Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mask of Jeram binnen oftewel: http://imgur.com/tGoOySn 235 miljoen hits! Maar toen dropte er ook nog een Stone of Jordan! Dus nu 5 shot ik een Rift Boss met 260-300 miljoen hits :')

Working as intended, thanks Blizz :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Mwoah, als het eerst 10 hits waren en nu vijf.. Wees blij dat we nu een beetje lekkere damage doen :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MicScott schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:46:
Mwoah, als het eerst 10 hits waren en nu vijf.. Wees blij dat we nu een beetje lekkere damage doen :)
Ik ben uitermate blij, maar ik vind het gewoon moeilijk om te geloven dat dergelijke resultaten intended zijn. Maar soit, het is zo, en het maakt het spel voor mij er nog toffer op :)

En op t4 heb je een rift boss niet in 10 hits dood denk ik :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Las Vegas schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:00:
[...]

Ik ben uitermate blij, maar ik vind het gewoon moeilijk om te geloven dat dergelijke resultaten intended zijn. Maar soit, het is zo, en het maakt het spel voor mij er nog toffer op :)

En op t4 heb je een rift boss niet in 10 hits dood denk ik :P
Precies. Ik weet ook niet wat je DPS is, maar als je ziet wat voor een zieke damage Mages en Demon Hunters doen, vind ik het niet erg dat wij ook wat luvin' krijgen. Voor mij is de Witch Doctor in elk geval weer leuk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MicScott schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:28:
[...]

Precies. Ik weet ook niet wat je DPS is, maar als je ziet wat voor een zieke damage Mages en Demon Hunters doen, vind ik het niet erg dat wij ook wat luvin' krijgen. Voor mij is de Witch Doctor in elk geval weer leuk geworden.
Mijn sheet dps is 1m maar dat zegt heel weinig want ik heb sowieso 72% fire dmg op m'n gear :) Maar daar komt wel een dilemma bij nu, want ik heb net deze gloves gekregen van een vriend:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VM0SjiU.png

Weet nog niet zo goed hoe ik kan berekenen in hoeverre die beter zijn dan m'n huidige Magefist, aangezien die 15% Fire Dmg bonus hebben.

Leuk feitje trouwens bij die Gladiators.. om die AS roll te krijgen heb ik 22 souls moeten burnen en ben ik 12 miljoen gold verloren, maar het is het waard denk ik dan maar

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Die zijn inderdaad nice... Ik weet niet welke skills van je fire damage doen, maar sowieso the Gargantuan niet, lijkt me. Als het meerendeel van je skills fire damage zijn, dan verlies je daar wat DPS op terwijl je op je andere skills 8% meer doet, gemiddel. Althans dat lees ik uit de tooltip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MicScott schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:11:
Okay doods, ik zou graag wat feedback op m'n Crusader en WD willen. Zie signature voor m'n profiel.

Crusader is voor mij gloednieuw, en ik heb weinig andere builds geprobeerd. Zoals je ziet heb ik wat Lightning Damage bonus items en Blunt, waarmee m'n primary en secondary vrij veel damage doen. Hiermee speel ik op Master. Toughness zit wel goed, maar ik zou nog wat dps willen.
IAS als crusader is imo de meest waardeloze stat die je kan hebben, al je heavy hitters zijn cooldown based

Ik zou je IAS stats inruilen voor cc en cooldown reduction. Verder zou je met die stats makkelijk torment 1 moeten kunnen doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2014 07:44 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:45:
Die zijn inderdaad nice... Ik weet niet welke skills van je fire damage doen, maar sowieso the Gargantuan niet, lijkt me. Als het meerendeel van je skills fire damage zijn, dan verlies je daar wat DPS op terwijl je op je andere skills 8% meer doet, gemiddel. Althans dat lees ik uit de tooltip.
Wrathful protector is fire, daarom die belachelijke crits. En firebats natuurlijk.

Maar om daar nou heel je gear om heen te bouwen.. zou ik eerder physical stacken voor de fetishes.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2014 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren ook weer even wat Rift runs gedaan, en 2 legendary's in 1 Rift gehad :)
Crushbane was mooie upgrade aangezien ik nog niet heel veel dmg doe. Verder nog een vet mighty weapon gevonden: http://us.battle.net/d3/en/item/madawcs-sorrow Helaas was deze net wat minder dan de crushbane.

Zit nu buffed op 380k, zijn gelukkug nog genoeg dingen waar ik upgrades voor kan vinden :)
http://eu.battle.net/d3/e...idhiki-1496/hero/27206950

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:13
lolgast schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:56:
[...]

Ik kon er ook geen meer opmaken, maar dacht gisteren gelukkig "F*ck it" :+
Hier sloot ik gisteren mijn werkdag mee af ;) Intussen ben ik 800 shards verder, geen enkele legendary. Ik heb alleen maar belts gekocht, wat de rekensom 800 / 5 = 160 waists maakt. Zo goed is de mijne niet, maar ik vond niet eens een betere 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind de Crusader een leuke char, maar de dmg output is bagger.

Ik doe 720k sheet dps en in een party van 4 op T1 sla ik geen deuk in een pakje boter.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond eerst wat rifts gedaan (Solo op hard op mijn SC wizard). Hard gaat even snel als normal voor me, maar geeft meer xp en gold,is dus beter voor me om op hard te doen.

Geen nuttige drops gekregen. Daarna nog bounties gedaam, daarbij dropte een legendary ring, die helaas nog geen (DPS) upgrade was voor mijn crappy ring. 3 rolls gedaan om te zien of ik er ChC op kon rollen, maar helaas nog niet gelukt. Moet nu eerst wat souls en vooral gold vinden voor gems om die ring te kunnen rerollen.

Daarna nog een virend gejoined die solo op T1 rondliep met zijn barbarian.

Eerst een paar bounties gedaan in Act V, daarna een rift gedaan. Speelde op dat moment met een disintegrate build. Na de rift nog wat act 3 bounties gedaan. Hiervoor gebruikte ik mijn huidige build.

Wat me opviel is dat ik met de eerdere build voor mijn gevoel sneller mobs killde.

Gebruikte toen een andere helm (met +15% disintegrate damage) en andere boots (met +15% disintegrate damage).

Ik denk dat ik de Orb damage op mijn boots wil gaan rerollen naar iets anders en dan terug te gaan naar de disintegrate build. (Huidige boots hebben veel meer toughness).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren eindelijk de plannen voor de Cain's set gevonden. Direct maar even de boots gecraft en direct een hele goede roll :)

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/qnko68zpd/boots.png

De pants heb ik ook al gecraft. Daarmee verlies ik wel 50 dex omdat die een socket minder heeft. Maar ik krijg wel weer de set bons erbij. Ik moet eerst nog wel een reroll doen voor allres. Maar helaas geen mats meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:53
Super tof ik had tijdens het levelen een cain set gevonden. Maar wist niet dat hij er voor lvl 70 ook is. Word dus goed zoeken :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren samen met wat andere tweakers wat T2 rift runs gedaan op HC. Na een 5 minuten wat 'bang' zijn ging het daarna toch heerlijk. We moesten nog wel wat oppassen bij meerdere elites, dat probeerde we ook zo veel mogelijk te voorkomen. Wel leek de droprates van leg beter te zijn dan in T1, is enorm RNG natuurlijk. Maar in de ene rift run die we hebben gedaan hebben we volgens mij allemaal minstens 2 leg gekregen.

Even een binnenpretje van gisteren op TS: Weet iemand wat ik met al die forgotten souls moet.. Ik blijf ze maar opsparen. Naja wie weet gebruik ik ze ooit nog O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Madstorm op 11-04-2014 08:39 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mad-Matt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:19:
Ik vind de Crusader een leuke char, maar de dmg output is bagger.

Ik doe 720k sheet dps en in een party van 4 op T1 sla ik geen deuk in een pakje boter.
Andere build gebruiken.

Ook voor jouw geld, gebruik geen ias, maar stack cooldown reduction, pak de lord commander passive ipv de hold your ground passive

dump bh en pak foth met fissure, bh is leuk, maar doet toch niet genoeg dmg imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:37:
[...]

Andere build gebruiken.

Ook voor jouw geld, gebruik geen ias, maar stack cooldown reduction, pak de lord commander passive ipv de hold your ground passive

dump bh en pak foth met fissure, bh is leuk, maar doet toch niet genoeg dmg imho
Net m'n build omgegooid naar een lightning build die enorm goed schijnt te werken, maar ik vind het niets.
Ik ga eens aan de slag met jouw tips, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
Bokkie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:43:
[...]

IAS als crusader is imo de meest waardeloze stat die je kan hebben, al je heavy hitters zijn cooldown based

Ik zou je IAS stats inruilen voor cc en cooldown reduction. Verder zou je met die stats makkelijk torment 1 moeten kunnen doen :)
Ik ben er ook vanaf gestapt maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de nog mindere wrath regen door slow attacken... 8)7

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Luukwa schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:35:
Oeh, bijna 1m damage op mijn wizard :) Buffed dat wel.
zit nu met mijn wizzie op 1,1m en als ik archon gebruik dan gaat ie naar 1,3 (bijna)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

randomice schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:41:
[...]

Ik ben er ook vanaf gestapt maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de nog mindere wrath regen door slow attacken... 8)7
Wrath regen zuigt. Daarom cooldown reduce en provoke hit me samen met akarats champion rally gebruiken om te zorgen voor wrath
Slash is puur voor de aoe hit tijdens akarat's champ uptime om rally zoveel mogelijk te kunnen proccen

oefen wel met fissure voor juiste plaatsing van die dingen, ik plaats ze altijd op mijzelf en in een rechte lijn van de richting waar de mobs vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor mijn Crusader(s) :)
Speel nu nog steeds op hard/expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ook voor jou, geen IAS. (net geleerd)

En hamers zijn leuk, maar doen niet genoeg dmg, pak (wat ik ook weer ga doen) FotH met Fishure. Erg fijne skill.

Mijn build gaat weer als volgt worden:

http://eu.battle.net/d3/e...usader#bklQdT!aSig!a.ZbYZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Meh, altijd voor pet thorns build gegaan.
Merk dat het heeeeel veel kost om wat CHD en CHC te stacken.
wel van 18% CHC (ik weet het :') ) naar 31% gegaan. het begin is er :') :D
Iemand nog suggesties?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:32
Die hammers gebruik ik toch graag. Ze zijn niet mijn main spender, maar voor groepen white mobs ideaal zonder teveel wrath te spenden. 2-3 hammers in de lucht en de groepjes white mobs gaan zo neer op T1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Madstorm schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:37:
Gisteren samen met wat andere tweakers wat T2 rift runs gedaan op HC. Na een 5 minuten wat 'bang' zijn ging het daarna toch heerlijk. We moesten nog wel wat oppassen bij meerdere elites, dat probeerde we ook zo veel mogelijk te voorkomen. Wel leek de droprates van leg beter te zijn dan in T1, is enorm RNG natuurlijk. Maar in de ene rift run die we hebben gedaan hebben we volgens mij allemaal minstens 2 leg gekregen.

Even een binnenpretje van gisteren op TS: Weet iemand wat ik met al die forgotten souls moet.. Ik blijf ze maar opsparen. Naja wie weet gebruik ik ze ooit nog O-)
*DONATIEPUNT OPZET*

Trouwens was wel leuk om jullie te horen roepen dat ik dood aan het gaan was. Goh dat zag ik zelf ook nog wel in de Splitrift aangezien heel mijn scherm rood werd. :+

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:22:
Iemand nog suggesties?
Gewoon doorgaan, de (mooie) leggies komen vanzelf :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 18-09 16:35
hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:22:
Iemand nog suggesties?
6 chc op je helm erbij, 10 op je offhand liefst nog iets extra bij je gloves op.
Chd op je ringen en op je amulet.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gister niet heel veel legendaries gevonden, maar eentje is wel heel lekker -> Boots op de monk! Mooie is dat deze ook gewoon op de Demon Hunter te gebruiken zijn :).

Verder nog mijn lvl 60 mage fists op de DH kunnen vervangen door lvl 70 variant. Die had ik al liggen, maar moest souls grinden voor een reroll. Na 2 keer was dat 10% chc ipv LOH. Hierdoor nu buffed 1m damage. Nu nog lvl 70 gear grinden om mijn amu, chest en pants te vervangen.

Ik had gister wel vaak last van een soort micro freezes. Mijn cursor hikte steeds heen en weer. Erg irritant als je moet vaulten met de DH. Door de set bonus van mijn wapen stun ik als ik door een mob vault..

De lijst wordt goed ingevuld, hier alvast de tussenstand. Ik heb een linkje per profiel toegevoegd, kun je gelijk vanaf die lijst kijken

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mad-Matt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:19:

En hamers zijn leuk, maar doen niet genoeg dmg, pak (wat ik ook weer ga doen) FotH met Fishure. Erg fijne skill.

Waarom heavens fury erbij? ik zou of hf of foth nemen eerlijk gezegd
Timmetjuhs schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:23:
Die hammers gebruik ik toch graag. Ze zijn niet mijn main spender, maar voor groepen white mobs ideaal zonder teveel wrath te spenden. 2-3 hammers in de lucht en de groepjes white mobs gaan zo neer op T1.
Prima trashclearers, dat wel, maar als je t1 makkelijk aankan kan je ze net zo goed mobtrainen naar elites en tegelijk met de elites nuken met foth/hf

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Apsie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:25:
[...]

Gewoon doorgaan, de (mooie) leggies komen vanzelf :)
:D
Axewi schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:26:
[...]

6 chc op je helm erbij, 10 op je offhand liefst nog iets extra bij je gloves op.
Chd op je ringen en op je amulet.
Offhand vervangen is sowieso een goed idee ja. :)

Gloves rerollen voor hogere CHC?

ringen en amu rerollen of volledig vervangen?

Bedankt voor de feedback. :)

[ Voor 8% gewijzigd door hexta op 11-04-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:19:

Thx voor de input :)
zal er zeker vanavond naar kijken.

zou ik qua dps/toughnes T1 al kunnen doen? of is het een hell no probeer eerst master maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:33:
[...]

zou ik qua dps/toughnes T1 al kunnen doen? of is het een hell no probeer eerst master maar ;)
Toughness op zich wel, dps nog niet, zoek een build die je leuk vind en effectief, stack de juiste elemental dmg op je bracers/neck en de skilldmg op de daarbij behorende armor parts en gaan :) wat cc en chd erbij (cc kan je lagere prio geven als je judgement - resolved runt)

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:32:
[...]

:D

[...]

ja je helm heeft maar 3 primary stats kan er 4 hebben deze wil je dus vervangen.

helm = max 6%
gloves = max 10%
bracers = max 6%
ringen = max 6%
amulet = max 10%
offhand = max 10%

hier een linkje naar mijn wiz die heeft ingame 61% chc en 356chd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/39545653

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:32:

Zit met mn WD nu op 1M unbuffed (62% CHC, 440 CHD oid). Check mn profile hieronder waar je de CHC/CHD een beetje vandaan kan halen.

Blijft work in progress, speel momenteel met firebats/fetish en is gewoon erg leuk. En T1 is echt een makkie.

edit: iets minder CHC nu geloof ik door de andariels die ik op het laatste moment nog op heb gezet.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:32:
[...]

Waarom heavens fury erbij? ik zou of hf of foth nemen eerlijk gezegd

[...]

Prima trashclearers, dat wel, maar als je t1 makkelijk aankan kan je ze net zo goed mobtrainen naar elites en tegelijk met de elites nuken met foth/hf
En wat in plaats van hf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:33:
[...]

Toughness lijkt me ok, dps is misschien iets aan de lage kant voor T1. Maar zoals altijd, je kunt het gewoon proberen en als het moet kun je de difficulty altijd nog terug schroeven.

Ik gebruik trouwens een zelfde build als jij doet, alleen heb ik Bombardment uitgewisseld voor Heaven's Fury (Ascendancy) omdat die veel sneller van cooldown is en dus vaker gebruikt kan worden in rifts waar je soms van elite pack naar elite pack struikelt.

Of gewoon geen elites tegenkomen totdat je de rift boss hebt liggen, zo'n rift had ik net dus. _O-

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Axewi schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:37:
[...]

ja je helm heeft maar 3 primary stats kan er 4 hebben deze wil je dus vervangen.

helm = max 6%
gloves = max 10%
bracers = max 6%
ringen = max 6%
amulet = max 10%
offhand = max 10%

hier een linkje naar mijn wiz die heeft ingame 61% chc en 356chd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/39545653
Bosmonster schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:38:
[...]

Zit met mn WD nu op 1M unbuffed (62% CHC, 440 CHD oid). Check mn profile hieronder waar je de CHC/CHD een beetje vandaan kan halen.

Blijft work in progress, speel momenteel met firebats/fetish en is gewoon erg leuk.
Helden. _/-\o_
Ondanks dat ik zonder crit prima rondkom op torment 1 (zelfs zonder op te letten tijdens het fietsen op mn crosstrainer :'( :D ) is het toch leuk om een keer een torment hoger te kunnen. :D
Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hf en foth zijn beide spenders (als je hf shotgun rune gebruikt in ieder geval( op zich is het geen slechte skill, maar met foth als je main nuke stack je denk ik ook lightning damage.

dus je zou dan judgement - resolved kunen nemen (vooral in parties wel leuk) solo is het op zich een prima extra nuke, mits je hem als cooldown gebruikt en niet als spender.

Was dus eigenlijk gewoon benieuwd of je er een specifieke keuze voor had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Neu, gewoon zo veel mogelijk op de mobs flikkeren, des te eerder gaan ze dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zou dan wel als cooldown gebruiken en niet die spender rune :P

2 of 3 crusaders net foth en fissure samen is trouwens ziek ::D (ook voor je pc performance :P )

[ Voor 44% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Klopt het trouwens dat judgement resolved niet werkt op bosses?

Gister ook eindelijk me crusader lvl 70 en ging heel hard met gear. Zit al op 530k dps en bijna 7mil toughness. Fissure op elites spammen dan gaan ze zo hard neer in combi met judgement/laws of valor met de crit dmg buff :p

Alleen op bosses werkt het wat minder

[ Voor 11% gewijzigd door Verxx op 11-04-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
iemand nog tips voor me wiz? hoop nog steeds op een tweede firebird setdrop (als offhand) voor de rest weet ik het zo niet build nog steeds gebaseerd op FO werkt nog prima als je goed richt :) profile beneden link, zie dat nog niet alle rerolls goed geupdate zijn sommige gearpieces hebben eigenlijks hogere waardes chc/chd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:38:
[...]

Ik gebruik trouwens een zelfde build als jij doet, alleen heb ik Bombardment uitgewisseld voor Heaven's Fury (Ascendancy) omdat die veel sneller van cooldown is en dus vaker gebruikt kan worden in rifts waar je soms van elite pack naar elite pack struikelt.
Oeh dat is ook een goede tip :)

Dank jullie voor de info. Ik ga aan mijn parts en dps werken. En nu eerst verder werken ;) bijna weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
De damage buff voor pets werkt heerlijk, speel nu T2 zonder al te veel problemen. Ga nu wel af en toe eens dood maar dat komt meer doordat ik nog een beetje T1 stijl speel aka lekker altijd blijven staan :D

Vind het alleen jammer dat Gargantum vrij geretardeerd is en soms gewoon staat te slapen ipv 180m crits te slaan op elites.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wat is jullie rift taktiek trouwens op torment difficulty? Alles clearen voor de mogelijke class set drops? Of gewoon rushen tot boss en resetten? Kan niet zo snel een afweging maken welke het beste is qua voordeel (meer rift boss kills dus meer shards/souls bij rush) / nadeel verhouding (minder kans op set items per rift fragment). Ik loop te neigen naar rushen, maar nog niet 100% zeker.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:16:
Wat is jullie rift taktiek trouwens op torment difficulty? Alles clearen voor de mogelijke class set drops? Of gewoon rushen tot boss en resetten? Kan niet zo snel een afweging maken welke het beste is qua voordeel (meer rift boss kills dus meer shards/souls bij rush) / nadeel verhouding (minder kans op set items per rift fragment). Ik loop te neigen naar rushen, maar nog niet 100% zeker.
Eerst naar de rift boss, en als het een leuke rift is dan ga ik verder. Is het een kut rift dan start ik het liefst een nieuwe.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:17:
[...]

Eerst naar de rift boss, en als het een leuke rift is dan ga ik verder. Is het een kut rift dan start ik het liefst een nieuwe.
Dit idd. Soms heb je een level waar er 10+ elites zitten ofzo. Die loop ik dan graag nog even door.

Maar meestal start ik direct na de boss een nieuwe als er geen elites meer in de buurt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Meestal een nieuwe rift starten tenzij je in een map zit met een shitload elites, dan afmaken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo doe ik het ook. Maar 9 van de 10x na de riftboss klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:16:
Ik clear alles voor de extra legendary drop chance. Maar soms heb ik daar geen zin en dan rush ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Madstorm schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:17:
[...]

Dit.
Of als ik hem al bijna af heb of geen tijd om nog een nieuwe rift te starten maak ik hem ook nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Verxx schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:51:
Klopt het trouwens dat judgement resolved niet werkt op bosses?

Gister ook eindelijk me crusader lvl 70 en ging heel hard met gear. Zit al op 530k dps en bijna 7mil toughness. Fissure op elites spammen dan gaan ze zo hard neer in combi met judgement/laws of valor met de crit dmg buff :p

Alleen op bosses werkt het wat minder
Speel nu "close proximity" build, ook zonder merc, want alles moet naar mij toe komen en mij proberen te slaan.... mag niets aan m'n merc blijven kleven omdat melee slots rond mij vol zijn.

Heb helm/zwaard en normaal ook firewalkers aan als hidden-dps tool.
Ren rond tot ik elites zie en gebruik dan Condemn - Vacuum om alles naar me toe te trekken.
Vaak eerst fallen sword - superheated voor nog meer AoE dps.

Werkt op bosses iets minder, maar met de hidden dps features doe ik genoeg damage.

http://eu.battle.net/d3/e...eamion-2936/hero/38857209

Ik begin nu een beetje block chance te stacken, dat is echt onwijs tegen champ packs met firechains e.d.
Of electri-mobs damage dat je kan blocken, in combinatie met punish - roar is echt bizar veel AoE dps.

Durf dit alleen nog niet op T1, speel nu nog Master (ivm HC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

trouwens wel erg fijn dat de rift niet gelijk open gaat als je erop klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Mad-Matt schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:24:
trouwens wel erg fijn dat de rift niet gelijk open gaat als je erop klikt.
Vind je? Ik vind het echt verschrikkelijk irritant. Die pilaar is zo groot, daar ga ik toch onmogelijk op klikken als ik die niet wilt openen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
microoo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:36:
[...]

Vind je? Ik vind het echt verschrikkelijk irritant. Die pilaar is zo groot, daar ga ik toch onmogelijk op klikken als ik die niet wilt openen..
Ik speel nog wel eens dronken. 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:13
[...]

Niet? Juist omdat hij zo groot is kun je er per ongeluk op klikken ;) Een rage van je muis en je bent de pineut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

In act 3 staat hij vlak bij Kadala, wilde wel eens misklikken.
Act 1 heb je dat probleem totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

[...]

Ik heb hem ook al meerdere keren geopend zonder dat het mijn bedoeling was..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:22
3xNix schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:23:
[...]

Speel nu "close proximity" build, ook zonder merc, want alles moet naar mij toe komen en mij proberen te slaan.... mag niets aan m'n merc blijven kleven omdat melee slots rond mij vol zijn.

Heb helm/zwaard en normaal ook firewalkers aan als hidden-dps tool.
Ren rond tot ik elites zie en gebruik dan Condemn - Vacuum om alles naar me toe te trekken.
Vaak eerst fallen sword - superheated voor nog meer AoE dps.
Snap dan de keuze voor die belt niet echt, ik speel met mijn crusader ongeveer hetzelfde en vond het effect van die belt heel irritant, heeft me al een paar keer bijna m'n leven gekost omdat Renewal geen life on block geeft.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:41:
[...]

Ik heb hem ook al meerdere keren geopend zonder dat het mijn bedoeling was..
Dat misklikken gebeurt eenieder wel vaker volgens mij - maar ze hebben nu toch gezorgd dat je pas 5 rift key fragments kwijt bent als je daadwerkelijk de rift ingaat ipv er alleen maar op te klikken?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Vidra schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:43:
[...]

Dat misklikken gebeurt eenieder wel vaker volgens mij - maar ze hebben nu toch gezorgd dat je pas 5 rift key fragments kwijt bent als je daadwerkelijk de rift ingaat ipv er alleen maar op te klikken?
en in een party kost het iedereen 5 fragments?
Anders maakt iemand de rift, de rest gaat er in en hij gaat wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

GWBoes schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:42:
[...]

Snap dan de keuze voor die belt niet echt, ik speel met mijn crusader ongeveer hetzelfde en vond het effect van die belt heel irritant, heeft me al een paar keer bijna m'n leven gekost omdat Renewal geen life on block geeft.
Yep, dat is ook het grote probleem in m'n items... maar heb geen geluk met belts... verlies altijd wel dps of toughness zonder dat ik iets win op andere stats.

Ben niet afhankelijk van life on block op master dus het is nu soms vervelend dat m'n belt proct maar niet levensbedreigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Net voor het werk nog 5 plans gevonden, leg armor en Barb set gloves.
Dus goed begin vd dag :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 12:11
Maakt het nog wat uit in welke act je de rifts doet.Tis toch allemaal random of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Allemaal random idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Die plans droppen zeker alleen op T1 en hoger? Ik ben ze namelijk nog niet tegen gekomen. Alleen een plan voor een perfect gem

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
ShadowSaiyan schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:02:
Die plans droppen zeker alleen op T1 en hoger? Ik ben ze namelijk nog niet tegen gekomen. Alleen een plan voor een perfect gem
Plans kunnen overal droppen, ik heb er zoveel gehad op normal runs dat is niet meer normaal.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowSaiyan schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:02:
Droppen overal... Ook normal dus.
Weet niet of álle plans daar droppen of dat er net als de legendaries wat Torment-only plans zijn.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 15:28
Ik loop al tijden in dit topic te lurken, maar voelde niet de drang om ook te posten. Gezien mijn huidige speelstijl op mijn Crusader en de nieuwsgierige mensen hier besloten om toch eens deel te nemen aan de discussie.

Ik speel met mijn crusader die verre van af is momenteel op T3 en ga eigenlijk bijna nooit dood. Mijn main DMG is Condemn ICM judgement. Ik wil mijn cooldown verder naar beneden brengen tot ongeveer 50%. Zoals je kan zien heb ik vrij weinig crit chance op mijn gear. Deze haal ik uit judgement 80% increase. Plus de 20% die ik al heb = 100% crit chance >:)

Shield bash voor single target. In gevecht kan ik 3x achter elkaar doen, met judgement goed voor 10-12m crits = 36m dmg in 3sec.

Mijn bracers wil ik vervangen voor iets met holy DMG. Mijn Amu moet nog gererolled worden regen -> Crit DMG.
Hoop op korte termijn een derde deel te vinden van de torment crusader set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:51
Gister een nieuwe 2 hander gevonden op mn crusader, 10% minder sheet dps maar torment 2 blaas ik nu doorheen. Blijkt toch maar weer dat sheet dps tegenwoordig weinig zegt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/stycky-2209/hero/38473748

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
ricom schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:21:
Gister een nieuwe 2 hander gevonden op mn crusader, 10% minder sheet dps maar torment 2 blaas ik nu doorheen. Blijkt toch maar weer dat sheet dps tegenwoordig weinig zegt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/stycky-2209/hero/38473748
Die wil ik ook! Zou mooi in mijn build passen :)
Welk schild heeft voor jullie trouwens de voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Laatst nog gescrapt, gebruikte geen lightning. Nu is m'n hele build erop gebaseerd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:32
Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:15:
Ik loop al tijden in dit topic te lurken, maar voelde niet de drang om ook te posten. Gezien mijn huidige speelstijl op mijn Crusader en de nieuwsgierige mensen hier besloten om toch eens deel te nemen aan de discussie.

Ik speel met mijn crusader die verre van af is momenteel op T3 en ga eigenlijk bijna nooit dood. Mijn main DMG is Condemn ICM judgement. Ik wil mijn cooldown verder naar beneden brengen tot ongeveer 50%. Zoals je kan zien heb ik vrij weinig crit chance op mijn gear. Deze haal ik uit judgement 80% increase. Plus de 20% die ik al heb = 100% crit chance >:)

Shield bash voor single target. In gevecht kan ik 3x achter elkaar doen, met judgement goed voor 10-12m crits = 36m dmg in 3sec.

Mijn bracers wil ik vervangen voor iets met holy DMG. Mijn Amu moet nog gererolled worden regen -> Crit DMG.
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij levert judgment geen flat 80% increase, maar eerder een 80% increase op je huidige crit chance.

Dus mocht je met 20% chc rondlopen en je activeert judgment dan heb je uiteindelijk maar 36% chc

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

makkelijk te testen, als al je DMG output geel op het scherm verschijnt heb je 100% chc. ;)

Maar ik gok zo van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Timmetjuhs schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:24:
[...]

M'n stormshield, heb nu icm punish 62% block.
25% damage reduction van melee...

Enige dat het mist is Crit-chance maar dat kan ik nog rollen ipv 11% reduction van champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Timmetjuhs schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:24:
[...]

Coven’s Criterion. Ik kan me vergissen, maar ik ben nog geen beter Crusader schild tegengekomen. Ik loop nu rond met 45% block chance, en iedere blocked attack is voor mij 46% less damage taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
DeBierVampier schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:27:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij levert judgment geen flat 80% increase, maar eerder een 80% increase op je huidige crit chance.

Dus mocht je met 20% chc rondlopen en je activeert judgment dan heb je uiteindelijk maar 36% chc
Het is dan wel heel toevallig dat ik alles crit dan :)
Ik heb redelijk wat getest met verschillende crit waardes en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit zo werkt. Wat ook mooi is dat het een modifier voor de hele party is als je samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:30:
[...]

Coven’s Criterion. Ik kan me vergissen, maar ik ben nog geen beter Crusader schild tegengekomen. Ik loop nu rond met 45% block chance, en iedere blocked attack is voor mij 46% less damage taken.
Deze inderdaad. ik heb er 1 met 55% reduction, mijn base block chance is 61%. Dat alleen al maakt je erg tanky.

Sorry voor de double post, moet nog ff wennen :X

[ Voor 5% gewijzigd door Nitrogun op 11-04-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:30:
[...]

Het is dan wel heel toevallig dat ik alles crit dan :)
Ik heb redelijk wat getest met verschillende crit waardes en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit zo werkt. Wat ook mooi is dat het een modifier voor de hele party is als je samen speelt.
+80% of 80% van je huidige erbij maakt later vrij weinig uit lijkt me?
60% chc + 80% = 140% oftewel altijd een crit.
60% + 80% van je 60% = 60*1.80= 108% oftewel altijd een crit.

Of ik moet zoals gewoonlijk een foute berekening maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Axewi schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:33:
[...]

+80% of 80% van je huidige erbij maakt later vrij weinig uit lijkt me?
60% chc + 80% = 140% oftewel altijd een crit.
60% + 80% van je 60% = 60*1.80= 108% oftewel altijd een crit.

Of ik moet zoals gewoonlijk een foute berekening maken :P
Ik wil crit hit chance gedeeltelijk laten vallen voor reduce cooldown. Dus dan is het wel handig om te weten hoe het precies zit. Ik wil natuurlijk niet teveel laten vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:15:

Owww die blade of prophecy hoe speelt dat nou? Denk dat mijn volgende projectje word om een complete condemn build te maken om dat wapen heen. Moet alleen nog ff droppen heh.

Owja ik ben ook net ontwaakt uit de lurkmodus, kleine tip voor alle wrath starved crusaders omdat we geen apoc oid hebben net als wizards. Die bracers van Malt zijn een must kosten met alleen 20+ crafts voordat ik er heen had met crit en +ele dmg.... ;(

[ Voor 9% gewijzigd door KarmaPolice op 11-04-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Odieus

Onuitstaanbaar

Wat is trouwens het beste om te doen als je upgrades zoekt voor je gear maar alleen normal en master op een goed tempo kan clearen? Rifts of bounties?

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
KarmaPolice schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:37:
[...]

Owww die blade of prophecy hoe speelt dat nou? Denk dat mijn volgende projectje word om een complete condemn build te maken om dat wapen heen. Moet alleen nog ff droppen heh
Je verzamelt een groepje mops om je heen. zorg dat je zoveel mogelijk raakt, daarom gebruik ik ook de instant versie van de skill. Alle geraakt mops die blijven leven casten nog een condemn. (leuke extra, vases en crates exploderen ook een extra condemn).

Dus stel je hebt 10 mops met 50m HP en je cast condemn op ze allemaal met een crit van 8m dan is alles dood. Het wekt heeeeel erg lekker met een pull monk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Timmetjuhs schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:35:
[...]

Ik wil crit hit chance gedeeltelijk laten vallen voor reduce cooldown. Dus dan is het wel handig om te weten hoe het precies zit. Ik wil natuurlijk niet teveel laten vallen ;)
Damage dealt to judged enemies has an 80% increased chance to be a Critical Hit.

Maw je krijgt +80% van je huidige Chc, 55 base chc is dan 99% chc dus voor 100% zou je op 56% minimaal moeten zitten.
dus je zou op je 6% van je helm of bracers kunnen laten vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Odieus schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:39:
Wat is trouwens het beste om te doen als je upgrades zoekt voor je gear maar alleen normal en master op een goed tempo kan clearen? Rifts of bounties?
Rifts voor de "normale" legendary gear, en act bounty bags als je naar een specifieke legendary zoekt van deze lijst.

Vooral de act1 ring (1 set item minder nodig voor set bonus) en de act2 boots (door mobs heen kunnen rennen) zijn een aanrader, en natuurlijk het act2 schild als je een Crusader speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
Axewi schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:40:
[...]

Damage dealt to judged enemies has an 80% increased chance to be a Critical Hit.

Maw je krijgt +80% van je huidige Chc, 55 base chc is dan 99% chc dus voor 100% zou je op 56% minimaal moeten zitten.
dus je zou op je 6% van je helm of bracers kunnen laten vallen :P
Ik heb anders getest. Wellicht zijn er anderen die hetzelfde willen testen. Misschien klopt de omschrijving niet of is de skill verkeerd geprogrammeerd? (bug) 20% crit chance van mijn gear samen met deze skill resulteerd bij mij in 100% crit chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Odieus

Onuitstaanbaar

Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:44:
[...]

Rifts voor de "normale" legendary gear, en act bounty bags als je naar een specifieke legendary zoekt van deze lijst.

Vooral de act1 ring (1 set item minder nodig voor set bonus) en de act2 boots (door mobs heen kunnen rennen) zijn een aanrader, en natuurlijk het act2 schild als je een Crusader speelt.
Oke, ga ik dat een proberen :) Voorheen deed ik alleen bounties om riftkeys op te sparen tot het moment dat ik T1 aankon.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
8m wel weinig toch? Mijnes doet iets van 11-12m zonder enige vorm van holy dmg en met een 1hander. Ow man ik zie dat helemaal voor me met Akarat rally en wat cd reduction zou je dat redelijk eenvoudig spammable moeten kunnen maken. 2x +15% op je condemn dmg (shoulders en ?) en rond DE +100% holy damage. HOLY SUICIDE BOMBER INC lijkt me echt lachen
Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:40:
[...]

Je verzamelt een groepje mops om je heen. zorg dat je zoveel mogelijk raakt, daarom gebruik ik ook de instant versie van de skill. Alle geraakt mops die blijven leven casten nog een condemn. (leuke extra, vases en crates exploderen ook een extra condemn).

Dus stel je hebt 10 mops met 50m HP en je cast condemn op ze allemaal met een crit van 8m dan is alles dood. Het wekt heeeeel erg lekker met een pull monk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
KarmaPolice schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:46:
8m wel weinig toch? Mijnes doet iets van 11-12m zonder enige vorm van holy dmg en met een 1hander. Ow man ik zie dat helemaal voor me met Akarat rally en wat cd reduction zou je dat redelijk eenvoudig spammable moeten kunnen maken. 2x +15% op je condemn dmg (shoulders en ?) en rond DE +100% holy damage. HOLY SUICIDE BOMBER INC lijkt me echt lachen

[...]
Ja mijn crits varieren ook van 11-12m op dit moment, maar was puur een voorbeeld. Overigens moet ik nog een hoop sleutelen aan mijn gear. Ik heb een hoop nieuwe items afgelopen 2 dagen, maar zit zonder forgotten souls momenteel. Als ik Holy DMG ga stacken en Condemn dmg dan kan ik waarschijnlijk wel T4 of hoger spelen. Minimale cooldown is ook wel 30-35% om een beetje soepel tussen de groepen mops te kunnen gaan. 50% lijkt me super om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jdugement resolved is een modifier op de mobs, niet op jezelf.
Dus zelf 20% cc hebben en judgement op de mobs is niet 100% op die mob.

Judged mobs hebben 80% meer kans om een critical hit te ontvangen. :)

Mechanic is anders, maakt hem niet minder goed, maar je kan hem dus niet zomaar optellen op je eigen critchance.

Zelf heb ik na wat theorycrafting besloten, dat ik toch wel rond de 25 tot 30% CC will hebben eigenlijk, moet nog kijken welke stats ik daar dan voor zou opgeven.

In ieder geval tot ik ooit ver in de toekomst 6/6 ahkans heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bokkie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:51:
In ieder geval tot ik ooit ver in de toekomst 6/6 ahkans heb :p
Daar hoop ik zelf ook op, ik moet alleen de eerste nog vinden. :D

Ben al lang blij dat ik na een paar dagen op de Crusader te hebben rond gehuppelt ik comfortabel T1 kan farmen. Ik ben dan misschien niet zo snel als teleport wizards/monks/demon hunters, maar dat kan me roesten eerlijk gezegd.

Mijn doel is om relaxed te kunnen spelen, ik hoef niet op Mach1 ergens door heen te scheuren om lol te hebben. Crusader lijkt ook echt mijn speelstijl. Lekker tanky, comfortabel ingepakt in plaatstaal, verschuilen achter een schild dat ook dienst kan doen als een garagedeur en om me heen wapperen met een stuk gereedschap dat 5 maten te groot is. Heerlijk toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:51:
[...]

Ja mijn crits varieren ook van 11-12m op dit moment
Gawdddd ik crit maar max 6m :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Nitrogun schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:51:
[...]

Ja mijn crits varieren ook van 11-12m op dit moment, maar was puur een voorbeeld. Overigens moet ik nog een hoop sleutelen aan mijn gear. Ik heb een hoop nieuwe items afgelopen 2 dagen, maar zit zonder forgotten souls momenteel. Als ik Holy DMG ga stacken en Condemn dmg dan kan ik waarschijnlijk wel T4 of hoger spelen. Minimale cooldown is ook wel 30-35% om een beetje soepel tussen de groepen mops te kunnen gaan. 50% lijkt me super om te hebben.
50% CDR ga je niet zomaar krijgen zonder een bak sheetDPS in te leveren maja de rest van je build is niet zo appealing voor mij =] Shield bash etc voelt allemaal zo clunky heb het wel een tijdje geprobeerd kon er maar niet aan wennen, weet nooit wat ik raak en voelt gewoon erg traag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:56:
[...]

Daar hoop ik zelf ook op, ik moet alleen de eerste nog vinden. :D

Ben al lang blij dat ik na een paar dagen op de Crusader te hebben rond gehuppelt ik comfortabel T1 kan farmen. Ik ben dan misschien niet zo snel als teleport wizards/monks/demon hunters, maar dat kan me roesten eerlijk gezegd.

Mijn doel is om relaxed te kunnen spelen, ik hoef niet op Mach1 ergens door heen te scheuren om lol te hebben. Crusader lijkt ook echt mijn speelstijl. Lekker tanky, comfortabel ingepakt in plaatstaal, verschuilen achter een schild dat ook dienst kan doen als een garagedeur en om me heen wapperen met een stuk gereedschap dat 5 maten te groot is. Heerlijk toch? :9
Haha heerlijke woordkeuzes =] welcome to the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Neelon schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:30:
[...]

op mijn Covens criterion heb ik de perfecte secondary roll: Secondary

You take 60% less damage from blocked attacks.

Met punish buff op 73% block chance :) en anders 58%

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Gisteravond eindelijk na ca. 25 keer een socket gerolled op mijn 2-h Stalgard's Decimator!

Ik heb als Monk nog nooit met een 2-hander rondgelopen maar deze doet zo ontzettend veel damage!
Op T3 met 1.2m dps buffed gaat prima.

Die special ability met 300% weapon damage proct dus continu en pierced door meerdere tegenstanders.
Vanavond cyclone strike maar erbij nemen.

Eigenlijk is de tip gooi niet gelijk alle 2-handers in de salvage shredder wat ik voorheen wel deed.

D3 Armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

KarmaPolice schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:58:
[...]

50% CDR ga je niet zomaar krijgen zonder een bak sheetDPS in te leveren maja de rest van je build is niet zo appealing voor mij =] Shield bash etc voelt allemaal zo clunky heb het wel een tijdje geprobeerd kon er maar niet aan wennen, weet nooit wat ik raak en voelt gewoon erg traag allemaal.
Sheetdps moet je vergeten, in die mate dat je kan zien wat een stat voor invloed heeft.
Gewoon testen en kijken naar je edps en dat doe je door gewoon te spelen en kijken hoe hard je mobs sloopt

Ik heb maar 300k sheetdps, maar ik ram op een voor een crusader dan, redelijk tekker tempo door T2 rifts heen wat voor mij prettig is.

Verder niet teveel op andere classes letten :P niet goed voor je ego als je crusader mained.

Verde speel ik geoon lekker met een vast groepje en test ik de gear die ik vind met builds en hoe effectief ze zijn,. zolang je lol hebt en in ieder geval het gevoel hebt dat je progressie maakt is het goed toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59
Bugen de Wizard

Unbuffed
625k damage
4.5mln toughness

Non-sheet bonus damage
+46% Lightning
+25% Shock Pulse (linkerknop)
+11% Arcane Orb (rechterknop)
Thunderfury (348% lightning) procs
Thundergod's Visor (116% lightning) procs
Electrify (61% lightning) procs

Selfbuffed
± 900k (+46% lightning = 1.3mln) damage (magic weapon, unwavering will)
± 8mln toughness (prismatic armor, unwavering will)

Tips & tricks?
Heeft iemand nog interessante tips?

WEBN & chill (@IBKR)

Pagina: 1 ... 142 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]