Mensen, help, wat moet ik met m'n Demon Hunter?
Het idee achter een archer/ranged class is wel leuk, de Amazon van Diablo 2 was 1 van m'n favoriete classes, maar de Demon Hunter, kan ik maar moeilijk inkomen. Ik ben inmiddels level 45 met de huidige build:
http://us.battle.net/d3/e...-hunter#acgdhl!Yde!bYabZa
Echter, ik blijf heel vaak tussen skills switchen, soms neem ik Sentry ipv Rain of Vengeance, en ik emmer altijd tussen Bola Shot en Hungering Arrow. Een van de problemen die ik ervaar, is dat er niet echt "oomph" achter skills zit, ze voelen zwak. Bola Shot is wel aardig qua damage, maar die 2 second delay voor ze ontploffen staat me tegen. Hungering Arrow doet wel meteen damage, maar voelt zwak.
Elemental Arrow + Ball Lightning is een geweldige skill, maar voelt gewoon heel zwak aan in vergelijking met Rapid Fire. Dat is trouwens ook een groot breekpunt voor mij: ik blijf terugkomen op Rapid Fire, want daarmee heb ik tenminste het gevoel dat ik damage doe, maar ik vind Rapid Fire gewoon geen hol aan om te gebruiken, het is echt het enige wat ik in elk gevecht doe.
Daarnaast heb ik ook het gevoel dat ik niet buiten Vault en Shadow Power om kan. Vault is wel erg handig voor de mobiliteit, maar vergeleken bij mijn Monk en Barbarian (beide 60) is dat zijn enige "mobiliteits" skill, terwijl beide anderen veel mobieler lijken, ondanks dat ze graag het middelpunt van de belangstelling zijn.
Gear is up to date, misschien een paar items die een paar leveltjes achter lopen, maar niets schokkends ofzo, dus daar kan het naar mijn gevoel ook niet aanliggen. Zwakkere mobs mepte ik met mijn Monk of Barb met 1-2 hits omver (non crits), maar met mijn Demon Hunter moet ik vaak 4-6 bolas of 5-8 hungering arrows op gewone kleine mobs voor ze neergaan, om maar niet te spreken over grotere "tank" achtige mobs. Ze gaan allemaal snel neer met Rapid Fire, daar niet van, maar ik wil van Rapid Fire af!
Suggesties?