• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-12 10:46

Anvesi

What you did there, I see it.

Maar wat is wijsheid dan? Gok dat met mijn gear is wellicht al moeite heb met MP3, maar dan zou het dus nog zoveel langer duren dat ik waarschijnlijk gek wordt of alweer stop voordat ik laat staan 1 hellfire ring maak :(
In de eerste plaats nooit alleen ubers doen, want dat is een verspilling van machines. Minimaal drie spelers. Het beste kijk je of je eens mee kunt liften met tweakers die MP10 ubers aan kunnen. Daar zijn er hier genoeg van.

Verwijderd

Hallo de mede tweaker heet Petrus, wat zullen we nou krijgen 8)
Enne trouwens bedankt voor het boosten, mede tweaker! O-)
retlaw schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:11:
Gisteren tijdens het levellen van een mede tweaker dropte er een plan.

Ik heb er weinig aan waarschijnlijk, maar toch grappig om een keer te looten :).

Verwijderd

Ondanks de slechte commentaren vind ik D3 nog altijd een heel leuk spel ik heb D2 nooit gespeeld en ik heb ook veel minder tijd tegenwoordig voor D3 te spelen maar ik kijk toch uit naar ROS .
De PTR is veel belovend zeker de nieuwe gear is iets waar ik naar uitkijk.
Voor de expansion heb ik wat gold verkocht dus ik heb deze met andere woorden gratis :P.
Als er serieuse spelers zijn die een clan willen beginnen bij ROS mogen me rustig toevoegen op D3.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Pater schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:50:
Is niet nodig, maar bij hogere MP's is de kans op een drop van een organ hoger. Met MP10 is dit 100%.
Klopt dit wel? Is dit niet 99,,9% ?

Ik heb al eens van sommige mensen gehoord dat er niets dropte op mp10 met 10nv en ik heb het zelf ook één keer gehad, Of was dat een bug?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:22
NastyNickNL schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:08:
[...]

Klopt dit wel? Is dit niet 99,,9% ?

Ik heb al eens van sommige mensen gehoord dat er niets dropte op mp10 met 10nv en ik heb het zelf ook één keer gehad, Of was dat een bug?
Lijkt me een bug :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-12 13:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wel 5 NV gehaald ;) ?!

Battle.net || Strava

Hehe, vaak genoeg mensen in party gehad die zonder stacks aan de ubers wilden beginnen. :P

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik typte 10nv maar bedoelde idd natuurlijk 5.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Verwijderd

Zijn er meer mensen die vermoeden dat ze komende dinsdag gaan patchen? Op US Battle net staat nu een verhaaltje van de launcher (niet nieuw), maar ook dat je na de patch de game nog geoptimized wordt op je HDD. Waarom zouden ze zoiets een maand van de te voren posten?

Verwijderd

NastyNickNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:42:
[...]

Kun je monster power level ook instellen op de console?
Ja dat kan heet anders. Master 1 t/m 5 en zijn als volgt ingedeeld qua bonussen.
Ik zelf heb een lvl 60 WD speel op inferno hard modus en master II.

Master I: +60% Magic Find, +60% Gold Find, +120% XP Bonus
Master II: +70% Magic Find, +70% Gold Find, +140% XP Bonus
Master III: +80% Magic Find, +80% Gold Find, +160% XP Bonus
Master IV: +90% Magic Find, +90% Gold Find, +180% XP Bonus
Master V: +100% Magic Find, +100% Gold Find, +200% XP Bonus

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-12 16:23
Mensen die vanavond nog een run willen doen? Add me spoiler#2634

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

https://twitter.com/Diablo/status/435978758755872768
Kans dat volgende week de patch komt ?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:30
Zou vreemd zijn, aangezien de AH 18 maart sluit en er geen AH is op de PTR. Zou het wel fijn vinden, enige reden om nu te spelen is namelijk paragon farmen, ik vrees dat ik geen P100 meer zal worden voor RoS. Momenteel P72 :(

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:37
Mocht iemand op dit moment zin hebben in Ubers *(hardcore) MP4+ #Narada2663 (ik heb zelf 6 machines)

Never mind... hij's erg laggy :/

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 19-02-2014 21:20 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12 22:37
Er komen Clans

Kunnen we een Tweakers Clan aanmaken :)

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:36:
Hehe, vaak genoeg mensen in party gehad die zonder stacks aan de ubers wilden beginnen. :P
Dat heb ik ook al meegemaakt of dat je een public game binnekomt en dat er een poort openstaat en ze kunnen de ubers niet aan :)

Verwijderd

Nostordici schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:03:
[...]

Zou vreemd zijn, aangezien de AH 18 maart sluit en er geen AH is op de PTR. Zou het wel fijn vinden, enige reden om nu te spelen is namelijk paragon farmen, ik vrees dat ik geen P100 meer zal worden voor RoS. Momenteel P72 :(
Vorige week moesten we na een update akkoord gaan met weer een heel verhaal voor we konden spelen en daar stond als ik me goed herinner 18 maart in genoemd.
Op het PTR heeft echter wel heel lang een AH tab in de launcher gezeten dus het zou kunnen dat 2.0.1 toch voor 18 maart komt, al zie ik de functie van het AH dan niet meer met loot 2.0.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Iedereen die HS speelt heeft die launcher al heel lang.
Ik verwacht de patch dan ook gewoon pas op 18 maart.

TheS4ndm4n#1919

• Spoiler
Mede Barbs, gisteren met een nieuwe build/gear in de weer geweest, alleen merk ik dat ik er vrij lang over doe om fury op te bouwen om daarna meteen over te kunnen in whirlwind (ook met Battle Rage). Voordat ik dat uberhaupt al wil is mijn hp al bijna 0.

Graag jullie mening;
Mijn Barb

[ Voor 16% gewijzigd door Spoiler op 20-02-2014 09:22 ]

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-12 13:27
Als ik het goed begrijp dat heeft het geen voordeel voor het traden van items om in clans of communities te zitten toch? Het was fijn geweest als je op zijn minst items binnen je clan kon ruilen (zonder beperking van tijd of met wie je speelt) of dat er bv. een clan vault voor items zou zijn.

• Thalaron
Spoiler schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:20:
Mede Barbs, gisteren met een nieuwe build/gear in de weer geweest, alleen merk ik dat ik er vrij lang over doe om fury op te bouwen om daarna meteen over te kunnen in whirlwind (ook met Battle Rage). Voordat ik dat uberhaupt al wil is mijn hp al bijna 0.

Graag jullie mening;
Mijn Barb
Iets van 420 AR en 34K HP werkt denk ik niet zo best.
Zeker niet icm met je helm +14% Fire dammage

Je hebt 350K EHP wat me laag lijkt. Denk dat wanneer je je helm veranderd naar een Mempo dat je het al wel zult merken.

Daarnaast denk ik dat je flink kan winnen op je pants... zoek een paar met VITA/STR en AR!
Depth Diggers met VITA/STR/AR *zonder sockets zijn volgens mij niet eens zo prijzig.

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 20-02-2014 09:55 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Goudstalen
Tja dat lijkt me inderdaad vrij weinig EHP. Ik heb zelf niet zo goede gear en lage DPS, maar heb dan wel 820k EHP en zelfs dan moet ik toch wel aan een Rend build.

• Spoiler
Thalaron schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Iets van 420 AR en 34K HP werkt denk ik niet zo best.
Zeker niet icm met je helm +14% Fire dammage

Je hebt 350K EHP wat me laag lijkt. Denk dat wanneer je je helm veranderd naar een Mempo dat je het al wel zult merken.

Daarnaast denk ik dat je flink kan winnen op je pants... zoek een paar met VITA/STR en AR!
Depth Diggers met VITA/STR/AR *zonder sockets zijn volgens mij niet eens zo prijzig.
Oke onwijs bedankt! Hoe kan ik het beste EHP omhoog duwen? Welke stat is daar trouwens verantwoordelijk voor?

• RocketKoen
Spoiler schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:39:
[...]

Oke onwijs bedankt! Hoe kan ik het beste EHP omhoog duwen? Welke stat is daar trouwens verantwoordelijk voor?
EHP is een combinatie van je armor, HP, AR enz.
Als je je armory url invult in een EHP calculator kun je precies zien hoeveel 1 punt van elke stat je oplevert.

[ Voor 16% gewijzigd door RocketKoen op 20-02-2014 10:58 ]

TheS4ndm4n#1919

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
zo gisteren weer een mooi diablo dagje, eerst mijn 3e HC WD naar p100 gekregen, daarna verder gegaan met mijn zdps monkje, we waren lekker mp9 crypt runs aan het doen, toen ik ineens explodeerde :o Bleek dat ik niet zat op te letten en 3 RD elites had gepalmt en toen bleek 2,4%ls niet genoeg en NDE had ik ingeruild voor pacifsm en daardoor vloog Rocket (plvl86) zo naar de maan >:)

Met dank aan Beun ook meteen weer een nieuwe WD naar 60 gekregen, helaas door het gebrek van 100plvl's wel weer terug naar mijn froggie en Zuni helmpje (45k life was wel erg weinig), wel vanochtend nog een nieuwe WH kunnen scoren die me 4k dps opleverde

http://www.diabloprogress...hael-2678/Rocket/32637381

Movies: letterboxd

edit: goh ik zit gewoon nog op de foute pagina te kijken :+ dus beetje "late post"

@spoiler

Skorn is traag om Fury op te bouwen, je gebruikt ook geen standaard fury generator.
Verder leef je enkel op life per second, wat gewoon niet handig is, je moet dus iets van lifesteal hebben.
Ditch eerst zowiezo eens brawler en neem bloodthirst.

Mooiste zou een Skorn met LS en Str zijn.

Verder moet je gewoon 10k life erbij hebben oid.
Je Allres en amor zijn wel prima, je hebt alleen erg weinig vit.

Je Andy's is leuk met veel STR, maar die fire dmg taken is wel vrij hoog....
Ik heb een paar andy's allemaal met 5 of 6%, 1 met een socket (ook handig, kan je een life gem in gooien), een met 79% allres en een met str/vit: http://www.diabloprogress.com/item/20741491
Allemaal voor rond de 500k gekocht :)

[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 20-02-2014 12:08 ]

• Spoiler
Vandread schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:00:
edit: goh ik zit gewoon nog op de foute pagina te kijken :+ dus beetje "late post"

@spoiler

Skorn is traag om Fury op te bouwen, je gebruikt ook geen standaard fury generator.
Verder leef je enkel op life per second, wat gewoon niet handig is, je moet dus iets van lifesteal hebben.
Ditch eerst zowiezo eens brawler en neem bloodthirst.

Mooiste zou een Skorn met LS en Str zijn.

Verder moet je gewoon 10k life erbij hebben oid.
Je Allres en amor zijn wel prima, je hebt alleen erg weinig vit.

Je Andy's is leuk met veel STR, maar die fire dmg taken is wel vrij hoog....
Thanks, dus even opzoek gaan naar een andere helm en 1H. Ik kan eventueel ook nog de switch maken naar 2x1H, echoing fury en nog een rare.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-12 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vanavond na bijna 2 weken maar weer eens D3 aanslingeren, eindelijk weer tijd voor.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• desjaak909
Vandread schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:00:

@spoiler
En je hebt ook niet zoveel aan een nat's ring zonder de boots erbij te nemen... Dus kan je beter een andere ring nemen, unity bijvoorbeeld

en je hebt om een beetje lekker met Skorn te spelen wel op 5 items attack speed nodig

[ Voor 20% gewijzigd door desjaak909 op 20-02-2014 13:36 ]

En ik zie dat Depth Diggers aangeraden word, die is leuk, maar wat je eigenlijk wil is inna's pants.
Maar dat kost je nu teveel vit en dat kan je niet lijden.
Sowieso zou je in eerste instante het vit gebrek door gems kunnen oplossen.

@sjaak balen trouwens van je monk! Zoveel dmg doe je niet en je hebt toch aardig wat EHP? zou je niet snel verwachten de pijp uit te gaan.

• desjaak909
Vandread schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:38:

@sjaak balen trouwens van je monk! Zoveel dmg doe je niet en je hebt toch aardig wat EHP? zou je niet snel verwachten de pijp uit te gaan.
Palm op 3 tegelijk doodgaande RD elites tegelijk doet gewoon erg veel dmg, normaal palm ik RD packs niet, maar zat niet op te letten 8)7

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

RocketKoen schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:42:
[...]

Iedereen die HS speelt heeft die launcher al heel lang.
Ik verwacht de patch dan ook gewoon pas op 18 maart.
Gisteren heel even Heart Stone opgestart en heb me best vermaakt. Zou een leuke game zijn voor een mobiel apparaat...

Battle.net || Strava

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

retlaw schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:30:
[...]

Gisteren heel even Heart Stone opgestart en heb me best vermaakt. Zou een leuke game zijn voor een mobiel apparaat...
Dat gaat er ook komen, men heeft aangegeven dat het ook voor IOS en Android gaat komen op termijn.

Ik hoorde van een maatje dat deze het spelt op zijn tablet icm teamviewer. Speelt prima zei hij.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Thalaron
Vandread schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:38:
En ik zie dat Depth Diggers aangeraden word, die is leuk, maar wat je eigenlijk wil is inna's pants.
Maar dat kost je nu teveel vit en dat kan je niet lijden.
Sowieso zou je in eerste instante het vit gebrek door gems kunnen oplossen.

Dat was ik ja... omdat ik niet naar zijn gold voorraad kan raden en dat de *goedkope* oplossing kan zijn voor EHP... Uiteraard Inna's Pants maar dan verliest hij meteen weer EHP, en dat was nu net niet de bedoeling ;)

desjaak909 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:40:
[...]

Palm op 3 tegelijk doodgaande RD elites tegelijk doet gewoon erg veel dmg, normaal palm ik RD packs niet, maar zat niet op te letten 8)7
Lol da's idd niet zo handig sjaak :+ RIP man :( Ach zolang archived exp telt... ik heb D3 even op een laag pitje staan, kan me niet meer zo boeien atm, paar keer PTR gespeeld en dat vind ik tbh veel leuker. Hopelijk Loot2.0 soon (TM)!

Bnet pindle#2913

• Protax
  • Laatst online: 19-12 14:14
Ok mensen ik heb goed nieuws:

- Over 2 weken de release van 2.0
- Er komt een tijdelijke XP boost voordat RoS uitkomt
- Mensen die de RoS CE hebben aangeschaft, digitaal of hardcopy krijgen de Wings Of Valor

Bron:
http://gnn.gamer.com.tw/1/93241.html

• SideShow

SideShow

Administrator

ooooh, super dit!
dus toch nog even de update mét AH :)

• Protax
SideShow schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:07:
ooooh, super dit!
dus toch nog even de update mét AH :)
Jup, denk dat alle nieuwe items BOA zijn :)

• Grin
  • Laatst online: 11:05

Grin

Ride si sapis.

dx5314 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:05:

- Mensen die de RoS CE hebben aangeschaft, digitaal of hardcopy krijgen de Wings Of Valor

Bron:
Dat is inderdaad nieuws!
Dus over 2 weken DE patch, ik kan niet wachten!
BOA?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Kun je die site ook in het Engels bekijken?!
Welke versies zijn er nu allemaal?
- standaard
- digital deluxe
- ce

Heeft alleen de ce die wings of de digital deluxe ook?!

BOA is bind on account... Alleen voor jou dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door retlaw op 20-02-2014 19:23 ]

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:22:
- standaard
- digital deluxe
- ce

You lazy you ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Op de iPhone doet ie het niet. Alleen in teken taal. Ik kijk thuis wel zo:).

Thanks anyway!

Battle.net || Strava

• Protax

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zojuist maar even in de pre-order gezet: Diablo III: Reaper Of Souls (Digital Deluxe Edition)
Net zo duur als D3 zelf…BE-ZO-PEN! 8)7

• Anvesi

Anvesi

Euhm even schaamteloze oproep voor hulp aan medetweakers: is er iemand die mij kan boosten? Ben bezig met hellfire ring maar MP10 red ik nou nét niet dus is er iemand die me kan helpen met MP10 ubers? Heb vrijwel alles compleet. :3

Mocht iemand een helpende hand kunnen bieden willen toevoegen? Sherri#2458 bij voorbaat dank ^^

• Nostordici
Grin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:59:
Zojuist maar even in de pre-order gezet: Diablo III: Reaper Of Souls (Digital Deluxe Edition)
Tja luxe kost geld :P
Ik zelf ga voor de boxed CE, maar het zou lame zijn als alleen pre-orders de Valor Wings krijgen, want dan ben je afhankelijk van Blizzards platform. Voordeel is wel dat je dan bij de standard RoS dan ook Valor Wings zou krijgen.

Hou er aub wel rekening mee dat dit voor een gedeelte nog speculatie is.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-12 00:35
Best erg, ben/was best wel een grote diablo fan vanaf begin, maar zelfs op dit moment, heb ik nog steeds de uitbreiding niet gepre-ordered, terwijl ik altijd voor de CE edities ging.
Eigenlijk heeft D3 de boel zo saai gemaakt qua grinden, dat ik nog steeds grote twijfels heb, als ze het met deze uitbreiding eigenlijk wel recht kunnen timmeren.

Denk, dat ik gewoon wacht, tot het al een tijdje uit is.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-12 19:52
Zou niet mijn adem inhouden dat de patch over 2 weken zou komen. Dit zou tegen alles ingaan wat de patch nou juist moet voorkomen.

* Sluiting van het AH
* Nieuwe patch - loot 2.0 (geen AH meer nodig) .

Waarom dan toch nog dik 2 weken het AH open houden als de nieuwe patch live is? Compleet onlogisch.

Nee, tot ik wat officieels hoor hou ik de patch day toch echt op 18 maart.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Verwijderd

Visgek82 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:32:
Zou niet mijn adem inhouden dat de patch over 2 weken zou komen. Dit zou tegen alles ingaan wat de patch nou juist moet voorkomen.

* Sluiting van het AH
* Nieuwe patch - loot 2.0 (geen AH meer nodig) .

Waarom dan toch nog dik 2 weken het AH open houden als de nieuwe patch live is? Compleet onlogisch.

Nee, tot ik wat officieels hoor hou ik de patch day toch echt op 18 maart.
Op het PTR heeft een AH tab gezeten, dus helemaal onlogisch is dit niet.

Overigens krijgen de mensen die RoS preorderen ook een gratis Demon Hunter als Heroes of the Storm uitkomt.
dx5314 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:05:

Bron:
Nice! Kan niet wachten om daarmee aan de slag te gaan. Vraag me werkelijk af of ik upgrades zal vinden voor RoS. Het huidige max item level blijf zeker behouden tot de de uitbreiding?

Grin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:59:
Dat is een koopje! Hoe lang heb jij wel niet plezier gehad van D3? Volgens mij gaat dat alleen maar meer worden met RoS. :)

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Was gisteravond mijn Barb zo zat :'( dat ik maar weer een Monk ben gaan levelen. Met een hellfire, leo ring, dikke rode steen in helm en een cain setje gaat dat hard zeg. Zeker met de hulp van Petrus _/-\o_ en Redlaw _/-\o_ (nog bedankt heren). Heb de afgelopen maanden heel wat mensen geboost en nu snap ik waarom men dat zo fijn vind :o .Eehhh en als je je level 60 gear dan aantrekt en je vergeet een paar items en alle skills hebben geen rune, dan zit je maar op 200k DPS unbuffed :N . Kwam ik pas achter na ons cryptrunnetje. Nu 275k DPS unbuffed *O* ga je toch een stukkie makkelijker door mp10. Heerlijk weer lekker met de monk (http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/35545481) , blijft het samen met de DH toch de top chars vinden van D3, hopelijk blijft dat zo in ROS :*) .

Battle.net tag

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren ook de Digital Deluxe Edition aangeschaft :). Het kan toeval zijn, maar na de aankoop is de achtergrond van de Battle net launcher veranderd naar een RoS variant.

Heb ook erg veel zin in deze expansion! Ben benieuwd wat straks de class wordt waar ik me het eerst mee ga vermaken... Eerste naar de 70 wordt het monkie!
stingray2012 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:26:
Was gisteravond mijn Barb zo zat :'( dat ik maar weer een Monk ben gaan levelen. Met een hellfire, leo ring, dikke rode steen in helm en een cain setje gaat dat hard zeg. Zeker met de hulp van Petrus _/-\o_ en Redlaw _/-\o_ (nog bedankt heren). Heb de afgelopen maanden heel wat mensen geboost en nu snap ik waarom men dat zo fijn vind :o .Eehhh en als je je level 60 gear dan aantrekt en je vergeet een paar items en alle skills hebben geen rune, dan zit je maar op 200k DPS unbuffed :N . Kwam ik pas achter na ons cryptrunnetje. Nu 275k DPS unbuffed *O* ga je toch een stukkie makkelijker door mp10. Heerlijk weer lekker met de monk (http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/35545481) , blijft het samen met de DH toch de top chars vinden van D3, hopelijk blijft dat zo in ROS :*) .
Lol.. 'Maar' 200 idd, is nu zeker 'maar' 275 :). Nice hoor.
Ik hoop dat mijn kansen op een uber monk groter zijn in RoS. Mijn AH skills zijn ronduit slecht te noemen. Ik ben blij dat ik nog iets heb kunnen verkopen. Ik heb nog een kleine 200m aan goud nu, hoop dat dit genoeg is om op te starten...

Mijn 2e monk heb ik Fist of Thunder op de rechter muisknop gegeven. Dit speelt ook best makkelijk en je raapt minder zooi op!

[ Voor 67% gewijzigd door retlaw op 21-02-2014 09:33 ]

Battle.net || Strava

• Spoiler
Zo, Peeps bedankt voor de nuttige tips hoor! Gisteren de aanpassingen aan mijn Barb gedaan. En wat daar gaat dat nu prima zeg!

MP10 is zeker goed te doen, en kon gisteren nog ff joinen in een uber run. Dit was mijn eerste, lekker zo voor de patch :9. Dus de ring komt mooi van pas!

[ Voor 64% gewijzigd door Spoiler op 21-02-2014 09:47 ]

Verwijderd

stingray2012 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:26:
Sting dat is niet verwonderlijk hoor, wie goed doet, goed ontmoet, enne of dat nou 1 of 60 is

(Pfffffffff) 8)7

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
retlaw schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:22:
- standaard
- digital deluxe
- ce

Iedereen die pre-ordered krijgt de wings, dus de standaard, digital deluxe en CE krijgen allemaal de wings.

Hoe dat met resellers zit weet ik dan weer niet, maar ik denk dat de dozen een code krijgen waarmee je de wings kunt activeren, net als bij de console variant van D3.
Spoiler schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:45:
Zo, Peeps bedankt voor de nuttige tips hoor! Gisteren de aanpassingen aan mijn Barb gedaan. En wat daar gaat dat nu prima zeg!

MP10 is zeker goed te doen, en kon gisteren nog ff joinen in een uber run. Dit was mijn eerste, lekker zo voor de patch :9. Dus de ring komt mooi van pas!
Ziet er goed uit!
Van:
PS Unbuffed: 128,317.63
EHP Unbuffed: 474,467
Naar:
DPS Unbuffed: 128,149.06
EHP Unbuffed: 623,255
zie: http://www.diabloprogress...ler-2634/Spoiler/28547946
Dus geen dps verloren, dik EHP erbij en dikke lifesteal op je skorn!
Waarschijnlijk kan je bloodthirst wel weer inruilen voor iets anders, maar bij Ubers altijd handig natuurlijk, verder intereseant: brawler, inspiring presence, superstition en unforgiving (als je nog Fury problemen hebt)

Hoeveel was die skorn trouwens?

Probeer voor je EHP zo min mogelijk afhankelijk te zijn van items zoals ringen, gloves, amu, dit zijn items die vaak de grootste dmg boosts geven, waardoor vit erop erg duur is als je echt flink je dmg wil boosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 21-02-2014 13:55 ]

• Spoiler
Vandread schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:50:
[...]

Ziet er goed uit!
Van:
PS Unbuffed: 128,317.63
EHP Unbuffed: 474,467
Naar:
DPS Unbuffed: 128,149.06
EHP Unbuffed: 623,255
zie: http://www.diabloprogress...ler-2634/Spoiler/28547946
Dus geen dps verloren, dik EHP erbij en dikke lifesteal op je skorn!
Waarschijnlijk kan je bloodthirst wel weer inruilen voor iets anders, maar bij Ubers altijd handig natuurlijk, verder intereseant: brawler, inspiring presence, superstition en unforgiving (als je nog Fury problemen hebt)

Hoeveel was die skorn trouwens?

Probeer voor je EHP zo min mogelijk afhankelijk te zijn van items zoals ringen, gloves, amu, dit zijn items die vaak de grootste dmg boosts geven, waardoor vit erop erg duur is als je echt flink je dmg wil boosten.
Yes dank je wel, voor de tips ook :*) . Heb inderdaad gemerkt dat je EHP inderdaad niet van de items moet komen die jij beschrijft. Dus proberen te ontwijken. De skorn kon ik voor 30mln meenemen dacht ik.

• desjaak909
Spoiler schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:23:
[...]

Yes dank je wel, voor de tips ook :*) . Heb inderdaad gemerkt dat je EHP inderdaad niet van de items moet komen die jij beschrijft. Dus proberen te ontwijken. De skorn kon ik voor 30mln meenemen dacht ik.
Je zou nog naar inna's pants kunnen kijken, met vit ofzo, dat is lekker voor de extra attack en movement speed

• LUH-3417
  • Niet online
Ben ik klaar voor Belial op Inferno MP0 Hardcore?

http://www.diabloprogress...1147/HarigeHilda/32045803

• desjaak909
ja dat moet makkelijk kunnen kwa survivability, je doet alleen niet zoveel dps, dus kan wel een lang gevecht worden >:)

• Anvesi

Anvesi

Fiole schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:16:
Euhm even schaamteloze oproep voor hulp aan medetweakers: is er iemand die mij kan boosten? Ben bezig met hellfire ring maar MP10 red ik nou nét niet dus is er iemand die me kan helpen met MP10 ubers? Heb vrijwel alles compleet. :3

Mocht iemand een helpende hand kunnen bieden willen toevoegen? Sherri#2458 bij voorbaat dank ^^
Schaamteloze bump (en geen idee of het eigenlijk wel mag) maar ik zoek nog steeds hulp! Niemand die me hierbij alsjeblieft wil helpen? :(
Gok dat ik het met mn character niet red op MP10...Daarnaast sta ik ook wel open voor tips/tricks gear wise :3

• Nostordici
Zo, nu toch maar de CE gepre-orderd bij Bol.com, aangezien ik daar nog een 50 euro cadeaubon van had, samen met gespaarde Airmiles en 2,50 korting, nu voor 23,54 :) koopje toch ;)

Verder heb ik gelezen dat de Valor Wings voor alle pre-orders zal gelden. Dit wordt een lange maand hehe, al zal patch 2.0 wel helpen.

Zijn er overigens nog mensen die Cryptruns doen? Ik zou heel graag nog voor de patch P100 worden, momenteel P72. Ik heb een Archon build met ongeveer 230k dps en blijf makkelijk in leven. Alvast bedankt!

• LUH-3417
  • Niet online
desjaak909 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 17:15:
[...]

ja dat moet makkelijk kunnen kwa survivability, je doet alleen niet zoveel dps, dus kan wel een lang gevecht worden >:)
Top, dan gaan we dat binnenkort maar eens proberen. Lang duren is geen probleem. Zolang ik voor patch 2.01 maar Diablo op Inferno dood heb voor die achievement. :)

Edit: Haha, was piss-eady. Zijn vuist-stompen deden zo'n 7000 damage en dat had ik dus met 7 slagen weer terugverdiend. Geen enkele keer in gevaar geweest.

Act III is wel wat lastiger. Feit dat ik geen deuk in een pakje boter sla begint nu wat vervelender te worden.

[ Voor 24% gewijzigd door LUH-3417 op 21-02-2014 20:55 ]

• Dalyxia
Fiole schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 17:26:
[...]

Schaamteloze bump (en geen idee of het eigenlijk wel mag) maar ik zoek nog steeds hulp! Niemand die me hierbij alsjeblieft wil helpen? :(
Gok dat ik het met mn character niet red op MP10...Daarnaast sta ik ook wel open voor tips/tricks gear wise :3
ik wil wel maar ik kan niet vandaag
Fiole schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 17:26:
[...]

Niet redt op mp10? Volgens mij blijf je amper staan :P
Hoeveel gold heb je?

Mijn barb is niet echt MP10 ubers proof, beetje te weinig EHP, eigenlijk voornamelijk Magda die me plat neerlegt :+

• Nostordici
Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/529ECLFXY27S1392962936108.jpg
First look Paragon 2.0, leuke info voor RoS en patch 2.0 (zie link).

http://us.battle.net/d3/e...look-paragon-20-2-21-2014

Ik heb er in ieder geval zin in! :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ziet er zeker goed uit!

Ik lees dat je portretjes bewaard blijven. Dan wil ik voor de patch die maar zo hoof mogelijk halen :). De wiz maar eens van stal halen om die naar 50 te brengen in ieder geval...

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mooie post Nostordici.
Ik zou iedereen die dit topic volgt willen vragen al het relevante nieuws hier te posten!
Ik heb een vraag over dit stuk:

"
While only max-level heroes can earn shared Paragon experience and contribute to your account's shared Paragon level, all heroes (regardless of level) will be eligible to receive Paragon Points—our third major change to the Paragon leveling system.
"
Snap ik niet…
Kan iemand dat uitleggen?

Oh shit….
"
With a member limit of 120 players, clans are intended to be smaller and invitation only. This means that while you can send a request to join a clan, you will not technically become a member unless you are invited or your request to join the clan is accepted. Also, while anyone can create or join a clan, you can only be a member of one clan at any given time.
"
* Grin wil in de Tweakers clan and calls DIBS!

[ Voor 32% gewijzigd door Grin op 22-02-2014 10:55 ]

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Grappig, op de console zijn Paragon levels al shared, maar geven ze enkel 3% MF/GF per verdiend level, en zit er nog altijd een cap op van 100 (meen ik), maar het idee van gedeelde paragon is hoe dan ook een geweldig iets, dan hoef je niet meer per character paragon te levelen, en met het aankomen loot 2.0 (op de 360 heb ik dit al) betekend dat je voor je nieuwe chars kan beginnen op level 1 met Paragon level 50 ofzo, dus ook lekker veel MF op een level 1 karakter.

Het voelt voor mij, in ieder geval goed, je vind altijd wel iets goeds, met vit + je core stat, maar er zit voor mijn gevoel, 1 gigantisch groot nadeel aan loot 2.0:

Voor je follower zul je vaak dingen vinden die ze niet kunnen gebruiken. Stel je hebt de Templar bij en je bent een Wizzard, zul je voornamelijk goede items vinden met +int, iets waar je Templar geen klap aan heeft. Daarnaast, class specific items (denk aan Fetishes voor WD, Mighty Weapons voor BB) rollen dus ook op de primary stat van jouw class, dus je kan als een Crusader een mooie Fetish vinden voor je WD, maar die zal waarschijnlijk op str rollen (wat voor mij in dat geval dus een instabrim wordt).

Nu snap ik wel met de enchanter dat dit op te vangen is, maar voor de console spelers.... not so much. Althans, niet voordat RoS ook naar consoles komt (helaas nog niets over bekend).

Gelukkig kan ik dit wel aardig ondervangen door een 2e karakter te laden op de account van mijn vrouw, maar dan bijft het toch nog 50/50.

Dus ja, het heeft voordelen, maar zeker ook wat nadelen. Ik vind het gewoon jammer als ik (zeker een class specific) goed item vind, dat het een brimstone wordt.

-

• RocketKoen
Grin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:48:
Mooie post Nostordici.
Ik zou iedereen die dit topic volgt willen vragen al het relevante nieuws hier te posten!

"
While only max-level heroes can earn shared Paragon experience and contribute to your account's shared Paragon level, all heroes (regardless of level) will be eligible to receive Paragon Points—our third major change to the Paragon leveling system.
"
Snap ik niet…
Alleen lvl 70 max level characters krijgen paragon XP. Maar alle characters krijgen het paragon level van je account.

TheS4ndm4n#1919

• SideShow

SideShow

Administrator

een alt levelen is echt leuk op PTR
Je hebt het gevoel dat je sterk bent omdat je kan profiteren van de paragon punten en omdat de loot goed is... maar toch ben je niet overpowered omdat je uber gear hebt van de AH :)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nazanir schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:00:
...met het aankomen loot 2.0 (op de 360 heb ik dit al) betekend dat je voor je nieuwe chars kan beginnen op level 1 met Paragon level 50 ofzo, dus ook lekker veel MF op een level 1 karakter.
Maar MF word niet meer vermeld en in het verleden heb ik gelezen dat bij de 2.0 patch, het hele Magic Find gedoe verdwijnt of heb ik dit fout gehoord ? Er lijkt nog enkel Gold Find te zijn.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de expansion met al die aanpassingen.

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-12 13:27
Nostordici schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:18:
[afbeelding]
First look Paragon 2.0, leuke info voor RoS en patch 2.0 (zie link).

http://us.battle.net/d3/e...look-paragon-20-2-21-2014

Ik heb er in ieder geval zin in! :)
Helaas hebben ze pickup radius uit het paragon 2.0 systeem gehaald. Een paar maanden geleden zat dat er nog in, erg jammer.

• LUH-3417
  • Niet online
Hoi. Is er iemand met een overpowered character op hardcore die mij wil helpen met het killen van Diablo op inferno (MP0)? Ik wil met mijn hardcore barbaar heel graag die achievement halen voordat patch 2.1 komt en ik ben nu aan het begin van Act IV, maar ik ben bang dat ik doodga voordat ik Diablo kan killen en dan heb ik nooit meer de tijd om opnieuw vanaf level 1 te beginnen. Daarom speel ik het liever op save en haal ik nu alvast die achievement. Iemand die me kan helpen? Het liefst iemand die me direct naar de laatste waypoint kan brengen en Diablo in twee klappen neerramt. Dat scheelt tijd. :)

Gefixed, met dank aan Michael. Dan kan ik nu zonder mezelf dood te rushen act IV doen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door LUH-3417 op 22-02-2014 18:26 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:01
hmmz, ik probeer momenteel een hellfire ring te grinden voor mn toekomstige crusader.
Als ik het goed begrijp krijg ik in act I/II/III een key van de keywarden, en in act IV de blacksmithing plans om waarmee samen met de keys de infernal machine gemaakt kan worden.

Echter lukt het me niet om de plans te grinden in act IV maar krijg ik daar wel keys ?!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RocketKoen
Bospa01 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:10:
hmmz, ik probeer momenteel een hellfire ring te grinden voor mn toekomstige crusader.
Als ik het goed begrijp krijg ik in act I/II/III een key van de keywarden, en in act IV de blacksmithing plans om waarmee samen met de keys de infernal machine gemaakt kan worden.

Echter lukt het me niet om de plans te grinden in act IV maar krijg ik daar wel keys ?!
in act 4 kun je alleen de plans krijgen. Maar die heb je volgens mij ook maar 1x nodig.
En je moet natuurlijk telkens 5 stacks valor hebben om een kans te hebben. En op MP0 is de kans maar 1% ofzo. op MP10 99%

TheS4ndm4n#1919

• Bossie
RocketKoen schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:26:
[...]

in act 4 kun je alleen de plans krijgen. Maar die heb je volgens mij ook maar 1x nodig.
En je moet natuurlijk telkens 5 stacks valor hebben om een kans te hebben. En op MP0 is de kans maar 1% ofzo. op MP10 99%
Blijkbaar niet, had de laatste twee runs tweemaal een key in act IV.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• desjaak909
Bospa01 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:34:
[...]

Blijkbaar niet, had de laatste twee runs tweemaal een key in act IV.
Alleen bij de KW in act4 kan het plan droppen, ook heb je kans om random keys van hem te krijgen

• Bossie
desjaak909 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:37:
[...]

Alleen bij de KW in act4 kan het plan droppen, ook heb je kans om random keys van hem te krijgen
Duidelijk thanks !

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:49
Ik ben onlangs weer begonnen met diablo 3 ben momenteel pa level 18.
Het alleen farmen begint een beetje saai te worden, heeft misschien iemand zin om samen wat te farmen?

Misschien zijn er nog mensen die tips hebben voor mijn character, zijn meer dan welkom:
http://eu.battle.net/d3/e...achief-2692/hero/35283592

• Bossie
Ik heb mijn eerste inferno machine inmiddels binnen, iemand zin om later vandaag een groep te vormen en hellfire rings te maken?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik wil wel proberen te freezen :) doe alleen niet veel damage met de wiz...

Wat is je battle tag?

Battle.net || Strava

• Goudstalen
Bospa01 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:38:
Ik heb mijn eerste inferno machine inmiddels binnen, iemand zin om later vandaag een groep te vormen en hellfire rings te maken?
Zou leuk zijn. Zelf heb ik nog geen machines helaas. Ben wel redelijk goed in surviven (MP5 is geen probleem).

Mijn tag is DGonlag2#2266 voeg me maar toe als iemand een keer samen wil spelen of keys wil farmen. Wil ook nog proberen een (aantal) hellfire ring te krijgen voor de crusader.

Kun je overigens een hellfire ring die je nu haalt nog transmorgrifiën (of hoe heet dat) in RoS?

• Dalyxia
Grin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:48:
Mooie post Nostordici.

"
"
Snap ik niet…

Oh shit….
"
With a member limit of 120 players, clans are intended to be smaller and invitation only. This means that while you can send a request to join a clan, you will not technically become a member unless you are invited or your request to join the clan is accepted. Also, while anyone can create or join a clan, you can only be a member of one clan at any given time.
"
* Grin wil in de Tweakers clan and calls DIBS!
Dat een clan maar max 120 members kan hebben vind ik idd erg jammer. Naast clans kun je ook een Community starten, daar kunnen geloof ik wel meer mensen in en kun je ook meerdere communities joinen (volgen als het ware)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zou 120 niet genoeg zijn? Ik sluit me graag aan! Wie start m op straks?

Battle.net || Strava

• Goudstalen
Ik zou ook wel graag in een Tweakers clan willen, maar inderdaad 120 is wel erg weinig lijkt me zo.

• Thalaron
Lijkt me ook wel leuk, 120 wellicht niet veel maar ik verwacht dat dit op Hardcore minder ernstig zal zijn? :D

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ben afgelopen weekend wat bezig geweest met het halen van achievements. En ik moet zeggen het is een leuke afwissweling voor het mindless grinden. Je komt op wat andere locaties. Maar van mij mag de patch snel komen, zou leuk zijn om wat meer voorbereidend werk te kunnen doen voor de expansion.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Misschien dat er meteen een indeling gemaakt wordt, zoals Normal en Hardcore ? Aangezien beide vaak toch niet veel aan elkaar hebben door de "gescheiden wereld".
Niet dat ik iedereen in zijn hokje wil steken maar als we met 120 man/clan het al benauwd krijgen, dan lijkt het me verstandig te splitsen waar het logisch lijkt.

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Lijkt me handig dat er in ieder geval een community komt voor tweakers, daaronder kun je clans hangen (bijv HC/SC).

Lid van meerdere clans zou ook wel mooi zijn, maar weet niet of dat mogelijk is.

• Thalaron
Voor zover ik begrepen heb kan je maar van 1 clan lid zijn, maar je kan wel switchen..

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:57
Tweakers clan lijkt me leuk! Ben ook weer begonnen. Zit nu op Paragon 1 in HC act 4 hell

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• desjaak909
Thalaron schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:50:
Voor zover ik begrepen heb kan je maar van 1 clan lid zijn, maar je kan wel switchen..
Als je maar lid van 1 clan tegelijk kan zijn lijkt mij een aparte SC/HC clan niet echt handig

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zijn er dan veel mensen die wisselen ? Het lijkt me dat je je ofwel focust op HC ofwel op SC, buiten enkele uitzonderingen. Misschien zit ik hierin fout maar het lijkt me beter dat je clan members effectief dezelfde "game" spelen om bv. te traden en samen te spelen.

Maar misschien is dit helemaal niet nodig als we niet aan 120 man geraken natuurlijk. Hebben we een gedacht hoeveel mensen van GoT actief meespelen ? Zelf ben ik op dit moment niet actief maar van plan weer volledig mee te gaan zodra de expansion binnenvalt.

• desjaak909
Phuncz schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:51:
Zijn er dan veel mensen die wisselen ? Het lijkt me dat je je ofwel focust op HC ofwel op SC, buiten enkele uitzonderingen. Misschien zit ik hierin fout maar het lijkt me beter dat je clan members effectief dezelfde "game" spelen om bv. te traden en samen te spelen.
Naja veel zullen het er niet zijn, kan alleen van mezelf zeggen dat ik nogal eens wissel tussen SC en HC

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:56:
[...]

Naja veel zullen het er niet zijn, kan alleen van mezelf zeggen dat ik nogal eens wissel tussen SC en HC
lijkt me niet handig gelijk met HC verder te gaan direkt na de RoS launch, tenzij je echt voor de kick gaat >:)

Aan de andere kant verlies je bij dood alleen items, niet meer de P.EXP. Zo is de pijn wel wat zachter.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:32:
[...]

lijkt me niet handig gelijk met HC verder te gaan direkt na de RoS launch, tenzij je echt voor de kick gaat >:)

Aan de andere kant verlies je bij dood alleen items, niet meer de P.EXP. Zo is de pijn wel wat zachter.
Denk dat ik bij uitkomen van RoS inderdaad eerst de kat uit de boom kijk op SC. Ik denk dat ik me de komende tijd maar even ga concentreren om nog wat extra chars naar 60 te brengen, moet nog een SC Wiz en DH en op HC alles nog behalve een WD, vind het alleen zo zonde om me p100 HC chars te deleten :'(

of gaat het char lvl'en in RoS straks een stuk sneller dan nu?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:24
Ik had op de PTR een mannetje geleved. Ik was rond act 3 al lvl 40 (op master). Het idee van Normal, Hell, Inferno is er ook uitgegooid. Ik vermoed als je gewoon lekker doorspeelt op een hoog niveau dat je de 'campagin' maar 1x hoeft door te lopen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Goldman schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:52:
Ik had op de PTR een mannetje geleved. Ik was rond act 3 al lvl 40 (op master). Het idee van Normal, Hell, Inferno is er ook uitgegooid. Ik vermoed als je gewoon lekker doorspeelt op een hoog niveau dat je de 'campagin' maar 1x hoeft door te lopen.
als je forum bericht mag geloven, kan je inderdaad veel sneller EXP farmen. Je hebt ook -24 lvl red i70 stuff geloof ik.

geen idee hoe boosten evt. werkt in RoS though. Je hebt in RoS toch altijd monsters op jouw char level? hoe zit 't dan in multiplayer?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Pagina: 1 ... 62 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]