Legion 7i i9 3080 32gb
Gaat om de cold dmg op de wapenmarkklok schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:36:
Ik maar denken wat bedoelen jullie nou met een Azurewrath.. Toen zag ik het plaatje
Check my followerhttp://eu.battle.net/d3/e...iggsexy-2859/hero/1062261
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/23869642
(vandaag gevonden in de eternal battlefields)
edit: damn is zelfs op HC, nice hoor!
[ Voor 36% gewijzigd door Vandread op 08-04-2014 15:57 ]
hij had beter weapon dmg kunnen rerollen denk ik, nu maar naar ias of +dmg en kan je niet beter wat int gems in je gear doen, zo te zien al EHP genoeg?Vandread schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:56:
Naar wat probeerde je te rerollen?
Movies: letterboxd
Ik had al een aanvraag lopenVidra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:31:
[...]
Mij kan je aanschieten voor <SG> clan en voor de <Tweakers> Community
Is HC he, er zat % damage op maar ik verloor maar 2% dps en kreeg er veel toughness bij op deze manier.desjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:57:
[...]
hij had beter weapon dmg kunnen rerollen denk ik, nu maar naar ias of +dmg en kan je niet beter wat int gems in je gear doen, zo te zien al EHP genoeg?
aaaahhh, dan juist had je de weapon dmg moeten rerollen, kijk maar naar mijn zwaardje, ook op HC, die vit had je wel ergens anders kunnen compenserenstrekie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:04:
[...]
Is HC he, er zat % damage op maar ik verloor maar 2% dps en kreeg er veel toughness bij op deze manier.
waar hebbie die source gevonden??strekie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:54:
zei er iemand shard of hate?
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/23869642
(vandaag gevonden in de eternal battlefields)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ook in eternal battlefields op T1, was op zoek naar crafting mats voor die legendary source maar deze dropte daar dus. (beide in t zelfde uur)
Heb een vergelijkbare source gekregen van die blood shared mevrouw, heeft me wel 1500-2000 van die troep gekost maar dan kan je dus zoiets rollen.
mja mss wel, maar ik weet weer wat er eerst op zat: attack speed, die was dan eerst % damage geworden maar dat deed niet zoveel dus heb ik er dan vit op gezet.desjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:06:
[...]
aaaahhh, dan juist had je de weapon dmg moeten rerollen, kijk maar naar mijn zwaardje, ook op HC, die vit had je wel ergens anders kunnen compenseren
als hij niet al meteen +%dmg had valt het wel mee, anders was hij al wel redelijk perfect geweest met de juiste weapon dmg rerolloostland33 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:14:
ach je kunt nog zoveel dingen enchanten uitbreiding is nog maar 2 week uit, genoeg tijd op je char perfect te krijgen..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
K zou er sowieso niet aan gedacht hebben om damage te rerollen dus toch merci voor de tipdesjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:15:
[...]
als hij niet al meteen +%dmg had valt het wel mee, anders was hij al wel redelijk perfect geweest met de juiste weapon dmg reroll
Wat voor calculator? (e)DPS?Wooldoor schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:15:
Ik vroeg het gister al ff in de tweakers community, maar heeft iemand hier al een werkende calculator voor RoS?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Voor zover ik weet is die er nog nietWooldoor schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:33:
skill damage voornamelijk, leuk om te leuk met alle enchantments.
Makkelijkste manier is om Ghom te killen; health van Ghom noteren en de tijd die je erover doet om hem te killen en dan weet jeje eDPS.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Damage zakte met 5% naar 1 mil, maar het speelt een stuk fijner. Een crossbow raakt veel harder, omdat hij trager is. Hierdoor is nu bijna alles op T1 one-shot. Heerlijk.
dat zegt alleen iets over je single target dps, ik doe met mijn wiz veel aoe dmg en bij alleen Ghom is mijn arcane power op een gegeven moment ook opVidra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:36:
[...]
Makkelijkste manier is om Ghom te killen; health van Ghom noteren en de tijd die je erover doet om hem te killen en dan weet jeje eDPS.
Oei, gister Mirror Ball gevonden met m'n Wizard en vrijwel direct gedisenchant. Gebruik toch lightning, geen idee dat het gezien wordt als een goed item.An1mA schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:24:
[...]
Doet gewoon bijna pijn in me hart om te zien dat je geen magic missile gebruikt. Sinds release te farmen en gokken op een mirrorball. Gelukkig wel een gehandicapte azurewrath gevonden.
Vertel mij eens waarom je geen magic missile gebruikt?
WEBN & chill (@IBKR)
mirror ball heeft als extra: Magic Missile fires 1–2 extra missiles.DeadKennedy schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:41:
[...]
Oei, gister Mirror Ball gevonden met m'n Wizard en vrijwel direct gedisenchant. Gebruik toch lightning, geen idee dat het gezien wordt als een goed item.
hierdoor word magic missile een hele leuke attack
helaas heb ik er een die maar 1 extra missile heeft
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19-11 09:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Verwijderd
Die mirrorbal kreeg ik van die Kadalla of hoe ze ook mag heten met gambling bij de 2e poging.Ondanks dat ik geen magic missile in mijn build heb. Toch een goede roll er op gekregen. Dus toch een kleine verbetering op mijn poppetje.Bosmonster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:48:
Tip: Nooit klakkeloos legendaries met oranje tekst disenchanten. Die kunnen, zelfs in de toekomst na een patch of in een andere build, ineens must-haves zijn.
Bij RoS is het leuke vind ik dan, dat je een build changing item kunt vinden. Een mirroball met een azurewrath zorgt er bv voor veel bevroren mobs.DeadKennedy schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:41:
[...]
Oei, gister Mirror Ball gevonden met m'n Wizard en vrijwel direct gedisenchant. Gebruik toch lightning, geen idee dat het gezien wordt als een goed item.
Ik zal eens wat meer bewarenBosmonster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:48:
Tip: Nooit klakkeloos legendaries met oranje tekst disenchanten. Die kunnen, zelfs in de toekomst na een patch of in een andere build, ineens must-haves zijn.
WEBN & chill (@IBKR)
Blijkbaar werkt het ook erg goed met Conflagrate rune: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12311191051?page=1An1mA schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:00:
[...]
Bij RoS is het leuke vind ik dan, dat je een build changing item kunt vinden. Een mirroball met een azurewrath zorgt er bv voor veel bevroren mobs.
Ja das leuk, maar m'n stash is nu al bijna vol...Bosmonster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:48:
Laat staan als ik alle legs met special effects zou gaan bewaren!
Net mee liggen spelen, kan er nog geen oordeel over vellen. Heb namelijk zelf een mirrorbal in bezit, wel 1 mm ipv 2desjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:01:
[...]
Blijkbaar werkt het ook erg goed met Conflagrate rune: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12311191051?page=1
http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/39028771
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Gewoon een nieuwe lvl 1 char beginnen (je hebt met de uitbreiding van RoS er minimaal 2 bij gekregen (bij de normale versie) en 5 chars (bij Digitale Deluxe/CE) en diens inventory gebruiken voor je verzamelwoedeRem schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:11:
[...]
Ja das leuk, maar m'n stash is nu al bijna vol...
Laat staan als ik alle legs met special effects zou gaan bewaren!
Mule1, Mule2, etc... Blij dat ik die allemaal geleegd heb voor patchVidra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:16:
[...]
Gewoon een nieuwe lvl 1 char beginnen (je hebt met de uitbreiding van RoS er minimaal 2 bij gekregen (bij de normale versie) en 5 chars (bij Digitale Deluxe/CE) en diens inventory gebruiken voor je verzamelwoede
Als het even kan is het credo op dit moment: hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Battle.net || Strava
Ik ken het gevoelretlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:47:
[...]
Mule1, Mule2, etc... Blij dat ik die allemaal geleegd heb voor patch
Als het even kan is het credo op dit moment: hoe meer zielen, hoe meer vreugdal dat rerollen kost een hoop souls...
Er zijn ook mensen die al meer dan 500m hebben opgemaakt
150M hiero.Vidra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:52:
[...]
Ik ken het gevoelMaar ik heb nog redelijk geluk gehad met de rerolls - sinds de release van RoS ongeveer 55m opgemaakt voor het craften van gems en rerollen
![]()
Er zijn ook mensen die al meer dan 500m hebben opgemaakt
Wie biedt er meer?
Teveel verschillende dmg afixes op je gear.Read schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:15:
iemand een paar tips voor mijn crusader?
http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/39028771
Focus op 1 nuke en een elemental type.
ga voor een beetje crit, daarnaast cooldown reduce en CHD
Vergeet IAS als stat, als het kan vervang IAS voor cooldown reduce zodat je ook crit een beetje kan uppen als je geen judgement reeesolved gebruikt.
Kies voor of blessed shield, of blessed hammer, 2 spenders is geen probleem mits een van je spenders Heavens of Fury is met fires of heavens.
Je genereerd namelijk te weinig wraith om beide te gebruiken. verder heb je iets teveel vit op je gear.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
9m winst sinds RoS? Ik had dan ook maar 7m liggen hoor:P
Heb je release notes?Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:49:
De aankomende patch ziet er trouwens erg goed uit.
Vallen er wel plans om gems te upgraden? Ik heb er nog geen een gevonden.
Vanaf morgen beschikbaar op de EU servers.
[ Voor 20% gewijzigd door Stravincy op 08-04-2014 20:02 ]
En daarnaast: morgen pas craften, geen flawless royals meer nodig voor crafts!
[ Voor 4% gewijzigd door Stravincy op 08-04-2014 20:40 ]
Lol.
😏
Ja! Af en toe als ik inlog, moet ik daarna echt wel een uur spelen voordat er een legendary dropt. WTFsleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:30:
Zijn er nog meer mensen met issues bij het inloggen?
Zou dat ook tellen voor het rerollen? Geen gems meer nodig..Umbrah schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:04:
Yup, gelukkig frozen orb al een tijdje afgeleerd. Sploiters beware: laatste manglemaw runs vanavond!
En daarnaast: morgen pas craften, geen flawless royals meer nodig voor crafts!
Battle.net || Strava
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12471016979#1%22
GEBRUIK GEEN BLESSED SHIELD MET SHATTERING THROW!!!
FML
bedenk net dat ik darklight flail heb gesalvaged van het weekend
Ok
Eerste wat ik morgen ga doen met mijn crus is thorns build en kijken wat dat doet op T6
Benieuwd hoe snel ze dit hotfixen
[ Voor 48% gewijzigd door Bokkie op 08-04-2014 22:17 ]
Nu maar mats gaan farmen, om Mantle of the Rydraelm, Reaper's Wraps en The Helm of Rule te kunnen craften.
- The Blacksmith's Belongings box in Act I no longer has collision ++
- Nephalem Obelisks now have a short cast time before they activate

- Level 70 crafted sets no longer require Flawless Royal gems and instead now require Marquise gems ++
- The drop rate of unique Legendary crafting materials has been significantly increased. This matches the drop rate of Death's Breaths ++
- The treasure from Resplendent Chests has been improved to feel more resplendent ++
- Malthael is now much more afraid, and will more consistently drop the Reaper's Fear Legendary crafting material ++
- Geen nerf voor mijn Disintegrate wiz!

Vandaag nog wat tweaking gedaan, ingame doe ik nu 690k dmg en heb ik een toughness van 4,3 mln.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
[ Voor 11% gewijzigd door chr0me1 op 09-04-2014 00:19 ]
Ik vind de Crusader ech heel veel fun. Ik vond al dat ie vrij veel damage deed maar morgen nog eens buffs ook. Ik vind m'n WD op een of andere manier niet zo geweldig meer als ik haar in Vanilla vond. Weinig verschillende builds om veel damage mee te doen. Ben wel benieuwd of een DoT build morgen met haunt wat meer effectief is. Creeping Death, Locust Swarm, Haunt en gaanUTADDICT schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:09:
Retlaw,
Al een mening over crusader op 70?
Twijfel of ik daarmee doorga of toch een DH oppak.
Als je toch Zombie charger en Piranhas in één build hebt, dan kan je ook de runes Piranhado en Pile On pakken. Piranhado om mobs bij elkaar te trekken en dan een stapel zombies erop gooien. Ben ik de laatste dagen een beetje mee aan het spelen. Speelt iets lastiger dan jouw build, maar doet wel veel meer damage. En de speelstijl went snel.Pater schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:25:
Gelukkig maar wat betreft die Nephalem Obelisks! Ik heb al een paar keer er per ongeluk op geklikt en *poef* daar gingen weer 5 stones!
Vandaag nog wat tweaking gedaan, ingame doe ik nu 690k dmg en heb ik een toughness van 4,3 mln.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623
Gisteravond nieuwe gloves gevinden en op een paar % na zijn het nu de perfecte Crusader trifecta glvoes geworden
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/38601142
Tevens als mijn 2.0.4 build ingesteld Denk dat ik met de buffs van deze patch wel kan doorschuiven naar T2/T3 met nog 1 a 2 upgrades.
Crafting mats doprate omhoog is heel nice, kan ik farmen voor een nieuwe helm en belt.
Oh, is trifecta voor Crusaders niet met ias, maar met cd reduction? Weer iets geleerd.Bokkie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 07:09:
Zoals verwacht al een blue post over de iron maiden bugwordt gefixed, maar toch ga ik het testen vanavond
Gisteravond nieuwe gloves gevinden en op een paar % na zijn het nu de perfecte Crusader trifecta glvoes geworden
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/38601142
Tevens als mijn 2.0.4 build ingesteld Denk dat ik met de buffs van deze patch wel kan doorschuiven naar T2/T3 met nog 1 a 2 upgrades.
Crafting mats doprate omhoog is heel nice, kan ik farmen voor een nieuwe helm en belt.
Waarom heb je eigenlijk thorns en Heaven's Fury geënchant op je shoulders en chest? Dat gebruik je toch niet?
Ik gebruikte eerst een thorns build dus ik moet nog nieuwe shoulders of een re-enchant, aangezien foth niet op shoulders kan rollen, zelfde geld voor de chest, kan ook geen foth op prollen, dus ik hoop dat mijn gecrafte helm straks foth rolled ipv vit want daar kan ik het wel kwijtDeadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 07:14:
[...]
Oh, is trifecta voor Crusaders niet met ias, maar met cd reduction? Weer iets geleerd.
Waarom heb je eigenlijk thorns en Heaven's Fury geënchant op je shoulders en chest? Dat gebruik je toch niet?
Voor chest moet ik kijken wat ik erop neem, misschien dat ik dat wel heavens fury laat ivm een mogelijke skillswap naar limtiless op blessed hammer en HF shotgun build
Denk dat HF potentieel nog steeds de beste spender is (met die laatste rune) namelijk, maar de speelstijl daarme is niet echt mijn ding, teveel micro met positionering en heb te vaak gezien dat die straal een totaal andere richting op gaat dan waar ik klik
Voornaamste doel is nu eigenlijk ringen vinden met str/cooldown reduce/chd/vit en een met str/cc/chd/vit
om toch een beetje cc te houden, voor mijn generators en voor als judgement op cooldown is
edit:
bah iron maiden al hotfixed
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 09-04-2014 07:42 ]
Kost me nu 820k per keer (and raising)... De vraag is nu.. Is het de moeite waard om hier nog een paar miljoen in te steken ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Zonde van het geld vind ik persoonlijk. Strongarm bracers daar kun je zo weer nieuwe upgrades voor.markklok schreef op woensdag 09 april 2014 @ 07:49:
Hier iemand (wiz) die ervaring heeft met de Strongarm Bracers.. Probeer de mijne al een tijdje te enchanten naar Arcane dmg (heeft nu 20% cold) maar tot zover no luck.
Kost me nu 820k per keer (and raising)... De vraag is nu.. Is het de moeite waard om hier nog een paar miljoen in te steken ?
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Legion 7i i9 3080 32gb
Verder nog wat items bij de mystic lopen wijzigen voor de Crusader, dmg is echt omhoog gegaan.
Veel geluk, eerste poging gelijk de max stats op ring/amu. En wil op andere nog cooldown skills.
En 2 games op hard lopen doen, alles viel snel neer
Ik heb de build van mijn wiz aangepast (Blizzard eruit, Disintegrate erin). Met in totaal +56% damage op disintegrate leek me dat een goede aanpassing.
Verder mijn Monk naar level 70 gekregen. Die is nog niet echt sterk, maar wat wil je voor een verse level 70.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Hij had er wel 5 in een hoek en toch een zooi kunnen killen, maar toch
Ik had gisterenavond echt een hele gelukkige run; iets meer dan 2 uur gespeeld en 6 of 7 legs gevonden (waarvan 2 ringen), 2 gem plans, een gewoon plan en een leg plan (griswold).RedHat schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:58:
[...]
Vallen er wel plans om gems te upgraden? Ik heb er nog geen een gevonden.
http://eu.battle.net/d3/e...recipe/hallowed-barricade
Vanavond weer flink wat rifts er doorheen jagen
Afgezien dat er in een bug inzit die daarom lv60 blockwaardes rolt ipv lv70 waardesMegalodon86 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:29:
Die kan volgens mij voor elke class leuk rollen:
http://eu.battle.net/d3/e...recipe/hallowed-barricade
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10189179214
En zo zijn er meerdere topics over te vinden, Blizz zwijgt overigens in alle talen terwijl de MVP's aangeven dat dit een BUG is die men al sinds BETA kent toen gefixed was en bij de launch weer terug kwam.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
In de patchnotes op diablofans.com heb ik gezien dat ze gefixed worden. Onder het kopje Crafting.ShadowBumble schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:36:
[...]
Afgezien dat er in een bug inzit die daarom lv60 blockwaardes rolt ipv lv70 waardes
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10189179214
En zo zijn er meerdere topics over te vinden, Blizz zwijgt overigens in alle talen terwijl de MVP's aangeven dat dit een BUG is die men al sinds BETA kent toen gefixed was en bij de launch weer terug kwam.
Bug Fix: Legendary crafted shields now provide the correct amount of Block Value for their level.
PSN: Alvanosa
Yup maar ik weet niet zeker of dat al gebeurd is in deze patch volgens mij wel maar weet het niet zeker. Het was duidelijk dat het een bug waen deze gefixed diende te worden echter was het onbekend wanneer dit zou gebeurenAlvanosa schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:38:
[...]
In de patchnotes op diablofans.com heb ik gezien dat ze gefixed worden. Onder het kopje Crafting.
Bug Fix: Legendary crafted shields now provide the correct amount of Block Value for their level.
[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 09-04-2014 08:40 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Wel een hele mooie helm gevonden.

De proc rate is vrij goed.
Ik heb ook mijn build veranderd.
Exploding Palm naar Lashing Tail Kick - Scorpion Sting
Breath of Heaven naar Epiphany - Windwalker
En T1 is nu makkelijk te doen. De Windwalker rune is ideal. Ik pull wat white mobs mee naar de elites. Ik pop epiphany ik kill de white mobs met lashing tail kick. En vervolgens gaan de elites heel snel neer. Zelfs een keer 20 stacks gehad
Ook de helm helpt zodra die proct is het button bashen
Netjes die helm zou ik zeer graag hebben.Anno schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:42:
Gisteravond Hallowed Defenders fist gecraft, helaas net geen upgrade.
Wel een hele mooie helm gevonden.
[afbeelding]
De proc rate is vrij goed.
Ik heb ook mijn build veranderd.
Exploding Palm naar Lashing Tail Kick - Scorpion Sting
Breath of Heaven naar Epiphany - Windwalker
En ik T1 is nu goed te doen. De Winwalker rune is ideal. Ik pull wat white mobs mee naar de elites. Ik pop epiphany ik kill de white mobs met lashing tail kick. En vervolgens gaan de elites heel snel neer. Zelfs een keer 20 stacks gehad
Ook de helm helpt zodra die proct is het button bashen
Verwijderd
Voorlopig maar T3 doen voor de speed.
Wat is je BT?Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:44:
Inmiddels T6 geprobeerd, gaat wel lekker. Jailers en vortex zijn een probleem, moet ook nog icewalkers zien te vinden zodat ik minder hoef op te letten.
Voorlopig maar T3 doen voor de speed.
Vanavond weer even verder met m'n crusader, toch onverwacht erg veel plezier mee. speelt lekker ondanks dat hij nog niet zo sterk is.
Wanneer komt de patch uit trouwens?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
De kans dat het effect van de helm in werking treed.
is al live :-)Mad-Matt schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:48:
Ben ook wel benieuwd ja.
Vanavond weer even verder met m'n crusader, toch onverwacht erg veel plezier mee. speelt lekker ondanks dat hij nog niet zo sterk is.
Wanneer komt de patch uit trouwens?
ok, maar waar komt het woord proc vandaan?Alvanosa schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:52:
[...]
De kans dat het effect van de helm in werking treed.
Moonlight Ward now has a 1-2 second internal cooldown
Kan iemand dit bevestigen ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Proc rate = Programmed Random OCcurrenceMegalodon86 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:53:
[...]
is al live :-)
[...]
ok, maar waar komt het woord proc vandaan?
Programmed random occuranceMegalodon86 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:53:
[...]
[...]
"Proc" and "proccing" is used to describe whenever a random gaming item activates, or a random gaming event occurs. Particularly common for massive multiplayer online games, procs are random events where special armor or weapons provide the user with temporary extra powers, or whenever the opposing monster suddenly becomes more powerful in some way.Megalodon86 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:53:
[...]
[...]
1) Programmed Random OCcurrence. This is a favorite explanation of "proc" amongst programmers. This alleged origin describes the randomness of a proc, and how it is not a guaranteed event.
2) PROCess. Most laypeople believe this to be the source of the expression "proc", but software programmers prefer the explanation above.
3) PROCedure. Coming from the world of Pascal programming, there were text-based games where gamer commands would be typed like "proc meleestrike wraith"
4) special PROCedure. This is variant of the #3 explanation above.
Random op T1 of hoger.Silencex schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:57:
Weet iemand hoe je aan die legendary healing potion kan komen? Droppen die random of?
Volgens mij in rifts op T1+Silencex schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:57:
Weet iemand hoe je aan die legendary healing potion kan komen? Droppen die random of?
Probeer het eerst eens met enchanten, daar heb je genoeg mogelijkheden. Je kunt gemakkelijk een verhoging realiseren door de armor op je shoulders naar resall te enchanten. Daarnaast de 2 sockets van je chest naar 3 enchanten, de %life of LoH op je pants naar 2 sockets en vullen met diamonds. Misschien ook de %life op je belt naar resall._Peter2_ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:03:
Ik wil proberen de toughness op mijn Wizard omhoog te krijgen. Welke stats kan ik dan het beste naar zoeken?
Ik heb de build van mijn wiz aangepast (Blizzard eruit, Disintegrate erin). Met in totaal +56% damage op disintegrate leek me dat een goede aanpassing.
Verder mijn Monk naar level 70 gekregen. Die is nog niet echt sterk, maar wat wil je voor een verse level 70.
Maar voordat je gaat enchanten, reken even uit hoe dat voor je uitpakt. Wat ik noem zijn opties die je nu hebt, maar misschien vind je die niet wenselijk. Armor en chest zou ik sowieso doen.
http://www.reddit.com/r/D...204_undocumented_changes/
Legion 7i i9 3080 32gb
Ze droppen ook buiten rifts om. Maar je moet inderdaad wel op T1 of hoger zitten.
Wil ook graag een van die potions hebben en ook dat templar item zodat die niet meer dood kan gaan
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 21-12 09:36
Hardware Fanaat
Geluksvogel zou je zeggen, tot ik naar de rolls keek..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
1. Hij rollde bijna de laagste dex mogelijk
2. Hij rollde de verkeerde resist
3. Hij rollde maar 1 socket
Met als resultaat dat er met het equippen ervan maar 160 dex van de 500 dex set bonus over blijft.
RNG is a bitch...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Enchanten zat ik ook aan te denken.Deadsmell schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:58:
[...]
Probeer het eerst eens met enchanten, daar heb je genoeg mogelijkheden. Je kunt gemakkelijk een verhoging realiseren door de armor op je shoulders naar resall te enchanten. Daarnaast de 2 sockets van je chest naar 3 enchanten, de %life of LoH op je pants naar 2 sockets en vullen met diamonds. Misschien ook de %life op je belt naar resall.
Maar voordat je gaat enchanten, reken even uit hoe dat voor je uitpakt. Wat ik noem zijn opties die je nu hebt, maar misschien vind je die niet wenselijk. Armor en chest zou ik sowieso doen.
Maar All Res is dus beste voor toughness
Ik wil ook niet teveel life inleveren, zoveel max life heb ik nog niet.
Doel is om redelijk efficient T1 in te kunnen.
En dan reroll je fire resWolf schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:59:
Gisteren mijn tweede monk set item gevonden, het broekje van Rainment of a Thousand Storms.
Geluksvogel zou je zeggen, tot ik naar de rolls keek..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
1. Hij rollde bijna de laagste dex mogelijk
2. Hij rollde de verkeerde resist
3. Hij rollde maar 1 socket
Met als resultaat dat er met het equippen ervan maar 160 dex van de 500 dex set bonus over blijft.
RNG is a bitch...
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 21-12 09:36
Hardware Fanaat
Ja want 140 allres > 280 dex imho.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]