• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Verveel me.. m'n barb is niet echt lekker speelbaar momenteel... HC geen optie.. maar een nieuwe SC char levelen...

wil wel iemand boosten vanavond op SC , indien interesse deegeeooh#2270

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:09
Net bijna mijn Back-Up barb gesloopt door LAG (HC)
Daarna maar mijn SC barb gepakt (pLVL 35) en 15 keer door door lag ofzo (Inferno MP5 in party... was ook een pLVL85 barb ingame en die ging nog vaker dood dan mij :S

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

Ik heb hem vrijdag vor de Xbox gehaald en gisteren met vrienden zitten spelen. We begonnen om 13:00 en 12 uur later hadden we nog steeds de grootste lol op de bank. Deze versie is wat de PCversie had moeten zijn. Afgezien van de wat slechtere graphics speelt het heerlijk en geeft het nu veel meer voldoening als je een item vind wat WEL van toepassing is op je class en gewoon een mooie upgrade is. Jammer dat ik er 2 keer geld voor neer heb moeten leggen om wel een leuke versie te spelen, maar dat maakt het plezier er uiteindelijk niet minder om. Hier ga ik nog veel plezier mee beleven met vrienden. :)

De grootste verschillen die ik zo gauw kon opmerken gisteren waren:
1: geen AH
2: Roll/evasive skill
3: Spawnen op je corpse
4: Veel betere lootdrop wat het meer verslavend maakt.
5: Inventory werkt anders maar uiteindelijk intinutief.
Ben ik helemaal met jou eens. Heb het gisteren met mijn zoons tot aan de spider Queen gespeeld. Ging erg leuk met een goede loot drop. Het is niet altijd een upgrade maar vaak wel en ook meer char gericht. Zelfs met craften heb je niet erg veel miskleuns er tussen zitten voor dat je iets bruikbaars heb.

Straks als ze dat loot 2.0 uitbrengen dan wordt het op de pc ook weer leuker.

Verwijderd

Henkje.doc schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:44:
Game is op dit moment onspeelbaar voor mij.
Zit met een I7 met 16gb en HD 5850 Mobilty (waar BF4 netjes op draait) en krijg sinds een aantal dagen maximaal 20 frames per seconde met drukke gevechten naar 3 a 4 fps...

Het heeft overigens wel gewoon goed gewerkt ten tijde van de 1.0.8 patch introductie. Toen was het netjes 60 Fps

Heb echt geen idee waar ik het moet zoeken:

- Drivers geupdate met zowel de laatste officiele drivers en de laatste beta drivers. Geen verschil
- Probleem doet zich zowel met Win7 als Win 8.1 voor
- CPU gebruik en geheugen gebruik zijn laag tijdens de sessies
- Geen achtergrond procecssen draaien
-d3 pref.txt file al aangepast naar verschillende waarden waaronder MachineID (waarden 1/tm 6 geprobeerd)
- d3 gekopieerd naar een ramdrive (met 16 gb lukt dat nog wel ;), laden gaat sneller maar performance blijft gelijk.

Ik zie nu net wel dat er bij het inloggen een nieuwsitem staat rondom de performance issue's, maar of dat het issue is wat ik heb, geen idee.
Lijkt er op dat hij de verkeerde GPU gebruikt, i.p.v. Je AMD GPU gebruikt hij de on-chip GPU van je i7?
Probeer eens met de rechtermuisknop op de diablo snelkoppelingen te drukken en kies dan starten met de AMD GPU?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:51

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

jaydenjarno schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:00:
Heb net de demo op de xbox gespeelt. Kan totaan de skeleton king. Veel beter dan de pc versie. Speelt veelbeter en leuker. En geen ah. alleen beetje duur online. 69,95.heb ik er niet voor over
Live op de xbox hoeft geen 69,95 te zijn hoor. Kijk hier maar eens in de pricewatch. Volgens mij heb ik m laatst voor rond de EUR 30,- voor een jaar gekocht...

edit:
hier de pricewatch

[ Voor 11% gewijzigd door retlaw op 14-10-2013 09:09 ]

Battle.net || Strava

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
laatst mijn monk maar is naar level 60 geholpen en een beetje gegeared :) http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/30543095

thurantjee#2531 GoT clan member

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12 13:05
Goedemorgen!

Heb een vraag, heb de 3 sleutels gevonden om die portal te kunnen maken.
Is het verstandig om dit te soloen op MP2?

Of kan ik de sleutels beter bewaren voordat ik een hoger MP lvl kan doen?

Las wel dat de dropkans op MP10 100% is..

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

tsjiller schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:15:
Goedemorgen!

Heb een vraag, heb de 3 sleutels gevonden om die portal te kunnen maken.
Is het verstandig om dit te soloen op MP2?

Of kan ik de sleutels beter bewaren voordat ik een hoger MP lvl kan doen?

Las wel dat de dropkans op MP10 100% is..
je kan het beter op mp10 doen met een paar mensen hier die het wel aan kunnen ..dus dan lift je mee...wil je best helpen :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-12 16:27
toch maar diablo 3 voor de xbox gekocht. wat speelt dit 100 keer beter dan de pc versie zeg. heelijk rammen en voor mijn gevoel veel betere controls. ben nu pas level 8 maar denk dat dit snel omhoog zal gaan.
ben alleen benieuwd of de pvp battles enzo ook in de consoleversie gaan komen?

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-12 12:54

CNS

Op jullie advies budget Nat's boots en ring gekocht en dat is al een hele verbetering.

DrOosje, ik had je friendrequest nog geaccepteerd, maar daarna je account niet meer gezien. Heb inmiddels al een Witching Hour gekocht.

Gezamelijke investering een kleine 2M. Zit nu met Caltrops - Bait the trap actief op een kleine 160k dps. Een hele verbetering. Speel nu solo MP5 en in party op MP3-4 en dat gaat redelijk.

Heeft me wel 8k life gekost en daarom maar van Night Stalker naar Perfectionist geswitched om dat enigzins te compenseren. En kijken of ik een hogere amnethyst in mijn helm krijg.

Merk wel dat items met dex EN vit een heel stuk duurder zijn. Nu maar sparen voor een nieuwe manicore met 2 gaten, zodat daar 2 emeralds in kunnen.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:36

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok weer een vraagje. Ik vroeg me af waarom als ik mijn Archon activeer, de DPS niet veranderd. Ik zie b.v. als een barbarian frenzy activeerd dat de DPS wel omhoog gaat. Volgens de beschrijving doet b.v. mijn archon "beam" 300% damage.

En als ik een Hydra spam? die doet ook nog eens 60% damage.

Hoe zit dat nou precies? :P

Verder mijn profiel even geupload naar d3up: http://d3up.com/b/1139286#skills interessante website.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 14-10-2013 13:15 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:58

Grin

Ride si sapis.

CNS schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:47:
Op jullie advies budget Nat's boots en ring gekocht en dat is al een hele verbetering.

DrOosje, ik had je friendrequest nog geaccepteerd, maar daarna je account niet meer gezien. Heb inmiddels al een Witching Hour gekocht.

Gezamelijke investering een kleine 2M. Zit nu met Caltrops - Bait the trap actief op een kleine 160k dps. Een hele verbetering. Speel nu solo MP5 en in party op MP3-4 en dat gaat redelijk.

Heeft me wel 8k life gekost en daarom maar van Night Stalker naar Perfectionist geswitched om dat enigzins te compenseren. En kijken of ik een hogere amnethyst in mijn helm krijg.

Merk wel dat items met dex EN vit een heel stuk duurder zijn. Nu maar sparen voor een nieuwe manicore met 2 gaten, zodat daar 2 emeralds in kunnen.
Rapid Fire nog ff veranderen in Withering Fire. Verder ziet het er prima uit, flinke verbetering t.o.v. je vorige gear. MP5 Inferno @ solo? Dat is behoorlijk hoog voor deze gear! Je mist toch nog wat all res en vit. Je dex is voldoende voor jouw plvl.
Vanaf nu is het grinden naar betere items, de basis staat/je hebt de juiste items in hun slot.
Voeg mij ff toe, dan kunnen we eens samen spelen, ben benieuwd hoe dat gaat.
En wellicht heb ik nog een boog of andere meuk voor je.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ryan1981 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:10:
Ok weer een vraagje. Ik vroeg me af waarom als ik mijn Archon activeer, de DPS niet veranderd. Ik zie b.v. als een barbarian frenzy activeerd dat de DPS wel omhoog gaat. Volgens de beschrijving doet b.v. mijn archon "beam" 300% damage.

En als ik een Hydra spam? die doet ook nog eens 60% damage.

Hoe zit dat nou precies? :P
Niet 300% damage, maar 300% weapon damage. Je sheet dps wordt onder andere bepaald door je weapon damage, maar die verandert natuurlijk niet in Archon. Je hebt dan immers nog steeds hetzelfde wapen.

De reden waarom Wrath of the Berserker (niet Frenzy) de dps van een Barbarian verhoogt is omdat het zelfs zonder rune zowel attack speed als crit chance verhoogt, beide ook onderdeel van de formule die dps berekent.

[ Voor 14% gewijzigd door Rone op 14-10-2013 14:22 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• desjaak909
  • Laatst online: 11-12 06:43
Welk mp zit jij te farmen, had van het weekend mijn DH'er even wat wapens gegeven (met mijn monk gear) en dacht dat mp7 wel makkelijk moest lukken, maar ik schoot nog geen deuk in een pakje boter, misschien andere skills? of toch lager mp?

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/28098167

Movies: letterboxd

• Grin

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Welk mp zit jij te farmen, had van het weekend mijn DH'er even wat wapens gegeven (met mijn monk gear) en dacht dat mp7 wel makkelijk moest lukken, maar ik schoot nog geen deuk in een pakje boter, misschien andere skills? of toch lager mp?

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/28098167
MP7 gaat voor mij als een mes door de boter, en dat speel ik doorgaans solo.
Met mijn party gangers (ret, sting :w) draai ik mee op MP8-9, en ook dat gaat prima als ze mij een klein beetje uit de wind houden. *O*
Voeg mij maar toe, dan kunnen we eens kijken waar het aan ligt.
Ik vind jouw gear wel orgineel/koel, dual wield is wel bijzonder, zou dat graag een keer in actie zien!

• desjaak909
Grin schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:37:
[...]

Ik vind jouw gear wel orgineel/koel, dual wield is wel bijzonder, zou dat graag een keer in actie zien!
Ik zag mofkees met deze wapen setup en dacht meteen dat wil ik ook (vooral die Danetta's zien er cool uit) 8)

Viel me alleen weer erg tegen toen ik begon te schieten kwa dmg output en survivability, ik zal je toevoegen

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-12 12:54

CNS

Grin schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:45:
[...]
Rapid Fire nog ff veranderen in Withering Fire. Verder ziet het er prima uit, flinke verbetering t.o.v. je vorige gear. MP5 Inferno @ solo? Dat is behoorlijk hoog voor deze gear! Je mist toch nog wat all res en vit. Je dex is voldoende voor jouw plvl.
Vanaf nu is het grinden naar betere items, de basis staat/je hebt de juiste items in hun slot.
Voeg mij ff toe, dan kunnen we eens samen spelen, ben benieuwd hoe dat gaat.
En wellicht heb ik nog een boog of andere meuk voor je.
Het zal wel weer een eeuwen oude discussie worden over welke rune op Rapid Fire :P
Zover ik het zie is je voordeel met Withering Fire alleen dat de initial cost gehalveerd wordt en je pijlen fire damage doen. Geen extra dps dus. Wel handig als je veel moet kiten. En mocht je na een gevecht zonder Hatred zitten dan kan je altijd nog Entangling Shot - Justice is Served afvuren voor 6 hatred generation.

Met High Velocity heb je per pijl 40% kans op pierce through enemies. Met pierce kun je twee mobs hitten met volledige damage. Eigenlijk hit je dus 40% van de tijd twee mobs en dat moet wel een verhoging van je dps betekenen. Ik durf wel niet te zeggen of dat zichtbaar is bij de stat op battle.net. Eens kijken vanavond of ik verschil in dps in de stats zie met withering fire en high velocity.

Op MP5 is het mij niet echt farmen wat ik doe. Daar gaat het dan toch te langzaam voor. Maar ik heb wel op MP5 de 3 keys verzameld, hoewel Act2 echt een bitch was met die lage life en res. Om echt te farmen zal ik inderdaad naar MP3 of 4 moeten. Nog niet echt geprobeert eigenlijk. Heb me nieuwe gear net 2 dagen.

En Calltrops met Bait the Trap (+10% CHC) scheelt echt enorm hoor. Daar kan volgens mij geen Sentry tegenop.

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12 13:05
cybergi schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:16:
[...]

je kan het beter op mp10 doen met een paar mensen hier die het wel aan kunnen ..dus dan lift je mee...wil je best helpen :)
Dat zou geweldig zijn! even kijken of vanavond lukt...

Zal je iig vast toevoegen aan mn friendslist :)

• thuran
hierbij mijn build/monk http://d3up.com/b/1139651/thurankiller

miss nog wat suggesties voor mij ?

edit- ook nog mijn battlenet character :)

http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/30543095

als je me wilt toevoegen op diablo 3 ga vooral je gang :)

[ Voor 46% gewijzigd door thuran op 14-10-2013 15:50 ]

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:15
thuran schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:48:
hierbij mijn build/monk http://d3up.com/b/1139651/thurankiller

miss nog wat suggesties voor mij ?

edit- ook nog mijn battlenet character :)

http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/30543095

als je me wilt toevoegen op diablo 3 ga vooral je gang :)
Die braces kunnen makkelijk beter, Misschien wat CHC op je amulet? Ik zie verder geen CHD op je armor klopt dat?

• thuran
P-Nut schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

Die braces kunnen makkelijk beter, Misschien wat CHC op je amulet? Ik zie verder geen CHD op je armor klopt dat?
dat klopt wel aardig .. maarja had ook niet zoveel geld meer haha

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Rone schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:11:
[...]

Niet 300% damage, maar 300% weapon damage. Je sheet dps wordt onder andere bepaald door je weapon damage, maar die verandert natuurlijk niet in Archon. Je hebt dan immers nog steeds hetzelfde wapen.

De reden waarom Wrath of the Berserker (niet Frenzy) de dps van een Barbarian verhoogt is omdat het zelfs zonder rune zowel attack speed als crit chance verhoogt, beide ook onderdeel van de formule die dps berekent.
Aha, ik had idd niet gekeken wat die Wrath precies deed maar nu snap ik waarom de dps aangepast wordt in game.

Maargoed, met improved archon doe ik dus 67k dps x 300% = 201k dps en daarover nog eens 25% is dus 251k dps.

Of zit ik er weer naast :P

Verwijderd

thuran schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:54:
[...]

dat klopt wel aardig .. maarja had ook niet zoveel geld meer haha
Craften all the way voor jou. Amu kan heel makkelijk beter, dat lijkt me de eerste om te verbeteren, gloves/bracers als 2de. En natuurlijk als inkopper het upgraden van je gems. Zou overigens zo maar kunnen dat ik nog wel wat voor je in mn stash heb liggen.

@ryan1981: Zet je getallen aan op je scherm, dan zie je wat er gebeurd...

Wizard nr 3 op weg naar P100:
http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/30658043

• thuran
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:21:
[...]

Craften all the way voor jou. Amu kan heel makkelijk beter, dat lijkt me de eerste om te verbeteren, gloves/bracers als 2de. En natuurlijk als inkopper het upgraden van je gems. Zou overigens zo maar kunnen dat ik nog wel wat voor je in mn stash heb liggen.

@ryan1981: Zet je getallen aan op je scherm, dan zie je wat er gebeurd...

de gems op zich wel goed of moet ik een paar gems verplaatsten voor een dexterity gem ? of vitality aanhouden ?

Verwijderd

thuran schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:32:
[...]

de gems op zich wel goed of moet ik een paar gems verplaatsten voor een dexterity gem ? of vitality aanhouden ?
Tsja, dat is aan jou, 32K life lijkt me wat laag, maar door je craften zou je kunnen winnen op Vit. Overigens zou je SW/bladestorm vervangen door SW/cyclone, zeker als je met een won kim lau speelt. Met name kunnen ze veel hoger die gems.

Add me maar, vanavond ben ik maar heel even online maar rest vd week meer.

• thuran
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:42:
[...]

Tsja, dat is aan jou, 32K life lijkt me wat laag, maar door je craften zou je kunnen winnen op Vit. Overigens zou je SW/bladestorm vervangen door SW/cyclone, zeker als je met een won kim lau speelt. Met name kunnen ze veel hoger die gems.

Add me maar, vanavond ben ik maar heel even online maar rest vd week meer.

ik heb grote gedeeltes aangepast moet je maar ff kijken heb nu bijna 100k unbuffed dmg .. lijkt me een beetje teveel van het goede haha maar kijk maar even als je wilt

• desjaak909
thuran schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:58:
[...]

ik heb grote gedeeltes aangepast moet je maar ff kijken heb nu bijna 100k unbuffed dmg .. lijkt me een beetje teveel van het goede haha maar kijk maar even als je wilt
Je One with everything passive is een beetje nutteloos nu, kan je beter resolve gebruiken, maar je hebt sowieso een beetje all res gebrek

Ik zou ook geen lacuni's gebruiken maar gewoon DE's verzamelen en bracers craften

[ Voor 14% gewijzigd door desjaak909 op 14-10-2013 17:06 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:40:
[...]

Ik zag mofkees met deze wapen setup en dacht meteen dat wil ik ook (vooral die Danetta's zien er cool uit) 8)

Viel me alleen weer erg tegen toen ik begon te schieten kwa dmg output en survivability, ik zal je toevoegen
jah schiet idd niet op met DW, behalve de looks.

Met een DML heb je snellere attacks, veeeeeel meer vit en CC, daarmee krijg je ook veel Discipline voor terug dmv nightstalker. Rapid fire of sentry's gebruiken als damage-dealer, elemental arrow is niet zo goed meer (geen idee waarom ik ook die skill op mijn DH heb, want eigenlijk gebruik ik daar altijd rapid fire/bombardment).

Marruh als je niet vaker dan nodig op gloom drukt, moet je toch genoeg Discipline binnenkrijgen en de mobs facetanken? MP7/8 moet je eigenlijk wel aankunnen.

Bij rapid fire kan je voor het begin gloom aanzetten en dan loopt die ook gewoon door, zolang je channelen blijft, ook al doet de animatie anders vermoeden.

[ Voor 5% gewijzigd door Mofkees op 14-10-2013 17:41 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Thalaron
Wellicht een gekke vraag... maar waarom 3 P100 wizards? Hardcore zou ik nog wel kunnen inzien... maar softcore?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

jah schiet idd niet op met DW, behalve de looks.
ach daar moet je het als DH'er toch een beetje van hebben ;)
edit: net even skills aangepast en gaat nu wel beter mp7 is op zich niet zo'n probleem meer, misschien had het ook nog wat met bier te maken...

[ Voor 23% gewijzigd door desjaak909 op 14-10-2013 19:05 ]

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:36
zooo, barb weer dood. met 800k ehp toch dood op mp1, stomme servers. heb gelukkig nog wel een monk plvl17, maar die is weer ungeared en ik heb nog 100k gold over lol.
zijn er nog meer hier die niks hebben op hc? misschien eens leuk om dan samen mp1 te farmen?

• desjaak909
Cpt.Chaos schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:42:
zooo, barb weer dood. met 800k ehp toch dood op mp1, stomme servers. heb gelukkig nog wel een monk plvl17, maar die is weer ungeared en ik heb nog 100k gold over lol.
zijn er nog meer hier die niks hebben op hc? misschien eens leuk om dan samen mp1 te farmen?
dat is balen, als je nog wat gear nodig hebt voor je monk moet je me maar even toevoegen, heb nog wel wat dingen liggen

gisteren gebruikte Porn deze sheet om te kijken naar laggy servers en dat leek te helpen (iig 4 runs lag vrij)
https://docs.google.com/s...VW44dUE&usp=sharing#gid=0

• Cpt.Chaos
ik heb je geadd, en die sheet, heel leuk, maar hoe zie je dan op welke server je zit?

• desjaak909
Cpt.Chaos schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:12:
ik heb je geadd, en die sheet, heel leuk, maar hoe zie je dan op welke server je zit?
denk dat mijn list vol zat want zie je nog niet voorbij komen, hier kan je mee zien op welke server je zit http://technet.microsoft....ysinternals/bb897437.aspx

• Cpt.Chaos
anders add je mij even, kciR#2250

• Thalaron
Cpt.Chaos schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:42:
Je hebt geen battletag in je post staan dus ik kan niet nakijken of ik wellicht nog wat zinvolle meuk heb waar je wat aan hebt... add me anders Narada#2663. Altijd handig extra mensen in de friendlist ;)

• thuran
Als ik het nou goed begrijp is leah (host van) diablo right ?

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
thuran schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:37:
Als ik het nou goed begrijp is leah (host van) diablo right ?
Dat was ze, maar ze (Diablo) is uiteindelijk verslagen en Leah is dus dood. Haar spirit zou echter nog wel aanwezig kunnen zijn in de Black Soulstone bijvoorbeeld. Dit is overigens allemaal te vinden op talloze websites over lore e.d.

[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 15-10-2013 08:40 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-12 20:32

vleesjus

echte vleesjus!

Gister een spannend avondje, moest nog anderhalf level om level 60 te worden, maar met die lag van gister avond was ik toch meerdere keren bijna m'n hardcore wizard kwijt. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en heb ik eindelijk hell kunnen uitspelen, vooral toen ik even van 14k naar dik 32k dps ging door wat level 60 wapens :D

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:09:
[...]

gisteren gebruikte Porn deze sheet om te kijken naar laggy servers en dat leek te helpen (iig 4 runs lag vrij)
https://docs.google.com/s...VW44dUE&usp=sharing#gid=0
Thanks for sharing!

Is er nog een mogelijkheid om op een lag vrije server te komen? Of is dat gewoon een kwestie van proberen? Na 5x op dezelfde server gekomen te zijn (laggy number 80.239.210.193) ben ik er maar mee gekapt.
Snap echt niet waarom sommige mensen HC spelen met al dat gedonder....
Of in ieder geval zorgen dat je op een lagvrije server komt :)

@ hierboven, zou je niet eens een paar andere chars proberen?
Strakke WD trouwens!

Verwijderd

Thanx, maar in vergelijking met de andere WD masters op dit forum is dit nog maar een n00b. :P
Nog wat gold bijeen aan t sparen voor betere zuni boots en andere pants

Daarna idd beginnen met female WD. :)

• Mofkees
Vandread schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:43:
Snap echt niet waarom sommige mensen HC spelen met al dat gedonder....
Of in ieder geval zorgen dat je op een lagvrije server komt :)

@ hierboven, zou je niet eens een paar andere chars proberen?
Strakke WD trouwens!
Ach je snapt nog meer niet :)

Op zich is het een goeie test, lag heb je altijd namelijk. Nu is die zelfs te voorspellen/verwachten. Perfecte kans om je char uit te testen. Als je helemaal geen kans hebt om dood te gaan, dan heeft 't natuurlijk ook geen zin HC te spelen.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren een leuk storm shield gevonden voor mijn Templar :P (zie sig voor details). Ondertussen Paragon 39.. gaat steeds trager zeg :| Effe wat gegoogled op verbeteringen en het ziet er naar uit dat voor mij life steal beter is dan life on hit. Ook is mijn Health een beetje aan de lage kant (dat wist ik al maar mijn resist all is wat hoog dus kom er mee weg)

Kijken wat ik vanavond weer ga vinden.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Soms denk ik dat ik (te) veel D3 speel, maar als ik deze dude zie.... :X 8)7

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
ApOE schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:28:
Daar zit idd heel wat tijd in ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:39:
[...]

Thanks for sharing!

Is er nog een mogelijkheid om op een lag vrije server te komen? Of is dat gewoon een kwestie van proberen? Na 5x op dezelfde server gekomen te zijn (laggy number 80.239.210.193) ben ik er maar mee gekapt.
Ik gebruikte dacht ik gewoon netstat -f en dan moet je naar het IP adres kijken waar iets van Telia carrier staat (zijn er 2 of 3), dan de laatste pakken, ik dacht met poort 19111 zoiets.

Lijkt me heel sterk dat je 5x dezelfde server krijgt. Zat er niet nog iemand in game ofzo? Gisteren 10 verschillende games, 10 verschillende IP adressen. Gezien er minimaal 500 servers zijn, 5x dezelfde, ik zou naar het casino gaan als ik jou was :P

Bnet pindle#2913

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Lijkt me zo op het eerste gezicht een multi-boxer, dus dan valt het op zich wel mee.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:18:
Thanx, maar in vergelijking met de andere WD masters op dit forum is dit nog maar een n00b. :P
Nog wat gold bijeen aan t sparen voor betere zuni boots en andere pants

Daarna idd beginnen met female WD. :)
Qua EHP ziet ie er prima uit en WD skills geven zowiezo een huge dmg boost, dus lijkt me prima spelen? Genoeg mensen die hun gear van de RMAH hebben dus als je dat zonder hebt gedaan mag je gewoon blij zijn :)

Overigens doelde ik meer op andere klasses, feitelijk heb je nu maar 1/5e van het spel gespeeld, terwijl het echt leuk is nieuw klasses en skills te ontdekken... begrijp je ook de waardes van items voor andre klasses beter.
Mofkees schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:22:
[...]

Op zich is het een goeie test, lag heb je altijd namelijk. Nu is die zelfs te voorspellen/verwachten. Perfecte kans om je char uit te testen. Als je helemaal geen kans hebt om dood te gaan, dan heeft 't natuurlijk ook geen zin HC te spelen.
Sja ik snap ook niet waarom jij al 6 dooie HC lvl 60 chars hebt en geen een keer inferno op HC hebt uitegespeeld :+

Dood gaan door lag/dc op hardcore heeft niks met spannend spelen te maken, dat moet door de uitdaging van het spel komen, niet door prutserige netwerkproblemen.
Echt hardcore was het voor de inferno nerf.

Mijn 1e HC char is dood gegaan omdat ik niet slim speelde en me klem liet drukken tussen 2 packs in een smal stuk, daar leer je van. Hoeveel van jou zijn er dood door DC/lag?

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 15-10-2013 11:55 ]

Ach de lag is de doen (zeker als je de lijst erlangs houdt >:) ), het is gewoon irritant, echte hangers langer dan een seconde zijn er niet (juist de hangers zijn killers). SC heb ik gewoon geen zin meer in, vind zelf HC veel spannender juist DOOR dat risico. En de AH is tenminste niet compleet verpest :P

Bnet pindle#2913

• Mofkees
:

Mofkees schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:22:
[...]
:
Vandread schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:52

Sja ik snap ook niet ...
heb ik toch gelijk >:)

Nee maar de DH was een fout van mij (zowiezo fout om ermee te starten, liet ik me vertellen ;) ) en mijn eerste monk liet ik zelf vast lopen.

Edit: nog een barb dood op cLvL 27, die heeft zelfmoord gepleegd met een HF ring :)

De andere 3 chars waren allemaal dood door lags/dcs.

Ik zie maar velen in HC ver onder hun char niveau spelen, puur omdat er angst is voor lag/DC. Speel nu met eigenlijk heel weinig EHP op MP5, rond 350k EHP, veel minder dan mijn dode chars (die hadden allemaal rond 1M EHP in game). Het werkt prima zonder lag of met de huidige in-game lag.

Met DC ga je zowiezo dood, tenzij je met 1M EHP/3k regen op MP1 speelt. Dat is voor mij i.i.g. niks.

SC Inferno heb ik ook pas in August 2013 afgerond, na 350 plvl's :) HC kan nog ff wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 15-10-2013 12:27 ]

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12 14:51
Laatst toch maar weer Diablo 3 uit de kast getrokken. Voorheen 1 keer alle acts doorgelopen met mijn witch doctor en daarna stond D3 sto f te happen. Laatst een DH begonnen welke nu lvl 60 is en ben begonnen met inferno. Hier gisteren snel wat goede items gevonden waardoor mijn damage verdubbeld is. Nu eerst inferno maar een keer doorlopen en kijken wat ik tegen kom. Er valt waarschijnlijk nog een berg in mijn gear te optimaliseren.

Ik zal proberen het forum hier een beetje in de gaten te houden en ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben welke tegen de lag aan loopt. Dit heeft er al voor gezorgd dat ik een aantal keren het haasje was. Er zijn in ieder geval aardig wat zaken waar ik me op in moet lezen. Ik zie hier behoorlijk wat termen voorbij komen haha.

• Thalaron
Lag is vervelend ja... geeft wel kans om wat extra chars te LvL'en :D

Mijn Back-Up Barbje heeft inmiddels zijn -lvl req spul en is zowat onsterfelijk nu (tot lvl 60 uiteraard) :D

• nubys
  • Laatst online: 19:44
hij heeft 2550 uur op zen barbs en 300 uur op zen witch doctors :P
Rone schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

Lijkt me zo op het eerste gezicht een multi-boxer, dus dan valt het op zich wel mee.
als het een multi boxer zou zijn heeft ie 4 accounts met 10x p100 xD

[ Voor 29% gewijzigd door nubys op 15-10-2013 16:19 ]

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
nubys schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:16:
[...]

als het een multi boxer zou zijn heeft ie 4 accounts met 10x p100 xD
Ah ja natuurlijk. Ik ga er in zulke gevallen automatisch van uit dat er iets niet klopt. :p

• desjaak909
ander vraagje, heb jij geen mana problemen met een attack speed van 2,23? of gewoon aan het dps hoeren? :9

• nubys
  • Laatst online: 19:44
desjaak909 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:34:
[...]

ander vraagje, heb jij geen mana problemen met een attack speed van 2,23? of gewoon aan het dps hoeren? :9
nop geen problemen. 2.31 is wel teveel voor mij

• thuran
ik heb mijn monk een beetje aangepast http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/30543095

geef maar suggesties :)

• desjaak909
nubys schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

nop geen problemen. 2.31 is wel teveel voor mij
dan zou je ook gewoon binnen 2 sec op de 1000% dmg zitten >:) Maar het smelt nu waarschijnlijk al weg als je naar ze kijkt

Je hebt ook nog blood ritual om wat mana goed te maken, dat kan helaas op HC niet aangezien ik daar vast zit aan Spirit vessel, die me al 10 tal keren van de dood heeft gered

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 15-10-2013 16:51 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/8381448583

wat vinden jullie van deze topic ?

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Als dit zo is waarom zou je dan nog paragon lvlen ?

• desjaak909
cybergi schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:57:
Als dit zo is waarom zou je dan nog paragon lvlen ?
Voor de extra mainstats/MF, het lijkt dus alleen geen zin meer te hebben om meerdere dezelfde chars naar 100 te brengen, behalve dat je tijdens het farmen na een run in ieder geval weer wat xp erbij hebt als de loot weer eens tegen valt

• Thalaron
desjaak909 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:13:
[...]

Voor de extra mainstats/MF, het lijkt dus alleen geen zin meer te hebben om meerdere dezelfde chars naar 100 te brengen, behalve dat je tijdens het farmen na een run in ieder geval weer wat xp erbij hebt als de loot weer eens tegen valt
Ik zie Paragon sowieso als compensatie voor het beroerde drop niveau... Wanneer Paragon er nog niet was en je doet 10 runs of meer zonder dat er ook maar iets dropte was het pure tijdverspilling... nu is dat niet meer... ondanks dat ik sinds LvL60 P2 niets zinnigs heb zien vallen heb ik er toch weer een aantal mainstats mee "verdiend". :)

• Deegeeooh
Nou ik geef het even op.. wordt gestoord van die lag. En komt dat even mooi uit.. een Hearstone beta key in de mail _/-\o_

• Deegeeooh
Just curious... gaat er iemand hier naar Blizzcon cq heeft virtual tickets gekocht?

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12 21:51
Iemand met leuke mp10 barb 1h's die liever 2h skorn build gaat? Wil wapen wel ruilen...

zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Haulus-2469/hero/31971944 voor het wapen! Add ingame Haulus#2469 voor een praatje!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Eindelijk een amu gecraft wat volgens mij een upgrade is.
Hoe zit het eigenlijk met de verhouding armor en resistance? Ik val in res terug naar 522 maar armor omhoog naar 5900. Met mijn oude amu is res 580 en armor 5500...

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

porn* schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:09:
Zou me daar niet zo'n zorgen om maken en lekker de upgrade gebruiken :P Zal net ietsje minder EHP zijn maar scheelt heel weinig.
EHP blijft inderdaad gelijk zo rond de 477K... Gisteren ook nog gloves, bracers en shoulders gecraft, maar heeft niks opgeleverd... Ik hoop toch een keer geluk te hebben, maar na een aantal keren je inventory te hebben geleegd met gecrafte items zakt de moed je toch wel in de schoenen...

Battle.net || Strava

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:48:
Lijkt me heel sterk dat je 5x dezelfde server krijgt. Zat er niet nog iemand in game ofzo? Gisteren 10 verschillende games, 10 verschillende IP adressen. Gezien er minimaal 500 servers zijn, 5x dezelfde, ik zou naar het casino gaan als ik jou was :P
Who needs a casino when we got crafting? :')
Je hebt gelijk. Ik keek naar t verkeerde IP.

Heerlijk trouwens om weer op zo'n lagvrije server te spelen. d:)b

• desjaak909
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

dat is wel weer lekker inderdaad, dus gisteravond maar even op een lag vrije server een run op MP8 geprobeerd en dat ging best wel soepeltjes, eigenlijk nergens in de problemen geweest, maar had gelukkig ook geen stieren met vervelende affixes ofzoiets want dan wordt het misschien toch wel een beetje link.

Daarvoor had ik nog mooie lacuni's gevonden met int/vit/chc, dus denk dat ik die maar ga gebruiken ipv mijn rare bracers, het ehp verschil vang ik dan wel op met wat vit gems in mijn armor, want de MS is toch wel nice

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-10 19:12
Hey jongens even een vraagje: wat moet ik met mijn 40mil doen als AH verdwijnt, snel opmaken en nog goede dingen proberen te halen. Of gewoon bewaren

• desjaak909
duurt nog wel even totdat het zover is, dus om Rutte te quoten: Stop met het oppotten van geld voor slechter tijden, want geld uitgeven is de enige manier waarop we met deze schier oneindige crisis kunnen breken :9

retlaw schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

EHP blijft inderdaad gelijk zo rond de 477K... Gisteren ook nog gloves, bracers en shoulders gecraft, maar heeft niks opgeleverd... Ik hoop toch een keer geluk te hebben, maar na een aantal keren je inventory te hebben geleegd met gecrafte items zakt de moed je toch wel in de schoenen...
Ken het ja, ach gewoon ervanuit gaan dat je niks craft, dat scheelt al ;)
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:30:
[...]

Who needs a casino when we got crafting? :')
Je hebt gelijk. Ik keek naar t verkeerde IP.

Heerlijk he werd ook tijd ook, prutsers bij Blizz/Telia.
desjaak909 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

dat is wel weer lekker inderdaad, dus gisteravond maar even op een lag vrije server een run op MP8 geprobeerd en dat ging best wel soepeltjes, eigenlijk nergens in de problemen geweest, maar had gelukkig ook geen stieren met vervelende affixes ofzoiets want dan wordt het misschien toch wel een beetje link.

Daarvoor had ik nog mooie lacuni's gevonden met int/vit/chc, dus denk dat ik die maar ga gebruiken ipv mijn rare bracers, het ehp verschil vang ik dan wel op met wat vit gems in mijn armor, want de MS is toch wel nice
Helemaal gek! Vind 6 eigenlijk al max, misschien dat 7 net gaat maar 8 is me ECHT te eng :P

[ Voor 30% gewijzigd door porn* op 16-10-2013 11:50 ]

Bnet pindle#2913

• Mofkees
porn* schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:49:

Helemaal gek! Vind 6 eigenlijk al max, misschien dat 7 net gaat maar 8 is me ECHT te eng :P
EHP is overrated, als je maar genoeg DPS doet dat alle mobs binnen 1 spirit walk cycle dood zijn >:)

• desjaak909
Mofkees schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:13:
[...]

EHP is overrated, als je maar genoeg DPS doet dat alle mobs binnen 1 spirit walk cycle dood zijn >:)
Yup, mp8 is nu wel het maximum inderdaad (kwa dmg), nu kan ik het meestal met 1 spirit walk wel aan, maar had ook van die irritante weglopende moeders met fast/poison affix, zodat je maar achter ze aan blijft rennen |:(

Wat ook altijd een goede EHP test is, is om te kijken of je hondjes het overleven, die van mij gingen op mp8 nog wel eens dood, dus dat is ook geen goed teken, maarja alleen de spanning van mp8 is het al waard om af en toe te doen, en Porn als jij de mobs pulled, dan moet mp9 ook wel lukken >:)

Nu maar opzoek naar wat extra dmg, de enige nog betaalbare optie die geen EHP kost is denk ik een litany met CHD of misschien toch een Zuni helm met CHC, maar dan verlies ik wel een sloot aan armor

[ Voor 12% gewijzigd door desjaak909 op 16-10-2013 12:41 ]

Verwijderd

En het is weer feest... Errors all over, zie ook het battlenetforum...

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12 21:51
D3 loopt nu goed hoor... geen problemen... zoek nog 2 leuke 1 handers voor mijn barb... heb een hele leuke skorn in de aanbieding hiervoor !! haulus#2469 voor info =)
Sjezus.... bijna me gear kwijt :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UgEx7aKUacGildDFSYTNmna3/thumb.jpg
Even spelen.... en m'n hart stopte even.... iets te veel te gelijk zelfs voor mp0
Sta je ineens met 2 packs en 1 purple...
desjaak909 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:31:
[...]

Yup, mp8 is nu wel het maximum inderdaad (kwa dmg), nu kan ik het meestal met 1 spirit walk wel aan, maar had ook van die irritante weglopende moeders met fast/poison affix, zodat je maar achter ze aan blijft rennen |:(

Wat ook altijd een goede EHP test is, is om te kijken of je hondjes het overleven, die van mij gingen op mp8 nog wel eens dood, dus dat is ook geen goed teken, maarja alleen de spanning van mp8 is het al waard om af en toe te doen, en Porn als jij de mobs pulled, dan moet mp9 ook wel lukken >:)

Nu maar opzoek naar wat extra dmg, de enige nog betaalbare optie die geen EHP kost is denk ik een litany met CHD of misschien toch een Zuni helm met CHC, maar dan verlies ik wel een sloot aan armor
Waarom per se een Litany dan?

Ha ik vind MP6 soms al best spannend hoor, moet echt wat meer regen fixen voor hoger ;)
Vandread schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:36:
Sjezus.... bijna me gear kwijt :+
[afbeelding]
Even spelen.... en m'n hart stopte even.... iets te veel te gelijk zelfs voor mp0
Sta je ineens met 2 packs en 1 purple...
Goed dat je 't overleefd hebt mooi moment ;)

Bnet pindle#2913

Verwijderd

De expansion komt meteen naar de PS4 blijkbaar. Is op Blizzcon al speelbaar op de PS4.

http://gematsu.com/2013/1...ayable-on-ps4-at-blizzcon

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Dat is goed nieuws, ik was al aan het wachten op de PS4 en nu helemaal. D3 op PS3 wou ik vermijden als het straks ook op PS4 uitkomt (met hopelijk HD graphics)
Sinds de lag heb ik D3 niet meer aangeraakt op de pc en dat bevalt ook goed, ik slaap een stuk rustiger :)

Diablo 3 - Battle.net

Verwijderd

Ik wacht eerst af wat alle plannen zijn voor de uitbreiding RoS voor ik beslis of ik verder ga op de PC of overstap op de PS4. Jammer van mijn Paragon levels (1 x 43 en 1 x 27) maar de controller speelt zoveel lekkerder. En de gear die ik nu heb is op lvl 65 waarschijnlijk al waardeloos.
Ik wil eerst zien wat de punten voor paragonlevels voorstellen. Ik weet nog steeds niet hoeveel dex of int je er per punt bij krijgt.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Een paar leuke items verkocht en met die bak gold voor onder de 500 miljoen een leuke boog gevonden.
Mijn vorige manti gaat nog niet weg want die heeft een leuke 2.3% LS affix, maar deze doet +45K DPS! oOo
Dit weekend maar eens kijken of we sneller door MP7-9 knallen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

porn* schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:57:
Wrom heb je LS nodig als je Gloom hebt? :P
Dat hoor ik vaker: LS.... Maar je hebt toch Gloom?
Ik vind LS fijn spelen met de DH, hoef je niet telkens je discipline te gebruiken voor Gloom en kan je dat besteden aan andere leuke trucjes. Ik moet ook echt afkicken nu ik zonder LS speel, veel meer oppassen en op 1 drukken.

Ik had altijd disc genoeg, had me gewoon aangewend Gloom elke 5-8 sec eens in te drukken :) Tegenwoordig met Rapid Fire blijft ie sowieso up toch? Die 15% LS? Hoef je maar 1x per activatie van de skill te doen!

Bnet pindle#2913

• thuran
Wat ik me afvraag hè hoeveel van jullie kopen die expansion als die uitkomt ? Ik ben er 1 van sowieso haha

• Cpt.Chaos
ik denk toch dat bijna iedereen RoS gaat kopen, er zitten zeker goede veranderingen bij. En dat zal ook wel moeten, want D3 is nu net een spookstad, niemand meer online, de die hards hebben hun centjes er al aan verdiend (die komen dus niet terug bij expansion want geen rmah), of alles al p100, en de weinige die je nog ziet kloot maar wat aan. is misschien een slechte zaak geweest van blizzard om te vertellen dat alles wat je nu nog doet niet zo veel zin meer heeft tot de expansion er is.

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-12 20:32

vleesjus

echte vleesjus!

heh, ging zo lekker op hardcore, maar helaas kwam ik in een hele lastige situatie :'(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/esKZtekl.jpg
Werd door de wallers het hoekje in geforceerd, daarna was ik frozen en kwam een tweede pack met wallers en frozen er aan, tja dan wordt het ineens heel lastig :P

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

vleesjus schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:24:
heh, ging zo lekker op hardcore, maar helaas kwam ik in een hele lastige situatie :'(
[afbeelding]
Werd door de wallers het hoekje in geforceerd, daarna was ik frozen en kwam een tweede pack met wallers en frozen er aan, tja dan wordt het ineens heel lastig :P
Klote man :(

Had vandaag hetzelfde, was lekker met m'n wiz aan het knallen met Neo en Orion, liep allemaal lekker op MP6 en we kwamen een minions pack met plagued en arcane tegen, in een grot. Op zich geen punt tot ik ineens 5 muren om me heen kreeg (letterlijk 0 ruimte om te lopen) en dus m'n TP ook faalde. Probeerde door te dpssen maar met 3 stacks plagued onder me en 3 lasers was het ff teveel... RIP Plvl 55 wizard. Nouja eigen schuld maar weer opnieuw :P

Bnet pindle#2913

• Thalaron
Mijn Wizard (HC lvl 26) blaast nu lekker op normal door MP8-10 zonder ook maar moeilijk te doen lol :D

Had een mooie set pants gevonden (ben even de naam kwijt) met 2 sockets en 270ish vita... Was helaas geen noemenswaardige upgrade (minder defense en geen allres en -5K DPS) maar bracht wel een mooie 130 mio op :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:57
Na 2000 uur (?) op de PC, ga ik vanmiddag toch maar D3 voor de Playstation halen.
Ik ben een noob console player, dus dat moet ook meewegen in mijn keuze voor het eerste karakter.
Tips?

Verwijderd

dx5314 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:24:
Na 2000 uur (?) op de PC, ga ik vanmiddag toch maar D3 voor de Playstation halen.
Ik ben een noob console player, dus dat moet ook meewegen in mijn keuze voor het eerste karakter.
Tips?
Maak gewoon de keuze voor de class die je nu ook het liefst wilde spelen.

Er is een indicatie gegeven van de paragonpunten in een Blue Post.

The removal of innate doesn't need to suck. As long as they can provide enough point per level. For example, as we can only put 1 point to MF every 4 lvl, if that point increase the MF by at least 10% then it is OKish. We would still have our MF as now, just a little bit later that is all.
I really wish Lylirra would confirm the details of the change.

The bonus granted by each Paragon Point currently varies per category, and sometimes per stat. For example, all the Core Stats options grant +5 per point and all the Offense options grant +0.20% per point. Meanwhile, the options in Defense and Utility grant different bonuses per point. To use Utility as an example again, each point spent in Maximum [Resource] will grant +1.00, while each point spent in Movement Speed will grant +0.50%.

Keep in mind that, while the bonus increments you're able to earn through Paragon 2.0 may differ from the current system, we're also making fairly notable changes to items, monsters, hero skills, and game difficulty. Paragon 2.0 numbers are being balanced with those changes in mind (rather than how the game plays right now), which makes a significant difference.

(Again, none of this is final and totally subject to change before release. We may decide to change what bonuses we give out or how much the bonuses are worth. This is just to give you an idea.)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

dx5314 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:24:
Tips?
Ik kon het ook niet laten... Ben begonnen met een barb, die is nu lvl60. WW-build speelt erg lekker met een controller! Daarna met een monk tot lvl15 ongeveer gekomen en als ik nu op de console (xbox) speel doe ik dat met een wiz (lvl36). Je paragon levels deel je, dus daarvoor maakt het niet uit.

Ik ben toch weer terug bij de PC-versie, ook omdat de tv vaak bezet is :+ .

Battle.net || Strava

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:57
Ik las dat de melee karakters beter zijn om mee te beginnen, als je van de PC overstapt op een controller.
Denk dat ik maar start met een barb, hopelijk heeft Klablabla nog wat mooie gear voor me :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

dx5314 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

Ik las dat de melee karakters beter zijn om mee te beginnen, als je van de PC overstapt op een controller.
Denk dat ik maar start met een barb, hopelijk heeft Klablabla nog wat mooie gear voor me :)
Valt me op dat het merendeel van de PC-gamers er een PS3 naast heeft... Jammer dat ik een Xbox heb en je niet cross platform online kan gamen... Het gaat je niet tegenvallen denk ik, console speelt lekker weg!

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 27 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]