Haay schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:46:
[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar euh, hoe precies werkt een boost dan?
Hoewel ik D3 al sinds de release heb en samen met vrienden al enkele characters naar Lvl 60 gebracht heb, heb ik wel vooral casual gespeeld. Ben dus onbekend met de
ongeschreven regels van een boost.

Het is simpel. Je brengt zelf je karakter naar level 15 en koopt gear met VIT, een helm met socket en boots met ms. Socket doe je een zo hoog mogelijk level ruby in. Andere handige gear is een Scrimshaw speer voor de extra ms, een Hellfire ring en een Leoric's Signet (duur), maar dat is optioneel.
Voor level 23 koop je een Cain's set: helm met ruby, pants met twee sockets en boots.
Als je dat allemaal hebt, dan zit je rond de 120% bonus xp geloof ik, maar het werkt ook prima met minder.
Als je de juiste gear hebt ga je met een level 60 speler (ik heb daarbij een voorkeur voor een archon wizard of WD) door Act III Keep Depths 2 rennen en alle monsters slopen. Zo snel mogelijk. En dat herhaal je steeds. Bij level 25 doe je Diablo en ga je verder met Keep Depths 2 in Nightmare. En weer herhalen. Bij level 50 ga je op dezelfde manier naar Hell en doe je weer hetzelfde. Andere gebieden ter variatie kunnen ook, maar dat is minder efficiënt.
Als het goed is (als je niet vertraagd wordt

) dan zit je na ongeveer 2 uren zelf ook op level 60. Dan doe je alleen nog Diablo zodat je in Inferno kunt komen en je bent klaar.
In feite kost het je zelf weinig werk. Je hoeft alleen maar achter de booster aan te rennen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Deadsmell op 14-01-2014 17:35
]