NMe schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:55:
[...]
Klopt hoor, al vind ik dat laatste dan wel weer tegenvallen. Misschien heb ik heel veel pech maar ik krijg vrijwel altijd bijna dezelfde bounties in iedere act.
[...]
Nouja, vergeleken met vanilla D3 is het allemaal beter geworden, maar uiteindelijk is het nog steeds een opgepoetste versie van D2. Het blijft jammer dat de game niet iets meer vernieuwend was. Nu is het echt typisch zo'n game waar je niet al te veel tijd per dag in moet stoppen omdat je dan al snel uitgekeken raakt op de herhaling.

Ik ben het eigenlijk totaal niet met je eens met uitzondering van dat de game heel snel een herhaling word. Diablo 2 > diablo 3 any day
Waar ik diablo 2 nog met veel uurtjes kon spelen was diablo 3 een teleurstelling , ROS maakt wat goed maar om heel eerlijk te zijn ben ik er binnen een week alweer half op uitgekeken. In diablo2 had je gewoon veel vettere mogelijkheden , items die dropten konden je ook gewoon nog een "non class" skill geven waardoor je een hele unieke inbreng had. Daarbij was het verhaal in Diablo 2 zoveel beter dan D3 + Ros bij elkaar in kwadraat.
Waar diablo 2 een heel breed "skillpoint" system had zitten we nu met een paar skills waar je 90% gewoon niet van aanraakt. Dat je vanaf level 1 al je paragon points hebt maakt levelen van 1-70 eigenlijk een complete joke. mijn level 1 crusader had 90% dmg reduction en aardig wat hp.
De nieuwe veranderingen mbt adventure mode , rifts is een goede ontwikkeling. Helaas heeft de game al zo veel schade gedaan in mijn ogen (E37), ah, Verschrikkelijk slechte dood van cain en daarmee ook het einde van 1 van de coolste iconen uit de serie, Het overig veels te slappe verhaal , hoe kan je azmo een generaal noemen van hell als hij je zijn hele plan verteld van te voren....
Diablo 3 (ros) heeft ook wel zijn goede punten, zeker de nieuwe sfeer / setting doet me denken aan het enige "fatsoenlijke" stukje uit diablo 3 (en diablo 3 beta) aka van start game tot aan skeleton king. Na de skeleton king werd het spel echt een heel stuk slechter. Het is ook wel grappig dat ze precies tot daar de beta lieten gaan.....
Ik ga diablo vast nog wel weer een keertje spelen , maar voorlopig staat het niet heel hoog op het vaandel , er zijn toch wel betere games uitgekomen de laatste tijd die ondanks een ander genre mijn toch een stuk beter aanspreken (bv stick of truth , wat een topgame!)
De uitbreiding voelt een beetje aan als hoe diablo 3 had moeten zijn minus de minpunten die ze hebben doorgepushed. Misschien bij ACT VI dat de game echt goed word , of misschien in de loop van deze uitbreiding dat ze nog een paar leuke features toevoegen of dingen fiksen.
diablo 3 ros krijgt van mij een 7,3 op een schaal van 10 , niet slecht maar ook niet denderend goed. (diablo drie kreeg echt een 4/10 van mij)
ben benieuwd of iemand het eens is met mijn redenatie

in ieder geval voor diegenen die volop genieten van diablo , veel game plezier ! ik ga koken ^^