Verwijderd

@Ruigerock
Ik zou niet hetzelfde kunnen. Ik kocht toch vroeger wel wat items van de AH of heel soms van de RMAH.

Kan sinds gisteren eindelijk crypt op MP10 goed preppen (TR Monk - 124k hp). Toch fijn eindeloos TR kunnen gebruiken zonder enige spirit te verliezen. Nu nog efficient de crypt preppen maar het begin is er gelukkig :-)
Case schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:51:
Ik lees net deze blue post waarin staat dat in RoS geen enkel legendary item dat je nu hebt, ge-enchant kan worden naar lvl70.

Nogal een verrassing lijkt me. Meer info: Zie: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11306220847?page=2#36
Interessant. Ik had al een aantal one-handers met LoH aangeschaft en wat andere nuttige spulletjes om te enchanten. Dat is het risico als je op basis van een beta meuk aanschaft. Gelukkig niet al te veel gold aan uitgegeven.

Wel jammer voor de mensen die net een mooie SoJ-verzameling o.i.d. aangelegd hebben. ;)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:02
Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:50:
[...]

Interessant. Ik had al een aantal one-handers met LoH aangeschaft en wat andere nuttige spulletjes om te enchanten. Dat is het risico als je op basis van een beta meuk aanschaft. Gelukkig niet al te veel gold aan uitgegeven.

Wel jammer voor de mensen die net een mooie SoJ-verzameling o.i.d. aangelegd hebben. ;)
Of 0-dog gear :-( :-(

Apsie's profiel

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Gisteren weer even een avondje HC gespeeld, had redelijk goedkoop een nieuw helmpje + OH gescoord, wat me +21k dps opleverde (al bijna meer DPS dan me SC WD), wel wat life ingeleverd, maarja het is maar HC :X Merk wel dat mijn mana pool wat kleiner is, dus moet wat meer opletten dat ik niet zomaar CoB cast als het niet nodig is, maar voor de rest ging het erg lekker. Had gisteren nog shoulders met pickup range aan, maar denk dat het zonder ook wel prima moet kunnen zolang er WD'ers in het team zitten met een TotD

Zaten in een lekkere groep mp8 runs te doen met 1 pull monk en 3 Wd'ers, eerst crypt zoeken en er met mijn prep WD en een Barb snel 1x doorheen lopen en dan gewoon Festering, Wheeping en FoM doen, met dus als bonus een half geprepte crypt. Ging erg lekker met ongeveer 175m xp per uur incl. preppen, alweer bijna 89 dus de volgende 100 komt weer in zicht :9

http://www.diabloprogress...ael-2678/Jessica/33665381

Movies: letterboxd

Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:50:
[...]

_O- toch blij dat ik dus niets heb uitgegeven.
Benieuwd hoeveel mensen Mempo's amus en ringen gekocht hebben etc... :+

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:22
Hoeveel gold zal genoeg zijn voor RoS? Wel balen want ik heb onlangs nog mijn 4.5% cc mempo vervangen voor een 6% cc :(

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-12 13:27
Wie zegt dat die beslissing definitief is? Voor hetzelfde geld draaien ze het terug of maken ze enchanting maar beperkt bruikbaar op legacy items. Als ik zie met wat voor beslissingen ze opeens op de proppen komen dan lijkt alles mogelijk op dit moment, zelfs nog zo laat voor de release.
Vast heel veel, Dread. Hoorde gisteren dat goede SoJ's bijna niet meer te krijgen zijn op AH, voor fatsoenlijke prijzen. Worden massaal geflipt. :)

@ Zoloft: Heb je toch nu plezier van! :P

Verwijderd

Knutselwout schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:06:
Wie zegt dat die beslissing definitief is? Voor hetzelfde geld draaien ze het terug of maken ze enchanting maar beperkt bruikbaar op legacy items. Als ik zie met wat voor beslissingen ze opeens op de proppen komen dan lijkt alles mogelijk op dit moment, zelfs nog zo laat voor de release.
Ik gok dat de beslissing dat level 60 gear niet geenchant kan worden sowieso definitief is. Dat zou betekenen dat in sommige gevallen level 63 legendary's beter zijn dan level 70 oid.

• Tonymalony
@Deadsmell: Joah dat wel ;D al was het maar een kleine upgrade! ;)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:07:
Vast heel veel, Dread. Hoorde gisteren dat goede SoJ's bijna niet meer te krijgen zijn op AH, voor fatsoenlijke prijzen. Worden massaal geflipt. :)

@ Zoloft: Heb je toch nu plezier van! :P
SOJ is nu het nummer 1 item om mee te nemen naar RoS :)
Daarnaast heb ik nu een tab vol met items, die ik eigenlijk weg kan gooien (400m aan uitgegeven?).
Maar dat geld ook voor ieder zijn level 60 gear... Eigenlijk kan je nu alles wel verkopen!
Verkopen? Vendoren zal je bedoelen. :P

Maar ik houd mijn shit lekker. Ik ga door alsof ik nog nooit van RoS gehoord heb.

• Protax
Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:15:

Maar ik houd mijn shit lekker. Ik ga door alsof ik nog nooit van RoS gehoord heb.
Ja, nu krijg je echt een stortvloed aan items op de AH, ben benieuwd wanneer de prijzen zo laag zijn dat je voor een paar miljoen een top char in elkaar schroeft.
Ik houd mijn stuff ook, probeer alleen die ingekochte items z.s.m. te dumpen.
SOJ heb ik maar even apart gezet, dat kan misschien nog wel leuk worden met builds etc. in RoS.
Overigens is het echt een naaistreek van Blizzard, maar het kon eigenlijk ook niet anders (ze willen af van de zwarte markt).

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:01

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:15:

DAT.
Gewoon lekker spelen en plvl verzamelen.
Leuke items die nu iets waard zijn sell ik op het AH voor wat gold, misschien onder de prijs... Soit!
Soms koop ik nog een upgrade en anders ga ik met 1 tot 1.5 miljard naar RoS, ook prima.
In RoS ga ik met de intelligence of strength classes aan de slag, en tot die tijd vermaak ik me wel met mijn dexterity characters.

NewsBlur || My Fujifilm gear

dx5314 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:20:
[...]

Ja, nu krijg je echt een stortvloed aan items op de AH, ben benieuwd wanneer de prijzen zo laag zijn dat je voor een paar miljoen een top char in elkaar schroeft.
Ik houd mijn stuff ook, probeer alleen die ingekochte items z.s.m. te dumpen.
SOJ heb ik maar even apart gezet, dat kan misschien nog wel leuk worden met builds etc. in RoS.
Overigens is het echt een naaistreek van Blizzard, maar het kon eigenlijk ook niet anders (ze willen af van de zwarte markt).
Mwa, als je er vanuit gaat dat ze je bewust die streek geleverd hebben wel. Maar we hebben items aangeschaft op basis van wat we in de beta zien: een game in ontwikkeling. Dat brengt nu eenmaal risico's als deze met zich mee.

Moet wel zeggen dat ik de laatste weken steeds meer zin in RoS krijg. Na de eerste berichten had ik het idee dat Bliz de boel goed zou gaan verneuken, maar ben gaandeweg steeds meer overtuigd geraakt van wat ze aan het doen zijn.

Nadat mijn barb weer op niveau zit, ga ik die Crusaders eens in hc levellen.

• desjaak909
dx5314 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:20:
[...]

Heb me gelukkig niet druk gemaakt om al die oude items en gewoon met mijn gold verder gegaan met chars upgraden, als RoS er is zie ik dan wel weer en dan heb ik in ieder geval tot die tijd het maximale gedaan om plvl's verzamelen

• Protax
desjaak909 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:24:
[...]

Heb me gelukkig niet druk gemaakt om al die oude items en gewoon met mijn gold verder gegaan met chars upgraden, als RoS er is zie ik dan wel weer en dan heb ik in ieder geval tot die tijd het maximale gedaan om plvl's verzamelen
I know, enige tip die ik je kan geven is om een paar SOJ te kopen met max bonus tegen elites.
Dat helpt je straks heel veel in RoS, aangezien je met die bounty/rifs runs alleen maar tegen elites aan het knallen bent.
Doe er mee wat je wil :P
Grin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:23:
[...]

DAT.
Gewoon lekker spelen en plvl verzamelen.
Leuke items die nu iets waard zijn sell ik op het AH voor wat gold, misschien onder de prijs... Soit!
Soms koop ik nog een upgrade en anders ga ik met 1 tot 1.5 miljard naar RoS, ook prima.
In RoS ga ik met de intelligence of strength classes aan de slag, en tot die tijd vermaak ik me wel met mijn dexterity characters.
Ja, same here. Eerst de barb op niveau brengen, dan eens aan de slag met de WD. En natuurlijk de crusader ook ff checken. Misschien leuk karakter voor hc.

Ik hoop echt dat ze de Dex classes nog gaan verbeteren, want daar ben ik tot nu toe niet erg van onder de indruk. DH speelt erg leuk, maar slaat op MP10 nog geen deuk in een pakje boter en met een monk is het altijd schipperen tussen ehp en dps. Geen lekkere middenweg.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:01:
[...]

_O- toch blij dat ik dus niets heb uitgegeven.
Benieuwd hoeveel mensen Mempo's amus en ringen gekocht hebben etc... :+
Komt er met RoS ook weer wat vuur online?

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:27:
[...]

Ik hoop echt dat ze de Dex classes nog gaan verbeteren, want daar ben ik tot nu toe niet erg van onder de indruk. DH speelt erg leuk, maar slaat op MP10 nog geen deuk in een pakje boter en met een monk is het altijd schipperen tussen ehp en dps. Geen lekkere middenweg.
Ga je nu mijn Monkje lopen dissen?!?!?! ;)
Zij rockt! Dikke ehp en dps tegelijk! *O*

De DH zuigt apenballen maar de gameplay met dat character vind ik echt geweldig!

• Tonymalony
Grin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:37:
[...]

De DH zuigt apenballen maar de gameplay met dat character vind ik echt geweldig!
Mee eens :> mijn monk beukt ook makkelijk door mp10 nu, maar de DH heeft echt een dikke boost nodig.
Grin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Hehe, persoonlijke mening. Mijn monk doet meer dps dan de jouwe, maar ik vind het gewoon niet genoeg. Met mijn barb ga ik als een speer door de mobs, maar met monk duurt het gewoon twee keer zo lang. En die is ook nog eens een stuk kwetsbaarder. Dat stoort mij een beetje aan dat karakter. Maar wel erg leuk om mee te spelen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:41:
[...]

Hehe, persoonlijke mening. Mijn monk doet meer dps dan de jouwe, maar ik vind het gewoon niet genoeg. Met mijn barb ga ik als een speer door de mobs, maar met monk duurt het gewoon twee keer zo lang. En die is ook nog eens een stuk kwetsbaarder. Dat stoort mij een beetje aan dat karakter. Maar wel erg leuk om mee te spelen.
True.
9K meer DPS maar 150K EHP verschil is toch wel veel.
Sommige barb builds zijn in mijn ogen OP. De Monk komt op mijn over als een 'fair' character.
Geen prutser zoals de DH maar ook niet overpowered als sommige WD/Barb/Wiz builds.
Not that i'am complaining, ik speel graag met barbs/WD's/Wiz's :*)

Ja, wat je ook kiest, het is sowieso een leuke ervaring. Wat dat betreft heeft Bliz de zaakjes goed voor elkaar. :) Ik ben zo benieuwd naar de speelervaring met alle karakters in RoS, met de nieuwe builds. Ik zou ook de wizard wel eens wat meer willen gebruiken.

Straks maar snel alle chars naar level 70 brengen en gear grinden! :)

Verwijderd

De plannen om al mijn gold in een attack speed Skorn te dumpen laat ik maar varen, ik bewaar mijn gold wel voor RoS en hoop gewoon op lekkere drops nu.

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Grin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:52:
[...]

True.
9K meer DPS maar 150K EHP verschil is toch wel veel.
Sommige barb builds zijn in mijn ogen OP. De Monk komt op mijn over als een 'fair' character.
Geen prutser zoals de DH maar ook niet overpowered als sommige WD/Barb/Wiz builds.
Not that i'am complaining, ik speel graag met barbs/WD's/Wiz's :*)
He niet mijn DH afzeiken he :o Muts doet toch bijna 400k DPS en mp10 alleen is een makkie en gaat retesnel :P Zat gisteravond in een party waarvan alle monks en barbs omvielen in FOM en mijn DH was regelmatig
----- The last Muts Standing ----- *O* _/-\o_
:+ zonder dollen het is niet het beste char, maar zo'n machinegeweer geeft me wel het gevoel dat ik aan het hakken ben :o en ik vermaak me prima en daar gaat het toch om :*)

Battle.net tag

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben weer begonnen met D3 met het oog op RoS. Ik vond nog een vijftal Infernal machines in mijn stash die ik graag nog even op zou willen gebruiken. Het liefst zou ik ongegeneerd even willen meeliften op MP10 als dat mogelijk is.

Is er wat te regelen? :)

Mijn Btag is plaguehead#2325

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

stingray2012 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:26:
[...]

He niet mijn DH afzeiken he :o Muts doet toch bijna 400k DPS en mp10 alleen is een makkie en gaat retesnel :P Zat gisteravond in een party waarvan alle monks en barbs omvielen in FOM en mijn DH was regelmatig
----- The last Muts Standing ----- *O* _/-\o_
:+ zonder dollen het is niet het beste char, maar zo'n machinegeweer geeft me wel het gevoel dat ik aan het hakken ben :o en ik vermaak me prima en daar gaat het toch om :*)
LMAO. _O-
Jij rockt gewoon Sting! :Y

Moet je hem eens op TS horen. :P

Zonet maar ff mijn pre-order van RoS bij bol.com gecancelled en bij Bliz zelf besteld. Wil niet het risico lopen dat ik op de dag van release niet kan spelen. Dan maar geen doosje. Nu nog ff een vrije dag inplannen en ervoor zorgen dat mijn vriendin ('muts', voor Sting ;)) me die dag verzorgt. Hoef ik niet achter de pc vandaan te komen. :P

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
En dan maar hopen dat er geen login problemen en dergelijke zijn.
En toch wil ik nog een zero dog build gaan proberen. De CoB build werkt ook erg goed maar wat afwisseling is welkom. Morgen maar eens gaan shoppen.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Damn heb ik ook veel 0-dog gear ingeslagen (helm/SOJ/SG/Mara's), wat een waardeloze beslissing weer van blizz. Niet dat ik er echt veel gold voor kwijt ben, mja dan kan ik tenminste het spel spelen zoals IK 't wil.

Nu maar hopen dat je die ene ring kan vinden.

Geen idee waarom deze beslissing. Je hebt toch juist meer speelvariaties als je huidige items, al dan niet compleet, kunt enchanten? Dat is toch wat blizz altijd op hammert?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Knutselwout
Ze willen het spel resetten zodat er niemand is met een voordeel. Men denkt dat er al voordeel genoeg is door het plvl en goud dat de meesten meenemen naar RoS.

Verwijderd

Ik vind het op zich wel goed, want op dit moment is de itemization in het spel gewoon kapot.

• Mofkees
Knutselwout schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:54:
Ze willen het spel resetten zodat er niemand is met een voordeel. Men denkt dat er al voordeel genoeg is door het plvl en goud dat de meesten meenemen naar RoS.
zul je zien dat ze op 10 Maart aankondigen dat er ladder en non-ladder komt, waarbij huidige plvls/gold niet voor ladder meetelt...

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:20:
Moet je hem eens op TS horen. :P

Zonet maar ff mijn pre-order van RoS bij bol.com gecancelled en bij Bliz zelf besteld. Wil niet het risico lopen dat ik op de dag van release niet kan spelen. Dan maar geen doosje. Nu nog ff een vrije dag inplannen en ervoor zorgen dat mijn vriendin ('muts', voor Sting ;)) me die dag verzorgt. Hoef ik niet achter de pc vandaan te komen. :P
He he >:) heb hetzelfde gedaan en maar gelijk de digital deluxe edition genomen. Die drie extra chars kan ik mooi gebruiken als packmule :P heb me weer af laten zetten door blizz, maar ja geld moet rollen he :D Hmm en een goed idee ga ook maar een vrij dag inplannen voor 25 maart. oOo Lekker een dagje hakken. Muts zorg wel voor de versnaperingen, zowel onder als boven de tafel :9~

Battle.net tag

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Daar moet ik nu ook eens aan denken volgende keer!

25 maart is een dinsdag. Ga ik ook wel proberen om in ieder geval op tijd werkvrij te zijn :)

Battle.net || Strava

• Mofkees
retlaw schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:18:
[...]

Daar moet ik nu ook eens aan denken volgende keer!

25 maart is een dinsdag. Ga ik ook wel proberen om in ieder geval op tijd werkvrij te zijn :)
heb vlak na 25ste ook niks gepland en kan evt. dus snel vrijnemen, hoop alleen niet weer die getallen 37 / 75 / 3007 steeds tegen te komen zoals op 15.05.2012. 8)7

Knutselwout schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:54:
Hoezo voordeel? Je speelt voor jezelf, wat kan het iemand dan schelen wat voor gear andere mensen hebben? Bovendien zijn de mensen die nu met de dikste gear rondlopen ook degene die straks waarschijnlijk de dikste gear hebben, gewoon omdat ze er veel meer tijd in steken dan casual spelers.

stingray2012 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:13:
[...]

He he >:) heb hetzelfde gedaan en maar gelijk de digital deluxe edition genomen. Die drie extra chars kan ik mooi gebruiken als packmule :P heb me weer af laten zetten door blizz, maar ja geld moet rollen he :D Hmm en een goed idee ga ook maar een vrij dag inplannen voor 25 maart. oOo Lekker een dagje hakken. Muts zorg wel voor de versnaperingen, zowel onder als boven de tafel :9~
Hehehe, goed bezig. :Y Ik had eerst de gewone editie in bestelling, maar ben ook maar overgestapt naar de deluxe. Die drie extra slots gaan wel van pas komen. En dat Malthael stijltje voor transmogrification is ook een mooie bonus.

@Retlaw: moet je echt eens doen. Is heel gezellig op ts en speelt een stuk relaxter. Niet meer typen is echt een verademing. Zat gisteren op de ts server van een maat van Protax. Daar zat een flinke club mensen en gezellige lui zo te horen.
TS is zeker leuk! Bij D3 zitten ook nog eens wat "normalere" mensen dan bij bv BF4 :+
retlaw schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:35:
[...]
Komt er met RoS ook weer wat vuur online?
Tuurlijk komt er weer wat vuur online, vind het knap wat jullie doen, zo grinden is niet aan mij besteed.
Bij de volgende patch wellicht al, maar wat nieuwe gameplay ben ik wel benieuwd naar.
Momenteel heel veel aan het werk maar ook veel BF4 aan het spelen, ben altijd wel een FPS junkie geweest, enige rpg's welke ik verder echt veel gespeeld heb zijn D1/2/3.

Vind alleen 60 euro voor een expansion nogal prijzig.... en ja die wil ik want ik wil de extra slots :+
Dus het zal hem toch wel worden...
Vandread schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:40:
TS is zeker leuk! Bij D3 zitten ook nog eens wat "normalere" mensen dan bij bv BF4 :+
Komt omdat D3-spelers relaxtere mensen zijn dan BF4-spelers. Wij hangen een beetje onderuit, houden een knopje ingedrukt, drinken een biertje en gaan een beetje dom lullen. Ideaal voor na een drukke werkdag. D3 is een 30+ game. Althans, dat is de theorie van enkele mensen op ts. Ben het er redelijk mee eens, hehe. ;)

• Knutselwout
Deadsmell schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:25:
[...]

Hoezo voordeel? Je speelt voor jezelf, wat kan het iemand dan schelen wat voor gear andere mensen hebben? Bovendien zijn de mensen die nu met de dikste gear rondlopen ook degene die straks waarschijnlijk de dikste gear hebben, gewoon omdat ze er veel meer tijd in steken dan casual spelers.

[...]
Ik heb er al helemaal geen last van want ik speel alleen solo, maar op veel D3 forums wilden mensen niet terugkomen omdat ze dachten dat ze te veel achterstand hadden t.o.v. de huidige speler base.

Schijnbaar is het belangrijker om nieuwe spelers erbij te krijgen ipv moeite doen om bestaande spelers te behouden, of daar een balans in te vinden.
Pff schrok even, dacht dat ze iets ergs gingen doen. Bij teruglezen blijkt het alleen maar te zijn dat oude lvl 60 legendaries niet ge-enchant kunnen worden :P

Boeiuh!

Dacht even dat ze alle gear en gold gingen resetten ofzo... Had ik voor niks die miljarden bij elkaar gespaard :P
Knutselwout schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:47:
[...]

Schijnbaar is het belangrijker om nieuwe spelers erbij te krijgen ipv moeite doen om bestaande spelers te behouden, of daar een balans in te vinden.
Oude lvl 60 legendaries gaan echt geen mensen tegenhouden hoor. Vind het een goede beslissing. Kunnen we tenminste weer eens opnieuw beginnen (ook al betekent dat dat al mn gear naar de schroot kan).

[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2014 15:47 ]

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:24
Blizzard is duidelijk de visie de ze voor ogen hadden m.b.t. Diablo 3 kwijt.
Ik heb zojuist de standaard versie van ros en ros CE geannuleerd.

Het zal me niets verbazen als we over 2 weken horen dat paragorn xp ook niet meegaat naar ros.
Nooit gedacht dat Blizzard zo hard van de troon kon vallen...

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:52
Frozen-North schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:21:

Het zal me niets verbazen als we over 2 weken horen dat paragorn xp ook niet meegaat naar ros.
Als Blizz dat zou doen denk ik dat ze toch echt problemen krijgen... Ik heb dan 1 Paragon lvl 58... maar denk dat mensen met 10 PLVL 100 characters... Dat ze niet meegaan naar een Ladder zal logisch zijn lijkt me...

Indien Paragon helemaal weggeveegd wordt zonder dat daar iets voor terugkomt zou IMO hetzelfde zijn als dat Blizz even al je chars verwijderd incl. gear... DAT zou wel een RESET zijn overigens... lol

Dan wel even iedereen hun RMAH teruggeven natuurlijk :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:20

Mauz1978

Console War Veteran

Hmm... bij mij blijft ie hangen op authenticating credentials... meer mensen last van?

*edit* Ah:
Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 1 min.

We're aware of the connection issues affecting all our games. It's being investigated and we'll provide more updates when we can. #BlizzCS

[ Voor 55% gewijzigd door Mauz1978 op 05-02-2014 19:15 ]

Something under the bed is drooling

Verwijderd

yep, hier blijft ie ook hangen

• Knutselwout
ik heb er alleen last van wanneer ik op het AH bezig ben. Waarschijnlijk dat je gewoon kunt spelen als je er eenmaal door komt. Tijdens het grinden merk ik er niks van.

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:45:
Pff schrok even, dacht dat ze iets ergs gingen doen. Bij teruglezen blijkt het alleen maar te zijn dat oude lvl 60 legendaries niet ge-enchant kunnen worden :P

Boeiuh!

Dacht even dat ze alle gear en gold gingen resetten ofzo... Had ik voor niks die miljarden bij elkaar gespaard :P

[...]

Oude lvl 60 legendaries gaan echt geen mensen tegenhouden hoor. Vind het een goede beslissing. Kunnen we tenminste weer eens opnieuw beginnen (ook al betekent dat dat al mn gear naar de schroot kan).
Klopt. Lees ook net dat alles vanaf 2.0.1 enchantable is en zo ik begreep komt deze patch sowieso voor RoS uit.

Ik verzuip nog in de vrije dagen (heb er nog 141 :P ) en heb de hele week vrij genomen om Westmark te bekijken.

• Protax
Bosmonster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:23:
Grappig dat veel mensen vallen over het niet kunnen enchanten van lvl 60's, maar niemand iets zegt over de extra stash-tab die we krijgen :+
Die mag je kopen :P

• Mofkees
Bosmonster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Voor gold, even voor de duidelijkheid, net als de andere tabs die je al hebt. Zijn vast een hoop spelers al vergeten, maar ook daar heb je ooit voor betaald :+
mja in D3 draait 't om DPS of XP per uur voor velen :D Daaraan draagt een extra stash tab niet bij he.

De nieuwe beslissing raakt de spelers, die veel gespeeld en items op die manier verkegen hebben wat d.m.v. enchanten in Torment/end-game gebruikt kan worden. Juist deze groep had Blizz altijd ondersteund/vertrouwd ondanks alle negatieve aspecten van het spel.

Op mijn SC Barb en DH heb ik toevallig een EF en een Calamity (beide 100%CD/Soc/hoge +% damage) die erg goed hadden kunnen zijn na enchanten. Deze had ik al voordat ROS aangekondigd werd. Ik had ze ook 4 maanden geleden kunnen verkopen mss voor 50e per stuk. Nu heb ik ze mooi bewaard om straks bij A5 vendor te dumpen? Ik geloof niet dat ik de enige ben met dit soort situaties. (Moet toch even ranten hier :) )

Op zich heeft Jaetch (US MVP, een aardige wiz) een mooie analyse gemaakt:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11642844372

Het draait maar om een paar speciale items (Top EF/Cal/C-Will/Jewelries/Z-Journey), voor 4 of 5 item slots? Je moet nog steeds veel spelen om je char compleet te maken voor ROS End-game. Daarbij moet je potentiele synergy tussen verschillende ROS items nog eens opofferen. Tis echt maar de vraag of man de "legacies" helemaal grijs gaat enchanten. En hoe groot is de groep met veel van die top items?

Bovendien is dat gewoon tegen hun eigen woorden om meer vrijheid/variaties in het spel te hebben. We hebben 't hier nog niet eens over de discussie dat i70 items eigenlijk veel slechter zijn dan Travis en co. ons beloofd hebben.

Al met al wordt de deuk steeds groter geslagen in mijn vertrouwen in Blizz.

(het enige positieve is dat ik begrijp uit de blue post dat patch 2.0.1. eerder dan RoS uitkomt, dus misschien begin Maart al?)

Frozen-North schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:21:

Wat een onzin, omdat je een paar items niet kan enchanten?

Ze hebben nog niet officieel naar buiten gebracht hoe ze om zouden gaan met "legacy's"
Dat men daar door beta's etc al conclusies/ideeen op gebaseerd heeft is wat anders.
Je eigen fout dus dat je je ging baseren op AANNAMES.
Hoe is dat gezegde ook alweer, assumption is the mother of all f*ckups?

Daarbij heeft met wat betreft de Paragon XP alles al bevestigd, dat gaan ze niet meer veranderen.
Probleem van legacy items is altijd de balance en dat ze er rekening mee blijven moeten houden, voor slechts een select groepje mensen en items.

Mijns inziens is de RoS beta gewoon te groot en zijn er teveel mensen bij betrokken zonder NDA, waardoor er al teveel getheorycraft wordt.

• Mofkees
Vandread schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:33:
[...]

Ze hebben nog niet officieel naar buiten gebracht hoe ze om zouden gaan met "legacy's"
Dat men daar door beta's etc al conclusies/ideeen op gebaseerd heeft is wat anders.

Daarbij heeft met wat betreft de Paragon XP alles al bevestigd, dat gaan ze niet meer veranderen.
Probleem van legacy items is altijd de balance en dat ze er rekening mee blijven moeten houden, voor slechts een select groepje mensen en items.

Mijns inziens is de RoS beta gewoon te groot en zijn er teveel mensen bij betrokken zonder NDA, waardoor er al teveel getheorycraft wordt.
Sorry deze keer heb je 't wel mis. Blizz heeft zelf in 1st-look blogs geschreven dat de Mystic huidige items kan enchanten. Liegen met opzet wil ik 't niet noemen, maar tis zeker erg misleidend.

Ze hebben niet voor niks een blue post gemaakt hierover.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11644644410?page=2#21

Sorry deze keer heb je 't wel mis. Blizz heeft zelf in 1st-look blogs geschreven dat de Mystic huidige items kan enchanten. Liegen met opzet wil ik 't niet noemen, maar tis zeker erg misleidend.
Sorry hoor, maar dat zijn wel heel zware woorden voor een simpele design-aanpassing in een BETA. Er is niks misleidends aan. Anders kun je elke aanpassing in de BETA wel als misleiding gaan bestempelen...

Dat ze er een blue post van maken is ook niks bijzonders natuurlijk. Zij weten ook wel dat ze met zo'n wijziging even door de zure appel van de azijnpissers heen moeten bijten.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 06-02-2014 11:49 ]

• Mofkees
Bosmonster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:47:
[...]

Sorry hoor, maar dat zijn wel heel zware woorden voor een simpele design-aanpassing in een BETA. Er is niks misleidends aan. Anders kun je elke aanpassing in de BETA wel als misleiding gaan bestempelen...
ik weet niet wat onder "simpel" valt. Als je ziet dat er op alle fan sites en b.net fora 100'en, of misschien zelfs 1000'en posts over deze topic zijn gemaakt, is het toch een teken dat velen een mening erover hebben, al dan niet positief?

zelfs de 4de passive slot of het wegvallen van CM hadden niet eens zoveel posts losgemaakt. Die zijn volgens mij toch aanpassingen van grote belang.

zo "simpel" is het geloof ik niet.

Het is wel simpel. RoS draait in beta, een game in ontwikkeling. En bij in ontwikkeling zijnde software kunnen veranderingen in inzicht of nieuwe ideeën leiden tot aangepast design/software. Dat is normaal, zo werkt een ontwikkelproces. Dat veel mensen het niet in de juiste context kunnen plaatsen of de gok nemen om op basis van beta informatie items te kopen, is niet de schuld van Bliz.

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Mensen, help, wat moet ik met m'n Demon Hunter?

Het idee achter een archer/ranged class is wel leuk, de Amazon van Diablo 2 was 1 van m'n favoriete classes, maar de Demon Hunter, kan ik maar moeilijk inkomen. Ik ben inmiddels level 45 met de huidige build: http://us.battle.net/d3/e...-hunter#acgdhl!Yde!bYabZa

Echter, ik blijf heel vaak tussen skills switchen, soms neem ik Sentry ipv Rain of Vengeance, en ik emmer altijd tussen Bola Shot en Hungering Arrow. Een van de problemen die ik ervaar, is dat er niet echt "oomph" achter skills zit, ze voelen zwak. Bola Shot is wel aardig qua damage, maar die 2 second delay voor ze ontploffen staat me tegen. Hungering Arrow doet wel meteen damage, maar voelt zwak.

Elemental Arrow + Ball Lightning is een geweldige skill, maar voelt gewoon heel zwak aan in vergelijking met Rapid Fire. Dat is trouwens ook een groot breekpunt voor mij: ik blijf terugkomen op Rapid Fire, want daarmee heb ik tenminste het gevoel dat ik damage doe, maar ik vind Rapid Fire gewoon geen hol aan om te gebruiken, het is echt het enige wat ik in elk gevecht doe.

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat ik niet buiten Vault en Shadow Power om kan. Vault is wel erg handig voor de mobiliteit, maar vergeleken bij mijn Monk en Barbarian (beide 60) is dat zijn enige "mobiliteits" skill, terwijl beide anderen veel mobieler lijken, ondanks dat ze graag het middelpunt van de belangstelling zijn.

Gear is up to date, misschien een paar items die een paar leveltjes achter lopen, maar niets schokkends ofzo, dus daar kan het naar mijn gevoel ook niet aanliggen. Zwakkere mobs mepte ik met mijn Monk of Barb met 1-2 hits omver (non crits), maar met mijn Demon Hunter moet ik vaak 4-6 bolas of 5-8 hungering arrows op gewone kleine mobs voor ze neergaan, om maar niet te spreken over grotere "tank" achtige mobs. Ze gaan allemaal snel neer met Rapid Fire, daar niet van, maar ik wil van Rapid Fire af!

Suggesties?

-

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

De reden waarom veel spelers "boos" zijn vanwege de bluepost is omdat zij voorheen al hebben aangegeven dat onze huidige legendaries te rerollen zijn, dus bij de aankondiging van RoS.

Dit is tevens de reden dat na het rerollen de legendary BOA is want de nieuwe finds zijn al BOA tenzij je met een maat samen speelt maar dat is dan ook maar voor enkele uurtjes.

Ze bewandelen niet 1 pad maar wisselen telkens van koers en dan kom je niet meer betrouwbaar/ geloofwaardig over als ontwikkelaar, we hebben het hier niet over iets triviaals maar hoe wij vanaf het begin van RoS RoS zullen gaan ervaren, ik zelf heb geen zin om weer +2000 uur in mijn char te steken om hem net zo sterk te krijgen als nu, ik had dan net zo goed D3 als een casual game zij spel kunnen spelen en niet als mijn main want in RoS mag ik weer opnieuw beginnen. Mijn kleine voorsprong is in 1 klap weg en naast mij andere die roepen dat het een kleine voorsprong is en wij het verdienen na zoveel te hebben geinvesteerd in D3.

Je ziet hier ook (check de profiles maar) wie er klagen, het zijn de "hardcore" spelers (en dan heb ik het niet over het spel-type) die veel tijd en/ of geld hebben besteed aan D3. Tuurlijk klagen de casual gamers niet, die verliezen niks en weten amper van RoS af behalve de datum van uitgave.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Deadsmell schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:07:
Het is wel simpel. RoS draait in beta, een game in ontwikkeling. En bij in ontwikkeling zijnde software kunnen veranderingen in inzicht of nieuwe ideeën leiden tot aangepast design/software. Dat is normaal, zo werkt een ontwikkelproces. Dat veel mensen het niet in de juiste context kunnen plaatsen of de gok nemen om op basis van beta informatie items te kopen, is niet de schuld van Bliz.
De mystic kwam niet tijdens de Beta erbij, sterker nog die zou al in D3 zitten maar is verwijderd.

De mystic en haar krachten was een USP van RoS: http://us.battle.net/d3/en/blog/11337855

Zodoende de BOA na rerollen omdat legacy legendaries niet BOA zijn.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Voor zover ik weet staat er in elke ToS (laatste paar niet meer doorgelezen B) ) dat beta's "subject to change zijn" en worden daarmee alle bezwaren voor aanpassingen van tafel geveegd. Misschien niet slim om dan harde uitspraken te doen over het wel/niet kunnen enchanten van items, maar het is natuurlijk naief van spelers om erop in te spelen en dan te gaan zeuren als het verandert.

Je kent Blizzard toch onderhand wel? Niks is zeker tot de release :P

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 06-02-2014 12:24 ]

Bnet pindle#2913

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

porn* schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:23:
Voor zover ik weet staat er in elke ToS (laatste paar niet meer doorgelezen B) ) dat beta's "subject to change zijn" en worden daarmee alle bezwaren voor aanpassingen van tafel geveegd. Misschien niet slim om dan harde uitspraken te doen over het wel/niet kunnen enchanten van items, maar het is natuurlijk naief van spelers om erop in te spelen en dan te gaan zeuren als het verandert.

Je kent Blizzard toch onderhand wel? Niks is zeker tot de release :P
Jouw zin slaat de spijker op z'n kop, ze moesten de mystic niet in teveel detail verkopen aan ons als USP van RoS, gewoon roepen dat er een dikke vrouw staat en onze gear kan betoveren en dat was het, later horen we meer etc etc.

En naief zijn de spelers niet omdat Blizzard te concreet was, hebben ze niks geleerd van de mensen in de politiek, die kunnen zoveel praten zonder wat te zeggen, dat moesten zij ook doen :+

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:32
Wat voor stats raden jullie aan voor een hardcore monk om Diablo op Inferno te doen? Qua DPS / HP / Resistance etc. Heb nu 32k dps, 53.2k life en iets van 450 resist to all. Zou dit voldoende zijn? Act 1 is vrij simpel, maar goed Act 1 en Act 2 waren ook makkelijk op Hell en ik ging bijna dood op Belial :P

[ Voor 5% gewijzigd door cooper87 op 06-02-2014 12:32 ]

• Mofkees
Deadsmell schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:07:
Je hebt gelijk in de zin dat normale beta's zowiezo veranderd kunnen worden.

Bij D3 is het echter zo dat zelfs daarna ze 't ook kunnen blijven doen. Beta of niet is mijns inziens helemaal niet aan de orde.

Zoals eerder aangegeven heb ik ook niet grote uitgaven gedaan om een enchanten-reserve op te bouwen. Ik heb een regelijke baan en mis die 50e ook niet van me EF etc. Het is echter zo dat man plannen maakt op basis van OFFICIELE informatie. Ennu blijkt die totaal onjuist te zijn.

Laat staan de builds (0-dog?) die nu helemaal niet te spelen wordt. Man moest al consessies doen om dat de CD mechanics anders wordt. Man moest al gedwongen legacy items te gebruiken die erg zwak zijn (probeer maar een Skull Grasp of Humonculus op ROS stats te craften).

Het is inderdaad een van de vele veranderingen in een Beta, maar tis gewoon totaal tegen hun statement dat Blizz meer variatie wil, en Blizz meer vrijheid aan de spelers wil geven.

@cooper87
je kunt beter je char eens linken. alleen op basis van die info is het moeilijk te beoordelen, al ben ik meer geneigd te zeggen dat je zonder probleem D op MP0 kan verslaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 06-02-2014 12:40 ]

• cooper87
Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:33:
[...]
@cooper87
je kunt beter je char eens linken. alleen op basis van die info is het moeilijk te beoordelen, al ben ik meer geneigd te zeggen dat je zonder probleem D op MP0 kan verslaan :)
Het is wel vrij armoedig want ik heb nog geen rooie cent ;) http://tiny.cc/5xyuax poison resistance is trouwens mijn keuze voor de One With Everything passive. Is goedkoper dan All res ;)

[ Voor 18% gewijzigd door cooper87 op 06-02-2014 12:49 ]

Sm0k3r schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:27:
[...]

Jouw zin slaat de spijker op z'n kop, ze moesten de mystic niet in teveel detail verkopen aan ons als USP van RoS, gewoon roepen dat er een dikke vrouw staat en onze gear kan betoveren en dat was het, later horen we meer etc etc.

En naief zijn de spelers niet omdat Blizzard te concreet was, hebben ze niks geleerd van de mensen in de politiek, die kunnen zoveel praten zonder wat te zeggen, dat moesten zij ook doen :+
Tja ik ken Blizzard al lang en tbh verrast het mij niet, als je weet dat het een beta is en je investeert veel gold dan loop je gewoon risico. En ik had eerlijk gezegd verwacht dat die ouwe legs nutteloos zouden gaan worden, dus tja dan vind ik het naief om er boos over te worden :P

Bnet pindle#2913

• Mofkees
cooper87 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:45:
[...]

Het is wel vrij armoedig want ik heb nog geen rooie cent ;) http://tiny.cc/5xyuax poison resistance is trouwens mijn keuze voor de One With Everything passive. Is goedkoper dan All res ;)
is je doel alleen D te verslaan? ik zou i.i.g. wat LOH halen op je wapen of Amu/Ringen. Volgens mij kan je dan D met gemak op MP0 afmaken.

Maar Act 2-4 normale mobs en Belial kunnen jou nog veel probleem geven...

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

porn* schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:57:
[...]

Tja ik ken Blizzard al lang en tbh verrast het mij niet, als je weet dat het een beta is en je investeert veel gold dan loop je gewoon risico. En ik had eerlijk gezegd verwacht dat die ouwe legs nutteloos zouden gaan worden, dus tja dan vind ik het naief om er boos over te worden :P
Misinterpretatie, er werd gehandeld aan de hand van informatie omtrent RoS en geen beta-info, er was nog geen beta toendertijd.

• cooper87
Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:59:
[...]

is je doel alleen D te verslaan? ik zou i.i.g. wat LOH halen op je wapen of Amu/Ringen. Volgens mij kan je dan D met gemak op MP0 afmaken.

Maar Act 2-4 normale mobs en Belial kunnen jou nog veel probleem geven...
Nouja voorlopig is dat het doel idd. Aan wat voor stats moet ik denken om alles vrij soepel te kunnen doorlopen?

• Mofkees
cooper87 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:01:
[...]

Nouja voorlopig is dat het doel idd. Aan wat voor stats moet ik denken om alles vrij soepel te kunnen doorlopen?
Alles ? :D

erm volgens mij ging onlangs nog een HD WD pleitos met 2M+ EHP, dat wel op MP10 A1. Dus 100% zekerheid heb je niet in D3 HC.

Je hebt vooral te weinig "sustain", alleen van life per sec van je Mantra en potions is het niet genoeg. Als je wat LOH haalt, helpt dat al enorm. Zeker omdat ook thunderclap een goeie synergy met LOH heeft.

Van je actieve skills zou je een escape skill kunnen nemen, wat erg belangrijk is in HC, b.v. Dashing strike of tempest rush. Bovendien zijn er betere runes voor je skills blinding flash/sweeping wind/breath of heaven.

MP0 moet OK zijn. Al moet ik er een kanttekening plaatsen dat er geen plaats meer is in mijn HC graveyard. Dus of je na mijn adviezen een grotere overlevingskans hebt ... >:)

• cooper87
Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Alles ? :D

erm volgens mij ging onlangs nog een HD WD pleitos met 2M+ EHP, dat wel op MP10 A1. Dus 100% zekerheid heb je niet in D3 HC.

Je hebt vooral te weinig "sustain", alleen van life per sec van je Mantra en potions is het niet genoeg. Als je wat LOH haalt, helpt dat al enorm. Zeker omdat ook thunderclap een goeie synergy met LOH heeft.

Van je actieve skills zou je een escape skill kunnen nemen, wat erg belangrijk is in HC, b.v. Dashing strike of tempest rush. Bovendien zijn er betere runes voor je skills blinding flash/sweeping wind/breath of heaven.

MP0 moet OK zijn. Al moet ik er een kanttekening plaatsen dat er geen plaats meer is in mijn HC graveyard. Dus of je na mijn adviezen een grotere overlevingskans hebt ... >:)
Thanks. De runes zijn inderdaad niet ideaal, ze zijn afgestemd op het spelen in een groep. Ik speel eigenlijk altijd samen met een Demon Hunter die weinig survivability heeft ;)
Sm0k3r schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:01:
[...]

Misinterpretatie, er werd gehandeld aan de hand van informatie omtrent RoS en geen beta-info, er was nog geen beta toendertijd.
True maar dan nog, handelen ivm een product dat nog niet af is is altijd risicovol. Blijft een mening maar ik vind dat je niet mag zeuren als je inspeelt op iets wat nog niet af (en dus definitief) is en je plan valt in duigen :P

Bnet pindle#2913

• Mofkees
porn* schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:45:
[...]

True maar dan nog, handelen ivm een product dat nog niet af is is altijd risicovol. Blijft een mening maar ik vind dat je niet mag zeuren als je inspeelt op iets wat nog niet af (en dus definitief) is en je plan valt in duigen :P
Wat is het verschil tussen beta en final release met patches bij D3?

met de items heb ik nog niet zoveel moeite mee. Die items (EF/Cal/0-dog gear) had ik immers allang en genoeg plezier mee beleefd. Tis meer hoe Blizz communiceert en handelt tegen hun eigen statement (meer variatie, meer spelersvrijheid, i70 924932849x zo vet als i63, key feature zomaar 180 graden omdraaien)

Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:53:
[...]

Wat is het verschil tussen beta en final release met patches bij D3?

met de items heb ik nog niet zoveel moeite mee. Die items (EF/Cal/0-dog gear) had ik immers allang en genoeg plezier mee beleefd. Tis meer hoe Blizz communiceert en handelt tegen hun eigen statement (meer variatie, meer spelersvrijheid, i70 924932849x zo vet als i63, key feature zomaar 180 graden omdraaien)
"It's done when it's done" rings a bell? :P

Je kunt allerlei ideeen hebben maar als het in de praktijk tegenvalt dan heb je de keuze of gewoon doorvoeren (met veel boe-geroep) of simpelweg het concept verbeteren. Dit doen ze al jaren hoor is echt niet nieuw.

Bnet pindle#2913

• Mofkees
porn* schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:56:
[...]

"It's done when it's done" rings a bell? :P

Je kunt allerlei ideeen hebben maar als het in de praktijk tegenvalt dan heb je de keuze of gewoon doorvoeren (met veel boe-geroep) of simpelweg het concept verbeteren. Dit doen ze al jaren hoor is echt niet nieuw.
het punt is juist dat het is nooit "done" bij D3. ook al na release kunnen ze alle items naar willekeur veranderen, staat ook in Eula als je dat ooit gelezen hebt.

dus je kunt alleen naar de statement van blizz luisteren en op hun woorden vertrouwen. Dat man geen vertrouwen kan hebben in hun woorden, lijkt 't me al erg zielig voor een AAA developer

Ze passen ook geen items aan, ze maken een design-keuze in een beta-product. Die keuze is inderdaad niet gelijk aan een beschrijving die ze eerder hebben gedaan, maar daarom moet je die beschrijvingen, zoals ze zelf ook altijd aangeven, nemen onder het motto "subject to change".

Dat er spelers zijn die het niet leuk vinden tja... dat weet Blizzard ook wel. Maar ze zullen zo'n feature echt niet doorvoeren om spelers te pesten, maar omdat ze denken dat het er een beter product van wordt ;)
2 grote verschillen voor Paragon en Enchancten volgens mij:
- de Mystic zit in RoS
- Paragon 2.0 word eerder al verander voor D3V

Hilarisch hoe mensen zich al helemaal inleven in iets dat nog in beta fase is en men er al vanuit gaat dat het zo gaat zijn. Precies de reden dat ik juist nog zo min mogelijk ernaar kijk en stiekem ook blij ben dat ik geen RoS beta kan spelen.

Blizzard wil gewoon graag "ouwehoeren" met z'n fanbase, dit is meer marketing/binding genereren dan iets anders.
Probleem van ouwehoeren is dat er ook nog wel eens bullshit naar buiten komt en er minder gelet wordt op alle "ifs & buts". Ook niets nieuws onder de zon.

Nogmaals, de grootste fout is dat de beta zo groot en zonder NDA is, met als gevolg dat er teveel aannames gedaan worden. Wie zou nou het liefst zo'n beta zien die gestreamed word, de devvers of de marketing kiddo's? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 06-02-2014 14:15 ]

• Mofkees
Bosmonster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:13:
Ze passen ook geen items aan, ze maken een design-keuze in een beta-product. Die keuze is inderdaad niet gelijk aan een beschrijving die ze eerder hebben gedaan, maar daarom moet je die beschrijvingen, zoals ze zelf ook altijd aangeven, nemen onder het motto "subject to change".

Dat er spelers zijn die het niet leuk vinden tja... dat weet Blizzard ook wel. Maar ze zullen zo'n feature echt niet doorvoeren om spelers te pesten, maar omdat ze denken dat het er een beter product van wordt ;)
heh natuurlijk hebben ze de beste bedoelingen voor ons, maar ze nemen wel een simpele uitweg. i70 buffen zoals Jaetch beschrijft is echt een betere oplossing, zodat een i63 met enchant nooit beter kan zijn dan een boven gemiddelde i70. Je kunt daarbij gewoon torment monster HP aanpassen omdat je hier alleen te maken hebt met een DPS float.

nu maken ze met deze klap veel item combinaties gewoon weg, ik blijf erbij dat dit tegen hun algemene statement is.

achja, ik heb nou echt mijn twijfels over RoS. Misschien maar ff de bestelling cancellen en maar gluren wat jullie ervaring is aan 't begin :)

Iemand runt ook een simpele simulatie om ta laten zien dat je misschien wel 500 speeluren nodig hebt om een specifiek combinatie van 2 legendary items te vinden (gebaseerd weer op een recente post van Travis, jaja zeker weer subjected to change). Het moet niet te gek worden straks om een gewenste build uit te proberen.

• desjaak909
Ach ik ben allang blij dat we nu definitief van de EF's af zijn _/-\o_

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:33:
[...]

heh natuurlijk hebben ze de beste bedoelingen voor ons, maar ze nemen wel een simpele uitweg. i70 buffen zoals Jaetch beschrijft is echt een betere oplossing, zodat een i63 met enchant nooit beter kan zijn dan een boven gemiddelde i70. Je kunt daarbij gewoon torment monster HP aanpassen omdat je hier alleen te maken hebt met een DPS float.

nu maken ze met deze klap veel item combinaties gewoon weg, ik blijf erbij dat dit tegen hun algemene statement is.

achja, ik heb nou echt mijn twijfels over RoS. Misschien maar ff de bestelling cancellen en maar gluren wat jullie ervaring is aan 't begin :)

Iemand runt ook een simpele simulatie om ta laten zien dat je misschien wel 500 speeluren nodig hebt om een specifiek combinatie van 2 legendary items te vinden (gebaseerd weer op een recente post van Travis, jaja zeker weer subjected to change). Het moet niet te gek worden straks om een gewenste build uit te proberen.
Het doel lijkt ook om de game te veranderen van "Zoek een build op op internet, en koop/zoek dan de gear die daar bij hoor" naar "verzin de beste build met de gear die je hebt".

Als er dan iemand een cookie cutter build vindt, loopt niet iedereen binnen 2 weken als een kloon van die persoon rond.

TheS4ndm4n#1919

• Mofkees
desjaak909 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:42:
Ach ik ben allang blij dat we nu definitief van de EF's af zijn _/-\o_
"ItemPassive_Unique_Ring_648_x1 - Enemies slain while Feared die in a bloody explosion and cause other nearby enemies to flee in Fear. (New)"

• desjaak909
Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:45:
[...]

"ItemPassive_Unique_Ring_648_x1 - Enemies slain while Feared die in a bloody explosion and cause other nearby enemies to flee in Fear. (New)"
Hoe kunnen ze nou dood als ze wegrennen 8)7

• Mofkees
desjaak909 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:48:
[...]

Hoe kunnen ze nou dood als ze wegrennen 8)7
poison of veel WD DoT skills? mja dat effect is ook alleen leuk als er bij de explosie nog wat % wapen damage of % HP als damage gedaan wordt, anders heb je nog meer weglopende mobs met fear :D

Je hebt ook nog dit:

Horrify causes you to Fear and Root enemies around you for 8 seconds.

@rocketkoen
dat kan niet omdat je teveel intellegentie van de spelers vraagt. :D je ziet al in alle patches dat het spel steeds simpeler wordt.

Het kan niet anders zijn dat de fora straks weer vol is met klachten dat man niet weet wat er met de gevonden items gedaan kan worden/legendaries te weinig droppen.

En persoonlijk ben ik inderdaad ook een beetje thoerycrafter met datamined info (beta of niet). zo kan je gekke build bij voorbaat al bedenken. Dat gaat dus ook niet zo goed werken met het huidge systeem (natuurlijk Subjected to Change tm :D).

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:24
Vandread schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:33:
[...]

Nee, het niet kunnen enchanten van legacy items is voor mij absoluut niet de reden maar juist de druppel.
Als een legacy item met 1 ander affix beter kan zijn dat lvl 70 loot is dat voor mij een duidelijk teken dat loot 2.0 wederom een groot fiasco gaat worden.

Ik heb ongeveer 1500 uur in Diablo 3 zitten en heb zeker van het spel genoten. Ik ben echter ook ontevreden over het spel omdat ik weet dat het zoveel meer had kunnen zijn. Het is een game van Blizzard en een Diablo titel notabene.

Ik was vol lof toen ROS aangekondigd werd. Helaas zijn er de laatste weken een hoop ontwikkelingen geweest die mij dus hebben laten besluiten om de pre orders te annuleren.
ROS zou een uitbreiding moeten zijn. Voor mij voelt het echter als een reboot. Je word bijna gedwongen om opnieuw te beginnen.

Het echte talent zat bij Blizzard North. Voor mij is dat wel erg duidelijk geworden.
Wellicht dat ik de uitbreiding op een later moment nog ooit aanschaf. Ik moet ook bekennen dat ik graag de nieuwe content een keer door zou spelen. Ik zie mezelf echter niet nog een keer 1500 uur in act 1 tot 4 steken.

Ik ga wat meer uren in Path of Exile steken. Dit spel lijkt wel de diepgang te hebben die ik zoek.

• Protax
Succes. we zien je 25 maart wel weer terug... 8)
Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:33:
[...]

Je moet het denk ik ook anders zien; je vindt een item en moet denken: hmm zou dit interessant zijn? Wat als ik nu dat andere item van vorige week erbij gebruik, en dan skill X en Y omgooi of andere runes?

Magoed ik heb de laatste ~maand niks meer van RoS meegekregen door prive drukte, en wacht gewoon lekker af tot 3 dagen voor launch om het te beoordelen :P

Ik vind het iig iets goeds dat je niet ff gaat Googlen voor de beste build en daarmee BiS items. Past ook in het verwijderen van de AH concept.

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 06-02-2014 15:37 ]

Bnet pindle#2913

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Gelukkig heb ik niks ge-preordered, heb ik ook niks om te cancellen :P

Maar ik ga sowieso kat uit de boom kijken, wellicht gaan ze hun initiele plan voortzetten en kan je rerollen op ilvl 63.

Het was ook belachelijk dat je lvl60 items een main stat kon geven van bijna 500, daar ging het eigenlijk al fout en dat was net zo makkelijk te corrigeren als het onmogelijk maken om te rerollen, simpelweg een cap zetten op de reroll aan de hand van ilvl.

edit: ik koop hem 100% zeker als de Freerecord shop nog bestaat in maart, freebees FTW!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 06-02-2014 15:42 ]

• Mofkees
Sm0k3r schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:36:
Gelukkig heb ik niks ge-preordered, heb ik ook niks om te cancellen :P

Maar ik ga sowieso kat uit de boom kijken, wellicht gaan ze hun initiele plan voortzetten en kan je rerollen op ilvl 63.

Het was ook belachelijk dat je lvl60 items een main stat kon geven van bijna 500, daar ging het eigenlijk al fout en dat was net zo makkelijk te corrigeren als het onmogelijk maken om te rerollen, simpelweg een cap zetten op de reroll aan de hand van ilvl.
Items moeten alleen reroll opties krijgen op ilvl. Dus niet de volle bak ilvl 70 main stats. Dan is een Mempo al gauw minder interessant. maak dan ook de +black/elemental damage ilvl 70, dan kan een EF/Cal/C-Will ook nooit dezelfde DPS rollen als ilvl70 wapens.

edit: Die dingen hebben nog iets speciaals om hun gebrek aan dps te compenseren, maar worden dan niet meer über-BiS. Misschien past dat in je build, misschien ook niet.

Dacht dat het idee achter RoS was dat je juist geen BiS meer zou hebben. Je krijgt meer "feasible options" en dat idee was top. Mja de opties worden steeds minder naarmate de release datum nadert...

achja, vast te ingewikkeld/gevaarlijk om nu nog aan hun source code te kloten. Dus lekker simpel alle legacy items disablen.

@Porn
Diablo van vandaag moet toegankelijk zijn voor iedereen, en gewoon hersenloos hakken. Nadenken is niet meer van deze tijd. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 06-02-2014 16:00 ]

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:17:
Jeetje wat kunnen mensen toch tekeer gaan over wat oude items in een expansion... Ineens is heel D3, de expansion en Blizzard kut :P

Dit soort gedrag ken ik nog wel... van de kleuterschool...
Op de kleuterschool had ik een Nintendo 8-bit en een expansion bestond toen nog niet, toen was het lekker simpel en koop je het vervolg en hopen dat hij grafisch beter is dan het deel daarvoor ;)

Oh wat hadden wij minder om ons zorgen over te maken.... ben je moe mag je een dutje doen hahahaha

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
Ik had een paar vraagjes over de terminologie die hier wordt gebruikt:

Wat is +black op een wapen?
Wat is 0-dog-gear?

Battle.net tag

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

black = geen elemental dmg. De naam black komt van het feit dat er geen kleur in de achtergrond van het plaatje zit.

0-dog-gear geen flauw idee :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
DeBierVampier schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:48:
Ik had een paar vraagjes over de terminologie die hier wordt gebruikt:

Wat is +black op een wapen?
Wat is 0-dog-gear?
0 dog is een build waarbij de witchdocter geen cooldown op de summon zombie dogs heeft

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
Dalyxia schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:02:
[...]

0 dog is een build waarbij de witchdocter geen cooldown op de summon zombie dogs heeft
Dat heeft toch geen zin tenzij je infinite mana hebt?

Battle.net tag

Verwijderd

DeBierVampier schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:56:
[...]

Dat kan je prima hebben met 0-dogs. Wel een dure build.
Mad-Matt schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:53:
black = geen elemental dmg. De naam black komt van het feit dat er geen kleur in de achtergrond van het plaatje zit.

0-dog-gear geen flauw idee :)
Aanvulling hierop: add +% elemental dmg zoals op SoJ en Inna belt scalen met black weapons maar niet met elemental weapons afaik (of juist alleen met de elemental dmg op de wapens). Daarom wil je black wapens.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 21:14 ]

• Mofkees
DeBierVampier schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:56:
[...]

nou nee, bij 0-dog heb je juist helemaal geen zorgen om mana.

hier een uitgebreide uitleg:

http://dl.dropboxusercont...DOG_GUIDE/0_DOG_GUIDE.htm

Was een dure build inderdaad, maar het is nu goed te betalen hoor. Op mijn SC WD heb ik ook een 0-dog set, mis nog vooral wat PUR en + health bei potion. De char was gepland voor RoS, mja....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/14557194

Mofkees schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:43:

@Porn
Diablo van vandaag moet toegankelijk zijn voor iedereen, en gewoon hersenloos hakken. Nadenken is niet meer van deze tijd. :)
Dat je lekker even hersenloos moet kunnen hakken spreek ik zeker niet tegen 8)

Nee maar serieus jaren zit iedereen te zeuren dat Blizz niks van zich laat horen, nu zijn ze de afgelopen 4-5 jaar flink bezig geweest om zich beter met de community bezig te houden, en dan krijg je dit weer. Logisch natuurlijk dat er dan ook uitspraken gedaan worden die weer net teveel zijn, en ze eigenlijk niet zouden moeten doen. Als ik nu tegen je zeg dat je aandelen X moet kopen dan ga je daar morgen toch ook niet meteen al je spaargeld in steken? Als een blue poster dat doet toch ook niet? Beetje overtrokken om daar dan boos over te worden (niet aan jou gericht overigens!).

Wacht gewoon lekker allemaal af en bekijk de status over 2-3 weken nog eens. Hoe vaak komen er niet razendsnel patches na uitbreidingen (jullie kennen Blizz toch wel!). Finetunen is nu eenmaal een lastig proces en vooral zo'n complex product met een hele breder userbase maakt dat niet makkelijker :P

Overigens ben ik echt geen Blizz fanboy, ik heb ook een schijthekel aan sommige blues met hun crappy opmerkingen die nergens op slaan (met name dingene als het hele 0-bid verhaal en 3 maanden lang berichten als "We're working hard on it! Keep posting tracelogs!"). Maar neem dat nou met een korrel zout. Ik heb die threads ook volgespammed dat het onzin was en dat gewoon aan het lijntje gehouden werden tot de AH plat is (jammer dat die posts vakkundig verwijderd zijn :P ).

Maar los van dat soort crap is Blizz nog steeds een van de beste spellenmakers imo en op hack en slash gebied heb ik geen betere gezien momenteel (ik vind PoE op een of andere manier niet zo geweldig, de sfeer is goed maar speelt veel te houterig).

[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 06-02-2014 21:56 ]

Bnet pindle#2913

Verwijderd

We wachten al 2 jaar op een end-game patch ;)
Mja ook daarin ben ik realistisch: wat is nu een goede endgame patch? Ik kan me er weinig bij voorstellen. Hoe je het ook wendt of keert, als ik dagelijks 4-8 uur zou spelen, zou ik mezelf waarschijnlijk binnen notime vervelen.

Dat is ook het hele probleem lijkt me, endgame het spel leuk houden kan bijna niet - onbetaald. Ik zou graag een paar euro per maand subscription betalen zoals ik lang voor wow gedaan heb, zodat men nieuwe content ontwikkelt, en end-game leuk blijft. En er steeds nieuwe endgame content is (want ben nou eerlijk - na verloop van tijd gaat elke farmrun vervelen, hoe je ook varieert in die oude content). Kunnen ze expansions ook meteen cheaper maken (ik vind EUR15-20 veel redelijker voor een expansion met maar 1 act).

Ik denk dat je reeel moet blijven en inzien dat degelijke endgame content voor een HnS niet te maken is, en je gewoon content zult moeten blijven toevoegen. Dat kan eigenlijk alleen maar als je OF de expansions superduur maakt, of men maandelijks laat betalen.

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 06-02-2014 22:01 ]

Bnet pindle#2913

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:56:
We wachten al 2 jaar op een end-game patch ;)
PvP arena will be added to the game soontm after release

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 58 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]