• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Deadsmell schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:14:
Heb hem inmiddels geïnstalleerd en als ik niet gek wordt van het gekraakt gaan we vanavond even gamen met voice. :)
Ik zal ook wel ff kijken of ik mijn headset weer aan de praat krijg

Movies: letterboxd

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:21

scorpie

Supra Addict

Damnit, waarom hebben mensen meer tijd dan ik om te d3'en? Het is niet eerlijk! :(

:P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Mocht er vanavond iemand zin hebben om te boosten, ik zou graag mijn monk en wiz ook nog een keer op lvl 60 krijgen. Ik heb een cains set en hellfire ring, dus het zou redelijk vlot moeten gaan. Mijn motivatie is alleen 0,0 om weer 8 keer alle acts door te rennen.

Kaihlan#2896

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
zijn er op dit moment ook mensen online die infernal machines hebben/willen grinden? ik heb er 1, en wil graag een paar Ubers doen voor een +strength hellfire ring

Batsma#2809

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
PTR opgestart, game aangemaakt, daarna een kwartiertje aan de telefoon gezeten. Kom ik terug, zit de paardenstaart van mijn Barb opeens zó. Wut?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1dtS79P.jpg
Dat teamspeak is een beste uitvinding. Vanavond beetje met Protax en desjaak zitten lullen tijdens de crypt runs. Stukken beter dan in je eentje achter de pc. Maar man, wat leidde het in het begin af. Had geen idee waar ik mee bezig was. Sorry Sting en Flawless. :P

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Deadsmell schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:38:
Dat teamspeak is een beste uitvinding. Vanavond beetje met Protax en desjaak zitten lullen tijdens de crypt runs. Stukken beter dan in je eentje achter de pc. Maar man, wat leidde het in het begin af. Had geen idee waar ik mee bezig was. Sorry Sting en Flawless. :P
Hmm zal mijn setje ook weer eens inpluggen. Kijken of jullie tegen plat haags kunnen :o

Battle.net tag

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
Man man man, dat Paragon lvlen vond ik eerst wel hartstikke leuk alleen toen was ik per ongeluk op de diablo wiki gaan kijken. Blijkt dat de halfway point naar level 100 pas op lvl 78 ligt! Ik zit nu nog op anderhalf balkje te gaan naar lvl 84, alleen het gaat nu wel erg traag. De runs die ik telkens doe is 5 stax in Festering Woods, dan Weepy Hollow (of hoe dat eerste ding van Tristrams noordelijke uitgang ook heet) => Fields of Misery => Halls of Agony 2 => Halls of Agony 1. Elke run duurt ongeveer 40-45 minuten en voor elk lvl heb ik er nu 4 nodig.

Ik weet dat het vanaf level 90 helemaal traag zal gaan, helaas heb ik alleen niet echt goeie gear om crypts te preppen. Ik heb een 140K DPS (unbuffed) WW barb, 50K health en 600 AR. Farmen op MP8 gaat in principe redelijk snel. Ik heb echter begrepen dat als je crypts wil preppen je juist veel minder dmg moet gaan doen om te voorkomen dat je alles dood maakt. Je zou denken dat dat geen probleem moet zijn, alleen met minder damage komt ook veel minder LS terug, dus waarschijnlijk kan ik dan niet overeind blijven op MP10.

Misschien morgen met Deadsmell een paar crypt runs doen (als je zin hebt)? Geen idee of er uberhaupt plek is in je party :) Zou ik in principe Festering Woods kunnen preppen. Ik had overigens al een keer eerder een crypt run met je gedaan alleen toen had ik alle dmg numbers nog aanstaan. Dat vond m'n computer niet zo'n leuk idee :P

Overigens voor de afwisseling vandaag een dagje besteed in Dalghur Oasis, Normal, MP10. En jahoor, ik heb er eentje gevonden! Leoric's Signet ring, 27% extra exp! :D

Battle.net tag

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
stingray2012 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:29:
[...]

Hmm zal mijn setje ook weer eens inpluggen. Kijken of jullie tegen plat haags kunnen :o
Plat haags, gecombineerdmet met 2x Amsterdams en een echte Rotterdammer.
Gegarandeerd succes! :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Heb geen headset helaas... Maar zag dat er ook een teamspeak app is voor zowel ios als android. Moet je wel voor betalen, maar volgens mij koop je voor EUR 5 geen headset.
Wie heeft er ervaring met een teamspeak app?

Wil ook RoS gaan bestellen, twijfel nog tussen welke versie ik ga kopen...

Battle.net || Strava

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
dx5314 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 06:37:
[...]

En dan komt er nog een met een zuidlimburgs accent bij en is het helemaal feest.
retlaw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:16:
Heb geen headset helaas... Maar zag dat er ook een teamspeak app is voor zowel ios als android. Moet je wel voor betalen, maar volgens mij koop je voor EUR 5 geen headset.
Wie heeft er ervaring met een teamspeak app?
Had jij niet ook een Xbox? Mijn standaard Xbox headsetje werkt prima op de pc. Is mischien een nog betere oplossing.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Shao Kahn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:22:
Had jij niet ook een Xbox? Mijn standaard Xbox headsetje werkt prima op de pc. Is mischien een nog betere oplossing.
Klopt, heb ook een xbox en daar twee headsetjes bij. Maar daar zit 1 plug op, heb je er geen twee nodig? 1 voor je microfoon en 1 voor je geluid? Gaat je game geluid ook door de headset zeker?

Dank voor je tip in ieder geval!

Battle.net || Strava

• Shao Kahn
retlaw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:27:
[...]

Klopt, heb ook een xbox en daar twee headsetjes bij. Maar daar zit 1 plug op, heb je er geen twee nodig? 1 voor je microfoon en 1 voor je geluid? Gaat je game geluid ook door de headset zeker?

Dank voor je tip in ieder geval!
Ik heb dat 4 jaar geleden dus eens getest voor een ander pc-spel (Civilization 4) en heb gewoon dat plugje op de voorkant van mijn pc aangesloten. Ging er niet eens helemaal in omdat er stukje kunststof van de headset in de weg zat maar ik hoorde prima en was ook prima te verstaan.

Hoe ik het gamegeluid hoorde weet ik niet meer maar kan goed zijn dat ik dat sowieso uit had staan, dat heb ik bij Diablo ook.

DeBierVampier schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 04:12:
Man man man, dat Paragon lvlen vond ik eerst wel hartstikke leuk alleen toen was ik per ongeluk op de diablo wiki gaan kijken. Blijkt dat de halfway point naar level 100 pas op lvl 78 ligt! Ik zit nu nog op anderhalf balkje te gaan naar lvl 84, alleen het gaat nu wel erg traag. De runs die ik telkens doe is 5 stax in Festering Woods, dan Weepy Hollow (of hoe dat eerste ding van Tristrams noordelijke uitgang ook heet) => Fields of Misery => Halls of Agony 2 => Halls of Agony 1. Elke run duurt ongeveer 40-45 minuten en voor elk lvl heb ik er nu 4 nodig.

Ik weet dat het vanaf level 90 helemaal traag zal gaan, helaas heb ik alleen niet echt goeie gear om crypts te preppen. Ik heb een 140K DPS (unbuffed) WW barb, 50K health en 600 AR. Farmen op MP8 gaat in principe redelijk snel. Ik heb echter begrepen dat als je crypts wil preppen je juist veel minder dmg moet gaan doen om te voorkomen dat je alles dood maakt. Je zou denken dat dat geen probleem moet zijn, alleen met minder damage komt ook veel minder LS terug, dus waarschijnlijk kan ik dan niet overeind blijven op MP10.

Misschien morgen met Deadsmell een paar crypt runs doen (als je zin hebt)? Geen idee of er uberhaupt plek is in je party :) Zou ik in principe Festering Woods kunnen preppen. Ik had overigens al een keer eerder een crypt run met je gedaan alleen toen had ik alle dmg numbers nog aanstaan. Dat vond m'n computer niet zo'n leuk idee :P

Overigens voor de afwisseling vandaag een dagje besteed in Dalghur Oasis, Normal, MP10. En jahoor, ik heb er eentje gevonden! Leoric's Signet ring, 27% extra exp! :D
Ik ben vandaag niet online, donderdag waarschijnlijk weer. :)

Maar als jij MP8 redelijk snel kunt farmen en MP10 niet aan kunt, dan is het verstandiger om met een groepje crypt runs op MP8 te gaan doen. De laatste tijd zijn hier veel 'nieuwe' mensen opgedoken die rond jouw niveau zitten, dus een party samenstellen zou geen enkel probleem moeten zijn. Zoek iig een combinatie van mensen waarmee je alles kunt preppen, zodat niet iemand de run vertraagt.

De runs die je doet zijn niet echt effectief. Ik deed altijd stacks halen in Festering Woods/Leoric's Mansion en dan Fields clearen. Bij voorkeur Crypt en Scavenger's Den meenemen. Eventueel kan je daarna nog Weeping Hollow pakken. Als je dat herhaalt, dan ben je veel efficiënter, als je teninste op een niveau speelt waarop je snel door de mobs gaat. Maar crypt runs zijn het beste.

Overigens kan je vrij goedkoop een crypt prepper samenstellen. Ga vooral voor een zo hoog mogelijke ehp (1M minimum), eventueel nog stats die je nodig hebt voor je build en LoH. Damage moet je idd niet willen doen.

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 23:24

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

LUH-3417 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:29:
PTR opgestart, game aangemaakt, daarna een kwartiertje aan de telefoon gezeten. Kom ik terug, zit de paardenstaart van mijn Barb opeens zó. Wut?

[afbeelding]
Wind tegen gehad? :+

• Shao Kahn
LUH-3417 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:29:

[afbeelding]
..And we call this the Angler Fish Coupe.
Maak er een leeslampje aan vast? Of kan je barb niet lezen?

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede morgen,

Lekker mijn barbarian aan het levelen....
Nu adviseerde jullie mij eerder om vanaf level 15 een cains set aan te schaffen, echter heb ik daar veel te weinig gold voor heb net met moeite 100 k bij elkaar kunnen verzamelen, dus als iemand tips voor mij heeft dan lees ik die graag.

Alvast bedankt

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

jeroni1976 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:41:
Goede morgen,

Lekker mijn barbarian aan het levelen....
Nu adviseerde jullie mij eerder om vanaf level 15 een cains set aan te schaffen, echter heb ik daar veel te weinig gold voor heb net met moeite 100 k bij elkaar kunnen verzamelen, dus als iemand tips voor mij heeft dan lees ik die graag.

Alvast bedankt
add me maar ik leen je wel een caines set :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• jeroni1976
Top kan ik je nu al toevoegen?

Gr

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ben pas vanavond online

• jeroni1976
Okidoki bedankt!

• Shao Kahn
Ik kan je die cain's set nu al lenen maar je moet wel lvl 23 zijn.
Vanaf level 15 is het de bedoeling dat je een helm met socket aanschaft en een zo hoog mogelijke ruby erin stopt.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik kan met m'n plvl 18 monk met 100K dps nu MP8 vrij stabiel aan, heb nog niet hoger geprobeerd. Elites killen duurt wel even, maar het lukt wel prima. Dus ik kan wel wat crypt runs proberen met wat mensen? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• jeroni1976
Dat zou super zijn als ik die nu al lenen kan. Wat is jou inname naam? Voeg ik je gelijk toe
Shao Kahn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:15:
Ik kan je die cain's set nu al lenen maar je moet wel lvl 23 zijn.
Vanaf level 15 is het de bedoeling dat je een helm met socket aanschaft en een zo hoog mogelijke ruby erin stopt.

• Shao Kahn
jeroni1976 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:35:
Dat zou super zijn als ik die nu al lenen kan. Wat is jou inname naam? Voeg ik je gelijk toe
[...]
Staat in mijn signature, Panzerfaust#2779

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:04

Melkaz

Melkazar

Na een break van enkele maanden heb ik toch weer mijn plezier teruggevonden in Diablo 3!
Ik had al een level 60 SC Barb, DH, Wizard en Monk maar heb nu in 3 dagen tijd mijn DH van 10 naar 52 gebracht en heb er echt heel veel plezier mee!

Echter heb ik al mijn money de vorige keer al zowat opgemaakt. Kan je met de huidige economie met 20 mil~ een degelijk WD setje bouwen die Mp5 of hoger aan kan?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

MP5 moet lukken voor zoveel gold, misschien ook wel hoger. Stel jezelf een maximum bedrag voor elk item en ga daar niet overheen. Dan lukt het wel. Zuni items, wapen en mojo misschien iets meer aan uitgeven dan de rest. Shoulders en gloves craften voor weinig.

Of je kijkt even lief naar de tweakers met een goed gevulde stash en schooit voor weinig even een paar items. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsmell op 22-01-2014 12:08 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 09:04
Ik ben na een jaar ook maar weer eens D3 gaan spelen.
Mijn DH naar 60 gelevelt en wat gear gekocht met het goud dat er nog op stond. Met die MP multiplier is het wel een stuk uitdagender geworden :)
Nu eens kijken hoe inferno mij behandelt. De 1e poging was in ieder geval niks. Ik had hem nog op MP10 staan en haalde de gate van tristram niet eens :')

TheS4ndm4n#1919

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Melkaz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:58:
Na een break van enkele maanden heb ik toch weer mijn plezier teruggevonden in Diablo 3!
Ik had al een level 60 SC Barb, DH, Wizard en Monk maar heb nu in 3 dagen tijd mijn DH van 10 naar 52 gebracht en heb er echt heel veel plezier mee!

Echter heb ik al mijn money de vorige keer al zowat opgemaakt. Kan je met de huidige economie met 20 mil~ een degelijk WD setje bouwen die Mp5 of hoger aan kan?
voeg mij maar toe. Ik heb nog wel wat beginners int spul.

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

dx5314 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 06:37:
[...]

Vanavond vanaf 20:45 op de live stream dan... :)

Battle.net || Strava

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Doordat vrienden van mij weer begonnen waren zelf ook maar weer eens begonnen.
Gelijk mijn monk naar de 76k dps opgebouwd en bezig de andere classes zsm naar 60 te levellen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:04

Melkaz

Melkazar

retlaw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:58:
[...]

voeg mij maar toe. Ik heb nog wel wat beginners int spul.
Bedankt, ik zal je vanavond toevoegen! Maar ik wil niet gelijk gaan profiteren van andere spelers hier hoor. Ik heb nog een Wizard met wat entry level legendaries:

http://eu.battle.net/d3/e...elkazar-2193/hero/9980931

Ben alleen bang dat deze items allemaal iets te weinig vit geven aangezien de wiz een critical mass build was. Ik denk dat de boots en ringen minimaal over te zetten zijn en de rest zijn of Wizard only of te weinig vit?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
solique schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:48:
Doordat vrienden van mij weer begonnen waren zelf ook maar weer eens begonnen.
Gelijk mijn monk naar de 76k dpm opgebouwd en bezig de andere classes zsm naar 60 te levellen.
zie wel dat je music maniak bent, waarschijnlijk met snelle beats, waar veel bpm top is :D

maar in Diablo met DPM kom je niet echt ver, duurt wel 3 mins om een 1 white neer te krijgen in inferno MP0 :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Mofkees schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:53:
[...]

zie wel dat je music maniak bent, waarschijnlijk met snelle beats, waar veel bbm top is :D

maar in Diablo met DPM kom je niet echt ver, duurt wel 3 mins om een 1 white neer te krijgen in inferno MP0 :D
Met punk, rock, metal aan top zal het aan de bpm niet liggen.

DPS werkt beter inderdaad. :)

[ Voor 8% gewijzigd door solique op 22-01-2014 14:04 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• desjaak909
retlaw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Vanvond gaat het hem voor mij niet worden, voetbal kijken

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

desjaak909 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:54:
[...]

Vanvond gaat het hem voor mij niet worden, voetbal kijken
Lol, dat bedoel ik -> live verslag van 2 Amsterdammers en een Rotterdammer (kan ie makkelijk aan denk), met commentaar in het plat Haags. Ik zet m aan dan!

Battle.net || Strava

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sm0k3r schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Jullie hebben beide PM.

Heb je mij al eerder gehoord dan?
Mocht je de TS info hebben dan hou ik me aanbevolen. Heb zelf ook een TS server en zou het leuk vinden om wat meer mensen te spreken welke Diablo enzo spelen, teamplay is veel leuker met voice.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Protax
retlaw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Vanavond om 20:45 zit iedereen voor de TV of in het stadion naar de strijd der strijd te kijken :P

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gebruikt iedereen hier de TS van Vidra of zijn er meer in gebruik?

Battle.net || Strava

• Protax
retlaw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:52:
Gebruikt iedereen hier de TS van Vidra of zijn er meer in gebruik?
Meerdere... Meeste vindt je wel daar terug :)
Bah moet ook weer ns snel internet hebben krijg straks nog afkickverschijnselen :P
dx5314 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Vanavond om 20:45 zit iedereen voor de TV of in het stadion naar de strijd der strijd te kijken :P
Bingo vanavond? :+

Bnet pindle#2913

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

retlaw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:12:
[...]

Lol, dat bedoel ik -> live verslag van 2 Amsterdammers en een Rotterdammer (kan ie makkelijk aan denk), met commentaar in het plat Haags. Ik zet m aan dan!
Niks over Rotterdam he!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wordt je anders mad? ;)

Ik zei dat ie het als Rotterdammer waarschijnlijk wel redt tegen twee Amsterdammers. Dus...

Battle.net || Strava

• Grin
  • Laatst online: 15:03

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, toch nog ff plvl 89 aangetikt vandaag, met een beetje geluk voor het weekend plvl 90! Was weer een top run met JimMorrison, Nuwax en DonPorno(die laatste is niet van tw.net). Het regende set legendaries, in totaal 6 set legs gedropt in 3 runs…WTF (naast nog 4-5 normale legendaries)! Niet echt toppers maar mocht de pret niet drukken, zelfs een dubbele leg drop, wat een machtig geluid is dat toch *zing boing* *zing boing*.
Daar kan ik wel aan wennen! :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damnit, wil je na een dag hard werken eens een uurtje in Diablo-land rondcrossen, is er maintenance :'(

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:06:
Zo dan, toch nog ff plvl 89 aangetikt vandaag, met een beetje geluk voor het weekend plvl 90! Was weer een top run met JimMorrison, Nuwax en DonPorno(die laatste is niet van tw.net). Het regende set legendaries, in totaal 6 set legs gedropt in 3 runs…WTF (naast nog 4-5 normale legendaries)! Niet echt toppers maar mocht de pret niet drukken, zelfs een dubbele leg drop, wat een machtig geluid is dat toch *zing boing* *zing boing*.
Daar kan ik wel aan wennen! :*)
Goed bezig! Ik heb gisteren ook een jubileum gehaald -> plvl 50 met Monk 2.
Ik heb geloof ik maar 1 leg geloot gisteren. Koeitje had er al 6 op crypt level twee geloof ik :o Soms ook een topaz in je helm gestopt?!

Battle.net || Strava

Topaz/MF beïnvloed dropkans niet. :P

Zes op level 2 is een goed begin! Dat aantal heb ik af en toe ik een gehele run, maar het is meer uitzondering dan regel.
Nee, beïnvloed alleen of een drop een legendary/rare/etc. is en het aantal affixes dat erop komt.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

kan mij iemand boosten in hardcore ? ik wil graag een char nog maken voordat reaper uit gaat komen.
en heeft er nog iemand gear liggen die ik aan kan doen als ik lvl 60 ben en voor welke char :)

[ Voor 32% gewijzigd door cybergi op 23-01-2014 10:44 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik ben ook pas begonnen met m'n eerste HC char, een barb. Zin om samen te (power) levelen? (Dan hebben we wel iemand anders nodig uiteraard die ons kan boosten :P)

• desjaak909
scorpie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:26:
Ik ben ook pas begonnen met m'n eerste HC char, een barb. Zin om samen te (power) levelen? (Dan hebben we wel iemand anders nodig uiteraard die ons kan boosten :P)
Ik wil jullie wel boosten vanavond

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, daar is mijn achilleshiel weer.. vanavond heb ik helaas geen tijd :)

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

zo, na 1,5 jaar gestopt te zijn, word as we speak, diablo3 geïnstalleerd.

ik ben van plan om helemaal opnieuw te beginnen en niet te starten met de char die ik nog had,
ik geloof een wiz.

ben van plan om met een monk te gaan spelen.

hebben mensen tips voor een monk? en algemene tips om er een beetje doorheen te komen?
Deadsmell schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:07:
Nee, beïnvloed alleen of een drop een legendary/rare/etc. is en het aantal affixes dat erop komt.
Ehm.. je zegt hetzelfde. Grotere kans dat iets een legendary is, is dus een grotere kans op legendaries..

Maar goed, mag toch wel aannemen dat we anno 2014 weten hoe MF in D3 werkt... Die discussie is al tot in den treure gevoerd..

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 23-01-2014 12:53 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

WishmasterNL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:39:
zo, na 1,5 jaar gestopt te zijn, word as we speak, diablo3 geïnstalleerd.

ik ben van plan om helemaal opnieuw te beginnen en niet te starten met de char die ik nog had,
ik geloof een wiz.

ben van plan om met een monk te gaan spelen.

hebben mensen tips voor een monk? en algemene tips om er een beetje doorheen te komen?
Eerst wennen aan de Monk class tot lvl15, daarna een Cain's set voor XP. En bij lvl60 kan je hier weer vragen wat je dan moet gaan doen. Dan kunnen we je echt advies geven over je build icm je gear. Zie mijn signature voor inspiratie/zoiets zou het uiteindelijk kunnen worden.

Verwijderd

Retlaw, die Witching Hour die ik gisteren vond was dex/vita. Jammer genoeg poison res. Als iemand een witching hour heft met ~73 dex ~34 vita 8as ~46chd maar dan met ~43 physical resist ipv poison: wil je ruilen :D?

Verwijderd

cybergi schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:43:
kan mij iemand boosten in hardcore ? ik wil graag een char nog maken voordat reaper uit gaat komen.
en heeft er nog iemand gear liggen die ik aan kan doen als ik lvl 60 ben en voor welke char :)
Als Michael niet online is kan ik ook wel boosten, voeg me maar toe. Ben wel pas later in de avond online.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Grin schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:14:
[...]

Eerst wennen aan de Monk class tot lvl15, daarna een Cain's set voor XP. En bij lvl60 kan je hier weer vragen wat je dan moet gaan doen. Dan kunnen we je echt advies geven over je build icm je gear. Zie mijn signature voor inspiratie/zoiets zou het uiteindelijk kunnen worden.
Zal zeker eerst moeten wennen aan de class zelf.

ik zie dat jij 2 1-handers gebruikt.
wat is raadzaam? zoals jij 2 1-handers of een 1-hand met een shield of iets in die richting?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

WishmasterNL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Zal zeker eerst moeten wennen aan de class zelf.

ik zie dat jij 2 1-handers gebruikt.
wat is raadzaam? zoals jij 2 1-handers of een 1-hand met een shield of iets in die richting?
Tot lvl45 heb ik met een schild gespeeld, daarna ging ik over naar twee one-hands. Eigenlijk is het tot lvl60 allemaal wel prima, whatever works is prima. Als je gevonden/goedkoop aan 2 goede one-hands kan komen is dat natuurlijk het beste.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:16:
Retlaw, die Witching Hour die ik gisteren vond was dex/vita. Jammer genoeg poison res. Als iemand een witching hour heft met ~73 dex ~34 vita 8as ~46chd maar dan met ~43 physical resist ipv poison: wil je ruilen :D?
Jammer... Kijk ff naar de WH op mijn DH, of je daar wat aan hebt!

Battle.net || Strava

• Protax
Fijn!

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11307560839?page=3

Het lijkt er dus op dat we straks 6x sneller Paragon levels kunnen grinden... Het levellen van meerdere P100 heeft dus ook weinig nut :(

Verwijderd

retlaw schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:52:
[...]

Jammer... Kijk ff naar de WH op mijn DH, of je daar wat aan hebt!
Die ziet er wel aardig uit. Vanavond even kijken wat het dps verschil is?

Verwijderd

dx5314 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:53:
Fijn!

Het lijkt er dus op dat we straks 6x sneller Paragon levels kunnen grinden... Het levellen van meerdere P100 heeft dus ook weinig nut :(
Zal bij mij niet zo heel veel uitmaken omdat ik nu ook niet actief bezig ben met Paragonlevels. Maar als je nu meerdere Paragon 100's hebt dan kun je in RoS natuurlijk al wel veel punten in spul als movementspeed steken of in all res.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

dx5314 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:53:
Fijn!

Beetje kort door de bocht :+. De meeste gear waar je uren/dagen/weken voor gewerkt hebt is ook waardeloos als je straks level 70 bent. Dat betekent dan toch ook niet dat je voor "niets" gespeeld hebt? Ik neem aan dat je speelt voor je plezier.
Nog sneller levellen vind ik echt geen goed plan. De snelheid waarmee je er nu doorheen gaat ligt al gigantisch hoog: ik heb nog maar iets van 15 uur in mijn paragon 63 WD gestoken. Waar is de uitdaging als je binnen een half jaar al op p1000 kunt zitten?

Ik zie in die thread ook weer iemand zeuren over oneerlijke voordelen voor mensen die met meerdere P100 karakters RoS in gaan. Dat vind ik zo'n vreselijke kul, alsof ook maar iemand daar last van heeft. Het is geen competitie, je speelt voor jezelf.

Verwijderd

Level 99 in D2/LoD was tenminste nog hard werken. Level 100 paragon is op dit moment echt peanuts vergelijken met wat je in D2/LoD moest doen.

Verwijderd

Het is maar de vraag of je straks snel door de paragonlevels gaat nu je straks geen gear meer kunt kopen, je moet het allemaal zelf maken en vinden. En de trucjes zoals met de WW barbs wordt ook een stuk lastiger.

Ben nu met een WD op HC bezig en tot nu toe is het prima te doen. Ik zou willen dat ik met SC ook dergelijke gear vond. daar was het zonder AH niet te doen en nu gaat het redelijk simpel.
Je kunt straks nog prima gear kopen, alleen niet meer via AH. De handel verschuift en wordt minder toegankelijk, maar stopt niet. En de prijzen voor quality gear zullen ook wel dalen, als er meer goed spul gaat droppen.

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:27:
Level 99 in D2/LoD was tenminste nog hard werken. Level 100 paragon is op dit moment echt peanuts vergelijken met wat je in D2/LoD moest doen.
Daar kwam ook nog bij dat met doodgaan ook een deel van je exp verdween.
In d3 is dat alleen durability van je gear.
In hardcore verdwijnt je xp ook als je dood gaat. :P Alleen straks je paragon xp niet meer.

Verwijderd

gaspit schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:29:
[...]

Daar kwam ook nog bij dat met doodgaan ook een deel van je exp verdween.
In d3 is dat alleen durability van je gear.
Ook dat. Heb nog geen p100 in D3 hoor, maar ben al wel met meerdere chars over de helft. Als ik al die tijd in 1 char had gestoken was ik p100 geweest. In D2/LoD heeft het mij maanden gekost om lvl 99 te worden ;( .

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Deadsmell schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:25:
Nog sneller levellen vind ik echt geen goed plan. De snelheid waarmee je er nu doorheen gaat ligt al gigantisch hoog: ik heb nog maar iets van 15 uur in mijn paragon 63 WD gestoken. Waar is de uitdaging als je binnen een half jaar al op p1000 kunt zitten?

Ik zie in die thread ook weer iemand zeuren over oneerlijke voordelen voor mensen die met meerdere P100 karakters RoS in gaan. Dat vind ik zo'n vreselijke kul, alsof ook maar iemand daar last van heeft. Het is geen competitie, je speelt voor jezelf.
15 uur damn. 2 uur voor de boost en dan 13 voor P63. Respect.

Dit is natuurlijk enkel mogelijk door het doen van crypt runs. Ik weet niet of deze runs in RoS nog steeds mogelijk zijn (en zo veel exp opleveren), maar het zou me niet verbazen als dit aangepakt wordt.

Verwijderd

Ben links en rechts wat keys/DE's aan het farmen. De xp komt straks wel met RoS, moet voornamelijk nog plezier in het spelletje hebben :)

• Protax
Jay-v schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:34:
[...]

Dit is natuurlijk enkel mogelijk door het doen van crypt runs. Ik weet niet of deze runs in RoS nog steeds mogelijk zijn (en zo veel exp opleveren), maar het zou me niet verbazen als dit aangepakt wordt.
Nee, monster density gaat terug naar hoe het vroeger was...
Jay-v schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:34:
[...]

Ik hoorde berichten dat de monster density weer back to normal gaat in RoS dus dan gaat iig het fields preppen weg vallen, maar dan zou je Fields of Slaughter in deze run kunnen pakken ofzo. En als de xp per kill flink omhoog gaat, dan zijn anbdere leuke runs denkbaar. Qua xp dan, want het is m.i. juist de hoge monster density die het zo leuk maakt.

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

dx5314 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Nee, monster density gaat terug naar hoe het vroeger was...
Dat betekent dus dat je meer XP krijgt per kill maar je zal waarschijnlijk net zo snel levelen als nu omdat Cryptruns niet mogelijk zijn. Daarnaast heb je met de huidige XP 45 P100 Chars nodig om RoS P800 te worden.

• Protax
Jay-v schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Dat betekent dus dat je meer XP krijgt per kill maar je zal waarschijnlijk net zo snel levelen als nu omdat Cryptruns niet mogelijk zijn. Daarnaast heb je met de huidige XP 45 P100 Chars nodig om RoS P800 te worden.
En dan dit, daar word ik ook niet vrolijk van:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11396169574

65% kans om een complete set bij elkaar te farmen in 1000 uur...
Dat is nog minder kans dan nu!

Edit:
Tenminste, zo lijkt het. Ik weet dat zijn rekensommetje niet heel realistisch is en uitgaat van een bepaalde situatie, maar ik heb in 1000 uur al meerdere complete sets gevonden. Denk dat het in de praktijk wel mee zal vallen.

[ Voor 88% gewijzigd door Deadsmell op 23-01-2014 14:56 ]

Verwijderd

De rekensom is wel realistisch, het gaat uit van het vinden van 1 specifieke set.

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:29:
Je kunt straks nog prima gear kopen, alleen niet meer via AH. De handel verschuift en wordt minder toegankelijk, maar stopt niet. En de prijzen voor quality gear zullen ook wel dalen, als er meer goed spul gaat droppen.
Maar het echt goede spul wordt allemaal BoA, het zal dan toch moeilijker worden dan nu met het AH.

• Protax
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:05:
[...]

Maar het echt goede spul wordt allemaal BoA, het zal dan toch moeilijker worden dan nu met het AH.
Daarnaast kan je straks NIETS meer traden... Dus even iemand van wat gear voorzien zit er straks niet meer in :(

Verwijderd

dx5314 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Daarnaast kan je straks NIETS meer traden... Dus even iemand van wat gear voorzien zit er straks niet meer in :(
Maar wat ik op het PTR gezien heb is dat het wel makkelijker is geworden om fatsoenlijke gear te maken. Als ik nu iets voor mijn barb maak mag ik blij zijn als ik binnen 10 pogingen iets bruikbaars heb met str er op. In RoS zou dat allemaal beter moeten gaan. Op het PTR had ik elke keer meteen goede gear als ik aan het craften was.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik mis de publieke game opzet zoals in D2, dat was makkelijk voor traden, lvlen etc

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
hoe zit het met de nieuwe paragon levels ? ik heb de ptr gespeeld en daar had ik ineens op beide characters paragon level 27 terwijl mijn hoogste 11 is ofzo ...

thurantjee#2531 GoT clan member

• Protax
thuran schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:17:
hoe zit het met de nieuwe paragon levels ? ik heb de ptr gespeeld en daar had ik ineens op beide characters paragon level 27 terwijl mijn hoogste 11 is ofzo ...
Je deelt als je Paragon levels over al je chars.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vanavond nog mensen die crypt runs gaan doen? Mijn afspraak is vervallen, dus kan een heerlijk D3 avondje inplannen :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qXxi3gwE2nz5fP8CMjHzjWuY/full.png
Ik heb deze gloves liggen, maar verlies er veel hp mee en stack phys res op mijn monk. Toevallig iemand die er wel wat aan heeft? Iemand iets met vergelijkbare stats (qua dex/chc/chd) maar dan met wat vita en of AR of Phys res (hoeft niet zoveel te zijn als deze geeft).

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:30:
[afbeelding]
Ik heb deze gloves liggen, maar verlies er veel hp mee en stack phys res op mijn monk. Toevallig iemand die er wel wat aan heeft? Iemand iets met vergelijkbare stats (qua dex/chc/chd) maar dan met wat vita en of AR of Phys res (hoeft niet zoveel te zijn als deze geeft).
Misschien ik wel, ben over uurtje online kunnen we ook gelijk de WH testen

Battle.net || Strava

Verwijderd

Welke follower gebruiken jullie in HC?
Ik gebruik een scoundrel bij mijn WD maar lees op diverse fora dat je toch het beste een templar kunt gebruiken in HC vanwege het tanken.
Ik gebruik templar. Templar kan je leven redden als je in een gevaarlijke situatie komt.

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Templar ook. Zit nog in Hell, dus zijn healing is handig. Maar, los daarvan, kan hij volgens mij de meeste klappen vangen van allemaal en is het dus prettig als je iemand anders hebt die getarget wordt naast jezelf. Zijn charge-stun attack is ook wel handig. Alleen jammer dat hij die vooral gebruikt op van die non-vijanden zoals die kleine wormen in de caves van act 2...

Verwijderd

Bedankt. Zal de templar weer eens van stal halen, gebruik die nooit in SC maar voor HC wellicht de beste keuze.
In een avondje de WD van 63 naar 65 gebracht en de barb van 14 naar 27. Met slechts twee crypt runs en een paar mogelijk efficiëntere runs.

Edit:
Heb btw de issues met mijn headset 'opgelost'. Geen machinegun meer over de lijn. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Deadsmell op 24-01-2014 01:34 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Care to share about die mogelijk efficientere runs? Ben erg benieuwd naar hoe je nog sneller kan levelen :)

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Even een praktische vraag, wat is de maximale movement speed bonus die je kan hebben? Even Shrines/skills niet meegerekend? Want ik heb boots en broek die beiden +13% movesped geven, maar als dat ruim over de cap zit, heeft dat natuurlijk niet veel zin.

-

Verwijderd

Zover ik weet ligt de cap op 25% dus met 26% zit je er maar net overheen.
Wel lekker, 25% MS.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:14:
In een avondje de WD van 63 naar 65 gebracht en de barb van 14 naar 27. Met slechts twee crypt runs en een paar mogelijk efficiëntere runs.

Edit:
Heb btw de issues met mijn headset 'opgelost'. Geen machinegun meer over de lijn. :)
Dat is wel uber efficiënt! Bedoel je met twee runs 1 met wd en 1 met barb of twee met beide?!
Ik zit denk ik zo rond de 90m xp per run. Zal volgende keer eens meten.

Battle.net || Strava

• Protax
Deadsmell schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:14:

Edit:
Nice, wat was het nou?
Ging gister trouwens echt extreem hard, en dat zonder te preppen.
Ben er vanavond weer, hoop dat we in hetzelfde tempo verder gaan :P
Pagina: 1 ... 53 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]