• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kan me trouwens niet voorstellen dat die WD pet meuk niet generfed gaat worden eigenlijk

Echtr bizar hoeveel dmg die al kunnen doen ook al is het op cooldown, zelfs zonder ubergear schaalt dat al redelijk snel

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Grin schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:01:
[...]

Als Arcane/Disintegrate wiz moet ik even reageren op jouw T1 wiz, daar gaat ie: ;)
  • Zorg voor meer all res, 1000-1200 heb je zeker nodig. Vier items met all res is een goed streven (boots, soulders, pants en torso, evt. nog belt). 1300-1500 is comfortabel voor een T1 facetank wiz.
  • Je Life is goed, 580K is zelfs aan de hoge kant, wanneer dat wat minder wordt ten koste van all res dan is dat prima.
  • CHC is nog een punt van aandacht, die moet zo hoog mogelijk i.v.m. je resource regeneration; APoC (Arcane Power on Critical hit, die 4 op je helm). Weinig vervelender dan zonder Arcane Power komen te zitten... Denk aan 50% CHC in-game, meer is in dit geval beter. Daarna komen de details zoals CHD, een hoge CHD is echter nog niet nodig @ T1, dus dat is van latere zorg. CHC moet op je helm, beide ringen, amulet, wrists en off-hand.
  • Je Eternal Union ring is in mijn ogen zo goed als nutteloos, punt van aandacht. Een ring is geen primaire source voor thoughness/life maar voor damage (CHC/CHD) en evt all res.
  • Je chest en belt zijn idd nog zwak, deze zou je kunnen rollen van je blood shareds.
Ter inspiratie kan je mijn wiz eens bekijken, die loopt nu comfortabel op T3 te slaan.
Dank voor je feedback
Ik heb gelukkig mijn oude ring bewaard (met CHC) dus die gaat weer aan. Die Eternal Union had ik geprobeerd te rollen naar CHC, maar dat werd te duur.

Verder heb ik alle paragon points in CHC gestopt.

Belt heb ik dit weekend geprobeerd te krijgen na 300 shards was deze belt de beste die Kadala wilde geven.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-12 15:50
Klopt het dat als je in een Open game waarin je in je eentje speelt iets vindt dat die gelijk account bound is ?
Niet tradeble ?

<GOT>DrOPje #2516

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-12 19:43

The Chosen One

Zie signature!

Wat is nou beetje DPS/thougness wat je nodig hebt voor X difficulty? Zit daar nog een beetje een richtlijn in?

Probeer nu me hc chars allemaal naar 70 te halen eerst en dan ff master/torment ready of zo. En meer paragon farmen ook.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-12 16:35

Anno

Griefmaker#2862

The Chosen One schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:13:
Wat is nou beetje DPS/thougness wat je nodig hebt voor X difficulty? Zit daar nog een beetje een richtlijn in?

Probeer nu me hc chars allemaal naar 70 te halen eerst en dan ff master/torment ready of zo. En meer paragon farmen ook.
Niet dat ik weet, het verschilt per class, build en ook nog voor SC en HC. Misschien dat een HC speler hier iets nuttigs over kan zeggen.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:23
Wanneer je normale mobs in 1 hit killed op master, en packs in 2-3 van je "dure" skills neer hebt, dan is het tijd voor T1. Verder ligt het aan je items, beetje dmg reduced, elite dmg reduced en je resist :)
Toughness zou ik niet blind op staren, kan alles op +hp / + life gooien en in 1 posion pool staan en direct dood gaan.

Voor barb, toch wel wat ervaring mee :), zou ik gaan voor 1100 res (incl warcry) en 400k hp. En rond de 18-20k armor als minimum met zo'n 550k sheet dps. Ik zit met warcry op 19m tough. Komt door set bonus, met andere shoulder en gloves zit ik rond de 15-16m tough en 30k meer sheet dps.

[ Voor 31% gewijzigd door pstalman op 14-04-2014 10:18 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

The Chosen One schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:13:

Zolang je niet doodgaat en geen half uur doet over een elite pack is het wel goed

Tenzij je crusader bent, als je dan en half uur doet over een elite pack, dan kan de difficulty wel hoger :+

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Bokkie schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:16:
[...]

Zolang je niet doodgaat en geen half uur doet over een elite pack is het wel goed

Tenzij je crusader bent, als je dan en half uur doet over een elite pack, dan kan de difficulty wel hoger :+
Je bedoelt dat als je als crusader een elite pack binnen een half uur dood hebt je te sterk bent voor je huidgie difficulty? :+ (Je moet er minstens een uur over doen toch }) )

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Bokkie schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:10:
Kan me trouwens niet voorstellen dat die WD pet meuk niet generfed gaat worden eigenlijk

Echtr bizar hoeveel dmg die al kunnen doen ook al is het op cooldown, zelfs zonder ubergear schaalt dat al redelijk snel
Die garg is zot, die mogen ze wel nerfen idd, ook al is het nut relatief beperkt.

De rest van de pets zijn nu juist een beetje bruikbaar. Het idee van de pet build is dat de pets de damage doen en je je build focust op summons.

Ben blij dat ze dat met de laatste patch eindelijk enigszins bruikbaar hebben gemaakt. Al mogen de zombie dogs nog wel flink gebuffed worden qua DPS, want nu lopen ze eigenlijk alleen maar in de weg, tot je de Zuni set bonus hebt en ze eindelijk kan ditchen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 10:20 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Doelde ook op die garg inderdaad, dat ding is echt belachelijk :X

Die kikkers met die leg knife die ze homing maakt is ook erg nice trouwens :D

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:52:
[...]

Ik heb dat ding nooit gefarmed en heb er 2. Beiden waardeloos echter.

Maar goed.. ook nog niet nodig momenteel.
Je hebt Jade shoulders, die ring gaat je er gratis 500 int bij geven :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wooldoor schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:21:
[...]

Je hebt Jade shoulders, die ring gaat je er gratis 500 int bij geven :P
Minimal 2 piece needed

Hij werkt dus niet samen met 1 set item :)

• Wooldoor
Ah niet goed gelezen en ik heb er ook geen een, dat is jammer :D

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

You lack faith in Zakarum... ;(

( 8) )

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

[...]

Speel master, zou torment waarschijnlijk wel aan kunnen, maar zie de noodzaak niet. (nog)
Ik wil net zoals Imperius (arch angel of valor) falling sword doen en dat alles in 1 klap dood is.

Dat lukt op master nu best aardig >:)

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:28

Madstorm

Derping all the way!

desjaak909 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:31:
[...]

Leuke wiz heb je, je mist inderdaad nog elemental dmg bonussen, dit staat helemaal los van de weapons fix. Makkelijkst is om dat in ieder geval op je bracers te krijgen, maar kan bijvoorbeeld ook op wapen (azurewrath) en amulet. En denk dat je uitendelijk op HC ook meer hebt aan volledige blackthorns set dan aan cains.
Ja, klopt ik zal vanavond even zien of ik nog het één en ander kan rerollen voor meer elemental dmg. Mijn cains draag ik voornamelijk voor het kleine beetje attack speed wat ik ervoor krijg. Mijn plan is uiteindelijk om de cains pants inderdaad te vervangen voor een blackthorns voor de volledige set bonus van Blackthorns. Maar dan moet ik eerst een leuke rol op krijgen de pants. En daarnaast wil ik graag de ice climbers hebben die mijn huidige boots vervangen, zodat ik immune raak voor dat !@# frozen. Zodra ik dat voor elkaar heb zal de cain set inderdaad weg gehaald worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 14-04-2014 10:41 ]

I'm an Ironman!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Neelon schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:27:
[...]

You lack faith in Zakarum... ;(

( 8) )
Ja, dat komt omdat Fate of the fell maar niet wil droppen voor mij :+
Gisteren ook weer bijna 1000 bloodshards zonder Jekangbord als resultaat :'(

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
Bokkie schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:39:
[...]

Ja, dat komt omdat Fate of the fell maar niet wil droppen voor mij :+
Gisteren ook weer bijna 1000 bloodshards zonder Jekangbord als resultaat :'(
kadala is idd een .... :+

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:41
Ik ben inmiddels een heel eind met mijn crusader levellen (level 66) maar krijg het voor mijn gevoel niet voor elkaar om een efficiënte build samen te stellen om de mobs snel neer te maaien. Is wat ik nu heb waar ik het mee moet doen, of zijn er betere suggesties? :)

PS. Kadala kan het heen en weer krijgen. Van de week na ruim 5000 shards voor het eerst een goed item, eerste drop in de volgende rift -> upgrade :(

• oostland33
lolgast schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:42:
Ik ben inmiddels een heel eind met mijn crusader levellen (level 66) maar krijg het voor mijn gevoel niet voor elkaar om een efficiënte build samen te stellen om de mobs snel neer te maaien. Is wat ik nu heb waar ik het mee moet doen, of zijn er betere suggesties? :)

PS. Kadala kan het heen en weer krijgen. Van de week na ruim 5000 shards voor het eerst een goed item, eerste drop in de volgende rift -> upgrade :(
aww heb nog geen setitem zien droppen bij haar alleen maar legendarys

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-12 13:10
Van de week ook weer heel wat uurtjes in diablo gestopt.. Niet veel nieuws gevonden, wel een paar leuke kleine upgrades:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931
(Helm, wapen, ring(1.% beter :P))

Self buffed, 1.4M dps on sheet, +98% fire damage, +49,5% crit chance ;-)

• Jorian89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 15:57
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/98u9f8.png

Double the number of Bombardment impacts. :D

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Jorian89 schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:52:
[afbeelding]

Die heb ik geshard :P

Diablo 3 Profiel

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Ik ook idd, bombardement is zo saai..

Alhoewel dit ding wel meer dps heeft dan mijn current MH, dus had ik hem stiekem tijdelijk wel gehouden..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[afbeelding]

Dat is wel fijn ja. Zelf heb ik op mijn legendary sword dat ik voordat de cooldown van Falling Sword begint, gewoon lekker nog een keer mag. Is ook fijn kan ik je zeggen.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:15
Van het weekend mijn WD (hc) 70 gekregen. Gister alweer bijna verloren door een computer freeze maar gelukkig heeft hij het overleefd. Hebben mensen misschien wat tips voor stats prio?

PSN: Brwmaster

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 18-12 11:32
CptChaos schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:54:
[...]
Dat is wel fijn ja. Zelf heb ik op mijn legendary sword dat ik voordat de cooldown van Falling Sword begint, gewoon lekker nog een keer mag. Is ook fijn kan ik je zeggen.
Ook erg leuk! Mijn zweihander doet niks speciaals. Alleen veel damage :)
http://eu.battle.net/d3/e...aihlan-2896/hero/38805494

Ik heb nog geen enkele 2handed legendary flail gevonden. Tot nu toe zijn 50% van mijn leg drops amulets.En nog geen enkele was beter dan mijn huidige rare...

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-12 10:43

Silence

Godlike

Gisteren nog een Manajuma knife uit een simpel kistje gekregen en al mijn stones geupgrade. Verder aardig wat legends gedropt gekregen en uit de blood shards, maar zat niet echt een upgrade tussen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hoaxr-2766/
ingame zit in nu op de 680k DPS en 5.8m toughness en gisteren met 4 man een paar keer zonder problemen door T3 heen gelopen.

Inventaris - Steam

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Timmetjuhs schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:03:
[...]

Ik heb nog geen enkele 2handed legendary flail gevonden. Tot nu toe zijn 50% van mijn leg drops amulets.En nog geen enkele was beter dan mijn huidige rare...
Gebruik ook de Zeihander, Mortal Drama ook gevonden, maar weggegeven omdat ik bombardment niet gebruik... echter de 2 born's delen rollen uiteraard allebei met +dmg to bombardment >_< dus die liggen nu in de stash weg te rotten tot ik 7% cooldown kan rollen op de shoulder.

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-12 13:10
Timmetjuhs schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:03:
[...]

Klinkt bekend van die drops... Zo droppen vooral ringen bij mij, en dan specifiek de ring die +%block chance geeft.. Ik heb er inmiddels 3 van.

Verder hebben legendary bracers en two-handed-weapons een veel hogere drop verhouding ten opzichte van de rest...

Uiteindelijk maar een crafted one-hander gaan gebruiken, The Devastator, +18% fire damage ;-)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12 21:43
Wat een wereld van verschil. Ik heb een barb die ik met moeite naar T2 heb kunnen brengen. En nu een Wizzard die ik twee weken T2 aan kan.
Nu alleen maar hopen wat cannonfodder legendaries, geen geluk mee.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wizard is dan ook best wel OP in Diablo III, lees en hoor ik her en der.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
WD is nu helemaal OP

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-12 16:35

Anno

Griefmaker#2862

Monk is nu helemaal OP :P

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Crusader is nu helemaal OP

Ik denk, dat het allemaal wel meevalt.

Wiz was OP, maar is nu gewoon normaal na de bugfix van FO. Feit is wel dat Wiz momenteel een van de makkelijkste classes is. Zonder bijzondere gear kun je beginnen met het spammen van je rommel op T1.

Er is momenteel geen enkele class die niet fatsoenlijk T1 kan farmen met redelijke gear. De vraag is dadelijk, als iedereen T6 doet, hoe de classes nog standhouden (net zoals met MP10 vroegah).

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 11:25 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12 00:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wizzard is so Flavour of the Past Month, Deze maand is het echt WD wat OP is met de nieuwe PET builds en changes 170 MIl pet crits yo !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:15
Lol en dan te bedenken dat ik helemaal geen pets gebruik. MIsschien toch is mijn build aanpassen dan :+

PSN: Brwmaster

• Wooldoor
Ik vind WD zeker niet OP, garg doet zeker goede damage maar dat beest is echt zwaar achtelijk en staat vaak een beetje uit zijn neus te vreten. Tevens heb je een minuut cooldown die je maar moet zijn te verkleinen met gear en skills.

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik zei WD ik bedoelde Gargantuan met de WD erbij als pet.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Wooldoor schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:26:
Ik vind WD zeker niet OP, garg doet zeker goede damage maar dat beest is echt zwaar achtelijk en staat vaak een beetje uit zijn neus te vreten. Tevens heb je een minuut cooldown die je maar moet zijn te verkleinen met gear en skills.
De Garg is wel broken met die rune. Maakt dat de WD OP? Nee, bij lange na niet, want pet AI is om te huilen. Ondanks dat ie potentieel 200M+ crits zou kunnen doen met mijn gear, heb ik hem niet eens in mn build zitten.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

OP is dan ook zo'n prachtig 'woord' dat iedereen maar constant tegen elke class aangooit wanneer dit nodig blijkt te zijn en/of hun vriend/party member iets minder doodgaat of luttele seconden sneller killed.

• Silence

Silence

Godlike

En wat maakt dat OP nou uit, je speelt toch met elkaar en niet tegen elkaar. Wees blij dat sommige chars sterk zijn. Ben je snel door rifts heen etc..

Inventaris - Steam

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als iets echt OP/unbalanced/bugged is ga ik daar echt niet mee samen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 14-04-2014 11:33 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sja de hele term OP is natuurlijk een afkorting dus wat wil dat nou zeggen, persoonlijk maakt het mij niet uit of iemand nu een OP class speelt of niet de enige voorwaarde die ik hier alleen aan hang is dat ik ook van mening ben dat men dan niet als een klein kind moet gaan itten janken wanneer het gecorrigeerd word.

Jammer genoeg is dat laatste zelden het geval

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

The Chosen One schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:33:
Als iets echt OP/unbalanced/bugged is ga ik daar echt niet mee samen spelen.
Nee zeg, stel je voor ;-)

Hoe bepaal je dat dan?

• Silence

Silence

Godlike

UTADDICT schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:35:
[...]

Nee zeg, stel je voor ;-)

Hoe bepaal je dat dan?
Vind het inderdaad ook raar, ik ben liever na 10min door een rift dan een half uur.

Inventaris - Steam

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Krijg je met de pets ook een gob dood?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:41:
Krijg je met de pets ook een gob dood?
ja kan :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoe bepaal je dat? Eh logisch nadenken? 100 biljoen damage i.p.v. 100 is bijvoorbeeld heel misschien een bug.
En tja als mensen daar misbruik van maken door het te gebruiken of door mee te lopen met andere hun ding, niet de mijne.

Daarom probeerde ik ook altijd niet met maphackers te spelen in Diablo 2 bijv.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik heb blijkbaar het hele: "pets are overpowered" gedeelte gemist, hoezo zijn pets OP dan?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren voor de eerste keer een groepje goblins tegengekomen.. Ze begonnen al half te rennen dus wij met alles erop.. Paar dreigde de dans te ontspringen maar de zware eikenhouten deur maakte ook daar een eind aan :D

Al en al no legs maar wel weer een ervaring rijker

Legion 7i i9 3080 32gb

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12 20:29
Wat is tegenwoordig een goede build voor een WD. Heb al even geen WD gespeeld :)
The Chosen One schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:43:
Hoe bepaal je dat? Eh logisch nadenken? 100 biljoen damage i.p.v. 100 is bijvoorbeeld heel misschien een bug.
En tja als mensen daar misbruik van maken door het te gebruiken of door mee te lopen met andere hun ding, niet de mijne.

Daarom probeerde ik ook altijd niet met maphackers te spelen in Diablo 2 bijv.
Er is niks bugged aan de Garg. Het is alleen een opstapeling van buffs waar Blizz even geen rekening mee had gehouden. Pets doen normaliter geen 700% weapon damage, maar met die rune toevallig wel en scalet het dus door het dak.

Maar goed, zoals eerder gezegd. Daarmee ga je niet ineens in een minuut door een rift heen. Soms ligt een elite misschien ietsje sneller, maar het blijft ongecontroleerde single target burst dps.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 11:53 ]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Waar heb ik het woord Garg genoemd?

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Gister met me Crusader diablo neergehaald, kreeg er 3 legendaries voor terug :-)

Vind de game echt heerlijk om te spelen, speel nu op expert en net begonnen aan Act V.
Mocht er iemand nog tips voor deze noob hebben ; http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/39361097

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

teupje schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:07:
Gister met me Crusader diablo neergehaald, kreeg er 3 legendaries voor terug :-)

Vind de game echt heerlijk om te spelen, speel nu op expert en net begonnen aan Act V.
Mocht er iemand nog tips voor deze noob hebben ; http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/39361097
Echt advies gaat pas helpen op lvl60 of hoger.
Maar je bent goed op weg, gewoon rustig door grinden op adventure of story, als je dat doet met mensen die een hogere moeilijkheidsgraad of level kunnen openen voor je gaat het heel snel.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:11:
Van het weekend met mn WD eindelijk de Mask of Jeram binnen en met wat nieuwe gear en aanpassingen nu 1.3M unbuffed DPS met net geen 5M toughness.

Met de fetishes begint de WD inmiddels wel weer mn nr 1 class te worden nu! Vereist wat meer werk dan een wiz (duh), maar dan heb je ook wat :P

Nu op zoek naar Zuni set pieces en een nieuwe WH. En een nieuwe mojo zou ook niet misstaan. Reapers Wraps ook geprobeerd te craften (nu 4), maar daar kwam alleen een dikke cold damage (20%) uit, die naar mn Wiz is gegaan. Rest allemaal beetje bagger helaas.
ik zie niet waarom het zo bizar veel scheelt in dmg met mijn char :o

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• lolgast
solique schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:24:
[...]

Echt advies gaat pas helpen op lvl60 of hoger.
Maar je bent goed op weg, gewoon rustig door grinden op adventure of story, als je dat doet met mensen die een hogere moeilijkheidsgraad of level kunnen openen voor je gaat het heel snel.
Dat boosten heb ik gedaan tot level 60. Vanaf daar doe ik het liever zelf. Kan ik mooi ff oefenen met de shitload aan skills die zijn vrijgespeeld tijdens de boost O-)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:51:
[...]

Er is niks bugged aan de Garg. Het is alleen een opstapeling van buffs waar Blizz even geen rekening mee had gehouden. Pets doen normaliter geen 700% weapon damage, maar met die rune toevallig wel en scalet het dus door het dak.

Maar goed, zoals eerder gezegd. Daarmee ga je niet ineens in een minuut door een rift heen. Soms ligt een elite misschien ietsje sneller, maar het blijft ongecontroleerde single target burst dps.
Ik zat voor de grap eens te kijken hoeveel procent van de tijd dat ik vecht de garg stil staat. Beter om daar niet meer op te letten :') :F

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Van het weekend wat op mijn SC Demon Hunter gespeeld.
Kijken wat dat adventure mode en Rifts in hou, vanavond eens op T1 proberen.

HM Crusader lvl 37 aangetikt, HC gear craften voor mijn oude HC DH (31) en Monk (45) om al die oude loot 1.0 stuff te vervangen. Wat een verschil in damage/toughness met een upgrade of 3.

HC gold loopt een beetje achter, maar dat komt vanzelf wel op SC had ik ook 2mil verdiend van 60 naar 70 te lvl'en.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

lolgast schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:30:
[...]

Dat boosten heb ik gedaan tot level 60. Vanaf daar doe ik het liever zelf. Kan ik mooi ff oefenen met de shitload aan skills die zijn vrijgespeeld tijdens de boost O-)
Al merk ik zelf wel als nadeel van boosten (pre-RoS) dat je char niets heeft aan armor, wapens :+
Nu na RoS heeft het wel profijt. :)

Gister van 66 naar 70 in een avondje

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12 20:29
hexta schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:31:
[...]

Ik zat voor de grap eens te kijken hoeveel procent van de tijd dat ik vecht de garg stil staat. Beter om daar niet meer op te letten :') :F
Garg doet het rustig aan? :P
hexta schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:30:
[...]

ik zie niet waarom het zo bizar veel scheelt in dmg met mijn char :o
Je mist vooral bakken aan CHC.

Enige wat ik daar zie bij je is:

bracers: 5.5
gloves: 8.5
offhand: 9.5

Daarmee zit je ingame op 30% oid?

Zorg iig voor CHC op je ringen en amu.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 12:40 ]

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
[afbeelding]

Moest je ooit een Maximus build overwegen kan je deze wel gebruiken, even wapen switchen na je demon spawn en je hebt ook nog eens dubbele bombardments. Ik heb helaas een kutroll gevonden, average dps zonder strength of socket.

Mijn Maximus, daar hoor je mij niet over klagen :)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:19

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:45:
Nice, Diablo Progress heeft een update gehad. Je ziet nu ook je dps inclusief elemental bonus en nog wat andere stats die ontbraken sinds RoS.

Helaas worden je paragon points nog buiten beschouwing gelaten.

Mijn monk op Diablo Progress

link
dat is een leuke toevoeging :). Mijn Demon Hunter zit nu dus over de 1m unbuffed :)

Battle.net || Strava

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-12 11:44
retlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:04:
[...]

dat is een leuke toevoeging :). Mijn Demon Hunter zit nu dus over de 1m unbuffed :)
Leuk, ik zit er al enkele tijd tegenaan te hikken:

http://www.diabloprogress.com/hero/paus-2178/Ali/4404697

edit: Ik zie alleen wel dat die site achterloopt, om een of andere reden zijn mijn skills niet correct.

[ Voor 11% gewijzigd door FragNeck op 14-04-2014 13:14 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 18-12 11:32
FragNeck schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:10:
[...]

Leuk, ik zit er al enkele tijd tegenaan te hikken:

http://www.diabloprogress.com/hero/paus-2178/Ali/4404697

edit: Ik zie alleen wel dat die site achterloopt, om een of andere reden zijn mijn skills niet correct.
Nu wel? :)

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:19
Eindelijk de 500k dps doorbroken.... :D

http://www.diabloprogress...noku-2423/Seirei/38463512

• lolgast
Mss een stomme vraag, maar wat zegt die elemental damage? Is dat je damage x %fire bijvoorbeeld? Ik gebruik Diablo Progress eigenlijk nooit...
lolgast schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:21:
Mss een stomme vraag, maar wat zegt die elemental damage? Is dat je damage x %fire bijvoorbeeld? Ik gebruik Diablo Progress eigenlijk nooit...
Exact! :)
1.000.000 DPS met 20% Fire DMG = 1.200.000 DPS met fire skills

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 14-04-2014 13:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12 19:48
"Elemental DPS includes your max Elemental Skill Bonus.
See also: Elemental Elite DPS, Profile DPS"

gaat dus om je maximale elemental bonus, als je er dus twee verschillende hebt telt ie niet op

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Wooldoor
Fetishes doen physical ja, maar gargantum wrathfull protector doet fire damage.

• oostland33
Angeloonie schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:22:
[...]

Exact! :)
1.000.000 DPS met 20% Fire DMG = 1.200.000 DPS met fire skills
en dat is bugged op het moment wat ik gehoord heb, word niet meegeteld in dps

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:23
Normale dmg (sheet dps) krijg je omhoog door je primary stat te verhogen, chc/chd te gebruiken en wat attackspeed. Tevens heb je items met + dmg (zoals een ring met +40-100 dmg).

Daarnaast heb je nog +% skill dmg. Bijv een wiz die Blizzard skill heeft (is cold) heeft voordeel bij het gebruik van bracers met +% cold dmg. Het gaat dus om wat voor dmg je skill doet.

Zoals je misschien weet is Fire dmg op veel items te krijgen. Dus voor een wiz (meteor etc), dh (clusterarrow) of oa voor een Barb (frenzy) of WD (bats) gaat je dmg heel erg snel omhoog.

[ Voor 0% gewijzigd door pstalman op 14-04-2014 13:29 . Reden: taal :) ]

https://d4armory.io/Player/803500

oostland33 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:27:
[...]

Wordt wel meegeteld, maar je ziet het niet terug in je sheet dps. Is geen bug.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
oostland33 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:27:
[...]

Procentuele elemental damage (xx% fire dmg bijv.) is niet bugged voor zover ik weet. Het wordt wel inderdaad niet meegenomen in sheet dps zoals alle skills met zo'n oranje ruit ervoor op je items.

Wat wel bugged is het +xxxx - +xxxx elemental damage op wapens i.c.m. de max 10% damage die je op wapens kan rollen. Dit werkt alleen wanneer je wapen geen elemental damage heeft.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Dennism schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:31:
[...]

Procentuele elemental damage (xx% fire dmg bijv.) is niet bugged voor zover ik weet. Het wordt wel inderdaad niet meegenomen in sheet dps zoals alle skills met zo'n oranje ruit ervoor op je items.

Wat wel bugged is het +xxxx - +xxxx elemental damage op wapens i.c.m. de max 10% damage die je op wapens kan rollen. Dit werkt alleen wanneer je wapen geen elemental damage heeft.
Klopt helemaal, hier nog wat info over de bugged weapon elemetal dmg, hopelijk fixen ze dat snel, dan kan ik mijn Thunderfury mooi 10% meer dmg laten geven :9~ http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12329613352

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 14-04-2014 13:35 ]

Movies: letterboxd

Dennism schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:31:
[...]
%damage werkt volgens mij wel op elemental wapens, maar het schaalt geloof ik niet goed waardoor je te lage waarden krijgt. En het is nog niet zeker of een x% roll na de fix automatisch wel de juiste waarde geeft, of je dat je opnieuw mag gaan rollen. Dus ik zou nog even wachten met de perfecte roll proberen te krijgen.
Had gehoopt dat het in de aflopen patch zou zitten, maar andere dingen waren belangrijker.

• oostland33
desjaak909 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:34:
[...]

Klopt helemaal, hier nog wat info over de bugged weapon elemetal dmg, hopelijk fixen ze dat snel, dan kan ik mijn Thunderfury mooi 10% meer dmg laten geven :9~ http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12329613352
duidelijk, thx

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-12 19:10
Meh.

Ik vind alsmaar niks goed om mijn chest mee te vervangen op mijn monk, terwijl deze toch wel voor verbetering vatbaar is zou je zeggen...

Alle legendary chests die ik heb gevonden missen iets...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 22:20
Iemand voor mij nog tips?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sjeeps-2488/hero/35549547

Volgende doel is een Amulet met +cold dmg, int, chd en chc

of zie ik iets over het hoofd?
Wolf schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:42:
Meh.

Ik vind alsmaar niks goed om mijn chest mee te vervangen op mijn monk, terwijl deze toch wel voor verbetering vatbaar is zou je zeggen...

Alle legendary chests die ik heb gevonden missen iets...
Hoe bedoel je missen wel iets? Als je eDPS of toughness of healing er op vooruit gaan, alleen je direct *sheet* dps niet - is het alsnog toch een vooruitgang?

Of ben je opzoek naar die ene unieke imba roll? _/-\o_

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Blaat
Vidra schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:44:
[...]

Hoe bedoel je missen wel iets? Als je eDPS of toughness of healing er op vooruit gaan, alleen je direct *sheet* dps niet - is het alsnog toch een vooruitgang?

Of ben je opzoek naar die ene unieke imba roll? _/-\o_
Ik ben op zoek naar iets waar mijn (e)DPS van op vooruit gaat zonder toughness in te leveren. Healing heb ik toch niet op mijn chest.

Legendary chests kunnen hogere dex/vit rollen dus dat is per definitie wat ik wil.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 14:12
Ai ai ai. Allemaal weer gaaf om te lezen zeg! Zou graag weer beginnen met spelen, maar weet gewoon dat ik weer zal veranderen in een no-lifer :) Geweldige tijd gehad, top 7 wizard worldwide gestaan.

Nog mensen spelende welke ik ken? Zie dat vandread nog actief is?

Signature

• Blaat
Ach ik beschouw mezelf wel een meubel in het D3 topic (de helft van mijn forumposts zijn hier gemaakt) en ik speel nog steeds.

Maar goed kennen heb ik je nooit gedaan. :P

Destijds waren monks niet gewild in parties omdat ze te langzaam waren.

Dat is nu een heel ander verhaal...

mouzetc schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:50:
Ai ai ai. Allemaal weer gaaf om te lezen zeg! Zou graag weer beginnen met spelen, maar weet gewoon dat ik weer zal veranderen in een no-lifer :) Geweldige tijd gehad, top 7 wizard worldwide gestaan.

Waarom kom je ook niet gewoon gezellig terug :D Er is nu smart loot dus snellere progress :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Protax
  • Laatst online: 08:40

Blegh :P You're welcome :)
Wolf schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:52:
Ach ik beschouw mezelf wel een meubel in het D3 topic (de helft van mijn forumposts zijn hier gemaakt) en ik speel nog steeds.

Maar goed kennen heb ik je nooit gedaan. :P

Destijds waren monks niet gewild in parties omdat ze te langzaam waren.

Dat is nu een heel ander verhaal...
Wij hebben idd heel graag een (pulling) monk in onze parties :P

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 14:12
Ow shit Protax, je speelt ook nog! Hoe is het?! Zou het best leuk vinden om af en toe weer een potje te spelen. Kost het me veel tijd/moeite om weer een beetje op niveau te komen?

Signature

Deadsmell schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:35:
[...]

%damage werkt volgens mij wel op elemental wapens, maar het schaalt geloof ik niet goed waardoor je te lage waarden krijgt. En het is nog niet zeker of een x% roll na de fix automatisch wel de juiste waarde geeft, of je dat je opnieuw mag gaan rollen. Dus ik zou nog even wachten met de perfecte roll proberen te krijgen.
Had gehoopt dat het in de aflopen patch zou zitten, maar andere dingen waren belangrijker.
Het werkt alleen op het black damage (standaard damage) deel van een wapen, niet over de extra +elemental damage.
desjaak909 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:34:
[...]

Je TF gaat dus geen 10% extra dps geven, maar eerder ongeveer de helft (5% dus), doordat die 10% dalijk (hopelijk), zoals het hoort ook over de andere helft van je wapen gaat gelden.

edit: even grove aanname gedaan dat ongeveer de helft van je dps komt van de extra elemental damage :P Waardes kunnen varieren.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 13:59 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ze vanmorgen eindelijk Ring of Royal Grandeur mogen looten waardoor ik nu rond mag lopen met de 4set Bonus van de Vyr's :D Kortom tijd om alles om te gooien :

To-Do's :

- Reroll Bracers van Cold naar Arcane
- Reroll Cold Damage van neck naar Arcane
- Reroll Orb Damage van Boots naar Disintegrate
- Reroll ring of Grandeur LoH naar CHD
- Reroll Orb op Triumvate naar Disintegrate

Tijd om souls te gaan farmen dus :D

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 14-04-2014 14:00 ]

• Blaat
Vidra schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:53:
[...]

Wij hebben idd heel graag een (pulling) monk in onze parties :P
Als je er nog eens een tekort komt heb je mijn btag. ;)

Ik heb ook soort van de taak van CM wizards over genomen omdat ik alles wat ik trek aan de lopende band CC (stun/freeze/blind/chill). Ik heb een 71% kans per hit om iets van een disable toe te passen. :>

En ik doe ook gewoon 1,5m sheet dps ingame. ;)

Join the dark side my friend >:)

Speel vaak samen met Protax en Vydra op de TS van GS, dus kom weer eens langs ;)
edit en idd met anima en onze vaste barb ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 14-04-2014 14:02 ]

• Protax
mouzetc schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:56:
Ow shit Protax, je speelt ook nog! Hoe is het?! Zou het best leuk vinden om af en toe weer een potje te spelen. Kost het me veel tijd/moeite om weer een beetje op niveau te komen?
Nee, want eigenlijk begin je toch weer volledig opnieuw (alle gear is vervangen).
Je moet uiteraard dan wel de uitbreiding kopen ;-)
Anima/Velsenard en ik zijn nog even actief als vroeger, alleen Klitse is afgehaakt!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:56:
[...]

Je TF gaat dus geen 10% extra dps geven, maar eerder ongeveer de helft (5% dus), doordat die 10% dalijk (hopelijk), zoals het hoort ook over de andere helft van je wapen gaat gelden.
82% van mijn TF is nu lightning dmg, dus werkt +%dmg maar over 18% black dmg, als ze dat fixen gaat dat dus ook over de resterende 82%, dus wel een 10% dmg buff lijkt mij, heb er nu dan ook nog geen +dmg roll op

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 14-04-2014 14:01 ]

Movies: letterboxd

• Protax
ShadowBumble schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:00:
Ze vanmorgen eindelijk Ring of Royal Grandeur mogen looten waardoor ik nu rond mag lopen met de 4set Bonus van de Vyr's :D Kortom tijd om alles om te gooien :

To-Do's :

- Reroll Bracers van Cold naar Arcane
- Reroll Cold Damage van neck naar Arcane
- Reroll Orb Damage van Boots naar Disintegrate
- Reroll ring of Grandeur LoH naar CHD
- Reroll Orb op Triumvate naar Disintegrate

Tijd om souls te gaan farmen dus :D
Nice! Ik heb die ring nog niet, en sowieso mis ik dan nog één Vyr item.
Een hoop van jou to do dingen heb ik al klaar, speelt echt heerlijk!
Pagina: 1 ... 145 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]