• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-12 16:31

Anno

Griefmaker#2862

Wolf schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:59:
Gisteren mijn tweede monk set item gevonden, het broekje van Rainment of a Thousand Storms.

Geluksvogel zou je zeggen, tot ik naar de rolls keek..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

1. Hij rollde bijna de laagste dex mogelijk
2. Hij rollde de verkeerde resist
3. Hij rollde maar 1 socket

Met als resultaat dat er met het equippen ervan maar 160 dex van de 500 dex set bonus over blijft. :(

RNG is a bitch...
Dat is ongelukkig. Dat blijft ook mijn ergste nachtmerrie dat je eindelijk die legendary vind die je al weken zoekt en dat die dan crap is.
_Peter2_ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:00:
[...]

Enchanten zat ik ook aan te denken.
Maar All Res is dus beste voor toughness :)

Ik wil ook niet teveel life inleveren, zoveel max life heb ik nog niet.

Doel is om redelijk efficient T1 in te kunnen.
Toughness is een combinatie van factoren. Meestal is resall beter voor toughness, maar als je heel laag in je armor zit, dan draagt dat meer bij. Ik heb op mijn wiz niet veel meer life dan jij zo te zien, maar ik blijf gemakkelijk overeind op T2 (hoger nog niet geprobeerd). Mitigation is over het algemeen belangrijker dan meer hp, maar je moet natuurlijk wel een paar dikke klappen kunnen incasseren.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Wolf schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:03:
[...]

Ja want 140 allres > 280 dex imho.
Ah check, OwE is idd wel een leuke skill van de monk, ff vergeten.
_Peter2_ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:00:
[...]

Enchanten zat ik ook aan te denken.
Maar All Res is dus beste voor toughness :)

Ik wil ook niet teveel life inleveren, zoveel max life heb ik nog niet.

Doel is om redelijk efficient T1 in te kunnen.
In jouw geval zou ik idd niet teveel life inleveren, 350K is prima voor T1.
All res rond de 1000, CHD/CHC nog een beetje verhogen. Dan zou je prima T1 moeten kunnen farmen, wellicht zelfs solo.

[ Voor 54% gewijzigd door Grin op 09-04-2014 09:15 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:04:
[...]

Toughness is een combinatie van factoren. Meestal is resall beter voor toughness, maar als je heel laag in je armor zit, dan draagt dat meer bij. Ik heb op mijn wiz niet veel meer life dan jij zo te zien, maar ik blijf gemakkelijk overeind op T2 (hoger nog niet geprobeerd). Mitigation is over het algemeen belangrijker dan meer hp, maar je moet natuurlijk wel een paar dikke klappen kunnen incasseren.
Hoeveel All Res heb je?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Tussen de 1500 en 1700 buffed, maar cold res meer dan 2000. Ik ga de armor op mijn shoulders misschien nog rerollen naar resall. Zit nu op 9100 armor.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 09-04-2014 09:17 ]

• _Peter2_
Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:07:
[...]

Ah check, OwE is idd wel een leuke skill van de monk, ff vergeten.

[...]

In jouw geval zou ik idd niet teveel life inleveren, 350K is prima voor T1.
All res rond de 1000, CHD/CHC nog een beetje verhogen. Dan zou je prima T1 moeten kunnen farmen, wellicht zelfs solo.
LoH is volgens mij niet echt goed voor een wiz toch, kan ik die op mijn pants wegrollen voor een betere stat,
Verder is DPS ook een vorm van toughness ;) hoe eerder iets dood is, hoe minder damage je krijgt.

_Peter2_ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:21:
[...]

LoH is volgens mij niet echt goed voor een wiz toch, kan ik die op mijn pants wegrollen voor een betere stat,
Verder is DPS ook een vorm van toughness ;) hoe eerder iets dood is, hoe minder damage je krijgt.
Ik heb 0,0 LoH op mijn wiz en ik houd me heel gemakkelijk staande op T2. Heb overigens wel 11k Life after Kill.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 09-04-2014 09:25 ]

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

_Peter2_ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:21:
[...]

LoH voor een wiz is idd grote onzin, daar ben ik ook achtergekomen met mijn wapen, ik dacht laat ik de attack speed rerollen van 1.5 naar 1.4 voor een socket. Maar met de kennis van nu had ik de 2400 LoH gererolld voor een socket. Ik vind LoH waardeloos voor een wiz!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Nog niet kunnen spelen na de patch maar het schijnt dat CHD nu ook telt voor fetishes en niet meer gecapped is op 50%, oftewel zieke crits en damage :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:56
Zo.. Wat een paar dagen ziek zijn al niet met je kan doen..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931

Afgelopen vrijdag zat ik net op 70 met 150K dps.. :D, een 'kleine' increase..

Als iemand nog tips/recommendations heeft...

• _Peter2_
Rann schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:30:

Leuk, een fire wizard, weer eens wat anders :)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij de Crusader telt Armor voor toughness, ik had Armor spells en zat af en toe op 53M Toughness met AC up en de Armor rune, en slash met de Armor rune

[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 09-04-2014 09:36 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Rann schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:30:

Hmm, zal dan wel aan de interpretatie van 'Ziek' liggen. Als ik ziek ben kan ik ook niet achter de pc zitten gamen :). Goede tip is dus eerst goed uitzieken, dan weer netjes aan het werk. En dan weer gamen...

Battle.net || Strava

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-12 15:15

Silence

Godlike

Na wat tips gisteren en een wat nieuwe items waarom een Helltooth shoulder gevonden te hebben zit ik nu rond de 500/600k DPS met mijn WD. Gisteren zat ik nog op de 380k DPS.

Inventaris - Steam

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:34:
[...]

Hmm, zal dan wel aan de interpretatie van 'Ziek' liggen. Als ik ziek ben kan ik ook niet achter de pc zitten gamen :). Goede tip is dus eerst goed uitzieken, dan weer netjes aan het werk. En dan weer gamen...
Ik snap je punt maar...
Er zijn ziektes waarbij je niet kan werken (bv als leraar/agent/etc) maar nog wel achter een PC kan zitten.
Wanneer ik door ziekte niet kan werken dan kan ik idd ook niet gamen, software engineer...

• ShadowBumble
  • Laatst online: 20-12 01:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Haha dat had ik dus ook als ik zeg dat ik Ziek ben lig ik 3 dagen non stop in me nest te slapen ben ik nagenoeg van de 3 dagen misschien 6 tot 8 uur wakker en doe ik echt helemaal niks, maar ja definities van ziek zijn verschillen hier op ons werk loopt er eentje rond die zich al ziek meld bij een opkomende verkoudheid/snotneus.

Eitherway gisterenavond wel een leuke upgrade gevonden voor mijn Pox Fauds en dat was de pants van de Vyr set voor Wizards ( a.k.a Imba Archon set of Doom ) erg fijn gelijk gems erin gegooid en was toch een 5% upgrade op alle gebieden en toughness zelfs 11%

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Het is inderdaad maar wanneer je je ziek meld. Bij mij moet het wel heel erg zijn wil ik thuis blijven en als ik dat dan ben dan lukt gamen me ook niet meer.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:40:
[...]

Dat is enkel het ding om de rift te openen, zodat je niet per ongeluk hem opent.
Ah gvd dat vind ik wel kut naar eigenlijk want nu valt het veel meer op als we met een groepje rifts aan het spammen zijn, nee dit is echt de laatste, " NEW EVENT" sorry misclick deze nog maar ff doen dan anders is het zonde :+

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12 15:27

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

Dat is enkel het ding om de rift te openen, zodat je niet per ongeluk hem opent.
Vind ik ook een prima feature.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Meh, als je per ongeluk op dat ding klikt, dan moet je misschien eens je mouse sensitivity oid bijstellen. Of gewoon kijken waar je klikt. :P

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

[...]

Met deze toelichting/verduidelijking verander ik 'm naar: *O*

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:43:
Meh, als je per ongeluk op dat ding klikt, dan moet je misschien eens je mouse sensitivity oid bijstellen. Of gewoon kijken waar je klikt. :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e5OOyRJ.jpg

• _Peter2_
[...]

Had ik gisteren in ACT 1, stond bij de Blacksmith, klikte perongelijk naast create armor op de rift pylon. Toen maar de rift ingedoken op mijn DH.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hm, resplendent chests zijn inderdaad weer meer "resplendent" geworden. 4 rares uit een kistje, dat voelt weer iets beter :)

• Rann
[...]

Het was weekend, griepje te pakken, geen sociale verplichtingen... :)
Ik kan dan echt niet in m'n bed blijven liggen beetje TV kijken ofzo...
Emmer mee, bureau vol medicatie, dekentje erbij, vriendin komt kopje soep/thee brengen... Fuck yea! ;-)
Maandag nog wel thuis gebleven, 25% aan het werk (hoera voor thuiswerken), dinsdag ging het een stuk beter, voor 50% aan het werk.. Vandaag weer vol aan de bak ;-)

Als ik zo strontverkouden ben dat je hele hoofd vol zit, kan ik me moeilijk op mijn werk focussen (html/css/jquery/asp.net/planningen en zeurende klanten), het denken wil dan gewoon niet, maar ik kan wel heel relaxed een beetje op knopjes rammen, hoef ik niet voor na te denken..

Maarja, maar dat is voor iedereen anders uiteraard! :+

Inmiddels ook weer druk aan de bak hoor! ;-)

Ohja... Ook nog een tal rasha source gevonden.. Voor de rest heel veel crappy legendaries!.. (Gravediggers, wapens met vitality en geen socket..)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Baroshir schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:47:
Hm, resplendent chests zijn inderdaad weer meer "resplendent" geworden. 4 rares uit een kistje, dat voelt weer iets beter :)
Ik ben pas tevreden als er 2 legs uit komen net als in hun demo filmpje :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:38:
[...]

Ik snap je punt maar...
Er zijn ziektes waarbij je niet kan werken (bv als leraar/agent/etc) maar nog wel achter een PC kan zitten.
Wanneer ik door ziekte niet kan werken dan kan ik idd ook niet gamen, software engineer...
Ik doe ook vooral beeldscherm werk, maar dan nog. Als je echt ziek ben is gamen toch een iets te intensieve arbeid. Maar ieder zijn grens :)

Thanks voor de ring nog gister! Mooie upgrade in dps en vooral toughness. Gister denk 550 shards gebruikt om een helm te gamblen en het resultaat is er niet echt naar. Toch gekozen voor een gegamblede helm ipv de legacy mempo door de 6% chc en 12% cluster arrow damage :).

Ben nu nog opzoek naar een lvl 70 amu en pants die een upgrade kunnen zijn. Ook een lvl 70 Cindercoat zou zeer welkom zijn...

Ingame nu ungebuffed een dps van 660 (880 self buffed) met een toughness van 5,9m. Het gaat echt ergens op lijken! Vandaag maar eens kijken of T2 te doen is... T1 ging gisteren als een speer.

Battle.net || Strava

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08
Wauw 50% CHD cap eraf voor pets zou wel een heel erg grote change zijn. Dan wordt een pet build voor WD ineens nog een stuk interessanter. Zelfs zonder T&T en Jerams kan de damage dan best leuk uitpakken!

• Wooldoor
Je leest verhalen van 10m crits per fetishes, x 10 stuks en reken uit je winst :P
Vraag me af of Area damage paragon points ook voor fetishes gelden want dan wordt het helemaal leuk.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zag een filmpje op Youtube van een gozer op T3 en z'n fetishes killde alles, beetje bizar om te zien

• Morrar
Wooldoor schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:59:
Je leest verhalen van 10m crits per fetishes, x 10 stuks en reken uit je winst :P
Vraag me af of Area damage paragon points ook voor fetishes gelden want dan wordt het helemaal leuk.
Volgens deze guide niet: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12091749472

Zou ook wel erg gek worden dan. Die guide is erg interessant trouwens!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 15:01
Ik ben nu een paar dagen op level 70 in de adventure mode aan het farmen en ik vroeg me twee dingen af

1. Iedereen blijft maar bounty's farmen, niemand opent ooit een rift, enig idee waarom? Ik vind die rifts juist wel tof en open nu vaak een private game om er één te beginnen.

2. Zijn er een soort maatstaven voor de moeilijkheidsgraden? Ik probeerde gisteren voor de grap torment 2 en werd na vijf minuten vriendelijk verzocht om weg te gaan. Ik bleef best aardig in leven, maar zij vonden mijn dps te laag (rond de 50k)

• NastyNick
Jochem Boom schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:02:
Ik ben nu een paar dagen op level 70 in de adventure mode aan het farmen en ik vroeg me twee dingen af

1. Iedereen blijft maar bounty's farmen, niemand opent ooit een rift, enig idee waarom? Ik vind die rifts juist wel tof en open nu vaak een private game om er één te beginnen.

2. Zijn er een soort maatstaven voor de moeilijkheidsgraden? Ik probeerde gisteren voor de grap torment 2 en werd na vijf minuten vriendelijk verzocht om weg te gaan. Ik bleef best aardig in leven, maar zij vonden mijn dps te laag (rond de 50k)
1. hangt van de moeilijkheidsgraad af denk ik want vanaf T1 en hoger spelen ze bij mij meestal enkel nog rifts.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-12 15:15

Silence

Godlike

Bij mij openen ze juist altijd rifts en nooit een bounty, maar je kan het altijd overlegen in de chat. En hoe krijg je 50k dps voor elkaar op level 70, je moet dan toch onderhand wel wat leuke items gevonden hebben.

Inventaris - Steam

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 09:36

50k dps voor T2 is ook wel echt bedroevend laag.

De meesten kunnen T2 efficient spelen als ze 800k dps of meer doen, 16x jouw damage.

Daar moet je echt wat aan doen. Ik ben het niet eens met mensen die zomaar iemand eruit schoppen die te weinig damage doet, maar je moet er wel aan werken om T2 te kunnen doen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Normal bounties om fragments te farmen en bags voor cache specifici items, T1 enhoger voor rifts

En inderdaad, 50k damage is veel te laag voor T levels rifts, wel netjes van ze dat ze het gewoon vroegen en je niet meteen votekickte :)

• Morrar

Als je bounties spit-farmed dan zijn ze effectiever dan rifts. Hoewel rifts geboost zijn, vind ik zelf de loot nogal tegenvallen. Rifts duren best wel even en er dropt voor mij niet meer dan 1 legendary in 2-3 rifts. Als je een groep van 4 verspreid over verschillende acts en dan alle bounties doet, heb je heel snel 4-5 horadric caches te pakken. Daarnaast meer XP en gold en ongeveer evenveel kans op een legendary tijdens het doen van de bounties.
Ja 50K dps is wel erg laag voor torment 2. Daar moet je toch minstens 600-700k voor doen wil het efficient gaan. Als je heel veel lager zit, dan gaat het gewoon te langzaam en moeten anderen relatief meer werk doen voor je.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 15:01
Haha, nu durf ik m'n battletag niet eens meer te posten, maar vooruit:

Battle.net tag

Ik ga maar weer verder met farmen vanmiddag :)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
ah dat is 150k, socks in beide wapens en dan is het al 250+ denk ik

https://d4armory.io/Player/803500

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat is geen 50k, maar 150k :P

tip: meer cc en chd :)

Jochem Boom schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:26:
Haha, nu durf ik m'n battletag niet eens meer te posten, maar vooruit:

Battle.net tag

Ik ga maar weer verder met farmen vanmiddag :)
Lekker farmen op normal, want met alleen rares, een beetje rerollen en wat gems kun jij al met gemak over de 500K dps uitkomen.

Wat de mensen hierboven zeggen ook natuurlijk: prio 1 is meer chc en chd. Dat laatste kun je gemakkelijk halen door wapens met sockets te maken/zoeken en daar emeralds in te mikken.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 09-04-2014 10:32 ]

pstalman schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:27:
ah dat is 150k, socks in beide wapens en dan is het al 250+ denk ik
Nope ;) met 10% chc heeft dat weinig nut, maar het zou wel moeten!

Dus Jochem focus voor CHD/AS/CHC op:
- Gloves
- amulet
- ringen
En voor CHC op:
- Bracers
- Helm
En voor CHD:
- sockets in je wapens met groene gems

Qua skills:
Inspiring presence heeft 0 nut als je geen warcry gebruikt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 09-04-2014 10:33 ]

• NastyNick
Jah zomaar op 500kdps. Maar met 150kdps moeten ze nog niet zeuren om T1 zie die zelfs op T4-5 af en toe lol.

[ Voor 149% gewijzigd door NastyNick op 09-04-2014 10:34 ]

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31

150k* is echt veel te laag, 500k is meer appropriate op T2.

• NastyNick
leonard_nl schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:35:
[...]

50k is echt veel te laag, 500k is meer appropriate op T2.
Hij heeft 150kdps werd net al opgemerkt via zijn BT en jammer dat je niet legs kan weggeven anders had ik nog wel een paar leuke upgrades.

[ Voor 15% gewijzigd door NastyNick op 09-04-2014 10:37 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Wooldoor schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:25:
Nog niet kunnen spelen na de patch maar het schijnt dat CHD nu ook telt voor fetishes en niet meer gecapped is op 50%, oftewel zieke crits en damage :D
Hoe kom je aan deze info? :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
De fetishes deden toch al crit dmg? Ik heb vaak genoeg al 200% dmg-cijfers voorbij zien komen als mijn fetishes aan het attacken waren...of was dat al een som van de fetishes bij elkaar die op hetzelfde object aan het inhakken waren?

[ Voor 26% gewijzigd door Joarie op 09-04-2014 10:42 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Morrar
Joarie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:39:
De fetishes deden toch al crit dmg? Ik heb vaak genoeg al 200% dmg-cijfers voorbij zien komen als mijn fetishes aan het attacken waren
Fetishes / pets konden al critten ja, maar met een vaste waarde van +50% CHD. Dus een crit van een pet was niet heel sterk. Nu is die cap van +50% CHD losgelaten en vervangen door je eigen CHD. Pets critten nu dus veel harder afhankelijk van hoeveel CHD je op je char hebt.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-12 14:07

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik speel eigenlijk al sinds 2.0 met de WD pet build. Speelt heerlijk zo :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/8227081

Enkel ben ik nog aan het twijfelen om de Firebats te vervangen met de rain of toads. Lijkt me een leuke aanpassing in de build eerlijk gezegd. En wat minder channeling gevoelig.

• hexta
Critical hit chance: Pets take advantage of your sheet critical hit chance to do critical damage.
Critical hit damage: Pets benefit from your crit damage. When they have a critical hit, they use crit damage since Patch 2.04.

• hexta
TiMMieJ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:42:
Ik speel eigenlijk al sinds 2.0 met de WD pet build. Speelt heerlijk zo :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/8227081

Enkel ben ik nog aan het twijfelen om de Firebats te vervangen met de rain of toads. Lijkt me een leuke aanpassing in de build eerlijk gezegd. En wat minder channeling gevoelig.
Firebats heeft een hogere psycho summon snelheid.

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
al wiz spelers de nieuwe fo fix(nerf) gespeelt? gaat helemaal los op blizz forum zo te zien :)

• Morrar
hexta schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:43:
[...]

Firebats heeft een hogere psycho summon snelheid.
Ik speelde PoT met mana rune en Firebats met Vampiric. Werkte ook wel lekker. Altijd genoeg mana en summonde een hoop fetishes in korte tijd.

@oostland33: Ah is FO generfed dan? Ja dan zullen er inderdaad wel krokodillentranen biggelen op de wizard forums. Zou wel lekker zijn als er nu ook weer andere builds mogelijk zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 09-04-2014 10:46 ]

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-12 11:26
oostland33 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:44:
al wiz spelers de nieuwe fo fix(nerf) gespeelt? gaat helemaal los op blizz forum zo te zien :)
Ik ga nu even een half uurtje spelen. 't was precies mijn build die generfed is.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 13:05

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmmm :(
http://us.battle.net/d3/en/item/talisman-of-aranoch

Vind ik een amy met imune to cold, en berg STR op me warrior.
Is de laatste prim "15% to cold skills" :(

En rerollen kost oa van die royal gems van ruim 1 miljoen !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Protax
  • Laatst online: 19-12 14:14
Goemies schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:49:
[...]

Ik ga nu even een half uurtje spelen. 't was precies mijn build die generfed is.
Lees op de de blizzard forums, dat de wizz nu 50% minder damage output heeft.
Zou wel echt balen zijn...

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Critical hit chance: Pets take advantage of your sheet critical hit chance to do critical damage.
Critical hit damage: Pets benefit from your crit damage. When they have a critical hit, they use crit damage since Patch 2.04.
Oe leuk. En net wanneer ik gisteren even de Piranhonados + Pile-On build had geprobeerd om eens wat anders te doen dan een Petbuild die alleen maar goed kon "bufferen". Vanavond maar eens weer de oude build met Vampire Bats + Fetishes uittesten of hij werkelijk sterker aanvoelt

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:49
Is er wat generfed dan behalve de Electrocute surge of power proc kans? Heb alleen wat bugfixes voorbij zien komen, FO range te groot i.c.m. met bugged chill effect (was ook zo, je hoefde FO bijna niet meer te mikken), Electrocute icm Prodigy bug (die geloof ik ook wel, 1-2 electrocutes en mijn AP bar was vol met die skill en van de surge of power rune is de proc kans geloof ik aangepast, das volgens mij de enige nerf.

Gister nog ff Magic Missle (Glacial spike) geprobeerd met FO, ook wel leuke damage. Weet alleen niet welke passives ik het beste daarbij kan nemen, daar ik niet weer of elemental exposure goed werkt met deze spec omdat ik geen fire + lightning en cold meer heb, maar alleen nog maar fire (familiar) en Cold (zie sig voor deze spec). MM + conflag nog niet getest om dat ik geen fire dmg gear heb.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

heuveltje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:50:

Dat is echt bizar duur idd, niet leuk meer.

Wiz generfed, das kut, maar helaas. Was toch saai spelen :P

• Rann
_Peter2_ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:33:
[...]

Leuk, een fire wizard, weer eens wat anders :)
Fire wizard vind ik heerlijk... Burn motherf*cker burn! :+

Black hole, en scorch / magic missle spammen, ik hoop op nog een Mirrorball, ooit.. Ik heb alle andere sources al bij Kadala een keer gevonden.. Best erg :D

Verwijderd

Jochem, eerlijk. Ik help je vanmiddag wel even farmen 8)7

Iedereen farmed bounty's voor de gear die uit die caches komen, rifts lijken tof.. totdat je er 10 op een rij doet en geen soul of legendary krijgt :P
Mad-Matt schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:55:
[...]

Dat is echt bizar duur idd, niet leuk meer.

Wiz generfed, das kut, maar helaas. Was toch saai spelen :P
Waar zie jij een nerf dan? Ik zie alleen maar bug fixes. :+

• Wooldoor
Staat dit in de officiele patch notes? Zo ja dan wordt het feest want de meeste mensen zijn er van overtuigd dat dit een onbedoelde wijziging is. Ze hadden zelfs screenshots van een garg die 183k crit deed :D

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Ik zie dit niet lang duren... Dat is serieus OP maar wel leuk :D

Diablo 3 Profiel

heuveltje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:50:

Wat is je battle tag? en "een berg STR" is verder niet zo spannend, ik heb heb hem op level 60 met 100% CHD, wat ook erg leuk is.

Volgens mij heb je enkel een Flawless imperial nodig toch? Die hoeft maar 300k te kosten, aangezien je imperial gems zou kunnen vinden... (op t1 in ieder geval)

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Das 183M btw :o

Diablo 3 Profiel

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Ik zal ook maar weer is wat posten, na al die weken lurken sinds de release.

Heb eerst mijn monk naar 70 gebracht, is leuk en met de 1000 sided strike build wel echt lachen. Maar sinds vorige week heb ik ook ff een crususader gepowerleveld (leuk woord..), maar weet niet echt hoe ik nog meer DPS uit de build kan halen. Heb al aardig wat +%lightning damage items gevonden en Torment 1 gaat best wel vlot nog, maar nog niet snel genoeg naar mijn gevoel. De paper-dps is niet al te hoog, maar door de +lightning damage is de effectieve dps wel wat hoger.

Iemand die een betere build weet of weet wat ik 't beste kan gaan upgraden?

• NastyNick
ach lees dit ook net. Kan prodigy ook weer weg uit de passives
Prodigy

Bug Fix: Fixed an issue where Electrocute was granting double the intended amount of Arcane Power when used with Prodigy

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Wiz is niet generfed hoor, mijn fire wiz speelt nog net zo prima als voor de patch. Sure, frozen orb wiz lopen nu wellicht te klagen, maar die build was zowieso te erg faceroll :)

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 11:14
Baroshir schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:05:
Wiz is niet generfed hoor, mijn fire wiz speelt nog net zo prima als voor de patch. Sure, frozen orb wiz lopen nu wellicht te klagen, maar die build was zowieso te erg faceroll :)
Dus, ik hoor graag wat ervaringen over de orb wiz...ik denk dat ik hem dan ook maar even ga ombouwen.

het was echt serieus op....

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Rann
Baroshir schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:05:
Fire wizards, Hooah!

Ik heb wel tijden een Wizardspike erbij gebruikt.. Dat is best ideaal als firemage wizard zijnde ;-) Lekkere CC tussen je attacks door!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:15

Umbrah

The Incredible MapMan

Speel nog steeds lekker T2 faceroll met m'n FO. Dat mensen niet doorhadden dat de chill en area een bug was is hun fout. Moet je ook maar elemental exposure IPV coldblooded speccen. Ik vind FO nog steeds wel fijn, zeker met blackhole. Ray of Frost is ook leuk, en zo zijn er 200+ andere builds die leuk zijn.

Altijd wel jankers.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:00:
[...]

verkeerd gelezen, sorry :P

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NastyNickNL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:04:
ach lees dit ook net. Kan prodigy ook weer weg uit de passives

[...]
Wat een onzin, Prodigy hoorde niet per hit AP terug te geven maar per cast want Electrocute hit 4 targets tegelijk dus das 20 AP terug ipv de intended 5, ik zie alleen maar bugfixes en echt geen game breaking dingen hoor, sterker nog iedereen die er over loopt te klagen dat hun Wizz nu op eens 50% minder damage doet heeft zijn Wiz dus gebouwd op deze bugs, iedere wizz die netjez zijn modifiers stacked maakt het geen klap uit :D

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-12 20:48
Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:00:
[...]

Als je de "bug" fix ziet, zie je dus ook gelijk de nerf :)

Voorheen had de orb 3 momenten waarop 1 orb damage deed, hierdoor was de orb zo sterk, nu is er nog maar 1 damage moment.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-12 11:26
Vind het allemaal wel meevallen, heb het idee dat het iets langzamer speelt dan eerst.
Meestal had ik in 2 of 3 casts mn AP bar weer vol en kon ik orbs spammen. (in any direction want alles werd toch wel gehit).
't voelt iets langzamer spelen nu. Ik speelde eerste op t2 en ga er nu met ongeveer dezelfde snelheid doorheen.

Enige wat niet meer kan is kiten, omdat de slow van die orb een stuk korter geworden is.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Don't forget the Moonlight Ward... 1 -2 sec cooldown nu

Misschien m'n WD maar naar 70 levelen en dan alle spullen van wiz naar WD slepen :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Protax
  • Laatst online: 19-12 14:14

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ach, gewoon een beetje met je build spelen en er komt zo weer wat leuks uit. De synergie een beetje zoeken en elke class is prima speelbaar. Elke keer dat gezeur over nerf-dit nerf-dat. Geeft je ook de kans om zelf eens wat nieuws te bedenken i.p.v. voorgekauwde forum builds te gebruiken :)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 13:05

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vandread schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:01:
[...]

Wat is je battle tag? en "een berg STR" is verder niet zo spannend, ik heb heb hem op level 60 met 100% CHD, wat ook erg leuk is.

Volgens mij heb je enkel een Flawless imperial nodig toch? Die hoeft maar 300k te kosten, aangezien je imperial gems zou kunnen vinden... (op t1 in ieder geval)
Het was ook niet de beste ooit, maar dat imune to frost is wel leuk.
Alleen om nu een legendary te vinden met frost dmg op een barb is zo |:( (ja ja ik weet het rng enzo)

Ik meende zo'n vierkante om te rerollen, maar begin nu aan me eigen te twijfelen. Zal het thuis wel eens opzoeken. Battletag zo niet bij de hand. Niet dat ik anders genoeg imperials gevonden heb om daar een flawless te fixen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• NastyNick
ShadowBumble schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:07:
[...]

Wat een onzin, Prodigy hoorde niet per hit AP terug te geven maar per cast want Electrocute hit 4 targets tegelijk dus das 20 AP terug ipv de intended 5, ik zie alleen maar bugfixes en echt geen game breaking dingen hoor, sterker nog iedereen die er over loopt te klagen dat hun Wizz nu op eens 50% minder damage doet heeft zijn Wiz dus gebouwd op deze bugs, iedere wizz die netjez zijn modifiers stacked maakt het geen klap uit :D
Door die bugs ging het farmen wel een stuk sneller :)

• Morrar
Oeh sommige wizard tears zijn toch wel heel erg zoet hoor:
It is second time Blizzard shafted me.

Last time i was happy playing ww barbarian untill they nerfed it to the ground. I quit.

2 years later i came back with a hope that since you made this game a single player game there will be no more nerfs so i can invest my time into some thing i like.

Fak i was wrong.

It is second time u destroyed my char.
Last time becoz of your actions i refused to buy any more blizzard products.

Passed on SC2 WoW sub and exp packs.
Hoped ROS will restore my Faith into blizzard games.

Fak you very much and good bye.

You lost 1 Fan who owned all your products since Rock and Roll racing. BUT NO MORE!!
Tja ze buffen en nerfen constant, dat hoort bij een goed spel en actieve ontwikkelaar. Je moet als speler daar gewoon mee om leren gaan. Meer build variety vind ik in ieder geval wel een groot voordeel :)

Gebruik bugs vooral zo lang als ze in het spel zitten, maar ga vervolgens niet piepen als ze gefixed worden. En level gewoon alle klasses, dan heb je tenminste een beetje keuze. Komt het speelplezier ook erg ten goede.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 09-04-2014 11:17 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Er bestaan idd een hoop jankballen op de aardkloot.

Opzich de aanpassing van FO vind ik niet eens erg, als ik als crusader met 2 wizards speel, zie ik mezelf niet meer door alle fo's en voordat ik bij een monster ben ligt hij al.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NastyNickNL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:13:
[...]

Door die bugs ging het farmen wel een stuk sneller :)
Ach dan bouwen we toch gewoon wat anders ? Ik zie het probleem niet zo al die flavor of de month jankerds omdat ze net hun OP wizz op Lv70 hebben en de gear hebben om "elite te OP-en" en hun epeen door de rondte te gooien met look mom without hands. Echte wizz speler switchen gewoon naar een andere praktische build en klaar.

• NastyNick
Morrar schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:14:

[...]

Tja ze buffen en nerfen constant, dat hoort bij een goed spel en actieve ontwikkelaar. Je moet als speler daar gewoon mee om leren gaan. Meer build variety vind ik in ieder geval wel een groot voordeel :)

Gebruik bugs vooral zo lang als ze in het spel zitten, maar ga vervolgens niet piepen als ze gefixed worden.
Jah dat vind ik ook wel goed maar over dat deel van variety vind ik persoonlijk wel meevallen. Het overgrote deel van elke class heeft bijna dezelfde builds. Misschien moeten ze minder focussen om de goede te nerfen en ipv de slechte te buffen. Er zijn echt skills en passives bij bijv. die echt niemand gebruikt.

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Morrar schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:14:

[...]

Ja dat soort gejank bedoel ik nou. Niet alleen blizz werkt zo, veel andere ontwikkelaars tegenwoordig ook. Als je daar niet tegen kan, ga dan inderdaad maar een offline-only game zoeken. Blizz probeert gewoon continu om de classes qua speelbaarheid goed bij elkaar te houden, waarvoor chapeau.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 11:32
Mad-Matt schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:16:

Opzich de aanpassing van FO vind ik niet eens erg, als ik als crusader met 2 wizards speel, zie ik mezelf niet meer door alle fo's en voordat ik bij een monster ben ligt hij al.
Helemaal mee eens :)
Met wizzards ging het soms net wat te hard.
heuveltje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:10:
[...]
Het was ook niet de beste ooit, maar dat imune to frost is wel leuk.
Alleen om nu een legendary te vinden met frost dmg op een barb is zo |:( (ja ja ik weet het rng enzo)

Ik meende zo'n vierkante om te rerollen, maar begin nu aan me eigen te twijfelen. Zal het thuis wel eens opzoeken. Battletag zo niet bij de hand. Niet dat ik anders genoeg imperials gevonden heb om daar een flawless te fixen :)
Plenty cold skills:
Hota - Devils envil
Seismic slam - permafrost
Avalanche heeft ook 2 cold runes

Ik vond die amu, met dex en cold damage, op m'n barb.... nou jij weer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 09-04-2014 11:23 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Timmetjuhs schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:17:
[...]

Helemaal mee eens :)
Met wizzards ging het soms net wat te hard.
Try playing met wat van onze DH's die op T6 Manglemaw neer legde binnen 6 seconden ( Party van 4 1 DPS-er rest buffers voor de DH :D )

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:15

Umbrah

The Incredible MapMan

Het is geeneens een nerf. Ik kan nog steeds met gemak T2 bounties & rifts solo-en door met m'n voorhoofd op m'n toetsenbord te beuken. Er zaten wat bugs in, die zijn er nu uit, maar daar is het niet ineens een stuk krachtiger voor. De tooltip zei zelfs GEEN chill. Daar moet je dan ook niet vanuit gaan. Spec dan ook niet op cold blood (of als je het doet: lever een andere chill bron zoals ice armor)!

[ Voor 50% gewijzigd door Umbrah op 09-04-2014 11:21 ]

• Morrar
NastyNickNL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:17:
[...]

Jah dat vind ik ook wel goed maar over dat deel van variety vind ik persoonlijk wel meevallen. Het overgrote deel van elke class heeft bijna dezelfde builds. Misschien moeten ze minder focussen om de goede te nerfen en ipv de slechte te buffen. Er zijn echt skills en passives bij bijv. die echt niemand gebruikt.
Mee eens. Maar alle skills echt balanceren is heel erg lastig. Je ziet toch altijd dat bepaalde mechanismes boven komen drijven (voor WD: Rush of Essence + Spirit Barrage, Piranhado + Pile On zombies of Acid Cloud, Bats + Fetishes).

Mensen kopieren elkaars build ook nogal snel, dus dat leidt ertoe dat je cookie cutter specs krijgt. Gelukkig is er wel behoorlijk variatie op die cookie cutter specs nog naar mijn mening.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Hmmm.. net weer lekker aan het spelen --> disconnect.. nu kan ik zelfs geen verbinding meer maken.
Intussen in de laatste paar dagen wel m'n monk wat aardige upgrades gegeven. In-game nu 275k dmg en 8 M toughness. Op m'n profile nog wat minder.

Ik ben nu vooral aan het zoeken hoe ik m'n skills inricht + ik moet meer damage doen :)

D3 Profile

• Wooldoor
183m ja, typo :P

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Umbrah schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:20:
Het is geeneens een nerf. Ik kan nog steeds met gemak T2 bounties & rifts solo-en door met m'n voorhoofd op m'n toetsenbord te beuken.
LOL

Hear hear, niks aan toe te voegen!

Dat ligt meer aan het feit dat de crusader gewoon waardeloos was (is?) :P

Iemand al de crusader buffs getest?

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-12 07:21
Ik heb wd met combo en ben tevreden van de build kwa diversiteit.

Piranado en Pile voor de grote dmg.
Well of souls voor het af te maken
en dan de hounds met de garan ter ondersteuning.

ik vind het een mooie balans voor de wd en speelt lekker weg.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:24:
[...]

Dat ligt meer aan het feit dat de crusader gewoon waardeloos was (is?) :P

Iemand al de crusader buffs getest?
Kan pas testen als ik thus ben :P dat is zo rond een uur of 17:30 ^^
Wat ik heb gezien op de US forums gaat het redelijk, movement is nog steeds irritant eigenlijk

[ Voor 71% gewijzigd door Bokkie op 09-04-2014 11:25 ]

Pagina: 1 ... 136 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]