Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:54:
Weet iemand of er al reactie van Blizzard is over de huidige staat van SC en of er uberhaupt iets aangedaan gaat worden?
??? Wat is er stuk / verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:54:
Weet iemand of er al reactie van Blizzard is over de huidige staat van SC en of er uberhaupt iets aangedaan gaat worden?
Ik vind dat Bliz death ratio's bij moet gaan houden op sc. Mensen met een te hoge ratio automatisch bannen voor een week. Ontlast ook de servers. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 10-04-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Anno schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:55:
[...]

??? Wat is er stuk / verkeerd.
Ontbreken van uitdaging dus geen risk en dus geen reward. Officiele forums staat vol met QQ daarover. Zou verwachten dat er in ieder geval een officiële reactie op komt. HC is inderdaad een leuke uitdaging, maar het zijn 2 uitersten waar je bij SC nul risk hebt en "revive at corpse" kan doen en bij HC je de ultimate penalty hebt. Zou mij fijn lijken als SC zo gebalanceerd wordt dat je het in ieder geval wel "voelt" en je gestraft wordt voor je onoplettendheid of falen ;)

// ik ben van mening dat zo ook de levensduur van de game verlengd wordt. Als je als een mongool in SC door alles heen kan rennen zonder consequenties en zo de uberloot kan farmen zonder enige vorm van risk dan lijkt mij de spanning, lol en gevoel van presteren redelijk non-existent.

[ Voor 18% gewijzigd door roodbwoy op 10-04-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:57:
[...]

Ontbreken van uitdaging dus geen risk en dus geen reward. Officiele forums staat vol met QQ daarover. Zou verwachten dat er in ieder geval een officiële reactie op komt. HC is inderdaad een leuke uitdaging, maar het zijn 2 uitersten waar je bij SC nul risk hebt en "revive at corpse" kan doen en bij HC je de ultimate penalty hebt. Zou mij fijn lijken als SC zo gebalanceerd wordt dat je het in ieder geval wel "voelt" en je gestraft wordt voor je onoplettendheid of falen ;)
En sommigen vinden dit juist fijn. Slechte internetconnectie, willen gamen tijdens tv kijken, dat soort dingen.

En een MC erbij maken is ook een beetje bijzonder.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:52

The Chosen One

Zie signature!

Die goldpenalty kan vele malen hoger of desnoods enkele minuten of kills of exp lang bepaalde penalties maar geen exp loss. Dan maakt het niks moeilijker of lastiger maar moeten mensen met wat minder risico spelen. Nu is het gewoon echt bijna 0,0 straf.
En exp verliezen is niks goed aan, verschrikkelijk systeem.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

hexta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:59:
[...]

En sommigen vinden dit juist fijn. Slechte internetconnectie, willen gamen tijdens tv kijken, dat soort dingen.

En een MC erbij maken is ook een beetje bijzonder.
Ja, helaas is door die mentaliteit de game industry verlaagd tot het niveau casual games waar je aan je handje gehouden wordt en alles voorgekauwd wordt ;) no offence, maar ik speel een game om uitgedaagd te worden. Wil ik bezig gehouden worden zet ik wel een muziekje op of lees ik een boek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
sander.devos schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:53:
Ik zit even vast met m'n progressie op barb. Hard clear ik eyes closed. Vanaf master begin ik pijn te lijden van bepaalde suffixes en op torment speel ik traag, serieus en gevaarlijk (hardcore).
Tips voor T1 voor m'n barb Smash?
Iets minder HP en iets meer resists nemen zou ik doen.(str gems vervangen door diamond, kun je mooi testen)
Volgens mij is voor Master/T1-3 350-400k HP wel genoeg voor een barb.

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 10-04-2014 14:02 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dood op SC..
Reset health Elite's/Rare's + Gold penalty eventueel x% exp verliezen.

Bij het reseten van Health moeten mensen al anders spelen anders kunnen ze opnieuw beginnen op die rare spawns.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:57:
[...]

Reward is er in ieder geval voor mij wel en dat is gear. Ik grind nu puur om de gear te vinden die ik graag wil. En om mijn character te bouwen tot de ultieme monk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:01:
[...]

Ja, helaas is door die mentaliteit de game industry verlaagd tot het niveau casual games waar je aan je handje gehouden wordt en alles voorgekauwd wordt ;) no offence, maar ik speel een game om uitgedaagd te worden. Wil ik bezig gehouden worden zet ik wel een muziekje op of lees ik een boek ;)
Neh, door de toegankelijkheid van computers en consoles voor jongere kinderen is het niveau verlaagd.
Alles moet voor iedereen simpel genoeg zijn en er mag geen steile leercurve inzitten, want dan zouden alle 10jarigen boos worden en het spel niet meer aanschaffen.
Dat mensen het half half willen spelen tijdens het tv-kijken is een reactie op dit niveau van games en gewenning daar aan.
en natuurlijk "omdat het kan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Haha, death op SC, 1 uur ban!
Ik roep maar wat.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Derr_Hans schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:03:
Dood op SC..
Reset health Elite's/Rare's + Gold penalty eventueel x% exp verliezen.

Bij het reseten van Health moeten mensen al anders spelen anders kunnen ze opnieuw beginnen op die rare spawns.
Zo was het wel toen het net uitkwam. Al weet ik gold en xp penalty niet zeker nu ik er over nadenk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
sorcees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:05:
Haha, death op SC, 1 uur ban!
Ik roep maar wat.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha
:')

Hoeveel mensen denk je dat het dan nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:01:
[...]

En jouw mening is jouw mening. Maar ga die niet opdringen bij anderen.

Ik speel games om vermaakt te worden. Een uitdaging is daar een mogelijkheid in, maar die haal ik persoonlijk ook uit SC.

Dat jij daar HC voor nodig hebt is prima, maar daarmee zijn andere spelers niet ineens "minder".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Anno schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:03:
[...]

Reward is er in ieder geval voor mij wel en dat is gear. Ik grind nu puur om de gear te vinden die ik graag wil. En om mijn character te bouwen tot de ultieme monk ;)
Ja, dat snap ik. Maar volgens mij is je spelplezier snel voorbij als je er zo snel doorheen kan rennen zonder consquenties, Diablo II werd weet ik veel hoeveel jaar gespeeld. Het was een iets lastigere game. Blizzard snijd nu in haar eigen vingers door de game zo belachelijk makkelijk te maken dat mensen zonder consequenties dood kunnen gaan, reviven, verder met killen, rinse&repeat om zo alle gear te looten.

Als iemand op softcore nu in de beste gear loopt vind ik het absoluut niet bijzonder of een accomplishment. GG je bent door de game gerend, 8323263862823 x dood gegaan en luck gehad met de RNG goden. Boeiend.

Maargoed, ik denk dat ik gewoon oud word 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

'Revive at corpse' maakt het wel iets TE simplistisch ja, vooral omdat je in groep sowieso elkaar al kan rezzen. Als ze enkel dat verwijderen is het voor mij al prima.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:08:
Als iemand op softcore nu in de beste gear loopt vind ik het absoluut niet bijzonder of een accomplishment. GG je bent door de game gerend, 8323263862823 x dood gegaan en luck gehad met de RNG goden. Boeiend.

Je zou eens in het zonnetje moeten gaan zitten. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Bosmonster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:07:
[...]

En jouw mening is jouw mening. Maar ga die niet opdringen bij anderen.

Ik speel games om vermaakt te worden. Een uitdaging is daar een mogelijkheid in, maar die haal ik persoonlijk ook uit SC.

Dat jij daar HC voor nodig hebt is prima, maar daarmee zijn andere spelers niet ineens "minder".
wauw, het net alsof verschillende meningen een discussie vormen, in een forum!! Het moet niet gekker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:38
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:54:
[...]

Precies!
Maar mensen die veel publics spelen hebben sowieso een 'bijzondere' kijk op het spel, valt mij altijd op. Was pre-2.0 ook al zo. Karakters met 50k dps die op MP10 mee proberen te komen met mensen die het efficiënt farmen. Volgens mij is dat nog niet veranderd. :P
Sterker nog, mensen gaan nu gewoon bij bounty farms in de stad staan met hun stash open. Je kunt ze dan niet kicken en zij krijgen wel vrolijk alle caches mee.

Publics is echt het laatste dat je wilt doen, dan speel ik liever solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SC is voor de relax momenten van ff lekker raggen .. puur damage beetje survivability
HC is voor de momenten dat je er ff voor ga zitten, rustig door lvls lopen zodat je niet 2 of 3 rare packs pulled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Bosmonster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:10:
[...]

Als je nou aan het discussieren was ;)

Maar het enige wat je doet is SC-mensen kleineren en jezelf ophemelen.
nee man, dat is niet mijn intentie. ik geef aan dat ik het jammer vind dat Blizzard deze route heeft genomen en ik durf er vergif op in te nemen dat DIII een korte levensduur gaat hebben dan DII door deze route :( niet iedereen speelt graag hardcore (including me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:09:
[...]

wauw, het net alsof verschillende meningen een discussie vormen, in een forum!! Het moet niet gekker worden...
Een discussie? Kleineren van mensen die een andere mening hebben en laten zien dat je zelf een stoere boii bent. "N0OBS SC LO$3RS SP@WNLIFE"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:10:
[...]

Als je nou aan het discussieren was ;)

Maar het enige wat je doet is SC-spelers kleineren en jezelf ophemelen.
Ja, komt bekend voor. Deze discussie hadden we een aantal pagina's geleden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:58
Deze discussie komt echt eens in de 80 pagina's ofzo terug. Ik snap het probleem nog steeds niet. Er is een modus waarin je dood mag gaan en voor degene die dat niet spannend genoeg vinden, is er een modus waarin je niet dood mag gaan. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mja ieder zijn meug natuurlijk. Ik zeg alleen dat SC voor mij interessanter zou worden met penalty dan zonder enige penalty (6K repairs gaat nergens over).

Waar ik wel bang voor ben is dat alle SC mensen nu als een debiel hun legs farmen en dan gaan mauwen dat er niks meer te beleven valt... Dat heb je dan ook wel een beetje aan jezelf te danken lijkt me :)

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
hexta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:06:
[...]

Zo was het wel toen het net uitkwam. Al weet ik gold en xp penalty niet zeker nu ik er over nadenk.
Inderdaad, de health van elites regenereerde na verloop van tijd waardoor je echt vast kon zitten op een bepaald punt - ik denk aan de tijd toen Inferno act3 voor iedereen zowat de muur was waar je tegen op botste. Het uitspelen op Inferno pre-patch-1.0.3 was dan ook een echte uitdaging. Daarna werd het veel te gemakkelijk.

Achteraf gezien is het jammer dat dit eruit gesloopt is, nu heb je enkel nog de repair costs voor corpse-runnen. Maarja, het enige waar blizzard aan denkt is uiteraard zoveel mogelijk spelers tevreden houden. Gelukkig heb je nog HC voor een echte uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:13:

Waar ik wel bang voor ben is dat alle SC mensen nu als een debiel hun legs farmen en dan gaan mauwen dat er niks meer te beleven valt...
dit.

Maargoed, ik wil niemand op zijn piemeltje trappen, ik gaf alleen aan dat ik het jammer vind dat deze route genomen is en vroeg me af of iemand al een reactie van blizzard had gehoord!

Veel plezier met farmen verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:13:
Mja ieder zijn meug natuurlijk. Ik zeg alleen dat SC voor mij interessanter zou worden met penalty dan zonder enige penalty (6K repairs gaat nergens over).
Ik vind het alsnog niet leuk om dood te gaan, penalty of niet. Bovendien is het voor mij vrijwel onmogelijk om dood te gaan, al zou dat wel eens kunnen betekenen dat ik mijn torment-level wat moet opschroeven. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:46
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:15:
[...]
Maargoed, ik wil niemand op zijn piemeltje trappen, ik gaf alleen aan dat ik het jammer vind dat deze route genomen is en vroeg me af of iemand al een reactie van blizzard had gehoord!
Ze hebben juist al die dingen aangepast (TP op corpse, timer weg bij vaak dood gaan, lagere repair costs, geen health regenrating elites) om spelers tevreden te houden, dat gaan ze echt niet weer zomaar terugdraaien

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Sfinx- schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:34:
[...]

Klopt, grappig - ik heb quasi exact deze build op mijn HC Monk (zie signature) maar dan lichtjes aangepast voor survivability op HC te garanderen. Mijn paper dps is 450k maar ik doe minstens 30% meer dankzij mijn +lightning en +deadly reach/dashing strike damage modifiers. Zodra ik sweeping wind heb opgeladen zie ik ook de crits in het rondvliegen alsof het niets is.

Mijn toughness is trouwens 13m ipv 4m, helemaal te idioot dat je passives niet in rekening gebracht worden in de Armory. Ik voel me echter nog niet klaar voor T1, damage nog iets te laag en ik heb een accuut gebrek aan LOH.

Gisteren even raad gevraagd aan een ervaren monk, ik kan volgende zaken proberen:
- Seize the initiative voor Transcendence inruilen voor life on spirit spent
- Resistance inruilen voor LOH ? Ik zit nu op 1900AR maar in arcane op T1 zie ik m'n leven zo inkrimpen... ik heb nu een accuut gebrek aan LOH (niks :P )
- Dodge verhogen door eventueel Sixth Sense of Mantra of Evasion?
- Nog suggesties?
Ben zelf nog maar net begonnen op HC (pas een level 63 monk) dus zou niet teveel waarde hechten aan mijn mening maar ik zou denken dat dodge een van de verradelijkste defensive stats is voor HC aangezien je nog steeds pech kunt hebben en een tijdje niks dodged waardoor je nog steeds veel damage vangt. Kun je beter de echte mitigatie stats proberen te verhogen. Lijkt mij dan.

Voor life on hit kun je ook nog altijd de rune Boon of Inspiration pakken al zal dit zonder eigen life on hit zal dit ook te weinig voorstellen. Dus eigenlijk nu niet echt een optie

Ik zou zelf misschien Beacon of Ytar vervangen voor Resolve. Scheel normaal gesproken toch 20% incoming damage.

Trouwens waarom heb je Serenity and Dashing Strike?. Is dat niet een beetje dubbel op of is het echt nodig voor HC? Heb zelf eigenlijk Serenity vervangen door Dashing Strike onder het motto van als het te heet onder de voeten wordt gewoon wegwezen in plaats van iets langer in de hitte te blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
NMe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:16:
[...]

Ik vind het alsnog niet leuk om dood te gaan, penalty of niet. Bovendien is het voor mij vrijwel onmogelijk om dood te gaan, al zou dat wel eens kunnen betekenen dat ik mijn torment-level wat moet opschroeven. :P
Mja torment omhoog of meer rerollen naar DPS. Als efficient farmen je een kik geeft, waarom dan niet?

Dat is mijn punt met softcore; de strategische overwegingen zijn platgeslagen tot hoe snel je door de mobs heen kunt rennen en / of rammen. Deaths zijn dan alleen qua snelheid relevant.

Stel je vindt 2 items die je +40% poison damage geven. Op HC zou ik dan gaan afwegen of ik bijvoorbeeld de dogs op m'n WD van Leech / Life Link afhaal en omzet naar poison. Dat is dan een interessante afweging, maar in SC is het een totale no-brainer. En zo gaat het voor alles op SC; meer DPS = beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Mwa dat is nu toch nog steeds zo, als je items vind met poison damage stel je je skills daarop in. In de voorgaande versie boeide het niet want er was voor elk character maar 1-2 echte builds. En daar kocht je via de AH je spullen voor.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Wooldoor schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:22:
Mwa dat is nu toch nog steeds zo, als je items vind met poison damage stel je je skills daarop in. In de voorgaande versie boeide het niet want er was voor elk character maar 1-2 echte builds. En daar kocht je via de AH je spullen voor.
Het gaat me niet om de afweging tussen bijvoorbeeld poison of fire damage, maar damage versus toughness of healing. Die afweging is vrijwel onzinnig geworden op SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Voor een groot deel wel, maar toch zal je zeker een bepaalde hoeveelheid toughness willen hebben als je het "einddoel" wilt halen, Torment 6. Solo ga je het niet redden dan, in party's wordt je gekicked als je telkens dood ligt te zijn of niets toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:24:
[...]

Het gaat me niet om de afweging tussen bijvoorbeeld poison of fire damage, maar damage versus toughness of healing. Die afweging is vrijwel onzinnig geworden op SC.
Ook zonder penalty is het zwaar vervelend om dood te gaan. helemaal als het meerdere keren op een avond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Klopt, alle items die mij + damage geeft zet ik op mijn DH :D
Mijn SC crusader doe ik het zelfde, vriend van mij heeft nooit veel Diablo gespeeld en die gaat wat meer de Tanking righting op met zijn Crusader.

neemt nie weg dat ik af en toe wel een potion moet klikken en hij gewoon door kan meppen maar ik doe een keer zo veel damage dan hem.

Bij HC blijf je steeds zoeken naar een goeie Damage/Toughness Ratio met hier en daar wat LoH.
Gear keuzes zijn gewoon anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
hexta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:25:
[...]

Ook zonder penalty is het zwaar vervelend om dood te gaan. helemaal als het meerdere keren op een avond is.
Moet zeggen dat ik het voor de patch (loot 2.0) vervelender vond: Aan het eind van een dungeon zijn en doodgaan, het hele roteind weer lopen :(

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:11:
[...]

nee man, dat is niet mijn intentie. ik geef aan dat ik het jammer vind dat Blizzard deze route heeft genomen en ik durf er vergif op in te nemen dat DIII een korte levensduur gaat hebben dan DII door deze route :( niet iedereen speelt graag hardcore (including me)
Zelfs in slechte vorm bestaat D3 al 2 jaar. Nu met de verbeteringen komen daar met gemak weer 2 jaar bij en dan kijken we nog niet eens naar toekomstige expansions.

D2 is een stukje nostalgie dat moeilijk te evenaren is, maar denk dat het aan succes niet zal ontbreken voor D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
En dat is m'n punt: gear en build keuzes worden een stuk interessanter als je overeind moet blijven. Dat sommige mensen liever niet doodgaan... Tja, zoek eens wat SC en HC characters op in de armory zou ik zeggen. Verschil van dag en nacht. De 3.5M toughness die iemand hierboven had zou je op HC nog niet eens Master mee indurven, zelfs met 1M DPS.

Je kunt dus op SC alles naar DPS rollen zonder erover na te denken. Je houdt dan meestal nog net genoeg toughness over om 'redelijk' te kunnen spelen, zeker als anderen de boel tanken in een party.

[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:31:
En dat is m'n punt: gear en build keuzes worden een stuk interessanter als je overeind moet blijven. Dat sommige mensen liever niet doodgaan... Tja, zoek eens wat SC en HC characters op in de armory zou ik zeggen. Verschil van dag en nacht. De 3.5M toughness die iemand hierboven had zou je op HC nog niet eens Master mee indurven, zelfs met 1M DPS.
Lijkt me ook niet fijn. dan moet je het de hele tijd "te makkelijk" spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:11:
[...]

Welke route is het dan dat je jammer vind dat Blizzard genomen heeft?
Ze hebben een SC en een HC. Jij kun toch gewoon lekker je HC ding doen want daar ben jij blijkbaar heel erg tevreden over. Dan snap ik eigenlijk niet waarom jij je druk maakt over wat er op SC gebeurt? Daar heb jij als HC speler toch eigenlijk niks mee te maken/last van?

Ik vind de discussie van waarom iemand HC of SC speelt best interesant. Het zijn twee verschillende manieren van spel ervaring. Ik doe sinds RoS beide. Als ik er echt even voor wil gaan zitten dan speel ik lekker HC. Inderdaad harstikke spannend en balen als je char dood gaat. En als ik gewoon eens mindless wil hakken of wat dingen wil uitproberen dan pak ik SC. Of met vrienden wil spelen die niet aan HC willen :) En ook in SC baal ik als mijn char dood gaat. Alleen iets minder erg :)

Iedereen heeft zijn eigen manier van spel beleving en laat ook iedereen in zijn eigen waarde met zijn spelbeleving denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Misschien een domme vraag, maar heeft de shift van Life Steal naar LoH nu een wezenlijk groot verschil gemaakt? Want Blizzard zei wel dat ze van LS afwilden, maar het principe tussen beide mechanieken lijkt mij in eerste oog opslag niet bijster groot, behalve dat LoH makkelijker te verkrijgen is buiten skills/passives en voornamelijk het wapen om.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:02
Het is wel grappig dat ik iedereen hoor over hoe episch D2 wel niet was, maar dat gevoel heb ik zelf juist eerder met D1.
Had altijd het vervelende dat je naast mobs klikte in D2.
Daarnaast te veel keuzes. Ben daar zelf niet van. Op dit moment wel weer door D2 heen proberen te gaan, maar weer dat je de verkeerde keuze maakt en per ongeluk al een keer reset waardoor je op die manier verder moet haha.

Maar kan me er overigens wel iets bij voorstellen hoor.
Uiteindelijk ben ik bij begin Act 3 gestopt met spelen na de release van D2. Daarbij iedereen die ik kende speelde het ook al minder etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik denk misschien teveel op de HC manier want mijn SC wizard heeft ook unbuffed meer dan 6milj toughness en 600k< life :) terwijl ik veel mensen op hoge torments met 350k life zie en 4 mil toughness.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Nazanir schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:33:
Misschien een domme vraag, maar heeft de shift van Life Steal naar LoH nu een wezenlijk groot verschil gemaakt? Want Blizzard zei wel dat ze van LS afwilden, maar het principe tussen beide mechanieken lijkt mij in eerste oog opslag niet bijster groot, behalve dat LoH makkelijker te verkrijgen is buiten skills/passives en voornamelijk het wapen om.
LS was percentage based, LoH is absolute waarde. Valt waarschijnlijk net wat prettiger te balanceren voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

yrosma schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:33:
[...]

Welke route is het dan dat je jammer vind dat Blizzard genomen heeft?
Ze hebben een SC en een HC. Jij kun toch gewoon lekker je HC ding doen want daar ben jij blijkbaar heel erg tevreden over. Dan snap ik eigenlijk niet waarom jij je druk maakt over wat er op SC gebeurt? Daar heb jij als HC speler toch eigenlijk niks mee te maken/last van?

Ik vind de discussie van waarom iemand HC of SC speelt best interesant. Het zijn twee verschillende manieren van spel ervaring. Ik doe sinds RoS beide. Als ik er echt even voor wil gaan zitten dan speel ik lekker HC. Inderdaad harstikke spannend en balen als je char dood gaat. En als ik gewoon eens mindless wil hakken of wat dingen wil uitproberen dan pak ik SC. Of met vrienden wil spelen die niet aan HC willen :) En ook in SC baal ik als mijn char dood gaat. Alleen iets minder erg :)

Iedereen heeft zijn eigen manier van spel beleving en laat ook iedereen in zijn eigen waarde met zijn spelbeleving denk ik dan.
Als je m'n post leest, dan lees je dat ik liever GEEN hardcore speel. De afweging die ik heb genomen om het toch wel te doen is omdat (naar mijn MENING) softcore geen uitdaging biedt en gewoon mindless grinden is en DPS stacken. Wat ik het liefst zie (weer zo'n verdomde mening) is dat softcore balanced wordt zodat er een consequentie is voor het doodgaan en je dus keuzes moet maken in je build/gear en de spanning een beetje terug komt als je een pack tegen komt die moeilijk is zonder het idee in je achterhoofd dat je revive @ corpse kan doen en dat net zolang kan volhouden tot de pack dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Nazanir schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:33:
Wanneer je, met LS, een enorme hoeveelheid DPS had, hoefde je je niet te bekommeren over EHP (Toughness). Je kon je dus concentreren op je damage en niet om je EHP.
Dat stak Blizzard, vandaar dat ze dit eruit hebben gefilterd....

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:27:
[...]

Moonlight ward is een amu die ik heel graag wil voor mn reduce cooldown archon build. Dacht gister even dat ik em vond, is het die flavour of time amu -..-
Op hoeveel zit jou cooldown nu? 60%?! Props voor het samenstellen van je sets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:36:
[...]

Als je m'n post leest, dan lees je dat ik liever GEEN hardcore speel. De afweging die ik heb genomen om het toch wel te doen is omdat (naar mijn MENING) softcore geen uitdaging biedt en gewoon mindless grinden is en DPS stacken. Wat ik het liefst zie (weer zo'n verdomde mening) is dat softcore balanced wordt zodat er een consequentie is voor het doodgaan en je dus keuzes moet maken in je build/gear en de spanning een beetje terug komt als je een pack tegen komt die moeilijk is zonder het idee in je achterhoofd dat je revive @ corpse kan doen en dat net zolang kan volhouden tot de pack dood is.
Dit dus. Ben inmiddels wel gewend aan HC, maar met de instabiele servers is het niet altijd een pretje. De huidige opzet is echter alles of niets qua consequenties aan doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:41:
[...]

Dit dus. Ben inmiddels wel gewend aan HC, maar met de instabiele servers is het niet altijd een pretje. De huidige opzet is echter alles of niets qua consequenties aan doodgaan.
Voor mij hadden ze paragon nog per char mogen doen dan was het echt HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
yrosma schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:18:
[...]

...

Trouwens waarom heb je Serenity and Dashing Strike?. Is dat niet een beetje dubbel op of is het echt nodig voor HC? Heb zelf eigenlijk Serenity vervangen door Dashing Strike onder het motto van als het te heet onder de voeten wordt gewoon wegwezen in plaats van iets langer in de hitte te blijven staan.
Toch bedankt, goeie suggesties :) Ik ben zelf ook niet echt voorstander van meer dodge, maar wou het wel eens uittesten. Het blijft idd geen garantie.

Serenity heb ik voor als ik verrast wordt door een freeze/jailor/... combo waar ik niet uit geraak. Je moet maar 2 packs tegen komen die je perma-stunnen op deze manier...

Ik heb 2 regels die ik op HC altijd toepas (als ik op een moeilijk niveau speel):

- 1 spell om uit een perma-stun situatie te kunnen ontsnappen --> serenity
- 1 spell om uit een situatie te ontsnappen waarbij ik vast zit door walls of een berg mobs/whatever --> dashing strike

Op farming niveau komen deze ook goed van pas, gewoon om snel door te kunnen gaan. Als je een freeze elite hebt kan je gewoon blijven doorgaan na het poppen van serenity, als ze dan nog niet dood zijn zit je op een te moeilijk niveau ;) En dashing strike hoef ik niet uit te leggen, dat is tegenwoordig op elke monk standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Vind het wel apart dat veel mensen altijd zeggen dat hun character dood gaat door server problemen.
In de zoveel honderd uur dat ik gespeeld heb ben ik nog nooit uit een game gekicked of gedisconnect. De enige problemen die ik weleens heb is bij het joinen of starten van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:36:
[...]

Ok die had ik even gemist.
Maar je speelt toch vooral voor jezelf en voor je eigen plezier? Ook op SC heb ik een hekel aan dood gaan dus ik stack daar ook degelijk thoughness. Wil in principe niet doodgaan maar als het dan gebeurt is het gelukkig niet zo erg.
Dat andere mensen zich daar minder om bekommeren en 100x dood gaan op een avond (wat ook verre van efficient is trouwens) daar kan ik me dan niet druk om maken. Dat zij op een gegeven moment betere gear hebben dan mij kan ik ook niet van wakker liggen. Er zijn ook mensen die meer tijd in de game kunnen steken dan ik dus die hebben sowieso veel betere gear.

Ik speel voor mezelf en voor mijn eigen plezier. Zolang ik dat heb is het toch goed. Wat andere doen en hoe zij spelen is toch van geen enkel belang dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Moet zeggen, nooit issues gehad met dc's in D3 .. maar sinds patch gister nu 3x gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Wooldoor schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:44:
Vind het wel apart dat veel mensen altijd zeggen dat hun character dood gaat door server problemen.
In de zoveel honderd uur dat ik gespeeld heb ben ik nog nooit uit een game gekicked of gedisconnect. De enige problemen die ik weleens heb is bij het joinen of starten van een game.
Gisteravond 4 disconnects gehad; 2 keer op de death animation van Maltheal (gefixed door uit beeld te lopen). Forums staan er vol mee en er worden hotfixes voor uitgebracht. Het is best wel een probleem en Telia heeft ook niet de beste naam.

Verder is het heel willekeurig. Gisteren disconnecte ik steeds, maar hadden anderen nergens last van. Op een andere avond was het andersom; toen disconnecte een maat van me steeds maar had ik geen enkel probleem.

Lijkt erop alsof er een paar rotte componenten in hun netwerk zitten en als je de pech hebt daarover geroute te worden dan is het feest. DDOS zal ongetwijfeld ook meegespeeld hebben, maar zo plotseling en willekeurig als het nu is lijkt me daar geen sprake van.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:56
De afgelopen week zijn er bijvoorbeeld bij Blizzard problemen geweest i.v.m. ddos aanvallen. Hierdoor is het een paar keer geweest dat bijna iedereen lag had en er hierna uit werd gegooid. Dus het kan wel degelijk. Op dit soort momenten zou ik niet op een HC char spelen. Dat is dan vragen om problemen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Nee snap ik, maar ik vind het zo apart dat er groepen zijn die er veel last van hebben en anderen die totaal geen idee hebben waar ze het over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
De nieuw percentages na de legendary buffs in rifts.
http://www.reddit.com/r/D...f_legs_drop_for_new_rift/

Non-rift percentages (AKA bounties + story mode)

(NT = not-torment or 'normal to master')

NT: 100% of actual drop chance (we don't know this number)
T1: 115%
T2: 132%
T3: 152%
T4: 175%
T5: 201%
T6: 231%

Rift percentages

NT: 200%
T1: 230%
T2: 265%
T3: 304%
T4: 350%
T5: 402%
T6: 463%

Rift percentages with 100% MF

NT: 220%, 20% bonus from 100% MF
T1: 253%, 23% bonus
T2: 291%, 26% bonus
T3: 335%, 31% bonus
T4: 385%, 35% bonus
T5: 442%, 40% bonus
T6: 509%, 46% bonus

Rift percentages with 300% MF (For fun only, this is unrealistic)

NT: 260%, 60% bonus from 300% MF
T1: 299%, 69% bonus
T2: 344%, 79% bonus
T3: 395%, 91% bonus
T4: 455%, 105% bonus
T5: 523%, 121% bonus
T6: 601%, 138% bonus

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:49:
Nee snap ik, maar ik vind het zo apart dat er groepen zijn die er veel last van hebben en anderen die totaal geen idee hebben waar ze het over hebben :P
Verbaas me er ook altijd over. Zelfs met die ddos-aanvallen had ik nauwelijks last. In de afgelopen twee jaar maar een handvol keren een dc gehad en niet altijd gerelateerd aan lag. En de keren dat ik lag heb, wat wel iets vaker is gebeurd, was het in 50% van de gevallen zelf veroorzaakt door crypt of fields te preppen. Mooie tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

yrosma schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:47:
[...]

Ok die had ik even gemist.
Maar je speelt toch vooral voor jezelf en voor je eigen plezier? Ook op SC heb ik een hekel aan dood gaan dus ik stack daar ook degelijk thoughness. Wil in principe niet doodgaan maar als het dan gebeurt is het gelukkig niet zo erg.
Dat andere mensen zich daar minder om bekommeren en 100x dood gaan op een avond (wat ook verre van efficient is trouwens) daar kan ik me dan niet druk om maken. Dat zij op een gegeven moment betere gear hebben dan mij kan ik ook niet van wakker liggen. Er zijn ook mensen die meer tijd in de game kunnen steken dan ik dus die hebben sowieso veel betere gear.

Ik speel voor mezelf en voor mijn eigen plezier. Zolang ik dat heb is het toch goed. Wat andere doen en hoe zij spelen is toch van geen enkel belang dan?
Daar heb je zeker een punt, in Skyrim speelde ik ook naar mijn eigen regels. Maar een deel van je speelplezier wordt veroorzaakt door de gamemechanics :)

maar het is een gebed zonder einde; de meningen zijn verdeeld en de game mechanics zijn eenmaal zo gebouwd :) ik ben ook gewoon een oude zeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Wooldoor schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:49:
Ik zat gisteren in een groep waarvan twee mensen er constant uit werden geknikkerd zodra als we een nieuwe game startte. Zelf had ik als party leader nergens last van. En normaal gaat het ook goed. Alleen gisteren kregen ze disconnects. Overigens niet tijdens het spelen zelf. Zelf heb ik over het algemeen weinig last van DC's. Heel af en toe dat de wifi even gek doet of er iemand thuis een download open knalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Gisteren was het inderdaad leuk, had zelf nergens last van, maar 2 van mijn teammaatjes vlogen er binnen 2 uur zo'n 4x per persoon uit, gelukkig waren het redelijk instant DC's en dus geen RIP's tot gevolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de.marcus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 18:45
Hey, ook ik had gisteren continue problemen, Eerst was ik het zelf niet maar vielen er ook 2 continue weg. Daarna heb ik ook 3/4 disconnects gehad.Ook soms wat leg hier en daar, maar daar had ik weinig last van.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
Vandread schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:38:
[...]

Op hoeveel zit jou cooldown nu? 60%?! Props voor het samenstellen van je sets :D
Thanks, rond de 50%+ dacht ik. Ik kan nog op 4 items cdr rollen/vinden. De crimson set is echt kloten farmen, maar een must voor een cdr archon. Anyways ben wel blij met de set bonussen van 3 verschillende sets, thanks Ring of Royal Grandeur ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
waar ik dus last van heb is als er clanmembers online komen dat ik een korte lagspike heb (sinds RoS)

[ Voor 6% gewijzigd door oostland33 op 10-04-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Ja dat wel, maar daar heeft volgens mij iedereen last van sinds RoS, hetzelfde met achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Of het weergeven van een tooltip van een item welke op de grond ligt indien je in een party zit. Dit geldt ook voor het open van je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
Sfinx- schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:43:
[...]

Toch bedankt, goeie suggesties :) Ik ben zelf ook niet echt voorstander van meer dodge, maar wou het wel eens uittesten. Het blijft idd geen garantie.

Serenity heb ik voor als ik verrast wordt door een freeze/jailor/... combo waar ik niet uit geraak. Je moet maar 2 packs tegen komen die je perma-stunnen op deze manier...

Ik heb 2 regels die ik op HC altijd toepas (als ik op een moeilijk niveau speel):

- 1 spell om uit een perma-stun situatie te kunnen ontsnappen --> serenity
- 1 spell om uit een situatie te ontsnappen waarbij ik vast zit door walls of een berg mobs/whatever --> dashing strike

Op farming niveau komen deze ook goed van pas, gewoon om snel door te kunnen gaan. Als je een freeze elite hebt kan je gewoon blijven doorgaan na het poppen van serenity, als ze dan nog niet dood zijn zit je op een te moeilijk niveau ;) En dashing strike hoef ik niet uit te leggen, dat is tegenwoordig op elke monk standaard.
Als je dodge getest hebt ben ik wel benieuwd eigenlijk :)

Die 2 regels klinken eigenlijk wel logisch. Vind Serenti eigenlijk alleen zo zonde omdat ik het zelde gebruikte, smeerde hem meestal al snel :) of alleen om inderdaad even door te hakken want soms ook nog wel gevaarlijk is :)
Waarschijnlijk kom ik er wel op terug als ik er een char door verloren heb die ik had kunnen redden als ik serenity had gehad denk ik :)

Op HC wil ik nog wel eens een pack skippen als ik het risico te groot vind. Arcane beams, frozen, jailer in een keldertje daar begin ik niet eens meer aan. Een paar keer tegen beter weten probeert en ternauwe nood kunnen onstnappen hehe
Op SC moet een pack zeker dood als ik er een keer bij doodgaan ben.
Dat had ik dus ook. Goede internet verbinding en eigenlijk nooit problemen. Denk och toch eens een keer HC proberen en daar eerste char op 49 een lag spike van 10 seconden. Dag Dag Monk :)
Denk dat het op SC ook wel eens gebeurde maar omdat er geen consequenties aan verbonden zijn onthoud je het gewoon minder. Op HC vergeet je het niet zo snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
De lag van inloggen / achievements van anderen kun je voorkomen door dat suffe toast window in je options uit te zetten. Die popup zorgt voor de lag. Inventory enzo blijf je helaas wel last van houden, maar dat heb je zelf in de hand.

@oostland33: np ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:01:
De lag van inloggen / achievements van anderen kun je voorkomen door dat suffe toast window in je options uit te zetten. Die popup zorgt voor de lag. Inventory enzo blijf je helaas wel last van houden, maar dat heb je zelf in de hand.
thx redder in nood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:52:
[...]

Daar heb je zeker een punt, in Skyrim speelde ik ook naar mijn eigen regels. Maar een deel van je speelplezier wordt veroorzaakt door de gamemechanics :)

maar het is een gebed zonder einde; de meningen zijn verdeeld en de game mechanics zijn eenmaal zo gebouwd :) ik ben ook gewoon een oude zeur
Lol als nederlander zijn we dat allemaal wel een beetje, en die jonkies onder ons worden het vanzelf wel :)

Enja er zijn altijd dingen die beter kunnen. En een dead penalty is er. Je verliest je XP boost als je dood gaat. Dat de meeste zich daar niet druk om maken is weer een ander ding aangezien het vooral om de items gaat.
Ik vind het het wel echt balen. Wil toch wel een keer paragon 800 aan tikken en met mijn beschikbare speeltijd ga ik die boost hard genoeg nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Wat die exp boost betreft. Dat is toch altijd "maar" 25%? Dus ook als je meerdere pools vind, dan is het nog altijd 25%, alleen duurt het langer voor je door de pool bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yrosma schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:09:
[...]

Lol als nederlander zijn we dat allemaal wel een beetje, en die jonkies onder ons worden het vanzelf wel :)

Enja er zijn altijd dingen die beter kunnen. En een dead penalty is er. Je verliest je XP boost als je dood gaat. Dat de meeste zich daar niet druk om maken is weer een ander ding aangezien het vooral om de items gaat.
Ik vind het het wel echt balen. Wil toch wel een keer paragon 800 aan tikken en met mijn beschikbare speeltijd ga ik die boost hard genoeg nodig hebben :)
Ik baal er ook van als ik mijn pool kwijt ben, maar het is in principe simpel om hem weer terug te krijgen door plekken te farmen waar ze vaak voorkomen. En een gigantische bonus pool is ook niet nodig, zolang je maar eentje vindt voordat je huidige op is. Maar ik zie een grote bonus pool wel als achievement, omdat dat betekent dat ik lang niet dood ben gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

In het begin had je veel disconnects, ben ook een paar HC characters verloren daardoor
Was wel voor 2013 :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:14:
[...]
Maar ik zie een grote bonus pool wel als achievement, omdat dat betekent dat ik lang niet dood ben gegaan. :)
Zit nu op een pool van +/- 700m, dus omlopen voor zo'n ding doe ik niet altijd meer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:50:
De nieuw percentages na de legendary buffs in rifts.
http://www.reddit.com/r/D...f_legs_drop_for_new_rift/

Non-rift percentages (AKA bounties + story mode)

(NT = not-torment or 'normal to master')

NT: 100% of actual drop chance (we don't know this number)
T1: 115%

Rift percentages

NT: 200%
T1: 230%
Thanks.. blijkt nog steeds dat normal runnen het meest efficient is. Das dan weer jammer..

Gewoon als een malloot rifts aframmen op normal. Gelukkig heb ik nog bijna 400 keys.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:37:
Tsja even over mijn monk, het lukt mij (nog) niet deze op redelijke dmg te krijgen. Probleem van monk is dat je altijd in het middelpunt van de strijd staat dus toughness moet in orde zijn, verder graag spirit, en dan natuurlijk onmetelijke dmg graag! >:)

Graag tips voor het tunen van mijn monk graag, zie even niet zo gauw verbeterpunten! :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Petrus-2181/hero/24027676 8)
Ik ben recent level 70 geworden met mijn HC monk en zit nu boven de 400K (wat me verbaasde hoe snel). Het is een kwestie van crit chance/dmg rollen op gloves, bracers, helm, amulet en rings. Ik zie wel dat mijn toughness op de site 4.1 miljoen is ipv de 7.9 ingame. Zal wel te maken hebben met de physical resistance en OWE. Welke toughness en DPS hebben jullie voor torment 1?

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Bosmonster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:17:
[...]

Thanks.. blijkt nog steeds dat normal runnen het meest efficient is. Das dan weer jammer..

Gewoon als een malloot rifts aframmen op normal. Gelukkig heb ik nog bijna 400 keys.
Klopt, maar aan de andere kant kun je dan niet de torment only legendaries krijgen. En dat is voor mij echt wel de reden om de rifts op T1 te doen. En de uitdaging natuurlijk :) Alles op normal is ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:14:
[...]

Ik baal er ook van als ik mijn pool kwijt ben, maar het is in principe simpel om hem weer terug te krijgen door plekken te farmen waar ze vaak voorkomen. En een gigantische bonus pool is ook niet nodig, zolang je maar eentje vindt voordat je huidige op is. Maar ik zie een grote bonus pool wel als achievement, omdat dat betekent dat ik lang niet dood ben gegaan. :)
Gewoon ffies pools farmen (zoeken) op normal en dan gewoon weer doorspelen op torment. :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:16:
[...]

Zit nu op een pool van +/- 700m, dus omlopen voor zo'n ding doe ik niet altijd meer :9~
Oeh, netjes! Ik heb hem over de 600m gehad, maar 700 nog niet. Tijdje geleden stond ik op 400M, totdat ik met Retlaw en een paar anderen Malthael ging doen op T1. Dood gegaan door een timing foutje, toen baalde ik wel even, hehe.

Vidra schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:19:
[...]

Gewoon ffies pools farmen (zoeken) op normal en dan gewoon weer doorspelen op torment. :D
Of spawnpunt voor Manglemaw maken. In dezelfde ruimte spawnt ook vaak de pool. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsmell op 10-04-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
Ruigerock schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:19:
[...]

Ik ben recent level 70 geworden met mijn HC monk en zit nu boven de 400K (wat me verbaasde hoe snel). Het is een kwestie van crit chance/dmg rollen op gloves, bracers, helm, amulet en rings. Ik zie wel dat mijn toughness op de site 4.1 miljoen is ipv de 7.9 ingame. Zal wel te maken hebben met de physical resistance en OWE. Welke toughness en DPS hebben jullie voor torment 1?
Volgens mij zit ik nu zo rond de 600K DPS en 8.5miljoen toughness ingame en T1 is gewoon goed te doen. Mobs gaan goed down en ik kom zelden in de gevaren zone met health. Als ik tenminste een beetje blijf opletten :)
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:20:
[...]

Oeh, netjes! Ik heb hem over de 600m gehad, maar 700 nog niet. Tijdje geleden stond ik op 400M, totdat ik met Retlaw en een paar anderen Malthael ging doen op T1. Dood gegaan door een timing foutje, toen baalde ik wel even, hehe.

Dan heb ik nog even te gaan. Zit pas net op de 300 volgens mij.
De nieuwe epeen voor SC spelers die wel waarde hechten aan niet dood gaan.
Hoe groot is jou XP pool :D

[ Voor 27% gewijzigd door yrosma op 10-04-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:08:

In tegenstelling tot HC waar veel mensen de beste gear hebben gefarmed door zonder enig risico T6 chest runs of Manglemaw runs te spammen (net als in SC overigens). Daar heb ik idd zeer veel respect voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
je kunt ook nog een MC maken: bij 1e keer doodgaan gaat je char terug naar SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:48
oostland33 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:58:
waar ik dus last van heb is als er clanmembers online komen dat ik een korte lagspike heb (sinds RoS)
Toast popup uitzetten verhelpt dat probleem volledig. Ook als vrienden achievments krijgen overigens.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Woop, op 99% uit de rift knallen vanwege lag... life's good. :D

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:48
Bosmonster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:47:
[...]

Heb het nog steeds af en toe, maar dan wel als ik zelf een linkje naar een item of achievement aanklik. Of mn inventory open...
Ja dat is inderdaad iets anders, gelukkig heb je dat wel zelf in de hand wanneer je dat wilt doen. :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

markklok schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:11:
Kadala’s legendary drop rate has been significantly increased.
*Blood Shards are meant to be a compelling element of rift rewards and something players are excited to get.

Maar goed dat ik die 500 shards gisteren niet heb opgemaakt :)
Ik dus wel :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de.marcus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 18:45
ik ook, kon er geen meer oppakken....

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
de.marcus schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:55:
[...]

ik ook, kon er geen meer oppakken....
Ik kon er ook geen meer opmaken, maar dacht gisteren gelukkig "F*ck it" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Alvanosa schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:46:
[...]

Toast popup uitzetten verhelpt dat probleem volledig. Ook als vrienden achievments krijgen overigens.
Thanks, gister was ik elke keer bang dat ik eruit geflikkerd zou worden.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wel kut dat je er maar 500 mag hebben, ik heb gisteravond ook nog even alles opgemaakt.

Ah well, you win some, you lose some.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

yrosma schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:25:
[...]
Volgens mij zit ik nu zo rond de 600K DPS en 8.5miljoen toughness ingame en T1 is gewoon goed te doen. Mobs gaan goed down en ik kom zelden in de gevaren zone met health. Als ik tenminste een beetje blijf opletten :)
Thanks, ik ga vanavond dan eens op Master proef draaien voor ik een quest reset doe op Torment 1.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:21

Luukwa

o/

Oeh, bijna 1m damage op mijn wizard :) Buffed dat wel.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Okay doods, ik zou graag wat feedback op m'n Crusader en WD willen. Zie signature voor m'n profiel.

Crusader is voor mij gloednieuw, en ik heb weinig andere builds geprobeerd. Zoals je ziet heb ik wat Lightning Damage bonus items en Blunt, waarmee m'n primary en secondary vrij veel damage doen. Hiermee speel ik op Master. Toughness zit wel goed, maar ik zou nog wat dps willen.

Witch Doctor is m'n oude main uit Vanilla en ik heb daarin geleerd dat je niet in het vuur moet staan. Daardoor ben ik wat meer gefocust op DPS dan op toughness. Ik speel hiermee op T1. Mensen zeiden dat je minstens 5m toughness nodig hebt om dit te doen, maar ik ga eigenlijk nooit dood. Wellicht door de hoge Life on Hit (plus Leeching Beasts).
Gisteren m'n build omgegooid naar een pet build en m'n toughness met zo'n 40% verhoogd. (Was maar 1.7m). Ik vind vampire bats goede damage doen, maar het is wat risicovoller omdat je zo dichtbij moet staan. Well of Souls vind ik wat minder presteren tegenwoordig, vooral op meer dan 1 tegenstander tegelijk.
Het grootste nadeel van Vampire Bats is dat als je veel moet lopen of door een elite vaak gefeard/knockbackt wordt, je manapool ontzettend snel leeg is.

Ik hoor het graag! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:43:
Je battle.net profiel linkje werkt niet. Je moet deze hebben: http://eu.battle.net/d3/en/profile/moos-2298/.
Aangepast, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Ruigerock schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:19:
[...]

Ik zat als wizard op +-650k dps en 8,5m toughness. Totdat ik een zeer vervelende Frozen/Vortex/Molten/Waller tegenkwam... Op t1 was dat.

M'n nieuwe wizard sinds gister weer op 70 (langleve Cursed Cellar - Old Ruins runs & Hermit runs) zit nu op ongeveer 600k dps en 7m toughness, voorlopig nog even wachten met Torment. Durf niet meer :+
Pagina: 1 ... 141 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]