• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:21:
Zo, gisteren weer m'n WD omgegooid naar een pet build. Is wel echt een stuk beter geworden en speelt best leuk. Moet nog wel m'n gear en spec wat tunen vandaag, maar dat komt nog.

Gisteren echt iets bizars gehad met blood shards. Meestal krijg ik alleen maar crappy rares en ik heb slechts 1 x een legendary gehad. Gisteren ging het dezelfde kant op, maar ineens 3 legendaries (helmen) vlak achter elkaar! Ook nog twee keer precies dezelfde legendary.

Je kan mij veel vertellen, maar er klopt volgens mij heel weinig van die RNG van Blizzard...
Karma O+

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:10

Umbrah

The Incredible MapMan

Zo, gisteren weer m'n WD omgegooid naar een pet build. Is wel echt een stuk beter geworden en speelt best leuk. Moet nog wel m'n gear en spec wat tunen vandaag, maar dat komt nog.

Gisteren echt iets bizars gehad met blood shards. Meestal krijg ik alleen maar crappy rares en ik heb slechts 1 x een legendary gehad. Gisteren ging het dezelfde kant op, maar ineens 3 legendaries (helmen) vlak achter elkaar! Ook nog twee keer precies dezelfde legendary.

Je kan mij veel vertellen, maar er klopt volgens mij heel weinig van die RNG van Blizzard...
Er is vandaag weer een hotfix toegepast:
The Bad!
Unique monsters now drop less items.
• Uniques were dropping far more loot than their difficulty would warrant.

Chest spawns have been thinned out across all acts of the game.
• Ideally chests become less common and something that players can’t flip games to farm. It is our goal to make them feel exciting and rewarding when you find them.

The Good!
The bonus legendary drop rate for rifts is being increased from 25% to 100%!
• This means that while in a rift your chance to find a legendary item from monsters, chests, elites, and everything else is double what it is outside of rifts. No this does not mean opening bounty bags in rifts is the new hotness. ;P

Kadala’s legendary drop rate has been significantly increased.
• Blood Shards are meant to be a compelling element of rift rewards and something players are excited to get.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:35
Haha mwoh, eentje draag ik nu. Was een upgrade voor DPS maar wel een kleine downgrade voor toughness. Kan em altijd nog naar m'n wiz duwen. Andere twee waren inderdaad minder bijzonder, maar kan ook nog ff reroll overwegen.

Wel goede fixes vandaag trouwens. Die chest runs waren echt te saai en rifts dropten inderdaad belachelijk weinig.

[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 11:27 ]

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Speel weer meer D3, heeft nu meer het D2:LoD vibe voor mij met die nieuwe Legendary proc items.

Eerst ff act5 door spelen op DH op normal, beetje act 5 verkennen en weer de feel krijgen.
Crusader gestart op normal met een kamaraad, voor tussen door de HC games.

Crusader aangemaakt op HC op expert, kan nog geen torment doen op HC omdat ik nog geen lvl 60 char had. Monk (44) en DH (30) op HC ook maar weer eens rustig aan wat mee gaan doen, wat oude loot 1.0 gear vervangen met crafts en dan weer gaan met die banaan.

Ondertussen mijn HC mules alle gear van loot 1.0 gedisenchanted.

D3 is weer leuk en wat ik in begin miste is nu weer gedeeltelijk terug en zal zo blijven aangezien ik niet zie gebeuren dat het skill system van d2 terug komt :P

Is het mogelijk om meedere guilds te joinen met verschillende chars ?
If so, zie mijn old HC buddies van GoT D2 topics online en in GoTHC zitten en wellicht nog een plaatsje voor een ouwde HC speler.

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 10-04-2014 11:34 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Juist die onvoorspelbaarheid is een argument dat de RNG wel goed werkt. Als je met een regelmatige interval een leg vindt die anders is dan je vorige leg, pas dan zou ik gaan twijfelen aan RNG. Niet als er bizarre random dingen gebeuren, want zo werkt random. Geen patronen. :)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Umbrah schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:23:
[...]

Er is vandaag weer een hotfix toegepast:

[...]
Positief vind ik, nu zijn rifts een must en dus ook bounties om de keys te verkrijgen. Toppie

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:34
Ik kan maar niet wennen aan Haunt van de WD. Voelt niet direct genoeg aan door de DoT.
Ik ben gisteren ook maar weer teruggegaan naar de proc-build vampirebats met fetishes, maar ditmaal de Piranhados behouden. Vond wel een leuke helm waardoor ik de Mimics losgelaten heb, maar de exploding Health Globes nog behouden...die blijft gewoon te leuk in combinatie met mijn +fire skill items en mijn amulet :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Morrar
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:31:
[...]

Juist die onvoorspelbaarheid is een argument dat de RNG wel goed werkt. Als je met een regelmatige interval een leg vindt die anders is dan je vorige leg, pas dan zou ik gaan twijfelen aan RNG. Niet als er bizarre random dingen gebeuren, want zo werkt random. Geen patronen. :)
Op zich waar, maar hier leek het bijna op een duplicate achtige bug. Ik klik altijd aan een stuk door als ik gok en kreeg twee keer dezelfde legendary. Rolls waren wel anders, maar zelfde naam. En ik kreeg ze dus ongeveer tegelijk. De derde was iets later en was ook een ander item. Maar goed, bizarre ervaring voor mij althans.

Wil vanavond deze build eens gaan testen: http://eu.battle.net/d3/e...doctor#clUdYT!TVWe!ZbcacZ.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 11:34 ]

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Die is bij mij gedropt terwijl ik aan het levelen was, lvl 33 |:(

Cititzen of Ladonia

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:13
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:43:
Wij gebruiken die rift reward exp tegenwoordig om alts te levellen :+

Free xp, even omloggen quest inleveren, weer omloggen en nieuwe rift openen
Op die manier voorkom ik <70 leg's waar ik vervolgens van baal dat ik ze niet op mijn lvl70 vind :P
ik neem aan dat je dit niet alleen kunt doen, want andere char inloggen vereist de huidige game verlaten. iemand moet achterblijven ?

• Morrar
fuqua schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:35:
[...]

ik neem aan dat je dit niet alleen kunt doen, want andere char inloggen vereist de huidige game verlaten. iemand moet achterblijven ?
Ja anders is de game pleitte. Dus werkt alleen in een party.

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

500 shards hebben, op HC, maar geen lvl 70 HC op dit moment :X

Cititzen of Ladonia

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:13
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:36:
[...]

Ja anders is de game pleitte. Dus werkt alleen in een party.
nog vreemd dat de quest dan niet gekoppeld is aan de char ? 8)7

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:58
Het klinkt leuker dan het is. Ik heb het getest met een level 1 character en kreeg wel 13.000 exp. Dat is net level 4. Zo snel gaat het dus ook weer niet :P

• Morrar
lolgast schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:43:
Het klinkt leuker dan het is. Ik heb het getest met een level 1 character en kreeg wel 13.000 exp. Dat is net level 4. Zo snel gaat het dus ook weer niet :P
Snelste manier om te levelen blijft volgens mij toch geboost worden in Act I op Torment 6. Als iemand je even 15 mins helpt, ben je zo level 40 - 45. Minder gedoe ook met loggen, meestal ben je er wel met 3 - 4 games.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Dat schaalt weer mee met het char lvl, maar gaat inderdaad niet super snel, kost aan de andere kant ook weinig moeite

Movies: letterboxd

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:45:
[...]

Snelste manier om te levelen blijft volgens mij toch geboost worden in Act I op Torment 6. Als iemand je even 15 mins helpt, ben je zo level 40 - 45. Minder gedoe ook met loggen, meestal ben je er wel met 3 - 4 games.
geen optie voor HC.

Cititzen of Ladonia

• hexta
Joarie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:33:
Ik kan maar niet wennen aan Haunt van de WD. Voelt niet direct genoeg aan door de DoT.
Ik ben gisteren ook maar weer teruggegaan naar de proc-build vampirebats met fetishes, maar ditmaal de Piranhados behouden. Vond wel een leuke helm waardoor ik de Mimics losgelaten heb, maar de exploding Health Globes nog behouden...die blijft gewoon te leuk in combinatie met mijn +fire skill items en mijn amulet :)
Vind haunt ook een omslachtige skill.
Vooral met vampbats. Het haalt de snelheid eruit ofzo. Manitou blijft dan toch fijner.

Die mimics, die kunnen zeker niet summonen? :D

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 10-04-2014 11:53 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Ik vind boosten voor HC sowiso niet echt een optie (tenzij je nog voldoende gear hebt voor een hoger level). Anders ben je level 70 en ga je dood zodra je gear probeert te krijgen

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• lolgast
_Peter2_ schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:53:
Ik vind boosten voor HC sowiso niet echt een optie (tenzij je nog voldoende gear hebt voor een hoger level). Anders ben je level 70 en ga je dood zodra je gear probeert te krijgen
Daar zijn de bloodshards dan weer mooi voor :)

• Morrar
Eh waarom niet? Ik heb zat mensen door Act I op T6 geboost tot level 40? Ben zelf ook een paar keer op die manier geboost. En ja op HC. Mensen moeten wel een beetje op blijven letten en achteraan blijven lopen.

Na de boost beetje gele gear craften, gems erin en op hard ofzo verder farmen.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 11:55 ]

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:54:
[...]

Eh waarom niet? Ik heb zat mensen door Act I op T6 geboost tot level 40? Ben zelf ook een paar keer op die manier geboost. En ja op HC.

Mensen moeten wel een beetje op blijven letten en achteraan blijven lopen.
Maar dan moeten er niet ineens een paar skeletten achter je uit het niets verschijnen, het is echt one-hit-kill.

Cititzen of Ladonia

• Morrar
sorcees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:56:
[...]

Maar dan moeten er niet ineens een paar skeletten achter je uit het niets verschijnen, het is echt one-hit-kill.
Uiteraard, maar in Act I is alles geheel voorspelbaar. Enige gevaar zijn elites met vervelende dingen die over het hele scherm gaan, maar die heb je niet heel veel (loop van Rumford at the Gates tot Wretched Queen meestal).
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:54:
[...]

Eh waarom niet? Ik heb zat mensen door Act I op T6 geboost tot level 40? Ben zelf ook een paar keer op die manier geboost. En ja op HC. Mensen moeten wel een beetje op blijven letten en achteraan blijven lopen.

Na de boost beetje gele gear craften, gems erin en op hard ofzo verder farmen.
Juist. Het is prima te doen, maar de te boosten spelers moeten hun ogen open houden en gepaste afstand bewaren. Het helpt ook erg als je je laat boosten door een ranged char. Een WD die vliegjes cast is een hele veilige manier, de 1.0.8 archon wiz was ook ideaal. Het draait er als booster om om iedereen veilig te houden en toch er snel doorheen te gaan.

Laatst ook twee mensen geboost op die manier (met arcane torrent wiz). Eentje speelde veilig en bleef leven, de andere heeft tien keer een nieuw karakter aangemaakt en was level 13 op het eind. :P

• Derr_Hans
  • Niet online
vind exp best rap gaan als je van 1 naar 70 gaat, iig voor gevoel is het sneller, kom wellicht omdat ik net over de helft van act 2 ben en nu lvl 44, exp op expert diff gaat best snel en vind en craft veel items met bonus exp.

Zelfde op mijn HC Crusader, nu pas lvl 17 op expert maar koste erg weinig tijd en skeleton king nog geen eens neer.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Klopt, de exp reward schaald met level, op lvl 60 krijg je 12m oid op torment 2

Het hoeft ook neit snel te gaan :P als je snel wil, kan je het beste met je low lvl een t6 game aanmaken en jezelf laten boosten door een lvl70

Maar deze manier is voor mij puur om te zorgen dat ik niet hoef te spelen op mijn wd en barb, maar ze toch kan levellen naar 70, zonder trauma's te krijgen zoals sorcees met zijn lvl 33 hexing pants :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik vind gewoon levelen nog wel te doen, ook niet saai of zo, je kunt ook al gelijk bounties en rifts doen, dikke gem in je wapen en armor en je gaat ook als HC als een speer.
En dan heb ik nog een paar leuke wapens met -req. op de plank liggen.
Basis uitrusting voor HC.

Cititzen of Ladonia

• Morrar
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:03:
[...]

Juist. Het is prima te doen, maar de te boosten spelers moeten hun ogen open houden en gepaste afstand bewaren. Het helpt ook erg als je je laat boosten door een ranged char. Een WD die vliegjes cast is een hele veilige manier, de 1.0.8 archon wiz was ook ideaal. Het draait er als booster om om iedereen veilig te houden en toch er snel doorheen te gaan.

Laatst ook twee mensen geboost op die manier (met arcane torrent wiz). Eentje speelde veilig en bleef leven, de andere heeft tien keer een nieuw karakter aangemaakt en was level 13 op het eind. :P
Mja je moet als booster wel opletten. Zit vaak op TS en geef dan ff een gil als er een lastig pack aan komt (frozen, frozen pulse, plagued, orbiter, etc). Vooral Frozen Pulse is link, omdat die soms direct naar de lowbe gaat en je daar niks aan kunt veranderen.

Boost meestal met WD of mage want ranged is wel lekker ja. WD is iets minder direct, maar pets zorgen er wel voor dat alles getanked blijft.

Gewoon levelen door de acts vind ik zelf te saai, maar met bounties is het wel wat leuker. Voordeel van 30+ vind ik wel dat je character dan al redelijk compleet is.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 12:11 ]

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12 09:28

Madstorm

Derping all the way!

Derr_Hans schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:05:
vind exp best rap gaan als je van 1 naar 70 gaat, iig voor gevoel is het sneller, kom wellicht omdat ik net over de helft van act 2 ben en nu lvl 44, exp op expert diff gaat best snel en vind en craft veel items met bonus exp.
Komt denk ik ook omdat je het nu eigenlijk maar één keer door alle acts hoeft te spelen, en dan zou je (als je het op de normale manier doet) rond de 60 a 70 uit moeten komen. Als het lang is geleden dat je gespeeld heb ben je gewend om al drie niveaus door te spelen. En daarna pas rond de 60 te zitten.
Hele verbetering wat mij betreft.

I'm an Ironman!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
sorcees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:41:
500 shards hebben, op HC, maar geen lvl 70 HC op dit moment :X
Geen, of geen meer? :+

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
Ik pak ook altijd de WD voor boosts. Tot lvl 38 is het redelijk te doen voor de ander die geboost wordt, want dan kan ik nog alles 1hitten. Daarna is het soms beter om wat lager in difficulty te gaan.

De "uit de grond" spawn plekken uit je hoofd kennen en dan komt het wel goed.
En ja Hans, er is nog ruimte genoeg in GoTHC

https://d4armory.io/Player/803500

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Joarie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:33:
Same here. Je moet die knoppen wel vaak indrukken voordat hij er uit gaat.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Juist :'(

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

Ach, elke hardcore speler verliest zijn character een keer. Ik heb al 4 high lvl characters verloren

2 lvl 60 pre RoS
2 lvl 70 RoS

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

pstalman schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:16:
Ik pak ook altijd de WD voor boosts. Tot lvl 38 is het redelijk te doen voor de ander die geboost wordt, want dan kan ik nog alles 1hitten. Daarna is het soms beter om wat lager in difficulty te gaan.

De "uit de grond" spawn plekken uit je hoofd kennen en dan komt het wel goed.
Ik geloof dat ik ook maar de switch ga maken van GoT naar GotHC.

Cititzen of Ladonia

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:20:
[...]

Ach, elke hardcore speler verliest zijn character een keer. Ik heb al 4 high lvl characters verloren

2 lvl 60 pre RoS
2 lvl 70 RoS
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei!

Cititzen of Ladonia

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:20:
[...]

2 lvl 60 pre RoS
2 lvl 70 RoS
Om die reden trekt HC me echt niet. :P Het hele idee van D3 is dat je uren en uren in je karakterprogressie steekt, maar op HC kan een paar seconden lag of een vastloper al die uren tenietdoen. Ik zou gek worden. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Derr_Hans
  • Niet online
Madstorm schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:10:
[...]

Komt denk ik ook omdat je het nu eigenlijk maar één keer door alle acts hoeft te spelen, en dan zou je (als je het op de normale manier doet) rond de 60 a 70 uit moeten komen. Als het lang is geleden dat je gespeeld heb ben je gewend om al drie niveaus door te spelen. En daarna pas rond de 60 te zitten.
Hele verbetering wat mij betreft.
Voelt zeker als een verbetering aan, zal eens een kijken op mijn 70 normal dh wat rifts/adventure modes doet. Van wat ik heb gezien ziet dit er ook wel leuk uit :)
pstalman schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:16:
Is het mogelijk om in 2 guilds te zitten ? Normal en HC.
Heb een guild gemaakt waar wat vrienden zitten van WoW maar dat zijn er maar 6 die D3 spelen ;)
NMe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:24:
[...]

Om die reden trekt HC me echt niet. :P Het hele idee van D3 is dat je uren en uren in je karakterprogressie steekt, maar op HC kan een paar seconden lag of een vastloper al die uren tenietdoen. Ik zou gek worden. :P
Tis erg vervelend :P
Heb nog maar 1 RIP gehad in D3, heb dan ook niet veel gespeeld..
Maar was lvl 44 toch +20 uur weg..

Sommige mensen kregen een naam in D2, weet niet of rip king kwakke nog de king is maar die kerel had er een hoop ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Derr_Hans op 10-04-2014 12:30 ]

Verwijderd

[...]

ja, maar je Paragon lvl blijft wel en als je in een beetje fijne clan of community zit dan boosten ze je zo weer lvl 60/70 en kan je weer beginnen met gearen. Ook je stash blijft gewoon.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Jawel ik heb het gedaan nadat mijn monk RIP ging, ging goed opzich.

PSN: Alvanosa

• Morrar
[...]

Tja HC is wel echt HC... Tuurlijk baal je enorm als een char doodgaat. Die 70 levels haal je wel weer snel in, maar gear kan wat langer duren uiteraard. En zoals hierboven ook genoemd houd je wel je paragon levels, inhoud van je stash, artisans en recipes, etc. Meest frustrerend zijn inderdaad deaths door disconnects omdat je er niets tegen kunt doen. Is me nog niet echt overkomen, ondanks dat het wel een paar keer heel close was.

Als ze in SC iets zouden maken waardoor doodgaan echt uitmaakte (paragon levels verliezen ofzo), dan zou ik het wel interessanter vinden. Maar dat je nu gewoon eenlijnig alleen maar op DPS hoeft te letten maakt het voor mij wat minder interessant.

[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 12:29 ]

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
HC snel solo levelen?

Rodger The Alchemist
Act1 net voordat je de spidercave binnengaat. Hij staat er 1/3 keer en geeft een bak xp.Gewoon T6 spelen want je komt geen enemy's tegen. Doodsaai maar als je snel solo wilt levelen. En dan elke keer weer opnieuw.

Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/QJwrp.png

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Sfinx-
[...]

Dat hangt er maar vanaf op welk niveau je speelt / met welke spells / etc. Net omdat je er zoveel tijd in stopt is HC high-level zoveel epischer dan SC. Enkel een DC is absoluut kut, ik check dan ook altijd de status van de servers alvorens ik mijn HC chars speel. En de eerste weken na de release of rond een update speel ik enkel op een niveau waarbij ik overpowered ben, m.a.w. gerust kan blijven staan in arcane/molten AFK en niet dood gaan.

Daarnaast geldt uiteraard 'No balls, no glory' ;)

Verwijderd

NastyNickNL schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:28:
[...]

HC snel solo levelen?

Rodger The Alchemist
Act1 net voordat je de spidercave binnengaat. Hij staat er 1/3 keer en geeft een bak xp.Gewoon T6 spelen want je komt geen enemy's tegen. Doodsaai maar als je snel solo wilt levelen. En dan elke keer weer opnieuw.

[afbeelding]
Iemand je laten boosten in Hellrift lvl 2 is ook een goede. Ook voor het gold btw. Geen elites meestal die spawnen dus makkelijk te doen en voor de gebooste persoon ook geen probleem. Hoeft nauwelijks op te letten.

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

[...]

HC maakt het dus echt spannend, tot op het bot, en je speelt veel meer met bedachte rade, er zitten ten slotte minstens 20 uur in je character, soms wel 400!
De ultieme adrenaline kick.

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

sorcees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:30:
[...]

HC maakt het dus echt spannend, tot op het bot, en je speelt veel meer met bedachte rade, er zitten ten slotte minstens 20 uur in je character, soms wel 400!
Dat moment dat je op low health bent en je het net overleefd. Heerlijk. (kan ook de andere kant uitvallen natuurlijk :P)\

daarnaast het punt dat hierboven werd genoemd ook wel een factor. Op softcore is doodgaan totaal zonder consequenties en dat maakt het gewoon een beetje lame. Kan je alles op DPS inzetten en doodgaan af en toe.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2014 12:32 ]

• Alvanosa
NastyNickNL schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:28:
[...]

HC snel solo levelen?

Rodger The Alchemist

[afbeelding]
Goed om te weten. :9

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:52

Grin

Ride si sapis.

sorcees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:30:
[...]

Kijk op papier klinkt het allemaal erg leuk, zeker, dat zal ik zelfs niet ontkennen.
Maar in de praktijk zijn er ook lag spikes, disconnects en/of andere technische ongemakken die je de das om kunnen doen. Met een lvl10 char is dat nog te overzien maar met een lvl70 char met mooie gear...
Onder andere daarom voor mij nog steeds geen HC!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Grin schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:34:
[...]

Kijk op papier klinkt het allemaal erg leuk, zeker, dat zal ik zelfs niet ontkennen.
Maar in de praktijk zijn er ook lag spikes, disconnects en/of andere technische ongemakken die je de das om kunnen doen. Met een lvl10 char is dat nog te overzien maar met een lvl70 char met mooie gear...
Onder andere daarom voor mij nog steeds geen HC!
Daarom houd je daar ook rekening mee. Ik houd een hoop gear die net niet een upgrade zijn in mijn bank. ALs ik dan dood ga, dan heb ik nog backup gear die net iets minder is en dan hoef ik niet helemaal overnieuw te beginnen.

Verwijderd

Tsja even over mijn monk, het lukt mij (nog) niet deze op redelijke dmg te krijgen. Probleem van monk is dat je altijd in het middelpunt van de strijd staat dus toughness moet in orde zijn, verder graag spirit, en dan natuurlijk onmetelijke dmg graag! >:)

Graag tips voor het tunen van mijn monk graag, zie even niet zo gauw verbeterpunten! :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Petrus-2181/hero/24027676 8)

• lolgast
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:37:
Tsja even over mijn monk, het lukt mij (nog) niet deze op redelijke dmg te krijgen. Probleem van monk is dat je altijd in het middelpunt van de strijd staat dus toughness moet in orde zijn, verder graag spirit, en dan natuurlijk onmetelijke dmg graag! >:)

Graag tips voor het tunen van mijn monk graag, zie even niet zo gauw verbeterpunten! :(

Je hebt in ieder geval niet veel crit hit chance, en wel redelijke crit hit damage. Bij meer chc zal je damage dus vrij snel toenemen :)

• desjaak909
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:31:
[...]

Dat moment dat je op low health bent en je het net overleefd. Heerlijk. (kan ook de andere kant uitvallen natuurlijk :P)\
dat zij inderdaad de mooiste momenten, dat je net 3 elite packs tegelijk tegenkwam met allemaal klote affixes en dat je het dan met een hoop moeite toch gecleared hebt, heerlijk die adrenaline rush :9~

Moet niet te vaak gebeuren natuurlijk, maar het is nu ook makkelijker wat goede gear achter de hand te houden, aangezien je het toch niet meer kunt verkopen om voor upgrades te sparen

Verwijderd

Probeer wat meer crit chance te bouwen. De groene gems hebben maar weinig zin als je geen crit chance hebt.
mijn crusader heeft 49% crit chance en ik probeer altijd rond de 50 procent te blijven. Dat geeft een enorme boost in damage. Op gloves proberen de trinity te krijgen (Attack speed, crit damage en crit chance) en op amu, ring en brazers ook proberen crit chance/damage te krijgen en attack speed op ringen. Dit zorgt voor een hogere damage output. Op chest, pants, head en belt mag je volledig thoughness gaan. Probeer dus je groene gems te vervangen door diamonds (zodra je genoeg damage op andere plekken hebt).

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-12 03:36

Eerste snelle opzicht mis je op veel slots CHC / CHD en IAS.

Toughness is een ding maar als je geen deuk in pak boter slaat gaat het ook niet helpen.

Enkel vanuit offensief heb je deze verbeteringen (je kan ze ook rerollen he) :

Helm : CHC en socket best
Gloves : CHC + CHD minstens + Dex
Ammy : CHC + CHD + IAS + Dex
Bracers : CHC + Dex
obsidian ring : volledig vervangen door andere
Pants : 2 sockets

Als je die dingen aanpast ga je snel hoger raken met je damage. Daarnaast is monk meer support en niet puur dps dus kom online en speel met een groepje waar jij support kan bieden en zieke buffs.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:43:
[...]

Eerste snelle opzicht mis je op veel slots CHC / CHD en IAS.

Toughness is een ding maar als je geen deuk in pak boter slaat gaat het ook niet helpen.

Enkel vanuit offensief heb je deze verbeteringen (je kan ze ook rerollen he) :

Helm : CHC en socket best
Gloves : CHC + CHD minstens + Dex
Ammy : CHC + CHD + IAS + Dex
Bracers : CHC + Dex
obsidian ring : volledig vervangen door andere
Pants : 2 sockets

Als je die dingen aanpast ga je snel hoger raken met je damage. Daarnaast is monk meer support en niet puur dps dus kom online en speel met een groepje waar jij support kan bieden en zieke buffs.
We vergeten nog 1 belangrijk ding sinds 2.0. Elemental damage % bouwen en skills specifieke items. Deze zijn ook van grote invloed geworden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:41:
[...]

Probeer wat meer crit chance te bouwen. De groene gems hebben maar weinig zin als je geen crit chance hebt.
mijn crusader heeft 49% crit chance en ik probeer altijd rond de 50 procent te blijven. Dat geeft een enorme boost in damage. Op gloves proberen de trinity te krijgen (Attack speed, crit damage en crit chance) en op amu, ring en brazers ook proberen crit chance/damage te krijgen en attack speed op ringen. Dit zorgt voor een hogere damage output. Op chest, pants, head en belt mag je volledig thoughness gaan. Probeer dus je groene gems te vervangen door diamonds (zodra je genoeg damage op andere plekken hebt).
Ah kijk dat zijn gelijk al wat bijzondere fijne tips, duidelijk zie weer licht aan het eind van de tunnel _/-\o_

Verwijderd

desjaak909 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:40:
[...]

dat zij inderdaad de mooiste momenten, dat je net 3 elite packs tegelijk tegenkwam met allemaal klote affixes en dat je het dan met een hoop moeite toch gecleared hebt, heerlijk die adrenaline rush :9~

Moet niet te vaak gebeuren natuurlijk, maar het is nu ook makkelijker wat goede gear achter de hand te houden, aangezien je het toch niet meer kunt verkopen om voor upgrades te sparen
Ik houd bijv ook me Arcane heal amulet in me inventory voor arcane packs. Moet je die wel hebben natuurlijk.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-12 03:36
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:44:
[...]

We vergeten nog 1 belangrijk ding sinds 2.0. Elemental damage % bouwen en skills specifieke items. Deze zijn ook van grote invloed geworden.
Klopt zeer zeker maar ik focus me toch eerst op standaard opbouw en dan gaan uitbreiden met betere gear waar daarna elemental dmg op zit.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:11

Je hebt veel CHD maar bijna geen CHC, das je probleem :'(

Apsie's profiel

• Morrar
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:44:
[...]

Ah kijk dat zijn gelijk al wat bijzondere fijne tips, duidelijk zie weer licht aan het eind van de tunnel _/-\o_
Ik heb niet heel veel gespeeld met monk, maar even een vraagje over je build; je hebt de Combination Strike passive, maar die geeft je toch 10% damage voor 3 sec (omdat je een generator hebt). Is dat wel de meest nuttige passive dan?

Je kunt ook kiezen voor meer spirit regen van passives of meer toughness. Dan kun je op je gear wat toughness omzetten in continue DPS. Je kan ook Unity overwegen om DPS te boosten, iets consistenter en ook nog leuk in een party.

Verder lijkt het me ook vooral een kwestie van meer gear vinden nog. DPS van main hand kan nog wel wat hoger en die 60 ring kun je hopelijk nog eens vervangen door een level 70 variant (wel een gave ring trouwens).

[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 12:55 ]

• desjaak909
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:45:
[...]

Ik houd bijv ook me Arcane heal amulet in me inventory voor arcane packs. Moet je die wel hebben natuurlijk.
Daar had ik er ook een van met slechte rolls in mijn inventory zitten, maar na 2wkn spelen zonder hem te gebruiken toch maar een soul van gemaakt toen ik een tekort had van die dingen

• Alvanosa
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:48:
[...]

Ik heb niet heel veel gespeeld met monk, maar even een vraagje over je build; je hebt de Combination Strike passive, maar die geeft je toch 10% damage voor 3 sec (omdat je een generator hebt). Is dat wel de meest nuttige passive dan?

Je kunt ook kiezen voor meer spirit regen van passives of meer toughness. Dan kun je op je gear wat toughness omzetten in continue DPS. Je kan ook Unity overwegen om DPS te boosten, iets consistenter en ook nog leuk in een party.
Ik zou daar inderdaad een andere passive voor nemen bijvoorbeeld Mysthic Rhytm of Transendence. Als je in een group speelt Unity ervoor in de plaats.

Verwijderd

desjaak909 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:54:
[...]

Daar had ik er ook een van met slechte rolls in mijn inventory zitten, maar na 2wkn spelen zonder hem te gebruiken toch maar een soul van gemaakt toen ik een tekort had van die dingen
op torment 1 en hoger kan hij echter wel van pas komen. Arcane packs doen veel damage en nu healen ze me. Heerlijk

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:57:
[...]

op torment 1 en hoger kan hij echter wel van pas komen. Arcane packs doen veel damage en nu healen ze me. Heerlijk
Ook gister gevonden en vind hem erg fijn! Arcane was altijd mijn enige zwaktebod qua resistance, nu nergens last meer van!

Vanavond de rifts maar eens uitproberen na de hotfix!

• desjaak909
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:57:
[...]

Ach gewoon ontwijken werkt ook wel

Gisteren nog wat T2 runs gedaan met wat pet WD's, die doen nu echt niet normaal veel dmg, vooral die Garg met Wrathful Protector, heb rift bosses nog niet eerder zo snel zien verdwijnen, binnekort ook maar me WD even naar 70 brengen

• Shiro
  • Laatst online: 14:29

Shiro

Serenity

Apsie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:47:
[...]

Je hebt veel CHD maar bijna geen CHC, das je probleem :'(
Geen Crit chance op je Amulet of Helm, kost je al teveel crits, want daaruit alleen zou je max 16 Crit Chance kunnen krijgen. De helm kan je de spirit regen rerollen. De amu zal ik gewoon een compleet nieuwe voor zoeken.

Evt Band of the Rue chambers de IAS naar Crit rerollen. Je Obsidian ring ook de str/int/vit rerollen naar Crit ofzo.

Bracer ook niet ideaal, bonus is leuk, maar qua DPS en survivability, blijft het wat achter.

En ik zal Tempest rush weg doen voor Lashing Tail Kick (Fire of Lighting), Focus op 1 van de 2 en stem je gear daar op af.

Voor evt. inspiratie, check mijn monk. Niet dat ik de beste ben, maar T1-T2 lukt mij nog wel met mijn gear :)

[ Voor 7% gewijzigd door Shiro op 10-04-2014 13:14 ]

Juniper RWD

• strekie
desjaak909 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:02:
[...]

Ach gewoon ontwijken werkt ook wel

Gisteren nog wat T2 runs gedaan met wat pet WD's, die doen nu echt niet normaal veel dmg, vooral die Garg met Wrathful Protector, heb rift bosses nog niet eerder zo snel zien verdwijnen, binnekort ook maar me WD even naar 70 brengen
Ik denk dat ze de wizzies naar WD's willen converteren, op zich waren pet WD's voor de patch al te meten met FO wizards. Single target iets beter, aoe iets slechter.

• Morrar
Ik vond dit trouwens een heel aardige guide als het gaat om Monk builds:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10302040489

Lekker Lightning stacken helpt je damage enorm, ook al is dat niet terug te zien op je char sheet.
Jeuj ben over de 1 mil profile DPS (B.Net/Diabloprogress) heen *O*
Ingame zit ik op 1.45 mil DPS :D

Toughness iets moeten inleveren t.b.v. DPS upgrades, maar nu op 3,5 mil ingame. Moet echter nog all res rerollen op boots, en nieuwe shoulders craften waarvan ik de plans gevonden heb (Corruption).

Enkel m'n belt en amulet zijn nog pre-RoS, gaat lastig worden om die te upgraden. Belt denk ik alleen te upgraden met een nieuwe Witching Hour, en amulet.. tsja, RoS amu's zijn echt crap..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• desjaak909
Angeloonie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:12:

Enkel m'n belt en amulet zijn nog pre-RoS, gaat lastig worden om die te upgraden. Belt denk ik alleen te upgraden met een nieuwe Witching Hour, en amulet.. tsja, RoS amu's zijn echt crap..
Ach die legacy witching hours zijn wel leuk, en je doet er zo'n 10% meer dmg mee, maar kost meestal ook iets van 20%+ aan toughness, wil zelf graag deze hebben: http://eu.battle.net/d3/en/item/harrington-waistguard

• Morrar
desjaak909 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:20:
[...]

Ach die legacy witching hours zijn wel leuk, en je doet er zo'n 10% meer dmg mee, maar kost meestal ook iets van 20%+ aan toughness, wil zelf graag deze hebben: http://eu.battle.net/d3/en/item/harrington-waistguard
Ik heb die belt, maar de buff is wel echt heel erg kort helaas.

Verwijderd

desjaak909 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:20:
[...]

Fleetingstraps (plan) zijn ook een plan. Weliswaar geen chd, maar wel AS tot 7% en RoS stats

• desjaak909
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:21:
[...]

Ik heb die belt, maar de buff is wel echt heel erg kort helaas.
10 secs is toch best lang en hij schijnt op bijna alles te werken corpses, los liggende stenen enzo

• Morrar
desjaak909 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:22:
[...]

10 secs is toch best lang en hij schijnt op bijna alles te werken corpses, los liggende stenen enzo
Klopt; als je er op kunt klikken telt het. Maar als het druk is met elites en mobs op het scherm, ben ik niet echt druk met zoeken naar dat soort objecten. In een party moet je er ook snel bij zijn, want iedereen klikt overal op.

De buff is trouwens wel erg lekker. Heb zelf +123% damage gerolled, wat vrij pittig is. Geld volgens mij ook voor pets :)

[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 13:26 ]

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:22

Naar mate je meer speelt zul je al je gear wel kunnen vervangen, de tips van anderen sluit ik me helemaal bij aan ;)

Je build zou ik wel veranderen door bijv. deadly reach i.p.v. way of the hundred fist. Je gebruikt tempest rush, maar dat is geen goede skill als je twee 1-handers gebruikt. Zou eerder skills als lashing tailkick, epiphany, seven sided strike gebruiken voor wat meer damage. Je passives zijn wel goed, als je in een groep speelt zou ik Unity gebruiken! :)

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
hmm als ik een nieuwe char wil levelen wat zouden jullie aanbevelen DH of WD

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Waarom aanbevelen, ze hebben beide een eigen speelstijl. Probeer er een en bevalt het dan ga je ermee door.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
Nog even over HC vs SC. Je gaat een keer dood op HC, maar als het goed is leer je daar van (op lagspikes/servers crashes na).
De volgende keer zorg je dat je wat meer resist hebt, of wat beter uitgeslapen bent etc.

Nu helemaal je paragonlvl blijft, is er niet eens meer een reden om SC te spelen.
Ben je bang dat je dood gaat, dan blijf je spelen op normal/hard/expert waar je bijna niet dood kan met genoeg armor/resist en hulp van vrienden (of een NPC).
Wil je uitdaging dan schroef je balk wat meer naar rechts.

Ennuh, elke dood kun je weer zien als een ladder reset :)
Tenzij je nog genoeg spul in je stash hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 10-04-2014 13:34 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Sfinx-
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:12:
Ik vond dit trouwens een heel aardige guide als het gaat om Monk builds:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10302040489

Lekker Lightning stacken helpt je damage enorm, ook al is dat niet terug te zien op je char sheet.
Klopt, grappig - ik heb quasi exact deze build op mijn HC Monk (zie signature) maar dan lichtjes aangepast voor survivability op HC te garanderen. Mijn paper dps is 450k maar ik doe minstens 30% meer dankzij mijn +lightning en +deadly reach/dashing strike damage modifiers. Zodra ik sweeping wind heb opgeladen zie ik ook de crits in het rondvliegen alsof het niets is.

Mijn toughness is trouwens 13m ipv 4m, helemaal te idioot dat je passives niet in rekening gebracht worden in de Armory. Ik voel me echter nog niet klaar voor T1, damage nog iets te laag en ik heb een accuut gebrek aan LOH.

Gisteren even raad gevraagd aan een ervaren monk, ik kan volgende zaken proberen:
- Seize the initiative voor Transcendence inruilen voor life on spirit spent
- Resistance inruilen voor LOH ? Ik zit nu op 1900AR maar in arcane op T1 zie ik m'n leven zo inkrimpen... ik heb nu een accuut gebrek aan LOH (niks :P )
- Dodge verhogen door eventueel Sixth Sense of Mantra of Evasion?
- Nog suggesties?
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:28:
[...]
Als ze in SC iets zouden maken waardoor doodgaan echt uitmaakte (paragon levels verliezen ofzo), dan zou ik het wel interessanter vinden. Maar dat je nu gewoon eenlijnig alleen maar op DPS hoeft te letten maakt het voor mij wat minder interessant.
Dood gaan als je miljoenen/miljarden xp in je bonus pool hebt. Op zich niet zo erg, maar je baalt er wel stevig van. :P

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:36:
[...]

Dood gaan als je miljoenen/miljarden xp in je bonus pool hebt. Op zich niet zo erg, maar je baalt er wel stevig van. :P
Owh, ik dacht altijd dat die gele fonteinen vergif was. Zodra ik ze leegdrink ga ik dood op SC ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Jah er moet echt iets aan dat doodgaan gebeuren met SC. Lekker DPS stacken toughness wat is dat?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

3 Pools pakken. Van plan zijn om uit te loggen. Vervolgens zien dat je teamgenoot een elite pack tegenkomt. Denkend hem even te gaan helpen. Midden in een vuurzee terrecht komen om vervolgens te overlijden. Om uiteindelijk zonder pool het spel te verlaten :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Ik heb het idee dat ik een beetje vast zit met mijn Demon Hunter. Heb al dagen geen echte upgrades meer gehad qua gear en T2+ solo wilt ook niet echt lukken. Kunnen jullie wat tips geven, ook over mijn skills bijvoorbeeld? Linkje in signature.
Profiel is trouwens niet helemaal correct, ingame heb ik 510k dps en 6.2m toughness.

[ Voor 15% gewijzigd door Smitovic op 10-04-2014 13:40 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:35

The Chosen One

Zie signature!

Moet moet is overdreven, laten we niet weer die discussie aangaan maar een iets ergere penalty zou ik niet erg vinden. :P
Ik speel alleen nog maar hardcore maar dit is gewoon algemeen voor elke game. Net als die Viking game, doodgaan 0,0 problemen, je gebruikt het gewoon als teleport soms.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Morrar
Sfinx- schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:34:
[...]

Klopt, grappig - ik heb quasi exact deze build op mijn HC Monk (zie signature) maar dan lichtjes aangepast voor survivability op HC te garanderen. Mijn paper dps is 450k maar ik doe minstens 30% meer dankzij mijn +lightning en +deadly reach/dashing strike damage modifiers. Zodra ik sweeping wind heb opgeladen zie ik ook de crits in het rondvliegen alsof het niets is.

Mijn toughness is trouwens 13m ipv 4m, helemaal te idioot dat je passives niet in rekening gebracht worden in de Armory. Ik voel me echter nog niet klaar voor T1, damage nog iets te laag en ik heb een accuut gebrek aan LOH.

Gisteren even raad gevraagd aan een ervaren monk, ik kan volgende zaken proberen:
- Seize the initiative voor Transcendence inruilen voor life on spirit spent
- Resistance inruilen voor LOH ? Ik zit nu op 1900AR maar in arcane op T1 zie ik m'n leven zo inkrimpen... ik heb nu een accuut gebrek aan LOH (niks :P )
- Dodge verhogen door eventueel Sixth Sense of Mantra of Evasion?
- Nog suggesties?
Met 13M tougness en 450k DPS moet je T1 toch wel aankunnen vermoed ik zo. Ik loop meestal met een stuk minder rond. Zeker met Mantra of Healing shields kun je vrij goed wegkomen van 'o shit'-situaties. Dat shield kun je blijven spammen zolang je blijft meppen.

Ik gebruik nu zelf deze build:
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#aZdQSP!TXbU!ZYacca

Vond de 17% dodge van Fists lekkerder en ook het feit dat je ermee snel weg kunt komen. Epiphany is lekker voor stevige elite packs. Exalted soul kan nog vervangen worden eventueel, maar meer spirit is altijd lekker uiteraard.

Wat de pools betreft: daar kom je er zo godsgruwelijk veel van tegen, dat vind ik niet echt een issue maar goed :)

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 13:43 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

De hoeveelheid xp die je nu verzameld zou er van mij best 25% xp penalty in mogen zitten of meer.
Echter niet dat je een plvl omlaag kan gaan

tevens mag van mij bij doodgaan ook wel al je gear geen 10% los krijgen maar 90% :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 11:32
Smitovic schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:39:
Ik heb het idee dat ik een beetje vast zit met mijn Demon Hunter. Heb al dagen geen echte upgrades meer gehad qua gear en T2+ solo wilt ook niet echt lukken. Kunnen jullie wat tips geven, ook over mijn skills bijvoorbeeld? Linkje in signature.
Profiel is trouwens niet helemaal correct, ingame heb ik 510k dps en 6.2m toughness.
Wat ik zo snel kan zien.
Chest, 3 sockets (gaat neit meer ivm reroll)
Legs 2 sockets
Ringen met CHC en CHD en eventueel IAS,

• strekie
The Chosen One schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:40:
Moet moet is overdreven, laten we niet weer die discussie aangaan maar een iets ergere penalty zou ik niet erg vinden. :P
Ik speel alleen nog maar hardcore maar dit is gewoon algemeen voor elke game. Net als die Viking game, doodgaan 0,0 problemen, je gebruikt het gewoon als teleport soms.
In D2 was het nog goed geregeld, daar was je uren aan xp kwijt als je stierf.

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Timmetjuhs schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:43:
[...]

Wat ik zo snel kan zien.
Chest, 3 sockets (gaat neit meer ivm reroll)
Legs 2 sockets
Ringen met CHC en CHD en eventueel IAS,
Ja, die op m'n chest is jammer. Op mijn legs heb ik iets van 15 souls gebruikt voor enchants, meer dan 1 kreeg ik er echter niet. Ik zal nog even naar de ringen kijken, kan natuurlijk maar 1 van die drie krijgen en niet allemaal.

• lolgast
Smitovic schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:46:
[...]

Ja, die op m'n chest is jammer. Op mijn legs heb ik iets van 15 souls gebruikt voor enchants, meer dan 1 kreeg ik er echter niet. Ik zal nog even naar de ringen kijken, kan natuurlijk maar 1 van die drie krijgen en niet allemaal.
Ga dan voor CHD, want je hebt al een aardige CHC zonder damage boost

• hexta
Weet iemand wat het effect "blood oozes from you" op het wapen Blood-magic blade doet?

Kees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:38:
[...]

Owh, ik dacht altijd dat die gele fonteinen vergif was. Zodra ik ze leegdrink ga ik dood op SC ;)
Lol, dat heb ik mezelf afgeleerd. :P

NastyNickNL schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:38:
Jah er moet echt iets aan dat doodgaan gebeuren met SC. Lekker DPS stacken toughness wat is dat?
Mensen die veel doodgaan op sc, spelen gewoon verkeerd. Met die nieuwe gear is het doodsimpel geworden om overeind te blijven. De afgelopen twee weken ben ik op sc slechts één keer dood gegaan met mijn wiz en dat was bij Malthael op T1. Net als bij HC hoor je daarvan te leren. Ik kan hem nu prima 'tanken' op T1, dus mijn volgende death is hopelijk weer ver weg.

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12 22:31
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:41:
[...]

Met 13M tougness en 450k DPS moet je T1 toch wel aankunnen vermoed ik zo. Ik loop meestal met een stuk minder rond. Zeker met Mantra of Healing shields kun je vrij goed wegkomen van 'o shit'-situaties. Dat shield kun je blijven spammen zolang je blijft meppen.
Die Mantra of Healing vorige week geprobeerd. Ik vond dat dat shield wel enorm weinig damage kon tegenhouden :/

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Laat SC maar SC blijven, wil je meer spanning en sensatie, meer plezier en adrenaline, daar is HC voor.
Enigste waar ze iets aan doen oeten is die vervelende DC.
3 a 4 sec hou ik het meestal wel uit, duurt het langer dan..........DEEDS..........

Cititzen of Ladonia

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:48:
[...]

Mensen die veel doodgaan op sc, spelen gewoon verkeerd. Met die nieuwe gear is het doodsimpel geworden om overeind te blijven. De afgelopen twee weken ben ik op sc slechts één keer dood gegaan met mijn wiz en dat was bij Malthael op T1.
Ik snap het inderdaad niet hoe sommige mensen zo vaak dood kunnen gaan. Ik heb deze week wat random public games gedaan met mensen die ik niet ken en ik zat eigenlijk altijd in een groep waar 2 man steeds maar weer opnieuw doodgingen door in shit te staan. Ik krijg het zelfs niet klaar om dood te gaan als ik bewust in rotzooi ga staan, en ik heb niet eens écht op healing/toughness gelet bij het samenstellen van mijn gear.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:44
Ik zit even vast met m'n progressie op barb. Hard clear ik eyes closed. Vanaf master begin ik pijn te lijden van bepaalde suffixes en op torment speel ik traag, serieus en gevaarlijk (hardcore).
Tips voor T1 voor m'n barb Smash?

• Morrar
NMe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:51:
[...]

Ik snap het inderdaad niet hoe sommige mensen zo vaak dood kunnen gaan. Ik heb deze week wat random public games gedaan met mensen die ik niet ken en ik zat eigenlijk altijd in een groep waar 2 man steeds maar weer opnieuw doodgingen door in shit te staan. Ik krijg het zelfs niet klaar om dood te gaan als ik bewust in rotzooi ga staan, en ik heb niet eens écht op healing/toughness gelet bij het samenstellen van mijn gear.
Tja 1M sheet DPS en 3.5M tougness en dan op T4+ gaan spelen omdat je er zo snel doorheen gaat. Nuff said toch, dan ga je neer bij iedere arcane beam zo'n beetje. Maar als het niet gebeurt kun je farmen als een malle.

Kortom, je calculeert gewoon in hoeveel sneller het gaat en hoeveel seconden het kost om op 'Revive Here' te klikken. Als je 50% van de packs overleeft zit je waarschijnlijk op het optimum qua speed / revives. Zit je hoger dan kun je vooral nog meer toughness naar DPS omzetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 10-04-2014 13:57 ]

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Weet iemand of er al reactie van Blizzard is over de huidige staat van SC en of er uberhaupt iets aangedaan gaat worden?
NMe schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:51:
[...]

Precies!
Maar mensen die veel publics spelen hebben sowieso een 'bijzondere' kijk op het spel, valt mij altijd op. Was pre-2.0 ook al zo. Karakters met 50k dps die op MP10 mee proberen te komen met mensen die het efficiënt farmen. Volgens mij is dat nog niet veranderd. :P
Pagina: 1 ... 140 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]