Ik heb een PS3 en een Xbox, al valt die Xbox bijna uit elkaar...
Verwijderd
Als de next gen zoveel op een PC lijkt hoop ik dat er op de een of andere manier toch wel iets tussen PC en PS4 (en eventueel X1) te combineren valt door Blizzard. War Thunder kan ook cross platform gespeeld gaan worden.
Dit keer geen vraag over de DH maar over de Wizard.
PJ -een vriend van mij- is bezig met een Wizard en zoals wellicht bekend weet ik alleen iets van DH's.
Afgezien van de basis kan ik hem niet echt verder helpen, en helaas is PJ een nog grotere N00B dan ik...
PJ's Wizard @ Battle.net
Met wat gear van Sting (waarvoor dank!
) is het een aardig lvl60 Wiz geworden maar hij vindt niet alle skills lekker spelen. Hij is tevreden over zijn secondary en Diamond Skin maar de rest is 'up for debate'. Als iemand een kijkje wil wagen, alle tips zijn welkom!
PJ -een vriend van mij- is bezig met een Wizard en zoals wellicht bekend weet ik alleen iets van DH's.
Afgezien van de basis kan ik hem niet echt verder helpen, en helaas is PJ een nog grotere N00B dan ik...
PJ's Wizard @ Battle.net
Met wat gear van Sting (waarvoor dank!
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19-11 09:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb de demo op de PS3 even uitgespeeld van het weekend met een barb. Was wel leuk om eens te proberen en het ziet er top uit en werkt ook best lekker, maar ik zag mezelf niet weer alles opnieuw opbouwen.dx5314 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:24:
Na 2000 uur (?) op de PC, ga ik vanmiddag toch maar D3 voor de Playstation halen.
Ik ben een noob console player, dus dat moet ook meewegen in mijn keuze voor het eerste karakter.
Tips?
Naja het is ook niet de bedoeling bij de PS3 versie om alles opnieuw op te bouwen.
Lijkt me vooral een leuke game, als je wat mensen over de vloer hebt, je ff samen kamen rammen.
Ben benieuwd naar de mogelijkheden daarmee
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ja wat dat betreft speelt het erg lekker weg.
Anders nadeel wat ik heb overigens is dat ik liever niet de hele woonkamer/tv claim voor honderden uren. Heb nog een vriendin die ook af en toe even naar de TV wil kijken
Anders nadeel wat ik heb overigens is dat ik liever niet de hele woonkamer/tv claim voor honderden uren. Heb nog een vriendin die ook af en toe even naar de TV wil kijken
Haha daar heb ik nog geen last van... en dat op je 30ste
Maar die van mij woont, 50km verder
Als ik nu zou instappen bij diablo 3 zouden jullie me dan de pc of xbox360 versie aanraden? Ik twijfel nog. Pc staat boven op mijn kantoortje en daar heb ik niet zo vaak zin om te gaan zitten als ik niet hoef te werken. Wel betere gfx's.
Ik hoop echt van harte dat Blizzard op Blizzcon begint met de aankondiging:
"The Loot 2.0 / Paragon 2.0 patch is going live.... NOW"
Ik hoop niet dat het pas 2014 wordt. De loot blijft gewoon dramatisch. Het enige wat iedereen nu nog doet is zoveel mogelijk paragon levels rammen. Ik doe het ook, maar het wordt tijd voor vernieuwing. Om de 5 seconden 100.000 blauwe en witte items op m'n scherm wordt ik ook niet vrolijk van...
Ik hoop niet dat het pas 2014 wordt. De loot blijft gewoon dramatisch. Het enige wat iedereen nu nog doet is zoveel mogelijk paragon levels rammen. Ik doe het ook, maar het wordt tijd voor vernieuwing. Om de 5 seconden 100.000 blauwe en witte items op m'n scherm wordt ik ook niet vrolijk van...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
De logica, als nu de nieuwe loot zou komen, samen met de bestaande AH/RMAH, dan zou dat alles op zijn kop zetten. Datgene waarom men de AH/RHAM besloot te sluiten zou dan tot eind maart nog gelden. Dat gaat niet gebeuren, men laat de AH/RMAH doodbloeden. Je ziet het nu al, goede items zijn al bijna niet meer te vinden, dat is allemaal vertrokken naar externe sites en te koop tegen idiote prijzen.EricNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:19:
Ik hoop echt van harte dat Blizzard op Blizzcon begint met de aankondiging:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Is er dan niemand tevreden met de game zoals ie nu is?
De lagservers daar gelaten, ben ik wel happy met de game. Vermaak me prima met mn WD lekker units pullen en de meat grinder in. In combo nog met een pull monk en zo'n spinnende barb erg leuke teamplay.
Ik probeer er zelf nog van te genieten voordat ze LS (en CC/CHD) gaan killen. Hoop van harte dat er iets vergelijkbaars komt met life per mana used, anders is de hele build om zeep.
De lagservers daar gelaten, ben ik wel happy met de game. Vermaak me prima met mn WD lekker units pullen en de meat grinder in. In combo nog met een pull monk en zo'n spinnende barb erg leuke teamplay.
Ik probeer er zelf nog van te genieten voordat ze LS (en CC/CHD) gaan killen. Hoop van harte dat er iets vergelijkbaars komt met life per mana used, anders is de hele build om zeep.
Die logica begrijp ik. Maar we krijgen volgend jaar ook nog RoS. Oftewel: Level 60+ gear. De verwachting is toch wel dat de huidige level 60 gear snel nutteloos zou zijn. Daarnaast zijn er toch mensen die RoS niet aan zullen schaffen.simons schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:36:
[...]
De logica, als nu de nieuwe loot zou komen, samen met de bestaande AH/RMAH, dan zou dat alles op zijn kop zetten. Datgene waarom men de AH/RHAM besloot te sluiten zou dan tot eind maart nog gelden. Dat gaat niet gebeuren, men laat de AH/RMAH doodbloeden. Je ziet het nu al, goede items zijn al bijna niet meer te vinden, dat is allemaal vertrokken naar externe sites en te koop tegen idiote prijzen.
Het is een beetje wishfull thinking, maar dan zou je toch verwachten dat de L2.0/P2.0 patch volledig los kan staan van RoS en het Offline halen van de (RM)AH.
Over het algemeen ben ik nog steeds tevreden over de game, maar het is gewoon duidelijk dat 90% van de community verandering wilt zien. Er zijn mensen die na 100'en, of zelfs 1000'en, uren spelen 0 bruikbare/valuable items hebben gevonden. Aan de andere kant zijn er ook mensen die net 5 minuten Level 60 zijn, en een item t.w.v. een paar 100 miljoen looten o.i.d. Oftewel: er is geen logische/eerlijke manier van rewards.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:43:
De lagservers daar gelaten, ben ik wel happy met de game. Vermaak me prima met mn WD lekker units pullen en de meat grinder in. In combo nog met een pull monk en zo'n spinnende barb erg leuke teamplay.![]()
Voordat RoS en de Pre-patch aangekondigd werd draaide D3 eigenlijk alleen maar om de AH. Mensen die goed waren/zijn in het bespelen van de AH "winnen" in dit spel. Ik zuig als een idioot in het flippen van Items. Ik moet dan hopen op "die ene jackpot-drop", waarop de kans ongeveer 1:1,000,000 is. Dat voelt gewoon voor mij, en vele anderen, niet fair.
Nu RoS en de Pre-patch zijn aangekondigd, is de focus meer verschoven naar het grinden van Paragon levels. Iedereen wilt zoveel mogelijk P100's hebben, om straks een zo'n hoog mogelijk Shared Paragon level te hebben, en dus bij de start zoveel mogelijk punten te kunnen spenderen. Dit doe ik zelf nu ook.
Ja, ik ben dus zeker nog tevreden met de game, en vooralsnog vermaak ik me prima, maar als ik tot de zomer van 2014 moet wachten om een keer een upgrade te looten, of iets te vinden wat ik een beetje kan verkopen dan denk ik dat ik D3 (weer) een tijdje aan de kant schuif...
[ Voor 51% gewijzigd door EricNL op 21-10-2013 14:01 ]
Ontevreden is een groot woord, vermoed alleen dat het gekozen pad niet direct de grote verbeteringen gaan geven. Degene die nu roepen om betere loot zijn overwegend (niet alle) diegene die nu niet de beste items hebben. Begrijpelijk maar de vraag is of de ontwikkelingen diezelfde personen binnenboord houden, ik vrees van niet, betere loot zal zich moeten bewijzen. Gaat de lvl 70 Mempo ook zo droppen dat het uitdagend blijft om te farmen? Als ik dan lees, minder legendary drops maar wel betere stats vrees ik voor een herhaling van zetten, toen ik net begon vond ik na maanden mijn eerste legend.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:43:
De lagservers daar gelaten, ben ik wel happy met de game. Vermaak me prima met mn WD lekker units pullen en de meat grinder in. In combo nog met een pull monk en zo'n spinnende barb erg leuke teamplay.![]()
Owja de rares worden beter, mooi maar voor rares ga je niet farmen, je wil iets bijzonders vinden en dat gaan gebruiken. De toegankelijkheid van bijzondere items was er via de AH/RMAH, door slim te traden kon je een vermogen vergaren en was die bijzondere mempo opeens verhandelbaar en dus beschikbaar. Dit alles is gekilled, de diehard farmers zullen doorgaan, diegene die denken dat easy loot 2.0 een feit is zijn na een paar weken al vertrokken naar BF/COD/FIFA...
En dan het aanpassen van bepaalde skills, ze hebben een trackrecord met het verkloten van skills, als ik dan lees dat ze LS gaan aanpassen, een stat waar heel wat karakters kunnen draaien op de hoogste moeilijkheidsgraad dan hou ik mijn hart vast....
Verwijderd
Ik zelf heb er nu zo'n kleine 1500 uur op zitten met de pc. Heb mij daar flink mee vermaakt, maar moet zeggen nu ik het ook op de xbox speel er veel meer plezier uit haal dan die 1500 uur die ik er op de pc al op heb zitten. Dit komt voornamelijk door de beter loot drops en crafts.Rudolf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:18:
Als ik nu zou instappen bij diablo 3 zouden jullie me dan de pc of xbox360 versie aanraden? Ik twijfel nog. Pc staat boven op mijn kantoortje en daar heb ik niet zo vaak zin om te gaan zitten als ik niet hoef te werken. Wel betere gfx's.
Dit komt ook door dat ik het toch zoveel moegelijk buiten de AH wilde doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 14:01 ]
Ik vraag me af of de huidige gear snel nutteloos gaat worden, zonder AH/RMAH hoe vaak heb je nu bv bruikbare Lacuni's gevonden ingame? Ja loot 2.0 gaat betere rare's droppen, maar met alles, dat gaat never nooit instant resultaat opleveren. Het blijft een farm game.EricNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:54:
[...]
Die logica begrijp ik. Maar we krijgen volgend jaar ook nog RoS. Oftewel: Level 60+ gear. De verwachting is toch wel dat de huidige level 60 gear snel nutteloos zou zijn. Daarnaast zijn er toch mensen die RoS niet aan zullen schaffen.
Het is een beetje wishfull thinking, maar dan zou je toch verwachten dat de L2.0/P2.0 patch volledig los kan staan van RoS en het Offline halen van de (RM)AH.
Met het bestaan van de AH/RMAH gaat loot 2.0 niet geintroduceerd worden, de introductie van het een en het sluiten van het ander staat gewoonweg niet los van elkaar, het zou een korte maar hevige run doen opleveren die alles wat nu nog de AH/RMAH overeind houdt zou omgooien. Zaken waarbij de waarde gems/gold garandeert zou compleet uit elkaar komen te liggen waardoor slimme handelaars forse geldelijke winsten kunnen behalen. Dat is een keer gebeurt daarvan hebben ze echt wel geleerd.
Tjah, dat is dan ook wel weer zo. Ik kan nu prima MP10 aan met mijn WD en Archon Wizard, en MP8 met m'n Barbarian, maar ik dat ook niet kunnen halen zonder de RMAH. Nu ben ik dan niet helemaal objectief, maar wat mij betreft trekken ze nu de stekker uit beiden AH's.simons schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:02:
[...]
Ik vraag me af of de huidige gear snel nutteloos gaat worden, zonder AH/RMAH hoe vaak heb je nu bv bruikbare Lacuni's gevonden ingame? Ja loot 2.0 gaat betere rare's droppen, maar met alles, dat gaat never nooit instant resultaat opleveren. Het blijft een farm game.
Met het bestaan van de AH/RMAH gaat loot 2.0 niet geintroduceerd worden, de introductie van het een en het sluiten van het ander staat gewoonweg niet los van elkaar, het zou een korte maar hevige run doen opleveren die alles wat nu nog de AH/RMAH overeind houdt zou omgooien. Zaken waarbij de waarde gems/gold garandeert zou compleet uit elkaar komen te liggen waardoor slimme handelaars forse geldelijke winsten kunnen behalen. Dat is een keer gebeurt daarvan hebben ze echt wel geleerd.
Blizzard geeft de laatste tijd overigens wel steeds meer aan dat ze het spel weer moelijker willen hebben. In de data die is gemined, komt ook een nieuwe difficulty, genaamd "Torment" voor. Ik vind het zelf helemaal niet erg als ze Lifesteal gaan nerfen. Sterker nog, ik denk juist dat het leuk is dat ze ook de bestaande builds (met name WW, Archon en CM) nerfen. Er zullen na verloop van tijd weer nieuwe builds ontstaan.
Vrijwel iedereen speelt nu MP10. Als ze het spel moeilijker maken wordt het weer een uitdaging, wat toch vaak ook weer plezier met zich mee brengt. Ik zou het helemaal niet erg vinden om straks van MP10 naar MP3 terug te moeten gaan, als het de spanning terug brengt, en het spel meer "rewarding" voelt. Ik hoef helemaal geen uber-mp10-machine te zijn/worden, maar ik wil gewoon vooruitgang merken. Ik hoop juist dat ik straks met de Pre-patch geen upgrades vindt van 40k DPS. Ik heb juist liever dat ik me met moeite ergens doorheen moet knokken, en dat je telkens een kleine upgrade vindt. Ze moeten natuurlijk niet compleet om gaan slaan. Toen D3 uit kwam was Inferno een uitdaging. Ik kwam met bloed zweet en tranen tot aan de butcher, en dan hield het op. Toen kwam Monster Power en Paragon met verschillende nerfes, en ineens begonnen er aan de lopende band legendaries te droppen, en nu is het spel weer te makkelijk. Ik hoop echt dat ze een balans kunnen vinden.
Een legendary is nu geen legendary meer. De enige keer dat je hart misschien iets sneller gaat kloppen is als je in het bruin "Helm" ziet staan. 999 van de 1000 keer zie je vervolgens dat het een Andariels Visage is en zak je weer lekker onderuit en denk je: Meehhh, weer een brimstone.
Daarnaast hoop ik echt dat Loot Runs het waar gaat maken. Lijkt me ontzettend leuk om elke keer een verschillend rondje te lopen, in verschillende settings en environments, met random bosses.
[ Voor 18% gewijzigd door EricNL op 21-10-2013 14:39 ]
Mensen met een PS3 en die een poppetje willen knallen in Diablo, voeg me aub even toe:
DXK010
Kan wel wat hulp gebruiken
DXK010
Kan wel wat hulp gebruiken
Het heeft toch wel lang geduurd voordat we mp10 aankonden en ik denk dat er maar weinig mensen mp10 spelen en nooit doodgaan, het is nu vooral een kwestie dat iedereen in dezelfde gear rondloopt, dezelfde skills gebruikt en van alle maps die er zijn er maar in een paar zit vanwege de efficiëntie. Ook zijn de legendary drops meestal waardeloos al zijn er nog wel een aantal die met de juiste roll iets waard zijn en op HC bijvoorbeeld zelfs met shitty roll nog een paar miljoen opleveren (de BiS items).EricNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:33:
[...]
Vrijwel iedereen speelt nu MP10. Als ze het spel moeilijker maken wordt het weer een uitdaging, wat toch vaak ook weer plezier met zich mee brengt. Ik zou het helemaal niet erg vinden om straks van MP10 naar MP3 terug te moeten gaan, als het de spanning terug brengt, en het spel meer "rewarding" voelt.
Het blijft gewoon lastig om alles in balans te houden, dus daarom willen ze denk ik ook van de AH af. Toen net alle geupgrade legends uitkwamen was een IK boot nog 50m waard ofzo, maar nu kan je die voor de prijs van een brim van de AH halen...
Op sc mis ik nu ook de uitdaging die ik gelukkig op hc nog wel heb, maar weet niet of ik het nog tot maart 2014 uithoud met de huidige game
Movies: letterboxd
Het lijkt erop dat ik niet meer op goede servers terecht kom. Bij elke inlogpoging kom ik weer op laggy servers terecht, met extreme latency. Alsin 2500 ms als ik alleen maar in town sta. Na 15 pogingen nog steeds geen goede tegengekomen. Meer mensen last van?
yup schiet niet echt op zoDeadsmell schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:12:
Het lijkt erop dat ik niet meer op goede servers terecht kom. Bij elke inlogpoging kom ik weer op laggy servers terecht, met extreme latency. Alsin 2500 ms als ik alleen maar in town sta. Na 15 pogingen nog steeds geen goede tegengekomen. Meer mensen last van?
inderdaad stabiliteitsproblemen op de servers van D3.
op de support pagina vindt je de volgende post: https://eu.battle.net/support/en/blog/11333094/
Dus wachten op morgen en hopen dat het beter gaat....
op de support pagina vindt je de volgende post: https://eu.battle.net/support/en/blog/11333094/
Dus wachten op morgen en hopen dat het beter gaat....
Verwijderd
De laatste tijd koop ik dagelijks items van het AH voor 2~3k per stuk.
En die kan ik door verkopen voor soms wel meer dan 10mil.
Komt dit nou echt door spelers die er geen snars van snappen, of zit er een fout in het AH?
Komt dit nou echt door spelers die er geen snars van snappen, of zit er een fout in het AH?
nice, wat voor items?Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:21:
De laatste tijd koop ik dagelijks items van het AH voor 2~3k per stuk.
Nieuwe datamine (link)
Zitten leuke dingetjes tussen voor de Witch Doctors!
Locust Swarm
Cost: 196 300 Mana / Unleash a plague of locusts that swarms an enemy, dealing 360 1240% weapon damage as Poison over 8 seconds. / The locusts will jump to additional nearby enemies.
Soul Harvest
Vengeful Spirit : Harvested enemies also take 230 950% weapon damage as Physical.
Firebats (mana cost is wel met 4 om hoog gegaan, en channelen kost ook 9 mana meer, maar wel meer damage):
Cloud of Bats : Call forth a swirl of bats that damage nearby enemies for 501 553% weapon damage as Fire. The damage of the bats increases by 20% every second, up to a maximum of 100%.
Zitten leuke dingetjes tussen voor de Witch Doctors!
Locust Swarm
Cost: 196 300 Mana / Unleash a plague of locusts that swarms an enemy, dealing 360 1240% weapon damage as Poison over 8 seconds. / The locusts will jump to additional nearby enemies.
Soul Harvest
Vengeful Spirit : Harvested enemies also take 230 950% weapon damage as Physical.
Firebats (mana cost is wel met 4 om hoog gegaan, en channelen kost ook 9 mana meer, maar wel meer damage):
Cloud of Bats : Call forth a swirl of bats that damage nearby enemies for 501 553% weapon damage as Fire. The damage of the bats increases by 20% every second, up to a maximum of 100%.
Ik kan het verhaal van EricNL wel onderschrijven. Heb er al behoorlijk wat uurtjes in zitten met m'n DH en tot nu toe maar 1 item voor 4M kunnen verkopen. Ik farm nu op MP4 en elke keer als er een legendary of set item dropt is het weer een teleurstelling. Of het is niet het item wat je had gehoopt, of de stats zijn slecht en als je op AH gaat kijken wat het zou kunnen opleveren kom je niet verder dan 200k. En het is al helemaal geen een verbetering van je huidige gear. Laatst een EF gevonden, yes
, checken in AH, nog geen 300k
. Heb hem maar aan m'n Templar gegeven. Daar was het tenminste nog een upgrade voor.
Alle spullen die ik nu op m'n DH heb zitten zijn gekocht van de AH, met uitzondering van gecrafte shoulders, bracers en m'n manti die ik van Grin heb gekregen. (Thanx man
)
In D3 begin je eerst met het leren van de diverse skils die op een character zitten, vervolgens wordt het een leveling game om asap op lvl 60 te komen, dan een grind game en tenslotte een trade game. Zonder de AH onder de knie te krijgen is het gewoon niet mogelijk om hoge MP's te spelen of Ubers te doen. Daar vind je gewoon de gear niet voor. En voldoening van grinden is er niet met die drops waar je de tranen van in de ogen springen.
Kijk, D3 is natuurlijk wel een mooie game, maar ik mis wel een beetje de beloning voor de effort die ik erin steek
Alle spullen die ik nu op m'n DH heb zitten zijn gekocht van de AH, met uitzondering van gecrafte shoulders, bracers en m'n manti die ik van Grin heb gekregen. (Thanx man
In D3 begin je eerst met het leren van de diverse skils die op een character zitten, vervolgens wordt het een leveling game om asap op lvl 60 te komen, dan een grind game en tenslotte een trade game. Zonder de AH onder de knie te krijgen is het gewoon niet mogelijk om hoge MP's te spelen of Ubers te doen. Daar vind je gewoon de gear niet voor. En voldoening van grinden is er niet met die drops waar je de tranen van in de ogen springen.
Kijk, D3 is natuurlijk wel een mooie game, maar ik mis wel een beetje de beloning voor de effort die ik erin steek
Zeker welVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:43:
Dat dusmvds schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:38:
[...]
Zeker welMaar ik speel op de xbox, dat helpt ook
(als in, geen spullen kunnen kopen, lekker alles zelf doen)
PSN: Bellerophon-
Ik had gisteren in HELL act 2 een meesterlijke drop. de Pig Sticker. 900DPS dagger met super stats. Als ik hem echter opzoek op internet is hij helemaal niet zo goed. Hoe kan dit? Ik speel op de PS3 voor zover dat dat wat uitmaakt.
Is het niet zo dat op de consoles Legendary items al voor alle levels kunnen droppen? Dat is op de pc nog niet het geval, vandaar het verschil met wat je in de itemdatabase vindt.
Kan je hem eens linken/stats posten? Ben wel benieuwd.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 22-10-2013 11:15 ]
Dat kan omdat wanneer je een lijstje op internet opzoekt, je de top 100 items (ofzo) te zien krijgt van alle miljoenen spelers. Bij de PC versie krijg je in de Auction House ook al snel de beste 100 items voorgeschoteld die door miljoenen mensen zijn verzameld.Carnagy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:52:
Ik had gisteren in HELL act 2 een meesterlijke drop. de Pig Sticker. 900DPS dagger met super stats. Als ik hem echter opzoek op internet is hij helemaal niet zo goed. Hoe kan dit? Ik speel op de PS3 voor zover dat dat wat uitmaakt.
Dit top 100 lijstje geeft je al snel de impressie dat dit 'goede rolls' zijn, maar in werkelijkheid is het een lijst van 100 items die je zelf waarschijnlijk nooit zult vinden (de kans zal iets van 100 / 1.000.000 = 0.01% zijn dat je dit in je _HELE_ diablo carriere vind aangezien de top100 geaccumuleerd is).
Het top 100 lijstje geeft dus niet zozeer een impressie van een 'goede roll', maar meer een impressie van een 'omgwtfbbq look what I find roll'. Onbewust ga je helaas al snel de top 100 lijstjes als 'goede rolls' zien waardoor letterlijk alles wat je ooit zult vinden in 99.99% van de gevallen complete crap is.
Helaas een design flaw. In PoE hebben ze dit redelijk kunnen pareren door legendaries en rares grotendeels fixed (combined) stats te geven. In Diablo is het een pure dobbelsteen die het volledige gaussische kansenspectrum bestrijkt.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Zoiets vermoed ik ook. Hij is echt bizar goed. Door die dagger ben ik van 18K damage naar 30K damage gegaan volgens mijn player stats.Deadsmell schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:13:
Is het niet zo dat op de consoles Legendary items al voor alle levels kunnen droppen? Dat is op de pc nog niet het geval, vandaar het verschil met wat je in de itemdatabase vindt.
Ik zal morgen even de stats opzoeken. Ik kan namelijk nu niet bij mn profile (PS3 heeft geen armory)
Voor zover ik ze nog weet waren de stats:
930 DPS
+200 maximum damage
-200 minimum damage
en dan weet ik niet niet meer. Zal m gaan opzoeken.
Ben een lvl 30 en alles wat ik draag zijn Rare/Legendary, briljant om steeds zo te moeten zoeken naar betere statsDeadsmell schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:13:
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Voornamelijk gloves.
dex, vital, chc, attack speed.
Heb al gloves gehad met 150dex, 80vit, 9.5% chc en 9% attack speed voor 3k
zijn er mensen hier die eventueel 100 mill sc gold willen hebben ik zoek hc gold ?
Heb net weer wat verkocht, dus wil het wel ruilen voor 30mcybergi schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:50:
zijn er mensen hier die eventueel 100 mill sc gold willen hebben ik zoek hc gold ?
Dit. Helemaal mee eens. Ik heb al mijn DH items verkocht en ben selffound gaan spelen om de uitdaging er weer een beetje in te krijgen. Op zich leuk maar betere drops zou het nog leuker maken. Hoeft idd geen top item te zijn maar af en toe een verbetering. Speelde MP8-9 met de oude gear en nu kan ik net weer mp3 aan met mijn selffound gear maar het voelt wel beterEricNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:33:
[...]
Vrijwel iedereen speelt nu MP10. Als ze het spel moeilijker maken wordt het weer een uitdaging, wat toch vaak ook weer plezier met zich mee brengt. Ik zou het helemaal niet erg vinden om straks van MP10 naar MP3 terug te moeten gaan, als het de spanning terug brengt, en het spel meer "rewarding" voelt. Ik hoef helemaal geen uber-mp10-machine te zijn/worden, maar ik wil gewoon vooruitgang merken. Ik hoop juist dat ik straks met de Pre-patch geen upgrades vindt van 40k DPS. Ik heb juist liever dat ik me met moeite ergens doorheen moet knokken, en dat je telkens een kleine upgrade vindt. Ze moeten natuurlijk niet compleet om gaan slaan. Toen D3 uit kwam was Inferno een uitdaging. Ik kwam met bloed zweet en tranen tot aan de butcher, en dan hield het op. Toen kwam Monster Power en Paragon met verschillende nerfes, en ineens begonnen er aan de lopende band legendaries te droppen, en nu is het spel weer te makkelijk. Ik hoop echt dat ze een balans kunnen vinden.
Een legendary is nu geen legendary meer. De enige keer dat je hart misschien iets sneller gaat kloppen is als je in het bruin "Helm" ziet staan. 999 van de 1000 keer zie je vervolgens dat het een Andariels Visage is en zak je weer lekker onderuit en denk je: Meehhh, weer een brimstone.
Daarnaast hoop ik echt dat Loot Runs het waar gaat maken. Lijkt me ontzettend leuk om elke keer een verschillend rondje te lopen, in verschillende settings en environments, met random bosses.
Om zaken hypocriet te houden heb ik overigens ook nog een barbaar die helemaal bijelkaar gekocht is voor als ik hogere MP wil spelen maar ik merk dat ik de DH leuker vind.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Kan het niet beter zeggen dan dit en sluit me er volledig bij aan.CNS schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:36:
Ik kan het verhaal van EricNL wel onderschrijven. Heb er al behoorlijk wat uurtjes in zitten met m'n DH en tot nu toe maar 1 item voor 4M kunnen verkopen. Ik farm nu op MP4 en elke keer als er een legendary of set item dropt is het weer een teleurstelling. Of het is niet het item wat je had gehoopt, of de stats zijn slecht en als je op AH gaat kijken wat het zou kunnen opleveren kom je niet verder dan 200k. En het is al helemaal geen een verbetering van je huidige gear. Laatst een EF gevonden, yes, checken in AH, nog geen 300k
. Heb hem maar aan m'n Templar gegeven. Daar was het tenminste nog een upgrade voor.
Alle spullen die ik nu op m'n DH heb zitten zijn gekocht van de AH, met uitzondering van gecrafte shoulders, bracers en m'n manti die ik van Grin heb gekregen. (Thanx man)
Het is een mooie game maar Loot 2.0 kan wat mij betreft niet snel genoeg komen!
Ook ik heb de nodige uren in mijn DH gestopt maar behalve de shoulders, bracers en amulet komt alles uit het AH. Nu kan ik mijn gevonden legs soms goed verkopen op het AH, maar grotere klappers dan 110 miljoen moet ik nog maken.... Denk dat ik tot zover ongeveer 800-1000 miljoen heb gemaakt. Zonder het AH is het naar mijn weten onmogelijk om MP6+ te spelen!
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 01-12 09:44
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Hoe zit dat eigenlijk met dat rolletje op de console? Is dat een "free" manier om uit een groep mobs te komen? Of blocken ze je nog steeds? Indien 1e, da's nogal een flinke cheat zeg! Zou ik voor HC op vrijwel iedere class 1 extra skill vrij kunnen maken 
Loot2.0... laat eerst die WE&*$^#@&*$^&*@#$@$ teringlag maar eens opgelost worden (mag onderhand wel na 3 weken).
Loot2.0... laat eerst die WE&*$^#@&*$^&*@#$@$ teringlag maar eens opgelost worden (mag onderhand wel na 3 weken).
[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 22-10-2013 14:11 ]
Bnet pindle#2913
Dan is die Mempo zeker uit de lucht komen vallen want die is wel 1b+ waard?
Zie de laatste tijd hier veel mensen mopperen dat ze niets kunnen vinden voor zichzelf en vervolgens maar 1 klasse op 60 hebben, tja dan beperk je het altijd voor jezelf. Ik gooi meuk die ik vind gewoon naar m'n subklasses (waar ik meestal amper mee speel) toch geinig om ze zo een beetje te vullen.
Zie de laatste tijd hier veel mensen mopperen dat ze niets kunnen vinden voor zichzelf en vervolgens maar 1 klasse op 60 hebben, tja dan beperk je het altijd voor jezelf. Ik gooi meuk die ik vind gewoon naar m'n subklasses (waar ik meestal amper mee speel) toch geinig om ze zo een beetje te vullen.
1 miljard? Grapjas!Vandread schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:11:
Dan is die Mempo zeker uit de lucht komen vallen want die is wel 1b+ waard?
Nee man, dat is mijn duurste aankoop van 450-480 miljoen, ik zal het eens opzoeken als ik thuis ben.
Ik ben maar weer eens begonnen met D3. Zat hele tijd op een lvl60 monk die nu wat gegeared is (Mede dankzij een aantal tweakers, nogmaals dank daarvoor, hoewel dat al weer redelijke tijd geleden is).
Het farmen met die monk doe ik alleen eigenlijk niet meer, word beetje saai en gear upgraden vind ik nogsteeds lastig (Het hele AH gaat me niet altijd even goed af).
Ben nu ook voor de verandering een mage aan het levelen (Nu lv58) maar ik vraag me alleen af, wat zijn een beetje de spells om te nemen als wizard?
Ik zit nu met dit rond te huppelen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/2438546
Werkt wel aardig, ben vooral vrij positief over Blizzard. Iemand nog wat leuke suggesties hiervoor? Ben niet zo zeker van Hydra en Magic Missle.
Het farmen met die monk doe ik alleen eigenlijk niet meer, word beetje saai en gear upgraden vind ik nogsteeds lastig (Het hele AH gaat me niet altijd even goed af).
Ben nu ook voor de verandering een mage aan het levelen (Nu lv58) maar ik vraag me alleen af, wat zijn een beetje de spells om te nemen als wizard?
Ik zit nu met dit rond te huppelen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/2438546
Werkt wel aardig, ben vooral vrij positief over Blizzard. Iemand nog wat leuke suggesties hiervoor? Ben niet zo zeker van Hydra en Magic Missle.
* Grin wacht gespannen af want hij heeft ook een dergelijk vraag uitstaan.Oxidda schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:33:
[...]
Grin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:30:
[...]
PJ's Wizard @ Battle.net
[...] hij vindt niet alle skills lekker spelen. Hij is tevreden over zijn secondary en Diamond Skin maar de rest is 'up for debate'. Als iemand een kijkje wil wagen, alle tips zijn welkom!
Denk dat dit het wel heel erg mooi samen vat wat simpel gezegd het probleem is van Diablo 3.CNS schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:36:
...
Het spelen op zich zou al beloning genoeg moeten zijn. Als je het ziet als een inspanning waarvoor je beloond moet worden, dan ben je aan het werk en geen spel meer aan het spelen.
Beloning/voldoening genoeg in de game en niet alleen in legendary's 
Gisteren voor het eerst met OBS een teststreampje gemaakt en op mp5 solo de ubers kunnen afronden.
Voor de mp10 mensen onder ons niet speciaal, maar was er toch blij mee dat het is gelukt met slechts 3% LS (maar wel over de 1 miljoen EHP)
http://www.twitch.tv/caranten/b/472502825
Gisteren voor het eerst met OBS een teststreampje gemaakt en op mp5 solo de ubers kunnen afronden.
Voor de mp10 mensen onder ons niet speciaal, maar was er toch blij mee dat het is gelukt met slechts 3% LS (maar wel over de 1 miljoen EHP)
De beloning hoeft ook niet persee in legendaries te zijn. Het is in ieder geval al een vooruitgang dat de AH's er uit gaan. Samen met Loot 2.0 zal het dus, naar verwachting, wel beter lukken om upgrades voor jezelf te vinden.Henkje.doc schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:20:
Beloning/voldoening genoeg in de game en niet alleen in legendary's
Het spel is nu gewoon een loterij. Het maakt niet uit hoe goed je bent, of hoe lang je speelt, het is gewoon puur geluk hebben, en dat kan gewoon niet kloppen in een spel als Diablo 3.
Zoals ik al zei. Er zijn spelers met meerdere P100 karakters, en die vinden geen enkele waardevolle drop/upgrade voor zich zelf. Aan de andere kant zijn er wel verse Level 60 karakters die, bij wijze van spreken, nog nooit een Set Item hebben zien droppen, en er gelijk één vinden van tientallen/honderden miljoenen.
Ik voel me absoluut niet achterstallig, want ik zeg ook eerlijk dat ik 1x een Dex Mempo met 3,5 ChC heb gevonden, en verkocht voor 450 miljoen, maar AL mijn karakters bestaan uit gear van de Auction House (en de standaard zelf gecrafte items natuurlijk).
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
@Erik het zit hem ook in efficient spelen. Ik heb ook echt maar zelden een goede drop gehad (misschien 2-3 max) en nog nooit een CHC Mempo of zoiets "echt" goeds. Kwestie van slim inkopen (snipen, de 1h11 koopjes in de gaten houden) en anders farmen farmen farmen
Ik zie veel mensen in pubs ook vaak zeuren dat ze nooit iets goeds vinden, maar wel elke run 5x naar de vendor gaan, en de helft van de mobs missen... ja duh! 
Desalniettemin zie ik het verwijderen van de AH als pluspunt, evenals Loot2.0 (alle blues/whites kunnen me na lvl 15 gestolen worden - laat die maar niet meer droppen dan).
Ben verder ook stiekem wel een beetje benieuwd naar D3 op de console, maar atm beetje druk met wat zaken waardoor dat niet zo verstandig is
Desalniettemin zie ik het verwijderen van de AH als pluspunt, evenals Loot2.0 (alle blues/whites kunnen me na lvl 15 gestolen worden - laat die maar niet meer droppen dan).
Ben verder ook stiekem wel een beetje benieuwd naar D3 op de console, maar atm beetje druk met wat zaken waardoor dat niet zo verstandig is
Bnet pindle#2913
Nou mensen, het is dan eindelijk zover.
Speel iets anders dan de DH....een monk*beschaamd naar de vloer kijkt*
Gister met Osmium en Quartz lekker lopen knallen op MP8 en dat ging prima. Monk is best een leuke class! Na lang gespeeld te hebben met (de long range) DH, kan ik nu alles naar mij toe pull'en en door de gehaktmolen draaien. MP8 is geen probleem voor mijn monk, alleen ubers had ik wat moeite mee.
Die Monk's zijn zo gek nog niet.
Speel iets anders dan de DH....een monk*beschaamd naar de vloer kijkt*
Gister met Osmium en Quartz lekker lopen knallen op MP8 en dat ging prima. Monk is best een leuke class! Na lang gespeeld te hebben met (de long range) DH, kan ik nu alles naar mij toe pull'en en door de gehaktmolen draaien. MP8 is geen probleem voor mijn monk, alleen ubers had ik wat moeite mee.
Die Monk's zijn zo gek nog niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Grin op 23-10-2013 10:06 . Reden: Gare faal zinnen ]
Niks mis met monks, die doet het waarschijnlijk een stuk beter dan je DH 
@henkje.doc: geen sprint/tornado?
Speel nog wel eens even 20 minuutjes maar de rubberbanding etc blijft zo freaking iritant!
Speel nog wel eens even 20 minuutjes maar de rubberbanding etc blijft zo freaking iritant!
gisteren p1 met me HC wd geworden 
http://www.diabloprogress...253/ArchangelINC/32306813
http://www.diabloprogress...253/ArchangelINC/32306813
[ Voor 51% gewijzigd door cybergi op 23-10-2013 10:04 ]
Netjes, beetje DE verzamelen, craften enzo.
Ik heb eigenlijk nooit zo'n klik gehad met de WD...blijft een beetje aparte speelstijl.
Ik heb eigenlijk nooit zo'n klik gehad met de WD...blijft een beetje aparte speelstijl.
Misschien teveel gevraagd maar wie niet waagt wie niet wint.
Het lukt mij bij lange na niet om een goede ruby te craften/kopen voor een socketed helm. En het levelen van mijn non level 60 characters duurt me eigenlijk wat te lang gezien het geringe speeltijd dat ik in de week heb?
Is er iemand die een radiant star ruby of marquise ruby aan mij zou willen lenen?
Het lukt mij bij lange na niet om een goede ruby te craften/kopen voor een socketed helm. En het levelen van mijn non level 60 characters duurt me eigenlijk wat te lang gezien het geringe speeltijd dat ik in de week heb?
Is er iemand die een radiant star ruby of marquise ruby aan mij zou willen lenen?
wd is nu wel erg goed hoorVandread schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:36:
Netjes, beetje DE verzamelen, craften enzo.
Verwijderd
Het verdwijnen van de AH gaat weinig oplossen. Uiteindelijk kom je toch weer een plafond tegen met je eigen items, en ga je manieren zoeken op gemakkelijker betere items te krijgen. Dat de auction house weg is, betekent enkel dat externe fora meer traffic krijgen.
Een voordeel zie ik wel, minder botters en er wordt minder geflipt, en dus waarschijnlijk ook minder speculatieve handel omdat er vertraging in t systeem is gebouwd.
Een voordeel zie ik wel, minder botters en er wordt minder geflipt, en dus waarschijnlijk ook minder speculatieve handel omdat er vertraging in t systeem is gebouwd.
Tuurlijk gaat het ook om efficientie. Nu durf ik van mezelf te zeggen dat ik aardig efficient kan farmen. Gemiddeld haal loot ik zo'n 3 legendaries per half uur.porn* schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:27:
@Erik het zit hem ook in efficient spelen. Ik heb ook echt maar zelden een goede drop gehad (misschien 2-3 max) en nog nooit een CHC Mempo of zoiets "echt" goeds. Kwestie van slim inkopen (snipen, de 1h11 koopjes in de gaten houden) en anders farmen farmen farmenIk zie veel mensen in pubs ook vaak zeuren dat ze nooit iets goeds vinden, maar wel elke run 5x naar de vendor gaan, en de helft van de mobs missen... ja duh!
Maar het gaat nu juist om jouw volgende opmerking: Kwestie van slim inkopen (snipen, de 1h11 koopjes in de gaten houden) Hiervoor heb ik Diablo 3 niet gekocht. Natuurlijk, de AH is nog steeds gewoon een onderdeel van het spel, dus je kunt zeggen "het hoort erbij". Maar zoals het spel nu is, bestaat het meer uit het bespelen van de Auction House, dan uit het spelen/farmen/grinden.
Ik zuig als een idioot in het flippen van items, dus ja: van mij kan Loot 2.0 en het verdwijnen van de AH's niet snel genoeg gebeuren
Ik heb D3 bij de release voor de volle pond gekocht, maar was het heel erg snel beu. Het kon me niet zo bekoren als D2 met expansion. Heeft na 1 week alleen nog maar de binnenkant van de la gezien. Als de expansion komt, de AH weg gaat, en Loot 2.0 er is, dan ga ik weer verder! Ben heel benieuwd.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Denk ook dat gold vrij snel vervangen zal worden door een andere (nieuwe) currency door spelers (zoals SoJ's). Bijvoorbeeld nieuwe lvl 70 crafting materials oid.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:17:
Het verdwijnen van de AH gaat weinig oplossen. Uiteindelijk kom je toch weer een plafond tegen met je eigen items, en ga je manieren zoeken op gemakkelijker betere items te krijgen. Dat de auction house weg is, betekent enkel dat externe fora meer traffic krijgen.
Marquise Ruby's zijn account bound en kunnen niet worden uitgeleend. Heb je al wel een CAIN setje e.d en helffire ring?wildcardxl schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:53:
Sprint/ Tornado krijg ik maar niet onder controle. Daar heb ik eigenlijk niet de gear en DPS voor. Loop te stoeien om de skorn om te zetten naar 2x 1 hand, maar dat wil maar niet lukken. Verlies altijd teveel DPS.Vandread schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:56:
AH weg vind ik niet zo'n goed idee.
Ik flip . Daar kan ik wel zonder leven maar vind het flippen gewoon ook een leuk spelletje op zich.
Natuurlijk was dat niet de reden van D3 aankoop, maar tis voor mij ook een "variatie" meer om D3 te spelen.
Voor mij biedt AH echter een gamak om dingen ff snel in te kopen, als je b.v. nieuwe builds wil uitproberen, kan je in 10 mins voor 100k een paar key items kopen. Zo kan je kijken of de build uberhaupt iets voor je is voordat je er M's en 10-tallen uren insteekt. Of level je iemand, kan je dus altijd om zoveel levels wat vit gear kopen om dat process te versnellen.
AH is echt niet het probleem, het probleem zit in de markt dat in SC geen items verdwijnen. Op den duur vind je zelfs op AH geen (betaalbare) aankoop meer.
Zelfs straks met Loot 2.0 krijg je ook zoiets. Er is progressie, maar zolang de items in de markt blijven, gaat iedereen na verloop van tijd MP10 spelen en geen doel meer voor ogen hebben. Dit effect wordt met loot 2.0 niet aangepakt. Nu beloven ze zelfs meer drops, handel wordt moeizamer maar wel aanwezig, dat betekent dat top-roll items weer rondgaan. Console is een goed voorbeeld, het lijkt me echt sterk dat man op console 300u Diablo gaat spelen, terwijl op PC je met 300u soms nog tot "n00bs" veroordeeld wordt.
Je kunt van alles zeggen, mja als je langer speelt, geeft het spel blijkbaar toch meer speelplezier.
Eigenlijk heb ik een idee om een soort trade-durability op elke item te hebben. Je begint zeg maar bij 100, elke keer dat je hem op AH plaatst, gaat er 1 vanaf. Als de item verkocht wordt, gaan er 10 punten vanaf. De items kunnen dus niet oneindig lang via AH verkocht worden, zo heb je ook minder last van flippers, die moeten immers het waardeverlies van zijn inkoop/verkoop zelf inslikken.
Of een item durability van 3M, bij dood gaan er 500 af en bij normaal spelen 100 per uur oid. Dan kijkt man nog echt uit om NIET dood te gaan. De penalty van dood nu is gewoon belachelijk. (Ja ik maak er ook grof misbruik van in SC
)
Blizz moet ervoor zorgen dat items eruit gaan, anders heb je nooit een stabiele economie.
Ladder is natuurlijk ook goed hiervoor, ik denk dat dat de voornamelijkste reden is om AH weg te doen. Ladder reset doet alle items sterk in waarde dalen. Zonder AH hebben de items dus ook geen waarde meer en kan niemand meer klagen om het waardeverlies.
Ik flip . Daar kan ik wel zonder leven maar vind het flippen gewoon ook een leuk spelletje op zich.
Voor mij biedt AH echter een gamak om dingen ff snel in te kopen, als je b.v. nieuwe builds wil uitproberen, kan je in 10 mins voor 100k een paar key items kopen. Zo kan je kijken of de build uberhaupt iets voor je is voordat je er M's en 10-tallen uren insteekt. Of level je iemand, kan je dus altijd om zoveel levels wat vit gear kopen om dat process te versnellen.
AH is echt niet het probleem, het probleem zit in de markt dat in SC geen items verdwijnen. Op den duur vind je zelfs op AH geen (betaalbare) aankoop meer.
Zelfs straks met Loot 2.0 krijg je ook zoiets. Er is progressie, maar zolang de items in de markt blijven, gaat iedereen na verloop van tijd MP10 spelen en geen doel meer voor ogen hebben. Dit effect wordt met loot 2.0 niet aangepakt. Nu beloven ze zelfs meer drops, handel wordt moeizamer maar wel aanwezig, dat betekent dat top-roll items weer rondgaan. Console is een goed voorbeeld, het lijkt me echt sterk dat man op console 300u Diablo gaat spelen, terwijl op PC je met 300u soms nog tot "n00bs" veroordeeld wordt.
Je kunt van alles zeggen, mja als je langer speelt, geeft het spel blijkbaar toch meer speelplezier.
Eigenlijk heb ik een idee om een soort trade-durability op elke item te hebben. Je begint zeg maar bij 100, elke keer dat je hem op AH plaatst, gaat er 1 vanaf. Als de item verkocht wordt, gaan er 10 punten vanaf. De items kunnen dus niet oneindig lang via AH verkocht worden, zo heb je ook minder last van flippers, die moeten immers het waardeverlies van zijn inkoop/verkoop zelf inslikken.
Of een item durability van 3M, bij dood gaan er 500 af en bij normaal spelen 100 per uur oid. Dan kijkt man nog echt uit om NIET dood te gaan. De penalty van dood nu is gewoon belachelijk. (Ja ik maak er ook grof misbruik van in SC
Blizz moet ervoor zorgen dat items eruit gaan, anders heb je nooit een stabiele economie.
Ladder is natuurlijk ook goed hiervoor, ik denk dat dat de voornamelijkste reden is om AH weg te doen. Ladder reset doet alle items sterk in waarde dalen. Zonder AH hebben de items dus ook geen waarde meer en kan niemand meer klagen om het waardeverlies.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Je kan ook gewoon een euro ofzo op je blizzard account zetten en er een kopen... maar een star ruby tov radiant star ruby scheelt een whooping 6% experience gain, lijkt me nou niet echt een rampzalig gemis....wildcardxl schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:53:
Ook heb je geen cain's set en geen HF ring, dus wellicht daar eens naar kijken.
Cain's koop je voor een appel en een ei op de AH
http://eu.battle.net/d3/e...smith/recipe/cains-laurel
En geeft je met 3piece een 30% XP boost.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Het ging om het hele verhaal he, je haalt het uit z'n contextEricNL schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:45:
[...]
Tuurlijk gaat het ook om efficientie. Nu durf ik van mezelf te zeggen dat ik aardig efficient kan farmen. Gemiddeld haal loot ik zo'n 3 legendaries per half uur.
Maar het gaat nu juist om jouw volgende opmerking: Kwestie van slim inkopen (snipen, de 1h11 koopjes in de gaten houden) Hiervoor heb ik Diablo 3 niet gekocht. Natuurlijk, de AH is nog steeds gewoon een onderdeel van het spel, dus je kunt zeggen "het hoort erbij". Maar zoals het spel nu is, bestaat het meer uit het bespelen van de Auction House, dan uit het spelen/farmen/grinden.
Ik zuig als een idioot in het flippen van items, dus ja: van mij kan Loot 2.0 en het verdwijnen van de AH's niet snel genoeg gebeuren
Kwestie van slim inkopen en anders, farmen farmen farmen.
Mensen die nog rare 2H maces en axes, bows/xbows, quivers, alle armor < of == ilvl 62 etc oppakken, dat bedoel ik. De meeste van de echte klagers zijn ook PL20 max ofzo, nou pas vanaf 30-40 ga je echt "veel" legs vinden, als in 1-2 per run. Maw mensen klagen vaak terwijl ze gewoon geen drol snappen van hoe het werkt.
Magoed AH weg en Loot2.0 is welkom ja, dat vond ik al vanaf het begin. Na de eerste paar weken had ik hier al een rantpost om het aantal blues en yellows flink te decreasen, maar de kwaliteit flink te verhogen. Zodat je niet 4 inventories vol sellt en er niks tussen zat dat ook maar een beetje decent was, dan liever 0,5-1 inv vol en 1-2 decent items.
@Mof: Ik ga er WEL vanuit dat als blizz de AH verwijdert, dat ze een GOED tradesysteem inbouwen, zodat we niet terug naar de steentijd gaan, en weer op stomme fora/door games te maken/ingame te spammen spullen moeten sellen. Dan liever een AH.
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 23-10-2013 14:46 ]
Bnet pindle#2913
Wow, dit is me nog nooit overkomen. Maar liefst 2 hele Elite Packs in de complete Festering Woods. Alleen in de crypts dus. Damn...
RNG ftw! ;p Ik wacht nog steeds op DE update. Had al geen zin meer om d3 te spelen, en al helemaal geen zin meer toen ik de lag klachten allemaal las.EricNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 06:32:
Wow, dit is me nog nooit overkomen. Maar liefst 2 hele Elite Packs in de complete Festering Woods. Alleen in de crypts dus. Damn...
Als ik de reacties van de Xbox / PS3 spelers lees heb ik weer zin om het weer te gaan spelen
Ik ben vorige week een weekje op vakantie geweest, maar sinds ik terug ben heb ik eigenlijk geen lag meer ondervondenEaljebij schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:04:
[...]
RNG ftw! ;p Ik wacht nog steeds op DE update. Had al geen zin meer om d3 te spelen, en al helemaal geen zin meer toen ik de lag klachten allemaal las.
Als ik de reacties van de Xbox / PS3 spelers lees heb ik weer zin om het weer te gaan spelen
ja de lagg issue zijn since 2 dagen weg
Waarom minder botters?Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:17:
Opeens is goud niet meer via Blizz. te koop en is er geen benchmark meer en wordt de goudprijs bepaalt door de botters via hun goud-verkoop sites.
Items gaan zo weg voor echte euros of hoge goud bedragen want de botters blijven natuurlijk die "godlike" items farmen en verkopen.
Trade kanaal zal zo gespammed worden door botters met WTS this, WTS that voor 5b of 10b.
Dan loopt Blizz. dan opeens de goud-verkoop inkomsten kwijt en de botters hebben de tijd van hun leven.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Blizzard zal wel gewoon cash innen van de goldshops hoor. Dit gebeurde al met Diablo 2
Waarschijnlijk wilde ze het zelf eens proberen, maar dit had nogal een negatief effect. Liever zeggen dat je het niet toestaat en vervolgens met 3e partijen een dealtje maken. Zo lijkt het net of het niet bestaat en zal niet iedereen het gebruiken, maar krijg je nog wel je extra inkomsten.
Waarschijnlijk wilde ze het zelf eens proberen, maar dit had nogal een negatief effect. Liever zeggen dat je het niet toestaat en vervolgens met 3e partijen een dealtje maken. Zo lijkt het net of het niet bestaat en zal niet iedereen het gebruiken, maar krijg je nog wel je extra inkomsten.
source?douweegbertje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:56:
Blizzard zal wel gewoon cash innen van de goldshops hoor. Dit gebeurde al met Diablo 2![]()
Als je gewoon D2 vanaf het begin had gespeeld, en een beetje ervaring had met de 'underground' daar weet je al genoeg. Natuurlijk heb ik geen directe source, maar als je zelf nog gaat zoeken kun je wel een aantal dingen vinden. Hier een paar voorbeelden:
- Dupe backdoor, die een bepaalde 'access' code bevatte. Toevallig ontdekt na een ladder reset + patch, en toevallig had één grote D2 item shop al HR's e.d. na 1 dag.
- Er zijn mailverkeer + screens van één blizz medewerker die voor een shop werkte.
Verder zijn er nog zat dingen als 'bewijs'.
Volgens mij zijn zij nu iets groter dan toen en dit soort kleinschalige praktijken zal niet gezond zijn voor het imago van Blizzard.douweegbertje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:01:
[...]
Als je gewoon D2 vanaf het begin had gespeeld, en een beetje ervaring had met de 'underground' daar weet je al genoeg. Natuurlijk heb ik geen directe source, maar als je zelf nog gaat zoeken kun je wel een aantal dingen vinden. Hier een paar voorbeelden:
- Dupe backdoor, die een bepaalde 'access' code bevatte. Toevallig ontdekt na een ladder reset + patch, en toevallig had één grote D2 item shop al HR's e.d. na 1 dag.
- Er zijn mailverkeer + screens van één blizz medewerker die voor een shop werkte.
Verder zijn er nog zat dingen als 'bewijs'.
Ze kunnen dan net zo goed een eigen website maken of via battle.net portaal goud verkopen voor zowel Wow als D3.
Veel professioneler en betrouwbaar want als er iets fout gaat is de kans 99% groot dat je alsnog je geld terug krijgt of het goud wat je wou hebben, via de "illegale" sites is die kans vele male kleiner. Het zullen vast geen dieven zijn maar wellicht zijn ze veel lakser omdat hun imago minder belangrijk is dan die van Blizzard. Gaat er iets fout en krijgt zo'n site een slechte naam, nou dan beginnen ze een andere site, simpel.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Ik denk dat de AH de botters heel erg goed faciliteerde. Het verkoopkanaal is zo groot, zo snel, en zo simpel door elke n00b te gebruiken dat ik het mij goed kan voorstellen dat het zich loont te botten.Sm0k3r schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:50:
[...]
Waarom minder botters?
Opeens is goud niet meer via Blizz. te koop en is er geen benchmark meer en wordt de goudprijs bepaalt door de botters via hun goud-verkoop sites.
Items gaan zo weg voor echte euros of hoge goud bedragen want de botters blijven natuurlijk die "godlike" items farmen en verkopen.
Trade kanaal zal zo gespammed worden door botters met WTS this, WTS that voor 5b of 10b.
Dan loopt Blizz. dan opeens de goud-verkoop inkomsten kwijt en de botters hebben de tijd van hun leven.
Zelfs met duping is de AH zo snel dat de duper/botter t snel verkoopt en voordat Blizzard het doorheeft is al dat gold/EUR/items al weer door X players heen gesluisd zodat dat ze er geen enkel vat op hebben.
Ik heb zo'n bruin vermoeden....
Blizzard haalt de AH uit het spel en probeert daarmee in een beter daglicht te komen bij de fans/players. Iedereen blij want hierdoor gaat de gameplay omhoog. Hoezee!
Het kan me daarnaast haast niet voorstellen dat ze verder niets ondernemen qua goldfora zoals D2JSP. Deze laten ze toch niet hun gang gaan zonder daar zelf een slaatje uit te slaan? Als jij een bonus krijgt op je werk dat ga je die toch ook innen? Er ligt gewoon geld op straat voor het oprapen.
Het lijkt mij voor de hand liggen dat Blizzard de AH uit de game haalt en daarnaast een AH opent op de Interwebs. Zo zijn de diehards die toch willen traden tevreden, houden ze toch nog een mate van veilig handelen omhoog en verdienen ze geld. Het blijft een bedrijf met een winstoogmerk.
Blizzard haalt de AH uit het spel en probeert daarmee in een beter daglicht te komen bij de fans/players. Iedereen blij want hierdoor gaat de gameplay omhoog. Hoezee!
Het kan me daarnaast haast niet voorstellen dat ze verder niets ondernemen qua goldfora zoals D2JSP. Deze laten ze toch niet hun gang gaan zonder daar zelf een slaatje uit te slaan? Als jij een bonus krijgt op je werk dat ga je die toch ook innen? Er ligt gewoon geld op straat voor het oprapen.
Het lijkt mij voor de hand liggen dat Blizzard de AH uit de game haalt en daarnaast een AH opent op de Interwebs. Zo zijn de diehards die toch willen traden tevreden, houden ze toch nog een mate van veilig handelen omhoog en verdienen ze geld. Het blijft een bedrijf met een winstoogmerk.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Volgens mij zijn zij "te groot" om het uiteindelijk via een forum te doen of zoals ik al aangaf via battle.net maar niet via een ander kanaal wat niet is aangesloten aan Blizzard.FloydRaalte schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:27:
Ik heb zo'n bruin vermoeden....
Zie het als een duur en bekend restaurant die opeens aan afhaal en bezorging doet, natuurlijk meer omzet maar POEF daar gaat je naam als super onderneming.
Misschien een beetje off-topic, maar als de McDonalds aan bezorging gaat doen wordt ik een blij manSm0k3r schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:05:
[...]
Volgens mij zijn zij "te groot" om het uiteindelijk via een forum te doen of zoals ik al aangaf via battle.net maar niet via een ander kanaal wat niet is aangesloten aan Blizzard.
Zie het als een duur en bekend restaurant die opeens aan afhaal en bezorging doet, natuurlijk meer omzet maar POEF daar gaat je naam als super onderneming.
[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 24-10-2013 13:17 ]
FEBO doet sinds kort aan bezorgenEricNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:17:
[...]
Misschien een beetje off-topic, maar als de McDonalds aan bezorging gaat doen wordt ik een blij man(en als ik dan een maand later op de weegschaal ga staan niet meer maar goed...)
Verwijderd
Een brommer onderweg voor 1 kroket, zie het al voor me.
Ik hoop dat bij Loot 2.0 de itemdrops afhankelijk gemaakt worden van de moeilijkheidsgraad zodat je telkens maar een klein stapje omhoog kunt want anders is de herspeelbaarheid snel weg.
mee eens verder zou ik het leuk vinden om te weten wat de long term plan is van blizz met diablo.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:00:
[...]
Een brommer onderweg voor 1 kroket, zie het al voor me.
Ik hoop dat bij Loot 2.0 de itemdrops afhankelijk gemaakt worden van de moeilijkheidsgraad zodat je telkens maar een klein stapje omhoog kunt want anders is de herspeelbaarheid snel weg.
Laten we eerlijk zijn straks naar 500-1000 uur heb je het ook weer gehad of eerder
Tjah, één van de uitdagingen voor velen zal toch SP800 worden om alles behalve de Core Stats gemaxed te hebben. Nu dachten er een hoop mensen bij Paragon 1.0 dat P100 ook heel lang zou duren, en dat viel ook mee. Ik hoop/denk dat ik me met Loot Runs toch wel aardig kan vermaken. Ik ben ook erg benieuwd wat Adventure Mode gaat worden.cybergi schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:02:
[...]
mee eens verder zou ik het leuk vinden om te weten wat de long term plan is van blizz met diablo.
Laten we eerlijk zijn straks naar 500-1000 uur heb je het ook weer gehad of eerder
Nou ik dacht niet dat p100 heel lang ging duuren maar loot of niet als je straks aan de roof zit heb je andere uitdagingen nodig. Adventure mode ???? wat is dat ? heb je een source ?EricNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:10:
[...]
Tjah, één van de uitdagingen voor velen zal toch SP800 worden om alles behalve de Core Stats gemaxed te hebben. Nu dachten er een hoop mensen bij Paragon 1.0 dat P100 ook heel lang zou duren, en dat viel ook mee. Ik hoop/denk dat ik me met Loot Runs toch wel aardig kan vermaken. Ik ben ook erg benieuwd wat Adventure Mode gaat worden.
Van Diablofans bij één van de Datamines en verschillende berichten. Het laatste stukje is tevens ook een Bluepost.cybergi schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:12:
[...]
Nou ik dacht niet dat p100 heel lang ging duuren maar loot of niet als je straks aan de roof zit heb je andere uitdagingen nodig. Adventure mode ???? wat is dat ? heb je een source ?
New Interface, Icons and Graphics
A few new things have been added to the game files. Among them: the World Map; Reaper of Souls reworked skill bar; Passive icons for the Crusader and the new Passives for the old classes; Skill icons for the new skills to old classes; General Torion and Urzael icons; Adventure mode elements.
Bnet_GameSettings.txt
AdventureModeDetails- Explore the world of Sanctuary and complete Bounties and Random Dungeons to earn awesome loot!
Join the Crusade, November 8-9
Summon your allies, ready your best weapon, and prepare to make a stand against Malthael in Hall A of the Anaheim Convention Center.
With 300 PC demo stations at their command, attendees will have the opportunity to join the fight for Westmarch, seek fame and treasure in all-new Nephalem Rifts (previously called Loot Runs), and journey through Adventure Mode where the world itself is your battlefield.
Verwijderd
Adventure mode seems to be a version of the game with all the story/main quest content disabled, so you no longer get interrupted all the time with long-winded monologues from old Deckard Cain.
En dan de random dungeons die me erg leuk en afwisselend lijken.
Ik mag hopen dat Adventure mode meer inhoudt, anders heeft het echt 0 toegevoegde waarde.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:20:
Adventure mode seems to be a version of the game with all the story/main quest content disabled, so you no longer get interrupted all the time with long-winded monologues from old Deckard Cain.
Verwijderd
Over twee weken zullen we meer te horen krijgen. Volgens mij hoort er ook bij dat je van de ene naar de andere Act kunt zonder je NV stack kwijt te raken.
Dat zou dan wel weer vet zijn. Kan nu ook wel, maar dan alleen als je gewoon de Quests blijft volgen.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:30:
Over twee weken zullen we meer te horen krijgen. Volgens mij hoort er ook bij dat je van de ene naar de andere Act kunt zonder je NV stack kwijt te raken.
Dan krijg je wel Uber-farm-routes:
1. 5 Stacks in Festering Woods [ACT 1]
2. Fields of Misery + Decaying Crypt + Voor de snellere classes Weeping Hollow [ACT 1]
3. Oasis + die gigantische "vault" die daar altijd is + Vault of the Assassin voor DE's [ACT 2]
4. Keep Depths 2 + 3 [ACT 3]
Is even iets wat ik zo snel bedenk. Act 4 heb ik geen flauw idee van of daar nog iets nuttigs zit.
Verwijderd
Act 4 is voor farming weinig zinvol lijkt me. Is zover ik weet ook by far de minst populaire act. Maar er is inderdaad wel een leuke route te maken.
Klopt dat het de minst populaire is. Dat is ook de reden waarom ik geen enkel idee heb of daar nog iets nuttigs te farmen/grinden is.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:37:
Act 4 is voor farming weinig zinvol lijkt me. Is zover ik weet ook by far de minst populaire act. Maar er is inderdaad wel een leuke route te maken.
En we krijgen natuurlijk ook nog Act 5 er bij. Ik mag toch hopen dat ze het voor elkaar krijgen om die Act een beetje grind/farm-baar maken.
Vraag me af of dat ook efficiënte farmroutes zijn. Zou een replay van Act I niet meer opleveren dan uitstapjes naar andere acts? Is wel veel leuker natuurlijk, dan almaar dezelfde Act.
Verwijderd
Als je de berichten moet geloven (al is het voornamelijk giswerk) zou je na Act 5 een grote open wereld moeten gaan krijgen zoals je in bv WoW van het ene gebied naar het andere loopt.
Dat is inderdaad de vraag, maar het houd inderdaad wel wat meer variatie er in. Ik heb laatst een WD van P20 tot P100 geleveled alleen maar in Act 1: Woods > Fields > Decaying Crypt, en dat is toch wel verdomde saai.Deadsmell schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:45:
Vraag me af of dat ook efficiënte farmroutes zijn. Zou een replay van Act I niet meer opleveren dan uitstapjes naar andere acts? Is wel veel leuker natuurlijk, dan almaar dezelfde Act.
Mag ik vragen hoe lang je hierover hebt gedaan?EricNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:48:
[...]
Dat is inderdaad de vraag, maar het houd inderdaad wel wat meer variatie er in. Ik heb laatst een WD van P20 tot P100 geleveled alleen maar in Act 1: Woods > Fields > Decaying Crypt, en dat is toch wel verdomde saai.
Heb het idee dat ik verdomd langzaam ga...
Je hebt te weinig CHC/ias/CHD waardoor je maar 50k dps doet, dat is gewoon veel te weinig, ook heb je te weinig All res en verkeerd gebruikte OWE en geen LS/LoH, dit moet makkelijk veel beter kunnen, zijn vast nog wat mensen hier die nog wat upgrades in hun stash hebben zitten voor je. Als je me toevoegt kan ik je wel even verder op weg helpentsjiller schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
Mag ik vragen hoe lang je hierover hebt gedaan?
Als je gemiddeld gegeared bent 100-150k dps en je farmt een beetje efficient moet je makkelijk in 200uur op 100 kunnen zitten
[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 24-10-2013 16:29 ]
Verwijderd
Hi guys,
hoop dat iemand me kan/wil helpen.
Ben sinds kort level 60 met mn HC WD .
Heb hier en daar wat mooie gear gekrijgen maar merk nu dat als ik hoger ga dan mp 1 de kans op doodgaan wel erg groot lijkt te worden.
Zou iemand me gear advies kunnen geven?
http://eu.battle.net/d3/e...merske-1451/hero/31125442
Alvast super bedankt !!!
hoop dat iemand me kan/wil helpen.
Ben sinds kort level 60 met mn HC WD .
Heb hier en daar wat mooie gear gekrijgen maar merk nu dat als ik hoger ga dan mp 1 de kans op doodgaan wel erg groot lijkt te worden.
Zou iemand me gear advies kunnen geven?
http://eu.battle.net/d3/e...merske-1451/hero/31125442
Alvast super bedankt !!!
Met jouw gear moet je makkelijk mp3/4 moeten aankunnen, het enige wat beetje laag is is je armor, probeer die richting de 4k te krijgen, verder ruil blood ritual in voor grave injustice, verder kijk even naar mijn skill setup, neem alleen hondjes ipv mass confusion, zal je ook wel toevoegen, altijd leuk nieuwe got hc spelers
@ Remmerske
Ik ben geen genie wat betreft WD... maar enige wat mij opvalt is inderdaad Armor en AR wat laag...
Mijn barb heeft 740 AR unbuffed en als ik dat omlaag gooi merk ik het wel goed.
Buffed zit ik rond de 890-900 AR. Armor is rond de 9K Maar dat is een Barb.
Enige rede waarom ik niet boven MP1/2 kom is door de brakke verbinding hier en de LAG de laatste tijd.
Ik ben geen genie wat betreft WD... maar enige wat mij opvalt is inderdaad Armor en AR wat laag...
Enige rede waarom ik niet boven MP1/2 kom is door de brakke verbinding hier en de LAG de laatste tijd.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vergeet niet dat INT res geeft, dus hij komt ook wel rond de 750res uit, alleen zoals gezegd is de armor aan de lage kant, het is niet echt erg om iets life te moeten inleveren voor wat extra armor, want grootste gevaar voor WD is reflect dmg en dan kan je beter wat extra mitigation hebben dan life, op helm/pants is denk ik de goedkoopste plek voor wat extra armorThalaron schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:51:
@ Remmerske
[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 24-10-2013 19:37 ]
Wat Sjaak zegt.tsjiller schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
Mag ik vragen hoe lang je hierover hebt gedaan?
Dit kan tamelijk eenvoudig heel veel beter.
Voeg me maar toe, dan kunnen we kijken of ik nog iets voor je heb.
Act 4 is idd niet echt populair omdat het een tijdje terug erg generfd is en er gewoon niet veel rondloopt. Ik heb echter onlangs wel een paar keer act 4 achter act 3 aan gedaan en er zijn een paar dingen wel interessant.
Als eerste, als je een wizard met Archon ben, dan kun je direct aan het begin je archon opladen tot 5 minuten door niet direct het hoofd karakter uit te schakelen maar al die shades neer te schieten. Als je dan een beetje voorzichtig bent kun je dus minimaal 5 minuten in archon mode rondlopen + wat je daarna nog kapot knalt.
Daarna zijn vanaf MP1 de hellrifts echt zwaar bevolkt, niet normaal gewoon zoveel beesten daar zitten. Ik heb het niet echt bijgehouden/onthouden maar ik dacht dat ik daar laats zonder veel moeite iets van 300 monsters killed bonus had.
Verder zit er natuurlijk in the silver spire naast genoeg elites, een keywarden die bij mijn medespeler een keer 1 legendary item dropte, een key én een plan voor infernal machine, en ja, in 1 drop. (zag wel wel mooi uit zo 3 van die legendary halo's in een keer)
Zelf hier ook mijn set witchdoctor torso gevonden Zunimassas marrow ofzo.
Als eerste, als je een wizard met Archon ben, dan kun je direct aan het begin je archon opladen tot 5 minuten door niet direct het hoofd karakter uit te schakelen maar al die shades neer te schieten. Als je dan een beetje voorzichtig bent kun je dus minimaal 5 minuten in archon mode rondlopen + wat je daarna nog kapot knalt.
Daarna zijn vanaf MP1 de hellrifts echt zwaar bevolkt, niet normaal gewoon zoveel beesten daar zitten. Ik heb het niet echt bijgehouden/onthouden maar ik dacht dat ik daar laats zonder veel moeite iets van 300 monsters killed bonus had.
Verder zit er natuurlijk in the silver spire naast genoeg elites, een keywarden die bij mijn medespeler een keer 1 legendary item dropte, een key én een plan voor infernal machine, en ja, in 1 drop. (zag wel wel mooi uit zo 3 van die legendary halo's in een keer)
Zelf hier ook mijn set witchdoctor torso gevonden Zunimassas marrow ofzo.
Maar na 4 minuten is je Energy Armor afgelopen (met Galvanizing Ward) dus dan moet je de Archon buff handmatig uitschakelen om Energy Armor te recasten. Als je dat niet doet verlies je armor/allres of armor/chc, afhankelijk van welke rune je gekozen hebt. Afgezien daarvan inderdaad een leuk begin.Ryan1981 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:19:
[...]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Error 31041 - van mij mogen ze de AH nu al opboeken, mogen ze voorgaande niet gauw oplossen. Het is al verarmd tot een junkyard vlooienmarkt, tiert ook deze oeroude bug/exploit weer sinds een maand? Let op leuke items zonder buy out; binnen de kortste keren, zal het een 0 bid item worden met error 31041. Dus het advies luidt: plaats gewilde items alleen met buy-out!
ow das jammer. Wat ga je nou voor 4k gold verkopen?qyxilfer schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:31:
Error 31041 - van mij mogen ze de AH nu al opboeken, mogen ze voorgaande niet gauw oplossen. Het is al verarmd tot een junkyard vlooienmarkt, tiert ook deze oeroude bug/exploit weer sinds een maand? Let op leuke items zonder buy out; binnen de korste keren, zal het een 0 bid item worden met error 31041. Dus het advies luidt: plaats gewilde items alleen met buy-out!
Tis inderdaad ook zoiets dat ze er zgn niks kunnen vinden, je ziet die 0 bid exploit echt vaak nu...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]