Dat is een conclusie die ik zou kunnen trekken zonder me ook maar enigszins te verdiepen in de materie.simons schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:54:
Wellicht zal het toeval zijn maar het lijkt of diegene met zeg maar Diabloprogress top 1000 gear kritischer zijn op de toekomstige ontwikkelingen dan de zeg maar mainstream gear gebruikers.
Maar goed met RoS, nieuwe ronde nieuwe kansen, wellicht lukt het dan wel
Of course, mensen die intensiever spelen, zullen zich ook intensiever en kritischer opstellen ten opzichte van ontwikkelingen, omdat eventuele wijzigingen op een grotere impact hebben op hun account.
N.B. Ik sta niet negatief tegenover de ontwikkelingen. Ik vind het idee dat ik straks weer gear kan vinden die een verbetering voor mijn karakter vormt een fijn idee.
Even iets heel anders, ik hoor regelmatig opmerkingen voorbij komen over de Demon Hunter, deze zou in de huidige vorm underpowered zijn ten opzichte van andere classes. Wat is jullie mening daar over? Ikzelf beschouw mijn DH nog steeds als mijn main, en vind het natuurlijk niet zo leuk om te horen.
[ Voor 3% gewijzigd door FreqAmsterdam op 11-02-2014 13:03 ]