• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:17

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, weer een paar lekker runs gehad met Deadsmell, JimMorrisson en Ellendras. Van 79 naar 81, het gaat wel een stuk langzamer na plvl 70 (damn you exponentiële XP rating)! Maar nu toch wel een mooi gouden avatar'tje voor mijn monk. Ik denk niet dat ik de 100 haal voor RoS maar 90+ moet te doen zijn.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Ik ben in drie runs van level 96 naar 97.3 gegaan, het kan snel gaan. Denk dat je het nog wel redt met runs als die van zonet. Ik ga iig nog een poging doen met een nieuwe WD. :)

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Thalaron schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:46:
Ik vroeg me af of er al mensen hier zijn die qua gear al zaken inslaan met Life Regen / Life on Hit?

Speel zelf dus hardcore en heb nu 1.5K life regen... Maar ik zie plaatjes online van mensen met 30K+ regen... In hoeverre heeft het nut om iets met life regen in te gaan slaan...?

Iemand nog tips voor mijn Monk? Ben er niet echt ervaren mee maar wilde hem voor niet al te veel een klein beetje upgraden...
Als ik her en der zie hoezeer items in RoS gaan upscalen denk ik dat het vrij nutteloos is om huidige items op te gaan potten. Momenteel ben je blij met 2-3k life regen om maar wat te noemen, maar als je op lvl 70 500k+ life hebt stelt dat uiteraard niks meer voor.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:51:
Zo dan, weer een paar lekker runs gehad met Deadsmell, JimMorrisson en Ellendras. Van 79 naar 81, het gaat wel een stuk langzamer na plvl 70 (damn you exponentiële XP rating)! Maar nu toch wel een mooi gouden avatar'tje voor mijn monk. Ik denk niet dat ik de 100 haal voor RoS maar 90+ moet te doen zijn.
Ik dacht ook dat ik dat nooit zou halen... Maar ga na de monk al weer als een speer met de WD.

http://www.diablo3xp.com/BattleTag/eu/retlaw-2411

In een paar dagen al naar de 43! En daarmee de rest van mijn chars voorbij waar veel meer tijd in zit. Op het laatst had ik twee helmen voor de monk. Eentje voor de dps en eentje met een rode gem erin tijdens de crypt! Dit scheelt voor je gevoel dan weer iets. Moet ik voor de WD ook maar weer gaan doen, gaat het nog iets rapper..

Heb een nieuwe TotD met vita voor de EHP. MP10 gaat aardig nu. Niet zo snel als bij andere tweakers hier, maar voor het gevoel niet langzamer als met de monk :).

http://d3up.com/b/1299671

Battle.net || Strava

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

netjes, ik strand toch wel op MP5/6 en dan houdt het echt wel op :/

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben gezwicht. Mijn hardcore Barb (46) kwam in nightmare act 3 nauwelijks meer vooruit en vlak voor Azmodan moest ik twee keer wegrennen en een nieuwe game maken omdat in een phasing beast pack met vampiric had die ik niet dood kreeg. Ik had zoveel voorrang gegeven aan vit, dat ik nauwelijks damage deed, waardoor ze sneller healden dan ik ze kon damagen. Als ze dan ook nog een molten of fast affix hebben, dan is die 22k health eigenlijk niet veel meer.

Ik zag het niet zitten om weer te gaan farmen voor betere items. In heel act 3 had ik eigenlijk geen enkele drop gehad waar ik wat aan hand.

Ik heb dus een reduced level weapon gekocht van de AH. Niets heel erg fancy's (ik had immers van 600.000 gold, maar toch.

Shame on me, shame on me, maar ik wil gewoon heel graag diablo doodmaken op inferno en die achievement cashen. :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
LUH-3417 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:27:

Shame on me, shame on me, maar ik wil gewoon heel graag diablo doodmaken op inferno en die achievement cashen. :)
als je een boost wilt moet je me maar even toevoegen

Movies: letterboxd

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:08:
netjes, ik strand toch wel op MP5/6 en dan houdt het echt wel op :/
welke class? want ik kwam met DH niet voorbij MP5 maar nu met monk zit ik op MP7 en dat gaat makkelijk MP8 heb ik nog te weinig DPS voor (als in kill te traag maar blijf wel leven)

paar crypt runs gedaan met grin, dead en jim gaat echt rete hard met XP maar vraag me toch af wat ze precies doen in die crypt als preppen? is het gewoon die mothers allemaal raken zodat ze zombies spugen of is er meer?

heb wat toffe wapens mogen lenen van retlaw en daar ben ik erg happy mee heb verder nog wel wat items verbeterd maar als er nog suggesties zijn graag. of als iemand iets voor me (te koop/ruil) heeft hoor ik het graag

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
desjaak909 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:37:
[...]

als je een boost wilt moet je me maar even toevoegen
Dank voor het aanbod, maar ik wil het eerst solo proberen te halen. Zodra deze barb dood is (geen kwestie van 'als' maar 'wanneer'), kan ik een boost denk wel gebruiken. Ik voeg je wel vast toe, dus. :)

Verwijderd

als ik het zo zie zit je qua life en DPS prima check mijn monk maar en daarmee doe ik solo MP7 echt met gemak sommige elites ga ik weleens dood maar kan ze allemaal wel kapot krijgen en ook redelijk vlot.

ik heb andere skill set als jij (mijne heb ik eerlijk gejat van grin) probeer dat anders eens?

http://eu.battle.net/d3/e...lendras-2772/hero/5835036

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 13:58 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hele nette Monk voor jouw plvl, ik zit zelden zonder commentaar... bij jou moet ik echt mijn best doen om tips te geven. Tips:
- CHD is je enige zwakke punt, moet omhoog, 400+, is nu 217.
- Zorg dat je attack speed boven de 40 komt, daarna 60+, je zit nu op 39. AS is erg belangrijk voor de Monk.
- Paarse gems alleen in je helm, haal deze dus uit je pants.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

als ik die gems uit m;n pants haal heb ik enorm weinig leven, is dat wel slim?

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:15:
als ik die gems uit m;n pants haal heb ik enorm weinig leven, is dat wel slim?
probeer wat andere items te krijgen met wat vit erop heb ik ook gedaan ik heb alleen paarse gem in helm en ik heb bijna 48k life das ruim 5k meer dan jij

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wat is jouw account? ben hem kwijt ;)

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:24:
wat is jouw account? ben hem kwijt ;)
Ellendras #2772

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ben nu op mp 7 bezig en het gaat idd beter dan ik dacht, stukje lef wat ik dus miste :P

En ik ga eens even legolas z''n gear vergelijken met de mijne en kijken wat ik kan veranderen

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[b]Legolas_1973 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:38:[/

paar crypt runs gedaan met grin, dead en jim gaat echt rete hard met XP maar vraag me toch af wat ze precies doen in die crypt als preppen? is het gewoon die mothers allemaal raken zodat ze zombies spugen of is er meer?

heb wat toffe wapens mogen lenen van retlaw en daar ben ik erg happy mee heb verder nog wel wat items verbeterd maar als er nog suggesties zijn graag. of als iemand iets voor me (te koop/ruil) heeft hoor ik het graag
Geen probleem, de unity heb je ook nog om zie ik! Ik ben ook goed op weg geholpen door mensen hier toen ik begon en nu kan ik een keer wat terug doen... Ik zie dat je mijn emerald een update hebt gegeven :p. Dat is nu nog eens aardig!

Battle.net || Strava

Verwijderd

retlaw schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Geen probleem, de unity heb je ook nog om zie ik! Ik ben ook goed op weg geholpen door mensen hier toen ik begon en nu kan ik een keer wat terug doen... Ik zie dat je mijn emerald een update hebt gegeven :p. Dat is nu nog eens aardig!
lol die emerald wissel ik wel om voordat je je wapen terug krijgt ghehe

Verwijderd

op mijn desktop wil ik Ubuntu gaan zetten (of Suse), omdat XP straks geen updates meer krijgt. Maar omdat ik graag Diablo3 speel, zou ik eerst willen weten of dat een beetje loopt, D3 op Linux. Iemand hier die er ervaring mee heeft?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind net een Mara amu, is die wat waard?

207 int
88 vit
87 str
86 dex
65 all res
5.5 crit chance
265 armor

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mad-Matt schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:11:
Ik vind net een Mara amu, is die wat waard?

207 int
88 vit
87 str
86 dex
65 all res
5.5 crit chance
265 armor
Zoek eens op Mara's amulet in AH en filteren op INT/VIT/ALLRES/Crit Chance

STR en DEX zijn op dat amu IMO zinloos daar het te laag is.
Ik DENK dat hij niet VEEL waard is… maar ben sowieso geen fan van Mara's (teveel stats welke je vaak niet nodig hebt).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• chr0me1
  • Laatst online: 22-12 17:12
Zou iemand me kunnen helpen met ubers op mp10?ik heb 4 infernal machines. heb een tijdje niet meer gespeeld en wil graag met een nieuwe char naar lvl60 met zon ring. Blackstar#2593

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wish i could. Heb zelf ook nog 4 machines, maar no way dat mijn char dat overleefd.

Ik wacht altijd tot X4er0 online komt en hoop dan dat hij uberruns doet :)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Kan iemand kort wat tips geven ivm mijn mage?
Ik speel al altijd een barb - mijn mage is nu een welkome afwisseling, maar ik slaag er niet in om mp1/mp2 lekker te spelen... ik ga dood in 2 klopjes en ga heel rap OOM.
Ik wil nog ongeveer max. 10e6 gold uitgeven :)

http://eu.battle.net/d3/e...deshow-2189/hero/27671564

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Check mijn wizard, het is geen topper, maar mp5 lukt zonder problemen.

http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/27636654

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

SideShow schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:00:
Kan iemand kort wat tips geven ivm mijn mage?
Ik speel al altijd een barb - mijn mage is nu een welkome afwisseling, maar ik slaag er niet in om mp1/mp2 lekker te spelen... ik ga dood in 2 klopjes en ga heel rap OOM.
Ik wil nog ongeveer max. 10e6 gold uitgeven :)

http://eu.battle.net/d3/e...deshow-2189/hero/27671564
Ik zie nog niet echt een build te voorschijn komen in jouw Wiz. Die Wiz van MadMatt is een Archon. hierbij een Triumvirate en een black weapon een must omdat je dmg gebaseerd is op extra elemental dmg. Check mijn Wiz. Ook archon.
Je zou kunnen gaan voor een CM (Freeze) Wiz. Dan zit je met een chantodo's setje goed. Een freeze Wiz is immers gebaseerd op attackspeed.

Mad: mooie build, wij zitten op dezelfde lijn zo te zien ;) Ik zou als ik jouw was alleen die Vit gem uit je chest halen en vervangen voor INT. Je lifesteal compenseert prima!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

floyd, thanks, eens proberen.
monstertjes komen toch niet echt dichtbij

Jammer dat met RoS de Archon aardig generfed wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door Mad-Matt op 12-01-2014 15:59 ]

• desjaak909
chr0me1 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:36:
Zou iemand me kunnen helpen met ubers op mp10?ik heb 4 infernal machines. heb een tijdje niet meer gespeeld en wil graag met een nieuwe char naar lvl60 met zon ring. Blackstar#2593
als je nog hulp nodig hebt moet je me maar toevoegen

Vanmiddag een paar mooie crypt runs gedaan met Stingray, xiln, Alm1991, Zopper enne...nog een Zweed. Daardoor eindelijk mijn WD op paragon 100 gekregen! In 154 uur en 22 min. :)

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/21463424

Nu snel de volgende WD naar de 60 brengen en door grinden!

Edit: battle.net update niet, maar hij zit echt op 100. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 12-01-2014 18:23 ]

• desjaak909
Deadsmell schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:04:

Daardoor eindelijk mijn WD op paragon 100 gekregen! In 154 uur en 22 min. :)
gz!, dat moet met de volgende een stuk sneller gaan met die crypt runs, blijft leuk die server lag van die mobs buiten de crypt :9~

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vanmiddag een paar mooie crypt runs gedaan met Stingray, xiln, Alm1991, Zopper enne...nog een Zweed. Daardoor eindelijk mijn WD op paragon 100 gekregen! In 154 uur en 22 min. :)

Nu snel de volgende WD naar de 60 brengen en door grinden!

Edit: battle.net update niet, maar hij zit echt op 100. ;)
Gratz! Goed bezig hoor.

Ik wil ook nog een Monk levellen, kan dan misschien mooi samen met je nieuwe WD...

[ Voor 7% gewijzigd door retlaw op 12-01-2014 20:03 ]

Battle.net || Strava

desjaak909 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:53:
[...]

gz!, dat moet met de volgende een stuk sneller gaan met die crypt runs, blijft leuk die server lag van die mobs buiten de crypt :9~
Thx! Hehe, dat is gaaf idd. Je zou een achievement moeten krijgen voor 3000 ms!

Vanmiddag was er trouwens een gast die de mobs op meerdere plekken in Fields concentreerde. Bij elke grot en bij wp een mob. Dat ging wat efficiënter dan alles op één plek, maar is wel iets minder spectaculair. :)

retlaw schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:03:
[...]

Gratz! Goed bezig hoor.

Ik wil ook nog een Monk levellen, kan dan misschien mooi samen met je nieuwe WD...
Thanks! Wat mij betreft wel, maar vanavond lukt het me niet meer. Morgen denk ik wel. Even zien of we iemand zo gek kunnen krijgen om te boosten, anders boosten we elkaar gewoon. :)

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/34496089

Nieuwe staat al klaar, en heb ook een Cain's set met Radiant Star. 2 uurtjes. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 12-01-2014 20:14 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Deadsmell schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:12:
[...]
Thanks! Wat mij betreft wel, maar vanavond lukt het me niet meer. Morgen denk ik wel. Even zien of we iemand zo gek kunnen krijgen om te boosten, anders boosten we elkaar gewoon. :)

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/34496089

Nieuwe staat al klaar, en heb ook een Cain's set met Radiant Star. 2 uurtjes. :)
Ik kan jullie wel even helpen hoor :)
Bedankt voor het aanbod, graag! :) Ik ben vanavond rond acht uur/half negen online, denk ik.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik hoop dan ook weer even in te loggen! Setje van Cain ook weer afgestoft...

Battle.net || Strava

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 10:34
op mijn desktop wil ik Ubuntu gaan zetten (of Suse), omdat XP straks geen updates meer krijgt. Maar omdat ik graag Diablo3 speel, zou ik eerst willen weten of dat een beetje loopt, D3 op Linux. Iemand hier die er ervaring mee heeft?
Het draait best aardig met wine, wel wat performance verlies (maar dat hou je toch zonder native client) en je hebt geen officiele ondersteuning vanuit blizzard (dus in theorie kan een patch roet in het eten gooien) maar het was stabiel genoeg om mee te spelen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12 09:11

Klinkt interessant, maar een simpele vraag.. hoe werken die crypt runs nou? Is daar een vaste volgorde voor o.i.d.? De crypt is er toch niet altijd?

Mijn Firewizzie

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Case schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:54:
[...]

Klinkt interessant, maar een simpele vraag.. hoe werken die crypt runs nou? Is daar een vaste volgorde voor o.i.d.? De crypt is er toch niet altijd?
In het kort, hoe ik het doe/how it should be done ;) :
  • Goede MP10 party zoeken;
  • Split up, crypt zoeken;
  • Invite wanneer je crypt gevonden hebt;
  • Festering Woods preppen (alle elites op sterven na dood), doorgaans 3 elites in FW;
  • Gelijktijdig Crypt preppen;
  • Soms ook Fields of Misery preppen, alle monsters voor de deur van de crypt parkeren;
  • Crypt prepper doet een town portal vanuit crypt lvl2;
  • Party raast door Festering Woods voor 3 NV stack;
  • Via crypt lvl2 kom je op 5NV en dan is het XP farmen; 80-130 miljoen per run.

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 13-01-2014 15:19 . Reden: Mobs != elites, FoM preppen ]

• desjaak909
Grin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:05:
[...]

• Festering Woods preppen (alle mobs op sterven na dood), doorgaans 3 mobs in FW;
  • Via crypt lvl2 kom je op 5NV en dan is het XP farmen 80-130 miljoen per run.
je vergeet nog de field prepper die alle mobs vanuit fields voor de deur van de crypt parkeerd-

Wij doen daarnaast ook nog Fields preppen, dwz. alle mobs uit Fields verzamelen voor de ingang van crypt, of verspreid over een drietal locaties (geen lag).

Beste verdeling van taken vind ik overigens twee man op crypt, eentje Fields en eentje Woods. Dan kost het het minste tijd om max xp eruit te halen, naar mijn idee.

[...]
• Festering Woods preppen (alle mobs op sterven na dood), doorgaans 3 mobs in FW;
Elites, niet mobs. ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Deadsmell op 13-01-2014 11:12 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:08:
[...]

je vergeet nog de field prepper die alle mobs vanuit fields voor de deur van de crypt parkeerd-
Idd, en vervolgens die groep slashen met een lag van 3000+ ms :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 13-01-2014 11:10 ]

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12 09:11
Zo, dat ziet er erg efficient uit inderdaad.. Eerst maar eens kijken of ik op MP10 kan overleven, lol :P

Mijn Firewizzie

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:09:
[...]

Idd, en vervolgens die groep slashen met een lag van 3000+ ms :)
Leuke afwisseling is ook Weeping Hollow. Deze is niet te preppen en te pullen zoals crypt of fields, maar je kunt wel alles even laten spugen. Levert ook nog aardig wat xp op.

Nieuwe bracers gecraft en die leveren toch weer 5K dps op! Helaas ook -4k life, maar misschien red ik het wel met een pool van 57k.

Ik lever ook health globe bonus in. Op mijn andere bracers is dat een bonus van 4K per globe. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar als de stat zo bekijkt kan dat ook een aardige life saver zijn...

http://d3up.com/b/1302531/wdw

Battle.net || Strava

• desjaak909
retlaw schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:28:
[...]

Nieuwe bracers gecraft en die leveren toch weer 5K dps op! Helaas ook -4k life, maar misschien red ik het wel met een pool van 57k.
Die zijn wel zo'n beetje max dps, maar hebben wel wat weinig EHP stats, nog even door craften dus

• Thalaron
  • Nu online
Gisteren een mooie verkoop gedaan op AH (HC)… Nieuwe boots op het oog… nog 5-6 uur te gaan… Moet zo gaan werken.. Ben benieuwd!!

Zou jammer zijn als ik overboden wordt mjah… what to do!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:38:vraag me toch af wat ze precies doen in die crypt als preppen? is het gewoon die mothers allemaal raken zodat ze zombies spugen of is er meer?
geen antwoord gehad dus mezelf eens quoten haha...

verder heb ik nog een vraag over MF en item drops

item drops: toen ik (lange tijd) gestopt was met diablo 3 was het recentelijk veranderd en had je lvl 63 drop rate in act 1 die heel laag was en die ging omhoog naar mate je hogere acts deed en pony level was gelijk aan of beter weet niet meer exact dan act 4.

MF hoe werkt MF nou echt in de praktijk? meer kans op betere items of gewoon meer drops of hogere roles?

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:55:
[...]

geen antwoord gehad dus mezelf eens quoten haha...
Je gaf eingelijk al antwoord op je vraag, het wordt tegenwoordig het meeste gedaaan met een barb die bijna geen dmg doet en die whirlwind over de moeders heen zodat die mobs gaan spugen, ze kunnen dacht ik 4x spugen
Een WD prepper maken kan ook, check daarvoor bijv dit topic: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10496440085?page=1

over MF:
How magic find works is a question we see on the forums from time to time. It’s not the most intuitive stat, but there are some places to find out more information about it that I’ll link below. To answer your question, though, Magic Find increases the chance that an item will be magical (i.e. legendary, 6-affix, 5-affix, 4-affix, etc.) when it drops, but it does not affect drop rates in any way or item stat ranges (i.e. when an item roll determines it will have 100 – 130 strength, Magic Find does not help increase the amount of Strength).

http://us.battle.net/d3/e...tems/equipment#magic-find
http://www.diablowiki.net/Magic_find

[ Voor 52% gewijzigd door desjaak909 op 13-01-2014 13:08 ]

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

[...]

• Via crypt lvl2 kom je op 5NV en dan is het XP farmen 80-130 miljoen per run.
Wat vergaren jullie ongeveer per run aan gold? Ik zit namelijk continu met een gold tekort. Per run (Act 1: Festering, leo's, crypts, weeping, fields en dan rins&repeat) hark ik een schamele miljoen bij elkaar. Echter gaan de runs bij niet erg vlot op MP5. Hoe dan ook heb ik nog nooit de 'jackpot' gehad bij een drop. Het beste was een IK helmet die ik voor 13m heb kunnen slijten. Daar koop je dan een low-end chanto setje voor en weg is je gold. Ben het flink zat om altijd maar die low-end items op de kop te moeten tikken en dan eigenlijk nog geen reet op te schieten. Loop dan ook echt tegen de casual-player-muur aan. Verder dan dit kom ik gewoon niet. :(

Loot 2.0 schiet eens op!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• desjaak909
FloydRaalte schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:13:
[...]

Wat vergaren jullie ongeveer per run aan gold?

Loot 2.0 schiet eens op!
tja, van gold op de grond moet je het niet echt hebben, het is toch echt wat geluk hebben met een drop, de kans hierop is te vergroten door efficiënt te spelen

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[...]

Wat vergaren jullie ongeveer per run aan gold? Ik zit namelijk continu met een gold tekort. Per run (Act 1: Festering, leo's, crypts, weeping, fields en dan rins&repeat) hark ik een schamele miljoen bij elkaar. Echter gaan de runs bij niet erg vlot op MP5. Hoe dan ook heb ik nog nooit de 'jackpot' gehad bij een drop. Het beste was een IK helmet die ik voor 13m heb kunnen slijten. Daar koop je dan een low-end chanto setje voor en weg is je gold. Ben het flink zat om altijd maar die low-end items op de kop te moeten tikken en dan eigenlijk nog geen reet op te schieten. Loop dan ook echt tegen de casual-player-muur aan. Verder dan dit kom ik gewoon niet. :(

Loot 2.0 schiet eens op!
tsja, ik heb ook nog nooit een goed verkoopbare drop gehad. Daarnaast zijn mijn AH skills ook niet echt top en goud is bij mij eveneens een schaars goed.

Ik heb wel eens wat goud gekocht en daarmee de monk wat aangekleed. Voor een paar euro kom je een heel eind.

De helm, boots en off-hand van mijn WD heb ik ook van de RMAH... Bij elkaar EUR 8,-. De rest is gekregen of gevonden. Wat dat betreft is de AH wel weer handig. Voor pak luiers heb je een leuk char waar je mee kunt spelen...

Battle.net || Strava

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:28
Ik heb 3 gems gekocht op de RMAH voor 1.50 euro ofzo in totaal en die voor 18 mill each verkocht, daar heb ik een leuke starter set mee kunnen kopen. Kan nu iig MP10 vrij aardig farmen. Maar ook nog nooit een goede drop gehad in al die tijd.... echt vreselijk loot systeem, gelukkig wordt het aangepakt.
Tja, het blijft RNG. Het enige dat je kunt doen is zoveel mogelijk kills maken in zo kort mogelijke tijd. En daarbij zoveel mogelijk MF van paragon levels hebben voor grotere kans op legs/extra affixes. Beter op een niveau spelen dat je snel farmt, dan traag door een hoger niveau gaan.
[...]

Loot 2.0 schiet eens op!
Op dit moment is het schier onmogelijk om nog iets te verdienen door gewoon te spelen. De kans dat er iets dropt en het ook nog verkoopt is bijna verwaarloosbaar.

Even afwachten helaas..

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Ik heb laatst voor nog geen 10 euro 250m aan gold gekocht. Voor dit geld heb ik men chars redelijk uit kunnen rusten en hierdoor is het spel een stuk speelbaarder geworden :) Ik heb nog 50m over welk ik in mijn wizard en monk kan steken zodra deze level 60 zijn. Eerst moet ik nog een hellfire ring zien te craften :P

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Loot 2.0 schiet eens op!
Gold let ik totaal niet op tijdens zo'n run. Het gaat eigenlijk alleen om de XP, het enige dat ik oppak zijn amuletten, ringen en legendaries. Ik heb altijd wel wat te biedingen lopen in het AH voor wat gold, pas als ik beneden de 500 miljoen kom wordt ik weer wat actiever in het AH, daarboven vind ik het wel prima. Upgrades kan ik niet meer vinden in het gold AH, alleen in het RMAH vind ik soms een upgrade maar dat koop ik niet gezien RoS aanstaande is. Het is uitzingen met mijn huidige dexterity gear en met RoS ga ik met intelligence classes bezig, de dexterity classes heb ik nu wel gezien. :*)

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:17:
[...]

tja, van gold op de grond moet je het niet echt hebben, het is toch echt wat geluk hebben met een drop, de kans hierop is te vergroten door efficiënt te spelen
ja wat dat betreft ben ik een echte pechvogel heb niet 1 mega goeie drop gehad paar keer items die voor 1 of 1,5 mil verkochten maar niks echt goeds.

dus ik zit ook continue zonder gold, investeer niet meer in items maar alleen in gems aangezien die items straks toch waardeloos zijn en ik prima gear heb tuurlijk kan het beter maar ik heb niet de 100+ mil gold die ik nodig heb daarvoor. en al had ik het dan nog is het zonde daar ze straks niks meer waard zijn
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:08:
[...]

ja wat dat betreft ben ik een echte pechvogel heb niet 1 mega goeie drop gehad paar keer items die voor 1 of 1,5 mil verkochten maar niks echt goeds.

dus ik zit ook continue zonder gold, investeer niet meer in items maar alleen in gems aangezien die items straks toch waardeloos zijn en ik prima gear heb tuurlijk kan het beter maar ik heb niet de 100+ mil gold die ik nodig heb daarvoor. en al had ik het dan nog is het zonde daar ze straks niks meer waard zijn
Dat valt nog best mee, aangezien je de hogere paragon levels nog niet bereikt hebt. Toen bij mij de fatsoenlijke drops begonnen was ik volgens mij de level 40 ook al gepasseerd. Ga gewoon een goede party zoeken en veel snelle runs doen. Gaat je xp met bakken vooruit en dan zullen ook de betere drops wel komen (als RNG mee zit).

Laat je tijdens runs ook niet afleiden door alle meuk die dropt, maar wees selectief. Amu's, ring altijd oppakken. Van gloves, one-handers alleen specifieke. Dan ga je een stuk sneller.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 13-01-2014 15:16 ]

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:13:
[...]

Dat valt nog best mee, aangezien je de hogere paragon levels nog niet bereikt hebt. Toen bij mij de fatsoenlijke drops begonnen was ik volgens mij de level 40 ook al gepasseerd. Ga gewoon een goede party zoeken en veel snelle runs doen. Gaat je xp met bakken vooruit en dan zullen ook de betere drops wel komen (als RNG mee zit).
mijn DH heeft paragorn 57 en mijn monk zit op 45 dus ik vind dat ik al wel wat meer had "moeten" vinden :/
Het gaat ook om snelheid. Aantal kills per uur. Dat draagt er enorm aan bij. Met een DH ga je gewoon niet erg snel op de hogere levels en je monk zal ook niet erg snel gaan als je MP10 speelt met 120k dps.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:19:
Het gaat ook om snelheid. Aantal kills per uur. Dat draagt er enorm aan bij. Met een DH ga je gewoon niet erg snel op de hogere levels en je monk zal ook niet erg snel gaan als je MP10 speelt met 120k dps.
Dat.
MP10 voor de Monk: 170K(of meer) unbuffed DPS met minimaal 2.8% LS (of gelijkwaardig LoH), 400+ all res en een 40K life pool.
MP10 voor de DH: FORGET IT! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 13-01-2014 15:30 . Reden: UNBUFFED! :-) ]

• Protax
Deadsmell schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:19:
SNELheid en efficiëntie, soms kom ik in party's en dan denk ik echt wtf zijn jullie aan het doen.
Verdiep je in informatie die beschikbaar is, en zorg dat je in een goede party terecht komt.
Hierna zal je snel grootte sprongen, en zal je meer/betere items vinden (al is de vraag wat is dit nu nog waard of uberhaupt de moeite).
Op dit moment telt vooral XP, zodat je in RoS een voordeel hebt...

Nog een tip van mijn kant, focus je voor de release van RoS op 1 MAIN char.
Verkoop al je andere gear, en gems... Dat is is straks namelijk niets meer waard!
Door het verkopen van alle overige meuk, kan je betere gear kopen voor je main char en ga je ook harder/effectiever door MP10 heen.

:)
dx5314 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:23:
[...]

SNELheid en efficiëntie, soms kom ik in party's en dan denk ik echt wtf zijn jullie aan het doen.
Juist! En dan boos worden als je de boel een beetje probeert te versnellen. Hebben ze niet genoeg tijd om alles op te pakken. :P Gelukkig kom ik de sell-roepers niet vaak meer tegen.

Verwijderd

Grin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:22:
[...]

Dat.
MP10 voor de Monk: 170K(of meer) DPS met minimaal 2.8% LS (of gelijkwaardig LoH), 400+ all res en een 40K life pool.
MP10 voor de DH: FORGET IT! :)
ik heb bijna 151,6k DPS met overawe en breath of heaven zonder follower.
5,5% life steal + 263 life per hit
50,35k life
334 res all

dat ik met DH niet hoger ging komen had ik al door daarom naar monk geswitched die had ik al op 60 en kon veel van DH gear gebruiken. ga niet nog een keer opnieuw beginnen om barb of witchdocter te levelen

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:29:
[...]

ik heb bijna 151,6k DPS met overawe en breath of heaven zonder follower.
5,5% life steal + 263 life per hit
50,35k life
334 res all
met 135k unbuffed dps en maar 334 res ga je het gewoon niet redden op mp10, dat moet gewoon richting de 180-200k dps en 500 res

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:36:
[...]

met 135k unbuffed dps en maar 334 res ga je het gewoon niet redden op mp10, dat moet gewoon richting de 180-200k dps en 500 res
dat snap ik maar ik speel dan ook op MP7 als ik solo speel en in party lukt het prima

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:31
Hallo,

Wat advies voor me Barb
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/678236
Wil opzicht meer damage gaan doen zonder vaak bij dood te gaan.
Met huidige built overleef ik MP10 zonder WoTB (als Frozen of cageis zet ik hem wel aan)

<GOT>DrOPje #2516

• desjaak909
Raoul.TLS schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:48:
Hallo,

Wat advies voor me Barb
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/678236
Wil opzicht meer damage gaan doen zonder vaak bij dood te gaan.
Met huidige built overleef ik MP10 zonder WoTB (als Frozen of cageis zet ik hem wel aan)
speel je niet in perma WoTB dan?
ik zou beginnen met het omdraaien van je wapens (voor extra chc)
een witching hour scoren en dan je armor passive veranderen voor bloodthirst of brawler.
Voor de rest heb je een beetje geluk nodig met craften:
je amu mist nog CHC
gloves craften, de 3 set bonus is het niet waard om IK's te gebruiken
op je shoulders kan nog 75-100str meer

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
Iemand die zin heeft in crypt runs, ben casual online maar als ik online ben, dan prep of ben ik opzoek naar crypt runs :D

edit: mp10

occy#2517

[ Voor 5% gewijzigd door Occy op 13-01-2014 16:25 ]

Verwijderd

Tsss, zo waar sinds afgelopen weekend weer redelijk betrouwbaar internet, dus ik denk we gaan maar weer eens met m'n HC-monkje aan de gang.

http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/18914911

De ice climbers en de depth diggers vind ik binnen 10 minuten waarna na een uurtje inna's radiance met allres valt... Allemaal huge upgrades voor hetgeen wat ik had alleen bedenk ik me dan: Wat nou als dat een half jaar geleden gevallen was:)

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:31:
Wat nou als dat een half jaar geleden gevallen was:)
dat zijn leuke drops inderdaad, maar je hebt nog steeds meer dan 2 maanden om dood te gaan :X

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:40:
[...]

dat zijn leuke drops inderdaad, maar je hebt nog steeds meer dan 2 maanden om dood te gaan :X
Lekker positief! :) Maar je hebt gelijk en mezelf kennende zal dat ook wel gebeuren... MP4 gaat voorlopig prima

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Lekker positief! :) Maar je hebt gelijk en mezelf kennende zal dat ook wel gebeuren... MP4 gaat voorlopig prima
Had de MS op die IC's nog niet eens gezien, zat alleen naar de hoge vit te kijken, dat is helemaal mazzel!
Maar je monk ziet er verder prima uit nog iets meer dmg en res en dan moet het ook wel hoger kunnen in een team met cyclone en wat WD'ers

• chr0me1
Ik zou vanavond graag wat uberruns willen doen mp6+ add me als je zin hebt Blackstar#2593
heb zelf 3 machines

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:36:
[...]

Ik red mp10 wel met 110k unbuffed dps als Monk...nouja het gaat niet snel. Heb wel 47k hp en ~750ar en 5.5% life steal.

Zag net trouwens een barb met 480k dps ofzo. Ik kijken wat hij nog meer voor chars had: 8 barbs :D. Waarvan 5 ofzo al paragon 100. Wat een held.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 17:13 ]

• desjaak909
chr0me1 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:11:
Ik zou vanavond graag wat uberruns willen doen mp6+ add me als je zin hebt Blackstar#2593
heb zelf 3 machines
Ik kan je wel even helpen op mp10 als je wilt?
Ik red mp10 wel met 110k unbuffed dps als Monk...nouja het gaat niet snel. Heb wel 47k hp en ~750ar en 5.5% life steal.
ja redden is iets anders dan effectief farmen

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:16:
[...]

[...]

Ik farm niet effectief nee :P. Ik ben in crypt runs enzo gewoon constant overawe aan het spammen :+ .

• chr0me1
desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:16:
[...]

[...]

Oke dan super! ik had je gister al toegevoegd :) zal je later pmen

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:21:
[...]

Ik farm niet effectief nee :P. Ik ben in crypt runs enzo gewoon constant overawe aan het spammen :+ .
En mobs uit mijn CoB pullen.. Lol

Ik ben ook niet de meest effectieve farmer. Al gaat het met crypt runs wel erg rap. Het gaat mij na al die uren toch nog om de fun. En die is er meestal wel, zeker in parties met mensen van hier!

Battle.net || Strava

• Thalaron
  • Nu online
desjaak909 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:40:
[...]

Doodgaan kan iedereen op hardcore ;)
Namen ze in RoS niet alle paragon punten mee... Ook van dode chars? Indien dat wel zo is maakt het niet zoveel uit daar we zowat alles in RoS toch wel vervangen. Al zijn die IC erg netjes ja... Die STR kan je ook nog eens rerollen in dex of vita!! Ik vermoed dat van mijn huidige gear mijn IC als laatste vervangen gaan worden... 12% life is, zeker wanneer je straks 250/500k life hebt... Erg veel lijkt me... Open sock erin kan evt nog een dikke diamond in!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik kan MP10 niet aan, maar kan ik eens zo'n crypt run meeliften, gewoon om te kijken hoe het gaat?

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:31:
Tsss, zo waar sinds afgelopen weekend weer redelijk betrouwbaar internet, dus ik denk we gaan maar weer eens met m'n HC-monkje aan de gang.

http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/18914911

De ice climbers en de depth diggers vind ik binnen 10 minuten waarna na een uurtje inna's radiance met allres valt... Allemaal huge upgrades voor hetgeen wat ik had alleen bedenk ik me dan: Wat nou als dat een half jaar geleden gevallen was:)
Zo hee je hebt ook wel al je opgespaarde gelukt gebruikt nu he :) Gz man!

Bnet pindle#2913

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Mad-Matt schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:18:
Ik kan MP10 niet aan, maar kan ik eens zo'n crypt run meeliften, gewoon om te kijken hoe het gaat?
Je kan ze ook op lagere MP's doen natuurlijk ;)
Gisteren nog een klein beetje op de PTR zitten spelen, leuke SC monk build gemaakt met daarin Cyclone Strike en Wave of Light, verder alles op passive spi regen en een 2H (Skorn). Werkt als een tiet, ging echt 3x zo snel door de content heen waar ik eerder regelmatig het loodje legde zelfs (met m'n crappy SC monk gear). Loop naar het midden van een scherm vol mobs - pull - 1x die bell met aoe dmg en volgende :)

Paar leuke legs gevonden maar dat waren helaas geen upgrades, miste dan toch teveel def stats. Wel van 70k damage/200k thoughness naar 85k/380 gegaan scheelde wel wat.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 13-01-2014 20:47 ]

Bnet pindle#2913

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net een filmpje gekeken over cryptruns, jezus wat vet!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
retlaw schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:37:
[...]
Wat dat betreft is de AH wel weer handig. Voor pak luiers heb je een leuk char waar je mee kunt spelen...
Het is duidelijk in welke fase van jij leven je zit :)

Net een Vigilance verkocht voor 25 miljoen.. !?!? Vond het al lachwekkend van mezelf dat ik hem er zo hoog erop gezet had maar blijkbaar word dat ding toch gebruikt. 1450 dps, 5,6 LS en socket. Op een Skorn is dat aardig maar een Vigilance?? Had geeneens mainstat.

[ Voor 32% gewijzigd door Shao Kahn op 13-01-2014 21:10 . Reden: Vigilance ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Ik heb best actief Diablo gespeeld en heb nog nooit ooit een item of gold gekocht. Gaat gewoon beetje tegen m'n principes in, niet dat ik een paar euro niet kan missen. Sterker nog netto zou het denk ik efficienter zijn, goedkoper dan een uur werk maja ;)

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 13-01-2014 21:27 ]

Bnet pindle#2913

• Thalaron
  • Nu online
Thalaron schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:05:
Gisteren een mooie verkoop gedaan op AH (HC)… Nieuwe boots op het oog… nog 5-6 uur te gaan… Moet zo gaan werken.. Ben benieuwd!!

Zou jammer zijn als ik overboden wordt mjah… what to do!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Ben overboden
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Had notabene 220Mio HC gold geboden damn :/

Ice Climbers met:
182 STR
87 VITA
80 AR
49 Fire res
12% MS
12% Life
8% cold reduction

:-(

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:27:
net een filmpje gekeken over cryptruns, jezus wat vet!
Moet je eens meedoen, dat is pas vet!

Met dank aan stingray weer een Monk op 60! Even snel fields doorgelopen en daarbij plvl 7... Als crypt geprept was had dit plvl 10 geweest denk...

Is er een snelle build voor een Monk om te preppen? Ik prep nu meestal met mijn barb en dan wisselen van char.

Battle.net || Strava

En ik heb in dezelfde game mijn nieuwe WD naar de 60 gebracht. Thanks Sting!

Nu snel weer verder levellen, want ik ben 25k dps verloren door weer op 0 te beginnen. :P

Hey Ret, je diablo3xp.com linkje werkt niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 14-01-2014 08:08 ]

retlaw schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:50:
[...]

Moet je eens meedoen, dat is pas vet!

Met dank aan stingray weer een Monk op 60! Even snel fields doorgelopen en daarbij plvl 7... Als crypt geprept was had dit plvl 10 geweest denk...

Is er een snelle build voor een Monk om te preppen? Ik prep nu meestal met mijn barb en dan wisselen van char.
Mss dat TR werkt maar denk dat barb of WD handiger is :P

Bnet pindle#2913

Crypt preppen met WD lukt me voor geen meter. Ben veel te squishy daarvoor. Barb gaat daarentegen heel lekker. Flinke bak armor, vit, resall en overal doorheen whirlwinden. Zelfs met WotB sla je geen deuk in een pakje boter als je 25k unbuffed dps doet op MP10.

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-12 13:25
Barb & TR monk zijn idd goed om mee te preppen, maar heb net een WD gemaakt en dat gaat nog harder! Voor 1.5m een setje bijeengekocht met veel LoH, AR en vit en gaat als een speer :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• Protax
Gisteravond met Michael en wat "externen" weer wat heerlijke crypt runs gedaan.
Ik ga proberen deze week mijn WD op Paragon 90 te krijgen --> 11 levels te gaan :)

• desjaak909
dx5314 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:31:
Gisteravond met Michael en wat "externen" weer wat heerlijke crypt runs gedaan.
Ik ga proberen deze week mijn WD op Paragon 90 te krijgen --> 11 levels te gaan :)
Ging lekker inderdaad, zal vanavond ook even zo'n prep WD in elkaar zetten, kijken hoe dat gaat

• Protax
desjaak909 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:33:
[...]

Ging lekker inderdaad, zal vanavond ook even zo'n prep WD in elkaar zetten, kijken hoe dat gaat
Moest trouwens lachen om die monk die gister in de public game kwam.
Die kerel liep alleen maar achter ons aan en loot op te rapen :P
Heb hem buiten dood zien gaan, geen enkele keer zien vechten :+

• desjaak909
dx5314 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:36:
[...]

haha, die wist niet wat hij meemaakte, zat volgens mij alles op te rapen wat er te rapen viel, Christmas came early this year :9

dx5314 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:36:
[...]

Zo hadden wij gisteren ook een mooi figuur in de boost, zoals je weet. ;)
Was wel leuk met die gast, maar hij had echt geen idee hoe een boost werkte. Op den duur hebben we hem naar de AH gestuurd om Cain's set te kopen en af en toe had 'ie wat aansporing nodig om bij te blijven. Je had hem beter eerst wat uitleg kunnen geven. :P

Verwijderd

zijn er nog mensen die een (of meer) uber runs willen doen? ik zou graag nog kijken of ik een fatsoenlijke kan scoren (of met 1 crap stat zodat ik die later kan rerollen) zelf heb ik 10 machines
Pagina: 1 ... 49 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]