spelen. Voor de die hard zal dat nog veel meer zijn gok ik.Subslider schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:39:
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik denk dat ie bedoelt dat je met de gold prijs van €4,00+ per 50 miljoen de afgelopen weken flink had kunnen cashen als je enkele miljarden had liggen.Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:32:
[...]
Die laatste zin snap ik niet. Hoe bedoel je dat?
Vooral dat op de PTR ik getallen zag van enkele miljoenen voor je eerste reroll.FloydRaalte schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:40:
[...]
Muah niet echt denk ik. Ik ben een casual speler en ik heb sinds de nieuwe patch zo'n 10 tot 15 miljoen bij elkaar gesprokkeld puur door spelen. Voor de die hard zal dat nog veel meer zijn gok ik.
Dan is dit toch veel beter in mijn ogen.
Ivm jammer van mensen die hun gold gespaard hebben : voor sluiten van de AH kreeg je 88 € per miljard ofzo. Velen dachten echter dat er wel wat gold zou nodig zijn om te enchanten en hebben dus niks verkocht.
Ik dacht meer dat hij bedoelde dat we voor niets miljarden bij elkaar gesprokkeld hebben, omdat 52 keer enchanten maar 50 miljoen kost. Maar dat komt een beetje op hetzelfde neer.Dennism schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:41:
[...]
Ik denk dat ie bedoelt dat je met de gold prijs van €4,00+ per 50 miljoen de afgelopen weken flink had kunnen cashen als je enkele miljarden had liggen.
Met zes karakters op level 70 gaat het sowieso geen overbodige luxe zijn om veel gold te hebben, ook al hark je het straks sneller binnen. Meer is altijd beter.
En anders geldt nog altijd, geen gold om te enchanten? Farm een beter wapen. Hele gedachte achter D3 dacht ik zo
Precies! Ik speel het ook niet om geld mee te verdienen. Het moet geen werk worden.
Naast mijn DH van bijna level 60 heb ik nog 4 poppetjes staan. De hoogste heeft level 10 dus ik kan wel een game hostenFreakiebeakie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:39:
ik wil vanavond best 2 of 3 mensen boosten. normal gesproken speel ik T2 maar als een lvl 10 dan host moet ik wel T4 aan kunnen, iig het proberen waard
Verwijderd
Is TIJDENS de PTR al hersteld toen hoor, was alleen in het begin. En de meesten die hier een behoorlijk bedrag hadden ingame hebben wel degelijk hun goud flink ten gelde gemaakt. 468,- kwam er op de paypal binnen al heb ik nog zo'n 2,5b over zag ik gisteren.sleepwalkerbe schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:43:
[...]
Vooral dat op de PTR ik getallen zag van enkele miljoenen voor je eerste reroll.
Dan is dit toch veel beter in mijn ogen.
Ivm jammer van mensen die hun gold gespaard hebben : voor sluiten van de AH kreeg je 88 € per miljard ofzo. Velen dachten echter dat er wel wat gold zou nodig zijn om te enchanten en hebben dus niks verkocht.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze enchantfees gelijk zullen houden als bij het sluiten van de laatste beta
Gaat hem belange niet alleen over 'werken' of 'geld verdienen' het feit dat PTR zo verschillend is van release is jammer voor velen die anticipeerden bakken met gold nodig te hebben in ROS.Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:48:
Precies! Ik speel het ook niet om geld mee te verdienen. Het moet geen werk worden.
Kijk maar is naar iedereen aan de andere kant die dus 50 € bv heeft betaald voor virtueel geld en het nu niet echt kan gebruiken en ook niet meer kan verkopen. Beetje jammer voor hen.
Ik ben in elk geval gelukkig dat ik met mijn 60 mil genoegen genomen heb
Met 1 correctie: volgens mij zijn er nooit door Blizzard gehoste servers geweest bvoor Diablo 1.RocketKoen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:25:
[...]
Het is Blizzard he, niet EA.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik wil vanavond wel wat mensen boosten, en heb zelf ook nog een Monk van lvl 45 en WD van lvl 1 die ik graag naar 60 wil brengen voor RoS.
Stuur me vanavond maar een berichtje, ben waarschijnlijk vanaf 7 uur online oid.
Sjeeps#2488
Stuur me vanavond maar een berichtje, ben waarschijnlijk vanaf 7 uur online oid.
Sjeeps#2488
Ik zie dat er nu een actie is voor het spel Diablo 3 (19 euro), maar ik heb er weinig trek in om dit spel solo te spelen. Is er een tweakers 'clan' voor D3 (PC)?
Ja, maar die accepteren alleen mensen die kunnen lezen...pdebie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:01:
Ik zie dat er nu een actie is voor het spel Diablo 3 (19 euro), maar ik heb er weinig trek in om dit spel solo te spelen. Is er een tweakers 'clan' voor D3 (PC)?
Er zit ook een goede matchmaking in. Dus ook zonder clan kun je makkelijk met anderen spelen.pdebie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:01:
Misschien een domme vraag, maar waarom wil nu iedereen alle characters naar level 60 hebben voordat RoS uitkomt? Wat is dat voor een meerwaarde?
50% xp community bonusMadstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:07:
Misschien een domme vraag, maar waarom wil nu iedereen alle characters naar level 60 hebben voordat RoS uitkomt? Wat is dat voor een meerwaarde?
Zonder dit kan je zelfs beter wachten. Bring on level 70 weapons met - 16 level reduced.
[ Voor 14% gewijzigd door Melkaz op 20-03-2014 16:08 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik ga dr vanuit dat ze dat willen omdat het nu 50% minder inspanning kostMadstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:07:
Niet.Madstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:07:
Maar de 50% XP boost stopt bij de release van RoS.
Afwisseling en achievements denk ik. Ook is het leuk om een keer te switchen naar HC als je SC speelt.Madstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:07:
Vraag je is gold nu nog wel tradeble
Stel ik wil Items die niet Account bound zijn van iemand kopen ?
Ah, ja de bonus XP.. naja daar hoef ik het niet voor te doen in ieder geval.. Ik denk als er nog meer achter zit wordt het misschien nog interessant. Maar die 50% meer XP is leuk meegenomen, maar ga ik niet extra voor spelen. Maar ik begrijp dat sommige mensen daar anders over denken.
sinds vorige week is mijn DH op 60 en moet zeggen dat het leuker speelt dan mijn wizard of WD, ook al mis ik die oude OP weps doe wel lekker in t2, maar t3 werd ik helemaal ingemaakt
Nee gold is enkel bruikbaar op je eigen account om in goldsinks te gaan dumpen. Niks anders meerRaoul.TLS schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:11:
Vraag je is gold nu nog wel tradeble
Dus je kan geen goud meer verkopen of geven aan andere ?
Briljant3xNix schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:05:
[...]
Ja, maar die accepteren alleen mensen die kunnen lezen...
Idd
GoT Clan - aanmelden via RetLaw, Koeitje, Grin etc.
Solidarity Gaming - aanmelding zie onder
Gamers 4 Life (G4L) - mag je Sm0ker lief aankijken
de Voetzoekers (dVz) is een HardCore clan
de Gouden Pretcilinder - dan mag je contact opnemen met Wolf
GoTHC - is een hardcore clan van Tweakers - voor contact moet je even zoeken in het topic
Om nu iedereen toch het gevoel van samenhorigheid te bieden is er ook een community genaamd Tweakers
Vidra schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:09:
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server!
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje
Streamers?
Uiteraard zitten er in onze groep ook een aantal streamers (dx5314, Vydra, Momo, etc.) - maar dat is uiteraard helemaal geen vereiste. Wij streamen voornamelijk voor de lol en om onze avonturen in 'the Sanctuary' te delen met de buitenwereld![]()
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Wij hebben momenteel ongeveer 80 leden, waaronder Deathsmell, dx5314, NeoooeN, Angeloonie, klablabla, Archangelinc, etc.
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.![]()
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnenVandaar ook de naam Solidarity
Wat voor hulp?Hoe kan ik mij aanmelden?
- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
- Discussies, etc.
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met Vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
ok. Dan wordt het al een stukje interessanterRocketKoen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:06:
[...]
Er zit ook een goede matchmaking in. Dus ook zonder clan kun je makkelijk met anderen spelen.
Nope, dat is niet meer mogelijk... Alles is voor bassieRaoul.TLS schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:17:
Dus je kan geen goud meer verkopen of geven aan andere ?
kom na het eten wel op ts en dan zien we welRoseSolane schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Naast mijn DH van bijna level 60 heb ik nog 4 poppetjes staan. De hoogste heeft level 10 dus ik kan wel een game hostenIk weet nog niet of ik eerst wat GW2 zal spelen, maar je weet me te vinden.
Als Gold niet meer te verruilen is wat gebeurd er met de goud voorraden bij de Gold Farmers etc .
Ik zie goud nog steeds aangeboden worden.
Net mn witch doctor level 60 getraind
Bedankt Darky!
Die zitten er mee in de maagRaoul.TLS schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:23:
Als Gold niet meer te verruilen is wat gebeurd er met de goud voorraden bij de Gold Farmers etc .
Voor de mensen die eerst betalen en dan tot de conclusie komen dat ze niet (kunnen) gaan leverenRaoul.TLS schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:23:
[ Voor 14% gewijzigd door Vidra op 20-03-2014 16:27 ]
hahaha zie het al voor meVidra schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:26:
[...]
Voor de mensen die eerst betalen en dan tot de conclusie komen dat ze niet (kunnen) gaan leveren
wie heeft eigenlijk ooit via goldbuyers gehaald als je gewoon via officeel weg kon.
snap zulke mensen niet
Omdat het vroeger veeeeel goedkoper was via goldbuyers, weliswaar met het risico dat je gebanned werd door Blizz.ghostsand schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:28:
[...]
hahaha zie het al voor me
wie heeft eigenlijk ooit via goldbuyers gehaald als je gewoon via officeel weg kon.
snap zulke mensen niet
Gister voor het eerst sinds een half jaar ofzo weer diablo gestart. Ik snap er geen reet meer van
Is er ergens een changelog van het laatste jaar ofzo te lezen.
Ik lees dingen over patch 2.0 en over RoS een aanvulling, is dit hetzelfde of?
Tevens zijn mijn character zelf geleveled ofzo, beide paragorn 97 terwijl ze dit een half jaar gelden nog niet waren. Ook zie ik ineens paragorn skills, als je deze instel staan ze voor altijd vast of kan je ze net als de skills en runes wijzigen.
Sooo much questions
Tevens zijn mijn character zelf geleveled ofzo, beide paragorn 97 terwijl ze dit een half jaar gelden nog niet waren. Ook zie ik ineens paragorn skills, als je deze instel staan ze voor altijd vast of kan je ze net als de skills en runes wijzigen.
Sooo much questions
Dit is mijn witchdoctor op het moment, wat denk je? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/37781415
Als je die questions nou bovenaan de pagina in de zoekbalk typt, had je deze gevonden een paar paginas terug:Wimploo schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:32:
Gister voor het eerst sinds een half jaar ofzo weer diablo gestart. Ik snap er geen reet meer van![]()
Sooo much questions
http://diablo.incgamers.c...utorial-welcome-back-hell
Ik denk: Yep, ziet eruit als een WD inderdaadLuukwa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:33:
Dit is mijn witchdoctor op het moment, wat denk je? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/37781415
Deze link YouTube: Diablo III: What's New in Patch 2.0.1 is nog beter.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]