Net een aardig bedrag verdiend op RMAH aan de verkoop van een 5% crit, 8% ias mempo met verder goede rolls. Blij dat er nog mensen zijn die het nieuws niet volgen. :P

Ik heb niet zo'n zin om te grinden, dus als er nog iemand een boost nodig heeft of ubers wil doen: voeg me toe. Dan assisteer ik wel.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:45
RocketKoen schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:00:
[...]

PvP arena will be added to the game soontm after release
Afbeeldingslocatie: http://semiaccurate.com/assets/uploads/2012/03/I-See-What-You-Did-There..png

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:16

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadsmell schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:39:
Net een aardig bedrag verdiend op RMAH aan de verkoop van een 5% crit, 8% ias mempo met verder goede rolls. Blij dat er nog mensen zijn die het nieuws niet volgen. :P

Ik heb niet zo'n zin om te grinden, dus als er nog iemand een boost nodig heeft of ubers wil doen: voeg me toe. Dan assisteer ik wel.
Als jij vanavond zin hebt in wat uber runs graag, heb nog 3 machines (dacht ik) die ik op wil/moet maken.
Anderen die kunnen dan joinen (wel die wat dmg doen, anders is het kansloos helaas)

[ Voor 7% gewijzigd door Mad-Matt op 07-02-2014 07:30 ]

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-02 21:13

Nazanir

Is pappa!

Nazanir schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:08:
Mensen, help, wat moet ik met m'n Demon Hunter?

Het idee achter een archer/ranged class is wel leuk, de Amazon van Diablo 2 was 1 van m'n favoriete classes, maar de Demon Hunter, kan ik maar moeilijk inkomen. Ik ben inmiddels level 45 met de huidige build: http://us.battle.net/d3/e...-hunter#acgdhl!Yde!bYabZa

Echter, ik blijf heel vaak tussen skills switchen, soms neem ik Sentry ipv Rain of Vengeance, en ik emmer altijd tussen Bola Shot en Hungering Arrow. Een van de problemen die ik ervaar, is dat er niet echt "oomph" achter skills zit, ze voelen zwak. Bola Shot is wel aardig qua damage, maar die 2 second delay voor ze ontploffen staat me tegen. Hungering Arrow doet wel meteen damage, maar voelt zwak.

Elemental Arrow + Ball Lightning is een geweldige skill, maar voelt gewoon heel zwak aan in vergelijking met Rapid Fire. Dat is trouwens ook een groot breekpunt voor mij: ik blijf terugkomen op Rapid Fire, want daarmee heb ik tenminste het gevoel dat ik damage doe, maar ik vind Rapid Fire gewoon geen hol aan om te gebruiken, het is echt het enige wat ik in elk gevecht doe.

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat ik niet buiten Vault en Shadow Power om kan. Vault is wel erg handig voor de mobiliteit, maar vergeleken bij mijn Monk en Barbarian (beide 60) is dat zijn enige "mobiliteits" skill, terwijl beide anderen veel mobieler lijken, ondanks dat ze graag het middelpunt van de belangstelling zijn.

Gear is up to date, misschien een paar items die een paar leveltjes achter lopen, maar niets schokkends ofzo, dus daar kan het naar mijn gevoel ook niet aanliggen. Zwakkere mobs mepte ik met mijn Monk of Barb met 1-2 hits omver (non crits), maar met mijn Demon Hunter moet ik vaak 4-6 bolas of 5-8 hungering arrows op gewone kleine mobs voor ze neergaan, om maar niet te spreken over grotere "tank" achtige mobs. Ze gaan allemaal snel neer met Rapid Fire, daar niet van, maar ik wil van Rapid Fire af!

Suggesties?
Iemand? Nog geen reactie gehad.

-

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-04 13:35
Nazanir schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:30:
[...]

Rapid fire is de einige DH'er skill die nog een beetje dmg doet, voor de rest kan ik alleen maar de tip geven om gewoon verder te gaan met een van je andere chars, aangezien DH'ers gewoon een stuk achter lopen kwa dmg vegeleken met alle andere chars

Movies: letterboxd

Verwijderd

Mad-Matt schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:29:
[...]

Als jij vanavond zin hebt in wat uber runs graag, heb nog 3 machines (dacht ik) die ik op wil/moet maken.
Anderen die kunnen dan joinen (wel die wat dmg doen, anders is het kansloos helaas)
Nou, ik wil best ook wel meedoen, heb ook nog een paar machines die op moeten! Mijn monkje kan zonder probleem MP10 ubers aan :) JimMorrison#1307 is m'n tag

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 07:47 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nazanir schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:30:
[...]
Mijn DH http://www.diabloprogress...awless-2374/Puss/26663770
Veel gear zit ook op mijn monk, voor mij werkt dit prima, maar is natuurlijk behoorlijk afhankelijk van de gear die je hebt. De skills zoals gebruikt zijn bedoelt om rapid fire zo lang mogelijk onafgebroken te gebruiken.

Ik vind de DH wel de leukste classe, alleen zou zoveel beter zijn indien bliz eens ipv nerven een keertje het omgekeerde doet.
Maar goed die zijn druk bezig om spelers hun hard verkregen bis gear af te nemen :D

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

simons schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:30:
[...]

Mijn DH http://www.diabloprogress...awless-2374/Puss/26663770
Veel gear zit ook op mijn monk, voor mij werkt dit prima, maar is natuurlijk behoorlijk afhankelijk van de gear die je hebt. De skills zoals gebruikt zijn bedoelt om rapid fire zo lang mogelijk onafgebroken te gebruiken.

Ik vind de DH wel de leukste classe, alleen zou zoveel beter zijn indien bliz eens ipv nerven een keertje het omgekeerde doet.
Maar goed die zijn druk bezig om spelers hun hard verkregen bis gear af te nemen :D
Bedankt voor je reactie, maar jouw build is precies mijn probleem :p Je gebruikt Rapid Fire als primaire damage skill, iets waar ik graag vanaf wil en je gebruikt op spiketraps na, eigenlijk de build die ik nu ook heb. Ik begrijp dat het Bola of Hungering Arrow gaat worden als primare hate generator, maar ik wil heeeeeel graag iets anders dan Rapid Fire, want die skill vind ik verder niets aan.

-

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nazanir schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:46:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar jouw build is precies mijn probleem :p Je gebruikt Rapid Fire als primaire damage skill, iets waar ik graag vanaf wil en je gebruikt op spiketraps na, eigenlijk de build die ik nu ook heb. Ik begrijp dat het Bola of Hungering Arrow gaat worden als primare hate generator, maar ik wil heeeeeel graag iets anders dan Rapid Fire, want die skill vind ik verder niets aan.
Ok dan had ik je bericht verkeerd gelezen. Voor DH is feitelijk de RF built de enige die er echt toe doet op mp10. De andere zijn leuk om lekker ontspannen te spelen maar zeker niet op mp10, althans dat is mijn bescheide mening ;)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Mad-Matt schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:29:
[...]

Die post gold voor gisteravond/vannacht, hehe. Ik weet nog niet zeker hoe laat ik vanavond online ben, kan best laat worden. Maar ik wil wel ff een paar rondjes mee draaien. Leuk voor de afwisseling.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:46:
[...]

Nou, ik wil best ook wel meedoen, heb ook nog een paar machines die op moeten! Mijn monkje kan zonder probleem MP10 ubers aan :) JimMorrison#1307 is m'n tag
Dus jij bent JimMorrison! Jij was voor mij één van die gasten die af en toe opduikt in een party, waarvan ik weet dat het een tweaker is, maar geen idee had wel account daarbij hoort. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Deadsmell op 07-02-2014 10:02 ]

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Nazanir schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:46:
[...]

Demon hunter, hoger dan monster level 2 lukt niet met deze spec, maar farmen op ML1 gaat ook vrij hard
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Batsma-2809/hero/1803130

de bedoeling is om alleen maar te strafen, overal doorheen knallen dus. daarom kun je niet te hoge ML omdat de monsters dan gewoon teveel HP krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door batsma op 07-02-2014 10:07 ]

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Jammer, ik maak uit de opmerkingen op dat ik aan Rapid Fire vast zit als ik (op de console) Master I tot V wil proberen. Misschien dat de DH dan niet echt de class voor mij is. Ach ja, ik zal hem wel tot 60 spelen en wat expirimenteren en dan een oordeel vellen.

-

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-04 11:33
Bola shot met stun erop is ook wel leuk ;)
Check onderstaande build eens.
YouTube: MP10 Demon Hunter for 10 million gold - 192k DMG - Complete Guide

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:28

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Dus jij bent JimMorrison! Jij was voor mij één van die gasten die af en toe opduikt in een party, waarvan ik weet dat het een tweaker is, maar geen idee had wel account daarbij hoort. :P
Whahaha, my thoughts exactly!
Dat mysterie ook opgelost :)

Zo heb ik nog een aantal D3 vriendjes waarvan ik een 'tweakers' vermoeden heb...
Ohja, gister nog een aantal lekkere runs gehad met Stingray, Nuwax en Boezelman. Toch weer 10 blokjes d'r bij, 96,6 naar 97,6. Het grote aftellen naar de 100 kan nu echt beginnen. Met een beetje geluk dit weekend mijn eerste plvl 100 character! :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Nazanir schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:33:
Jammer, ik maak uit de opmerkingen op dat ik aan Rapid Fire vast zit als ik (op de console) Master I tot V wil proberen. Misschien dat de DH dan niet echt de class voor mij is. Ach ja, ik zal hem wel tot 60 spelen en wat expirimenteren en dan een oordeel vellen.
Ik speel de DH vooral voor de fun, echt farmen is lastig al lijken de verbeteringen die er voor de DH aan zitten te komen wel positief uit te pakken. Ik kan met mijn gear Torment 1 doen op de PTR. Weliswaar met moeite maar het kan. Ik heb op PTR de wolf als pet en die doet nu meer damage en ik ga eerder gestrekt dan de pet.
Wat ik gezien en gelezen heb van mensen die de beta spelen is dat de DH weer een volwaardige partner wordt voor groupplay. Hopelijk komt dit ook allemaal naar de 360 en PS3 voor de console spelers.

Zag ook dat de paragonlevels aangepast zijn, in plaats van lvl 80 eerst zit ik nu op 39.

Verwijderd

Mede-tweakers die vanaaf crypt runs willen doen?

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-02 00:55
Het liefst doe ik mee met de cryptruns. Ik heb een shocknado-wiz die onlangs level 60 is geworden en ik zou het wel leuk vinden om die ff te grinden. Ze is alleen nog een beetje gevoelig voor plagued en molten (ik neem aan MP10?). Maar als 't goed is kan ik wel een leuke bijdrage leveren door alles constant te freezen en eventueel nog een paar Slow Time's (wat voor jullie 20% IAS betekent en nóg tragere zombies).

Ik ben er waarschijnlijk zo rond 19.30-20.00 (Asmodeus#2741)

Battle.net tag

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:12:
Mede-tweakers die vanaaf crypt runs willen doen?
* Grin wel
Zie signature voor Battle tag/nick, wel MP10 graag. Ik kan wel wat mensen uit de wind houden, m'n DPS, EHP en pull skill's zijn wel toereikend voor MP10. O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Grin op 07-02-2014 11:27 ]

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-03 14:31
Met dank aan Walter mijn wiz gisteren kunnen voorzien beter gear op de console. Kon hem helpen door Cains setje te craften. Vanavond nog maar eens enkele keywardens bij langs op mp2. (dat is MP7 op de pc?).

Verwijderd

Grin schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:24:
[...]

* Grin wel
Zie signature voor Battle tag/nick, wel MP10 graag. Ik kan wel wat mensen uit de wind houden, m'n DPS, EHP en pull skill's zijn wel toereikend voor MP10. O-)
Top! Mijn monk WoTL build gaat erg fijn op MP10 dus cyclone's zijn prima!

Zal er rond 20:00 zijn.
DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:23:
Het liefst doe ik mee met de cryptruns. Ik heb een shocknado-wiz die onlangs level 60 is geworden en ik zou het wel leuk vinden om die ff te grinden. Ze is alleen nog een beetje gevoelig voor plagued en molten (ik neem aan MP10?). Maar als 't goed is kan ik wel een leuke bijdrage leveren door alles constant te freezen en eventueel nog een paar Slow Time's (wat voor jullie 20% IAS betekent en nóg tragere zombies).

Slow time is niet zo handig voor sommige CoB WD's. De extra ias kan ervoor zorgen dat je je mana sneller verbrandt dan je terug krijgt. Bovendien wil je de mobs zo snel en zo veel mogelijk bij je hebben als WD. In dat opzicht is freeze ook niet handig in crypt runs, tenzij je een pull monk hebt die goed werk levert.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 07-02-2014 11:47 ]

• DeBierVampier
Deadsmell schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:46:
[...]

Slow time is niet zo handig voor sommige CoB WD's. De extra ias kan ervoor zorgen dat je je mana sneller verbrandt dan je terug krijgt.
Is geen probleem, dan hou ik lekker m'n teleport, zorgt weer voor wat extra damage mitigation voor mij :)

En ik neem aan dat Grin met z'n monk gaat spelen? Dan kan het pullen wel aan hem worden overgelaten. Of ik moet kijken of ik m'n SNS-wiz tijdig even kan omtoveren naar een sustained archon build.

[ Voor 21% gewijzigd door DeBierVampier op 07-02-2014 11:57 ]

Battle.net tag

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:46:
[...]
tenzij je een pull monk hebt die goed werk levert.
Pick me pick me pick me! ;)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

JMaster schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:30:
Met dank aan Walter mijn wiz gisteren kunnen voorzien beter gear op de console. Kon hem helpen door Cains setje te craften. Vanavond nog maar eens enkele keywardens bij langs op mp2. (dat is MP7 op de pc?).
Was weer eens leuk op de xbox! Nog 1 organ en ik kan de eerste hellfire ring craften :).

Ik krijg toch wel erg veel zin in loot 2.0 en RoS na een avondje xbox. Het is echt leuk om een item te looten wat een upgrade is. Je moet je build afstemmen op je gear in plaats van andersom!
Heb ook nog een rondje keys gehaald en nu 4 machines.

Nu in dubio waar ik vanavond in ga loggen. PC of xbox. Op de PC wil ik de machines ook nog even ( ;) ) opmaken en crypt runs blijven ook nog leuk!

Battle.net || Strava

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:23:

Je was toch wel weer aardig wat paragon levels omhoog?

EDIT: En plague/molten is idd een bitch |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Oxidda op 07-02-2014 12:15 ]

• DeBierVampier
Oxidda schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:15:
[...]

Je was toch wel weer aardig wat paragon levels omhoog?

EDIT: En plague/molten is idd een bitch |:(
:) Ik zit op paragon lvl 10. Had een mooie pie-chart op de diablo wiki gezien waarin stond dat Plvl10 ongeveer gelijk is aan slechts 5 balkjes op Plvl99. Of met andere woorden, de experience vereist voor Plvl10 is ongeveer 1-2% van de totale experience nodig voor plvl100 8)7

Battle.net tag

• Grin

Grin

Ride si sapis.

DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:19:
[...]

:) Ik zit op paragon lvl 10. Had een mooie pie-chart op de diablo wiki gezien waarin stond dat Plvl10 ongeveer gelijk is aan slechts 5 balkjes op Plvl99. Of met andere woorden, de experience vereist voor Plvl10 is ongeveer 1-2% van de totale experience nodig voor plvl100 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.diablowiki.net/images/thumb/3/3a/Paragon-levels-exp-pie-chart.png/800px-Paragon-levels-exp-pie-chart.png

Breek me de bek niet open... }:|
Maar 10 blokjes in ~2 uren kan nog steeds @ plvl 96 :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Grin op 07-02-2014 12:32 . Reden: + ploatje ]

Grin schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:31:
[...]

[afbeelding]

Breek me de bek niet open... }:|
Maar 10 blokjes in ~2 uren kan nog steeds @ plvl 96 :Y)
Ja, met crypt runs moet dan wel lukken idd :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:19:
[...]

|:(

This is demotivating . Ook wat ik hier lees over DH trouwus.

• Protax
  • Laatst online: 10-04 11:52
Vidra schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:33:
[...]

Ja, met crypt runs moet dan wel lukken idd :)
Crypt runs zuigen, kan veel sneller!
Lees een paar pagina's terug hoe...
Met die crypt runs, kost het meer tijd om alles te preppen, dan je daarwerkelijk aan het knallen bent ;-)

• DeBierVampier
dx5314 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:05:
[...]

Crypt runs zuigen, kan veel sneller!
Lees een paar pagina's terug hoe...
Met die crypt runs, kost het meer tijd om alles te preppen, dan je daarwerkelijk aan het knallen bent ;-)
Ik had idd iets gelezen een paar pagina's terug. Maar vereiste die run niet dat je een pull WD nodig hebt + 3 rend barbs? Overigens weet ik nog steeds niet de precieze route.

Battle.net tag

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Oxidda schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:02:
[...]

*Emile Ratelband modus aan*
Je kan je DH gear zo op je Monk zetten, 2 zwaardjes d'r bij en je kan gaan.
Ben met een DH begonnen en heb gewoon mijn gear overgezet.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Grin schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:06:
[...]

*Emile Ratelband modus aan*
Je kan je DH gear zo op je Monk zetten, 2 zwaardjes d'r bij en je kan gaan.
Ben met een DH begonnen en heb gewoon mijn gear overgezet.
Ja ach. DH nog niet lv60 en een budget van nog geen 2mil word toch niets :P .

Vanavond maar weer eens de wiz spelen >:)

EDIT:
DH Gear is dus dex, ch, chc en as voor offense
En survive: Allress, vit ?

[ Voor 9% gewijzigd door Oxidda op 07-02-2014 13:09 ]

• Protax
DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Ik had idd iets gelezen een paar pagina's terug. Maar vereiste die run niet dat je een pull WD nodig hebt + 3 rend barbs? Overigens weet ik nog steeds niet de precieze route.
Klopt, grootste voordeel hiervan is dat je constant aan het vechten bent.
Wij pakken -->

Festering (voor de stacks)
In het geval je 4 stacks hebt, Nothern Highlands + Leorics Manor of Cemetery + Weeping.
Hierna pak je de fields, incl. Crypt (als die er is).
Mocht je Weeping nog niet hebben gedaan, dan knal je die er nog achteraan.

Als je het helemaal goed wilt doen, dan een party van vier en zoekt ieder voor zich de Crypt.
Degene die hem vindt nodigt de rest uit, en doe je alsnog bovenstaand.

De crypt hoeft niet geprepped te worden, aangezien de WD dat gewoon in game kan... Die neemt de leiding, en prepped en pulled zo groepjes naar de barbs.

Sinds Deadsmell/Michael en ik zo spelen vliegt de XP ons om de oren (450m (?) per uur), en daarnaast zijn deze runs ook een stuk gevarieerder en leuker!

Have fun :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Oxidda schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:07:
[...]

Ja ach. DH nog niet lv60 en een budget van nog geen 2mil word toch niets :P .

Vanavond maar weer eens de wiz spelen >:)

EDIT:
DH Gear is dus dex, ch, chc en as voor offense
En survive: Allress, vit ?
Als je eenmaal lvl 60 bent heb ik nog wel wat leuke starter gear voor je. Kan je zo meekrijgen.
Klopt, concentreer je op dex, vit, chc, chd, ias en all res.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Grin schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:13:
[...]

Als je eenmaal lvl 60 bent heb ik nog wel wat leuke starter gear voor je. Kan je zo meekrijgen.
Klopt, concentreer je op dex, vit, chc, chd, ias en all res.
Ok , dat kon ik me nog herrineren van monk stats namelijk!

Ik ben overigens veels te trots om items te krijgen :P

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Oxidda schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Och, zo ben ik ook begonnen hoor.
Kan me nog herinneren dat ik zat te stuiteren toen in een Nat's ring kreeg van een tweaker en daarmee 20-30K DPS vooruit ging. En toen ik zei dat ik maar een paar duizend goud had was zijn reactie: Ach, ik doe toch niks meer met deze ring, hou hem maar gewoon.
Dus bewaar ik nu gevonden gear en geef ik dat door aan andere Tweakers.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Als ik het niet vergeet voeg ik je vanavond iig toe. The more the merrier op me friendlist eh.

• Protax
Oxidda schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Zou je trots maar even opzij zetten, want voor een paar weekjes kan je toch weer overnieuw beginnen ;-)
Het heeft weinig nut om nu nog te investeren in items... en in paar weken ga je zelf niets bij elkaar vinden waarmee je ook maar in de buurt kan komen van MP10 :)

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

dx5314 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Zou je trots maar even opzij zetten, want voor een paar weekjes kan je toch weer overnieuw beginnen ;-)
Het heeft weinig nut om nu nog te investeren in items... en in paar weken ga je zelf niets bij elkaar vinden waarmee je ook maar in de buurt kan komen van MP10 :)
Dacht dat MP10 zoals we dat nu kennen al niet meer bestaat :)

EDIT: Kun je nog hellfire rings krijgen in RoS. Of is er dan een nieuwe ring met die exp boost?

[ Voor 9% gewijzigd door Oxidda op 07-02-2014 13:31 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:45
Er komt een nieuwe ring. Die krijgt lvl 70 stats en geen lvl requirement..

en dat van dei 'wipe' wil ik wel zien. Geloof er niks van. Het niet kunnen enchanten vind ik wel een goede stap. Anders krijg je mensen nooit mee / over naar nieuwe gear. Blijven ze btichen en klagen hoeveel beter het 'vroegah' was...

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

dx5314 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:12:
[...]

Klopt, grootste voordeel hiervan is dat je constant aan het vechten bent.
Wij pakken -->

Festering (voor de stacks)
In het geval je 4 stacks hebt, Nothern Highlands + Leorics Manor of Cemetery + Weeping.
Hierna pak je de fields, incl. Crypt (als die er is).
Mocht je Weeping nog niet hebben gedaan, dan knal je die er nog achteraan.

Als je het helemaal goed wilt doen, dan een party van vier en zoekt ieder voor zich de Crypt.
Degene die hem vindt nodigt de rest uit, en doe je alsnog bovenstaand.

De crypt hoeft niet geprepped te worden, aangezien de WD dat gewoon in game kan... Die neemt de leiding, en prepped en pulled zo groepjes naar de barbs.

Sinds Deadsmell/Michael en ik zo spelen vliegt de XP ons om de oren (450m (?) per uur), en daarnaast zijn deze runs ook een stuk gevarieerder en leuker!

Have fun :)
Daarnaast kan je die runs ook solo heel goed doen, mits je een rend barb hebt. Scoundrel pakken met Hellfire ring en Leoric's Signet. Dat is zelfs efficiënter dan een 2-player party. Zonet in één run (zonder crypt) op die manier meer dan een half paragon level gehaald. En ik was level 70. :)

• desjaak909
Deadsmell schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Daarnaast kan je die runs ook solo heel goed doen, mits je een rend barb hebt. Scoundrel pakken met Hellfire ring en Leoric's Signet. Dat is zelfs efficiënter dan een 2-player party. Zonet in één run (zonder crypt) op die manier meer dan een half paragon level gehaald. En ik was level 70. :)
Klopt gisteren ook even wat solo gerend met me barb en haalde 210m xp per uur en dan deed ik alleen festering en fields

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-04 15:48
Grin schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:41:
[...]

Whahaha, my thoughts exactly!
Dat mysterie ook opgelost :)

Zo heb ik nog een aantal D3 vriendjes waarvan ik een 'tweakers' vermoeden heb...
Ohja, gister nog een aantal lekkere runs gehad met Stingray, Nuwax en Boezelman. Toch weer 10 blokjes d'r bij, 96,6 naar 97,6. Het grote aftellen naar de 100 kan nu echt beginnen. Met een beetje geluk dit weekend mijn eerste plvl 100 character! :*)
Dit is eigenlijk m'n echte account, was vanmorgen met de verkeerde ingelogd op de iPad 8)7

Je zal zeker 100 worden dit weekend, geef maar een gil als je een cryptrunner zoekt :*)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• DeBierVampier
Deadsmell schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Probleem is dat m'n eerste char die plvl100 haalde m'n barb is... Heeft niet meer zoveel zin om daar nog mee te gaan runnen :P

Battle.net tag

Verwijderd

Oxidda schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:02:
[...]

Hoezo? Levelen in D3 gaat belachelijk snel. Een level 99 in D2 krijgen dat was pas een grind. Niet alleen steeg de benodigde experience erg hard, maar je kreeg ook veel minder experience per kill (een penalty gebaseerd op het verschil tussen jouw level en het monster level + een global penalty gebaseerd op je level).

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:50:
[...]

Hoezo? Levelen in D3 gaat belachelijk snel. Een level 99 in D2 krijgen dat was pas een grind. Niet alleen steeg de benodigde experience erg hard, maar je kreeg ook veel minder experience per kill (een penalty gebaseerd op het verschil tussen jouw level en het monster level + een global penalty gebaseerd op je level).
Leuke was dat er geen monsters meer waren met een mlvl van >90. Op eentje na dan... Baal. Hield in dat de enige manier om een miniscuul streepje bij je exp bar te krijgen Baal-runs waren. (die niet echt opschoten omdat je telkens eerst die 5 nutteloze waves moest doorstaan).

Battle.net tag

Verwijderd

DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:52:
[...]

Leuke was dat er geen monsters meer waren met een mlvl van >90. Op eentje na dan... Baal. Hield in dat de enige manier om een miniscuul streepje bij je exp bar te krijgen Baal-runs waren. (die niet echt opschoten omdat je telkens eerst die 5 nutteloze waves moest doorstaan).
Ik heb voornamelijk 1.10 gespeeld en daar was het echt grinden:
http://diablo2.diablowiki.net/Experience

0.59% van de echte XP ná mlevel (waardoor je ook maar 5% van monster exp krijg) als lvl 98. Haha. Ben blij dat het in D3 zo snel gaat. En ging je dood? Tja, dan was je een week aan baalruns kwijt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 13:54 ]

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ach ja, het gaat me der niet om hoe het in D2 was, dat speel ik nu niet. Daarbij had ik rond de tijd van D2 zeeen van tijd. Nu met toch wel wat jaartjes ouder zijn er dingen als "verantwoordelijkheden" en "werk" etc. :P.

Als ik van uit dat oogpunt kijk vind ik het wel best lang duren ja.
desjaak909 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:40:
[...]

Klopt gisteren ook even wat solo gerend met me barb en haalde 210m xp per uur en dan deed ik alleen festering en fields
Netjes. Ik had net 100M xp in één run. Hollow, Mansion en Fields.

DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Probleem is dat m'n eerste char die plvl100 haalde m'n barb is... Heeft niet meer zoveel zin om daar nog mee te gaan runnen :P
Als je een nieuwe barb nodig hebt, voeg me even toe. Dan boost ik je. Ik heb er binnenkort ook eentje nodig, kan je het meteen terug doen. ;)

Kan trouwens best laat zijn dat ik vanavond online ben.

[ Voor 42% gewijzigd door Deadsmell op 07-02-2014 14:10 ]

• DeBierVampier
Deadsmell schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:08:
[...]

Netjes. Ik had net 100M xp in één run. Hollow, Mansion en Fields.

[...]

Als je een nieuwe barb nodig hebt, voeg me even toe. Dan boost ik je. Ik heb er binnenkort ook eentje nodig, kan je het meteen terug doen. ;)

Kan trouwens best laat zijn dat ik vanavond online ben.
Op de achievement na, waarom zou je 2 barbs op lvl60 willen hebben eigenlijk? Neemt nie weg dat ik je wel wil boosten hoor. Ik voeg je vanavond wel toe. Kan Oxidda ook gelijk meedoen toch? Of heb je je DH al op lvl60 gekregen? Alhoewel, moet ff kijken hoe dat gaat i.c.m de eventuele crypt runs die gedaan worden. Ik zou 't wel leuk vinden als m'n wiz 10-20 lvltjes meepakt (als 't gemiddelde idd op 150-200M exp/per uur ligt)

Battle.net tag

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:21:
[...]

Op de achievement na, waarom zou je 2 barbs op lvl60 willen hebben eigenlijk? Neemt nie weg dat ik je wel wil boosten hoor. Ik voeg je vanavond wel toe. Kan Oxidda ook gelijk meedoen toch? Of heb je je DH al op lvl60 gekregen? Alhoewel, moet ff kijken hoe dat gaat i.c.m de eventuele crypt runs die gedaan worden. Ik zou 't wel leuk vinden als m'n wiz 10-20 lvltjes meepakt (als 't gemiddelde idd op 150-200M exp/per uur ligt)
Nee nog niet lv60, maar wat mij betreft als je kunt crypt runnen zou ik dat gewoon gaan doen.

Ik kom vanavond ewl even online en kijk hoe het er voor staat, hoewel ik denk ik op zijn vroegst circa half 9 online ben.
DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:21:
[...]
Qua achievements kan je het beste een HC en een SC barb levelen.
Maar Dead doelt waarschijn op paragon xp, als je al een barb op PL 100 hebt is het zonde om daarmee door te spelen, aangezien PLXP doortelt in PL 2.0.

Probeer trouwens eens een WH, doe jij zo 20k dmg meer mee volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 07-02-2014 16:30 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vandread schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Maar Dead doelt waarschijn op paragon xp, als je al een barb op PL 100 hebt is het zonde om daarmee door te spelen, aangezien PLXP doortelt in PL 2.0.
weer zoiets van Blizz, in de nieuwste BETA build kan je zo maar 20~30M EXP p.m. (400M XP per uur bijna) halen met lvl 60 gear... nouja je hoeft iig niet voor XP te spelen meer.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04 15:07
Mofkees schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:29:
[...]

weer zoiets van Blizz, in de nieuwste BETA build kan je zo maar 20~30M EXP p.m. (400M XP per uur bijna) halen met lvl 60 gear... nouja je hoeft iig niet voor XP te spelen meer.
400m/h haal ik nu ook al hoor ^^
Ik zie dat jij je verveelt, wil je al mijn chars ook even op de PL100 brengen? *WTF* momentje....

Maaruh das mooi, weer blij dat ik niet door ben gaan grinden :+
Boeiend of het nut heeft of niet. Het is vreselijk stoer om te doen. Ik vermaak me er uitstekend mee. :)

Ik ga iig door, want ik wil een zo goed mogelijke uitgangssituatie hebben.

• nubys
jammer dat hoe langer de beta duurt hoe minder je aan meer paragon lvls hebt..

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:35:
Boeiend of het nut heeft of niet. Het is vreselijk stoer om te doen. Ik vermaak me er uitstekend mee. :)

Ik ga iig door, want ik wil een zo goed mogelijke uitgangssituatie hebben.
gewoon speel voor lol zoals 't altijd bij een game hoort. Misschien vanavond ook nog wat spelen voor ubers enzo.

@Nubys, gezien jouw gear is het vrijwel de max wat je nu kunt halen. Die nieuwe getallen zijn van een patch die net een paar uur oud is dus die kunnen nog een stuk hoger uitvallen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-04 11:33
nubys schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:36:
Ben wel benieuwd hoeveel uur jij op al je chars totaal hebt zitten. Netjes om alles op plvl 100 te hebben!

• DeBierVampier
Vandread schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Probeer trouwens eens een WH, doe jij zo 20k dmg meer mee volgens mij.
Helaas heb ik de IK-belt nodig voor Life Steal.

Battle.net tag

Verwijderd

nubys schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:36:
Ik ging van 80 naar 39 ondanks meer levels op de live server sinds de laatste keer dat ik op de PTR speelde. Ik speel nu dus gewoon wat ik het leukste vind en de paragonlevels boeien me nu nog minder. Respect voor hunnie die eindeloos kunnen grinden :)

• nubys
Timmetjuhs schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:42:
[...]

Ben wel benieuwd hoeveel uur jij op al je chars totaal hebt zitten. Netjes om alles op plvl 100 te hebben!
Totaal iets van 1600 uur, waarvan mijn eerste monk 800 uur die ik een tijd als enige char heb ik gespeeld. Mijn laatste 3 wds heb ik onder de 40 uur naar p100 gebracht en de laatste zelfs in 27h 26min.

[ Voor 6% gewijzigd door nubys op 07-02-2014 16:50 ]

DeBierVampier schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:42:
[...]

Helaas heb ik de IK-belt nodig voor Life Steal.
Je hebt toch LS op je wapen? Je gebruikt ook nog eens Bloodthirst, dus je zou meer dan genoeg LS moeten hebben.
Meer damage betekend ook meer HP door LS he ;)
Ruil voor de gein bloodthirst eens in voor Brawler :)

• DeBierVampier
Vandread schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Je hebt toch LS op je wapen? Je gebruikt ook nog eens Bloodthirst, dus je zou meer dan genoeg LS moeten hebben.
Ohshit, volgens mij heb ik m'n Skorn nog op mn barb staan dan. Die gebruik alleen voor de ubers. Normaliter (als ie nog geen plvl100 was) gebruik ik een dual wield met aan de ene hand een +1000 dps zwaardje met de standaard CHD, open socket en str. En aan de offhand een EF. Beide zonder Life Steal helaas :-(

Battle.net tag

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Das niet zo uber he!

• Thalaron
  • Laatst online: 10-04 23:20
Zo :) Net even 3 leuke SoJ ingekocht... het enige dat ik nog enig zinvol inschat voor RoS op dit moment...
Ik verwacht dat ze toch wel een ladder gaan starten zoals in D2 dus op mijn Gold zitten zie ik niet zitten. Buiten dat... indien Legacy items niet te enchanten zijn... voordat je zinvolle nieuwe legendary's hebt welke je wilt gaan upgraden en daar genoeg spul voor hebt verwacht ik wel weer genoeg gold bij elkaar te hebben...

En zo niet.. dan niet -.-

5% Cold
15 Fury
30% Elite
8% Frenzy dammage

5% Fire
15 Fury
30% Elite
2% CHC Revenge (crap i know.. maar wat wil je voor 1.2 Mio)

5% Holy
1.50 Spirit Regen
28% Elite
12% Fist of Thunder

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 07-02-2014 18:21 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:47:
[...]

Ik ging van 80 naar 39 ondanks meer levels op de live server sinds de laatste keer dat ik op de PTR speelde. Ik speel nu dus gewoon wat ik het leukste vind en de paragonlevels boeien me nu nog minder. Respect voor hunnie die eindeloos kunnen grinden :)
Schijnt een bug te zijn en is blijkbaar al opgelost.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Net even voor de gein bloodthirst ingeruild voor brawler. En dat gaat als een speer op mp8!

Ik blijf wel een beetje switchen zo voor RoS. Monk en wd voor runs en barb voor solo. Gisteren vroeg in slaap gevallen maar vanavond ben ik er wel weer denk ik!

Battle.net || Strava

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

same here :)

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-04 10:19
Iemand nog goede ideeën om mijn barb wat meer kans te geven op overleven?
Enorme hordes trash zijn geen probleem. Maar ik ga nogal snel dood tegen elite's.
Heb met gearen iets te veel gefocust op damage denk ik.

TheS4ndm4n#1919

• Thalaron
RocketKoen schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:50:
Iemand nog goede ideeën om mijn barb wat meer kans te geven op overleven?
Enorme hordes trash zijn geen probleem. Maar ik ga nogal snel dood tegen elite's.
Heb met gearen iets te veel gefocust op damage denk ik.
Vind het niet vreemd dat je snel dood gaat bij Elites (21K Life)
Wellicht iets STR opofferen voor VITA?

En je AMU lijkt me een makkelijke upgrade? (craften)
Ringen vervangen met iets anders lijkt me ook niet al te moeilijk.

Verder lijkt me wanneer je je 2 ringen/amu vervangt dat je een eind op weg bent.
1 Ring zou ik zoeken naar een Unity met STR en VITA of AR
1 Ring een Litany Undaunted met % AS (weet niet of die binnen budget liggen)
Amu STR of VITA craften
evt. wat gems omwisselen voor VITA.

[ Voor 28% gewijzigd door Thalaron op 08-02-2014 13:05 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• desjaak909
en je helm is wel leuk voor de dmg, maar zorgt er ook voor dat je 25% >:) meer fire damage krijgt, dat is nogal wat

• Thalaron
desjaak909 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:18:
en je helm is wel leuk voor de dmg, maar zorgt er ook voor dat je 25% >:) meer fire damage krijgt, dat is nogal wat
:/ Had ik over het hoofd gezien...
Probeer er inderdaad een te scoren die 5-10% max heeft.
Wellicht kijken naar een Mempo of Twilight

Verwijderd

Wat is er zo legendary aan dat je meer 25% fire dmg krijgt? Ligt dat aan mij of zie ik het voordeel er niet van in?

• Thalaron
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:39:
Wat is er zo legendary aan dat je meer 25% fire dmg krijgt? Ligt dat aan mij of zie ik het voordeel er niet van in?
Je krijgt meer dammage... in de zin van dat als een Mob met vuur zeg even 100K DPS zou doen, dan krijg je 125K DPS. De monsters geven 25% MEER Fire dammage naar jou toe... het is dus geen voordeel maar een nadeel.

Op Hardcore zie je ook amper iemand met dat ding rondlopen... En als ze al gebruikt worden dan is het hooguit 5-9%

----
Act II Key Warden zijn sleutels zijn op ofzo???
4 Runs Act 3 = 3 Keys
5 Runs Act 2 = 0 Keys...

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 08-02-2014 14:14 ]

• RocketKoen
Ik heb wat dingen aangepast. Betere amu craften is nog niet gelukt. Maar nu een hoop meer RA waardoor mijn EHP naar 382k gaat. Heeft wel 45k DPS gekost, vooral door lagere critchance en AS%.

Maar ik ben tenminste niet meer instant dood tegen de verkeerde elite. Misschien nu nog een skil plekje vrijmaken voor rend om mijn dmg output weer omhoog te krijgen.

TheS4ndm4n#1919

• Thalaron
Zo.... Ik heb 6 Infernal Machines bij elkaar (Hardcore).
Wil graag een Hellfire ring voor straks in RoS voor het geval dat er niet direct een Ladder komt (er zal toch 2x een Crusader op niveau gebracht worden... en tsja... wat is dat fijner dan een Full Cain set + VITA Hellfire ring ;)

Ik kan met mijn barb MP4-5 Solo met gemak aan... Al HEEL lang geen UBERS meer gedaan...
Iemand hier die ook nog Organs wilt farmen op Hardcore met MP4-5+? (hoger dan MP4 zal het voor mij meer meeliften worden ben ik bang).

Mochten er mensen zijn die een hoog MP aan kunnen maar geen Machines hebben, dan is dat voor mij geen enkel probleem!

Narada#2663

Ps: niet dit weekend maar een keer in de loop van de week..
Heeft geen haast ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 08-02-2014 17:09 ]

Verwijderd

Thalaron schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:05:
Zo.... Ik heb 6 Infernal Machines bij elkaar (Hardcore).
Wil graag een Hellfire ring voor straks in RoS voor het geval dat er niet direct een Ladder komt (er zal toch 2x een Crusader op niveau gebracht worden... en tsja... wat is dat fijner dan een Full Cain set + VITA Hellfire ring ;)

Ik kan met mijn barb MP4-5 Solo met gemak aan... Al HEEL lang geen UBERS meer gedaan...
Iemand hier die ook nog Organs wilt farmen op Hardcore met MP4-5+? (hoger dan MP4 zal het voor mij meer meeliften worden ben ik bang).

Mochten er mensen zijn die een hoog MP aan kunnen maar geen Machines hebben, dan is dat voor mij geen enkel probleem!

Narada#2663

Ps: niet dit weekend maar een keer in de loop van de week..
Heeft geen haast ;)
Voeg mij toe en dan plannen we een run voor mp8+ dan zou je zeker een ring moeten hebben. Weet bijna zeker dat Michael ook wel mee helpt.

Verwijderd

Heeft iemand nog tips waar ik me het beste op kan richten om snel extra dps te krijgen? Zit krap in gold, maar weet niet goed waar ik het best uit kan vogelen wat me helpt.

Alvast bedankt

Verwijderd

Sorry, battletag is playmaster#2369

http://eu.battle.net/d3/e...aymaster-2369/hero/194610
Ik zou in de eerste plaats je schild ditchen en een tweede wapen erbij nemen. Of een two-hander als dat je voorkeur heeft, maar geen schild. Daarnaast kan je op verscheidene items nog chc winnen, zoals je bracers, amulet en helm. Zorg ook dat je wapens sockets hebben en plaats daar een groene of rode gem in, afhankelijk van wat voor jou het meeste oplevert. Met een Inna's pants win je misschien ook nog aan dps, maar dan gaat je ehp gigantisch achteruit. Niet zo verstandig dus. Je kunt ook flink wat chd winnen op verscheidene items, zoals je Unity, gloves en wapens.
En haal die emerald eens uit je helm en mik daar eens amethyst in, voor extra ehp. ;)

Vergeet niet dat meer dps niets helpt als je ehp onvoldoende is. Werk daar ook aan. Je hebt bijvoorbeeld helemaal geen lifesteal. Vanaf 100k dps wordt dat toch wel mandatory. Je kunt daarvoor om te beginnen Brawler door Bloodthirst inruilen. En dan nog een wapen met LS zoeken.

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsmell op 08-02-2014 21:07 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Leuk dagje portrait grinden vandaag. Barb op 50 en WD op 60 :).

Op het laatst nog een tip voor untity op een WD. Dat kan best een leuke optie zijn. En ik heb er laatst 1 gevonden die ook nog eens +3K dps geeft :). Zit wel attack speed op, dus maar even zien of het een echte upgrade is...

Battle.net || Strava

• RocketKoen
retlaw schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:00:
Leuk dagje portrait grinden vandaag. Barb op 50 en WD op 60 :).

Op het laatst nog een tip voor untity op een WD. Dat kan best een leuke optie zijn. En ik heb er laatst 1 gevonden die ook nog eens +3K dps geeft :). Zit wel attack speed op, dus maar even zien of het een echte upgrade is...
Zal er aan liggen of je mana regen het kan bijhouden. Als je een build hebt met een channeling aanval tenminste.

TheS4ndm4n#1919

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mana regen is niet al te best... Solo lukt mp 8 en crypt runs gaan ook prima zolang alles snel genoeg dood gaat. Tegen elites ben ik soms toeschouwer en moet ik vluchten of toekijken hoe de healthbol leegloopt.

Over het algemeen is deze WD een leuk char! Ik ga ook niet meer investeren want ik wil nog wel een klein beetje goud meenemen naar ros. Ik krijg ook niks verkocht, binnenkort gooi ik echt alles tegen dumpprijzen op de ah :)

Battle.net || Strava

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wow. Archon Gauntlets of Vitality recept gekocht voor mijn hardcore barb en de eerste poging levert dit op:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gR7tApI.jpg

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Was m'n online afbeeldingen aan het doorbladeren.

Good old days.
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/717/talon.jpg

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

leuk leuk leuk :D

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hehehe inderdaad, wat heb ik dat veel gespeeld!
Maar vanavond is het dan eindelijk zover, mijn Monk wordt plvl 100. Vanmiddag 99.2 aangetikt, nog 8 blokjes... oOo

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:51:
[...]

Hehehe inderdaad, wat heb ik dat veel gespeeld!
Maar vanavond is het dan eindelijk zover, mijn Monk wordt plvl 100. Vanmiddag 99.2 aangetikt, nog 8 blokjes... oOo
Mooi man, log in ook even in zo om te kijken hoever je bent!

Battle.net || Strava

Verwijderd

Ieuw, een sorc met punten in strength :D.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

dat was altijd kut omdat je je armor aan moest kunnen :(

Is hier nog een super-goede speler die vanavond een paar uberruns wilt doen? (ik ben niet sterk genoeg)
Heb nog 6 machines

Verwijderd

En de login server ligt er weer uit :(

Schijnt ook voor de andere Blizz games te gelden. Hopelijk gaan ze nu toch echt eens stabiele servers in Europa wegzetten want ik voorzie heel weinig speeltijd op deze manier in de week van de release van RoS.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2014 19:36 ]

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:00:

Is hier nog een super-goede speler die vanavond een paar uberruns wilt doen? (ik ben niet sterk genoeg)
Heb nog 6 machines
De enige sorc armor waarvoor je strength nodig had was Stormshield. Rest was makkelijk met Torch + Anni :P .
+1

Dit is voornamelijk 1.09 en misschien wat 1.10 dus die torch heb ik nooit gehad.
Ik had alle hogere character sets in 1.09.
Met de komst van de OP runewords ben ik gestopt.

Grappig dat iemand hier zei over RoS en de komende grote patch dat het spel compleet veranderd zou worden.... dat was in D2 niet anders met de grote patches....

Heb nog 6 machines
Als je niet sterk genoeg bent, dan kan je natuurlijk ook een MP'tje lager gaan. ;)

Verwijderd

porn* schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:01:
[...]

Dan kon je toch geen enigma archon plate aan? :P
Dusk Shroud natuurlijk.
Pagina: 1 ... 59 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]