• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:48:
[...]

Zo hadden wij gisteren ook een mooi figuur in de boost, zoals je weet. ;)
Was wel leuk met die gast, maar hij had echt geen idee hoe een boost werkte. Op den duur hebben we hem naar de AH gestuurd om Cain's set te kopen en af en toe had 'ie wat aansporing nodig om bij te blijven. Je had hem beter eerst wat uitleg kunnen geven. :P
Lol dat is een vriend van mij zijn pa, die man is tegen de 60 :P
Volgens mij heeft die man 1000 uur op zijn DH staan, en op mijn advies is ie nu maar een 2e char gaan levellen.
Daarnaast speelt hij ook nog eens op een iMAC :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:50:
zijn er nog mensen die een (of meer) uber runs willen doen? ik zou graag nog kijken of ik een fatsoenlijke kan scoren (of met 1 crap stat zodat ik die later kan rerollen) zelf heb ik 10 machines
misschien later vanavond dan, add mij maar.

trouwens heeft 't zin de organen te bewaren? kan je met die dingen gelijk iLVL 70 HF ringen maken in RoS?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
desjaak909 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:33:
[...]

Ging lekker inderdaad, zal vanavond ook even zo'n prep WD in elkaar zetten, kijken hoe dat gaat
1 barb en 1 wd laten preppen = feest :9

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12 19:32
Mofkees schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
[...]

trouwens heeft 't zin de organen te bewaren? kan je met die dingen gelijk iLVL 70 HF ringen maken in RoS?
Ik hoop 't wel, al een hele week Uberruns aan 't doen, heb nu organs voor 65 ringen.... :)

Apsie's profiel

Verwijderd

Mofkees schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
[...]

misschien later vanavond dan, add mij maar.

oehhh als dat zo is :O

• Sm0k3r
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Nee, er zijn nieuwe organen en nieuwe ubers, mwah niet echt nieuw want het zijn dezelfde skins, maar ze droppen andere organen en het zijn nu 4 deuren die je kan openen ipv 3.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

retlaw schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:50:
[...]

Met dank aan stingray weer een Monk op 60! Even snel fields doorgelopen en daarbij plvl 7... Als crypt geprept was had dit plvl 10 geweest denk...
Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:58:
En ik heb in dezelfde game mijn nieuwe WD naar de 60 gebracht. Thanks Sting!

Nu snel weer verder levellen, want ik ben 25k dps verloren door weer op 0 te beginnen. :P
Graag gedaan heren ;) Blijft dat boosten ook een leuk tijdverdrijf vinden. en ja doe altijd rakkis en fields erbij. dan gaan jullie af en toe nog eens de pijp uit :+ Moet wel een beetje spannend blijven he :o

Battle.net tag

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

dx5314 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Daarnaast speelt hij ook nog eens op een iMAC :)
Dat doe ik ook hoor! :)
En volgens mij zitten hier nog meer Mac'ers. O-)
Ik hoop dat er vanavond nog wat mensen on-line zijn, weer ff wat crypt runs doen!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Protax
Grin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:35:
[...]

Ik hoop dat er vanavond nog wat mensen on-line zijn, weer ff wat crypt runs doen!
Zou er ook graag 1 willen hebben, maar niet met die standaard muis/keyboard :P

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

dx5314 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Zou er ook graag 1 willen hebben, maar niet met die standaard muis/keyboard :P
Ai.... Met een magic mouse zou ik inderdaad geen D3 willen spelen, lang leve de Logitech Performance MX!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

http://eu.battle.net/d3/e...Ramsey-2166/hero/32980585

Ik ben inmiddels ook een tijdje bezig met een Monk, nog bedankt Grin voor het helpen aan wat gear.

Vroeg me alleen af waar ik echt nog aan moet werken met mijn huidige gear, denk dat ik hiermee mp4 wel kan spelen, mp2 gaat me op dit moment te gemakkelijk af.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:58:
Hey Ret, je diablo3xp.com linkje werkt niet.
aangepast!
Grin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Ai.... Met een magic mouse zou ik inderdaad geen D3 willen spelen, lang leve de Logitech Performance MX!
lol, hier ook een fruitmand thuis. Nu nog een standaard instap model maar straks met grafische kaart en SSD!
En ook de Logitech Performance MX. Ik speel nog wel met het standaard toetsenbord. Zit er over na te denken om die ook te vervangen. Ik denk ook dat ik mezelf de D3 muis cadeau ga doen binnenkort...

Battle.net || Strava

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-12 17:28
Speedy55 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:55:

Ik ben inmiddels ook een tijdje bezig met een Monk, nog bedankt Grin voor het helpen aan wat gear.

Vroeg me alleen af waar ik echt nog aan moet werken met mijn huidige gear, denk dat ik hiermee mp4 wel kan spelen, mp2 gaat me op dit moment te gemakkelijk af.
Ik denk dat er voor een paar miljoen nog wel redelijke verbeteringen zijn aan te brengen. een amulet met crit chance bijv, eigen gauntlets craften, en aan de hand van je budget kun je misschien zelfs een EF met socket vinden.

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Speedy55 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:55:

Graag gedaan ;)
Handschoenen kunnen nog veel beter, ook in base stats (hebben we het nog niet over chc/chd).
Daarna moeten je gear zoeken met chc/chd en wapens met een socket voor een emerald.
retlaw schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:58:
[...]

lol, hier ook een fruitmand thuis. Nu nog een standaard instap model maar straks met grafische kaart en SSD!
En ook de Logitech Performance MX. Ik speel nog wel met het standaard toetsenbord. Zit er over na te denken om die ook te vervangen. Ik denk ook dat ik mezelf de D3 muis cadeau ga doen binnenkort...
Ret, jij speelt op dit moment met een Magic Mouse? Dat zou een hoop verklaren ;) :+
Een Appel toetsenbord wil prima, dat is zelfs beter dan menig ander ramplank.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Haha... Ik speel ook met een logitech Performance MX...

Battle.net || Strava

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
Speel ook op een IMac, werkt super en mini keyboard is ook heerlijk! De muis heb ik wel vervangen die is irritant!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:05:
[...]

Nee, er zijn nieuwe organen en nieuwe ubers, mwah niet echt nieuw want het zijn dezelfde skins, maar ze droppen andere organen en het zijn nu 4 deuren die je kan openen ipv 3.
maar wel met dezelfde sleutels? of is er ook een nieuw machine plan ?

Verwijderd

Infernal Machine and Hellfire Ring

New Infernal Machine and Hellfire Ring plans have made their way into the Beta. Machine plans seem to drop randomly off of the current Keywardens and the Hellfire plan is sold next to the old one in Act II

Instead of one Infernal Machine the plan now gives you 4 different ones - Infernal Machine of Gluttony, of War, of Bones and of Evil

Each of them require 4 ingredients to craft - Key of Gluttony, Key of War, Key of Bones and Key of Evil. Crafting currently costs 100 000 gold

Right now the keys drop off the regular Keywardens, but the Key of Gluttony is a bit more illusive and no one has so far found one (that we know of)

Instead of 4 there is now just 1 Hellfire Ring that the plan offers upon learning. The Hellfire Ring has 45% Experience increase and 6 random properties.

The new ring reagents needed for crafting are Leoric's Regret, Vial of Putridness, Idol of Terror, Heart of Evil

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:31
Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:48:
Zo hadden wij gisteren ook een mooi figuur in de boost, zoals je weet. ;)
Was wel leuk met die gast, maar hij had echt geen idee hoe een boost werkte. Op den duur hebben we hem naar de AH gestuurd om Cain's set te kopen en af en toe had 'ie wat aansporing nodig om bij te blijven. Je had hem beter eerst wat uitleg kunnen geven. :P
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar euh, hoe precies werkt een boost dan? :P
Hoewel ik D3 al sinds de release heb en samen met vrienden al enkele characters naar Lvl 60 gebracht heb, heb ik wel vooral casual gespeeld. Ben dus onbekend met de ongeschreven regels van een boost. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:41:
Infernal Machine and Hellfire Ring

New Infernal Machine and Hellfire Ring plans have made their way into the Beta. Machine plans seem to drop randomly off of the current Keywardens and the Hellfire plan is sold next to the old one in Act II

Instead of one Infernal Machine the plan now gives you 4 different ones - Infernal Machine of Gluttony, of War, of Bones and of Evil

Each of them require 4 ingredients to craft - Key of Gluttony, Key of War, Key of Bones and Key of Evil. Crafting currently costs 100 000 gold

Right now the keys drop off the regular Keywardens, but the Key of Gluttony is a bit more illusive and no one has so far found one (that we know of)

Instead of 4 there is now just 1 Hellfire Ring that the plan offers upon learning. The Hellfire Ring has 45% Experience increase and 6 random properties.

The new ring reagents needed for crafting are Leoric's Regret, Vial of Putridness, Idol of Terror, Heart of Evil
enig idee of je met de machines die je nog hebt (en ook de keys) wat kunt? want ik heb nu 10 machines gespaard en die zijn als ik het zo zie daarna dus waardeloos :(

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb er zelf ook nog 6, schiet lekker op.
En geen char die de runs kan doen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Haay schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:46:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar euh, hoe precies werkt een boost dan? :P
Hoewel ik D3 al sinds de release heb en samen met vrienden al enkele characters naar Lvl 60 gebracht heb, heb ik wel vooral casual gespeeld. Ben dus onbekend met de ongeschreven regels van een boost. :)
Het is simpel. Je brengt zelf je karakter naar level 15 en koopt gear met VIT, een helm met socket en boots met ms. Socket doe je een zo hoog mogelijk level ruby in. Andere handige gear is een Scrimshaw speer voor de extra ms, een Hellfire ring en een Leoric's Signet (duur), maar dat is optioneel.
Voor level 23 koop je een Cain's set: helm met ruby, pants met twee sockets en boots.
Als je dat allemaal hebt, dan zit je rond de 120% bonus xp geloof ik, maar het werkt ook prima met minder.

Als je de juiste gear hebt ga je met een level 60 speler (ik heb daarbij een voorkeur voor een archon wizard of WD) door Act III Keep Depths 2 rennen en alle monsters slopen. Zo snel mogelijk. En dat herhaal je steeds. Bij level 25 doe je Diablo en ga je verder met Keep Depths 2 in Nightmare. En weer herhalen. Bij level 50 ga je op dezelfde manier naar Hell en doe je weer hetzelfde. Andere gebieden ter variatie kunnen ook, maar dat is minder efficiënt.

Als het goed is (als je niet vertraagd wordt :P) dan zit je na ongeveer 2 uren zelf ook op level 60. Dan doe je alleen nog Diablo zodat je in Inferno kunt komen en je bent klaar.

In feite kost het je zelf weinig werk. Je hoeft alleen maar achter de booster aan te rennen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 14-01-2014 17:35 ]

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
Iemand nu online voor een Cryptrun?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:48
Grin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:35:
[...]

./wave iMac hier, blizzards games doen het altijd goed op de mac :)

Echter bestaat de kans dat ik vanaf RoS toch op de ps4 verder ga

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Haay
  • Laatst online: 17:31
Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:30:
Het is simpel. Je brengt zelf je karakter naar level 15 en koopt gear met VIT, een helm met socket en boots met ms. Socket doe je een zo hoog mogelijk level ruby in. Andere handige gear is een Scrimshaw speer voor de extra ms, een Hellfire ring en een Leoric's Signet (duur), maar dat is optioneel.
Voor level 23 koop je een Cain's set: helm met ruby, pants met twee sockets en boots.
Als je dat allemaal hebt, dan zit je rond de 120% bonus xp geloof ik, maar het werkt ook prima met minder.

Als je de juiste gear hebt ga je met een level 60 speler (ik heb daarbij een voorkeur voor een archon wizard of WD) door Act III Keep Depths 2 rennen en alle monsters slopen. Zo snel mogelijk. En dat herhaal je steeds. Bij level 25 doe je Diablo en ga je verder met Keep Depths 2 in Nightmare. En weer herhalen. Bij level 50 ga je op dezelfde manier naar Hell en doe je weer hetzelfde. Andere gebieden ter variatie kunnen ook, maar dat is minder efficiënt.

Als het goed is (als je niet vertraagd wordt :P) dan zit je na ongeveer 2 uren zelf ook op level 60. Dan doe je alleen nog Diablo zodat je in Inferno kunt komen en je bent klaar.

In feite kost het je zelf weinig werk. Je hoeft alleen maar achter de booster aan te rennen. :)
Thanks voor de uitleg. d:)b

Het heeft mij een stuk langer gekost, inclusief een lange pauze waarin ik helemaal geen D3 gespeeld heb, maar inmiddels heb ik nu een WD en een Barb op L60, en een DH en Monk op L58 en L57 respectievelijk. Dan alleen nog een Sorceress naar L60 brengen, liefst nog vóór RoS uitkomt. :P

Ik denk persoonlijk dat het met de Loot 2.0 instelling en zonder AH een stuk leuker spelen wordt.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
De AH is eigenlijk het probleem niet... Maar dat je eigenlijk niet zonder kan. Vandaag Zunimassa's boots gevonden, niet eens zo'n slechte... Alleen voor mijn barb, ook wanneer ik veel minder goede rare boots had, was dit geen upgrade...

Mijn Witch Dokter/ Wizard zijn er content mee overigens.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:14:
Lol, zeven paragon levels in één crypt run. Vijftien in drie. :)
Zoals DS hier al meldt, weer lekkere runs gehad van 19:30 tot 21:50. Flip, Deadsmell, Michael en ik, toch weer van 81 naar (op een haar na) 83. *O*

• scorpie
  • Laatst online: 16:47

scorpie

Supra Addict

Damn, mag ik een keer meedoen met die cryptruns? Ik wil ook nog wel even powerlevelen voor RoS :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
scorpie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:59:
Damn, mag ik een keer meedoen met die cryptruns? Ik wil ook nog wel even powerlevelen voor RoS :)
ja hier zelfde :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Grin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:56:
[...]

Zoals DS hier al meldt, weer lekkere runs gehad van 19:30 tot 21:50. Flip, Deadsmell, Michael en ik, toch weer van 81 naar (op een haar na) 83. *O*
ging weer lekker inderdaad, mijn net gemaakte prep WD werkt ook echt top, ben bijna immortal, met bijna 4m EHP :9~

http://www.diabloprogress.com/hero/michael-2678/Tia/28341891

Movies: letterboxd

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-12 09:40
Hey das ook vet, denk dat ik ook eens zo'n soort setje voor mijn WD ga shoppen. Handig prep setje
Haay schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:16:
[...]

Thanks voor de uitleg. d:)b

Het heeft mij een stuk langer gekost, inclusief een lange pauze waarin ik helemaal geen D3 gespeeld heb, maar inmiddels heb ik nu een WD en een Barb op L60, en een DH en Monk op L58 en L57 respectievelijk. Dan alleen nog een Sorceress naar L60 brengen, liefst nog vóór RoS uitkomt. :P

Ik denk persoonlijk dat het met de Loot 2.0 instelling en zonder AH een stuk leuker spelen wordt.
yw! Ik heb mijn eerste vijf karakters ook handmatig naar de 60 gebracht. Dat is wel zo leuk, leer je ook beter welke skills bij je passen. Boosten was bij mij meer voor de hardcore karakters en de dubbele chars voor paragon xp.

Als je eens een boost nodig hebt, dan roep je maar (geldt voor iedereen). Vind het best leuk werk. Maar ik doe er niet meer dan één of twee per week, anders wordt het vervelend. :P

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Even een stomme vraag misschien, tot nu toe heb ik ook alles zelf tot de 60 geleveld en wil dit ook voor mijn Monk en Wizard gaan doen. Maar kun je bij het boosten acts over slaan? Dus direct naar actIII springen en daarna even snel diablo killen en dan door naar de volgende moeilijkheidsgraad?

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:59:
Damn, vandaar dat je health bijna niet dropt. Goed bezig! :)
Vanochtend nog even een doombringer gekocht, wat me ruim 1m ehp extra oplevert. Heb de loh denk ik toch niet nodig, mis nu alleen het schildje van de burning axe wat wel vaak leek te proccen, dus vanavond maar even kijken wat er beter werkt

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:53:
[...]

Vanochtend nog even een doombringer gekocht, wat me ruim 1m ehp extra oplevert. Heb de loh denk ik toch niet nodig, mis nu alleen het schildje van de burning axe wat wel vaak leek te proccen, dus vanavond maar even kijken wat er beter werkt
* Grin meldt zich aan :*)
Na vandaag heb ik helaas geen tijd meer deze week, dus een paar leuke runs zouden welkom zijn

Timmetjuhs schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:52:
Even een stomme vraag misschien, tot nu toe heb ik ook alles zelf tot de 60 geleveld en wil dit ook voor mijn Monk en Wizard gaan doen. Maar kun je bij het boosten acts over slaan? Dus direct naar actIII springen en daarna even snel diablo killen en dan door naar de volgende moeilijkheidsgraad?
Ja, omdat je geboost wordt door een level 60 speler die alle chapters al vrijgespeeld heeft. Diegene is party leader en kan overal in, zolang het level van de te boosten spelers dat toestaat.

desjaak909 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Kolere, dat wordt echt een monster. Ga je voor de nr.1 ehp positie op DiabloProgress? :)

Ik ben er vanavond helaas niet. Morgen tegen middernacht pas weer. Zou 'Diablo 3 spelen' een goede reden zijn om een viertal cursussen af te zeggen? :P

• Timmetjuhs
Bedankt voor de info! Dan is dat ook weer helder :) Om eerlijk te zijn ben ik door de acts heen rennen nu alweer beu. Vrijdag eens kijken of ik wat hellfire rings kan bemachtigen. Heb nog minimaal 6 keys van elk.

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:14:

Kolere, dat wordt echt een monster. Ga je voor de nr.1 ehp positie op DiabloProgress? :)
Nu ik zo dichtbij ben lonkt het wel, maar denk dat ik er maar niet teveel moeite voor ga nemen, aangezien het me dan zowieso movement speed gaat kosten, dus denk dat ik het maar zo laat, misschien nog de Mara's in de gaten houden of er eentje komt met hoge vit/armor en hoge life%

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Timmetjuhs schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:52:
Op wat level restricties voor de moeilijkheidsgraden na, geen probleem.

Verwijderd

Mad-Matt schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Op wat level restricties voor de moeilijkheidsgraden na, geen probleem.
met als note dat je de quests die je niet gedaan hebt (op die moeilijkheids graad) later niet kan kiezen. wel kan je als je lvl 60 bent de quests die je hebt overgeslagen even snel doorlopen.
Niet dat dat een probleem is. Tenzij het voor een boost of achievement is, zal je waarschijnlijk nooit meer terug komen in Normal, Nightmare en Hell. Voor een boost kan je altijd even van karakter switchen om het juiste wp te pakken.

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:
Niet dat dat een probleem is. Tenzij het voor een boost of achievement is, zal je waarschijnlijk nooit meer terug komen in Normal, Nightmare en Hell. Voor een boost kan je altijd even van karakter switchen om het juiste wp te pakken.
of als je zoals ik dat gevoelsmatig gedaan moet hebben op alle moeilijkheids graden. hoe zinloos ook :D heb ook niet gezegd dat het een probleem was maar een note dat het zo is.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12 19:32
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:32:
[...]

met als note dat je de quests die je niet gedaan hebt (op die moeilijkheids graad) later niet kan kiezen. wel kan je als je lvl 60 bent de quests die je hebt overgeslagen even snel doorlopen.
Wat dan wl weer grappig is: Als je meteen naar Act 3 gaat om te boosten (en dit op iedere graad doet, normal, nightmare, hell...) sla je bijv. Act 2 over en kan je op inferno geen gebruik maken van de Enchantress, die zal je eerst op Act 2 moeten vrijspelen... :) :)

Apsie's profiel

• Thalaron
Zo... net in 1 game (solo) MP4 3 Uniques... 1 2 handed rommel geval... 1 Blackthorns Spurs en 1 x Fire Walkers... Die laatste 2 overigens van 1 Elite pack... liggen er ineens 2 Boots (1 groen en 1 oranje)

lol.. heb het idee dat SOLO qua items een stuk beter gaat... Bijna elke solo run wel 1-2-3 Legendary's...

En hoppa... nog een tasker & theo met AS en AR
(bijna gemist overigens... van een trashmob die van een whirlwindje doodging.. ineens een ster achter me in de map)

:)

[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 15-01-2014 17:03 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:55:
lol.. heb het idee dat SOLO qua items een stuk beter gaat... Bijna elke solo run wel 1-2-3 Legendary's...
Het zijn je hersenen die patronen zien die er niet zijn. 't is allemaal rng. :P

• Thalaron
Deadsmell schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:43:
[...]

Het zijn je hersenen die patronen zien die er niet zijn. 't is allemaal rng. :P
:/
Laat me met rust ;)

Mjah... 4 Legendary's en 1 Set item in 1 run...
Run erna niets, noppes en nog eens nada...

Achja... inmiddels toch weer PLvl 40 :)

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Iemand even zin om te helpen met ubers van Realm of Turmoil ? Dan kan ik weer een ring maken. Realm of Chaos heb ik net in me eentje gedaan maar bij deze ga ik al meteen dood aan het begin. pmania#2623
Heb de vengeful eye.

[ Voor 5% gewijzigd door Pentiummania op 15-01-2014 18:36 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09
Ik ben online voor rondje crypts :)

Ben de enige zo te zien :P

[ Voor 30% gewijzigd door RedHat op 15-01-2014 18:41 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:19
Vanavond nog wat zitten stoeien met mijn Monk, maar zit echt te klungelen...Doe volgens mij wel aardig damage voor Mp5, maar vooral grotere groepen en een elite gaan mis.
EHP is laag, maar merk dat zelfs met 1 miljoen EHP het niet echt lukt, dus ik doe iets anders verkeerd. Gear overzetten van mijn DH heeft denk ik ook niet veel zin, want dan gaat de EHP nog verder naar beneden.

setup nu is: (met een LS weapon)

http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/18284734

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Ik probeer nog een barb te lvl-en.
Evt cryptruns doe ik graag mee (indien ik on ben uiteraard).

battletag: sinkem#2353

[ Voor 25% gewijzigd door gaspit op 15-01-2014 21:38 ]

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, weer een lekkere run gehad vanavond met Retlaw, Stingray en Koetje, van 82 naar 84. Ik begin bijna te geloven dat de 100 te doen moet zijn voor RoS… :7
Henkje.doc schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:29:
Vanavond nog wat zitten stoeien met mijn Monk, maar zit echt te klungelen...Doe volgens mij wel aardig damage voor Mp5, maar vooral grotere groepen en een elite gaan mis.
EHP is laag, maar merk dat zelfs met 1 miljoen EHP het niet echt lukt, dus ik doe iets anders verkeerd. Gear overzetten van mijn DH heeft denk ik ook niet veel zin, want dan gaat de EHP nog verder naar beneden.

setup nu is: (met een LS weapon)

http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/18284734
Je mist duidelijk attack speed, iAS moet echt tegen de 40 zitten en kan eigenlijk niet hoog genoeg zijn voor een Monk. Je chc is aardig op orde maar de chd blijft achter. En je amulet mist echt main stats!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:02:

Je mist duidelijk attack speed, iAS moet echt tegen de 40 zitten en kan eigenlijk niet hoog genoeg zijn voor een Monk. Je chc is aardig op orde maar de chd blijft achter. En je amulet mist echt main stats!
Die ias mis ik ook nog helaas... Beter lage ias als fear in een party. En ik blijf gewoon craften tot ik gloves en een amu craft met ias en wat een upgrade is. Dat zal wel niet gaan gebeuren denk ik. En de andere monk is er ook 100 mee geworden :)

De runs gaan lekker! Nu nog met 2 of meer plvls per run, dat zal snel veranderen.

edit: net even snel een amu met defense stats en trifecta op AH gehaald... Morgen even testen! Kost me wel 13K dps :(. Dps op battle net is nog buffed...

[ Voor 10% gewijzigd door retlaw op 15-01-2014 23:00 ]

Battle.net || Strava

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Mijn supportmonk begint vorm te krijgen.

-3500 LoH
-800 allres
-90k Life
-2.7 aps

Tijdens grote gevechten kan ik zowel die damage mantra (ben zo slecht in die namen) alsook cs:implosion vrijwel constant spammen.
Alleen meer stun zou welkom zijn maar ik kan mijn shenlong nog niet inwisselen voor azurewrath vanwege LoH shortage. Eerst maar wat meer allres zien te krijgen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Verwijderd

Shao Kahn schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:04:
Mijn supportmonk begint vorm te krijgen.

-3500 LoH
-800 allres
-90k Life
-2.7 aps

Tijdens grote gevechten kan ik zowel die damage mantra (ben zo slecht in die namen) alsook cs:implosion vrijwel constant spammen.
Alleen meer stun zou welkom zijn maar ik kan mijn shenlong nog niet inwisselen voor azurewrath vanwege LoH shortage. Eerst maar wat meer allres zien te krijgen.
jezus hoe krijg je die stats zo hoog?
PS life steal is beter dan LOH

• desjaak909
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:17:
[...]

niet als je geen dmg doet, dan doet life steal niet zo veel
heb me Zdps monkje ook ff geupdate, nu met bonesaber en tal's armor, nog niet getest hoe het werkt maar nu wel meer dan 3as

[ Voor 19% gewijzigd door desjaak909 op 15-01-2014 23:21 ]

Pentiummania schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:23:
Iemand even zin om te helpen met ubers van Realm of Turmoil ? Dan kan ik weer een ring maken. Realm of Chaos heb ik net in me eentje gedaan maar bij deze ga ik al meteen dood aan het begin. pmania#2623
Heb de vengeful eye.
Je weet dat in je eentje ubers doen een verspilling van machines is? :)

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:17:
[...]

Als je damage ondergeschikt maakt aan defensive stats is dat niet zo moeilijk. Support monks die continue cyclone strike en exploding palm kunnen casten zijn geweldig in crypt runs. Gaat echt keihard. En ze zijn relatief goedkoop om in elkaar te zetten. :)

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-12 09:40
Heb wel de machines maar wil graag de ubers op MP10 doen voor een 100% dropkans... Qua gear doe ik MP7, MP10 overleef ik een gewone run wel maar kom ik met 110K DPS eigenlijk tekort.

Wie wil helpen met een Ubers run MP10? Ik kan wel tanken met tank gear op MP10 tot in het oneindige maar ik krijg ze dan nooit dood....

ThaFurY#2866

• Timmetjuhs
Royvveen schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:52:
Heb wel de machines maar wil graag de ubers op MP10 doen voor een 100% dropkans... Qua gear doe ik MP7, MP10 overleef ik een gewone run wel maar kom ik met 110K DPS eigenlijk tekort.

Wie wil helpen met een Ubers run MP10? Ik kan wel tanken met tank gear op MP10 tot in het oneindige maar ik krijg ze dan nooit dood....

ThaFurY#2866
Ik heb geen ervaring met de ubers en MP10 red ik ook nog niet. Ik heb wel 6 machines liggen. Vanavond na 9 uur wil ik wel mee. Maar iemand die MP10 kan is wel handig ;)

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
desjaak909 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:19:
[...]

niet als je geen dmg doet, dan doet life steal niet zo veel
heb me Zdps monkje ook ff geupdate, nu met bonesaber en tal's armor, nog niet getest hoe het werkt maar nu wel meer dan 3as
Wel 7k life minder :d
Werkt die extra aps zoveel beter dan de loh en stun van een shenglong of azurewrath of een ander wapen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• desjaak909
Shao Kahn schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Wel 7k life minder :d
Werkt die extra aps zoveel beter dan de loh en stun van een shenglong of azurewrath of een ander wapen?
zit inderdaad helaas weer onder de 100k life :'(
als ik de guide moet geloven is 3as wel lekker, en vind zelf die proc van azurewrath een beetje irritant, en met bijna 50% stun is ook niet echt nodig om de mobs ook nog te freezen, vanavond maar even testen hoe het nu gaat

Verwijderd

ik zou ook graag uber runs willen doen om de 10 machines die ik heb liggen om te zetten in hopelijk een mooie ring. ben ook benieuwd of de huidige keys en of machines omgezet gaan worden naar andere in RoS
Dat is op dit moment niet bekend, maar ik zou er niet op rekenen. Je hebt ze snel genoeg weer bij elkaar, aangezien je in adventure mode alle key wardens in één run kunt pakken.

Misschien moet ik ook weer eens een paar ringen gaan maken. Heb inmiddels 200+ Act I key liggen. :P

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Deadsmell schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:40:
Dat is op dit moment niet bekend, maar ik zou er niet op rekenen. Je hebt ze snel genoeg weer bij elkaar, aangezien je in adventure mode alle key wardens in één run kunt pakken.

Misschien moet ik ook weer eens een paar ringen gaan maken. Heb inmiddels 200+ Act I key liggen. :P
Ik heb er 22 :P Stel de droprate is 1 op 3 dan heb je zeker 600 runs gedaan. :X Holy }:O
Mijn respect heb je daar niet van hoor, maar persoonlijk zou ik dat echt niet kunnen want:
a) daar heb ik de tijd niet voor en wellicht ook niet voor over
b) 600 runs man! dat verveeld toch als de *&%@^???
c) ik zit op MP5 en dat gaat langzaaaaaaaam
d) 600 runs man! 8)7

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• ApOE
FloydRaalte schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:09:
[...]

Ik heb er 22 :P Stel de droprate is 1 op 3 dan heb je zeker 600 runs gedaan. :X Holy }:O
Mijn respect heb je daar niet van hoor, maar persoonlijk zou ik dat echt niet kunnen want:
a) daar heb ik de tijd niet voor en wellicht ook niet voor over
b) 600 runs man! dat verveeld toch als de *&%@^???
c) ik zit op MP5 en dat gaat langzaaaaaaaam
d) 600 runs man! 8)7
droprate is 100% op MP10 dus 200 runs ;)

* ik heb ook nog 22 machines dus ff op maken aan ubers lijkt me wel leuk (hint hint)

[ Voor 7% gewijzigd door ApOE op 16-01-2014 13:15 ]

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

ApOE schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:15:
[...]

droprate is 100% op MP10 dus 200 runs ;)

* ik heb ook nog 22 machines dus ff op maken aan ubers lijkt me wel leuk (hint hint)
Aahhh op zo'n fiets. Ik dacht al 600 runs.... dat is 10x meer dan ik tot nu toe heb gespeeld... dat betekend dat ik er over 10 jaar nog niet ben.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Gaat best snel hoor. 4 à 5 crypt runs op een doordeweekse avond, een stuk meer in het weekend. Dan pak je meestal de key wel. Voordat crypt runs populair werden veel field runs gedaan waarbij je er gegarandeerd eentje had. Ik doe tegenwoordig nog maar zelden ubers, dus de verzameling blijft groeien.

Maar wat ik heb verzameld is kinderspel vergeleken met wat sommige andere tweakers in hun stash hebben. :P

• scorpie
  • Laatst online: 16:47

scorpie

Supra Addict

Ik heb een Demon Hunter (pLvl 40) die MP5 aankan, en een Monk (pLvl 4) die MP 3 aankan. Wie heeft er zin om later vandaag wat runs te doen?

Ik wil buiten cryptruns om snel wat paragon levels te verzamelen ook wel ubers doen. Ik heb een stuk of 5 machines geloof ik.

:)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• desjaak909
Deadsmell schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:23:

Maar wat ik heb verzameld is kinderspel vergeleken met wat sommige andere tweakers in hun stash hebben. :P
Haha, ik pak ze meestal niet eens meer op

Ben ook wel in voor wat uber runs vanavond

[ Voor 7% gewijzigd door desjaak909 op 16-01-2014 16:23 ]

• ApOE
desjaak909 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Haha, ik pak ze meestal niet eens meer op

Ben ook wel in voor wat uber runs vanavond
Mooi ;)
uurtje of 19:30 doen?

[ Voor 4% gewijzigd door ApOE op 16-01-2014 16:27 ]

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04
Hey jongens,

Ik heb ooit voor inferno nerf veel dia gespeeld maar toen gestopt uit frustratie.

Nu met de expansion op stapel dacht ik zo ik wil wel eens terug beginnen.

Blijkt dat de gear waarmee ik toen inferno probeerde letterlijk dumpshituselesscraptothemax is....

Ik vroeg me dan ook af of iemand me enkele goeie wizzy gear tips kan geven ? en kan duiden op goeie farm spots.

Current dps 60-65k met familiar & wep buff. (ik weet het niets waart :p) lvl 60 para 6.

Naast enkele goeie tips lees ik dps en hp nummers needed zoals 400k + dps en 40k+ hp voor mp10 casual farm... Klopt dit ? en zoja hoe in FUCKS naam raak ik daar :D

Bedankt alvast voor enig advies !

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Voor MP10 Wizard is er maar 1 viable build vind ik:
CM Build.

Zoek maar eens op google op, genoeg info over te vinden! :-)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vanavond nog mensen met cryptruns?

Ik heb m'n monk veranderd (tijdelijk) in een tank monk.

1003 res all
97k life
34% block chance
45% dodge chance
66% less dmg

Met een beetje geluk ben ik MP10 proof, alleen killen gaat voor geen meter met 40k dps :P

TheDoctor#2181

[ Voor 78% gewijzigd door Mad-Matt op 16-01-2014 17:14 ]

cheiktwo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:34:
Voor MP10 Wizard is er maar 1 viable build vind ik:
CM Build.

Zoek maar eens op google op, genoeg info over te vinden! :-)
Archon ook. Mijn archon wiz doet MP10 solo met relatief gemak. Coop nog nooit serieus geprobeerd.

Verwijderd

Ik heb een kleine post gemaakt op het RoS forum op battle.net. Ben ik de enige die zoiets graag zou zien in een patch?

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/9318422007

• desjaak909
Mad-Matt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:06:

Met een beetje geluk ben ik MP10 proof, alleen killen gaat voor geen meter met 40k dps :P
zonder LoH ga je het zo niet redden, ook heb je te weinig attack speed en chc om genoeg spirit te genereren om implosion, overawe te kunnen spammen om echt nuttig te zijn voor een team

hier een guide voor de ZeroDPS monk:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9485558737

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

desjaak909 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:27:
[...]

zonder LoH ga je het zo niet redden, ook heb je te weinig attack speed en chc om genoeg spirit te genereren om implosion, overawe te kunnen spammen om echt nuttig te zijn voor een team

hier een guide voor de ZeroDPS monk:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9485558737
thanks, even induiken :)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:19
Grin schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:02:

[...]

Dank voor de tips.Inmiddels nieuw amu en gloves kunnen scoren en WKL met socket en LH.
Een paar rondjes gedaan en MP5 werkt nu wel een stukje beter, alleen elite packs met freeze en groene prut blijven lastig. Mooiste zou zijn LS, maar doe daar net te weinig DPS nog voor.

Verwijderd

Hoe is de verhouding tussen de tijd die het kosten om de crypt voor te bereiden en te clearen?

Ik heb inmiddels een aantal crypt runs gedaan. Met een EP monk clear je de crypt in no-time, terwijl het voorbereiden toch wel even tijd kost. De pret is zo voorbij :)

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

2 barbs and 2 wizs en nog krijgen we ubers the witch en king niet voor elkaar, als iemand wil joinen voeg me maar even toe dan invite ik je wel we zijn nu nevalem aan het restacken.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-12 17:28
Pentiummania schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:57:
2 barbs and 2 wizs en nog krijgen we ubers the witch en king niet voor elkaar, als iemand wil joinen voeg me maar even toe dan invite ik je wel we zijn nu nevalem aan het restacken.
welke mp?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

gok mp10, anders zijn ze nogal nutteloos bezig

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ja was MP10, uiteindelijk nog weten te doen.

Game client is btw nu aan het updaten iemand een idee wat het is RoS pre-download of pre 2.0 misschien ofzoiets ?

[ Voor 57% gewijzigd door Pentiummania op 17-01-2014 01:12 ]

Volgens mij was het een kleine fix oid op de launcher. Was zo snel klaar.

Vanavond weer een aantal mooie crypt runs gedaan met Michael, X4er0, Protax, Neooen, Koeitje en een Zweed. Van paragon 17 naar 32 gegaan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 17-01-2014 02:56 ]

Verwijderd

Het is volgens mij wel de RoS pre-load. In ieder geval datgene wat op de retail disc zal staan. Check je updates folder maar eens in je D3 dir.

• Protax
Deadsmell schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 02:44:
Volgens mij was het een kleine fix oid op de launcher. Was zo snel klaar.

Vanavond weer een aantal mooie crypt runs gedaan met Michael, X4er0, Protax, Neooen, Koeitje en een Zweed. Van paragon 17 naar 32 gegaan. :)
Ja, ze gingen weer heerlijk :)
Combi Zero monk, WD's is toch wel subliem...
Zitten jullie weleens op Teamspeak? Speelt soms toch wel wat makkelijker :)
Daar heb ik een tijd geleden een headset met mic voor gekocht, maar die kraakt en piept als een idioot. Is me nog niet gelukt om te fixen. Vandaag komt er een fatsoenlijke geluidskaart binnen, maar als dat niet werkt wordt het wellicht eerst een geaard stopcontact aanleggen.

• Protax
Deadsmell schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:19:
Daar heb ik een tijd geleden een headset met mic voor gekocht, maar die kraakt en piept als een idioot. Is me nog niet gelukt om te fixen. Vandaag komt er een fatsoenlijke geluidskaart binnen, maar als dat niet werkt wordt het wellicht eerst een geaard stopcontact aanleggen.
Ok jammer... Hopelijk fixed je geluidskaart het, is wel gezellig op TS.
Al zijn er de laatste tijd niet veel mensen online die D3 spelen :)
dx5314 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:47:
[...]

Ok jammer... Hopelijk fixed je geluidskaart het, is wel gezellig op TS.
Al zijn er de laatste tijd niet veel mensen online die D3 spelen :)
Ben er geregeld hoor maja jij moet per se pussycore spelen :P :P

Bnet pindle#2913

• Protax
porn* schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:53:
[...]

Ben er geregeld hoor maja jij moet per se pussycore spelen :P :P
Whehe, tja ieder zijn ding... Mijn HC wiz is nog steeds in tact hoor :P
Maar ik heb op dit moment behoefte aan paragon levels op softcore ;-)
Haha heb ook weinig tijd hoor op het moment, maar ben er af en toe zeker nog! Ga ook weer ietsje meer SC doen wilde nog een WD levelen :)

Bnet pindle#2913

• Sm0k3r
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:40:
[...]

Ja, ze gingen weer heerlijk :)
Combi Zero monk, WD's is toch wel subliem...
Zitten jullie weleens op Teamspeak? Speelt soms toch wel wat makkelijker :)
Ik zat de hele tijd al op TS met mijn maten, jullie kunnen gewoon joinen.

Vanavond ben ik er ook weer en gisteren ben ik ook goed omhoog gegaan, van lvl 76 naar 86 :P

Gaat rap met een barb, zit net op 50 uur, hopelijk kan ik het onder de 80 uur houden.

edit: nog 14 lvls en dan kan ik een D3 pauze houden tot maart

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 17-01-2014 12:29 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Ik heb nog een aantal items in stash om een crypt prepper mee te bouwen. Als iemand daarin interesse heeft, voeg me in de loop van de middag of avond even toe.

• Protax
Sm0k3r schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:25:
[...]

Ik zat de hele tijd al op TS met mijn maten, jullie kunnen gewoon joinen.

Vanavond ben ik er ook weer en gisteren ben ik ook goed omhoog gegaan, van lvl 76 naar 86 :P

Gaat rap met een barb, zit net op 50 uur, hopelijk kan ik het onder de 80 uur houden.

edit: nog 14 lvls en dan kan ik een D3 pauze houden tot maart
Ja, maar jij zit volgens mij op een eigen TS server toch?
Ik zit meestal op die van Vydra/Klablabla... Of op een server van een maatje van me...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voor het eerst in dit topic en een pagina of 30 zitten lezen. Mooie materie en net als in andere gaming topics op Tweakers, een prima userbase ;).

Na een tijdje Diablo 3 gespeeld te hebben ben ik ruim een jaar gestopt en anderhalve week weer begonnen. Mijn Monk was lvl 60 en nu paragorn 9, een Barb naar lvl 60 gebracht net als een wizard naar lvl 60 deze week. Heb er weer schik in en na het lezen van de posts hier word ik nieuwsgierig naar de extra mogelijkheden en zaken zoals crypt runs. vanavond thuis maar eens bekijken.

Ik zit altijd op TeamSpeak met een maatje van me met wie ik nu zo'n 15 jaar online game. Zijn er meerdere die TS gebruiken en ons eventueel willen joinen of wellicht ons uit willen nodigen bij hen? Teamspeak maakt het altijd een stuk relaxter en veel leuker.

Mijn chars zijn overigens vrij standaard qua setup meen ik en de gear is met een euro of 5 bij elkaar gehaald zodat ik vrij snel wat kon doen ipv eindeloos grinden zonder MP te kunnen gebruiken. Mijn Wizard is geleveled op MP10 waardoor ik nu zelfs nog Diablo in Hell moet doen, je loopt daarvoor echt een stuk voor op de normale lvl60 is Diablo Endboss :).

Ik vraag me nu wel af of ik mijn WD (lvl 40) en DH (lvl 12) ook nog aar 60 zal brengen of meer zal focussen op 1 char. En hebben jullie wellicht nog een bepaalde class nodig in jullie groep in een bepaalde rol welke ik evt kan vervullen wanneer ik tijd heb?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Protax
Yeeeej we kunnen nu in de closed beta nu ook torment spelen! :)
Vanavond gelijk testen hoe mijn wiz/wd zich staande houden op MP14 :P

Verwijderd

dx5314 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:41:
Yeeeej we kunnen nu in de closed beta nu ook torment spelen! :)
Vanavond gelijk testen hoe mijn wiz/wd zich staande houden op MP14 :P
Redelijk makkelijk want je hebt nog LS en je eigen level is 60... Pas als je 70 haalt wordt dat een heel ander verhaal, maar dat kan blijkbaar niet want je kunt niet hoger dan 60 levellen... Topsysteem...

• Protax
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:52:
[...]

Redelijk makkelijk want je hebt nog LS en je eigen level is 60... Pas als je 70 haalt wordt dat een heel ander verhaal, maar dat kan blijkbaar niet want je kunt niet hoger dan 60 levellen... Topsysteem...
Wapen zonder LS kopen en kijken wat er gebeurd :P
Pagina: 1 ... 50 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]