Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Bokkie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:30:
[...]
Zolang je lol hebt en in ieder geval het gevoel hebt dat je progressie maakt is het goed toch :)
En hier ben ik het dus volledig mee eens. d:)b

Ik speel dit niet als een competitie, ik speel dit echt puur voor mn lol en niet om e-peen te doen tegenover anderen, ongeacht klasse. Als ik er voor mijn gevoel soepel doorheen kom, dan is het goed voor me.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
DeadKennedy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:30:
Bugen de Wizard

Unbuffed
625k damage
4.5mln toughness

Non-sheet bonus damage
+46% Lightning
+25% Shock Pulse (linkerknop)
+11% Arcane Orb (rechterknop)
Thunderfury (348% lightning) procs
Thundergod's Visor (116% lightning) procs
Electrify (61% lightning) procs

Selfbuffed
± 900k (+46% lightning = 1.3mln) damage (magic weapon, unwavering will)
± 8mln toughness (prismatic armor, unwavering will)

Tips & tricks?
Heeft iemand nog interessante tips?
Niet zo gek veel ben geen wizard speler, maareh cain's pants/boots als je de recipe hebt kan interessant voor je zijn. Ring van A1caches voor de toekomst farmen. Dikke rol op die tf van je btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 15:28
Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:34:
[...]

En hier ben ik het dus volledig mee eens. d:)b

Ik speel dit niet als een competitie, ik speel dit echt puur voor mn lol en niet om e-peen te doen tegenover anderen, ongeacht klasse. Als ik er voor mijn gevoel soepel doorheen kom, dan is het goed voor me.
Uiteraard speel je voor de lol, maar ik neem aan dat het leuker is om hogere moeilijksheidgraad te kunnen spelen voor de meeste mensen. Tenminste, als ik naar mezelf en een aantal vrienden van mij kijk. Sheet DPS zegt mij ook helemaal niets trouwens. Het gaat mij erom dat ik iets kan laten werken op een manier dat ik er ook plezier aan beleef. Bij de ene class zal sheet DPS dan belangrijker zijn dan bij andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
DeadKennedy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:30:
Bugen de Wizard

Unbuffed
625k damage
4.5mln toughness

Non-sheet bonus damage
+46% Lightning
+25% Shock Pulse (linkerknop)
+11% Arcane Orb (rechterknop)
Thunderfury (348% lightning) procs
Thundergod's Visor (116% lightning) procs
Electrify (61% lightning) procs

Selfbuffed
± 900k (+46% lightning = 1.3mln) damage (magic weapon, unwavering will)
± 8mln toughness (prismatic armor, unwavering will)

Tips & tricks?
Heeft iemand nog interessante tips?
Hoe genereer je AP (buiten de normale regen).
Je hebt geen skills die AP geven (buiten de 4 APOC die je op je offhand hebt).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:43:
[...]

Uiteraard speel je voor de lol, maar ik neem aan dat het leuker is om hogere moeilijksheidgraad te kunnen spelen voor de meeste mensen. Tenminste, als ik naar mezelf en een aantal vrienden van mij kijk. Sheet DPS zegt mij ook helemaal niets trouwens. Het gaat mij erom dat ik iets kan laten werken op een manier dat ik er ook plezier aan beleef. Bij de ene class zal sheet DPS dan belangrijker zijn dan bij andere classes.
Ja, uiteraard is het uiteindelijke doel om de hoogste moeilijkheidsgraad te bereiken, maar ik doe het liever op een "menselijk" tempo. Ik zie genoeg mensen (streamers o.a., maar die hebben er ook een reden voor vanwege viewer count e.d.) die alles zo snel mogelijk willen rushen. Dat zal ik ook wel even kunnen volhouden en leuk vinden, maar ik weet van mezelf dat ik me dan te snel af-fik. Ik wil de grind over een jaar ook nog leuk vinden om het zo te zeggen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Zit net even op Diabloprogress te kijken en zie van die insane dps wizzards met 1,5m (dat is 600k meer dan wat ik heb), echter die gasten hebben een toughness van 1,5m. Hoe kunnen die dan beetje fatsoenlijk runnen als je steeds dood gaat? Ikzelf heb een toughness rond 5m en moet soms zelfs oppassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dansch216
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:31
Ik kruip ook maar eens uit mijn lurk schulp, mijn wizzy heeft ook relatief lage sheet damage. Maar door de combinatie van items is T1 / T2 solo totaal geen probleem. Ik hop meestal van globe naar globe waardoor ik bijna onbeperkt orbs kan spammen, speelt erg lekker vind ik zelf

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:04
_Peter2_ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:57:
[...]

Hoe genereer je AP (buiten de normale regen).
Je hebt geen skills die AP geven (buiten de 4 APOC die je op je offhand hebt).
Met die 4 APoC idd, ik zou niet weten wat ik mis eigenlijk. Is dat weinig?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
DeadKennedy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:19:
[...]

Naja als jij je bigspender kan spammen met die 4 apoc, dan is er dus niks aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 10:11
Hallo!

Ik lees hier al een tijdje vrolijk alles mee. Heb al veel tips gevonden dus vond het tijd voor een bedanktje!

Speel op het moment wizard maar ben dit al een beetje zat (disintegrate is nogal saai).
Heb gisteren met mn WD de 70 aangetikt dus dit word waarschijnlijk mijn nieuwe main!

Wat vinden jullei van attackspeed op een wd?
Zelf vind ik het mooier klinken dan het lijkt, je knalt sneller maar daardoor is je mana ook sneller op!

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Mistymo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:20:
[...]

Naja als jij je bigspender kan spammen met die 4 apoc, dan is er dus niks aan de hand :)
Nouja spammen... Meeste gevechten zijn ongeveer: black hole, orb x3, shock pulse x4, orb x2, pulse x3, orb x2, pulse x4, black hole

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sporedd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:26:
Hallo!

Ik lees hier al een tijdje vrolijk alles mee. Heb al veel tips gevonden dus vond het tijd voor een bedanktje!

Speel op het moment wizard maar ben dit al een beetje zat (disintegrate is nogal saai).
Heb gisteren met mn WD de 70 aangetikt dus dit word waarschijnlijk mijn nieuwe main!

Zelf vind ik het mooier klinken dan het lijkt, je knalt sneller maar daardoor is je mana ook sneller op!
IAS op een WD is over het algemeen niet handig idd. Kan op zich wel bij specifieke builds, maar daar geldt ook meestal dat andere stats eerst belangrijker zijn en IAS alleen later interessant wordt als optimalisatie.

M.a.w. nu je net 70 bent, focus op int/chc/chd/elemental/etc

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep001
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:29
Sporedd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:26:
Hallo!

IAS is belangrijk als je Fetishes wilt summonen van de Passive, Hoe sneller je kast, hoe meer fetishes er proccen. Zeker als je geen full zuni hebt is IAS handig.

D3: http://eu.battle.net/d3/en/profile/jep001-2782/hero/28010961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:59
En schijnbaar hebben de fetishes zelf ook baat bij IAS

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
DeadKennedy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:19:
[...]

Je ChC is niet heel hoog, dus veel mana krijg je ook niet op die manier terug.
Je mist ook nog een rune op Black hole.

Met jouw lighting damage zou supermassive een leuke rune zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 11-04-2014 13:33 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
oke ik vind die Fetishes wel cool!
maar ga eerst is focussen op int/fire damage/chd wil ook gekke gargantuan crits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
DeadKennedy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:27:
[...]

Nouja spammen... Meeste gevechten zijn ongeveer: black hole, orb x3, shock pulse x4, orb x2, pulse x3, orb x2, pulse x4, black hole
Ik hoop voor je dat it scenario wat je schetst dan wel op tor4 of hoger is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:40

ZeroCode

Woopie

Volgens mij ben ik de enige die nog DH als main heeft of niet? lol

Vind DH nog steeds het fijnst spelen, geen idee of mijn damage output goed is. Dit weekend Reaper aanschaffen en kijken of ik nog meer kan slopen. Speel nu sinds gisteren op Master, ik merk dat dit zeker een uitdaging is. Wat ik mij nog wel afvraag is of de items die droppen beter zijn dan op Expert? Of is alleen de XP en gold drops hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
ZeroCode schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:33:
Wat ik mij nog wel afvraag is of de items die droppen beter zijn dan op Expert? Of is alleen de XP en gold drops hoger?
Leg drop % van normal tot master zijn hetzelfde. Vanaf Torment begint het te verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
ZeroCode schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:33:
Volgens mij ben ik de enige die nog DH als main heeft of niet? lol

Vind DH nog steeds het fijnst spelen, geen idee of mijn damage output goed is. Dit weekend Reaper aanschaffen en kijken of ik nog meer kan slopen. Speel nu sinds gisteren op Master, ik merk dat dit zeker een uitdaging is. Wat ik mij nog wel afvraag is of de items die droppen beter zijn dan op Expert? Of is alleen de XP en gold drops hoger?
Items zijn inderdaad niet beter, dus alles hoger dan normal tot t1 doe je voor de uitdaging/xp, maar niet voor de gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:10
Mistymo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:35:
[...]

Items zijn inderdaad niet beter, dus alles hoger dan normal tot t1 doe je voor de uitdaging/xp, maar niet voor de gear :)
Plus het feit dat bijvoorbeeld set gear alleen op T1 en hoger dropt. En zo zijn er nog een aantal Torment only drops. Bottomless potions bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:32
lolgast schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:38:
[...]

Plus het feit dat bijvoorbeeld set gear alleen op T1 en hoger dropt. En zo zijn er nog een aantal Torment only drops. Bottomless potions bijvoorbeeld :)
Wie heeft er hier trouwens allemaal zo'n potion? Ik heb ze tot nu toe heel weinig zien droppen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
[...]

Ik wil die kulle aid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:40

ZeroCode

Woopie

[...]

Op dit moment ben ik nog level 60 aangezien ik geen reaper heb, maar ik heb wel een set item gevonden. Level 60 uiteraard.... Desalniettemin ben ik er blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik zag er gisteren eentje in de clan droppen. Was de eerste die ik überhaupt ooit voorbij heb zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Timmetjuhs schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:40:
[...]

Wie heeft er hier trouwens allemaal zo'n potion? Ik heb ze tot nu toe heel weinig zien droppen namelijk.
Ik heb nu de all-resist potion op mijn crusader, wel handig, een bodemloze potion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
lolgast schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:42:
Ik zag er gisteren eentje in de clan droppen. Was de eerste die ik überhaupt ooit voorbij heb zien komen...
Ik heb er al 2 maar wel allebei nutteloos voor mij (+1150 loh voor 5s en +60res all voor 5s). Ik vind als die effecten maar 5s duren dat die toch serieus goed mogen zijn, +600 res all bvb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:32
Op de dag van de release is er in mijn party 1 gedropt. Helaas niet voor mij. Maar dat komt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik heb er nu ook 2 waarvan ik er maar 1 gebruik, met extra all ress.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heb er nog geen 1 zien droppen, ook niet bij mensen in de party.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
Ik heb het idee dat ze amper droppen op T1. ik denk om meer kans erop te hebben je hoger in de torment levels moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
_Peter2_ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:32:
[...]

Je ChC is niet heel hoog, dus veel mana krijg je ook niet op die manier terug.
Je mist ook nog een rune op Black hole.

Met jouw lighting damage zou supermassive een leuke rune zijn.
Ik denk dat ik niet zo goed zie wat er nou zoveel beter zou zijn als ik veel meer APoC oid zou hebben. Krijg ik trouwens ook APoC van procs? Dat zou wel een beetje verklaren waarom ik niet zoveel AP problemen heb.

Supermassive hoort daar zéker op te zitten, straks thuis direct controleren! Thx.
Mistymo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:33:
[...]

Ik hoop voor je dat it scenario wat je schetst dan wel op tor4 of hoger is :)
T2 4 speler, dat speel ik het meeste atm, lijkt een goeie mix van snelheid en droprate. Kan wel weer eens T4 doen, dat ging altijd wat moeizaam.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Ik heb ze op T1 gevonden, heb er al evenveel gevonden als T1 set items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Die had ik van t1 malthael als mn guaranteed legendary drop mogen ontvangen ^_^

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Vandaag eindelijk paradon 100 aangetikt, weer een mijlpaaltje erbij :D Verder is m'n monk zich ook aardig aan het ontwikkelen, buffed boven de 400k dps uit en bijna 6m toughness. Heb het idee dat de rek er wel een beetje uit is wat rares betreft, hier en daar vallen nog wel wat procentjes te halen maar voor echte upgrades moet ik goede legendaries gaan vinden, zit nog niet echt mee, ik vind vooral veel matige rings en 2handers...

Denken jullie dat m'n monk een beetje geschikt is voor T1? linkje

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Timmetjuhs schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:40:
[...]

Als ik naar mijn drop ervaring kijk zijn ze van de loot table geninja'd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:20:
[...]

Als ik naar mijn drop ervaring kijk zijn ze van de loot table geninja'd...
Gisteren nog mijn 2e gevonden, wel weer dezelfde als ik al had, die met +armor

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
desjaak909 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:24:
[...]

Dat is wel frustrerend -.- Mogen ze wel hetzelfde concept van maken als de plans. Meer dan 1 van zo'n potion heb je toch niets aan... 1 per versie dan he, rustig heren :o :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
desjaak909 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:24:
[...]

Ah jammer dat het niet geregeld is als de plans, eens je em al hebt dropt ie ni meer. Je kan em niet DE-en namelijk :/

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:27:
[...]

Ah jammer dat het niet geregeld is als de plans, eens je em al hebt dropt ie ni meer. Je kan em niet DE-en namelijk :/
Je kan 'm toch aan een ander char geven?
Of hebben die al automatisch zo'n ding als je er 1 vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Bernd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:15:
Vandaag eindelijk paradon 100 aangetikt, weer een mijlpaaltje erbij :D Verder is m'n monk zich ook aardig aan het ontwikkelen, buffed boven de 400k dps uit en bijna 6m toughness. Heb het idee dat de rek er wel een beetje uit is wat rares betreft, hier en daar vallen nog wel wat procentjes te halen maar voor echte upgrades moet ik goede legendaries gaan vinden, zit nog niet echt mee, ik vind vooral veel matige rings en 2handers...

Je mist denk ik damage om T1 te doen. Misschien kan het net maar ik denk dat het niet fijn is om T1 te farmen..

Je mist vooral CHD op je gear. Ik zou nog iets meer farmen op een lager level. Totdat je nog iets betere keer gear hebt. Ook zou een of twee legendary weapon(s) helpen op je DPS om te schroeven.

Wat ik meestal deed. Was farmen op normal en aan het einde van elke dag een of twee elite packs op T1 proberen. Net zolang totdat je niet dood gaat en ze redelijk snel neer gaan. En dan overstappen op T1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bernd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:15:

Vergelijk het met mijn profiel (wel WD), maar ik red het supermakkelijk op T1.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
Kan iemand mijn build even bekijken?

Ik weet niet goed hoe verder.
Heb wel een legendary helmet met +29% increased lightening damage die ik (nog) niet gebruik, de andere stats zijn maar medium. Zou ik de wreaper wraps blijven rerollen tot lightning? Vind 5.5 extra CHC ook wel zalig.

Voorlopig heb ik vooral lightning, maar zou eigenlijk liefst hundred fists willen draaien met die run wanneer crit = extra attack speed. Maar dat is physical dacht ik.

Food for thoughts (account in sig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emphast schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:52:
Zou ik de wreaper wraps blijven rerollen tot lightning? Vind 5.5 extra CHC ook wel zalig.
Zou de wraps opnieuw blijven craften tot je beide kunt hebben. Deze blijven maar matig, zelfs met rerollen. Denk dat je zelfs beter rares kan pakken met lightning + chc in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
huh welke helm is dit dan? 29 increased is echt veel, is 30 de max roll?

Heb wel een legendary helmet met +29% increased lightening damage die ik (nog) niet gebruik, de andere stats zijn maar medium. Zou ik de wreaper wraps blijven rerollen tot lightning? Vind 5.5 extra CHC ook wel zalig.

Voorlopig heb ik vooral lightning, maar zou eigenlijk liefst hundred fists willen draaien met die run wanneer crit = extra attack speed. Maar dat is physical dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Ga 1 type resist stacken op je secondary stats.
Hiermee gaat je toughness omhoog.

Hoef je minder life te stacken, en krijg je ruimte voor offensive stats op je primary.

En kun je je diamond gems vervangen door groene.

Probeer naar een offensive mantra te werken, retribution met 10% attack speed doet veel.

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Je all ress lijkt me wel aardig hoog. Ik weet niet op welke torment je speelt maar ik heb rond de 650-700 en ik heb geen problemen op T1. Misschien dat je wat diamonds kunt vervangen door emeralds voor meer dex.

Ook zou ik ik kijken wat voor damage type dps je wilt gaan doen. En dan kijken of je bracers kan vinden met dex, vit, chc, +% <element/physical>damage. En zorgen dat je dat op je overige gear kunt krijgen.

Voor de rest is je gear wil ok. Gewoon een kwestie van upgrades vinden met betere stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Ulanbator schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:04:
[...]

Hoef je minder life te stacken, en krijg je ruimte voor offensive stats op je primary.

Probeer naar een offensive mantra te werken, retribution met 10% attack speed doet veel.
ben je dan niet bv minder vatbaar voor fire dmg, maar zodra er een andere is dan ga je vast snel neer ondanks dat je een 'hoge' toughness heb?

edit: monk passive waarschijnlijk, doh my bad 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Waywaith op 11-04-2014 15:06 ]

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44

Helm rerollen naar een socket, minstens 6% meer lifeScratch that, nieuwe helm regelen, met socket en poison res. En die diamants vervangen door emeralds, levert je zo 1000+ meer dex op.

[ Voor 4% gewijzigd door DeGrand op 11-04-2014 15:19 ]

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op je shoulders en je belt kun je nog poison res rollen :)

Je kan ook nog ipv serenity, Ephiphany - Desert Shroud nemen, werkt best lekker.

[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 11-04-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
Waywaith schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:05:
[...]

ben je dan niet bv minder vatbaar voor fire dmg, maar zodra er een andere is dan ga je vast snel neer ondanks dat je een 'hoge' toughness heb?

edit: monk passive waarschijnlijk, doh my bad 8)7
Wel One With Everything gebruiken natuurlijk :)

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Vandread schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:06:
Op je shoulders en je belt kun je nog poison res rollen :)

Je kan ook nog ipv serenity, Ephiphany - Desert Shroud nemen, werkt best lekker.
Weinig kans van slagen. Voor zover ik heb gezien kun je geen specifieke resistance op een item rollen als er al all-res op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd

Is dat beter dan conviction/overawe?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
[...]

Jup ik stack poison, dacht dat dit wel dedelijk was aangezien het op praktisch elk item zit :p
Gems zal ik idd eens proberen te vervangen

Met de mantra's ben ik een beetje aan het prutsen, zien wat me het best ligt. Hangt ook of van of ik alleen of met meerdere speel.
KarmaPolice schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:03:
huh welke helm is dit dan? 29 increased is echt veel, is 30 de max roll?

[...]
Ja 30 is max roll (15-30), i kweet de naam niet meer, zit op't werk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
Bernd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:10:
[...]

Is dat beter dan conviction/overawe?
Als je al hoge AS hebt is Overawe wat sterker.

Maar als je afhankelijk bent van LOH kies ik voor 10% extra AS.

Tevens voor je crits en dergelijke.

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Emphast schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:10:
[...]
Ja 30 is max roll (15-30), i kweet de naam niet meer, zit op't werk :/
The Eye of the Storm

Die zou ik ook graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kom er achter dat ik een vrij goede op m'n monk heb zitten :)

http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/37423846

Toch ook maar weer eens afstoffen en proberen of ik wat leuks ervan kan maken, uit frustratie mee gestopt omdat ik continu dood ging.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
[...]

ik kom meer all res dingen tegen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:24:
[...]

ik kom meer all res dingen tegen eigenlijk.
Klopt, meestal reroll ik een resist op de sec. stat. op een goed item.

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
In de afgelopen dagen ben ik van 100k DPS en 1 M toughness naar 400k+ DPS en 2.8M toughness gegaan (stats volgens armory. In game heb ik ca 8M toughness).

Twee vraagjes:
- Zien jullie nog "quick-wins" in mijn build waardoor ik snel hogere DPS kan krijgen (toughness zit wel goed voor mijn gevoel)
- Waardoor wordt het enorme verschil in toughness tussen in-game stats en armory stats veroorzaakt?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:35
Kunnen jullie mij tips geven voor zowel mijn Witch Doctor als Barbarian hoe ik meer Damage ik kan maken.
Ik vind dat ik op dit moment weinig heb en krijg het niet zo gemakkelijk naar boven.
Diablo 3 Profiel

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Azaruc schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:29:
In de afgelopen dagen ben ik van 100k DPS en 1 M toughness naar 400k+ DPS en 2.8M toughness gegaan (stats volgens armory. In game heb ik ca 8M toughness).

Twee vraagjes:
- Zien jullie nog "quick-wins" in mijn build waardoor ik snel hogere DPS kan krijgen (toughness zit wel goed voor mijn gevoel)
- Waardoor wordt het enorme verschil in toughness tussen in-game stats en armory stats veroorzaakt?
Gems upgraden die in je chest zitten. Betere wapens vinden :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 11-04-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Goed punt :) Ben ik mee bezig, maar heb ongeveer 0 gold op het moment, dus gaat langzaam.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Azaruc schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:34:
[...]

Goed punt :) Ben ik mee bezig, maar heb ongeveer 0 gold op het moment, dus gaat langzaam.
Ah dat is wel jammer, dan is het denk ik wachten totdat je een legendary weapon vind. En misschien je pants vervangen door een met twee sockets. Misschien via de sharts vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd

Twee vraagjes:
Near death experience vervangen voor Guardian's Path. Offhand kan ook nog wel beter: meer dps/vita rerollen naar LOH

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator

Twee vraagjes:
Heb je Serenity echt nodig?

Heb je Near Death echt nodig?

Indien niet: Offensive Skills! 8)

Edit: Dat kan ik wel roepen maar je hebt iets meer life regen nodig zie ik. Dus wat meer LOH van items, je mist nog wat para punten om dit hiermee te maxen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ulanbator op 11-04-2014 15:44 ]

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Zijn er eigenlijk veel monks hier die Momentum gebruiken? Werkt dat een beetje goed? Ik heb al Dashing Strike dus misschien wel een leuke dps boost :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:09:
[...]
Weinig kans van slagen. Voor zover ik heb gezien kun je geen specifieke resistance op een item rollen als er al all-res op zit.
Hmmm goed punt :+ nu je het zegt... mooiste combo is dus %life of armor erbij en dan je main res rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Ulanbator schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:39:
[...]

Heb je Serenity echt nodig?

Heb je Near Death echt nodig?

Indien niet: Offensive Skills! 8)

Edit: Dat kan ik wel roepen maar je hebt iets meer life regen nodig zie ik. Dus wat meer LOH van items, je mist nog wat para punten om dit hiermee te maxen.
Ik heb inderdaad het gevoel dat er nog wel wat life regen bij mag. Vandaar dat ik Serenity en NDE gebruik voor de "oh-shit" momenten :)
m'n para-punten gaan allemaal al naar LoH overigens.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
Azaruc schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:48:
[...]

Ik heb inderdaad het gevoel dat er nog wel wat life regen bij mag. Vandaar dat ik Serenity en NDE gebruik voor de "oh-shit" momenten :)
m'n para-punten gaan allemaal al naar LoH overigens.
Dan zou ik de mantra of Conviction ditchen en Healing nemen zodat je wellicht twee offensive skills ervoor in de plaats kunt nemen.

Edit: En die passive nemen die [life for spirit spent] geeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Ulanbator op 11-04-2014 15:56 ]

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Weet iemand trouwens of de elemental dmg op je wapen al gefixed is?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:27
Ben maar es ff met mijn WD verder gegaan, iemand nog tips voor mijn build/gear. ik zie bijv. veel mensen spelen zonder "gratis" spel, ik ben echter met 4 casts OOM en moet dan over op poison darts, terwijl ik anderen hoor dat ze firebats kunnen blijven casten, maar mij lukt het echt niet, waarschijnlijk dat ik gewoon ergens wat mis daar mijn gear voornamelijk meuk uit de stash is die over was van mijn Wiz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Dit zit em in de rune denk ik, je heb een firebats rune (Vampiric bats) dat hij geen channeling cost meer heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Sporedd op 11-04-2014 15:59 . Reden: rune naam toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Ulanbator schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:54:
[...]

Dan zou ik de mantra of Conviction ditchen en Healing nemen zodat je wellicht twee offensive skills ervoor in de plaats kunt nemen.

Edit: En die passive nemen die [life for spirit spent] geeft.
Ik zal het dit weekend eens gaan testen, thanks voor je input in ieder geval!

Edit: blijft nog wel de vraag staan waarom er zoveel verschil zit tussen mijn toughness in-game en in de armory. Wordt de resistance-passive van de monk niet goed meegenomen?

[ Voor 18% gewijzigd door Azaruc op 11-04-2014 16:11 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Dennism schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:56:
Ben maar es ff met mijn WD verder gegaan, iemand nog tips voor mijn build/gear. ik zie bijv. veel mensen spelen zonder "gratis" spel, ik ben echter met 4 casts OOM en moet dan over op poison darts, terwijl ik anderen hoor dat ze firebats kunnen blijven casten, maar mij lukt het echt niet, waarschijnlijk dat ik gewoon ergens wat mis daar mijn gear voornamelijk meuk uit de stash is die over was van mijn Wiz :P
vampirebats kost alleen wat als je start, daarna kan je hem ingedrukt houden zonder mana kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:59:
[...]
Edit: blijft nog wel de vraag staan waarom er zoveel verschil zit tussen mijn toughness in-game en in de armory. Wordt de resistance-passive van de monk niet goed meegenomen?
Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Madstorm schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:55:
Weet iemand trouwens of de elemental dmg op je wapen al gefixed is?
is nog niet gefixed

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Ow lol werkt dat niet dan? Ik dacht al ik odyn's en een TF merkte bijna geen verschil dacht al dat er een elemental cap was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteren ook al geprobeerd maar misschien postte ik toen iedereen al aan het farmen was. Dus na ongeveer 20 uur zonder mag ik m'n vraag wel herhalen, denk ik. :)

Kunnen de ervaren Crusaders mijn Crusader checken en tips geven?

Witch doctors zijn ook welkom. Ik had eerder een andere off-hand die 10% meer toughness gaf en 27% health link naar m'n Zombie Dogs, maar ik houd er niet van om als een sloeber over alle goudstukjes te moeten lopen en jubelde dus enorm toen ik zag dat er een nieuwe Thing of the Deep voor me dropte. De Mempo kwam vlak voor bedtijd van Kadala en ik heb hem dus nog niet ge-enchant.

Bedankt allen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MicScott schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:42:
Gisteren ook al geprobeerd maar misschien postte ik toen iedereen al aan het farmen was. Dus na ongeveer 20 uur zonder mag ik m'n vraag wel herhalen, denk ik. :)

Witch doctors zijn ook welkom. Ik had eerder een andere off-hand die 10% meer toughness gaf en 27% health link naar m'n Zombie Dogs, maar ik houd er niet van om als een sloeber over alle goudstukjes te moeten lopen en jubelde dus enorm toen ik zag dat er een nieuwe Thing of the Deep voor me dropte. De Mempo kwam vlak voor bedtijd van Kadala en ik heb hem dus nog niet ge-enchant.

Bedankt allen.
Waarom firebats en firebomb?
zou je ipv firebomb geen dmg over time iets nemen?

Manatou of mass confusion of iets in die richting? Of natuurlijk big bad voodoo. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door hexta op 11-04-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
MicScott schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:42:

Mooie naam voor je Crusader 8)
Ik denk dat je geen Armor primary stats hoeft te hebben als Crusader. Je zult uiteindelijk erg veel STR hebben en daardoor voldoende Armor hebben. Ik zou proberen om je block chance ook omhoog te krijgen. Zeker met Covens Criterion is dat een uitstekende manier om je tankyness te vergroten. Vit Gems vervangen met STR of Diamonds. Daarnaast is het de vraag hoe je wil spelen, Crusader is erg versatile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Ik zou meer zoiets als dit gebruiken: http://us.battle.net/d3/e...usader#bkidRQ!aYeb!abZYYb

Veel meer damage als die hammer build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:46:
[...]

Waarom firebats en firebomb?
zou je ipv firebomb geen dmg over time iets nemen?

Manatou of mass confusion of iets in die richting? Of natuurlijk big bad voodoo. _/-\o_
Goede vraag. Ik speelde met Piranhado in plaats van firebomb maar ik raakte vaak OOM als ik tegen monsters speelde die knockback of nightmarish hadden, of combinaties van Arcane Enchanted/Orbiting/Lightning Storm en ik ben die vuurspell nog even vergeten. Om nog maar te zwijgen van monsters die steeds wegrennen. Piranhado is een dure spell en Vampire Bats al helemaal als je deze vaak moet casten. Daarom ben ik naar Firebomb geswitched. Deze cast je drie keer en dan doet 'ie best veel damage op alles om hem heen. Maar ik sta wel open voor alternatieven (mijn bovengenoemde probleem in beschouwing gelaten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MicScott schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:51:
[...]

Goede vraag. Ik speelde met Piranhado in plaats van firebomb maar ik raakte vaak OOM als ik tegen monsters speelde die knockback of nightmarish hadden, of combinaties van Arcane Enchanted/Orbiting/Lightning Storm en ik ben die vuurspell nog even vergeten. Om nog maar te zwijgen van monsters die steeds wegrennen. Piranhado is een dure spell en Vampire Bats al helemaal als je deze vaak moet casten. Daarom ben ik naar Firebomb geswitched. Deze cast je drie keer en dan doet 'ie best veel damage op alles om hem heen. Maar ik sta wel open voor alternatieven (mijn bovengenoemde probleem in beschouwing gelaten.)
hoe zit je qua dmg? want je zou natuurlijk de 30% incr manacosts kunnen droppen voor een andere passive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:50:
[...]

Mooie naam voor je Crusader 8)
Ik denk dat je geen Armor primary stats hoeft te hebben als Crusader. Je zult uiteindelijk erg veel STR hebben en daardoor voldoende Armor hebben. Ik zou proberen om je block chance ook omhoog te krijgen. Zeker met Covens Criterion is dat een uitstekende manier om je tankyness te vergroten. Vit Gems vervangen met STR of Diamonds. Daarnaast is het de vraag hoe je wil spelen, Crusader is erg versatile.
Geen armor als stat? Klinkt inderdaad logisch, en daar had ik niet aan gedacht. Misschien kan ik die waar mogelijk omruilen naar STR of bonus damage en wat DPS-winst pakken. En hoe ik wil spelen? Tja, ik vind lightning leuk spelen en heb er natuurlijk ook een stuk of drie items omheen gerolled. Mis toch wat dps-output, zelfs op Master voelt het soms nét wat te traag allemaal.
hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:55:
[...]

hoe zit je qua dmg? want je zou natuurlijk de 30% incr manacosts kunnen droppen voor een andere passive?
Ik vind de 30% damage passive eigenlijk cruciaal voor de Witch Doctor op dit moment om een beetje mee te kunnen doen. Sta met die passive op 800k en soms voelt zelfs dat een beetje traag.

Well of Souls (zelfs met 30% damage bonus) vind ik wat underperformen in vergelijking met Vanilla. (Ik weet eigenlijk niet of m'n pets er ook profijt van hebben?)

[ Voor 23% gewijzigd door MicScott op 11-04-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MicScott schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:59:
Ik vind de 30% damage passive eigenlijk cruciaal voor de Witch Doctor op dit moment om een beetje mee te kunnen doen. Sta met die passive op 800k en soms voelt zelfs dat een beetje traag.

Well of Souls (zelfs met 30% damage bonus) vind ik wat underperformen in vergelijking met Vanilla. (Ik weet eigenlijk niet of m'n pets er ook profijt van hebben?)
Bedoel je soul harvest?
Die werkt voor pets, incl psychopants.
Ik heb ook het idee dat het niet zoveel lijkt uit te maken though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
[quote]MicScott schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:59:
[...]

Geen armor als stat? Klinkt inderdaad logisch, en daar had ik niet aan gedacht. Misschien kan ik die waar mogelijk omruilen naar STR of bonus damage en wat DPS-winst pakken. En hoe ik wil spelen? Tja, ik vind lightning leuk spelen en heb er natuurlijk ook een stuk of drie items omheen gerolled. Mis toch wat dps-output, zelfs op Master voelt het soms nét wat te traag allemaal.

[...]

Ik zou proberen op termijn je wapen dan te vervangen voor een Thunderfury of een Odin of een Fulminator. Ik denk dat Thunderfury best goed kan werken, maar heb dit zelf niet getest. Met een lightning spec hoef je niet veel aan je cooldowns te doen, maar aan je resource cost en AS wel. je wil natuurlijk zoveel mogelijk van de die hammers spammen om deze vervolgens met je weap proc te combinen. Daarnaast is er een provoke skill die enemies taunt en deze krijgen dan extra lightning dmg. Misschien een idee om eens mee te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:11:
[quote]MicScott schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:59:
[...]

[...]

Ik zou proberen op termijn je wapen dan te vervangen voor een Thunderfury of een Odin of een Fulminator. Ik denk dat Thunderfury best goed kan werken, maar heb dit zelf niet getest. Met een lightning spec hoef je niet veel aan je cooldowns te doen, maar aan je resource cost en AS wel. je wil natuurlijk zoveel mogelijk van de die hammers spammen om deze vervolgens met je weap proc te combinen. Daarnaast is er een provoke skill die enemies taunt en deze krijgen dan extra lightning dmg. Misschien een idee om eens mee te testen.
Goede tips! Loot kun je helaas niet kiezen, maar ik zal ze in het achterhoofd houden. Resource cost reduction is een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Eindelijk weer is wat lekkere upgrades, een Natalya's Slayer als drop en Blackthornes boots bij Kadala:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Ik heb intussen al 130+ a1 caches geopened en nog steeds is er geen ring of royal grandeur. Wel al 15+ van die maces, zooitje bracers en amuletten. De shoulders zijn nog maar 1 keer gevallen. Ik heb intussen al 880 rift tokens. RNG is a bitch, maar met deze odds is iets goed mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
microoo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:47:
Ik heb intussen al 130+ a1 caches geopened en nog steeds is er geen ring of royal grandeur. Wel al 15+ van die maces, zooitje bracers en amuletten. De shoulders zijn nog maar 1 keer gevallen. Ik heb intussen al 880 rift tokens. RNG is a bitch, maar met deze odds is iets goed mis.
Je farmt het omdat je vindt dat het een van de beste items in het spel is.
En dan klaag je dat het veel moeite kost?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:27
hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:08:
[...]

vampirebats kost alleen wat als je start, daarna kan je hem ingedrukt houden zonder mana kosten.
We got a winner (denk ik), damn i feel stupid. Nooit bats gespeeld eerder, vampiric rune had ik wel. Ik laat em alleen direct weer los om te recasten, had geen idee dat je em vast moest houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Dus ik was net begonnen met een 1000 sided strike build en dropt er een flow of eternity. Kwijl..

6 second sss here i come..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh mijn derde pop al kwijt binnen 24 uur. Eerst mijn 70 WD daarna opnieuw bij 68 dood door DC en nu mijn level 50 monkje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Dennism schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:10:
[...]

We got a winner (denk ik), damn i feel stupid. Nooit bats gespeeld eerder, vampiric rune had ik wel. Ik laat em alleen direct weer los om te recasten, had geen idee dat je em vast moest houden.
Jee, ik voel me netzo suf zeg. Een poos geleden was de bat build ook populair, alleen ik begreep niet waarom. Ik hield button dus ook niet vast.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35
Gvd level 70 WD dood met 1M DPS en 9M toughness.... Dit was haar: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/35934528

Disconnect van BNet. Voelt echt zo kut als je er niks tegen kunt doen. Dat ze hun servers niet een keer kunnen fixen is echt ongelooflijk vind ik. Met de huidige stand van zaken weet je 100% zeker dat je chars doodgaan, de vraag is alleen wanneer.

Maar goed, door met de volgende klasse dan maar tot de volgende disconnect.

[ Voor 64% gewijzigd door Morrar op 12-04-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Het begint alweer een beetje saai te worden. De laatste tijd iets te vaak gespeeld denk ik. Legs droppen maar bar weinig en als ze al droppen is het geen upgrade of net teveel verkeerde stats.... Nu heb ik nog niet eens hele goeie gear maar het grindfest is alweer begonnen.

Uiteraard is Diablo 3 een "grind" game maar het begint nu toch wel vervelend te worden. Uit een rift op T1 haal ik gemiddeld per 4-5 runs 1 of hooguit 2 legs. Laatste keer 4-5 T3 rift runs gedaan 0 drops :|

Waar ik wel achter gekomen ben is dat er soort timer ingame zit betreffende het vinden van legendary's. Als je een aantal dagen niet speelt krijg je de eerste volgende runs minstens 6-7 legs in vrij korte tijd.
Gisteren nog even met 2 maten gespeeld die een halve week niet gespeeld hadden, beiden 6-7 legs in 3-4 runs. Vorig weekend had ik hetzelfde, hele weekend niet gespeeld, eerst volgende speelsessie gelijk een aantal legs.

Daarnaast mis ik toch een soort van end-game. Het gearen van je char is natuurlijk leuk maar je werkt uiteindelijk nergens naar toe behalve een hogere torment. Indien je een beetje geluk hebt gehad met drops kun je nu al T6 clearen zonder veel moeite. Oftewel waar doe je het dan nog voor? Het is nu een stuk leuker dan vanilla D3 maar er mist gewoon iets. Bijvoorbeeld PvP, zo moeilijk kan het niet zijn aangezien ze jaren lange ervaring hebben met wow, uiteindelijk verschilt het niet zo veel van elkaar in opzet. Wat ook leuk zou zijn is vechten tegen waves die onophoudelijk komen totdat je dood gaat met natuurlijk een passend reward. Er valt zoveel meer uit te halen...
Act 5 is een leuke toevoeging maar ook niet meer dan dat, was korter dan ik had verwacht. Adventure mode en rifts zijn leuk maar niks meer dan oude content hergebruiken. Smartloot 2.0 + enchanting is wel een verademing!

In ieder geval de eerst komende dagen even niet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
biggydeen2 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:25:
Het begint alweer een beetje saai te worden. De laatste tijd iets te vaak gespeeld denk ik. Legs droppen maar bar weinig en als ze al droppen is het geen upgrade of net teveel verkeerde stats.... Nu heb ik nog niet eens hele goeie gear maar het grindfest is alweer begonnen.

Uiteraard is Diablo 3 een "grind" game maar het begint nu toch wel vervelend te worden. Uit een rift op T1 haal ik gemiddeld per 4-5 runs 1 of hooguit 2 legs. Laatste keer 4-5 T3 rift runs gedaan 0 drops :|

Waar ik wel achter gekomen ben is dat er soort timer ingame zit betreffende het vinden van legendary's. Als je een aantal dagen niet speelt krijg je de eerste volgende runs minstens 6-7 legs in vrij korte tijd.
Gisteren nog even met 2 maten gespeeld die een halve week niet gespeeld hadden, beiden 6-7 legs in 3-4 runs. Vorig weekend had ik hetzelfde, hele weekend niet gespeeld, eerst volgende speelsessie gelijk een aantal legs.

Daarnaast mis ik toch een soort van end-game. Het gearen van je char is natuurlijk leuk maar je werkt uiteindelijk nergens naar toe behalve een hogere torment. Indien je een beetje geluk hebt gehad met drops kun je nu al T6 clearen zonder veel moeite. Oftewel waar doe je het dan nog voor? Het is nu een stuk leuker dan vanilla D3 maar er mist gewoon iets. Bijvoorbeeld PvP, zo moeilijk kan het niet zijn aangezien ze jaren lange ervaring hebben met wow, uiteindelijk verschilt het niet zo veel van elkaar in opzet. Wat ook leuk zou zijn is vechten tegen waves die onophoudelijk komen totdat je dood gaat met natuurlijk een passend reward. Er valt zoveel meer uit te halen...
Act 5 is een leuke toevoeging maar ook niet meer dan dat, was korter dan ik had verwacht. Adventure mode en rifts zijn leuk maar niks meer dan oude content hergebruiken. Smartloot 2.0 + enchanting is wel een verademing!

In ieder geval de eerst komende dagen even niet spelen...
Er zijn tal van opties en uitdagingen:

- T6 al gecleard op HC?
- Hoeveel poppetjes kunnen T2-T3 soloen op SC
- Hoe hoog is je torment Level?
- Heb je al complete sets

etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
leonard_nl schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:50:
[...]

Er zijn tal van opties en uitdagingen:

- T6 al gecleard op HC?
- Hoeveel poppetjes kunnen T2-T3 soloen op SC
- Hoe hoog is je torment Level?
- Heb je al complete sets

etc. etc.
- T6 al gecleard op HC? Nee

Ik speel geen HC, het feit dat je al je tijd en moeite kwijt kunt raken doordat je "dood" gaat trekt mij totaal niet. Tevens is de oorzaak vaak een DC wat ik meerdere malen lees, no thanks.
Wat betreft T6 is het niks anders dan T1 betreffende loot. Oftewel waarom zou ik op T6 willen spelen? In dat opzicht is er dus 0,0 reward. Hoewel het spelen op T6 wel een uitdaging is om naar toe te werken.

- Hoeveel poppetjes kunnen T2-T3 soloen op SC? 2

Het opnieuw beginnen van een char is leuk in het begin maar uiteindelijk kom je weer bij hetzelfde punt aan, random grindfest.

- Hoe hoog is je torment Level? 3

Ik solo T3 rifts maar ik zie totaal geen rewards. Ik kan beter normal chest runs doen dan T3 rifts als het om gear \ leg drops gaat. Echter droppen daar de set items niet...

- Heb je al complete sets? Ja

Meerdere zelfs, echter diegene die ik wil hebben (immortal kings) niet. Dat is een doel echter omdat het om random drops gaat begint dit ook frustrerend te worden.

De rewards schalen gewoon niet mee met de effort die je erin steekt. Wat mij betreft mag iemand die op T6 speelt de beste gear krijgen echter kun je nu net zo goed op T1 gaan spelen betreffende gear rewards.
Pagina: 1 ... 143 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]