Megalodon86 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:38:
RNG weer bezig... gisteren een superavond, vanavond helemaal géén legs. Ach, wel weer paar miljoen binnen geharkt en anderhalf paragon level :P En iets van 9 pools, dus heb weer wat pool-stack :P
Hier het tegenovergestelde. Redelijk veel legs, maar bijna allemaal omgezet naar souls. Reaper's Wraps gecraft, maar met 15% fire damage en zonder crit. Als ik een fire wiz of WD had gehad, dan waren het toppertjes geweest (na enchanten). :)

Valt me wel op dat er heel veel crafting materials droppen vergeleken met voor de patch. Het werkt goed. In één avondje meer verschillende mats dan in een week daarvoor.

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
murphsy schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:17:
Ik snap wel dat Diablo 2 voor de spelers van toen altijd beter blijft. Vind ik zelf eigenlijk ook. Daar zat zoveel tijd in. Ik voorspel dat straks Diablo 4 door de Diablo 3 opgroeiers als slechte opvolger gezien wordt.

Ik vermoed dat de 10+ jaar ertussen door ons, mijzelf inclusief, onderschat worden. We waren toen jonger. Eerder onder de indruk. Vatbaarder. Makkelijker 'mee te nemen'. Ik zat nog op de middelbare school toen.

Nostalgie.

Onderschat het niet. Nostalgie is ziek OP.
Niet zozeer vatbaarder. Goede dingen onthouden we beter dan mindere dingen. Kijk maar naar muziek, vroeger was alles toch beter? Precies hetzelfde. Is ook een woord voor, kan er helaas niet opkomen. Er is trouwens zat onderzoek geweest op dit gebied.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Smitovic schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:03:
[...]

Niet zozeer vatbaarder. Goede dingen onthouden we beter dan mindere dingen. Kijk maar naar muziek, vroeger was alles toch beter? Precies hetzelfde. Is ook een woord voor, kan er helaas niet opkomen. Er is trouwens zat onderzoek geweest op dit gebied.
Ja, nostalgie is dat woord. Of 'ouderdom' ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
MicScott schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:11:
[...]

Ja, nostalgie is dat woord. Of 'ouderdom' ;)
Nee dat bedoel ik niet:) Er is een mooier woord, net zoals survivorship-bias.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Diablo 2 was ik op een gegeven moment ook wel klaar mee majah de nostalgie weegt nogal zwaar jah. Desondanks zitten er in D3 ook alweer de nodige uren. Misschien als we er later op terug kijken dan is het toch nog een waardige opvolger geweest.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11 08:32

murphsy

Product Monkey

NastyNickNL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:23:
Diablo 2 was ik op een gegeven moment ook wel klaar mee majah de nostalgie weegt nogal zwaar jah. Desondanks zitten er in D3 ook alweer de nodige uren. Misschien als we er later op terug kijken dan is het toch nog een waardige opvolger geweest.
Ik geraak alweer in de categorie 'te' veel uren in D3 ;) maar zolang het leuk blijft vind ik het prima.

Paar T1 rift runs gedaan vanavond. 4 legendaries in het eerste uur. Alleen gesalvaged. Toen nog een 2H wapen plan. Altijd leuk. 450 shards gegambled en niks gehad. Al met al weinig opbrengst ;)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:36
Het is gelukt, ik heb een goede Azurewrath gevonden voor mijn monk! *O*

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

36,5% chance to blind on hit
40,8% chance to stun on hit
23,8% chance to freeze on hit

En dankzij 100% cold skills permaslow van 80%.

Kortom, alles wat ik met cyclone strike naar mij toe trek doet niks meer en kan makkelijk neergeburst worden. :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 15:01
[...]

Cognitieve dissonantie. We praten alles goed wat we goed vinden/vonden. Ongeacht of iets rationeel gezien goed of slecht is.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

*Zet het aftellen op 9 uur* :P

Legion 7i i9 3080 32gb

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
[...]

Tevens was het concept nieuw, we hadden maar weinig vergelijkingmateriaal. Tegenwoordig zijn we een beetje verwend als het gaat om games.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nieuw zwaard gevonden gisteren, dus maximus gaat de stash in, zeker nu de demon gewoon kapot gaat in torment 1 runs :|

Tevens wat runs gedaan om mats te farmen voor Malth bracers, 2 drops maar 1 slechte craft en 1 craft die redelijk was en na een reroll uit kwam 20% holy damage, dys die bewaar ik voor holy build. nog even doorfarmen dus.

Ook gefarmt voor Skull of Raylend zodat ik een The Helm of Rule kan maken,... wat een b*tch :/ heb wel 30 runs gedaan en in die runs maar iets van 3x ofzo een van de 3 bounties gehad die die skull kan droppen. Uiteraard wel de run door het gebied gedaan omdat ie ook zonder bounty kan spawnen, maar gewoon in totaal (inc bounty) maar 5x een spawn gehad :/

Ik deed altijd tormen 1 ivm movementspeed en killspeed, maar gisteren met een wiz en een andere crus t2 gedaan,. met 2 crusaders met ongeveer deze build
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/38601142

in ieder geval allebei foth-fissure, man dat gaat hard :D

Ben vooralsnog wel tevreden over de buffs van de crus, pijnpunten blijven toch mobility (pugs runnen met een 2h is nogo :/ ) en wrath generators. nog steeds te weinig punch, teveel utilty en te weinig wrath

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Weet niet wat er gedaan is in de emergency maintenance, maar heb ineens allemaal rare problemen..

Eerst zit ik in een rift, townportal en krijg een zwart scherm en spel loopt vast..
Daarna ben ik bounties aan het doen, was met de allerlaatste monsters bezig van de 5e bounty, en was salvagen, townportal terug: disconnect.
Nu net wil ik een game starten: spel loopt vast..

Wtf -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lees net dat er deze ochtend hotfixes zijn geweest op de US en EU servers.
Misschien een restart nodig van de hele client ofzo :?

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:36
Angeloonie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:03:
Weet niet wat er gedaan is in de emergency maintenance, maar heb ineens allemaal rare problemen..

Eerst zit ik in een rift, townportal en krijg een zwart scherm en spel loopt vast..
Daarna ben ik bounties aan het doen, was met de allerlaatste monsters bezig van de 5e bounty, en was salvagen, townportal terug: disconnect.

Wtf -O-
Dat is RNGesus zijn manier om je te vertellen dat je nu even wat anders moet gaan doen. :P

Edit: trouwens, hotfixes!

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12427063132

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 10-04-2014 08:10 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Angeloonie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:03:

Wtf -O-
Mja ik speelde gisteravond ook en werd er na een tijdje 3x uitgegooid.
Toen bounties gaan doen en 2x werd ik vlak voor een einde eruit gegooid, gaat lekker zo.
Had gelijk geen zin meer om te spelen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• markklok

markklok

Kadala’s legendary drop rate has been significantly increased.
*Blood Shards are meant to be a compelling element of rift rewards and something players are excited to get.

Maar goed dat ik die 500 shards gisteren niet heb opgemaakt :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Gisteren de build van mijn Wiz omgegooid van een cold build naar eentje rondom disintegrate.Eerst even op Normal de bounties van Act 1 gedaan. Liep vrij soepel.

Daarna gekeken of ik in T1 wat kond doen. Dat viel niet tegen. Ik had alleen geen tijd meer om verder te spelen om te zien hoe viable de build verder is.

Ik denk er nog over om prodigy als passive te laten varen voor een defensieve of offensieve passive. (Defensief: Blur, offensief weet ik nog niet). Maar moet dan wel zien of ik nog snel genoeg AP terugkrijg met Siphoning blade zonder prodigy.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• markklok

markklok

Ondanks de nerf ben ik nog steeds blij met m'n moonlight. In combinatie met ice armor - Frozen storm werkt het nog steeds erg lekker :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Net 3 rifts gedaan, 7 Legendaries en een plan. Kleine upgrade voor boots en 6 souls , die alweer op zijn aan enchants :D .

Diablo 3 Profiel

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 11:32
Gisteren een avond act 1 voor bounty bags gefarmed met mijn DH. Helaas geen ring maar wel 2 shoulders en bracers. Toch weer forgotten souls erbij. Ik moest die Reapers Wraps hebben voor op mijn crusader en die zijn er ook gekomen. 20% lightning damage en met de eerste roll 6%CHC erop. Je hoort mij niet klagen! Hierna nog even snel een T1 rift geopend om te kijken hoe deze passive zich gedraagt. En ik moet heel eerlijk bekennen dat hij heel erg fijn is. Je merkt het goed dat je resources minder snel op zijn. En nu zit ik meestal weer snel op full wrath zodra ik uit een battle kom.

In ditzelfde rift nog een leg belt drop gekregen van een trashmob. Helaas weer een belt dacht ik... In town even gekeken wat het was en ik was happy :) Thundergods vigor. Ideaal voor mijn lightning build! En helemaal geen slechte rolls. Max lightning damage :)

http://eu.battle.net/d3/e...aihlan-2896/hero/38805494

Die heb ik nog niet kunnen testen. Hopelijk kan ik hier vanavond even de tijd voor vinden. De rest van de week is het behoorlijk druk dus de gametijd is schaars.

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-12 12:22
Gisteren mijn nieuwe DH naar 70 gebracht. Alle gear van de monk ( behalve set pieces ) overgeplaatst naar mn DH. Vind het heerlijk spelen, beetje wat prutsen en wennen aan de class en spec maar dat gaat helemaal goed komen. Een leuke 1 handed crossbow gevonden in de eerste rift die ik inging met de DH.

Waarmee spelen de meeste DH hier, 2 x een 1 handed crossbow, 1 handed + Quiver..Heb me nog niet zo verdiept in DH en weet niet wat ik het beste kan pakken. Zag wel dat er een passive is die 50% CHD geeft als je een 1 handed crossbow equipped. Stacked dit ook als je bijvoorbeeld 2x een 1 handed gebruikt ?

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12 11:49
Het dupe systeem van D2 was ook echt veeeeeel beter. Nu moet ik gewoon mijn best doen om items te krijgen! Daar had ik tenminste veel HR's en SOJ's om te craften. Gewoon graties! Top!

Nee D2 boven D3 anytime ;-)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Nonode
Riven schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:33:
Gisteren mijn nieuwe DH naar 70 gebracht. Alle gear van de monk ( behalve set pieces ) overgeplaatst naar mn DH. Vind het heerlijk spelen, beetje wat prutsen en wennen aan de class en spec maar dat gaat helemaal goed komen. Een leuke 1 handed crossbow gevonden in de eerste rift die ik inging met de DH.

Waarmee spelen de meeste DH hier, 2 x een 1 handed crossbow, 1 handed + Quiver..Heb me nog niet zo verdiept in DH en weet niet wat ik het beste kan pakken. Zag wel dat er een passive is die 50% CHD geeft als je een 1 handed crossbow equipped. Stacked dit ook als je bijvoorbeeld 2x een 1 handed gebruikt ?
Sinds RoS met twee crossbows maar meer omdat het zo uitkwam.
http://eu.battle.net/d3/e...peridae-1692/hero/7034161

Echter volgens mij is een goede boog beter.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-12 16:31

Anno

Griefmaker#2862

Mooie hotfix. Rifts hebben nu een 100% extra chance om een legendary te droppen. Nice :)

Gisteren een paar kleine upgrades gevonden. Ik zit nu op 860K DPS en bijna 10M thougness buffed met mijn monk.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
Net 1 rift snel gedaan voor ik richting werk ging en 2 legs (WD heeft de Doombringer nu). Hoop dat het nu de default drop rate is, dan lijkt het steeds meer op d2 (qua uniq drops)

https://d4armory.io/Player/803500

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Wat zijn pets leuk sinds gister zeg, de damage is echt heerlijk. Fetishes die voor 5m critten met alleen mask of jeram of verdere pet gear.
Gargantun die af en toe een elite zijn halve hp in 1 klap weg maait. Wel veel monsters die gister op 1 hp zijn blijven steken. Ik vermoed dat piranho de veroorzaker is.

Zojuist gevonden :D
Pet damage is dus een blijvertje!

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12473177427#10

[ Voor 17% gewijzigd door Wooldoor op 10-04-2014 08:58 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Durf nog steeds niet goed de stap naar T1 te nemen, speel nog altijd op "expert" oid...

Zijn er HC crusaders aanwezig die mij kunnen vertellen of ik de stap naar torment makkelijk kan maken?
Heb +/- 400k dps en 8,5M Toughness

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-12 12:22
Nonode schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:44:
[...]

Sinds RoS met twee crossbows maar meer omdat het zo uitkwam.
http://eu.battle.net/d3/e...peridae-1692/hero/7034161

Echter volgens mij is een goede boog beter.
Wat zou het bijvoorbeeld opleveren als ik de windforce van mn follower zou gebruiken. Dit is een 2handed in vergelijking tot de 1 handed crossbos die ik nu heb, Beide zelfde DPS en met een 2 handed kan de quiver ook nog equipped blijven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Roewl-2116/hero/40361762

Misschien moet ik eens het DH subforum gaan doorlezen ergens :+

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30
http://i59.tinypic.com/n3p4eo.png

had ook geluk :+

[ Voor 18% gewijzigd door oostland33 op 10-04-2014 09:03 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

markklok schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:11:
Kadala’s legendary drop rate has been significantly increased.
*Blood Shards are meant to be a compelling element of rift rewards and something players are excited to get.

Maar goed dat ik die 500 shards gisteren niet heb opgemaakt :)
Jij blij ;) Ik heb gisteravond zo'n 20 t2 rifts gedaan en 3 legs gehad. Alle shards ~1000 gebruikt op mojos en niets gekregen. Grote kans dat als ik dat vanavond ga doen, dat ik dan wel wat ga krijgen.

@ hierboven over WD's, het is te leuk! Mijn Gargantuan slaat voor 40-70 miljoen :*)

Gister een Cindercoat gevonden & een Devastator gecraft --> http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/2791846 met als resultaat dat ik nu van m'n gear 71% extra fire damage krijg (weet ff de berekening niet meer, maar 71% is veul!) Al met al speelt WD wel heerlijk dus nu :D

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Las Vegas schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:03:
[...]

@ hierboven over WD's, het is te leuk! Mijn Gargantuan slaat voor 40-70 miljoen :*)

Gister een Cindercoat gevonden & een Devastator gecraft --> http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/2791846 met als resultaat dat ik nu van m'n gear 71% extra fire damage krijg (weet ff de berekening niet meer, maar 71% is veul!) Al met al speelt WD wel heerlijk dus nu :D
Waarom gebruik je Leeching Beasts rune op je Zombie Dogs terwijl je geen Life-On-Hit hebt :?

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

edie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:07:
[...]

Waarom gebruik je Leeching Beasts rune op je Zombie Dogs terwijl je geen Life-On-Hit hebt :?
Waarschijnlijk via paragon points.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 01:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zephyr schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:51:
ik heb bij lange na geen geweldige gear, ik blijf steken rond de 715k DPS, soms wel wat vaker de melding : geen AP ! maar dan Electrocute ik gewoon wat vaker tussendoor, geen noemenswaardig issue.
Zo gisteren even mijn wizz weer gespeeld na de patch en dit klopt als een bus, ik merk absoluut geen verschil met de bugfixes ten opzichte van de avond ervoor op T3 Rift farming.

In hetzelfde tijdbestek komt het erop neer dat ik dus even moet electrocuten na 3 orbs ipv 4 voordat, dus ik moet 1 tik meer electrocuten nu ten opzichte van de pre-patch wizz.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Anno schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:08:
[...]

Waarschijnlijk via paragon points.
We have a winner ;)

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:53

Melkaz

Melkazar

Ben benieuwd of de rift bonus merkbaar is. Zo heb ik eergisteren 10 rifts gecleared, eindresultaat van de endboss: 0 legs, 2 souls......Slechts één item van mobs.

Gisteren eigenlijk alleen geëxperimenteerd met Wizard builds want de Frozen Orb build is toch wel R.I.P...naja het is nog best viable maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik eergisteren crits zag van 8 mil en nu slechts 4mil. Dan is het hele punt van gearen useless, dus ik moet mn gear 2 x zo krachtig maken om op de oude dps te zitten? No thanks! Zoveel vind ik al niet ;)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Nonode
Riven schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:01:
[...]

Wat zou het bijvoorbeeld opleveren als ik de windforce van mn follower zou gebruiken. Dit is een 2handed in vergelijking tot de 1 handed crossbos die ik nu heb, Beide zelfde DPS en met een 2 handed kan de quiver ook nog equipped blijven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Roewl-2116/hero/40361762

Misschien moet ik eens het DH subforum gaan doorlezen ergens :+
Heeft te maken met passive archery. zorg dat je een bow hebt met een socket, kan er een emerald in voor 110% extra crit dmg. Het is al eens gezegd maar veel dmg calculation gaan op main hand, dus als je daar hoge max dmg hebt komen je "spells"ook beter uit.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:25

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren niet heel veel legs gevonden maar toch op de valreep een mooie puzzle ring:
-64-113 damage
-422 dex
-6% chc
-48% chd

Twijfel of ik de damage moet rerollen voor ias of lekker zo laten... Ik heb sowieso geen souls meer dus die moet ik eerst farmen.

Ook uit een cache nog een ring die ervoor zorgt dat er 1 set item minder nodig is om toch de setbonus te krijgen. Volgens mij is daar wel wat leuks mee te doen...

Met de overige roergangers afgestemd dat we aan het einde van de maand een inventarisatie doen aan de hand van de respons op deze lijst -> klik. Een korte link staat ook als message in de clan aangegeven. Tot nu toe hebben 30 mensen de lijst ingevuld.

Battle.net || Strava

• oostland33
Melkaz schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:33:
Ben benieuwd of de rift bonus merkbaar is. Zo heb ik eergisteren 10 rifts gecleared, eindresultaat van de endboss: 0 legs, 2 souls......Slechts één item van mobs.

Gisteren eigenlijk alleen geëxperimenteerd met Wizard builds want de Frozen Orb build is toch wel R.I.P...naja het is nog best viable maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik eergisteren crits zag van 8 mil en nu slechts 4mil. Dan is het hele punt van gearen useless, dus ik moet mn gear 2 x zo krachtig maken om op de oude dps te zitten? No thanks! Zoveel vind ik al niet ;)
snap niet dat mensen minder critdmg doen, heb nog steeds dezelfde crits alleen minder vaak op dezelfde mob en je moet je orbs nu zo richten dat ze exploderen in de mobgroup wat voorheen niet uitmaakte waar je richte omdat de aoe area groter was dus de build is nog prima alleen je kunt wat minder spammen

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:58
Ik vind de frozen orbs ook wel meevallen. Grootste nadeel wat ik ervaar is dat je orb nauwelijks achter de mob mag eindigen, want dan loopt hij vrolijk door. Maarja, beetje beter richten en je levert nauwelijks in op snelheid.
Wizards waren over het algemeen toch veel sneller dan de andere classes qua farmen, nu is het wel eerlijker imo

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Levert dat zoveel life op dan? Daar kunnen maar max 50 punten in gestopt worden, met 20 (?) Loh/punt = 1000 LoH max. Op een life pool van > 440K is dat toch verwaarloosbaar? Daarnaast krijg je meer LoH op een item, dus is het niet beter op je paragon punten ergens anders in te stoppen?

[ Voor 15% gewijzigd door edie op 10-04-2014 09:46 ]

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

edie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:45:
[...]

Levert dat zoveel life op dan? Daar kunnen maar max 50 punten in gestopt worden, met 20 (?) Loh/punt = 1000 LoH max. Op een life pool van > 440K is dat toch verwaarloosbaar? Daarnaast krijg je meer LoH op een item, dus is het niet beter op je paragon punten ergens anders in te stoppen?
Mja, ik heb 11000 LoH ingame. Weet ook niet precies hoe het zit. Zolang ik t2 zonder heel veel problemen solo kan farmen zal het wel goed zitten :P

[ Voor 8% gewijzigd door London op 10-04-2014 09:46 ]

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
retlaw schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:38:
Gisteren niet heel veel legs gevonden maar toch op de valreep een mooie puzzle ring:
-64-113 damage
-422 dex
-6% chc
-48% chd

Twijfel of ik de damage moet rerollen voor ias of lekker zo laten... Ik heb sowieso geen souls meer dus die moet ik eerst farmen.
ik zou de 2nd stats dan wijzigen, hopen op bijv goede resist die je nog wat lager is dan de rest.

En over paragon LoH, 10 punten op lvl 70 is 800 loh ofzo, misschien meer.

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 10-04-2014 09:49 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

edie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:45:
[...]

Paragon Loh net als life regen schaalt met je lvl

• lolgast
Ik heb met 25 paragon punten in LoH 2063LoH. Brengt een mogelijk totaal van 4100, wat best netjes is dacht ik (voor erbij ;))
lolgast schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:49:
Ik heb met 25 paragon punten in LoH 2063LoH. Brengt een mogelijk totaal van 4100, wat best netjes is dacht ik (voor erbij ;))
Dat is 1% van mijn life op mijn slecht gegearede WD. Dat vind ik verwaarloosbaar. Bij melee karakters zie ik het nut er wel van in, dat levert net wat meer comfort op, maar voor mijn WD en Wiz laat ik het achterwege. Area damage en power cost reductions vind ik belangrijker (zit in dezelfde tab toch?).

• lolgast
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:54:
[...]

Dat is 1% van mijn life op mijn slecht gegearede WD. Dat vind ik verwaarloosbaar. Bij melee karakters zie ik het nut er wel van in, dat levert net wat meer comfort op, maar voor mijn WD en Wiz laat ik het achterwege. Area damage en power cost reductions vind ik belangrijker (zit in dezelfde tab toch?).
Dat zit in dezelfde tab inderdaad, en zijn ook de keuzes waar ik voor gegaan ben op mijn Wiz. De barb heb ik echter LoH gepakt :)

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik level mijn nieuwe HC wizard in bounies en rifts op hard, ben nu lvl 38 en er vallen regelmatig shards, maar die kan ik niet oprapen, is dat normaal en moet ik eerst lvl 60 of 70 worden?

Cititzen of Ladonia

• Timmetjuhs
sorcees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:08:
Ik level mijn nieuwe HC wizard in bounies en rifts op hard, ben nu lvl 38 en er vallen regelmatig shards, maar die kan ik niet oprapen, is dat normaal en moet ik eerst lvl 60 of 70 worden?
Is het niet toevallig zo dat je er al 500 in je inventory hebt zitten? Dit is te zien naast je gold. 500 is helaas de max. Je zult ze moeten gebruiken en dan kun je ze weer oprapen.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12 09:28

Madstorm

Derping all the way!

sorcees schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:08:
Blood shards worden automatisch opgepakt bij het overheen lopen.

I'm an Ironman!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bloodshards raap je automatisch op, net als gold, als je er overheen loopt

Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:54:
[...]

En LoH werkt sowieso voor geen meter met de meeste WD/Wiz skills, dus je krijgt daar ook nog eens maar een fractie van.

De enige reden om flink LoH te stacken is als je met een berg zombie dogs loopt met die leach rune. Dan telt de LoH wel flink op.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2014 10:13 ]

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 15:18
Bosmonster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:12:
[...]

En LoH werkt sowieso voor geen meter met de meeste WD/Wiz skills, dus je krijgt daar ook nog eens maar een fractie van.

De enige reden om flink LoH te stacken is als je met een berg zombie dogs loopt met die leach rune. Dan telt de LoH wel flink op.
Is dat zo? dat zou de keuze voor een hoop items een stuk makkelijker maken, want vond al mn LoH al zo opvallend weinig bijdragen.

• jep001
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12 11:46
Acid cloud- Acid rain, plague toads- exploding toads werken beiden erg goed met LoH :) maar zijn er idd weinig van die goed werken

D3: http://eu.battle.net/d3/en/profile/jep001-2782/hero/28010961

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12 12:48
Wat ik mij afvraag, voor het farmen van legendary crafting material gaat drop rate omhoog als het niveau ook hoger is? Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben (vorige patch) dat het van 5% > 6% > 7% enz. per niveau hoogte. Dus elke keer 1% erbij. Klopt dit? En zo ja, betekent dat nu dat de droprates nog hoger gaan liggen? :o

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bosmonster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:12:
[...]

Dat laatste inderdaad :) Ik heb 4 Leeching Dogs en met 12k LoH tikt dat aardig aan kan ik je vertellen :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JerX schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:17:
Wat ik mij afvraag, voor het farmen van legendary crafting material gaat drop rate omhoog als het niveau ook hoger is? Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben (vorige patch) dat het van 5% > 6% > 7% enz. per niveau hoogte. Dus elke keer 1% erbij. Klopt dit? En zo ja, betekent dat nu dat de droprates nog hoger gaan liggen? :o
Zelfde droprate als death's breath dus ja, hogere level, meer kans, maar niet met 1%, meer zelfs

http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations

• markklok

markklok

Raise your hand als je per ongeluk een cache hebt verkocht.. :P o/

En jaja nooit met een volle inv adventure mode eindigen

Legion 7i i9 3080 32gb

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

markklok schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:22:

Lol, nee nog nooit gehad. Ik vergeet wel regelmatig rifts te sluiten.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12 12:48
markklok schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:22:

Raise your hand als je per ongeluk wegliep terwijl je net een stat kon kiezen om opnieuw te enchanten.
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:19:
[...]

Zelfde droprate als death's breath dus ja, hogere level, meer kans, maar niet met 1%, meer zelfs

http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations
Ahh thanks :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
JerX schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:
[...]

Raise your hand als je per ongeluk wegliep terwijl je net een stat kon kiezen om opnieuw te enchanten.

[...]

Ahh thanks :)
raise your hand als je effe een leg met stomme affix wil dragen voor de lol en je je perfecte rare ring salvaged.

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Anno schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:
[...]

Lol, nee nog nooit gehad. Ik vergeet wel regelmatig rifts te sluiten.
Die gaan toch vanzelf dicht? Of krijg je wat als je hem zelf dicht doet?

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

ShadowSaiyan schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:26:
[...]

Ja, een bak xp en gold. Hoeveel ben je al misgelopen? :P

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

ShadowSaiyan schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:26:
[...]

Ja xp en gold. In een groep doet meestal iemand het wel. Maar alleen vergeet ik het wel eens.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
markklok schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:16:
Ondanks de nerf ben ik nog steeds blij met m'n moonlight. In combinatie met ice armor - Frozen storm werkt het nog steeds erg lekker :)
Moonlight ward is een amu die ik heel graag wil voor mn reduce cooldown archon build. Dacht gister even dat ik em vond, is het die flavour of time amu -..-

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
strekie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:25:
[...]

raise your hand als je effe een leg met stomme affix wil dragen voor de lol en je je perfecte rare ring salvaged.
Raise your hand als je een secondary rerolled voor een socket, om dan tot het besef te komen dat dit enkel op een primary stat kan rollen -O-

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wij gebruiken die rift reward exp tegenwoordig om alts te levellen :+

Free xp, even omloggen quest inleveren, weer omloggen en nieuwe rift openen
Op die manier voorkom ik <70 leg's waar ik vervolgens van baal dat ik ze niet op mijn lvl70 vind :P

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:27

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand wat een echt leuke/goede Crusader build is?

Ik doe nu maar wat en het gaat wel lekker, maar volgens mij is er meer uit te halen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:07
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:43:
Op die manier voorkom ik <70 leg's waar ik vervolgens van baal dat ik ze niet op mijn lvl70 vind :P
Grappig, dat is ook de reden waarom ik geen Act I bounties run om mijn chars naar 70 te levelen.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Timmetjuhs
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:43:
Wij gebruiken die rift reward exp tegenwoordig om alts te levellen :+

Free xp, even omloggen quest inleveren, weer omloggen en nieuwe rift openen
Erg slim! Ook maar eens aan beginnen denk ik ;)

En verder is het erg veel leedvermaak hierboven. :D
Maar ik zal zelf ook wel even meedoen. Een item salvagen waarvan je verwacht dat het toch nutteloos is. En er naderhand achter komen dat dit het perfecte item voor jouw build zou zijn geweest. Of inderdaad een verkeerde stat enchanten...

• Shiro
  • Laatst online: 14:29

Shiro

Serenity

Timmetjuhs schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:47:
[...]

Maar ik zal zelf ook wel even meedoen. Een item salvagen waarvan je verwacht dat het toch nutteloos is. En er naderhand achter komen dat dit het perfecte item voor jouw build zou zijn geweest. Of inderdaad een verkeerde stat enchanten...
Yup, Toen ROS net uit was en m'n WD lvl 70 was vond ik een magefist met Dexterity. Zag er zo useless uit dat ik het maar gesalvage had voor een Soul. Wist ik veel dat het blijkbaar wel handig zou zijn voor een monk met focus op firedamage 8)7

Juniper RWD

• oostland33
droprate gaat nog wel naar 1000% als je ziet hoe blizz nu de droprate aan het opschroeven is door alle huilers op de blizz forum dus items vind je nog genoeg in de toekomst (sarcasm)

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fhRgTWJ.png

:9~ GIEV!

PSN: Alvanosa

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Enige probleem met al die hotfixes is dat ik niets meer durf te salvagen, heb nu een chronisch gebrek aan souls.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Reapers fear, valt deze alleen op T1 of ook lager? (ik weet het niet meer en kan het even nergens terug vinden)

• oostland33
Mad-Matt schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:52:
Reapers fear, valt deze alleen op T1 of ook lager? (ik weet het niet meer en kan het even nergens terug vinden)
vanaf normal kan het droppen alleen %droprate gaat omhoog per difficulty

http://www.diablofans.com...f-legendary-crafting-mats

[ Voor 13% gewijzigd door oostland33 op 10-04-2014 10:53 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Ook lager: http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations

Movies: letterboxd

• lolgast
Die moet ook lager vallen, want ik heb hem al en Maltheal nog nooit gekilled op >T1

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanks

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-12 16:17

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Gisteren voor mij gedropt op master, toen de slechts mogelijke wraps gecraft :(

Synthpop muziek: https://soundcloud.com/boppeaux

• oostland33
crafting mats

Normal Hard Expert Master Torment I Torment II Torment III Torment IV Torment V Torment VI
5% 6% 7.2% 8.6% 10.4% 12.4% 14.9% 17.9% 21.5% 25.8%

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

noobgrinder schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:53:
[...]

Gisteren voor mij gedropt op master, toen de slechts mogelijke wraps gecraft :(
Das kut.

Ik heb de bracers al lopen verzamelen (witte), moet nu alleen nog souls en fear hebben.
(Souls wel wat van, althans als ik nog wat items salvage)

Ik salvage tegenwoordig alles die ik niet op m'n 2 main chars gebruik, anders heb ik zo'n partij zooi.

Verwijderd

An1mA schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:27:
[...]

Moonlight ward is een amu die ik heel graag wil voor mn reduce cooldown archon build. Dacht gister even dat ik em vond, is het die flavour of time amu -..-
Mahaha, ik had precies hetzelfde! Maakte gisteren wel m'n Vyrs set compleet, dus nu (work in progress) de boel aan het ombouwen naar een reduced cooldown archon. Slechts 1 keer getest in T3 rift en dat ging vrij aardig.

http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/2202099

Zit er eigenlijk een max cap op reduced cooldown?

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Een youtube video waarin de persoon zn gear keuze van zn wiz uitlegd. Ik vind het een hele goede video, vooral het punt dat je niet blind vit moet stacking, omdat het meer toughness geeft dan ar/armor.

YouTube: D3: Two-week Progress - Gear & Stats Breakdown

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• oostland33
An1mA schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:01:
Een youtube video waarin de persoon zn gear keuze van zn wiz uitlegd. Ik vind het een hele goede video, vooral het punt dat je niet blind vit moet stacking, omdat het meer toughness geeft dan ar/armor.

YouTube: D3: Two-week Progress - Gear & Stats Breakdown
thx, altijd interessant!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mad-Matt schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:45:

Ik doe nu maar wat en het gaat wel lekker, maar volgens mij is er meer uit te halen.
Leuk is persoonlijk :)
Helaas hangt ook een en ander af van gear net zoals de andere classes komen sommige builds pas echt tot hun recht met bepaalde legendaries

Zelf run ik nu een foth build met fissure, niet echt gear afhankelijk, lekker lightning damage stacken en wat cooldown reduce. voor de rest de standaard chd en een beetje cc

• Timmetjuhs
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:02:
[...]

Leuk is persoonlijk :)
Helaas hangt ook een en ander af van gear net zoals de andere classes komen sommige builds pas echt tot hun recht met bepaalde legendaries

Zelf run ik nu een foth build met fissure, niet echt gear afhankelijk, lekker lightning damage stacken en wat cooldown reduce. voor de rest de standaard chd en een beetje cc
Zoiets run ik ook en gaat meer dan prima. Ik vermaak me er prima mee!

Wat mij verder wel opvalt is dat ik erg veel belts, bracers en amulets als leg drops heb gehad. Ik heb nog geen boots of shields op lvl70 gevonden sinds RoS uit is. Het blijft allemaal RNG maar zou toch wel graag eens iets anders willen vinden O-)

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:26:
[...]

Ik heb ze nog nooit dicht gedaan -O- _O-

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Deadsmell schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:26:
[...]

Wacht wat :o
Aan het einde staat toch "rift closes in blabla"
Maar als je er op klikt gaat hij al dicht?

Ik heb dat nog nooit gedaan. :') NAHHHHHH ;w

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• hexta
Timmetjuhs schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:47:
[...]

-Alle bloodshards opgebruiken de dag voor de patch. ;(
-Een leg amu niet op kunnen pakken omdat er serverproblemen waren. 1 minuut er omheen kunnen lopen en blijven klikken, dan disconnect en hem niet opgepakt hebben. ;(
-Al mijn gear op Thorns aangepast bij de mystic (voor mijn pets) vlak voor de update waar je opeens crit chance en dmg wil hebben. ;(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hexta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:06:
[...]

Als je dat ziet dan heeft iemand anders hem al closed :)
Timmetjuhs schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:05:
[...]

Zoiets run ik ook en gaat meer dan prima. Ik vermaak me er prima mee!

Wat mij verder wel opvalt is dat ik erg veel belts, bracers en amulets als leg drops heb gehad. Ik heb nog geen boots of shields op lvl70 gevonden sinds RoS uit is. Het blijft allemaal RNG maar zou toch wel graag eens iets anders willen vinden O-)
Schild wat ik nu heb kom van bloodshards, Enige andere leg shields zijn stormshield van mijn eerst malth kill en het shield wat mijn templar draagt :)

ik gok voornamelijk gloves, shields en boots op mijn crus.

Gisteren begonnen aan 2handers gokken voor een prophecy of fate of the fell :P vooralsnog alleen crystals :+

@hieronder
Wat ik doe is meerdere bounties pakken voor verschillende crafting mats, makkelijke stukjes

zo doe ik bijv altijd Arreat core voor de skull of ryngding voor helm, pak ik azmodan mee voor mats voor corruption shoulders, check ik de bounty's in act 1 en 2 voor mats voor belt en aughilds set (volgens mij)

En als laatste malth.

Nonstop 1 mob famren wordt ik helemaal gestoord van :P als ik er een stuk of 5 kan doen is dat al beter

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 10-04-2014 11:14 ]

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

hexta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:06:
[...]

Als er staat "rift closes in..." dan heeft iemand de quest bij Orek ingeleverd.

Gisteren ook wat Reaper's Wraps proberen te maken, allemaal crap... ga nu eerst mats voor een stuk of 10 crafts verzamelen voor ik weer ga craften. Een keertje Malthael, een rift, gewoon om het wat af te wisselen zodat ik niet uren aan een stuk dezelfde boss aan het farmen ben.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• hexta
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:10:
[...]

Ik speel bijna altijd solo. :P

• hexta
Neelon schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:12:
[...]

Als er staat "rift closes in..." dan heeft iemand de quest bij Orek ingeleverd.

Gisteren ook wat Reaper's Wraps proberen te maken, allemaal crap... ga nu eerst mats voor een stuk of 10 crafts verzamelen voor ik weer ga craften. Een keertje Malthael, een rift, gewoon om het wat af te wisselen zodat ik niet uren aan een stuk dezelfde boss aan het farmen ben.
ah, dan is de xp enzo al ontvangen :) Dan snap ik hem weer. :P

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Mad-Matt schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:45:

Ik gebruik nu deze build die ik gevonden heb op de Diablofans forums waar de gehele uitleg rondom te keuzes en build te vinden is.

Het hem gebruikt tijdens het levelen en nog maar kort op master omdat ik net level 70 ben en nog matige gear heb. Het werkt goed en effectief en gezien de vele positieve reacties ook op (hogere) Torment levels.

Maar sinds de patch van gisteren speel ik toch liever met mijn WD fetish build die enorm gebufft is qua damage output van de fetishes :9

• Timmetjuhs
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:10:
[...]

[...]

Schild wat ik nu heb kom van bloodshards, Enige andere leg shields zijn stormshield van mijn eerst malth kill en het shield wat mijn templar draagt :)

ik gok voornamelijk gloves, shields en boots op mijn crus.

Gisteren begonnen aan 2handers gokken voor een prophecy of fate of the fell :P vooralsnog alleen crystals :+
Ik ben de laatste tijd ook al mijn shards voor een shield aan het opbruiken. Maar dit wilt gewoon niet lukken...

Ik zou graag de Schaefer's Hammer hebben voor mijn lightning build. Maar ach, zo blijven we bezig :)

• oostland33
Timmetjuhs schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:16:
[...]

Ik ben de laatste tijd ook al mijn shards voor een shield aan het opbruiken. Maar dit wilt gewoon niet lukken...

Ik zou graag de Schaefer's Hammer hebben voor mijn lightning build. Maar ach, zo blijven we bezig :)
nieuwe hotfix nieuwe kansen :+

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
Zo, gisteren weer m'n WD omgegooid naar een pet build. Is wel echt een stuk beter geworden en speelt best leuk. Moet nog wel m'n gear en spec wat tunen vandaag, maar dat komt nog.

Gisteren echt iets bizars gehad met blood shards. Meestal krijg ik alleen maar crappy rares en ik heb slechts 1 x een legendary gehad. Gisteren ging het dezelfde kant op, maar ineens 3 legendaries (helmen) vlak achter elkaar! Ook nog twee keer precies dezelfde legendary.

Je kan mij veel vertellen, maar er klopt volgens mij heel weinig van die RNG van Blizzard...

• oostland33
Morrar schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:21:
Zo, gisteren weer m'n WD omgegooid naar een pet build. Is wel echt een stuk beter geworden en speelt best leuk. Moet nog wel m'n gear en spec wat tunen vandaag, maar dat komt nog.

Gisteren echt iets bizars gehad met blood shards. Meestal krijg ik alleen maar crappy rares en ik heb slechts 1 x een legendary gehad. Gisteren ging het dezelfde kant op, maar ineens 3 legendaries (helmen) vlak achter elkaar! Ook nog twee keer precies dezelfde legendary.

Je kan mij veel vertellen, maar er klopt volgens mij heel weinig van die RNG van Blizzard...
3x forgotten souls my son ;)
Pagina: 1 ... 139 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]