• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Hmm die lvl 70 HF bosses zijn enabled? Al wat meer info over die te vinden? Kan hier helaas geen twitch gebruiken.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Ngangatar schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:38:
Ik vraag me nu wel af of ik mijn WD (lvl 40) en DH (lvl 12) ook nog aar 60 zal brengen of meer zal focussen op 1 char. En hebben jullie wellicht nog een bepaalde class nodig in jullie groep in een bepaalde rol welke ik evt kan vervullen wanneer ik tijd heb?
Ter voorbereiding op RoS is het verstandig om nu zo veel mogelijk paragon xp bij elkaar te harken. Dat gaat het snelst als je één karakter/klasse goed ontwikkelt. Maar goed, er zijn ook legio redenen te bedenken om ze allemaal naar de 60 te brengen. Wat jouw voorkeur heeft. :)

Karakters die het in crypt runs goed doen zijn de CoB WD en een pull monk. Persoonlijk vind ik het ook leuk om een archon wizard of barb erbij te hebben, maar die eerste twee zijn echt een ijzersterke combinatie. En karakters die kunnen preppen (Crypt, Fields of elites) zijn altijd welkom. Barb of WD met massive ehp voor de crypt en Fields en een damage dealer voor de elites.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Ter voorbereiding op RoS is het verstandig om nu zo veel mogelijk paragon xp bij elkaar te harken. Dat gaat het snelst als je één karakter/klasse goed ontwikkelt. Maar goed, er zijn ook legio redenen te bedenken om ze allemaal naar de 60 te brengen. Wat jouw voorkeur heeft. :)

Karakters die het in crypt runs goed doen zijn de CoB WD en een pull monk. Persoonlijk vind ik het ook leuk om een archon wizard of barb erbij te hebben, maar die eerste twee zijn echt een ijzersterke combinatie. En karakters die kunnen preppen (Crypt, Fields of elites) zijn altijd welkom. Barb of WD met massive ehp voor de crypt en Fields en een damage dealer voor de elites.
Thanks, dus ik moet kijken naar prep filmpjes, ZDPS monks, een ? barb en een Archon Wiz.

Komen jullie 1 van die 3 te kort? En wellicht 2, mijn maatje (Dembar hier op forum) zal zeker in willen springen soms en heeft een DH, Monk en Wiz op lvl 60.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47

scorpie

Supra Addict

Ik ben me ook rot aan het friend requesten hiero, maar niemand reageert :'( :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Eigenlijk is elk char dan handig op de DH na :(.

Volgens mij kan een CM wiz ook best preppen door alleen tornados te spammen. Ik zelf heb een barb waarmee ik crypt prep. Vervolgens met monk of WD clearen!
Eerst de monk weer naar plvl 50 en dan kijken waar ik verder mee ga. Wel grappig op te zien (of juist niet) dat je op plvl 50 pas 20% van de xp hebt vergaard..

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

scorpie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:17:
zijn nog aan het werk :)

Battle.net || Strava

• scorpie

scorpie

Supra Addict

(Ik ben al aan een paar dagen bezig :P )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

scorpie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:20:
(Ik ben al aan een paar dagen bezig :P )
ik voel me buitengesloten, ik reageer altijd direct :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Klopt, maar heb ze wel geaccepteerd.

Ik kan mensen die net beginnen slechts 1 tip geven, focus je op 1 karakter!

Zorg dat dit karakter MP10 kan overleven, en redelijk was DPS heeft (crypt runs vereisen niet veel DPS) dan kan je aanhaken.

Als je constant op de grond ligt, en niets toevoegt aan de party, heeft het geen nut om op MP10 te rennen.
Dan kan je beter een aantal MP's lager spelen met mensen van hetzelfde niveau :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nog op mijn werk, vanavond accept ik mocht je mij een invite hebben gestuurd :).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

dx5314 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Klopt, maar heb ze wel geaccepteerd.

Ik kan mensen die net beginnen slechts 1 tip geven, focus je op 1 karakter!

Zorg dat dit karakter MP10 kan overleven, en redelijk was DPS heeft (crypt runs vereisen niet veel DPS) dan kan je aanhaken.

Als je constant op de grond ligt, en niets toevoegt aan de party, heeft het geen nut om op MP10 te rennen.
Dan kan je beter een aantal MP's lager spelen met mensen van hetzelfde niveau :)
Ben nu dit aan het lezen, hopelijk is deze build bruikbaar voor parties als booster.

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

retlaw schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:19:
Eigenlijk is elk char dan handig op de DH na :(.

Volgens mij kan een CM wiz ook best preppen door alleen tornados te spammen. Ik zelf heb een barb waarmee ik crypt prep. Vervolgens met monk of WD clearen!
Eerst de monk weer naar plvl 50 en dan kijken waar ik verder mee ga. Wel grappig op te zien (of juist niet) dat je op plvl 50 pas 20% van de xp hebt vergaard..
Lekker nog even dan heb ik alles op p100 alleen mijn DH nog niet :X Mag ik dan nog wel meedoen, please please :*)

Battle.net tag

• Protax
Ngangatar schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Ben nu dit aan het lezen, hopelijk is deze build bruikbaar voor parties als booster.
Je doelt op de Zero DPS Support Monk? Zo ja dat is een goede party booster... Maar dan moet er wel maar één in party zitten.
Meeste XP schijn je te halen met 3x Rend Barb en 1x WD.

• Protax
stingray2012 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Lekker nog even dan heb ik alles op p100 alleen mijn DH nog niet :X Mag ik dan nog wel meedoen, please please :*)
Lol :P Nee... O-)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

dx5314 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Je doelt op de Zero DPS Support Monk? Zo ja dat is een goede party booster... Maar dan moet er wel maar één in party zitten.
Thanks, ga ik deze bouwen en mocht er een andere zijn switch ik wel chars.

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik speel ook Diablo 3 van tijd tot tijd , Heb alle classes op 60 met allemaal wel redelijke gear , barb is hoogste met paragon (30-35) geloof ik , maar heb ook een lekke CM wiz / high burst dps monk , eig zit ik vooral leuk te solo'n op mp10 met al mijn poppetjes ^^ . Helaas vind ik het spel dermate repeative / vervelend worden in mijn uppie dat ik misschien wel weer is leuk met mensen wil spelen

mijn battletag is aion#2383 , heb ook een mic en heb teamspeak / mumble / eigen ventrilo server if needed

Zou wel leuk zijn beetje op softcore te hakken met mensen hier =]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

Die ben ik nu ook aan het maken, vanavond hopelijk klaar.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Haha ken dat gevoel ik ook.

Ik moet ook friends maken hiero, want ik speel nu Solo HC en ik lvl langzaam en ik wil snel Inferno knallen.
Ben btw een Witch Doctor (53 nu)
19K dps / 17K health.

Solo gaat nog wel een beetje maar begint saai te worden omdat ik snel op Inferno wil gamen voor Zunimassa en Manajuma set items farmen :P..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

crzyhiphopazn schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Haha ken dat gevoel ik ook.

Ik moet ook friends maken hiero, want ik speel nu Solo HC en ik lvl langzaam en ik wil snel Inferno knallen.
Ben btw een Witch Doctor (53 nu)
19K dps / 17K health.

Solo gaat nog wel een beetje maar begint saai te worden omdat ik snel op Inferno wil gamen voor Zunimassa en Manajuma set items farmen :P..
ik heb nog wel wat zuni spul!

Battle.net || Strava

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ret: Hij heeft het over HC ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

OW, excuus dan heb ik niet veel :)

Battle.net || Strava

Ngangatar schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Thanks, dus ik moet kijken naar prep filmpjes, ZDPS monks, een ? barb en een Archon Wiz.

Komen jullie 1 van die 3 te kort? En wellicht 2, mijn maatje (Dembar hier op forum) zal zeker in willen springen soms en heeft een DH, Monk en Wiz op lvl 60.
'Jullie' wisselt nogal. Hang van het moment af. :)

Ik heb je geaccepteerd! ;)

[...]

Ik heb één keer zo'n run gedaan en dat ging heel erg lekker! Maar toch heb ik het liefst één barb minder en een pull monk erbij.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

retlaw schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:18:
[...]

OW, excuus dan heb ik niet veel :)
No bigi hehe..
Ik speel Diablo als sinds deel 1 en deel 2 met LoD grijs gespeeld (Ging helaas 3 x dood met 90+ char Necro's)

D3 opzij gelegd toen ik zag dat RMAH alles verpestte.
Sinds 1,5 maand speel ik het weer intensief en zie ik de oude D2 settings en feeling terug komen.

Filmpjes over die nieuwe class in RoS is gewoon BAAASS..
Rondlopen en iedereen gaat dood.
1e indruk WTFFFF dat wil ik ook hahaha..

als iemand samen wilt gamen -> crzyazn#2196 (EU)

Ik ben met een char builder gaan spelen en zag dat als ik Zuni's en Manajuma heb dat ik redelijk safe zit om hoge MP solo te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door crzyhiphopazn op 17-01-2014 16:43 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
crzyhiphopazn schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:48:
[...]

als je een boost naar 60 wilt moet je me maar toevoegen

Movies: letterboxd

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

stingray2012 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:27:
[...]

aaahhhh please, ha ha ;) net even mp10 gedaan met de DH ging als een speer. 4000 armor, 500 AR, 70 k life, 360k DPS en kan Shadow Power/Gloom onbeperkt ophouden >:) geef ik de party ook nog even 15% damage reduction :o doe ik ook nog wat goeds. :+ Moet zeggen als je eenmaal wat DPS doet is het best te spelen zo'n Demon Hunter, maar het blijft natuurlijk een watje vergeleken met de andere chars.

Battle.net tag

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zou graag straks een crypt run mee willen doen om eens te kijken hoe m''n monk het doet.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Ik wil vanavond eens wat uber runs doen. Heb 6 machines liggen en wil wel zo'n ring ;)
Ik kan wel wat hulp gebruiken van iemand die geen problemen met mp10 heeft. Dus mocht iemand zin hebben, u bent van harte welkom.

Alvast bedankt!

Kaihlan#2896

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb geen probleem met mp10, mp10 alleen wel met mij :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Verwijderd

hebben jullie gezien dat er een map van 5.4gb in de update map staat? Zou echt eindelijk tijd worden dat loot 2.0 komt... kan niet wachten :D

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Deadsmell schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:38:
[...]

Ik heb één keer zo'n run gedaan en dat ging heel erg lekker! Maar toch heb ik het liefst één barb minder en een pull monk erbij.
Is een zdps monk niet ook direct een pull monk of begrijp ik je verkeerd?

EDIT ah je bedoelt t.o.v. 3x rend barb, 1 x pestilence wd combo

[ Voor 9% gewijzigd door Shao Kahn op 17-01-2014 20:54 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Ja en nee. 'Zdps monk' is een term die voor meerdere dingen wordt gebruikt.

Een zdps monk, of support monk, is een monk met een hoge ehp. Die monk kan continu cyclone strike en exploding palm spammen. Ook heeft een support monk bij voorkeur stun, freeze, cold damage en/of andere handige zaken die mobs hinderen. Dat gaat vaak ten koste van de damage, vandaar de naam zdps. Maar hoe meer damage deze monk doet, des te beter. Maar dat is niet noodzakelijk.

Daarnaast heb je de crypt prepper, ook een zdps monk. Die hoef niets anders te doen dan in leven blijven en snel kunnen rennen. Vandaar dat je bij die monk alles inzet op ehp en als gevolg ook bijna geen damage hebt. Die monk hoeft geen pull te hebben.

Overigens is de support monk ook een prima crypt prepper. Die is alleen duurder/lastiger om te bouwen.

Shao Kahn schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:52:
[...]

EDIT ah je bedoelt t.o.v. 3x rend barb, 1 x pestilence wd combo
Juist! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 17-01-2014 21:09 ]

Verwijderd

Ik ben met mijn 130k unbuffed ook wel een zdps monk geloof ik :D. In ieder geval op mp10. Maar zolang ik 24/7 overawe en pulls kan spammen zonder dat ik doodga is het prima.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik doe 3000k dmg op MP10, maar dood ga ik niet, zelfs niet met arcane sentries (zolang ik niet in het draaipunt sta)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het is ondertussen al bijna een jaar geleden dat ik het D3 topic nog bezocht heb, maar met de aankomende expansion wil ik D3 nog eens aandacht geven. Blijkbaar heb ik nog 10 mil gold op de bank evenals wat items van die tijd. Ik heb een paar items bekeken om te upgraden, ik dacht dat na een jaar de prijzen wel wat beter zouden zijn, maar blijkbaar is mijn Echoing Fury nog steeds niet voor een paar miljoen te upgraden.

Anyway, wat doe ik het best met mijn gold ? Want wat ik begrepen heb, gaat de Auction House er volledig uit waardoor mijn gold enkel wat waard is als ik van plan ben actief te gaan traden (betwijfel ik). Misschien in crafteables steken ?

Grappig om te zien dat toen ik mijn account het laatste nog gebruikt heb een jaar geleden, ik 10.000 Iridescent Tears had gekocht aan 6.2mil (was toen speculatie target voor een patch), heb ze zojuist verkocht aan 6.3mil, niet echt de moeite. Maar de prijzen zijn ook stabiel heb ik de indruk steekproefsgewijs. Ik kon enkel een betere Mempo nog snipen voor 500K dan ik al had.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
Ik denk dat craft mats inslaan weinig zinvol is... ik heb zelf enkel dat wat ik gevonden heb... iets van 225 tears en 250 essences... had laatst 370 tomes of secret... Tomes pasgeleden, op 100 na, verkocht. De andere mats verkoop ik niet, omdat het niets opleverd en het niet in de weg zit.

In RoS krijg je straks andere mats, dus uiteindelijk heb je er denk ik weinig tot niets aan, of hooguit in het begin.

Klein voorraadje lijkt mij voldoende.

Als je een link naar je account geeft kan iedereen die er zin heeft een keer kijken om te zien wat evt. goed en enigzins zinvol is om te upgraden.

Gold is straks nog wel te gebruiken om te enchanten natuurlijk, maar in hoeverre dat je straks gold binnenharkt met grinden is nog even de vraag natuurlijk.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mijn profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/ (bedankt voor de moeite!)

Voornamelijk mijn barb en Demon Hunter krijgen de meeste aandacht, maar de rest kan ook wel een update gebruiken probably. Het gemis aan gems is wel een "structureel" probleem wat ik moet gaan aanpakken in de toekomst...

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-12 17:28
Vandaag ook uit verveling maar eens mijn wizard ge-re-equipped. Toch nog met hooguit 50m en wat restanten in mijn inventory 340k dps weten te halen.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

infidel011 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:10:
Vandaag ook uit verveling maar eens mijn wizard ge-re-equipped. Toch nog met hooguit 50m en wat restanten in mijn inventory 340k dps weten te halen.
Dat is ook niet echt lastig met glass ;)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
Thalaron schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:55:
Ik denk dat craft mats inslaan weinig zinvol is... ik heb zelf enkel dat wat ik gevonden heb... iets van 225 tears en 250 essences... had laatst 370 tomes of secret... Tomes pasgeleden, op 100 na, verkocht. De andere mats verkoop ik niet, omdat het niets opleverd en het niet in de weg zit.

In RoS krijg je straks andere mats, dus uiteindelijk heb je er denk ik weinig tot niets aan, of hooguit in het begin.

Klein voorraadje lijkt mij voldoende.

Als je een link naar je account geeft kan iedereen die er zin heeft een keer kijken om te zien wat evt. goed en enigzins zinvol is om te upgraden.

Gold is straks nog wel te gebruiken om te enchanten natuurlijk, maar in hoeverre dat je straks gold binnenharkt met grinden is nog even de vraag natuurlijk.
Sinds een paar dagen zijn op de Beta zowat alle vanilla craft materials verandert in Demonic essences

Ik had 10.000 tomes of secrets en 700 demonic essences en heb nu 10.7k demonic essences

just so you know. :) ook de tome of blacksmith enz zijn allemaal verandert in demonice essences.
Paragon 46 in 13 uur. Gaat weer lekker met die crypt runs. :)

Phuncz schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:58:
Het is ondertussen al bijna een jaar geleden dat ik het D3 topic nog bezocht heb, maar met de aankomende expansion wil ik D3 nog eens aandacht geven. Blijkbaar heb ik nog 10 mil gold op de bank evenals wat items van die tijd. Ik heb een paar items bekeken om te upgraden, ik dacht dat na een jaar de prijzen wel wat beter zouden zijn, maar blijkbaar is mijn Echoing Fury nog steeds niet voor een paar miljoen te upgraden.
Voor minder dan 5 miljoen kan jij prima upgrades voor je EF krijgen. Staar je niet blind op dat damage getalletje, maar kijk ook naar str en ias. Dat doet waarschijnlijk meer voor je damage dan hogere base weapon damage. Vooral ias mag je wel wat meer van stacken. Vrij belangrijk voor een ww barb. Op je armor en shoulders kan je trouwens nog een flinke lading vit winnen. En ik zou een off-hand met str en LS nemen. Dan kan je je IK belt vervangen door een tWH, zodat je dps omhoog schiet.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2014 01:47 ]

• Thalaron
Phuncz schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:07:
Mijn profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/ (bedankt voor de moeite!)

Voornamelijk mijn barb en Demon Hunter krijgen de meeste aandacht, maar de rest kan ook wel een update gebruiken probably. Het gemis aan gems is wel een "structureel" probleem wat ik moet gaan aanpakken in de toekomst...
Dat wat hierboven reeds gezegd wordt. Gems zou ik, gezien de verhalen over RoS, NU niet teveel insteken.. of ze moeten op SC niets kosten... (HC hoogste gems kosten tussen de 35-40 Mio... duss)

Demon Hunter ben ik niet zoveel ervaren mee. Weet niet wat de prijzen zijn nu op Softcore... maar je lacuni's missen CHC ;) Ik schat dat wanneer je Lacuni's met minder STR maar met 3%+ CHC goedkoop kan scoren dit een verbetering zou kunnen zijn (meer crit = meer fury!)

En inderdaad, een EF met zeg 150 STR geeft meer DPS dan zonder... Ik zou zeggen haal die Gem er even uit en ga dan op AH zoeken, DAN zie je het verschil namelijk ;)

----

Nog leuke, niet al te dure, leuk om te enchanten boots geregeld via AH :D
Ik snap dat ze wellicht niet veel doen straks in RoS... maar kon het niet laten!! (nog nooit zinnige boots gevonden dus voor het geval dat zich dit voortzet in RoS zeg maar ;) En voor 70 Mio wilde ik ze niet laten gaan (mijn oude IC verkocht voor 120 Mio dus dat was wel te overzien :D)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2v0cok7.png

STR zal uiteraard moeten rerollen hier ;)
Voor diegene die het niet zien: Ik wilde IC met;
12% Movement
12% Life
80 (of zo hoog mogelijke) AR
2+ Mainstats (Met zo liefst zo hoog mogelijke VITA omdat ik er STR op wil rerollen).
3e mainstat INT was voor nu jammer dat het geen STR is... maar goed 190 INT is toch weer 19 AR :)

Met mijn oude IC doe ik overigens +12 K DPS (Battle Rage)
Maar met deze haal ik gewoon 150K met Battle Rage... Maar goed, hij blijft tot RoS vermoedelijk toch in stash ;)

Wilde nog een Mempo met Crit scoren voor RoS... maar DAMN wat zijn die (nog altijd) duur... goedkoopste enigzins zinvolle (+5K DPS) vanaf 350Mio :X

[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 18-01-2014 02:38 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:08
Volgens mij heb ik een beetje onder een steen gelegen want ik schrok nogal net na het downloaden van de RoS PTR. Mijn wiz is helemaal naar de kl*te want CM is weg en archon kan geen timer meer opbouwen... dafuq? Misschien zijn er mensen die dit verstandig vinden maar ik kan er alleen maar van huilen. Archon wiz was juist een leuke onspannende build maar nu is daar een eind aangekomen. Dit is tot zover echt een grote tegenvaller waardoor ik mijn interesse voor de expansion al kwijtraak.

Wellicht komen er nog interessante veranderingen die alles weer goed maken...

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Dalyxia
Thalaron schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 02:15:
[...]

Dat wat hierboven reeds gezegd wordt. Gems zou ik, gezien de verhalen over RoS, NU niet teveel insteken.. of ze moeten op SC niets kosten... (HC hoogste gems kosten tussen de 35-40 Mio... duss)

Demon Hunter ben ik niet zoveel ervaren mee. Weet niet wat de prijzen zijn nu op Softcore... maar je lacuni's missen CHC ;) Ik schat dat wanneer je Lacuni's met minder STR maar met 3%+ CHC goedkoop kan scoren dit een verbetering zou kunnen zijn (meer crit = meer fury!)

En inderdaad, een EF met zeg 150 STR geeft meer DPS dan zonder... Ik zou zeggen haal die Gem er even uit en ga dan op AH zoeken, DAN zie je het verschil namelijk ;)

----

Nog leuke, niet al te dure, leuk om te enchanten boots geregeld via AH :D
Ik snap dat ze wellicht niet veel doen straks in RoS... maar kon het niet laten!! (nog nooit zinnige boots gevonden dus voor het geval dat zich dit voortzet in RoS zeg maar ;) En voor 70 Mio wilde ik ze niet laten gaan (mijn oude IC verkocht voor 120 Mio dus dat was wel te overzien :D)

[afbeelding]

STR zal uiteraard moeten rerollen hier ;)
Voor diegene die het niet zien: Ik wilde IC met;
12% Movement
12% Life
80 (of zo hoog mogelijke) AR
2+ Mainstats (Met zo liefst zo hoog mogelijke VITA omdat ik er STR op wil rerollen).
3e mainstat INT was voor nu jammer dat het geen STR is... maar goed 190 INT is toch weer 19 AR :)

Met mijn oude IC doe ik overigens +12 K DPS (Battle Rage)
Maar met deze haal ik gewoon 150K met Battle Rage... Maar goed, hij blijft tot RoS vermoedelijk toch in stash ;)

Wilde nog een Mempo met Crit scoren voor RoS... maar DAMN wat zijn die (nog altijd) duur... goedkoopste enigzins zinvolle (+5K DPS) vanaf 350Mio :X
Ice climbers bewaren tot RoS is niet handig, de nieuwe iceclimbers hebben namelijk een extra legendary stat waardoor je immune voor cold en freeze damage bent

• Thalaron
Weet ik, maar hoe snel kom je aan nieuwe Ice Climbers is dan nog even de vraag ;)
Enige upgrade die er voor mij, denk ik, nog in zit voor RoS is een Mempo met CHC... maar dan moet ik echt geluk hebben :D

[ Voor 143% gewijzigd door Thalaron op 18-01-2014 04:01 ]

• Dalyxia
Thalaron schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 03:36:
Weet ik, maar hoe snel kom je aan nieuwe Ice Climbers is dan nog even de vraag ;)
tot die tijd kan je prima af met een paar rare boots, je rerolled zo een matige met 3 van de 4 stats goed naar een 4 van de 4 stats

(Rare items hebben de max set-up van 4 primary stats en 2 secondary stats, op die manier kan je dus boots hebben met de volgende stats

primary:
str/dex/int (415)
vit (415)
move speed (12)
life regen (725)
classe specific skill damage increase (15%)
lvl req reduce (30)

en secondary
140 fire/cold/lightning/poison/arcane/physical res
extra gold (31%)
attackers take damage per hit (1817)
increase gold pickup (2)
ignore durability
Health globes grant +life (20k)
chance to immobilize on hit (4,5%)

ideaal is dan
415 vit
415 str/int/dex
movespeed
damage increase van skill die je gebruikt
140 res van 1 van de mogelijkheden
en dan als laatste wat je maar handig vind

nadeel is dus dat je geen dubbele stats meer kan krijgen, dus geen EN dex EN str.

[ Voor 13% gewijzigd door Dalyxia op 18-01-2014 03:50 ]

• Thalaron
Ach jah... Evengoed zal ik met mijn huidige gear moeten farmen :D
Voordeeltje... Indien ik een upgrade vind voor mijn Barb kan deze potentieel ook voor Crusader geschikt zijn... en visa versa... Dus ach

Voor nu is mijn gear in elk geval afwisselbaar... geen movement speed op boots is nogal onhandig wanneer ik een keer GEEN lacuni wil gebruiken maar mijn Strongarm bracers (meer life/AR) :)

Ben ook wel blij met mijn nieuwe The Witching Hour... 77AR (t.o.v. IK Belt wel zo prettig... dat ik dan 2.8 LS mis is tot daar aan toe...)

• Dalyxia
Thalaron schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 04:03:
Ach jah... Evengoed zal ik met mijn huidige gear moeten farmen :D
Voordeeltje... Indien ik een upgrade vind voor mijn Barb kan deze potentieel ook voor Crusader geschikt zijn... en visa versa... Dus ach

Voor nu is mijn gear in elk geval afwisselbaar... geen movement speed op boots is nogal onhandig wanneer ik een keer GEEN lacuni wil gebruiken maar mijn Strongarm bracers (meer life/AR) :)

Ben ook wel blij met mijn nieuwe The Witching Hour... 77AR (t.o.v. IK Belt wel zo prettig... dat ik dan 2.8 LS mis is tot daar aan toe...)
movement speed kan je in RoS met de paragon levels erbij zetten, kun je zelfs zonder movement speed op je gear toch gewoon 25% movement speed hebben

Gear farmen gaata in RoS vrij snel, je hebt zeer snel gear bij elkaar die beter is als de mid-high gear die je nu hebt, alleen de echt super goede items nu kunnen wat langer mee in RoS. maar dan nog missen die bijvoorbeeld de legendary stat die erop zit (amu met immune to arcane damage bijvoorbeld) daar kan geen enkele vanilla amu tegenop.

• Thalaron
Ah... dat wist ik niet...
Na wat zoeken kom ik erachter dat het per char verschilt :X

Mjah anyway... heb nu Paragon 42... andere chars verwaarloosbaar. Voordat ik 25% MS heb via Paragon 2.0 ben ik 3 jaar verder >:)

Ik dacht dat je de volgende opties had?

Core;
Strength +5
Dexterity +5
Intelligence +5
Vitality +5

Offensive;
Attack Speed +0.20%
Critical Hit Chance +0.20%
Critical Hit Damage +1.00%
Cooldown Reduction +0.20%

Defensive;
Life +0.50%
Armor +0.50%
Resist All +5
Life Regeneration +33.0/second

Utility;
Area Damage +1.00%
Resource Cost Reduction +0.20%
Life On Hit +16.5
Gold Find +1%

Per punt max 50...

Of is dat oud?
Ik zie tenminste nergens Movement Speed??

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 18-01-2014 05:37 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:39:
Paragon 46 in 13 uur. Gaat weer lekker met die crypt runs. :)
Dat gaat hard!

Mijn monk die gelijktijdig is gebost zit nu op 32... Hoe kan je nu zien hoeveel tijd je met een char hebt gespeeld? Ik zie alleen een totaal per class

Battle.net || Strava

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deadsmell schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:39:
Voor minder dan 5 miljoen kan jij prima upgrades voor je EF krijgen. Staar je niet blind op dat damage getalletje, maar kijk ook naar str en ias. Dat doet waarschijnlijk meer voor je damage dan hogere base weapon damage. Vooral ias mag je wel wat meer van stacken. Vrij belangrijk voor een ww barb. Op je armor en shoulders kan je trouwens nog een flinke lading vit winnen. En ik zou een off-hand met str en LS nemen. Dan kan je je IK belt vervangen door een tWH, zodat je dps omhoog schiet.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/10831748
Updated ! Heb nieuwe EF met Str en IAS, nieuwe armor met meer Str en Vit, TWH met Str, was in totaal iets van de 7.5 mil kwijt via buyout.

Mijn offhand lijkt niet zo simpel om te vervangen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MZVfGRr.png

En dan had ik al eentje gevonden met hoge DPS én IAS én Str én 3% LL voor 1 mil.
Thalaron schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 02:15:

Thanks for the tips ! Heb een Lacuni's gevonden met 4% CHC die me toch een gezonde DPS boost gaf van ~7K:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sc76X4m.jpg

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Zo paar dagen geleden eindelijk Diablo 3 aangeschaft, zat er al een maandje over te piekeren om het te doen of niet, ik heb hem overigens wel op de 360 aangeschaft moet ik zeggen. Ik heb nu een level 48 monk en ik vermaak me enorm. Als er mensen zijn die gezellig willen coopen op de xdoos, mijn GT is Nazanir.

-

• Protax
Sir_Hendro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 02:24:
Volgens mij heb ik een beetje onder een steen gelegen want ik schrok nogal net na het downloaden van de RoS PTR. Mijn wiz is helemaal naar de kl*te want CM is weg en archon kan geen timer meer opbouwen... dafuq? Misschien zijn er mensen die dit verstandig vinden maar ik kan er alleen maar van huilen. Archon wiz was juist een leuke onspannende build maar nu is daar een eind aangekomen. Dit is tot zover echt een grote tegenvaller waardoor ik mijn interesse voor de expansion al kwijtraak.

Met de juiste gear is het straks nog steeds mogelijk om Archon te gebruiken.
Echter is het standaard generfed als een malle, en zal je nooit meer "oneindig" Archon kunnen gebruiken.
Toch leuk juist, iets anders :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
retlaw schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 09:31:
[...]
Hoe kan je nu zien hoeveel tijd je met een char hebt gespeeld? Ik zie alleen een totaal per class
als je switch char doet zie je hoeveel tijd er op die char zit

gisteren weer lekkere crypt runs gedaan, heb me monk ook weer wat aangepast, toch maar voor nat's set gegaan voor de extra chc, inna's pants genomen en me HF ring geruild voor een rare met ias en chc, nu 93%ias wat me dan een attack speed van 3.42 geeft en bijna 50%chc, dat is lekker veel palm spammen :9

[ Voor 34% gewijzigd door desjaak909 op 18-01-2014 10:40 ]

Movies: letterboxd

Verwijderd

Blizzard wil juist voorkomen dat iedereen straks weer dezelfde build gaat gebruiken. Ze willen variatie zodat barbs niet standaard Hota gebruiken of continu rondjes draaien.
Ik heb zelf op de PTR zowel met mijn barb als wizard al wat andere builds uitgeprobeerd en dat bevalt me prima. Maar ik speel Diablo 3 sowieso al een beetje zoals ik ook WoW speelde, een build die ik leuk vind is voor mij belangrijker dan een build die effectiever is.

Verwijderd

Ben van plan vanavond wat ehp/loh gear te kopen voor mijn barb zodat ik crypts kan preppen en ik met wat maten ook crypt runs kan proberen. Weet echter niet zeker of het op MP10 gaat lukken, zijn deze runs op MP7/8 ook effectief?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ok, mijn monk net geprobeerd hoe preppen gaat via een youtube vid tut. Gaat prima, al was dat op MP5. Liep gruwelijk vol met mobs op een gegeven moment :).

Dan moet er nog wel een groep zijn om die te killen natuurlijk :). Ga zo eerst maar eens kijken of er een groep is welke ik met mijn mage kan joinen om te kijken hoe het er in de praktijk nu echt aan toe gaat.

Zijn er hier nu runs gaande waar we mee kunnen? (1 Mage/Barb & 1 DH).

• Sir_Hendro
dx5314 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:27:
[...]

Met de juiste gear is het straks nog steeds mogelijk om Archon te gebruiken.
Echter is het standaard generfed als een malle, en zal je nooit meer "oneindig" Archon kunnen gebruiken.
Toch leuk juist, iets anders :)
Mwa, archon wiz was voor mij altijd juist een soort onspannings spelletjes. Gewoon relaxed zitten en een beetje rond zappen net zoals andere graag kaarten of een boek lezen :P

Zojuist nog even voor de grap met mijn super healing monk op tor2 gespeeld. Met 40k dps duurde het uren om ook maar iets te slopen. Ik heb een paar mobs gekilled en een elite pack en bleef meestal gewoon full hp door mijn healing, maar omdat ik zo weinig dps deed viel ik haast in slaap van de lange gevechten :D

Monk doet 5k life per sec en 3k LoH. :P

• Protax
Sir_Hendro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Mwa, archon wiz was voor mij altijd juist een soort onspannings spelletjes. Gewoon relaxed zitten en een beetje rond zappen net zoals andere graag kaarten of een boek lezen :P

Zojuist nog even voor de grap met mijn super healing monk op tor2 gespeeld. Met 40k dps duurde het uren om ook maar iets te slopen. Ik heb een paar mobs gekilled en een elite pack en bleef meestal gewoon full hp door mijn healing, maar omdat ik zo weinig dps deed viel ik haast in slaap van de lange gevechten :D

Monk doet 5k life per sec en 3k LoH. :P
Omfg haha :P Dat is MP12 :P

• Sir_Hendro
Wut serieus? :o

Ik snap nog niet veel van die difficulties:
- normal
- hard
- nog iets
- nog iets anders
- tornament met verschillende stappen?

Ik deed eerst normal en dacht dat het een beetje op inferno mp0 leek. Uit de tekst van de andere dificulties begreep ik niet echt wat mij te wachten zou staan dus deed ik voor de grap Tor2 :P

Ik lees tevens dat de monsters met je mee level qua hp en damage, maar gebeurd er dan als een lvl 60 figuur eentje van lvl1 wil gaan power levelen. Moet de lvl1 dan tegen lvl 60 monsters vechten? :')

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-01-2014 12:35 ]

• Protax
Ja dat is hoger dan MP10, maar volgens mij is het moeilijker als je eenmaal level 70 bent.
En nu is dat ook nog makkelijk omdat je nog LS kan gebruiken, dat is er straks niet meer.

• Sir_Hendro
Oke :P

Nu nog even wat test runs gedaan tegen Belial zonder te meteor te ontwijken.

Normal: No problem.
Hard: Vaak de helft van mijn hp even kwijt of soms zelfs ietjes meer.
Expert: Kreeg hem naar 10% hp maar toen begon hij onwijs veel meteoren te schieten ipv zoals hij dat normaal doet, het ging nog eventjes goed maar het waren er echt ineens veels te veel en ging toen dood :P

• Dalyxia
Sir_Hendro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:15:
[...]

Wut serieus? :o

- normal
- hard
- nog iets
- nog iets anders

Ik deed eerst normal en dacht dat het een beetje op inferno mp0 leek. Uit de tekst van de andere dificulties begreep ik niet echt wat mij te wachten zou staan dus deed ik voor de grap Tor2 :P

Ik lees tevens dat de monsters met je mee level qua hp en damage, maar gebeurd er dan als een lvl 60 figuur eentje van lvl1 wil gaan power levelen. Moet de lvl1 dan tegen lvl 60 monsters vechten? :')
normal
hard
master
expert
torment 1 tot 6

verder zijn de difficulties niet echt te vergelijken met de huidige difficulties, omdat de skills zodanig verandert zijn. Tor2 vind ik mee op MP5 of 6 lijken, bedenk wel dat je nu met relatief super slechte gear speelt omdaat er geen AH is en je niet ff snel mooie legendary set kan kopen.

en dat ligt eraan wie de game maakt, maakt de lvl 1 char de game, dan speel je tegen lvl 1 monsters, maakt de lvl 60 de game dan speel je tegen lvl 60 monsters. wat dan wel weer enorm veel xp geeft aan de lvl 1 char

• Dalyxia
Thalaron schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 05:32:
Ah... dat wist ik niet...
Na wat zoeken kom ik erachter dat het per char verschilt :X

Mjah anyway... heb nu Paragon 42... andere chars verwaarloosbaar. Voordat ik 25% MS heb via Paragon 2.0 ben ik 3 jaar verder >:)

Ik dacht dat je de volgende opties had?

Core;
Strength +5
Dexterity +5
Intelligence +5
Vitality +5

Offensive;
Attack Speed +0.20%
Critical Hit Chance +0.20%
Critical Hit Damage +1.00%
Cooldown Reduction +0.20%

Defensive;
Life +0.50%
Armor +0.50%
Resist All +5
Life Regeneration +33.0/second

Utility;
Area Damage +1.00%
Resource Cost Reduction +0.20%
Life On Hit +16.5
Gold Find +1%

Per punt max 50...

Of is dat oud?
Ik zie tenminste nergens Movement Speed??
De CORE is anders

Mainstat van char +5
Vit +5
movement speed +0.5%
+max resource van de class, deze verschilt per klasse hoeveel je per paragon point krijgt

• Thalaron
Mijn AH items lopen weer lekker :)
Zal wel aan het weekend liggen...

-LVL Req gear doet het nog altijd lekker op HC :D

Zet meestal alle -lvl 9+ gear welke leuk uitziet gewoon op AH zonder BO en met standaard vendor prijs...
1 loopt alweer richting de miljoen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 18-01-2014 14:38 ]

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik ga even mijn Wiz levelen op SC. Iemand zin om samen te levelen of elkaar te boosten?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wat zijn public games toch fucking hopeloos.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:05:
Ben van plan vanavond wat ehp/loh gear te kopen voor mijn barb zodat ik crypts kan preppen en ik met wat maten ook crypt runs kan proberen. Weet echter niet zeker of het op MP10 gaat lukken, zijn deze runs op MP7/8 ook effectief?
Voeg me vanavond even toe. Ik heb nog wel het één en ander in mijn stash zitten wat nuttig voor je kan zijn. Crypt runs zijn op elk level effectief, maar hoe hoger des te meer xp je krijgt en potentieel betere items.

Sir_Hendro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:15:
[...]
- normal
- hard
- nog iets
- nog iets anders
Ja, daar snap ik ook nog de ballen van. Hoe verhoudt dat zich tot wat we nu hebben? Vannacht eventjes met mijn barb rondgelopen op Torment I en dat was vrij gemakkelijk. In Weeping Hollow tenminste.

Jay-v schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:44:
Ik ga even mijn Wiz levelen op SC. Iemand zin om samen te levelen of elkaar te boosten?
Ik heb op het moment niet veel tijd, maar ik kan je wel een stukje boosten.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2014 15:27 ]

Verwijderd

Als je iemand tijdens LoD or D2C had verteld dat de sorc/wizard in Diablo 3 een soort tank was geworden had iedereen je uitgelachen... goede verandering dus.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net een paar heerlijke runs gedaan met Retlaw, Stingray en Flip. M''n xp ging als een trein :D

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:21:
Net een paar heerlijke runs gedaan met Retlaw, Stingray en Flip. M''n xp ging als een trein :D
Het gaat lekker met die crypt runs!
Nieuwe monk alweer op 40! Ik merk wel dat het een vrouwtje is, lig veel vaker plat :+ of zouden dat gewoon de plvls zijn die de extra vit en dex gaven op de andere monk ?!

Battle.net || Strava

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Blijkbaar is buiten Neeon niemand meer recent online geweest van mijn D3 vrienden van een jaar geleden. Ik ben wel game voor (softcore) HF runs en Crypt runs wil ik me ook wel nuttig maken met mijn WW Barb. Please add me: Phuncz#1686

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Phuncz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 08:56:
Blijkbaar is buiten Neeon niemand meer recent online geweest van mijn D3 vrienden van een jaar geleden. Ik ben wel game voor (softcore) HF runs en Crypt runs wil ik me ook wel nuttig maken met mijn WW Barb. Please add me: Phuncz#1686
Same here: WimmelSan#2814

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Hoi Allen,

Van het weekend de xbox360 versie aangeschaft.

Nu vraag ik mij af of deze wel net zo bevredigend is als de pc versie?
Geen AH zou de game leuker en beter moeten maken maar is dat in de praktijk wel zo?
Heb je mischien een keertje een dikke drop,kun je deze toch niet verkopen.(althans niet via AH)
Ik ben gewoon erg benieuwd naar jullie bevindingen.
Ik zelf ben nog steeds aan het brainstormen welke Class het gaat worden.....

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

AH is binnenkort op de PC ook verleden tijd.

Verwijderd

Een dikke drop die je niet kan equippen?

als je van elke class een character aanmaakt word drops ook wel goed gebruikt. Ik denk dat zonder AH het spel wel leuker word. Wat ik me meer af vraag is of je straks niet aan de lopende band games joined omdat je weet dat iemand wat te traden heeft :) Gold kun je ook droppen toch?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb beide. Zowel de xbox als de pc versie :). Ik heb me met de xbox versie ook prima vermaakt. Goede drops voor een andere class als waar je op dat moment mee speelt kunnen een motivatie zijn om alle 5 classes naar 60 te spelen!

Ik miste het AH niet. Vooral omdat ik regelmatig goede drops vond die bruikbaar zijn geweest.
Wat ik wel miste zijn de mensen waar je mee speelt. Van hier zijn er meestal wel mensen online waar het leuk mee spelen is. Op de xbox had ik dat minder.
jeroni1976 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:54:
Hoi Allen,

Van het weekend de xbox360 versie aangeschaft.
voeg me anders toe, waarschijnlijk heb ik nog wel wat in de stash. En aangezien ik nu alleen nog de pc versie speel gebruik ik het toch niet!

[ Voor 57% gewijzigd door retlaw op 19-01-2014 11:17 ]

Battle.net || Strava

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Bedankt alvast zal je zeker toevoegen...hoelaat ben je vanavond online kan wel wat stash uitrusting gebruiken. Kewl
retlaw schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:16:
Ik heb beide. Zowel de xbox als de pc versie :). Ik heb me met de xbox versie ook prima vermaakt. Goede drops voor een andere class als waar je op dat moment mee speelt kunnen een motivatie zijn om alle 5 classes naar 60 te spelen!

Ik miste het AH niet. Vooral omdat ik regelmatig goede drops vond die bruikbaar zijn geweest.
Wat ik wel miste zijn de mensen waar je mee speelt. Van hier zijn er meestal wel mensen online waar het leuk mee spelen is. Op de xbox had ik dat minder.

[...]

voeg me anders toe, waarschijnlijk heb ik nog wel wat in de stash. En aangezien ik nu alleen nog de pc versie speel gebruik ik het toch niet!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-12 08:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Na een hele tijd XBox toch ook de PC versie maar weer eens een schop gegeven. De XBox versie licht qua speelgemak en plezier wat voor (hoewel ik mezelf als PC-man dat haast niet uit de strot kan duwen), een controller is gewoonweg erg erg erg fijn, en het spel speelt erg goed op de TV, en op-de-bank multiplayer is natuurlijk nog beter. XBox live parties zijn goed uitgevoerd, maar ja, het is en blijft xbox. Ik heb het gevoel dat alles wat ik op XBL heb, en tevens, op de console, zichzelf beperkt tot shooters... alsof een action-RPG zoals Diablo iets "nerderigs" is waar je niks mee moet doen want straks ga je nog D&D spelen!

Op de PC heb je wat dat betreft een grotere "pool" multiplayer mensen online. Niet dat ik dat miste bij de XBox...

De reden dat ik weer terug ben gegaan naar de PC is dat ik nog even een kleine 100mln goud op moet maken voor de patch komt, en uiteraard, de patch algemeen. Ik zou GRAAG op de Xbox blijven, maar Blizzard (misschien via Activision) heeft zich voor mijn gevoel ook in de console-war gemengt: ik heb er geen vertrouwen in dat RoS voor de 360 uit gaat komen, en dat ze het uberhaupt blijven supporten... Ik heb het spel even op de PS3 gespeelt, en de symmetrische pookjes + het feit dat de controller klein is deden het gewoon niet voor mij. De PS4 zie ik daar (vooral op het eerste punt) geen verbetering in brengen, en daarnaast, om nou speciaal voor bank-diablo een PS4 te kopen zie ik ook niet zitten (voor de rest boeit het mij niet, films-met-keuzes zoals Last of Us en shooters trekken mij gewoon niet).

Ik heb dus even gekeken of ik "best of both worlds" kon krijgen, door de controller aan de PC te hangen, PC aan TV... maar helaas niet. Hoewel ik geen verschil heb gezien (behalve dat de XBox al op Loot2.0 draait en het nieuwe difficulty-systeem), vrees ik dat ze blijkbaar de PC versie toch getuned hebben: en daar herken ik me in. Ik las op de Battle.net fora van een blauwe poster dat de PC-versie zich heel erg richt op de muiscursor en stationair aanvallen, en minder op "naar je karakter kijken", terwijl de console versies zich erg richten op "naar je karakter kijken en veel mobieler zijn". En daar kan ik me WEL in herkennen. De Belial, Azmodan, Izkatu en Siegebreaker gevechten zijn gigantisch verandert, en er is een hoop met het camera werk gedaan. Dat zijn niet alleen verbeteringen om het spel "console-proof" te maken, maar al in al ook verbeteringen (siege breaker gevecht op Master-3 is echt hele andere koek, je wilt je party echt opsplitsen dan!!!, geweldig was dat op de bank met wat vrienden).

Ik zou daar graag mee door zijn gegaan als RoS een zekerheid was geweest... muis + toebo doet het niet zo lekker onderuit op een zitzak, en om nou weer na dagen werken achter een bureau te kruipen... ik haat mijn IKEA stoel.

[ Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 19-01-2014 12:04 ]

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Hey mede-tweakers,

zijn er hier mensen die nog ubers doen op MP10? We zijn hier met 2 barb's, iemand zin om wat mee te doen?

Is er nergens een lijst met mensen van hier om toe te voegen? We zijn altijd met 2, maar hoe meer, hoe beter.

Kan me altijd toevoegen op Loesjbaal#2406, speel nog vrij actief en doen ubers/crypt runs.

Grtz

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

we zoeken nog 1 man voor uber run, wie kan het en heeft zin?

• Grin
  • Laatst online: 23:03

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, weer een aantal lekkere runs gehad met Stingray, Retlaw, Petrus en Jimmorisson. Vanavond op naar de plvl 86! :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik heb nu een crit mass wizard, maar ik krijg gewoon last van m'n vingers door de hele tijd op m''n toetsen te rammen, is er iets dat ik er gewoon 3 tegelijk ingedrukt kan houden?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:27:
ik heb nu een crit mass wizard, maar ik krijg gewoon last van m'n vingers door de hele tijd op m''n toetsen te rammen, is er iets dat ik er gewoon 3 tegelijk ingedrukt kan houden?
Als je op een Windows machine speelt wel. Autohotkey !

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:27:
Zo dan, weer een aantal lekkere runs gehad met Stingray, Retlaw, Petrus en Jimmorisson. Vanavond op naar de plvl 86! :*)
Nou inderdaad! Heb alleen kunnen preppen :(.

Ben er vanavond hopelijk wel bij dan...

Battle.net || Strava

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb met net kostelijk vermaakt met wat mensen van hier, ben in 1 dag van plvl 9 tot plvl 16.9 gekomen, vanavond verder :D

Het is awesome! :P Thanks mensen!

scorpie schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:43:
Ik heb met net kostelijk vermaakt met wat mensen van hier, ben in 1 dag van plvl 9 tot plvl 16.9 gekomen, vanavond verder :D

Het is awesome! :P Thanks mensen!
Het kan nog veel sneller dan zonet. :P

Nog een tip: als je cyclone strike in je build hebt, gebruik die dan ook. Vaak! Probeer zoveel mogelijk mobs binnen bereik van de WD's te pullen. Maak je niet druk om damage doen, dat doen wij wel. :)
En blijf bij de groep. Pak alleen specifieke items op, zodat de run sneller gaat.

Ging verder prima! :)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, later gebruikte ik het ook vaker, maar het was alleen wel een 2 FPS feestje geworden bij sommige geprepte areas :P

Anyway, in de categorie advisering: Iemand nog advies voor de plvl 100 van m'n ma? (serious :P). Ik dacht een prima WW build voor haar gemaakt te hebben, maar zelfs met MP 6 lukt het nu niet.. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paula-1140/hero/1407261

Advies wordt zeer gewaardeerd, want ze solo'ed altijd, de multiplayer games gaan veel te snel (ik houd het ook maar net bij).

Ten eerste klopt die build niet. Voor een ww-barb heb je Battle Rage - Into the Fray nodig om voldoende fury te genereren. Bash - Instigation ipv Frenzy is ook handig om snel fury terug te krijgen. En ruil Revenge in voor Wrath of the Berserker. Als je je fury-huishouden goed op orde hebt, dan kan je WotB continu up houden.

Daarnaast mist je ma veel attack speed. Neem daarvoor om te beginnen eens Lacuni's en een Inna's pants. Dat geeft haar meteen ook +24% ms, wat belangrijk is voor ww barbs! Ruil ook één van de ringen in voor een Unity met chd of een Stone of Jordan met cold damage en ww crit chance. Afhankelijk van waar ze het liefst mee speelt. Haar EF heeft dex en int. Probeer die twee stats om te ruilen voor ias (11%!) en chd. En de off-hand is te traag. Daar mag best een axe of sword voor in de plaats. Probeer waar het kan trifecta's te scoren.

Voor wat betreft amu en shouders: daar zijn betere voor te craften. Voor gloves ook, maar daar zou ze ook nog IK's met meer STR voor kunnen nemen.

Check mijn barb als voorbeeld. Ook full whirlwind: http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/33320465.

Edit: je ma (wat geweldig om te typen :P) heeft geen LS! Probeer dat op je off-hand te krijgen. Hoe dichter bij de 3% des te beter. En de Brawler passive inruilen voor Bloodthirst, totdat ze genoeg dps doet om met 3% LS te kunnen overleven.

Movement speed, crit chance en attack speed. Dat is waar een ww-build om draait. Snel rennen, zoveel mogelijk tornadoes maken (want daarmee doe je het gros van de damage) en die flink laten critten om fury terug te krijgen.

Ik heb nog wel iets voor haar in stash.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 19-01-2014 19:56 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:47:
Ten eerste klopt die build niet. Voor een ww-barb heb je Battle Rage - Into the Fray nodig om voldoende fury te genereren. Bash - Instigation ipv Frenzy is ook handig om snel fury terug te krijgen. En ruil Revenge in voor Wrath of the Berserker. Als je je fury-huishouden goed op orde hebt, dan kan je WotB continu up houden.

Daarnaast mist je ma veel attack speed. Neem daarvoor om te beginnen eens Lacuni's en een Inna's pants. Dat geeft haar meteen ook +24% ms, wat belangrijk is voor ww barbs! Ruil ook één van de ringen in voor een Unity met chd of een Stone of Jordan met cold damage en ww crit chance. Afhankelijk van waar ze het liefst mee speelt. Haar EF heeft dex en int. Probeer die twee stats om te ruilen voor ias (11%!) en chd. En de off-hand is te traag. Daar mag best een axe of sword voor in de plaats. Probeer waar het kan trifecta's te scoren.

Voor wat betreft amu en shouders: daar zijn betere voor te craften. Voor gloves ook, maar daar zou ze ook nog IK's met meer STR voor kunnen nemen.

Check mijn barb als voorbeeld. Ook full whirlwind: http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/33320465.

Edit: je ma (wat geweldig om te typen :P) heeft geen LS! Probeer dat op je off-hand te krijgen. Hoe dichter bij de 3% des te beter. En de Brawler passive inruilen voor Bloodthirst, totdat ze genoeg dps doet om met 3% LS te kunnen overleven.

Movement speed, crit chance en attack speed. Dat is waar een ww-build om draait. Snel rennen, zoveel mogelijk tornadoes maken (want daarmee doe je het gros van de damage) en die flink laten critten om fury terug te krijgen.

Ik heb nog wel iets voor haar in stash.
Hier haal ik ook nog wel wat uit, na spelen vanavond moest ik toch wat dingetjes aanpassen, maar nu ben ik er meer zeker van waar ik naar moet kijken.

Ngangatar schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:43:
[...]

Hier haal ik ook nog wel wat uit, na spelen vanavond moest ik toch wat dingetjes aanpassen, maar nu ben ik er meer zeker van waar ik naar moet kijken.
Als jij whirlwind wilt doen, moet je ook het één en ander aanpassen aan je build. Ww-barb heeft altijd: Whirlwind - Hurricane, Sprint - Run like the Wind, Battle Rage - Into the Fray. Die drie bestaat geen discussie over, zijn must haves voor de ww build.

Wrath of the Berserker - Thrive on Chaos is niet verplicht, maar wel sterk aan te raden. Net zoals Weapons Master en Ruthless. Defensieve passives heb je niet nodig, op Bloodthirst na. 24% ms en whirlwind zijn je defence.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Toch nog de plvl 88 kunnen aantikken vandaag, deze week is 90 het doel!
Ik heb het idee dat het met een Ruby in je helm een stuk sneller gaat, ik heb een reserve Inna's Radiance en daar speel ik mijn crypt runs mee. Ook nu doe ik nog 1 plvl in 2 runs. :*)

Ruby is hooguit 33% extra, op de 1000+ die je toch al hebt door de party en NV. :P

Waren weer mooie runs!

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 19-01-2014 22:30 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:30:
Ruby is hooguit 33% extra, op de 1000+ die je toch al hebt door de party en NV. :P

Waren weer mooie runs!
31% van wat?
Ik heb een +31% Ruby in mijn helm; op een totaal kan dat best aantikken toch?
Het waren zeker weer mooie runs, Deadsmell, Flip en Michael bedankt! *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Grin op 19-01-2014 22:35 ]

Als je in een volle party speelt met 5 stacks NV, dan heb je meer dan 1000% bonus xp. Met een ruby haal je dan bijv. 1033% bonus xp.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Toen ik vanmiddag speelde had ik zelfs 1154% xp volgens mij.. of 1045% hmm. Nouja in 1 dag van plvl 9 naar plvl 16. I'm a happy camper :9 (Buiten het hebben van een *veel* beter in elkaar stekende build) :D

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:44:
Als je in een volle party speelt met 5 stacks NV, dan heb je meer dan 1000% bonus xp. Met een ruby haal je dan bijv. 1033% bonus xp.
Dan slaat die Ruby in een helm idd helemaal nergens op.
Blijf ik lekker met mijn Amethist/Mempo spelen!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Grin schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:05:
[...]

Dan slaat die Ruby in een helm idd helemaal nergens op.
Blijf ik lekker met mijn Amethist/Mempo spelen!
Ik was tot nu toe ook in de veronderstelling dat die Ruby meer toevoegde. Als het inderdaad maar 31% is die wordt opgeteld bovenop de MP/NV/groep bonus is dat inderdaad verwaarloosbaar...
Weer wat geleerd vandaag!

Geldt datzelfde geintje dan ook voor de HF ring? Ik lever nu namelijk 40k dps in om dat ding te equippen..

Tot slot nog even vraagje over mijn monk. Tot nu toe speel ik voornamelijk solo, maar wil me graag eens aan cryptruns, uberruns enz gaan wagen. Kan ik er als pullmonk mee weg komen dat ik een EF gebruik, of moet ik die vervangen? En zo ja, zoeken naar een vervangend wapen met zoveel mogelijk dps of een andere optie zoals een sledgefist?

[ Voor 34% gewijzigd door Nephalem op 20-01-2014 00:14 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

scorpie schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:49:
Toen ik vanmiddag speelde had ik zelfs 1154% xp volgens mij.. of 1045% hmm. Nouja in 1 dag van plvl 9 naar plvl 16. I'm a happy camper :9 (Buiten het hebben van een *veel* beter in elkaar stekende build) :D
Aardige build heb je nu. Natuurlijk moet er nog gecraft worden, daar kan je nog aardig wat DPS mee winnen. Mooie items ook trouwens (graag gedaan hoor ;) ) :*) Je kunt in ieder geval lekker meelopen met crypt runs op mp10 :o Dan ga je als een speer omhoog in paragon levels.

Battle.net tag

Verwijderd

Deadsmell schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:47:
Je kan bash ook gewoon droppen en voor een warcry als fury generation gaan. Als je snelle vingers hebt kan je met de 20 fury van warcry battle rage poppen en na de eerst hit die je krijgt van je tegenstander kan je all WW doen :). Ik gebruik op mijn WW barb eigenlijk geen fury generator op die warcry na.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 00:59 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

stingray2012 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 00:52:
[...]

Aardige build heb je nu. Natuurlijk moet er nog gecraft worden, daar kan je nog aardig wat DPS mee winnen. Mooie items ook trouwens (graag gedaan hoor ;) ) :*) Je kunt in ieder geval lekker meelopen met crypt runs op mp10 :o Dan ga je als een speer omhoog in paragon levels.
Jep jep, I know, nogmaals dank! :)

Pagina: 1 ... 51 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]