• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Dit weekend weer lekker wat plevels gehaald op mijn WD en mijn gear geupgrade. MP10 gaat nu best lekker en gisteren mijn eerste crypt run gedaan. Mijn barb kon blijkbaar ondanks zijn 30k hp op MP10 ook nog redelijk mee. Nu even flink exp farmen voordat RoS binnen is.
Nephalem schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:54:
[...]

Ik was tot nu toe ook in de veronderstelling dat die Ruby meer toevoegde. Als het inderdaad maar 31% is die wordt opgeteld bovenop de MP/NV/groep bonus is dat inderdaad verwaarloosbaar...
Weer wat geleerd vandaag!

Geldt datzelfde geintje dan ook voor de HF ring? Ik lever nu namelijk 40k dps in om dat ding te equippen..

Tot slot nog even vraagje over mijn monk. Tot nu toe speel ik voornamelijk solo, maar wil me graag eens aan cryptruns, uberruns enz gaan wagen. Kan ik er als pullmonk mee weg komen dat ik een EF gebruik, of moet ik die vervangen? En zo ja, zoeken naar een vervangend wapen met zoveel mogelijk dps of een andere optie zoals een sledgefist?
Hoe lager het MP-level waarop je speelt, des te meer (relatief) een ruby aan bonus xp toevoegt. Op MP10 vind ik het niet veel meer toevoegen, maar als je zonder amethyst in je helm prima kunt overleven dan kan je eigenlijk net zo goed een ruby pakken. Maar ik vind extra life belangrijker. :)

Wat betreft je monk vraag: waar jij het liefste mee speelt. Ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee als iemand een EF gebruikt, zolang alle mobs maar niet uit elkaar gejaagd worden. En dat hoeft niet het geval te zijn met EF. Sowieso heb je als pull monk meer aan het pullen dan damage doen, dus dan is het prima speelbaar. Maar niet iedereen is het daarmee eens...

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 00:57:
[...]

Je kan bash ook gewoon droppen en voor een warcry als fury generation gaan. Als je snelle vingers hebt kan je met de 20 fury van warcry battle rage poppen en na de eerst hit die je krijgt van je tegenstander kan je all WW doen :). Ik gebruik op mijn WW barb eigenlijk geen fury generator op die warcry na.
Eens! Zo heb ik ook een tijdje gespeeld. Je krijgt daardoor weer een extra skill slot te besteden, maar ik vind het lastig om het opstarten goed in de vingers te krijgen. Mijn persoonlijke voorkeur is gewoon met fury gen. Maar 't is maar net wat je goed ligt.

scorpie schreef op maandag 20 januari 2014 @ 06:10:
[...]

Jep jep, I know, nogmaals dank! :)
Ik zag trouwens dat je ma ook een aantal upgrades had toegevoegd. Die Lacuni's zijn leuk, maar ik heb nog betere voor je met str. Ik zag je na mijn run gisteravond niet meer online, dus ze liggen nog voor je klaar. En die pants is ook een goeie, maar zij heeft denk ik meer baat bij Inna's pants met een flinke bak vit. Zonder str en met veel vit is bovendien een stuk goedkoper. Alleen die SoJ was niet zo handig, ivm. de lage ww crit chance. Ze is er nu 0.5% op achteruit gegaan tov haar vorige ring. Mijn 6% ww crit SoJ had ik voor een heel laag bedrag op RMAH gevonden. Kijk daar eens rond.

Wil ze trouwens geen nieuwe barb boosten? Met het oog op RoS misschien wel handig.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2014 10:04 ]

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede morgen,

Na een hele tijd geen diablo 3 meer gespeeld te hebben. Toch maar besloten fris opnieuw te beginnen. Nu wil ik eigenlijk zo snel mogelijk 60 worden om inferno te kunnen farmer. ..... voordat ah dichtgaat dat ik toch nog wat items kan verkopen. Ene kant veel zin dit alleen te doen...... anderzijds gaat dat ben ik bang dat dat met gebrek aan tijd te lang gaat duren. Iemand suggesties?

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

jeroni1976 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:23:
Goede morgen,

Na een hele tijd geen diablo 3 meer gespeeld te hebben. Toch maar besloten fris opnieuw te beginnen. Nu wil ik eigenlijk zo snel mogelijk 60 worden om inferno te kunnen farmer. ..... voordat ah dichtgaat dat ik toch nog wat items kan verkopen. Ene kant veel zin dit alleen te doen...... anderzijds gaat dat ben ik bang dat dat met gebrek aan tijd te lang gaat duren. Iemand suggesties?
HC of SC wil je spelen?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• jeroni1976
Op SC
Je kunt in ongeveer twee uur tijd een karakter naar de 60 boosten. Zie mijn post van een tijdje terug:

Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:30:
[...]

Het is simpel. Je brengt zelf je karakter naar level 15 en koopt gear met VIT, een helm met socket en boots met ms. Socket doe je een zo hoog mogelijk level ruby in. Andere handige gear is een Scrimshaw speer voor de extra ms, een Hellfire ring en een Leoric's Signet (duur), maar dat is optioneel.
Voor level 23 koop je een Cain's set: helm met ruby, pants met twee sockets en boots.
Als je dat allemaal hebt, dan zit je rond de 120% bonus xp geloof ik, maar het werkt ook prima met minder.

Als je de juiste gear hebt ga je met een level 60 speler (ik heb daarbij een voorkeur voor een archon wizard of WD) door Act III Keep Depths 2 rennen en alle monsters slopen. Zo snel mogelijk. En dat herhaal je steeds. Bij level 25 doe je Diablo en ga je verder met Keep Depths 2 in Nightmare. En weer herhalen. Bij level 50 ga je op dezelfde manier naar Hell en doe je weer hetzelfde. Andere gebieden ter variatie kunnen ook, maar dat is minder efficiënt.

Als het goed is (als je niet vertraagd wordt :P) dan zit je na ongeveer 2 uren zelf ook op level 60. Dan doe je alleen nog Diablo zodat je in Inferno kunt komen en je bent klaar.

In feite kost het je zelf weinig werk. Je hoeft alleen maar achter de booster aan te rennen. :)

• Timmetjuhs
Deze guide kwam ik laatst tegen. Hier worden mooi wat items aangeprezen waardoor je meer exp krijgt.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8728983213

Dit is puur voor als je het zelf wilt doen. Anders is iemand bij je hebben die jou wilt power levelen ook handig :)

Ik wil mijn Wiz en Monk ook nog op 60 krijgen voor RoS uitkomt.

• jeroni1976
Wauw geweldig....

Heb ik tegen die tijd level 15, genoeg gold om de benodigdheden te kopen?

klinkt rete Goed
Cain's set is het belangrijkste. Dat kost je minder dan 1 miljoen. Een hoge level ruby kost je max. 22 miljoen. Level 15 vit gear is vrij goedkoop. Ik wil binnenkort wel een karakter met je boosten, dan mag je mijn spullen wel lenen. Hoef jij alleen level 15 vit gear aan te schaffen. En helm met socket voor dat level.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2014 10:50 ]

• jeroni1976
Top!

Ben ik daar even blij mee!!!

Thanks!!!

Verwijderd

Ik zag gisteren een filmpje van 2 crusaders die op Torment V Diablo neer haalden. Ik mag toch hopen dat ze de moeilijkheidsgraad nog aan gaan passen want als je al zo snel Torment V kunt doen ben je zo uitgespeeld met de uitbreiding. Dan is XP farmen om extra paragonpoints zinloos want Torment VI zal dan ook niet veel problemen op gaan leveren.

• jeroni1976
Pfff Hoe kom ik aan een helfire ring......eentje of ook 1 voor follower?

Als iemand mij daar mee zou kunnen helpen?

Zou geweldig zijn!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-12 17:12
Zou iemand mij vanavond kunnen boosten? heb zelf gespeeld tm lvl 32 en heb een cains set, leorics signet en nog wat XP gear en VIT Gems zal dus erg snel kunnen gaan! word zeer gewardeerd vind het ook geen probleem jou terug te boosten indien nodig

Gintoki (Blackstar#2593) voel je vrij om toe te voegen :)

[ Voor 11% gewijzigd door chr0me1 op 20-01-2014 11:35 ]

• jeroni1976
Of overdreven om een hf ring te gebruiken om sneller te levelen
jeroni1976 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:34:

Zou geweldig zijn!
chr0me1 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:34:
Zou iemand mij vanavond kunnen boosten? heb zelf gespeeld tm lvl 32 en heb een cains set, leorics signet en nog wat XP gear en VIT Gems zal dus erg snel kunnen gaan! word zeer gewardeerd vind het ook geen probleem jou terug te boosten indien nodig

Ik boost je wel even vanavond. Als er nog andere mensen bij aan willen sluiten...

jeroni1976, zoek op battle.net eens naar het blog 'Infernal Machine event'. Daarin wordt precies uitgelegd hoe je zo'n ring maakt en wat je ervoor nodig hebt. Sowieso een level 60 karakter, bij voorkeur eentje die hogere MP-levels aan kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2014 11:42 ]

• Timmetjuhs
jeroni1976 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:39:
Of overdreven om een hf ring te gebruiken om sneller te levelen
[...]
Een hellfire ring is zeker weten handig om te hebben. Maar helaas kun je deze niet kopen, deze moet je zelf bij elkaar farmen. Dit kan pas vanaf lvl 60 daar waar de onderdelen alleen in inferno kunnen droppen.

• jeroni1976
Okay bedankt laat ik die nog even varen,

Gr

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

chr0me1 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:34:

HC of SC?

Op HC kan ik je wel even een boost geven.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

SC wil ik je ook wel helpen. (je hebt me al in je lijst ;))

heb nu een macro voor m'n toesten.
Lachen joh als je hem verkeerd instelt en niet snapt waarom je mannetje continu loopt te teleporten 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mad-Matt op 20-01-2014 12:33 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• jeroni1976
Top! Welke klas kan met relatief goedkope uitrusting hoge mp aan op level 60? Ik dacht zelf aan bar maar wellicht hebben jullie een beter advies
Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:41:
[...]

Ik boost je wel even vanavond. Als er nog andere mensen bij aan willen sluiten...

jeroni1976, zoek op battle.net eens naar het blog 'Infernal Machine event'. Daarin wordt precies uitgelegd hoe je zo'n ring maakt en wat je ervoor nodig hebt. Sowieso een level 60 karakter, bij voorkeur eentje die hogere MP-levels aan kan.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:23:
[...]

Als jij whirlwind wilt doen, moet je ook het één en ander aanpassen aan je build. Ww-barb heeft altijd: Whirlwind - Hurricane, Sprint - Run like the Wind, Battle Rage - Into the Fray. Die drie bestaat geen discussie over, zijn must haves voor de ww build.

Wrath of the Berserker - Thrive on Chaos is niet verplicht, maar wel sterk aan te raden. Net zoals Weapons Master en Ruthless. Defensieve passives heb je niet nodig, op Bloodthirst na. 24% ms en whirlwind zijn je defence.
Gisteren nog het een en ander getest, wat gear gehaald welke in kon vinden voor de paar centen welke ik had en merk dat mijn DPS licht omhoog is gegaan maar dat mijn survivability een stuk lager is waardoor het minder safe aanvoelde.

Met je bovenstaande opmerkingen vanavond nog maar eens aan de gang gaan, heb helaas maar een half uurtje maar dat is genoeg om ff te testen. Dat mijn crit chance van 19.5% naar bijna 40 was gestegen was goed te merken in ieder geval.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Ngangatar schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:56:
[...]

Gisteren nog het een en ander getest, wat gear gehaald welke in kon vinden voor de paar centen welke ik had en merk dat mijn DPS licht omhoog is gegaan maar dat mijn survivability een stuk lager is waardoor het minder safe aanvoelde.
Neem sprint/run like the wind ipv revenge (anders werkt de hele build niet), en neem the thrive of chaos rune bij WotB, dat zou al wat moeten helpen

Movies: letterboxd

Je zou je survivability nog kunnen verbeteren door je resall te verhogen waar het kan. 500+ is aan te raden voor de hogere MP's. Zodra je meer damage gaat doen gaat je lifesteal ook beter werken en blijf je beter overeind. 100k dps is ongeveer het minimum waarbij LS goed werkt en bij jou zou het niet zo moeilijk moeten zijn om daarop te komen. De Bloodthirst passive geeft je extra LS.

Als je zo niet overeind blijft zit je waarschijnlijk op een te hoog MP-niveau.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2014 13:07 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-12 08:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik heb m'n WW-barbje nu op 130k dps, en hoewel ik een paar vit-gems in m'n chest heb, merk ik dat ik bij corpse explosions (als ik even niet oplet) toch vrij snel plat kan gaan liggen op MP6. Uiteraard m'n eigen schuld, maar ik heb het gevoel dat ik met 20k HP toch wel wat aan de lage kant zit. Resists zitten rond 500.

Puur uit nieuwsgierigheid (kan nu zo'n 400mln besteden nog aan gear... hoewel ik natuurlijk twijfel: is het het waard met RoS?): hoeveel HP hebben jullie? Ik zit tevens op zo'n 8,9% livesteal, en het werkt vrij goed, maar bepaalde dingen kunnen mij ERG snel plat krijgen.

Ik heb vrij standaard barb-equipment op het moment, en zit op para-1 met deze char (heb een archon-wizard op 16 maar moet bekennen, het ging wat vervelen met de constant deathray-BBQ).

• desjaak909
doe eens een linkje van je char?
HP wil je wel minimaal 40k+ hebben wil je een beetje comfortabel kunnen spelen, 8-9% LS is veel te veel dat heb je niet nodig eerder 6% en als je eenmaal genoeg dmg doet is 3% genoeg, liever wat extra dmg

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

desjaak909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:04:
[...]

Neem sprint/run like the wind ipv revenge (anders werkt de hele build niet), en neem the thrive of chaos rune bij WotB, dat zou al wat moeten helpen
Ik had hem gelezen maar niet echt de meerwaarde gezien terwijl revenge heerlijk spammen is in en cryptrun met de heal en fury regeneration. Maar ik zal heel braaf mijn best gaan doen en de skill veranderen :). Wellicht heb ik een stukje synergy over het hoofd gezien.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:05:
Je zou je survivability nog kunnen verbeteren door je resall te verhogen waar het kan. 500+ is aan te raden voor de hogere MP's. Zodra je meer damage gaat doen gaat je lifesteal ook beter werken en blijf je beter overeind. 100k dps is ongeveer het minimum waarbij LS goed werkt en bij jou zou het niet zo moeilijk moeten zijn om daarop te komen. De Bloodthirst passive geeft je extra LS.

Als je zo niet overeind blijft zit je waarschijnlijk op een te hoog MP-niveau.
Ik zal eens kijken waar ik een makkelijke damageboost kan halen. Volgens mij zijn mijn wapens redelijk te noemen en ik zag geen andere noemenswaardige grote verschillen maar als ik kijk naar jullie dps en de mijne zit er toch ergens een heel groot gat.

• desjaak909
Ngangatar schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Ik had hem gelezen maar niet echt de meerwaarde gezien terwijl revenge heerlijk spammen is in en cryptrun met de heal en fury regeneration. Maar ik zal heel braaf mijn best gaan doen en de skill veranderen :). Wellicht heb ik een stukje synergy over het hoofd gezien.
de hele build draait namelijk op de synergy van de tornado's van sprint/run like the wind, die zorgen voor critical hits en die leveren via battle rage/into the fray dan weer fury op, zorg wel dat je ook weer fury dumpt, want als je fury vol zit krijg je geen extra fury meer om WotB permanent op te houden

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

desjaak909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:56:
doe eens een linkje van je char?
HP wil je wel minimaal 40k+ hebben wil je een beetje comfortabel kunnen spelen, 8-9% LS is veel te veel dat heb je niet nodig eerder 6% en als je eenmaal genoeg dmg doet is 3% genoeg, liever wat extra dmg
Dat zal ik doen na het werk, ik zit nu nogal op "game related links are blocked"-zone, hoewel ik mag surfen wat ik wil in de lunchpauze. 40K, goed nummer om naar te streven... vanavond even linkje posten!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

desjaak909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:59:
[...]

de hele build draait namelijk op de synergy van de tornado's van sprint/run like the wind, die zorgen voor critical hits en die leveren via battle rage/into the fray dan weer fury op, zorg wel dat je ook weer fury dumpt, want als je fury vol zit krijg je geen extra fury meer om WotB permanent op te houden
Ik moet het gewoon gaan testen ;). Heb er al weer zin in.

Testen my ass. Die build werkt niet zonder die drie skills. Kan je testen wat je wilt, maar daar verandert niets aan. Geloof het nu maar gewoon. :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-12 16:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

jeroni1976 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:34:

Zou geweldig zijn!
ben je al weer klaar met de xbox versie?! Mocht je daar een boost willen kan ik je die wel geven... Voeg me dan ff toe, mijn xbox tag staat in mijn sig. Je kunt via die weg dan een DM sturen!

Battle.net || Strava

Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:09:
Testen my ass. Die build werkt niet zonder die drie skills. Kan je testen wat je wilt, maar daar verandert niets aan. Geloof het nu maar gewoon. :P
Het zal vast "werken", maar zonder run like the wind en thrive on chaos is het gewoon geen WW-barb :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-01-2014 14:19 ]

Verwijderd

Umbrah schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:52:
Puur uit nieuwsgierigheid (kan nu zo'n 400mln besteden nog aan gear... hoewel ik natuurlijk twijfel: is het het waard met RoS?): hoeveel HP hebben jullie? Ik zit tevens op zo'n 8,9% livesteal, en het werkt vrij goed, maar bepaalde dingen kunnen mij ERG snel plat krijgen.
Aangezien je gold in RoS toch niet meer nodig hebt om gear te kopen en alleen voor enchanting (heet het zo?) en craften denk ik dat het het op zich wel waard is om nu nog wat gear aan te schaffen, zodat je nog een mooi paragon level kan halen vóór de expansion.

Je hebt lang geen 400mln (met 100 kom je al heel ver) nodig om 200k+ dps te halen en 40k+ hp, als je van plan bent redelijk wat te spelen vóór de expansion zou ik zeggen ga er voor! :)
Bosmonster schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:18:
[...]

Het zal vast "werken", maar zonder run like the wind en thrive on chaos is het gewoon geen WW-barb :P
Ik vond je post leuker toen die 'my first barb' opmerking er nog in stond. :P

• Grin
  • Laatst online: 23:03

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Ik vond je post leuker toen die 'my first barb' opmerking er nog in stond. :P
* Grin agrees :Y

Trouwens, ik zou die build gewoon testen want die Deadsmell, Bosmonster en desjaak909 zijn me toch een stel prutsers! ;) Niet te zuinig! :+ Geloven doe ik ze ook nooit!

[ Voor 27% gewijzigd door Grin op 20-01-2014 14:44 . Reden: desjaak909 vergeten ;-) ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• desjaak909
Grin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:36:
[...]

* Grin agrees :Y

Trouwens, ik zou die build gewoon testen want die Deadsmell, Bosmonster en desjaak909 zijn me toch een stel prutsers! ;) Niet te zuinig! :+ Geloven doe ik ze ook nooit!
vooral deadsmell, die kan niet eens zonder fury generator spelen :X

Gaan we katten? Als dat de sfeer is ga ik toch die fear-barb eens bouwen. :P

• desjaak909
Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:52:
Gaan we katten? Als dat de sfeer is ga ik toch die fear-barb eens bouwen. :P
jaaa een fear barb, heb ooit eens een maximaal fear monk gemaakt, dat werkte als de malle, vooral EF's met ias zijn leuk die kunnen dan meer dan 20% fear hebben :9

In pub games gegaan natuurlijk en screenshots gemaakt van de reacties? :P

• Grin

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:53:
[...]

jaaa een fear barb, heb ooit eens een maximaal fear monk gemaakt, dat werkte als de malle, vooral EF's met ias zijn leuk die kunnen dan meer dan 20% fear hebben :9
Oh dear god, laten deze gasten nu net onderdeel zijn van mijn vaste crypt run party.... Had ik maar mijn bek gehouden... |:(

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:09:
Haha, dat bedoelde ik ook Deadsmell, ik moet het met die skills gaan proberen nu en niet mijn eigen variatie. Pas als ik dat geprobeerd heb kan ik zelf weer verder gaan denken. :)

Soms is het slimmer om cookiecutter builds te gebruiken van de start maar ik vind het leuk om out of the box te proberen want daar leer je vaak meer van. Alleen nu is het moment gekomen om ff minder eigenwijs te zijn en de "guidelines" te volgen ;).

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Grin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Oh dear god, laten deze gasten nu net onderdeel zijn van mijn vaste crypt run party.... Had ik maar mijn bek gehouden... |:(
Ja Grin, je moet de kat niet op het spek binden he >:) . Dat is vragen om moeilijkheden. Help me even herrineren dat ik vanavond niet met jou mee speel. Zo'n fear party mag je lekker voor jezelf houden :o

Battle.net tag

• desjaak909
Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:56:
In pub games gegaan natuurlijk en screenshots gemaakt van de reacties? :P
wel in pubs gegaan fear + belletjes maak je iig geen vrienden mee, maar helaas geen screenshots gemaakt en heb de gear laatst gevendored ivm ruimte gebrek

Grin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Wordt een flinke uitdaging voor je pull monk! >:)

@desjaak: jammer dat je de gear kwijt bent. Lijkt me heerlijk tijdverdrijf, hehe.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2014 15:01 ]

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Ik heb op de PTS-server even gespeeld en het viel me op dat gold-drops minder opvallend zijn geworden. Daarmee is er dus een grotere kans dat er minder gold wordt opgeraapt. Daarnaast heb ik begrepen dat met de nieuwe expansion je best wel veel gold nodig hebt om bepaalde stats aan te passen.
Zou dit geen probleem kunnen gaan vormen (voor de mensen met weinig gold in bezit)?

• desjaak909
Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:59:
[...]

Wordt een flinke uitdaging voor je pull monk! >:)
misschien maar een fear WD maken dan, die heeft toch al een ingebouwde fear functie :9~

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:01:
Met een flinke radius, als ik me niet vergis!
Mijn pull monk in die fear party:
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aQqQdoW_460sa.gif

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

desjaak909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:01:
[...]

misschien maar een fear WD maken dan, die heeft toch al een ingebouwde fear functie :9~
Voor eigenaardige builds is Path of Exile een geweldig spel. Daarin kan je echt de meest bizaare builds maken. (nee, ik probeer geen discussie op te rakelen wat wel of geen geweldig spel is of wat beter is, beiden spellen hebben plussen en minnen :) )

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Wordt weer dikke pret lees ik al :P

Max fear bell-monk, hmmmm :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:05:
[...]

Wie moet de boel dan bij elkaar pullen als jij er niet bent? :P
Is mijn monk een beetje in orde zo om evt te preppen mochten jullie een prepper nodig hebben een keer?

• desjaak909
Ngangatar schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Is mijn monk een beetje in orde zo om evt te preppen mochten jullie een preper nodig hebben een keer?
lijkt er prima uit te zien (al weet ik niet of je genoeg EHP hebt) zou denk ik alleen Mantra of Conviction/submission ipv healing gebruiken en misschien full inna's set nemen (belt en Diabo)

en je OWE doet ook niet veel, dus miscshien beter The Guardian's Path of fleet footed nemen, hangt een beetje af hoe goed je TR kan ophouden

[ Voor 26% gewijzigd door desjaak909 op 20-01-2014 15:19 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

desjaak909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:12:
[...]

lijkt er prima uit te zien (al weet ik niet of je genoeg EHP hebt) zou denk ik alleen Mantra of Conviction/submission ipv healing gebruiken en misschien full inna's set nemen (belt en Diabo)

en je OWE doet ook niet veel, dus miscshien beter The Guardian's Path of fleet footed nemen
Thank, ga ik dat ook eens proberen. Kan ik zowel joinen met Barb in runs of als ik zin heb om gewoon te bashen en als iemand een prepper nodig heeft ben ik op te roepen.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Wie zijn er vanavond allemaal online? :)
Hoop weer wat Paragon levels op mijn WD te knallen :P

• desjaak909
dx5314 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:25:
Wie zijn er vanavond allemaal online? :)
Hoop weer wat Paragon levels op mijn WD te knallen :P
ik ben er vanavond iig, denk rond 19.00, gisteren een paar rondjes met mijn monkje gespeeld en kan nu zo'n beetje unlimited palm spammen :9

alleen beetje jammer dat me char slots op zijn, wil eigenlijk nog een 2e WD hebben, omdat ik nu moet switchen van gear en skills als ik met me WD wil spelen, misschien maar een HC char dood laten gaan >:)

[ Voor 22% gewijzigd door desjaak909 op 20-01-2014 15:36 ]

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Moraxv schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:00:
Ik heb op de PTS-server even gespeeld en het viel me op dat gold-drops minder opvallend zijn geworden. Daarmee is er dus een grotere kans dat er minder gold wordt opgeraapt. Daarnaast heb ik begrepen dat met de nieuwe expansion je best wel veel gold nodig hebt om bepaalde stats aan te passen.
Zou dit geen probleem kunnen gaan vormen (voor de mensen met weinig gold in bezit)?
iemand?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
desjaak909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:30:
[...]
misschien maar een HC char dood laten gaan >:)
:/

Je kan hem ook deleten en wanneer straks RoS uitkomt heb je toch extra slots? Je kan de laatst verwijderde toch terughalen dacht ik zo? (bij mij zijn dat steeds dooie daar niet van :F )

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Blizzard zal vast wel in game gold willen verkopen voor euro's. ;)

Verwijderd

Grin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:03:
[...]

Mijn pull monk in die fear party:
[afbeelding]
Mooiste is een counter pull monk te maken. Er is toch een rune voor die pull skill waarmee je ze juist wegknocked 8) .

• desjaak909
Thalaron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Je kan hem ook deleten en wanneer straks RoS uitkomt heb je toch extra slots? Je kan de laatst verwijderde toch terughalen dacht ik zo? (bij mij zijn dat steeds dooie daar niet van :F )
naja dood laten gaan en archiven is denk ik veiliger, in de PTR worden archived chars toch al meegeteld?

• Thalaron
Weet het niet... maar dood laten gaan lijkt me gelijk aan deleten? Voordeel is dat wanneer er plek is dat je hem terug kan zetten en dan heb je een extra char (of hij moet low lvl zijn ofzo..)

Maar wanneer hij niet dood is kan je niet Archiven... ik weet niet in hoeverre hij "deleted" HC chars meetelt...

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 20-01-2014 16:11 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:56:
[...]

Blizzard zal vast wel in game gold willen verkopen voor euro's. ;)
De auctionhouse hebben we straks niet meer.. :)
Nouja, dit is alleen een issue voor de casual players die niet zoveel gold bij elkaar spelen. Met de auctionhouse kon je met weinig toch nog wel e.e.a. bij elkaar sprokkelen. Dat valt straks weg.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:03:
[...]

Mooiste is een counter pull monk te maken. Er is toch een rune voor die pull skill waarmee je ze juist wegknocked 8) .
Laat ik het houden bij mij D3 mantra:
Eén dwaas kan meer fear'en dan één wijze kan pull'en. 8)

• desjaak909
Thalaron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:10:
Weet het niet... maar dood laten gaan lijkt me gelijk aan deleten? Voordeel is dat wanneer er plek is dat je hem terug kan zetten en dan heb je een extra char (of hij moet low lvl zijn ofzo..)
je hebt dode chars die zie je nog in je normale char lijst, archived chars in je fallen heroes sherm en deleted chars volledig weg behalve dus dat je een undo knop hebt, maar ik weet niet hoe lang hij die undo knop onthoud, dus dat lijkt me nogal een gok

• Thalaron
Ik zie net dat je er meerdere op Plvl 100 hebt... in dat geval is het inderdaad nogal een gokje ja... of Blizzard die vraag stellen? Mjah... of je daar een zinnig antwoord op krijgt is 2...

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Moraxv schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:11:
[...]

De auctionhouse hebben we straks niet meer.. :)
Nouja, dit is alleen een issue voor de casual players die niet zoveel gold bij elkaar spelen. Met de auctionhouse kon je met weinig toch nog wel e.e.a. bij elkaar sprokkelen. Dat valt straks weg.
Daar staat wel loot 2.0 tegenover, dus ook de meer casual speler gaat betere en bruikbaardere loot vinden, waardoor voor hem de afhankelijkheid van de auctionhouse ook meteen afvalt.

-

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:53

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ngangatar schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Ik zal eens kijken waar ik een makkelijke damageboost kan halen. Volgens mij zijn mijn wapens redelijk te noemen en ik zag geen andere noemenswaardige grote verschillen maar als ik kijk naar jullie dps en de mijne zit er toch ergens een heel groot gat.
Nou, om te beginnen hebben je bracers geen CHC. Ga eens craften, en dan kun je dat relatief goedkoop voor elkaar krijgen.

Je amulet heeft wel attack speed, maar geen CHD, en geen 10 % CHC, daar is ook nog veel op te verbeteren

Het meest ellendige is echter je linkerring, dat is echt waardeloos (don't take it personal ;) )
Voor weinig geld kun je daar veel beter worden.

Denk ook even na, welk wapen je in je main hand doet, ivm verhoogde CHC en welke build je wil.

Succes ermee

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Hm, teleurstellend. Ik kom maar tot 32.8% chance to fear. Of zie ik items over het hoofd? Wel met 60% ias. :P

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/33320465

• desjaak909
Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:17:
Hm, teleurstellend. Ik kom maar tot 32.8% chance to fear. Of zie ik items over het hoofd? Wel met 60% ias. :P

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/33320465
op schild kan het tot 5 dacht ik en er is ook nog een legendary ring http://eu.battle.net/d3/en/item/broken-promises

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 20-01-2014 17:24 ]

Ik keek net naar schilden en beste wat ik vond was een Ivory Tower met 2.3. Even verder kijken...

Edit: Broken Promises. Weer 2.5% erbij. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2014 17:23 ]

• desjaak909
Deadsmell schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:20:
Ik keek net naar schilden en beste wat ik vond was een Ivory Tower met 2.3. Even verder kijken...

Edit: Broken Promises. Weer 2.5% erbij. :P
en neem deze dan ook, voor de stink proc: http://eu.battle.net/d3/en/item/pox-faulds

Hehe, dat was de eerste leg die ik ooit vond. Heeft toch geen vervelende effecten behalve dat gaswolkje?

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:36
http://diablo.incgamers.c...mvp-critiques#more-374812

Auch....
het gaat toch steeds onaantrekkelijker worden om ROS aan te schaffen als ik dit zo lees. :-(

Verwijderd

De game is nog niet uit, nog niet alle aanpassingen zijn gepatched. Het is te vroeg om nu al te oordelen denk ik. En ik hoop dat ze het ook een stuk moeilijker gaan maken zodat je ook uitgedaagd blijft worden om te spelen om net weer wat betere gear te kunnen vinden.

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-11 11:51
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:24:
De game is nog niet uit, nog niet alle aanpassingen zijn gepatched. Het is te vroeg om nu al te oordelen denk ik. En ik hoop dat ze het ook een stuk moeilijker gaan maken zodat je ook uitgedaagd blijft worden om te spelen om net weer wat betere gear te kunnen vinden.
Wellicht heb je de feedback niet helemaal gelezen, want de feedback is dat de mobs zoveel health hebben dat je 10 minuten bezig bent om ze dood te krijgen. Belial op T6 heef 44 Miljard HP... Ja miljard...
Met zoveel HP's is het bijna onmogelijk om hem dood te krijgen voor hij in constant poison bomb mode gaat... Meeste spelers met decent gear kunnen geen hogere difficulty aan dan T3-4

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

In het begin waren er ook erg veel klachten over D3 (heck, ik was er zelf 1 van) en uiteindelijk wordt de game nog steeds goed gespeeld. Ik heb inmiddels een tijd niet meer ingelogd maar mijn vriendin wilde weer eens wat online spelen en heeft besloten om D3 toch eens een kans te geven.

Blizzard heeft in mijn ogen met verschillende patches toch weer bewezen wel te luisteren naar de player base, dus ik ben wel erg benieuwd hoe dit met RoS gaat aflopen. Ja soms duurt het erg lang voordat er grote veranderingen voorbij komen, maar dit keer hoeven ze in ieder geval geen rekening meer te gaan houden met het verneuken van de AH ;)

En m.b.t. HP e.d., we shall see. Wellicht scalen ze het nog een stuk bij als blijkt dat het gewoon echt niet werkt met de gear die je kan vinden. Het zal niet de eerste keer zijn dat ze de spelers overschatten (zie Inferno net na release van D3..)

[ Voor 16% gewijzigd door Baroshir op 20-01-2014 20:46 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Er is telkens een hoop heisa bij een grote Diablo patch of een expansion, de doelen veranderen wel vaak maar de algemene stroom aan kritiek is hetzelfde: "dit is het einde van het spel". We zullen zien. Ik wacht de eerste reviews af en beslis dan wel. Geen nut om nu uren of dagen bezig te zijn met klagen over iets dat er nog niet is. Zo ging Diablo 3 ook rampzalig zijn doordat het "te veel kleur had". OMFG.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Nou, hier is Hodor dan:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Umbrah-2929/hero/34674113

Afgelopen zaterdag begonnen, gisteren solo op 60 gekregen en wat basis gear gekocht, HP is echter... flut. Gems had ik nog dus maar zo'n 40m uitgegeven. Overigens erg leuk om lifesteal z'n gang zien gaan, drop soms echt tot 10% of minder en dan een mep, en ik zit weer op vol!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net weer een paar runs gedaan met Deadsmell, Stingray en Micheal (got naam mij niet bekend), ging als een trein. Plvl 40 en going strong :D

Ik heb paragon 59 bereikt, dus de trein stop nu ongeveer. Nog maar vier levels op een avond en na de 60 worden dat er nog minder. Bak werk te doen nog. :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

bedankt trouwens ook voor de wizard tips, gelijk wat aangedaan :)

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-11 11:51
Phuncz schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:01:
Er is telkens een hoop heisa bij een grote Diablo patch of een expansion, de doelen veranderen wel vaak maar de algemene stroom aan kritiek is hetzelfde: "dit is het einde van het spel". We zullen zien. Ik wacht de eerste reviews af en beslis dan wel. Geen nut om nu uren of dagen bezig te zijn met klagen over iets dat er nog niet is. Zo ging Diablo 3 ook rampzalig zijn doordat het "te veel kleur had". OMFG.
Ik speel de Beta sinds F&F en moet zeggen dat ik de gameplay veel beter vind dan D3V. Probleem is alleen dat in de 2 patches die sinds F&F zijn uitgekomen, er een klein aantal verbeteringen in zit en een groot aantal verslechteringen. Legendary droprate ging van elke 5-10 minuten 1, naar 1 per week. Als de legendaries dan ook nog niet super zijn en het enchanter ervan legendary mats kost die alleen maar te verkrijgen zijn door legendaries te salvagen, wordt het een zeer lange grind voor je eindelijk wat fatsoenlijke gear hebt.

Nu heeft blizzard een oplossing bedacht om meer Legendaries te krijgen. Kopen van een Vendor voor Bloodshards. Dit komt er in praktijk op neer dat iedereen met D3V dus zelden legendaries vinden en mensen met RoS de legendaries kunnen ruilen voor bloodshards. Omdat dit ingaat tegen hun eigen principe dat items gevonden moeten worden door zoveel mogelijk monsters te killen, snap ik de onrust die er momenteel is. Ik blijf er echter bij dat ik in de RoS beta nu al 10x actiever ben dan ik in heel D3V ooit ben geweest omdat de bounties en rifts een leuke toevoeging zijn aan het spel. Dat rifts een verspilling zijn van de tijd omdat je er bijna geen leuke drops krijgt, is jammer, maar met wat fine tuning zo te verhelpen. Tevens het lage aantal legendaries is snel te verhelpen. Ik maak me dus weinig zorgen.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Nou, na een kleine shopping spree zit Hodor nu op 44k health, 5,9% lifesteal, en 190Kdps met Battlerage, en als Wrath of the Berserker aan gaat, dan gaat de DPS naar 220k. Ik heb een belt gekozen met Frenzy DPS, want het komt dankzij Run like the Wind niet vaak voor, maar soms zit je TOCH even zonder Fury (Act 1 op MP6 aan het solo zergen, het is eigenlijk nog makkelijker dan MP0 normal, dus misschien dat ik nog een standje hoger ga), en single-target DPS van Frenzy is erg erg erg netjes eigenlijk zeker als je 5 stacks hebt en maniac aan. Een paar hits en je gaat toch zo weer verder, zit je op full frenzy, en dan zit je toch een klein momentje op 260k dps.

Ik denk dat ik nu eigenlijk (hoewel ik jullie advies altijd in acht zal nemen) voorlopig, zonder echt de hoofdprijs uit te geven (wie weet dat ik m'n WD nog even van 49 naar 60 breng, de WD was m'n eerste char, alleen sinds 1.0.1 niet meer aangeraakt, zat toen met 3000dps vast in Nightmare-act4). Ik heb even gekeken naar wapens met sockets, want dat kan belachelijk goed uitpakken, alleen dan leg je al snel 300m neer voor een MET socket EN goeie stats. Met socket en flutstats zie je zat maar... tsja... "laat maar".

Elk advies is, uiteraard, welkom:

HODOR (ik ben erg blij met die naam)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12 16:47

scorpie

Supra Addict

Ik heb na een aantal pogingen vanavond nog een goeie shoulders kunnen craften met +12K dps :D. Health ging weer wel -3K. Maar de 2e die ik daarna had gecraft, had +11.5K dps en +4K health. :)

Ik kan alleen nog niet zo goed tegen poison, dus moet wat aan met res all gaan doen. Zit nu wel op +/- 44K health en +/- 100K dps.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

InnerFear schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:44:
[...]

Wellicht heb je de feedback niet helemaal gelezen, want de feedback is dat de mobs zoveel health hebben dat je 10 minuten bezig bent om ze dood te krijgen. Belial op T6 heef 44 Miljard HP... Ja miljard...
Met zoveel HP's is het bijna onmogelijk om hem dood te krijgen voor hij in constant poison bomb mode gaat... Meeste spelers met decent gear kunnen geen hogere difficulty aan dan T3-4
Ik heb idd niet de hele feedback gelezen vanwege tijdgebrek maar dan zijn ze weer iets doorgeslagen. Wel goed te lezen dat de meesten niet hoger dan T 4 komen. Was geschrokken toen ik mensen al op T5 zag in de beta en dat gaat dan wel erg snel.
Voorlopig hou ik, ondanks de kritiek, nog steeds vertrouwen in RoS en blijft mijn week vakantie voor week 13 gewoon staan.
Umbrah schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:59:
Ik denk dat ik nu eigenlijk (hoewel ik jullie advies altijd in acht zal nemen) voorlopig, zonder echt de hoofdprijs uit te geven (wie weet dat ik m'n WD nog even van 49 naar 60 breng, de WD was m'n eerste char, alleen sinds 1.0.1 niet meer aangeraakt, zat toen met 3000dps vast in Nightmare-act4). Ik heb even gekeken naar wapens met sockets, want dat kan belachelijk goed uitpakken, alleen dan leg je al snel 300m neer voor een MET socket EN goeie stats. Met socket en flutstats zie je zat maar... tsja... "laat maar".
300M voor een goed wapen met socket is niet de hoofdprijs, maar een nette prijs. Vergeet niet dat het je 110% chd per wapen oplevert en dat is in de praktijk een behoorlijke bak dps. Je barb is bovendien verreweg je beste karakter, dus waarom zou je daar niet in investeren?

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Nieuwste ergernis in public games: Wizards die alles lukraak freezen terwijl er 2 WD's proberen alle mobs in hun CoB's te krijgen.. :X

[ Voor 72% gewijzigd door Shao Kahn op 21-01-2014 11:23 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• desjaak909
Shao Kahn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:21:
Nieuwste ergernis in public games: Wizards die alles lukraak freezen terwijl er 2 WD's proberen alle mobs in hun CoB's te krijgen.. :X
cm wizzies en wd's gaan inderdaad niet echt samen zonder pull monk

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Toevallig iemand online die mijn Wizz van Nightmare naar Hell wil verplaatsen? :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

rond 7 uur ben ik online en dan wil ik mensen best helpen boosten.

Hey Sm0k3r, wil je de gegevens van je teamspeak server even doorgeven? Kreeg het gisteren ingame niet mee. Heb hem inmiddels geïnstalleerd en als ik niet gek wordt van het gekraakt gaan we vanavond even gamen met voice. :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik moet ook eens een headsetje op de kop tikken.

• Protax
Deadsmell schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:14:
Hey Sm0k3r, wil je de gegevens van je teamspeak server even doorgeven? Kreeg het gisteren ingame niet mee. Heb hem inmiddels geïnstalleerd en als ik niet gek wordt van het gekraakt gaan we vanavond even gamen met voice. :)
Ik ben vanavond ook online, kan ook wel joinen... Als ik die Amsterdamse stem kan verdragen :P

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Ik ben vanavond ook online, kan ook wel joinen... Als ik die Amsterdamse stem kan verdragen :P
Jullie hebben beide PM.

Heb je mij al eerder gehoord dan?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Protax
Sm0k3r schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Jullie hebben beide PM.

Heb je mij al eerder gehoord dan?
Ja, in het verleden streamde jij D3 toch?

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Misschien dat ik ook maar eens een headsetje inplug, ik ben half-engels aan het worden zo langzamerhand, en het "Gronings" heb ik er ook nog niet helemaal uit ondanks dat ik daar NIET vandaan kom.

Toch maar eens wat investeren in een socket-wapen dan, ik heb wat zitten bekijken, de rest van de gear KAN wel beter, maar niet ZO gigantisch veel als een wapen inderdaad... de grootste schok-increase komt van een nieuwe hamer waarschijnlijk, of een axe-offhand, een mighty weapon is eigenlijk niet iets wat gigantisch veel toevoegt aan DPS met weapon mastery... Ik zit toch te kijken voor wat rare's op het moment die soms erg ziek kunnen zijn (en soms hebben mensen het niet eens door en gaat het op de salvage-stapel)
Pagina: 1 ... 52 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]