Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dc's verschillen per persoon. Sommige mensen hebben er nooit last van, andere regelmatig. Lijkt me omwaarschijnlijk dat dat aan Bliz ligt, maar goed.

Dat jij na een tijdje niet gespeeld te hebben opeens veel legs vindt, is puur toeval. RNG. Er zit wel een timer in het spel, maar die loopt pas af als je na x (10?) uren speeltijd niets gevonden hebt. Dan neemt de dropkans op een leg geleidelijk toe. Maar wat verwacht je eigenlijk? Dat je elk half uur een leg vindt? Kan als je geluk hebt, maar het blijven legendary items. De horen niet zo vaak te droppen als rares. Dan is de reward ook groter als het gebeurt.

De reward van T6 is de shitload aan xp die je meer krijgt dan op T1 en het kunnen spelen op dat niveau op zich is al reward. Duurt wel even voordat je dat bereikt hebt. Daarnaast zijn de dropkansen van crafting mats hoger en vindt je meer gold, legs, keys en db's. Als ik je rant zo lees, dan heb ik meer de indruk dat D3 gewoon geen spel voor jou is ipv dat er iets aan mankeert. Grinden is toch waar het om draait.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 12-04-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:18
Morrar schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:09:
Gvd level 70 WD dood met 1M DPS en 9M toughness.... Dit was haar: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/35934528

Disconnect van BNet. Voelt echt zo kut als je er niks tegen kunt doen. Dat ze hun servers niet een keer kunnen fixen is echt ongelooflijk vind ik. Met de huidige stand van zaken weet je 100% zeker dat je chars doodgaan, de vraag is alleen wanneer.

Maar goed, door met de volgende klasse dan maar tot de volgende disconnect.
Liggen die DC's niet aan jezelf c.q. invloeden buiten de Blizzard Datacenters? Ik heb sinds ik weer begonnen ben bij patch 2.0 nog geen DC meegemaakt zelf en in de 2 jaar D3 vanilla zijn ze ook op 1 hand te tellen (buiten de eerste 2 dagen na release na van D3v) en ook in WoW (weet niet of D3 en WoW in hetzelfde datacenter gehost worden) DC ik ook vrijwel nooit, wel gehad dat er bijv. een speler DC'd in een party van 4 en gelijk begint te jammeren op de Diablo servers. Dan denk ik toch echt ga klagen bij je ISP, als alleen jij dc'd uit een party van 4 dan is er toch echt wat anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:54
Deadsmell schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:58:
Die dc's verschillen per persoon. Sommige mensen hebben er nooit last van, andere regelmatig. Lijkt me omwaarschijnlijk dat dat aan Bliz ligt, maar goed.
Zal een hoop clientside zijn, maar server side zit het ook niet goed hoor. Regelmatig disconnecten 4-5 mensen precies op hetzelfde moment. Dit terwijl anderen in dezelfde game (!) nergens last van hebben.

Tuurlijk kan er een hoop clientside misgaan, maar er is echt wel meer aan de hand. Kan een combinatie van ISP en servers zijn, maar ergens in de route gaan er consequent dingen fout.

@Dennism: Dat je er zelf geen last van hebt gehad zegt net zoveel als dat anderen er wel last van hebben natuurlijk. Maar dat het meerendeel van de HC deaths door disconnects komt is toch wel frappant niet?

[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 12-04-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

Grin

Ride si sapis.

* Grin is blij met zijn nieuwe wapen
Nu +56% Disintegrate damage en +34% Arcane damage, toch in totaal +90% damage van 1,16M DPS self-buffed :*)
Nu nog een beetje meer life d'r bij en ik ben wel tevreden over m'n Disintegrate/Arcane wiz. Ik zal eens 1 diamond wisselen voor een amethist, kijken hoe dat speelt. Op dit moment 1900-2100 aan resistances en 350K life, dus iets meer life ten koste van mijn res is wel verstandig, toch? Of zie ik iets over het hoofd?

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik in jouw post lees Grin is "derp being a wiz is ez" :D. Gratis 700+ resist all :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Morrar schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:09:
Gvd level 70 WD dood met 1M DPS en 9M toughness.... Dit was haar: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/35934528

Disconnect van BNet. Voelt echt zo kut als je er niks tegen kunt doen. Dat ze hun servers niet een keer kunnen fixen is echt ongelooflijk vind ik. Met de huidige stand van zaken weet je 100% zeker dat je chars doodgaan, de vraag is alleen wanneer.

Maar goed, door met de volgende klasse dan maar tot de volgende disconnect.
Damn dat is zuur, gecondoleerd man. Ik vloog er daarstraks ook uit, gelukkig tijdens het grinden op hard dus zonder enig risico.

Na een paar riftjes met mijn monk, die al een tijdje geen degelijke upgrades meer krijgt, maar weer de Crusader opgepikt. Binnen een half uurtje vond ik een Maximus - dan maar mijn lightning hammer build omgegooid naar fire build... Waauw _/-\o_

Speelt helemaal anders maar dit is op zijn minst evenveel fun, maar dan met dubbele damage output :D Paper dps zegt wederom helemaal niks, ik heb het gevoel dat dit veel vlotter gaat dan m'n monk. Enige nadeel is de snelheid - zit maar aan 10% movement speed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:33:
* Grin is blij met zijn nieuwe wapen
Nu +56% Disintegrate damage en +34% Arcane damage, toch in totaal +90% damage van 1,16M DPS self-buffed :*)
Nu nog een beetje meer life d'r bij en ik ben wel tevreden over m'n Disintegrate/Arcane wiz. Ik zal eens 1 diamond wisselen voor een amethist, kijken hoe dat speelt. Op dit moment 1900-2100 aan resistances en 350K life, dus iets meer life ten koste van mijn res is wel verstandig, toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Mooie wand Grin! Dat maakt hem wel helemaal af! :) Ik hoop zelf nog eens een Fragment of Destiny te vinden, met extra arcane damage. Blijven grinden!

Trouwens, die ring van je is ook erg mooi, vooral die secondary stat. Dat combineert mooi met de secondary van Reaper's Wraps, wat ook een hele fijne voor een wizzie is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Beste Mensen

Ik ben me eigen clan begonnen en ben op zoek naar Deamon Hunter players andere classes zijn ook welcome.
Als je wilt joinen stuur me een bericht. Echter moet je er voor open staan om engels te praten.
Ik probeer een internationale clan er van te maken.

Je moet ook minimaal 18 jaar oud zijn.

Toekomst gaat er ook nog TS bij komen.

Gr
Archangel

[ Voor 4% gewijzigd door cybergi op 12-04-2014 14:27 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:38:
Het enige wat ik in jouw post lees Grin is "derp being a wiz is ez" :D. Gratis 700+ resist all :(.
Whahaha, je moest eens weten hoeveel tijd ik in deze wiz heb zitten.
Als je mijn profiel ziet en naar mijn andere chars kijkt zie je dat dit mijn enige lvl70 is. Ik heb sinds 2.01 niks anders gespeeld dan deze wiz -dus van plvl 118 (mijn 2.01 stand) tot plvl 262- dat zijn ruim 140 plvl's. Mag ik dan een fatsoenlijk T2/3 wiz hebben? :)
Deadsmell schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:52:
Mooie wand Grin! Dat maakt hem wel helemaal af! :) Ik hoop zelf nog eens een Fragment of Destiny te vinden, met extra arcane damage. Blijven grinden!

Trouwens, die ring van je is ook erg mooi, vooral die secondary stat. Dat combineert mooi met de secondary van Reaper's Wraps, wat ook een hele fijne voor een wizzie is. :)
Thanks DS!
Grinden, grinden, grinden idd. ;)

Maar is er iemand die hier advies over kan geven?
Op dit moment 1900-2100 aan resistances en 350K life, dus iets meer life ten koste van mijn res is wel verstandig, toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:59:
[...]

Als je mijn profiel ziet en naar mijn andere chars kijkt zie je dat dit mijn enige lvl70 is. Ik heb sinds 2.01 niks anders gespeeld dan deze wiz -dus van plvl 118 (mijn 2.01 stand) tot plvl 262- dat zijn ruim 140 plvl's. Mag ik dan een fatsoenlijk T2/3 wiz hebben? :)

[...]

Thanks DS!
Grinden, grinden, grinden idd. ;)

Maar is er iemand die hier advies over kan geven?
Op dit moment 1900-2100 aan resistances en 350K life, dus iets meer life ten koste van mijn res is wel verstandig, toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Ja, want AR werkt naar mate je meer ervan hebt, steeds minder goed. (in percentage minder damage) dus is dat inwisselen voor life een goed idee, want dan kun je weer meer klappen vangen.

http://eu.battle.net/d3/e...aurent-2405/hero/40377304

mijn crusader begint ook al aardig sterk te worden. Ik heb gekozen voor een holy/block build. Erg leuk, maar weet nog niet of het de meeste efficiente build is. (dit is niet wat in armory staat btw, dat was mijn normal rush build)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Wat is eigenlijk de beste hatred generator voor de DH, ik gebruik nu Bolas met Imminent Doom, goed voor 216% damage, maar ik vraag me af of dit de beste is, m'n profiel staat in mn sign.
Heeft iemand ook nog tips over mn items? Ik heb nu vooral de items genomen met de meeste damage en heb niet zozeer op de toughness of healing gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:56
TheThomas schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:29:
Wat is eigenlijk de beste hatred generator voor de DH, ik gebruik nu Bolas met Imminent Doom, goed voor 216% damage, maar ik vraag me af of dit de beste is, m'n profiel staat in mn sign.
Heeft iemand ook nog tips over mn items? Ik heb nu vooral de items genomen met de meeste damage en heb niet zozeer op de toughness of healing gelet.
Je gear is best slecht eigenlijk. Alleen je ringen en bracers zijn redelijk.

Belangrijkste dingen.
+skill op items moeten overeen komen met je belangrijkste skills. Je hebt nu bijvoorbeeld items met +impale, maar je gebruikt impale niet.

Je gebruikt Fire en Cold als main elements. Ondertussen heb je +20% lightning damage en verder geen +%element items. Verander je skills naar iets dat lightning damage doet en regel meer items met +% lightning damage. Dat je wapen 1000 lightning damage heeft doet helemaal niks.

Je gear moet over het algemeen beter. Je hebt maar 1 items met elemental % erop (wel meteen 20%, dat wel) en je loopt een hoop crits mis door gear te gebruiken met slechte crit rolls (je glvoes) of helemaal geen (je offhand)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:59:
[...]

Ik ben van plvl ~160 naar 329 gegaan. Waarvan vanaf plvl ~250 in RoS. Dat is nog een bak meer experience dan jij hebt met jouw wizard ;). En ik heb niet eens 1000@ op mijn DH (de andere classes heb ik op naar 70 geleveled en niet meer mee gespeeld). Ik mag dan wel ~7300 dex hebben, maar zo goed als 5000 int is het nooit. Laat staan 7000 int. Dodge chance is laag en je kan enorm veel dingen gewoon niet dodgen. Ik kan ondanks mijn velen uren eigenlijk alleen T2 lekker spelen, en ik weet zeker dat als ik die tijd in een wizard had gestoken ik al op T4 rondliep (hij doet nu al 900k buffed ofzo, met misschien 2 uur spelen als lvl 70). Had ik ook lekker topazjes in mijn chest kunnen stoppen. Krijg je damage en all resist van. Hoe fijn zou dat zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:08:
[...]

Ja, want AR werkt naar mate je meer ervan hebt, steeds minder goed. (in percentage minder damage) dus is dat inwisselen voor life een goed idee, want dan kun je weer meer klappen vangen.
Ach, als je 85% damage reduction van je resists hebt en je kan naar 90% dan krijg je toch een derde minder damage dan je nu krijgt (hit van 100, wordt 10 damage ipv 15).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nee, tenzij je graag in het Russisch wilt spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Morrar schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:08:
[...]

@Dennism: Dat je er zelf geen last van hebt gehad zegt net zoveel als dat anderen er wel last van hebben natuurlijk. Maar dat het meerendeel van de HC deaths door disconnects komt is toch wel frappant niet?
Wat mij vooral opvalt is dat het erg vaak dezelfde spelers zijn die DCén (speel bijna alleen met b.net vrienden en mensen uit mijn WoW guild). Die DCén regelmatig in WoW en/of Diablo en als ik en meerdere andere spelers in diezelfde games nooit of bijna nooit een DC hebben terwijl we in dezelfde party (diablo) of instance zitten (WoW) dan lijkt het mij iig zo dat het niet aan de servers ligt (het meerendeel van de spelers waarmee ik speel DC'd namelijk nooit op bijna nooit tenzij ze zelf een lokaal of ISP probleem hebben). Vooral bij WoW kun je dit goed zien, want daar vliegt bij een instance server probleem aan de kant van blizzard iedereen eruit.

Ik heb ook een aantal keer met een paar van deze spelers het probleem onderzocht en bijna altijd spelen ze of wireless (sowieso een no-go als je enigzins serieus gamed) of ze hebben bokkie wokkie netwerk apparatuur waar bijv. een huisgenoot met torrents het netwerk dichttrekt of de router overbelast of een ISP die gewoon slecht aangeschreven staat (vooral bij engelse spelers is dit laatste vaak een probleem).

Daarnaast acht ik ook de kans groot dat het meerendeel van HC deaths zoals jij het zegt de vocal minority is. Als je doodgaat door een eigen (stomme) fout ga je niet lopen klagen, schreeuwen misschien enkel even kwaad zijn op jezelf. Je maakt een nieuw char en je gaat weer verder. Terwijl als je buiten je eigen fout doodgaat (DC, of het nu aan blizzard, je lokale situatie of je ISP ligt, ja dan geloof ik direct dat je ff pissig wordt en je even moet ventileren op een forum/teamspeak waarbij dan al snel Blizzard de gebeten hond zal zijn, terwijl dit misschien helemaal niet juist is.

[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 12-04-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
RocketKoen schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:14:
[...]

Nee, tenzij je graag in het Russisch wilt spelen.
Tnx, dan is 23,29 euro de goedkoopste die ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:08:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...aurent-2405/hero/40377304

mijn crusader begint ook al aardig sterk te worden. Ik heb gekozen voor een holy/block build. Erg leuk, maar weet nog niet of het de meeste efficiente build is. (dit is niet wat in armory staat btw, dat was mijn normal rush build)
Thanks voor je advies, heb nu idd een diamond vervangen door een amethist. Speelt iets meer ontspannen, de res zit nu op 1800-2000 met 380K life, qua gameplay/feel iets beter dan voorheen.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:08:
[...]

Ik ben van plvl ~160 naar 329 gegaan. Waarvan vanaf plvl ~250 in RoS. Dat is nog een bak meer experience dan jij hebt met jouw wizard ;). En ik heb niet eens 1000@ op mijn DH (de andere classes heb ik op naar 70 geleveled en niet meer mee gespeeld). Ik mag dan wel ~7300 dex hebben, maar zo goed als 5000 int is het nooit. Laat staan 7000 int. Dodge chance is laag en je kan enorm veel dingen gewoon niet dodgen. Ik kan ondanks mijn velen uren eigenlijk alleen T2 lekker spelen, en ik weet zeker dat als ik die tijd in een wizard had gestoken ik al op T4 rondliep (hij doet nu al 900k buffed ofzo, met misschien 2 uur spelen als lvl 70). Had ik ook lekker topazjes in mijn chest kunnen stoppen. Krijg je damage en all resist van. Hoe fijn zou dat zijn.

[...]

Ach, als je 85% damage reduction van je resists hebt en je kan naar 90% dan krijg je toch een derde minder damage dan je nu krijgt (hit van 100, wordt 10 damage ipv 15).
DH heeft echt een dikke buff gekregen sinds 2.01 maar is zeker niet de sterkste class in RoS. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet, de gameplay van de DH vind ik nog steeds (een van) de beste, period. Wellicht had je een T3/4 wiz gehad maar zo erg is dat ook weer niet, toch? 8400+ int in-game trouwens, de 500 Vyr bonus staat nog niet op Battle.net :*)

Trouwens Koeitje, doe eens [url="URL naar profiel"]Battle.net tag[/url] in je signature, kunnen we je chars beter vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Geen geluk met legendaries vandaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:23:
[...]

Thanks voor je advies, heb nu idd een diamond vervangen door een amethist. Speelt iets meer ontspannen, de res zit nu op 1800-2000 met 380K life, qua gameplay/feel iets beter dan voorheen.

[...]

DH heeft echt een dikke buff gekregen sinds 2.01 maar is zeker niet de sterkste class in RoS. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet, de gameplay van de DH vind ik nog steeds (een van) de beste, period. Wellicht had je een T3/4 wiz gehad maar zo erg is dat ook weer niet, toch? 8400+ int in-game trouwens, de 500 Vyr bonus staat nog niet op Battle.net :*)

Trouwens Koeitje, doe eens [url="URL naar profiel"]Battle.net tag[/url] in je signature, kunnen we je chars beter vinden ;)
Tja, DH en Monk zijn gewoon zwaar gimped ivm Wiz/WD/Barb/Crusader. Bij de Monk valt het niet zo op dankzij je 30% DR, maar als DH ben je gewoon de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:54
@Dennism: Tja ik laat tegenwoordig ping logs in de achtergrond lopen, en die tonen nooit een ping hoger dan 20 ms (gem. 14 ms). Ook in andere games nooit een hoge ping. Daarnaast is er geen sprake van lag; gewoon vanuit prima speelbaar naar disconnect en Error 3007. Blizzard heeft al tijden last met hun login servers, dus ja, ik vertrouw er niet op.

Of het dezelfde mensen zijn of niet, zou ik niet willen zeggen. Wel weet ik van mensen die ken dat ik de laatste tijd slechts van 1 char gehoord heb dat op max level dood ging door een eigen fout. Daar tegenover staan minstens 10 keer zoveel gevallen van d/c deaths. Als ze gewoon bij een d/c je zouden booten met 10 sec i.p.v. 50 sec, zou dat al de helft schelen. Geen 15 minuten programmeerwerk waarschijnlijk, maar ze vertikken het.

Maar goed, heb inmiddels mijn WD alweer op 61 met dank aan Madstorm voor een flinke boost. We gaan maar gewoon verder waar we gebleven zijn. Maar nog een d/c death en dan gaat het spel weer in de kast.

[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 12-04-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb ook een leuke: Doe nu verplicht T1 omdat er op T2 gewoon al een hele avond geen ene bal dropt.
Terug naar T1 en de legendaries vliegen om me oren.. rara

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Ik blijf me verbazen over mensen die klagen/opmerken dat ze vanavond/vandaag geen geluk hadden met legendaries. Die dingen worden niet voor niets legendaries genoemd. De droprate zou van mijn part flink omlaag mogen, zo kun je tenminste nog genieten van het spel en oprecht blij zijn als een improvement voor je gear dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik heb nog nooit zoveel legendaries gevonden als vandaag op T3, het niveau waar mijn wiz op dit moment hoort te spelen. Speel het spel op het niveau wat jou (character) het beste past, zo is het volgens mij ook het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:46
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:07:
Ik heb ook een leuke: Doe nu verplicht T1 omdat er op T2 gewoon al een hele avond geen ene bal dropt.
Terug naar T1 en de legendaries vliegen om me oren.. rara
Als er echt heel lang geen legendaries droppen, dan gaat er een script aan die de drop % langzaam verhoogd. 't Is niet zo dat je een complete dag zonder legendaries kan spelen tegenwoordig, buiten de enkele keer dat de RNG echt extreem tegen werkt :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
leonard_nl schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:01:
Ik blijf me verbazen over mensen die klagen/opmerken dat ze vanavond/vandaag geen geluk hadden met legendaries. Die dingen worden niet voor niets legendaries genoemd. De droprate zou van mijn part flink omlaag mogen, zo kun je tenminste nog genieten van het spel en oprecht blij zijn als een improvement voor je gear dropt.
Over de hoeveelheid legendaries ben ik wel tevreden, volgens mij krijg ik ongeveer 2 tot 5 legendaries per uur. Maar ik heb vaak dezelfde nutteloze legendaries en ook nog regelmatig een slechte roll. Mijn huidige gear is voornamelijk te danken aan Kadala en craften... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

Zoloft schreef op zondag 13 april 2014 @ 01:21:
[...]

Over de hoeveelheid legendaries ben ik wel tevreden, volgens mij krijg ik ongeveer 2 tot 5 legendaries per uur. Maar ik heb vaak dezelfde nutteloze legendaries en ook nog regelmatig een slechte roll. Mijn huidige gear is voornamelijk te danken aan Kadala en craften... :P
Ik zie dat je de passive combination strike gebruikt. Maar je gebruikt maar 1 spirit generator (deadly reach). Dan is de passive toch redelijk nutteloos?

Iemand nog tips om mijn gear te upgraden Battle.net tag? Let wel, ik speel eigenlijk alleen samen met een wizard. Solo speel ik zelden. Ik neem de tank rol dan op me. Als in Dashing Strike erin, Cyclone strike om alles te groeperen. Wizard AoE's verzwakken alles. Exploding palm op een paar vijanden en alles sterft in een explosie van lichaamsdelen :> Met de rune van Exploding Palm heb ik dan ook al mijn spirit weer terug. Vandaar dat er meer gefocussed is op Toughness (11M na buffs) dan Damage. Let trouwens niet op de chest armor enchant. Die heb ik na 15 keer enchanten opgegeven (2 souls + 50 veiled crystals...).

Ik heb het idee dat vooral mijn off-hand wapen onderdoet voor de rest van mijn gear, maar ik vind simpelweg niks beters :-(

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
kevz schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:53:
[...]

Als er echt heel lang geen legendaries droppen, dan gaat er een script aan die de drop % langzaam verhoogd. 't Is niet zo dat je een complete dag zonder legendaries kan spelen tegenwoordig, buiten de enkele keer dat de RNG echt extreem tegen werkt :P
Het bizarre was dat er dus gewoon NIETS dropte. Geen geld, geen potions, zelfs geen witte wapens uit de rekken.
Terug naar T1 en hoppa geld, potions, gems alles.
Nieuwe dag nieuwe kansen, is kijken of er nu uberhaupt iets dropt op T2

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij mij droppen alleen set items die ik al heb, en niet eens voor de Crusader

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 13 april 2014 @ 08:32:
[...]

Het bizarre was dat er dus gewoon NIETS dropte. Geen geld, geen potions, zelfs geen witte wapens uit de rekken.
Terug naar T1 en hoppa geld, potions, gems alles.
Nieuwe dag nieuwe kansen, is kijken of er nu uberhaupt iets dropt op T2
Dat klinkt meer als lag / dc / serverissues dan RNG ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Nou mijn teamgenoot kreeg er vanmavht in een uur 11.. Ik daarentegen maar 1.

Om de zoveel minuten was het wel weer raak. * markklok neemt nog wat antidepressiva :p

Hopelijk gaat het vandaag beter

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Toch altijd leuk, eerder deze week een Fulminator gevonden.
En wat dropt er vanochtend.. Thunderfury! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Gaat lekker dit weekend, heb nu de Tal's set compleet, dat is echt geniaal, heb nu mijn build iets aangepast zodat ik 4 verschillende dmg types doe, en nu komen er dus de hele tijd kometen uit de lucht vallen :9~

Ook de BT set compleet dus lekker in molton bommen blijven staan alsof ze er niet zijn, gisteren nog wat T3 rifts gedaan wat ook prima te doen was

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@sjaak: mooie combo! Je zit wel een beetje gelocked qua gear nu ;)

Tja het is soms echt belachelijk hoe kort legs op elkaar vallen en dan weer niet.

Toppunt gisteren was dat ik m'n shards ging uitgeven en binnen een minuut 3 legendary's had bij kabala....
Leoric's crown, gold skin en Depth diggers... (op m'n DH geparkeerd)
Voor m'n monk in ieder geval een tristat gevonden, dex erop gerolled en met de juiste res :D daardoor over de 1000 fire res heen :)
Zou leuk zijn om nu eens een monk set item te vinden en een wapen met elemental damage.

Gisteren nog iemand van de GoT clan uitgelegd dat hij een socket in z'n 2200+ dps WKL kan zetten....
Dan huilt m'n hart heel even :+

Ook gisteren m'n Crusader geleveld, zwaard had ik al (was voor m'n barb bij malt gevallen) en shield gevonden :D speelt best leuk voor de afwisseling.

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 13-04-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tweemaal gigantische prison level als rift:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h722n5M.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cTy1aml.png

In de tweede had ik zelfs 25 elite packs, ALLEMAAL Gloom Wraiths / Shadow Vermin, die kleine kruipende beestjes wat je veel ziet in Act 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07
Zouden jullie mij eens wat advies kunnen geven op mijn gear en build? wil eigenlijk meer T1 gaan spelen, maar weet niet of ik voldoende gebalanced ben. Meer life on hit maybe? minder resistances? Is gewoon lastig om te bepalen hoe ik het meest gebalanceerd raak. Is er een bepaald level van resistances waar ik op moet mikken om hoger te kunnen gaan spelen?

Ik heb overigens ook nog een odyn son liggen, doombringer en fulminator: Wat zal uiteindelijk de meeste dps geven? die set weapons+ proc? Of een combo van onderstaande wapens icm een bepaalde build?
Fulmintor:
2130,2 dps
1001-1283 lightning damage
714 str
7% IAS
socket
unique ability: Lightning damage has a chance to turn enemies into lightning rods, causing them to pulse 167–222% weapon damage as Lightning every second to nearby enemies for 6 seconds.

Odyn Son:
2087,4 dps
1155-1408 lightning dmg
lightning skills deal 16% more damage
649 str
socket
uniqe ability: 38% chance to cast chain lightning

Doombringer:
2146,9 dps
1133-1374 physical damage
17% more physical damage
717 str
2875 LoH
socket
knockback

Hier is mijn account te vinden: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bas-2479/hero/8510460 en ik zou het enorm waarderen als jullie mij willen helpen!

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 20:57
Bint schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:15:
Zouden jullie mij eens wat advies kunnen geven op mijn gear en build? wil eigenlijk meer T1 gaan spelen, maar weet niet of ik voldoende gebalanced ben. Meer life on hit maybe? minder resistances? Is gewoon lastig om te bepalen hoe ik het meest gebalanceerd raak. Is er een bepaald level van resistances waar ik op moet mikken om hoger te kunnen gaan spelen?
Ikzelf heb wat meer all resistance dan jij. Ik zou wat minder strength in mijn gear doen en dus wat meer resistance. Je DPS is ruim voldoende voor T1, je toughness misschien niet maar goed dat is dus snel te fixen.
met 500K DPS en 5M toughness moet je zonder al te veel problemen door T1 kunnen wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Ik speel Monk al sinds D3 uitkwam. Heb eigenlijk nooit wat aan m'n skills veranderd (Buiten dat ik die teleport skill omgewisseld heb voor de pull-skill)

Nu met al die updates/patches vroeg ik mij eigenlijk af wat nu voor de monk de beste set van skills zijn met runes enzo. Ben ik outdated of valt het wel mee?

De teleport-skill mis ik eigenlijk best wel (RMB stond ie). Ik deed veel keeps voor RoS, en dan kon je SW makkelijk up houden doordat je van enemy naar enemy kon TPén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
lremcol schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:24:
[...]

Ikzelf heb wat meer all resistance dan jij. Ik zou wat minder strength in mijn gear doen en dus wat meer resistance. Je DPS is ruim voldoende voor T1, je toughness misschien niet maar goed dat is dus snel te fixen.
met 500K DPS en 5M toughness moet je zonder al te veel problemen door T1 kunnen wandelen.
Met deze damage moet je het gewoon eens proberen. Als je te snel dood gaat zorg voor wat meer touchness.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Vandread schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:04:
@sjaak: mooie combo! Je zit wel een beetje gelocked qua gear nu ;)
thanx, ben nu inderdaad redelijk gelockt kwa gear, maar heb inmiddels al een 2e setje aan gear, denk dat ik daar maar zo'n reduced archon cooldown wiz van probeer te maken, even die crimson set gaan farmen en een 2e wiz levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Mooie combi zo inderdaad sjaak, top gebruik gemaakt van de ring of royal grandeur zo. Altijd fijn om extra setjes op wiz te hebben, ben nu ook wat zaken aan het verzamelen voor een arcane ipv fire build ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
aiiiii, net mijn eerste level 70 hardcore crusader verloren. 3 elite packs in een act5 rift (smalle paden)

http://eu.battle.net/d3/e...nmdown-1798/hero/39669771

zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Phuncz schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:50:
Tweemaal gigantische prison level als rift:
Die is altijd leuk inderdaad, elke 10 meter wel weer een nieuwe elite, als we die tegenkomen in een rift dan clearen we hem altijd helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Is er nog een plek in de tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:19

Umbrah

The Incredible MapMan

whatupdoc schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:26:
Geen idee, maar de community heeft onbeperkt tijd en d'r zitten zat niet-GOT clan mensen in, inclusief de SG-mensen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

whatupdoc schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:26:
Waarschijnlijk wel. Voor zover bekend kunnen er 120 mensen in. We zitten inmiddels op 127 dus jij zal er ook nog wel bij kunnen :).

Vraag op de tweakers community of je toegevoegd kan worden. Koei, grin, Petrus en ik kunnen je toevoegen. Ik ben er vanavond weer waarschijnlijk.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Umbrah schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:35:
[...]

Geen idee, maar de community heeft onbeperkt tijd en d'r zitten zat niet-GOT clan mensen in, inclusief de SG-mensen, etc...
Hoe meer zielen hoe meer vreugde, vraag maar aan malthael ;)
retlaw schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:12:
[...]

Waarschijnlijk wel. Voor zover bekend kunnen er 120 mensen in. We zitten inmiddels op 127 dus jij zal er ook nog wel bij kunnen :).

Vraag op de tweakers community of je toegevoegd kan worden. Koei, grin, Petrus en ik kunnen je toevoegen. Ik ben er vanavond weer waarschijnlijk.
Wat is de naam van die clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 00:34
Gisteren is eindelijk mijn crusader naar lvl70 gebracht, inmiddels zit ik op afgerond 7M toughness en 520k dps :)

T1 is nu op farmmode, volgende maal dat ik serieus speeltijd heb zal T2 er aan moeten geloven :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

whatupdoc schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:53:
[...]
Wat is de naam van die clan?
Naam van DE clan is iets met Tweakers en/of Gathering, ofwel GoT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Grin schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:10:
[...]

Naam van DE clan is iets met Tweakers en/of Gathering, ofwel GoT. ;)
Hoe kan ik julllie ingame bereiken?
Heb al wel een clan request gedaan. Mijn game naam is trouwens barbapappa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
playlogic schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:32:
aiiiii, net mijn eerste level 70 hardcore crusader verloren. 3 elite packs in een act5 rift (smalle paden)

zucht
Pfff das balen man. Ziet eruit als een solid char.. zonde, al opnieuw begonnen? RIP

Bertreft de disconnect death's, ik zie nu allemaal nieuwe items, bijvoorbeeld een item waarbij je town portal niet onderbroken kan worden bij damage. Best handig in HC ;-)

Maar zou een legendary met de ability:
"When standing still, you cannot die, but you can't do damage either." Niet een goed wapen zijn tegen een disconnect?

Of zou dat te makkelijk te misbruiken zijn? M.i. ben je als je in een gevaarlijke situatie zit, nooit geneigd dit te misbruiken, wanneer je namelijk maar iets beweegt, ben je dood in een gevaarlijke situatie. Maar bij een DC beweeg je sowieso niet.

Zelf trouwens nog nooit doodgegaan door een dc, altijd mijn eigen domme fout :+

[ Voor 46% gewijzigd door bakbakbak op 13-04-2014 20:28 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mijn avond kan al niet meer stuk :P
Vind ik net http://us.battle.net/d3/e...ss-potion-of-regeneration met 27k regen over 5 sec. ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 04:47
beuker19 schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:00:
Vind ik net http://us.battle.net/d3/e...ss-potion-of-regeneration met 27k regen voor 5 sec.
Is het niet 27k over een tijd van 5 sec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
beuker19 schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:00:
Vind ik net http://us.battle.net/d3/e...ss-potion-of-regeneration met 27k regen over 5 sec. ;)
Hehe die potions zijn echt gaaf idd, ik heb zelf http://us.battle.net/d3/e...mless-potion-of-the-tower en de extra armor is zeer nuttig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

Pure_evil schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:08:
[...]

Is het niet 27k over een tijd van 5 sec?
Volgens mij wel, dus 60% life + 5 seconde lang 5400 life regen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
leuk die aanpassing in diabloprogress, nu is de dps al wat zuiverder en zie je dus ook goed de verschillen: http://www.diabloprogress...ichael-2678/Mila/35938888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
desjaak909 schreef op maandag 14 april 2014 @ 00:06:
leuk die aanpassing in diabloprogress, nu is de dps al wat zuiverder en zie je dus ook goed de verschillen: http://www.diabloprogress...ichael-2678/Mila/35938888
Voor softcore heb je een erg mooi wiz, maar voor hardcore heb ik alleen respect voor zo'n mooi wiz. Goed bezig Michael ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat zouden jullie aanpassen aan mijn Crusader build? Zoals ik lees, kan ik beter wat meer resistance stacken in mijn armor ipv strength?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
CptChaos schreef op maandag 14 april 2014 @ 00:27:
Wat zouden jullie aanpassen aan mijn Crusader build? Zoals ik lees, kan ik beter wat meer resistance stacken in mijn armor ipv strength?
je mist critchance en damage op je ringen en crtdmg op je gloves en amulet.
En je gebruikt allemaal lightning skills, dus regel wat +% lightning damage. De makkelijkste slots daarvoor zijn shoulders en amulet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RocketKoen schreef op maandag 14 april 2014 @ 00:48:
je mist critchance en damage op je ringen en crtdmg op je gloves en amulet.
En je gebruikt allemaal lightning skills, dus regel wat +% lightning damage. De makkelijkste slots daarvoor zijn shoulders en amulet.
Ik probeer sowieso +% lightning damage te doen. Was met een bracer bezig, tot ik een betere kreeg... :/ Had die intussen al 11x enchanted... :/ Dus de moed zakte er weer wat in. Thnx voor de tips in ieder geval, zit ik met mijn vermoeden om resistance te stacken ipv strength goed of moet ik daar nog even mee wachten, tot ik betere gear heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
playlogic schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:32:

zucht
Dat is wel zuur zeg.
Vooral gezien de gear die beide jij en je follower hebben :(

Ah well, het risico van Hardcore enzo...

Zelf eindelijk bijna 70 met een HC char.
Ben zo bang dat deze ook dood gaat, dat ik maar op Hard speel.
De eerste 58 lvl's op Normal gespeeld, maar dit werd wel een erge cakewalk.

Ben benieuwd hoe lang m'n monk het gaat overleven.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Het is weer maandag !

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In verband met de gear die ik heb (en de gear die ik maar niet kan vinden :+) weer terug gegaan naar een HF shotgun build. ivm 40%crit (5% van parapoints) ook geen Judgement resolved meer nodig, dus die geswapped voor blessed shield om runners te kunnen pakken.

Gisteren 2 leg 1H Flails gekregen, maar gewoon niet diegene die ik wil :P beetje jammer.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
Gister weer terug gegaan naar mijn blessed shield build en dat vind ik verreweg het beste werken. Rift en bounties doe ik op T4en dat gaat eigenlijk wel makkelijk . Alle gear heeft nog wel ruimte voor verbetering en nu nog even stukjes van de set pieces vinden maar die droppen niet!!!! :)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Dit weekend voor het eerst solo een paar rifts gedaan op T1 met mijn wizard.

Meestal gaat dit wel goed, maar afentoe kom ik combinaties tegen die dodelijk zijn.

Om te overleven heb ik iets damage ingeleverd voor wat toughness.

Heb nu dringend crafting mats nodig voor reroll (Arcane orb op boots -> disintegrate). Mijn 2e ring is ook niet super, maar die rerollen is te duur.

Gezien mijn wizard, welk soort item zouden jullie gaan gamblen bij Kadala? (Heb nog wel shards nodig).
Ik twijfel tussen chest, source en belt.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
Wapen gevonden met zowat max rolls. 5 - 6 Souls tegenaan gooien (maw alles wat ik nog had) om dan te beseffen dat je op secondary aan't rerollen bent en daar geen sockets uit voort komen. FML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gisteravond begonnen met de reset quest en vervolgens alles op T1 halen. Tot a5 gekomen, vanavond vanaf Adria verder maar :)
Set item no2 zaterdag gedropt (nu glove + shoulder aan voor de 500vit bonus), maar wel 30k ofzo moeten inleveren. Maar ja, net alsof je wat merkt tussen +- 2.0m crits of 2.1m.
Ook nog een ring voor de Cru gevonden, nog even de ring naar 7% cdr brengen.
Inmiddels is de Cru de barb voorbij (wat wil je ook met een 2h).

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Lekker op mijn wizard gespeeld, ik houd nu ook spullen met INT vast voor mijn WD, die zelf nog niet fatsoenlijk T1 in kan (is ook nog geen lvl 70) en die Paragon levels tellen toch voor je hele account.

Vallen set items trouwens random (vanaf T1 of hoger) of zijn er plaatsen waar je daar meer kans op hebt (bosses/rifts)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-08 18:45
Hoeveel AR heeft een dual wield barb nodig om vlot naar T1 te gaan?
Momenteel tik ik rond de 900 aan. Dmg output is wel ok, maar met bepaalde suffixes (poison, arcane, ...) zie ik mijn health bar wel vlot zakken. (HC)
Op welke item slots kijk ik best voor AR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
sander.devos schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:59:
Momenteel tik ik rond de 900 aan. Dmg output is wel ok, maar met bepaalde suffixes (poison, arcane, ...) zie ik mijn health bar wel vlot zakken. (HC)
5x diamonds in je gear helpt een hoop . Je kan ook de superstition passive gebruiken als je dat niet al doet.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend met mn WD eindelijk de Mask of Jeram binnen en met wat nieuwe gear en aanpassingen nu 1.3M unbuffed DPS met net geen 5M toughness.

Met de fetishes begint de WD inmiddels wel weer mn nr 1 class te worden nu! Vereist wat meer werk dan een wiz (duh), maar dan heb je ook wat :P

Nu op zoek naar Zuni set pieces en een nieuwe WH. En een nieuwe mojo zou ook niet misstaan. Reapers Wraps ook geprobeerd te craften (nu 4), maar daar kwam alleen een dikke cold damage (20%) uit, die naar mn Wiz is gegaan. Rest allemaal beetje bagger helaas.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren mijn monk en DH op level 70 weten te krijgen.
Nu vooral bezig met verhogen toughness en dps.
Het begin is er al en ga nu al snel door de paragon levels heen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 18-09 16:32
Dit weekend weer wat leuke items voor mijn crusader gevonden. Een mooie zweihander welke een bak exra dps leverde. Vlak hierna dropte de lightning hammer voor me. Helemaal happy maar the zweihander deed toch meer damage. De eerste rol kreeg ik een socket erop dus ik kan voorlopig vooruit.

Ik merk wel dat ik qua toughness/healing nog wat mis op mijn crusader. T1 gaat meer dan prima maar wil op hogere torments ook wat eenvoudiger mee kunnen. Iemand nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Zo, in het weekend heb ik mijn 4de set op mijn wiz kunnen zetten. De bonussen zijn erg leuk maar wel jammer dat je redelijk 'vast' zit qua qear. In game zit ik nu op 1.2M sheet dmg en bijna 15M tough (met mijn self buff). Heeft iemand nog wat leuke tips / veranderingen voor mijn wiz?
Ik heb me nog niet bezig gehouden met %skill dmg of elemental dmg, dit staat nog wel op het lijstje als ik hier nog wat leuks voor kan vinden, maar ik wacht graag tot de elemental op de wapens fixed is. Oh, en ik speel op HC.
Mijn wizard kun je vinden via de link onderin.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:11:
Van het weekend met mn WD eindelijk de Mask of Jeram binnen en met wat nieuwe gear en aanpassingen nu 1.3M unbuffed DPS met net geen 5M toughness.

Met de fetishes begint de WD inmiddels wel weer mn nr 1 class te worden nu! Vereist wat meer werk dan een wiz (duh), maar dan heb je ook wat :P

Nu op zoek naar Zuni set pieces en een nieuwe WH. En een nieuwe mojo zou ook niet misstaan. Reapers Wraps ook geprobeerd te craften (nu 4), maar daar kwam alleen een dikke cold damage (20%) uit, die naar mn Wiz is gegaan. Rest allemaal beetje bagger helaas.
WD is zeer gear afhankelijk in RoS maar nog steeds erg leuk om te spelen.
Battle profile is niet bijgewerkt? Je hebt daar nog 950k DPS buffed.

Lekker schoulders trouwens, ik heb gister na een stuk of 10x en 500 crystal veins verder mijn jade harvester voorzien van 3 slots.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sander.devos schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:59:
Sowieso ben ik fan van Relentless als passive:
While below 35% Life, all skills cost 75% less Fury and all damage taken is reduced by 50%.

Neem aan dat je ruim over de 900AR zit met paragon punten, je kan altijd nog warcry erbij pakken :)
Emphast schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:44:
Wapen gevonden met zowat max rolls. 5 - 6 Souls tegenaan gooien (maw alles wat ik nog had) om dan te beseffen dat je op secondary aan't rerollen bent en daar geen sockets uit voort komen. FML.
Welke wapen? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Vandread op 14-04-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Na het weekend is de stand 930K damage en 10M thoughness buffed.

Ik heb ook een 'Leoric's Crown' gevonden die na pijnlijk dure rerolls.580 dex, 580 vit, 7 IAS, 5 CHC heeft. Maar geen nuttige secondarie stats. Gisteren even een rift gedaan met die helm maar voor mijn gevoel mis ik de spirit regen en arcana resistance die ik op mijn huidige helm heb...

Beetje zuur nadat ik er veel mats en gold heb uitgegeven om er CHC op te krijgen.... maar ja 'That's the way the cookie crumbles' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Madstorm schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:17:
Zo, in het weekend heb ik mijn 4de set op mijn wiz kunnen zetten. De bonussen zijn erg leuk maar wel jammer dat je redelijk 'vast' zit qua qear. In game zit ik nu op 1.2M sheet dmg en bijna 15M tough (met mijn self buff). Heeft iemand nog wat leuke tips / veranderingen voor mijn wiz?
Ik heb me nog niet bezig gehouden met %skill dmg of elemental dmg, dit staat nog wel op het lijstje als ik hier nog wat leuks voor kan vinden, maar ik wacht graag tot de elemental op de wapens fixed is. Oh, en ik speel op HC.
Mijn wizard kun je vinden via de link onderin.
Elemental dmg en Skill dmg heeft voor zover ik weet niets te maken met de elemental dmg op wapens, enkel de +x% dmg dat op wapens kan rollen heeft volgens mij invloed op deze bug. Ik zie iig op mijn wizard de damage voorspeelbaar omhoog gaan wanneer ik een + % element dmg of +% skill damage item equip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Madstorm schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:17:
Leuke wiz heb je, je mist inderdaad nog elemental dmg bonussen, dit staat helemaal los van de weapons fix. Makkelijkst is om dat in ieder geval op je bracers te krijgen, maar kan bijvoorbeeld ook op wapen (azurewrath) en amulet. En denk dat je uitendelijk op HC ook meer hebt aan volledige blackthorns set dan aan cains.

Kadala heeft me gisteren het probleem gegeven om te kiezen tussen 4 piece blackthorns en Ice Climbers, nu dus maar hopen op een Tal's amu, om met beide te kunnen gaan lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:19:
[...]

WD is zeer gear afhankelijk in RoS maar nog steeds erg leuk om te spelen.
Battle profile is niet bijgewerkt? Je hebt daar nog 950k DPS buffed.
Er wordt op Battle.net dingen niet meegenomen als passives, follower en paragon points. Zo heb ik ingame iets van 62% crit en op B.net maar 49.
Lekker schoulders trouwens, ik heb gister na een stuk of 10x en 500 crystal veins verder mijn jade harvester voorzien van 3 slots.
Shoulders zijn idd top roll! Weet alleen nog niet wat ik er verder op enchant. Nu even armor voor de toughness, maar de enige andere interessante stat is garg-damage. Maar daar doe ik nu niet zoveel mee.

Misschien de 300M crit fire-Garg eens proberen anders vanavond :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Anno schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:26:
Na het weekend is de stand 930K damage en 10M thoughness buffed.

Ik heb ook een 'Leoric's Crown' gevonden die na pijnlijk dure rerolls.580 dex, 580 vit, 7 IAS, 5 CHC heeft. Maar geen nuttige secondarie stats. Gisteren even een rift gedaan met die helm maar voor mijn gevoel mis ik de spirit regen en arcana resistance die ik op mijn huidige helm heb...

Beetje zuur nadat ik er veel mats en gold heb uitgegeven om er CHC op te krijgen.... maar ja 'That's the way the cookie crumbles' :)
Heb ook veel te veel mats gebruikt om waardeloze items proberen beter te maken, en meestal was dat het achteraf zeker niet waard.

Heb nu +/- 450-500K dps met 11M toughness.
Heb ook een 16% block-chance ring gevonden en heb het idee dat ik m'n build ietwat moet aanpassen.

Heb nu een build waar ik graag mee speel, maar heb +32% lightning damage items.
Weet alleen niet welke "lightning" build een beetje viable is, en of ik hiermee T1 aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
gisteren chc willen rerollen op een leg ring na 13 flawless gems $$$ geen enkele roll chc... en geen mats meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Jeuj sinds gisteren de 1 mill stat bereikt op de profile page :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik moet trouwens zeggen dat de firespec zoals ik em nu speel (zie sig) erg aan te raden is voor Wizards. Na een paar weken Electrocure - FO > MM glacial / FO is MM Conflag + Meteor echt een leuke spec om mee te spelen. Vooral Elites / Boss smelten echt te snel (regelmatig binnen 2 hits op T1, Wormhole > Meteor = dood elite pack vaak :D ).

En dat met een samengeraapt beetje gear (had voornamelijk FO/Cold gear).

[ Voor 10% gewijzigd door Dennism op 14-04-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

oostland33 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:33:
gisteren chc willen rerollen op een leg ring na 13 flawless gems $$$ geen enkele roll chc... en geen mats meer
Zo herkenbaar ik heb nog een 'Ring of Royal Grandeur' in mijn stash. Met hoge dev, vit, 7IAS en een socket. Die socket al een paar keer geprobeerd te rerollen naar CHC... maar naar 10x rerollen maar opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
Dennism schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:36:
Ik moet trouwens zeggen dat de firespec zoals ik em nu speel (zie sig) erg aan te raden is voor Wizards. Na een paar weken Electrocure - FO > MM glacial / FO is MM Conflag + Meteor echt een leuke spec om mee te spelen. Vooral Elites / Boss smelten echt te snel (regelmatig binnen 2 hits op T1, Wormhole > Meteor = dood elite pack vaak :D ).

En dat met een samengeraapt beetje gear (had voornamelijk FO/Cold gear).
ben ook fire gear aan het verzamelen dat ik kan switchen, maar tot nu toe bevalt fo nog prima archon op elites en bosses zo weg de hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-08 18:45
Bedankt Vandread en Schaapje, ik speel nu al 'zo lang' met mijn huidige build dat ik die passives vergeten was! Staks even naar T1 HC met die passives, 550k sheetdmg en 7.5mil toughness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
Anno schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:36:
[...]

Zo herkenbaar ik heb nog een 'Ring of Royal Grandeur' in mijn stash. Met hoge dev, vit, 7IAS en een socket. Die socket al een paar keer geprobeerd te rerollen naar CHC... maar naar 10x rerollen maar opgehouden.
Je hebt tenminste een Ring of Royal Grandeur.. Dat ding wil niet droppen van me cashes. Laatst 50a1 cashes ennnnn nada 8)7

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Nice, Diablo Progress heeft een update gehad. Je ziet nu ook je dps inclusief elemental bonus en nog wat andere stats die ontbraken sinds RoS.

Helaas worden je paragon points nog buiten beschouwing gelaten.

Mijn monk op Diablo Progress

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:31:
[...]

Er wordt op Battle.net dingen niet meegenomen als passives, follower en paragon points. Zo heb ik ingame iets van 62% crit en op B.net maar 49.

[...]

Shoulders zijn idd top roll! Weet alleen nog niet wat ik er verder op enchant. Nu even armor voor de toughness, maar de enige andere interessante stat is garg-damage. Maar daar doe ik nu niet zoveel mee.

Misschien de 300M crit fire-Garg eens proberen anders vanavond :P
er is veel meer wat je niet kan zien ik heb onderstussen 10 mill tougness wat battle net ook niet goed weer geeft..dat heeft niets met paragon points te doen. heb het gevoel dat je niet echt waarde kan hechten aan battle net ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 18-09 16:32
randomice schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:44:
[...]

Je hebt tenminste een Ring of Royal Grandeur.. Dat ding wil niet droppen van me cashes. Laatst 50a1 cashes ennnnn nada 8)7
Ik heb hetzelfde probleem... En heb hem nu toch echt nodig... Vanavond maar weer eens verder gaan met cashes farmen. Nu wel weer op normal, dit schiet toch wat meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig heb ik die in het begin gewoon keihard gesalvaged :+
3xNix schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:32:
[...]
Heb ook veel te veel mats gebruikt om waardeloze items proberen beter te maken, en meestal was dat het achteraf zeker niet waard.

Heb nu +/- 450-500K dps met 11M toughness.
Heb ook een 16% block-chance ring gevonden en heb het idee dat ik m'n build ietwat moet aanpassen.

Heb nu een build waar ik graag mee speel, maar heb +32% lightning damage items.
Weet alleen niet welke "lightning" build een beetje viable is, en of ik hiermee T1 aankan.
Waarom heb je Lak op je wapen gerolled?
Je had ook de dmg modifier kunnen rerollen voor hogere DPS.....

Qua lightning misschien eens Blessed Shield eerste rune pakken of Fist of the Heavens.

Ik probeer nog een cookie cutter build te vinden voor de Crusader maar is me nog niet echt gelukt.
En die hammermeuk vind ik niet zo veel aan....

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 14-04-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

randomice schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:44:
[...]

En dan farmde ik niet eens de ring. Ik was gewoon keystones aan het farmen op T1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timmetjuhs schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:47:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem... En heb hem nu toch echt nodig... Vanavond maar weer eens verder gaan met cashes farmen. Nu wel weer op normal, dit schiet toch wat meer op.
ik ben er 3 weeken mee bezig geweest om die ring te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Anno schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:45:
Nice, Diablo Progress heeft een update gehad. Je ziet nu ook je dps inclusief elemental bonus en nog wat andere stats die ontbraken sinds RoS.

Helaas worden je paragon points nog buiten beschouwing gelaten.

Mijn monk op Diablo Progress

link
Wow wat een stats, en dan nog niet in de top 5000 van de Monks... ongelofelijk hoe sterk de monk vertegenwoordigd is eigenlijk, dat is met crusader wel anders....

http://www.diabloprogress...mion-2936/Deamie/38857209

@vandread LoK ivm het op zijn van unique craft mats :(

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 14-04-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Dit weekend 2 grandeur ringen gevonden.. Was er ook niet echt naar op zoek..
Nu maar wachten op leuke setjes wat ik moet er wel een ring voor inleveren :(

ps 1,9 mill tegen elites :)
http://www.diabloprogress...exy-2859/DilLigaf/1062261

[ Voor 24% gewijzigd door markklok op 14-04-2014 09:52 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Bint schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:15:

Ik heb overigens ook nog een odyn son liggen, doombringer en fulminator: Wat zal uiteindelijk de meeste dps geven? die set weapons+ proc? Of een combo van onderstaande wapens icm een bepaalde build?
Fulmintor:
2130,2 dps
1001-1283 lightning damage
714 str
7% IAS
socket
unique ability: Lightning damage has a chance to turn enemies into lightning rods, causing them to pulse 167–222% weapon damage as Lightning every second to nearby enemies for 6 seconds.

Odyn Son:
2087,4 dps
1155-1408 lightning dmg
lightning skills deal 16% more damage
649 str
socket
uniqe ability: 38% chance to cast chain lightning

Doombringer:
2146,9 dps
1133-1374 physical damage
17% more physical damage
717 str
2875 LoH
socket
knockback

Hier is mijn account te vinden: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bas-2479/hero/8510460 en ik zou het enorm waarderen als jullie mij willen helpen!
Je hebt twee wapens met lightning proc, dan raad ik aan eens te proberen een bliksembarbaar te maken. Als je een paar items met +lightning weet te vinden dan krijgen die procs een flinke boost. Vervolgens zo veel mogelijk van je skills voorzien van runes die de damage naar lightning veranderen. Als je een thundergod vigor belt weet te vinden ben je helemaal een wandelende onweersbui..

Mijn bliksembarbaar facerollt inmiddels T3, en dan moet ie nog bliksembracers vinden: http://www.diabloprogress...aad-2305/HetKwaad/1121035

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

_Peter2_ schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:38:
Dit weekend voor het eerst solo een paar rifts gedaan op T1 met mijn wizard.

Meestal gaat dit wel goed, maar afentoe kom ik combinaties tegen die dodelijk zijn.

Om te overleven heb ik iets damage ingeleverd voor wat toughness.

Heb nu dringend crafting mats nodig voor reroll (Arcane orb op boots -> disintegrate). Mijn 2e ring is ook niet super, maar die rerollen is te duur.

Gezien mijn wizard, welk soort item zouden jullie gaan gamblen bij Kadala? (Heb nog wel shards nodig).
Ik twijfel tussen chest, source en belt.
Als Arcane/Disintegrate wiz moet ik even reageren op jouw T1 wiz, daar gaat ie: ;)
  • Zorg voor meer all res, 1000-1200 heb je zeker nodig. Vier items met all res is een goed streven (boots, soulders, pants en torso, evt. nog belt). 1300-1500 is comfortabel voor een T1 facetank wiz.
  • Je Life is goed, 580K is zelfs aan de hoge kant, wanneer dat wat minder wordt ten koste van all res dan is dat prima.
  • CHC is nog een punt van aandacht, die moet zo hoog mogelijk i.v.m. je resource regeneration; APoC (Arcane Power on Critical hit, die 4 op je helm). Weinig vervelender dan zonder Arcane Power komen te zitten... Denk aan 50% CHC in-game, meer is in dit geval beter. Daarna komen de details zoals CHD, een hoge CHD is echter nog niet nodig @ T1, dus dat is van latere zorg. CHC moet op je helm, beide ringen, amulet, wrists en off-hand.
  • Je Eternal Union ring is in mijn ogen zo goed als nutteloos, punt van aandacht. Een ring is geen primaire source voor thoughness/life maar voor damage (CHC/CHD) en evt all res.
  • Je chest en belt zijn idd nog zwak, deze zou je kunnen rollen van je blood shareds.
Ter inspiratie kan je mijn wiz eens bekijken, die loopt nu comfortabel op T3 te slaan.

Pagina: 1 ... 144 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]