• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
De AEO damage van Frozen Orb is generfed, nu doet je ORB minder AEO damage dan hij erop het scherm uitziet.
Daarnaast is Electrocute nu ook anders, waardoor je geen tot weinig AP terugpakt.
Op zoek naar een nieuwe build... :)

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
dx5314 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:25:
De AEO damage van Frozen Orb is generfed, nu doet je ORB minder AEO damage dan hij erop het scherm uitziet.
Daarnaast is Electrocute nu ook anders, waardoor je geen tot weinig AP terugpakt.
Heb gelukkig 4 classes T1-ready, dus denk dat ik weer mn WD weer eens op ga pakken nu. Met 400% CHD moeten die pets het toch best leuk doen nu!
Bosmonster schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:26:
[...]

Heb gelukkig 4 classes T1-ready, dus denk dat ik weer mn WD weer eens op ga pakken nu. Met 400% CHD moeten die pets het toch best leuk doen nu!
Dat moet een leuke ontwikkeling zijn - misschien toch maar mijn WD lvlen van 60 naar 70 :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Het valt heel erg mee hoor! Probeer het eerst voordat je een andere build pakt. Ook in de community zijn de meeste mensen het er mee eens dat het amper een nerf is.

De AOE is nog steeds enorm, en zeker als je blackhole/absolute zero synergy gebruikt is het amper een probleem. Tsja, "electrocute" (eigenlijk prodigy) nerf is "jammer", maar was te verwachten en dat is eigenlijk iets wat elke build aangaat. Dan speccen we toch maar even surge of power EN prodigy?

Nogmaals, net een uur gespeeld -- niks aan het handje.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 16:51
Zie hier mijn build :) speel al een tijd lang zo aangezien iedereen met frozen orb rondliep.
Met de reduced cooldown die ik heb is archon bijna elke pack up.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/39545653

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Misschien kan ik weer wat doen met m'n monk als ik met wizards meeloop :+

Ook mooi die monk patch notes:
Monk - Philosophy
Monks are working as intended and Dashing Strike is perfectly balanced.
There are no Monk changes at this time. Monks are currently in a fairly comfortable place, but as with all aspects of the game, we will continue to monitor them and make changes as needed.
As usual veranderd er niet veel aan de monk, eigenlijk wel prima :)

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Oeee mijn WD wordt denk ik Spirit minded. Maakte al gebruik van Haunt en Spirit barrage maar wordt nu toch wel een leuke build om mee door te gaan.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 22:24

Rem

Schijnt dat pets zeer sterk zijn geworden omdat ze de 50% CHD cap hebben verwijdert.

Als ik thuis ben eens rondspelen met 4pc marauders set (alle DH companions), cloack of garwulf (+2 wolfs) en 5 sentries. Als ik geluk heb vind ik nog even mijn laatste marauder piece en dan ga ik helemaal los! :)
Of nog beter, tasker and theo! Die zou ik echt graag voorbij zien komen.

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
WTF ik ben nu niet OP meer :) Ik gebruikte zowiezo al geen cold damage run met FO. Ik hoef ook niet te kiten dus kan gewoon still staan en nog steeds FO spammen samen met electrocute. Daarnaast spam ik liever meteor als als er tig mobs om me heen staan. Conclussie ik had mijn hele Skills en Passives toch al verkeerd (had dus nog meer damage kunnen doen) dus er veranderd geen zak voor me omdat ik die crits van 20m toch niet gewend was hahaha. Naja vanavond maar eens in de praktijk testen.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Ik had FO gekozen op mijn Wiz voordat ik wist dat het bugged was. Had een aantal +cold items dus bouwde ik een spec met cold skills.

Wellicht dat ik nu eens wat anders kan gaan doen (iets met arcane)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Umbrah schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:30:
[...]

Het valt heel erg mee hoor! Probeer het eerst voordat je een andere build pakt. Ook in de community zijn de meeste mensen het er mee eens dat het amper een nerf is.

De AOE is nog steeds enorm, en zeker als je blackhole/absolute zero synergy gebruikt is het amper een probleem. Tsja, "electrocute" (eigenlijk prodigy) nerf is "jammer", maar was te verwachten en dat is eigenlijk iets wat elke build aangaat. Dan speccen we toch maar even surge of power EN prodigy?

Misschien toch maar weer shock pulse/living lightning, meteor, blizzard (unrelenting) of explosive blast (chain reaction), blackhole (absolute zero of spellsteal), magic weapon (force weapon) en energy armor (pinpoint barrier) of ice armor (die rune die je snelheid verhoogt) gebruiken :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

T1 blijkt met mijn barb nog altijd redelijk traag te gaan, alhoewel ik toch redelijk wat dmg doe.

Graag jullie bevindingen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Brain3-2873/hero/24996492

<GoT> Brain3#2873

Geen invloed op mijn arcane torrent/black hole build. Ik ga lekker verder. :)

Zonet Act V met mijn WD uitgespeeld. Terwijl ik in mijn graf lig, sloopt mijn 700k dps Templar Malthael. 8)7
Wel mijn eerste Reaper's Fear gekregen!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Vidra schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:36:
[...]

Misschien toch maar weer shock pulse/living lightning, meteor, blizzard (unrelenting) of explosive blast (chain reaction), blackhole (absolute zero of spellsteal), magic weapon (force weapon) en energy armor (pinpoint barrier) of ice armor (die rune die je snelheid verhoogt) gebruiken :+
Denk persoonlijk dat het geen reet uitmaakt wat je doet. Ik heb 13tough en doe 1.3m dps volgens sheet en heb nooit modifiers als fire/cold of iets dergelijks gebruikt (behalve mijn soj van 28%). Zie mobs met meteor of met arcane of met dis net zo snel wegvallen als met orbs. Misschien dat orbs als aoe makkelijk packs weg maait, maar dat doet in feite meteor ook.

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 22:24

Rem

Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:37:
[...]

Geen invloed op mijn arcane torrent/black hole build. Ik ga lekker verder. :)

Zonet Act V met mijn WD uitgespeeld. Terwijl ik in mijn graf lig, sloopt mijn 700k dps Templar Malthael. 8)7
Wel mijn eerste Reaper's Fear gekregen!
Jouw templar doet 700k dps? 0.o
Ik heb mijn scoundrel al behoorlijk ziek gegeared (3040DPS bow...), maar zit nog op 340. Lijkt me vrij onmogelijk met de gear die ik in je profiel ziet.

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:44
Ik gebruik sinds een paar dagen deze fire build: http://eu.battle.net/d3/e...rHekker-2143/hero/2020604

Zoek alleen nog fatsoenlijke bracers voor extra fire dmg.

Ideaal met mirrorball (source) icm magic missle met 1 extra missle

[ Voor 6% gewijzigd door Deagle op 09-04-2014 11:42 ]

• Riven
  • Laatst online: 17-12 12:22
Rem schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:41:
[...]

Jouw templar doet 700k dps? 0.o
Ik heb mijn scoundrel al behoorlijk ziek gegeared (3040DPS bow...), maar zit nog op 340. Lijkt me vrij onmogelijk met de gear die ik in je profiel ziet.
Inderdaad, zat ook al te kijken. Was blij met mn scoundrel die 300k dps doet. Lijkt me een typo met een 0 ofzo :+

• Protax
Deagle schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:41:
[...]

Ik gebruik sinds een paar dagen deze fire build: http://eu.battle.net/d3/e...rHekker-2143/hero/2020604

Jup, maar ik heb helaas nog steeds geen mirrorball.
Daarmee zou ik een andere build gaan bouwen, dus nog even wachten tot ik hem eindelijk vind :)

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Deagle schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:41:
[...]

Magefist heeft standaard +15% - +20% Fire Damage. Weet alleen niet of de andere stats goed genoeg voor je zijn. Geloof dat er standaard AS op zit en 3 random stats. Misschien met rerollen kom je nog ergens.

Lezen is ook een vak. Je zoekt bracers en niet gloves.

[ Voor 33% gewijzigd door Mystery op 09-04-2014 11:48 ]

Battle.net tag

• Protax
Umbrah schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:30:
[...]

Goed nieuws, vanavond even zelf testen.
Switch wel terug naar Spectral Blade, zodat ik alsnog snel AP terugkrijg.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:21
Ik gebruik nog steeds Electrocute met Arc Lightning als main skill.
Met genoeg +% lightning en Electrocute Damage kom ik makkelijk door T1 heen.
Binnenkort T2 maar eens proberen :)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:17
Gezien mijn source wil ik Electrocute wel blijven gebruiken. Ik geef gisteren een (super) mooie lvl 70 Triumvirate weg -.-

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 01:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lolgast schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:49:
Gezien mijn source wil ik Electrocute wel blijven gebruiken. Ik geef gisteren een (super) mooie lvl 70 Triumvirate weg -.-
Get in Line want dat deed ik dus met een Mirrorball :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Brain3 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:37:
T1 blijkt met mijn barb nog altijd redelijk traag te gaan, alhoewel ik toch redelijk wat dmg doe.

Graag jullie bevindingen

Altijd het wapen met de hoogste DPS in je main hand stoppen, die ambo's pride is wel nice zeg!
edit: ah zie dat het een mighty weapon is... is dus ivm Weapons master...

Zou de life regen op je linker ring rollen naar een DPS stat.
Bonus XP gem in je helm zet echt geen zoden aan de dijk, beter een cooldown reduce gem.

Qua skills heb ik niet het idee dat er al een standaard cookie cutter build is voor barbs?
Riven schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:43:
[...]

Inderdaad, zat ook al te kijken. Was blij met mn scoundrel die 300k dps doet. Lijkt me een typo met een 0 ofzo :+
lol, ik keek naar zijn toughness. Kleine correctie: mijn 143 dps templar sloopte Malthael. hehe. :P
Follower damage boeit me eigenlijk niet. Ik heb ze bij me voor de skills, dus ik pomp meestal alleen vit op ze.

• Riven
Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:55:
[...]

lol, ik keek naar zijn toughness. Kleine correctie: mijn 143 dps templar sloopte Malthael. hehe. :P
Follower damage boeit me eigenlijk niet. Ik heb ze bij me voor de skills, dus ik pomp meestal alleen vit op ze.
Aaan vandaar :P Met een goede legendary token kan je follower niet meer dood, dus dan kun je lekker met 0 vit spelen op je follower ;)

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12 11:06
General
Crusaders now take 15% less damage from all sources

EINDELIJK !!!!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12 22:31
Vandread schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:53:
[...]

Altijd het wapen met de hoogste DPS in je main hand stoppen, die ambo's pride is wel nice zeg!
edit: ah zie dat het een mighty weapon is... is dus ivm Weapons master...
Waarom moet highest dps in main hand zitten (geen kritiek, weet het werkelijk niet).
Ik heb mijn Sledge Fist in main hand, maar die heeft lowest dps van de twee.

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Volgens mij omdat je met je mainhand begint te slaan.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Axewi
Emphast schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:01:
[...]

Waarom moet highest dps in main hand zitten (geen kritiek, weet het werkelijk niet).
Ik heb mijn Sledge Fist in main hand, maar die heeft lowest dps van de twee.
Ik weet niet of het nog zo is maar:
bepaalde skills doen alleen de dmg van je mainhand zoals de tornado's van sprint - run like the wind.
hierdoor deed je dus minder dmg als je je lage dps in je mainhand had.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Shinoki schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:00:
General
Crusaders now take 15% less damage from all sources

EINDELIJK !!!!
De Crusader is nog maar een paar weken oud :+
Na 2 jaar komt er eindelijk wat variatie in de builds van de WD

Just to put it all into perspective... ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Bosmonster schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:56:
Geef ze gewoon die follower item waarmee ze niet dood kunnen :P
Ik heb nog 0 legendary follower items gevonden! Lijkt me een leuk. Ze slapen soms meer dan ze slopen.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Je zal maar op werk zitten en uuuuren moeten "werken" voordat je weer kan spelen :(

Legion 7i i9 3080 32gb

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30
markklok schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:05:
Je zal maar op werk zitten en uuuuren moeten "werken" voordat je weer kan spelen :(
en erachter komen dat je build niet meer werkt! :+

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-12 21:42

KipCurreh

Nightcrawler

same here |:(

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Joarie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:03:
[...]

De Crusader is nog een paar weken oud :+

In 2 weken tijd is er meer geraged over de crusader op de officele forums dan in die 2 jaar tijd in de forums van de WD :+

Variatie is er altijd genoeg, viable is een ander verhaal, evenals efficientie

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• markklok

markklok

oostland33 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:06:
[...]

*Bitchslap*

Legion 7i i9 3080 32gb

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12 11:06
Joarie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:03:
[...]

De Crusader is nog een paar weken oud :+

Geef je wel gelijk hoor ;) maar ik voelde me net een pakje boter terwijl ik zo zwaar gearmored was.... 8)7

Zelfs met 7m toughness en 1k resistance.... :-(

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
oostland33 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://d22zlbw5ff7yk5.cloudfront.net/images/stash-3-4fa0d3213ad85.gif

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
Brain3 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:37:

Graag jullie bevindingen

Op zich ziet het er niet slecht uit, ik zou eerst de 2 ringen vervangen.
Maar de dmg zou genoeg moeten zijn, met 500k sheet dps heb ik ook wel T1 gedaan.
Inmiddels zit ik er al boven, je zou mjin char kunnen checken (let wel op het is HC)

https://d4armory.io/Player/803500

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12 22:31
NastyNickNL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:02:
Volgens mij omdat je met je mainhand begint te slaan.
Axewi schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:02:
[...]
Ik weet niet of het nog zo is maar:
bepaalde skills doen alleen de dmg van je mainhand zoals de tornado's van sprint - run like the wind.
hierdoor deed je dus minder dmg als je je lage dps in je mainhand had.
Weten jullie of het impact heeft op mijn stun % als ik mijn sledge fist dan in offhand zou plaatsen?

• Riven
Gisteren begonnen met het levelen van een DH, nog nooit mee gespeeld. Als een malle doorgevlogen naar level 57, hoop vanavond hiermee toch wel 70 aan te tikken. Meteen de gear van mn monk op de DH gooien en kijken of ik het nog wat vind.

Zie ook dat er wat veranderingen zijn aan WD, afgelopen week hiermee gespeeld maar kon niet wennen aan de speelstijl / build van de WD. Misschien deze week na de patch nog een keer proberen :)
Riven schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:21:
Gisteren begonnen met het levelen van een DH, nog nooit mee gespeeld. Als een malle doorgevlogen naar level 57, hoop vanavond hiermee toch wel 70 aan te tikken. Meteen de gear van mn monk op de DH gooien en kijken of ik het nog wat vind.

Zie ook dat er wat veranderingen zijn aan WD, afgelopen week hiermee gespeeld maar kon niet wennen aan de speelstijl / build van de WD. Misschien deze week na de patch nog een keer proberen :)
Probeer eens een andere build dan. ;)
Zonet de mijne op level 70 gekregen en de Pile build eindelijk compleet. Speelt echt heerlijk. Mobs in de Piranha vortex trekken en een zombie pile erop. Ze vallen bij bosjes. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 09-04-2014 12:38 ]

• Riven
Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:37:
[...]

Probeer eens een andere build dan. ;)
Zonet de mijne op level 70 gekregen en de Pile build eindelijk compleet. Speelt echt heerlijk. Mobs in de Piranha vortex trekken en een zombie pile erop. Ze vallen bij bosjes. :)
Ik heb de "Pool Jumpers" build al wel geprobeerd :+ , heerlijke damage inderdaad. Zal vast nog wat wennen zijn voor me, maar tegen mob packs vond ik het wel geweldig spelen, echter tegen bosses of iets single target had ik wel moeite ( Vooral het mikken van die pile 8)7 )

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Ook maar mijn WD naar 70 brengen dan. Die fixes brengen in ieder geval wat beweging in het hele zaakje. Nu liepen er bijna alleen nog maar Wizards.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-12 10:35

The Chosen One

Zie signature!

Ik gebruik liever de blob. Meer damage tegen elites/single targets. AoE is toch wel goed en je kunt hem effectief spammen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Riven schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:42:
[...]

Ik heb de "Pool Jumpers" build al wel geprobeerd :+ , heerlijke damage inderdaad. Zal vast nog wat wennen zijn voor me, maar tegen mob packs vond ik het wel geweldig spelen, echter tegen bosses of iets single target had ik wel moeite ( Vooral het mikken van die pile 8)7 )
Bij bewegende targets is het een probleem soms, maar daarvoor kan je Spirit Barrage gebruiken. Met de passives in die build kan je die onbeperkt spammen zonder managebrek te hebben.
The Chosen One schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:45:
Ik gebruik liever de blob. Meer damage tegen elites/single targets. AoE is toch wel goed en je kunt hem effectief spammen.
Blob doet minder. 600% tegen 800% bij Pile. En het kost ook 25 mana meer dan Pile.

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
vanochtend na de patch nog even 20 minuten FO Wizard gespeeld,

en ik merk niet veel van de zgn. bugfixed FO .

ik heb bij lange na geen geweldige gear, ik blijf steken rond de 715k DPS, soms wel wat vaker de melding : geen AP ! maar dan Electrocute ik gewoon wat vaker tussendoor, geen noemenswaardig issue.

T2 gaat nog steeds comfortabel en snel zonder al te veel zweten (op Elite packs met hele foute combo's na dan, maar dat heeft iedere klasse)

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-12 15:15

Silence

Godlike

Blij dat ik alleen maar met me WD speel, vanavond eens kijken met de fetisch skills.

Hoe kan ik trouwens in de SG groep komen?

Inventaris - Steam

• Protax
Silencex schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:51:
Blij dat ik alleen maar met me WD speel, vanavond eens kijken met de fetisch skills.

Hoe kan ik trouwens in de SG groep komen?
Door de SG Community te joinen :)
Vervolgens even contact opnemen met een admin...

• Silence
  • Laatst online: 19-12 15:15

Silence

Godlike

dx5314 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:53:
[...]

Door de SG Community te joinen :)
Vervolgens even contact opnemen met een admin...
De TS bedoel je daarmee?

Inventaris - Steam

Zephyr schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:51:
vanochtend na de patch nog even 20 minuten FO Wizard gespeeld,

en ik merk niet veel van de zgn. bugfixed FO .

ik heb bij lange na geen geweldige gear, ik blijf steken rond de 715k DPS, soms wel wat vaker de melding : geen AP ! maar dan Electrocute ik gewoon wat vaker tussendoor, geen noemenswaardig issue.

T2 gaat nog steeds comfortabel en snel zonder al te veel zweten (op Elite packs met hele foute combo's na dan, maar dat heeft iedere klasse)
Probeer eens Electrocute te vervangen door spectral blade / throw blade - experimenteer daar eens mee om te zien of je meer AP genereert :9

Er zijn meerdere admins: Klablabla / Vydra (Vidra, de TS) / Thorknight / Hayabusa / SumBeam / Protax (dx5314) - het handigste is idd even de community joinen en dan vragen naar een admin :) Of even inloggen op de teamspeak server en daar info vragen van een admin (met een rode S als icoon).

Meer info: www.solidaritygaming.com :o

• An1mA
  • Laatst online: 20-12 19:38
Even een correctie ten aan zien van frozen orb. Wat is er precies gebeurd met frozen orb na 2.04.

Bug Fix: Fixed an issue where Frozen Orb was chilling for longer than intended
Bug Fix: Fixed an issue where the Frozen Orb bonus damage radius was hitting a larger area than intended

De damage is niet generfed maar alleen de radius als frozen orb explodeert. Er word beweerd dat de radius nu 5 range is ipv 15, iig het is merkbaar. Maar waarom roepen mensen dat de damage generfed is? Dat komt namelijk, omdat prepatch ze minder goed hoefde te mikken en nu moet je wel goed mikken/timen, zodat je de volle dmg uit de explosie uit haalt. Daarnaast doet frozen orb ook gewoon dmg voor de explosie en die kan ook critten. Hoog waarschijnlijk zien mensen dat aan als de dmg die frozen orb doet.

Hier een link hoe frozen orb werkt -> http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/9938503901

Ik zelf had gister had gister erg mazzel met de drops een 2de azurewrath (deze keer wel int), thunder fury en een mirroball met 2 missles. Ik kan nog wel meer opnoemen, maar dit was het enige om over te "braggen".

En de volgende items kunnen volgens een Italiaanse blue post weer droppen in 2.04, daarvoor kon je ze niet vinden in ROS. Ben benieuwd naar de pants, want die zijn erg goed en zeker voor WW barbs. Helaas is Moonlight Ward generfed, pre-ros was het volgens mij de amu to get.

Moonlight Ward
Hexing Pants of Mr. Yan
The Slanderer
Little Rogue
Focus
Restraint

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12471427034#15

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Protax
An1mA schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:01:
Even correctie ten aan zien van frozen orb. Wat is er precies gebeurd met frozen orb na 2.04.

Bug Fix: Fixed an issue where the Frozen Orb bonus damage radius was hitting a larger area than intended

De damage is niet generfed maar alleen de radius als frozen orb explodeert. Er word beweerd dat de radius nu 5 range is ipv 15, iig het is merkbaar. Maar waarom roepen mensen dat de damage generfed is? Dat komt namelijk, omdat prepatch ze minder goed hoefde te mikken en nu moet je wel goed mikken/timen, zodat je de volle dmg uit de explosie uit haalt. Daarnaast doet frozen orb ook gewoon dmg voor de explosie en die kan ook critten. Hoog waarschijnlijk zien mensen dat aan als de dmg die frozen orb doet.

Hier een link hoe frozen orb werkt -> http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/9938503901

Ik zelf had gister had gister erg mazzel met de drops een 2de azurewrath (deze keer wel int), thunder fury en een mirroball met 2 missles. Ik kan nog wel meer opnoemen, maar dit was het enige om over te "braggen".

En de volgende items kunnen volgens een Italiaanse blue post weer droppen in 2.04, daarvoor kon je niet vinden in ROS. Ben benieuwd naar de pants, want die zijn erg goed en zeker voor WW barbs. Helaas is Moonlight Ward generfed, pre-ros was het volgens mij de amu to get.

Moonlight Ward
Hexing Pants of Mr. Yan
The Slanderer
Little Rogue
Focus
Restraint

Zoals ik eerder hierboven al zei is de AEO damage generfed, niet de damage :)
Gelukkig liggen wij vaker op één lijn :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

An1mA schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:01:
Even een correctie ten aan zien van frozen orb. Wat is er precies gebeurd met frozen orb na 2.04.

En de volgende items kunnen volgens een Italiaanse blue post weer droppen in 2.04, daarvoor kon je niet vinden in ROS. Ben benieuwd naar de pants, want die zijn erg goed en zeker voor WW barbs. Helaas is Moonlight Ward generfed, pre-ros was het volgens mij de amu to get.

Moonlight Ward
Hexing Pants of Mr. Yan
The Slanderer
Little Rogue
Focus
Restraint

Ja die hexing pants moet ik op mijn 1000 side strike monk hebben :P
zag op de us forums ook al langskomen dat ze weer dropte

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-12 16:03
Aangezien de Tweakers clan in-game volzit, is het niet een idee om een tweede clan aan te maken?
dx5314 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:02:
[...]

Zoals ik eerder hierboven al zei is de AEO damage generfed, niet de damage :)
Gelukkig liggen wij vaker op één lijn :P
Mooie uitleg An1ma - het is idd voornamelijk de radius of AoE die aangepakt is en de proc van Electrocute voor AP regeneration :P

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:33

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:55:
[...]

Probeer eens Electrocute te vervangen door spectral blade / through blade - experimenteer daar eens mee om te zien of je meer AP genereert :9
Euh... Spectral Blade met Siphoning Blade bedoel je denk ik?
Ik gebruik SB/SB al sinds 2.01 voor mijn arcane regen en dat gaat prima.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Axewi
zoals je ziet aan de stilte tijdens lunchpauze :P zijn er een heleboel mensen hier die dat "probleem" hebben

Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:05:
[...]

Euh... Spectral Blade met Siphoning Blade bedoel je denk ik?
Ik gebruik SB/SP al sinds 2.01 voor mijn arcane regen en dat gaat prima.
Throw blade :)

sc0ut84 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:04:
Aangezien de Tweakers clan in-game volzit, is het niet een idee om een tweede clan aan te maken?
Ik stel voor dat de leiders van de GoT clan (Grin, Retlaw, Koeitje, etc.) hier een voorstel voor doen :)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-12 10:35

The Chosen One

Zie signature!

Zodra de tooltip van een populaire skill al gewijzigd wordt zelfs al blijft de damage hetzelfde zullen er mensen gelijk QQ'en.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• An1mA
  • Laatst online: 20-12 19:38
@dx5314 en Vidra, als jullie nou gewoon range of radius noemen ipv damage, haha. Dat zou denk ik al een hoop misverstand schelen.

Btw, ik vind dus gister een mirrorball, heeft blizz de dag er na een ninja nerfe er op los gelaten. De extra missle(s) proccen niet meer of erg slecht, dag extra loh/arcane power.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

An1mA schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:11:
@dx5314 en Vidra, als jullie nou gewoon range of radius noemen ipv damage, haha. Dat zou denk ik al een hoop misverstand schelen.
Ok - aangepast ;) >:)

@ Mirrorball: dat is vervelend ja ... nu maar weer wachten op de +% damage fix en een goede triumvirate.

[offtopic]@dx5413 ik heb je signature maar even overgenomen > uniforme approach noem ik dat :P Nu An1ma, Deathsmell en alle anderen nog .... :9 [/offtopic]

[ Voor 19% gewijzigd door Vidra op 09-04-2014 13:17 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Spectral Blade / Thrown Blade
Hoe doet dat AP regen? Ik volg je ff niet...

Thrown Blade:
Extend the reach of Spectral Blade to 20 yards and increase its damage to 231% weapon damage as Arcane.

Siphoning Blade:
Gain 2 Arcane Power for each enemy hit.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:15:
[...]

Spectral Blade / Thrown Blade
Hoe doet dat AP regen? Ik volg je ff niet...

Thrown Blade:
Extend the reach of Spectral Blade to 20 yards and increase its damage to 231% weapon damage as Arcane.

Siphoning Blade:
Gain 2 Arcane Power for each enemy hit.
Summon a spectral blade that strikes all enemies up to 15 yards in front of you for 168% weapon damage as Arcane.

Spectral blade i s "piercing" (althans dat was het vroeger toen ik het gebrukte in het begin) dwz je raakt alle mobs in een kleine cone voor je tot op 20yards

Voor elke hit krijg je 2ap terug :) itt elke cast, dus als je een pack mobs voor je hebt kan je rap flink wat ap terugkrijgen met spectral blade

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 09-04-2014 13:19 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:07:
[...]

Ik stel voor dat de leiders van de GoT clan (Grin, Retlaw, Koeitje, etc.) hier een voorstel voor doen :)
sc0ut84 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:04:
Ben an sich niet tegen een extra clan maar ik vind dat we eerst de boel moeten schoonmaken in clan 1. Hier moeten we het maar eens even over hebben.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Bokkie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:18:
[...]

Voor elke hit krijg je 2ap terug :) itt elke cast, dus als je een pack mobs voor je hebt kan je rap flink wat ap terugkrijgen met spectral blade
Waar staat dat je 2AP terugkrijgt?

• DeBierVampier
  • Laatst online: 26-11 15:14
Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:21:
[...]

Signature spell, genereert dus standaard 2 ap per hit

[ Voor 59% gewijzigd door DeBierVampier op 09-04-2014 13:24 ]

Battle.net tag

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
De Manglemaw "fix" werkt blijkbaar goed:

http://www.reddit.com/r/d...gg_manglemaw_still_works/

PSN: Alvanosa

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:19:
[...]

[...]

Ben an sich niet tegen een extra clan maar ik vind dat we eerst de boel moeten schoonmaken in clan 1. Hier moeten we het maar eens even over hebben.
Zelf vind ik dat men meer gebruik moet maken van community channel eigenlijk. daar kunnen veel meer mensen in en is prima voor datgene wat de mensen willen.

icm de TS server van SG kan iedereen zijn/haar vragen beantwoord zien of mensen vinden voor runs.

De clan kan ook werken, maar vergt veel onderhoud van de officiers, zelf zit ik in een eigen clan, maar ik heb nog steeds het idee dat er in de GoT clan heel veel spelers zitten die hier neit actief posten.

Van wat ik zelf zie zitten de meest actieve posters van dit topic zelfs in de SG clan :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:21:
[...]

oh wacht dat is bij die andere :P mja zoals ik al zei, ik gebruikte spectral blade in het begin heel erg veel, en was er zeer over te spreken qua ap regen.

• Protax
Bokkie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:23:
[...]

Zelf vind ik dat men meer gebruik moet maken van community channel eigenlijk. daar kunnen veel meer mensen in en is prima voor datgene wat de mensen willen.

icm de TS server van SG kan iedereen zijn/haar vragen beantwoord zien of mensen vinden voor runs.

De clan kan ook werken, maar vergt veel onderhoud van de officiers, zelf zit ik in een eigen clan, maar ik heb nog steeds het idee dat er in de GoT clan heel veel spelers zitten die hier neit actief posten.

Van wat ik zelf zie zitten de meest actieve posters van dit topic zelfs in de SG clan :P
Danku :P SG for the win :P _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Daniel.
  • Laatst online: 05:10
[...]

Toen het idee van de clan begon, wilde ik er ook heel graag bij. Kwam er achter dat die na 3 uur ofzo al vol zat. Zit nu bij een clan met maten en ben lid van de community. Ik ben het met je eens dat de GoT clan het idee heeft van een community. Daarvoor is een clan niet bedoelt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Ben ik met je eens maar we zullen met een stukje beleid moeten komen m.b.t. de zuivering van de GoT Clan. Zelf ben ik van mening, de laatste 30 dagen minder dan 5 posts, hoppa, moven met de handel. Heb je niks te zoeken in de GoT Clan. Maar hé, dat ben ik. Wellicht dat de andere officers daar anders over denken...
GoT kan een prima clan zijn maar op dit moment zijn er nog teveel spelers voor een GoT clan, het is als januari in de sportschool, hopelijk wordt het snel weer rustiger hiero...

[ Voor 8% gewijzigd door Grin op 09-04-2014 13:30 ]

• markklok

markklok

Dat wordt vanavond weer ff op T6 farmen :+

Legion 7i i9 3080 32gb

Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:27:
[...]

Ben ik met je eens maar we zullen met een stukje beleid moeten komen m.b.t. de zuivering van de GoT Clan. Zelf ben ik van mening, de laatste 30 dagen minder dan 5 posts, hoppa, moven met de handel. Heb je niks te zoeken in de GoT Clan. Maar hé, dat ben ik. Wellicht dat de andere officers daar anders over denken...
Ik ben bang dat je dan een heeeeel klein clubje overhoudt ... zoals Bokkie al aangeeft zijn de meest fanatieke posters in dit topic namelijk lid van een andere clan (niet alleen in SG, maar ook in andere clans waar o.a. RedSkyNL, Umbrah, Bokkie en vele anderen hun eigen ding doen in clanverband)

De community (tweakers) had eergisteren iets van 587 leden en is de beste manier om met alle tweakers samen te komen en vragen te kunnen stellen en/of theorycraft te beoefenen :+

• Protax
Volgens mij zitten er in de GoT clan amper mensen die hier actief zijn.
85% van de mensen die hier actief posten (ook voor RoS) zitten in de SG clan.
Daarom vind ik het nog steeds jammer dat er een paar actieve posters niet gewoon bij ons joinen (dat zou naar mijn idee de clan compleet maken).
Binnenkort komen er ook wat wijzigingen bij SG, en gaan we ook ruimen en komen er wat meer regels.

• markklok

markklok

In D3 kan je toch maar 1 clan joinen ?

Legion 7i i9 3080 32gb

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

dx5314 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:32:
[...]

Volgens mij zitten er in de GoT clan amper mensen die hier actief zijn.
85% van de mensen die hier actief posten (ook voor RoS) zitten in de SG clan.
Daarom vind ik het nog steeds jammer dat er een paar actieve posters niet gewoon bij ons joinen (dat zou naar mijn idee de clan compleet maken).
Binnenkort komen er ook wat wijzigingen bij SG, en gaan we ook ruimen en komen er wat meer regels.
Ik zit er nog! ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:30:
[...]

Ik ben bang dat je dan een heeeeel klein clubje overhoudt ... zoals Bokkie al aangeeft zijn de meest fanatieke posters in dit topic namelijk lid van een andere clan (niet alleen in SG, maar ook in andere clans waar o.a. RedSkyNL, Umbrah, Bokkie en vele anderen hun eigen ding doen in clanverband)

De community (tweakers) had eergisteren iets van 587 leden en is de beste manier om met alle tweakers samen te komen en vragen te kunnen stellen en/of theorycraft te beoefenen :+
Gedeeltelijk met je eens, maar wanneer de storm is gaan liggen weet ik zeker dat je een leuk clubje hardcore spelers overhoud. Deze mensen zitten zeker ook nog wel in de GoT clan. Wat ik al zei, het kan me niet snel genoeg weer rustiger worden! :Y

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:27:
[...]

GoT kan een prima clan zijn maar op dit moment zijn er nog teveel spelers voor een GoT clan, het is als januari in de sportschool, hopelijk wordt het snel weer rustiger hiero...
Dat vergt dus redelijk wat werk van de officiers. Petje af en repsect voor hen die daar de tijd aan willen besteden :) Maar punt van de community blijft staan, daarom ben ik die zelf ook gejoined.

Ik kan verder de clanchat niet zien omdat ik dus in een eigen clan zit, maar ik zie eigenlijk altijd alleen maar dezelfde mensen in de got cummunity kanaal eigenlijk, Ik snap dat het spammy kan zijn als je ook je eigen clanchat en nog andere communities open hebt staan. Maar als je toch geen deel neemt aan de community zie ik zelf niet in waarom je erin zou zitten :P (mijn bescheiden mening)

Zelf ben ik wel een paar keer op TS van SG geweest, veelal idle omdat ik geen party game wil joinen, en omdat ik vaak al op skype zit met een maat waar ik mee speel. Dus gebruik ik GoT cummunity kanaal voor shoutouts en lfg's :P

naja tot zover mijn promotie van de Tweakers Community channel :P

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Toen ik in de GoT clan wou duurde het wel even en dat vind ik persoonlijk goed.. alleen mensen die actief hier posten een plekje geven in de GoT clan.
Of misschien 2 GoT clan's aanmaken, 1 private puur voor het forum en 1 voor mensen die het gewoon gezellig lijken.

Soundcloud!

• DeBierVampier
  • Laatst online: 26-11 15:14
markklok schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:29:
[...]

Kan iemand me vertellen hoe dit werkt? Wie of wat is MangleMaw?

Battle.net tag

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

markklok schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:29:
[...]

Wordt nu wel heel aantrekkleijk om vanavond ook een paar pogingen te doen :X :P

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 18-12 11:32
Ik zit in de GoT clan, en post hier ;) Als een van de weinigen?
Ik speel wel veel samen met een collega van mij en ben dus niet altijd even actief in de clan zelf. Dit aangezien hij in een andere clan zit. Maar probeer regelmatig wat rift runs te joinen :)
Na de patch maar eens Malthael voor Reaper's Fear gefarmed, na 2 runs op normal al raak. :)
1e craft best OK, LoH reroll naar CHC:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/w1pbur.jpg
Ging er in DPS en Toughness iets op achteruit, maar dat wordt door de 19% fire dmg dik gecompenseerd, heb al m'n skills nu naar Fire omgezet. Cluster Arrow crit nu voor >11mil _O_

Maar het mooiste is nog dat ik met health globes nu 30% Hatred terug krijg, wat 45 hatred is , EN ook nog eens van Vengeance 25 Hatred, dus dat is 75 Hatred per globe.. Ik kan dus echt 2x zo vaak CA spammen nu :D _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-12 17:07
Ik zit niet in de GoT clan en post hier toch. :P
Ik vind het wel gezellig om de community chat aan te slingeren tijdens het farmen. :)

edit: @Angeloonie: dat wraps. :9~

[ Voor 12% gewijzigd door cfern op 09-04-2014 13:41 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 09:36
Mwa ik zit ook nie in de GoT clan en ik mis het ook niet. :P

De Gouden Pretcilinder ftw!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-12 21:42

KipCurreh

Nightcrawler

Nu vraag ik me af of ik in de GoT clan zit, of gewoon de community lol :D

een nieuwe speler zijn is zo vermoeiend !

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Axewi
KipCurreh schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:44:
Nu vraag ik me af of ik in de GoT clan zit, of gewoon de community lol :D

een nieuwe speler zijn is zo vermoeiend !
zit je in een clan dan staat het voor je naam bijv: <GoT> je naam
zit je in de community dan staat dat er niet, en kan je de chat joinen met shift+O of ctrl+O

Ikzelf zit ook in de community en niet in de clan, ideaal als ik even geen zit heb dan join ik de chat niet en heb ik wel zin dan join ik wel.

Pagina: 1 ... 137 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]