• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
chr0me1 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:19:
Ik denk dat mijn gearset best wel uniek is, draag op dit moment 4 verschillende volledige sets! ben er best wel trots op =) nu maar een beetje tweaken en proberen beter te rollen! Heb nu in totaal 50% elite+ damage en meer dan 60%+ extra fire damage ^^

http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
Ideaal met die ring erbij. Die ring wil ik ook graag :9

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Madstorm schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:17:
[...]

Dat snap ik dus echt niet met spellen als Diablo. Begrijp me niet verkeerd 'ieder zijn ding natuurlijk'. Maar ik zou allang gestopt zijn me D3 wanneer ik elke keer alleen speelde. Ik vind het heerlijk om met z'n vieren rond te lopen mobs te killen, ondertussen misschien op TS/Skype/ventrillo (or whatever) lekker met elkaar praten. Dat maakt hij voor mij toch echt leuk..
Ik vind het als ik maar kort kan spelen of er maar half bij ben met mn hoofd wel fijner om solo te gaan, eigen tempo, kan pauzeren om te roken ofzo. Dus het kan voordelen hebben.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12 09:28

Madstorm

Derping all the way!

hexta schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:23:
[...]

Ik vind het als ik maar kort kan spelen of er maar half bij ben met mn hoofd wel fijner om solo te gaan, eigen tempo, kan pauzeren om te roken ofzo. Dus het kan voordelen hebben.
Tuurlijk, als je een kwartiertje snel even wat wil spelen kun je beter alleen spelen. Dan heeft het geen zin om een groep te gaan zoeken enz.....
Daarnaast is public toch wel geschikt daarvoor, ja kan (als je een goed meewerkende groep hebt) binnen een kwartier 4 van de 5 acts klaar hebben. Dus dat heb je weer wat caches erbij :)

I'm an Ironman!

Madstorm schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:29:
[...]

Tuurlijk, als je een kwartiertje snel even wat wil spelen kun je beter alleen spelen. Dan heeft het geen zin om een groep te gaan zoeken enz.....
Daarnaast is public toch wel geschikt daarvoor, ja kan (als je een goed meewerkende groep hebt) binnen een kwartier 4 van de 5 acts klaar hebben. Dus dat heb je weer wat caches erbij :)
Ik speel heel graag in groepen, maar dat splitfarmen lijkt me echt geen reet aan. Leuk dat je meer loot in kortere tijd binnen haalt, maar ik haal mijn plezier uit het samen spelen met mensen. Op een zo hoog mogelijk level alles zo snel mogelijk neer proberen te halen. Zorgen dat je uitdaging hebt.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Deadsmell schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:35:
[...]

Ik speel heel graag in groepen, maar dat splitfarmen lijkt me echt geen reet aan. Leuk dat je meer loot in kortere tijd binnen haalt, maar ik haal mijn plezier uit het samen spelen met mensen. Op een zo hoog mogelijk level alles zo snel mogelijk neer proberen te halen. Zorgen dat je uitdaging hebt.
split farmen is alleen handig als je opzoek bent naar de specifieke act legs en voor rift keys

Movies: letterboxd

• NastyNick
Ik heb de uitdaging om illusionary boots te vinden misschien nog wel moeilijker dan mobs neerhalen. :*)

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
Deadsmell schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:35:
[...]

Ieders zijn ding, ik doe van alles wat

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hier nog 1, splitfarming vind ik ook leuk, lekker overpowered rond racen.
Riftruns zijn misschien iets leuker, maar de drops zijn veel minder (althans, bij mij)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
desjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:36:
[...]

split farmen is alleen handig als je opzoek bent naar de specifieke act legs en voor rift keys
Specifieke legs per act, daar had ik nog niet van gehoord. Is dat echt zo?
Ik wist wel dat ingredients om legs te craften per act vindbaar zijn ja.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• NastyNick
Wooldoor schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:44:
[...]

Specifieke legs per act, daar had ik nog niet van gehoord. Is dat echt zo?
Ik wist wel dat ingredients om legs te craften per act vindbaar zijn ja.
http://www.diablohub.com/database/sorting/bounty-bags/

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ah je horadric dat wist ik, maar gewone leg drops zit toch geen verschil in act.
Bosmonster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:45:
[...]

Zou er dan toch op zn minst een Amethyst in knallen..
Niet nodig, ik ga incidenteel dood op T1, T2 zal misschien een ander verhaal zijn maar voorlopig zit ik goed in T1.

[ Voor 36% gewijzigd door Wooldoor op 08-04-2014 12:48 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tssk ik vind ook eens een legendary......

http://eu.battle.net/d3/e...n-gorget-of-leoric-1I0CCL

Die skellies klonken leuk, maar nutteloos :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• desjaak909
heuveltje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:47:
Tssk ik vind ook eens een legendary......

http://eu.battle.net/d3/e...n-gorget-of-leoric-1I0CCL

Die skellies klonken leuk, maar nutteloos :(
Met gegarandeerde main stat, chc en res zijn dat meestal best wel goede amu's

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
klopt toch niet 100%, heb onlangs van act 4 die gloves met 10 minuten shrine effect gekregen

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 22:24

Rem

strekie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:00:
[...]

klopt toch niet 100%, heb onlangs van act 4 die gloves met 10 minuten shrine effect gekregen
A4 kan de loot van alle andere acts droppen. Is zeg maar een 'verzamel'-act. Staat daar ook! ;)

• NastyNick
jah dat staat ook bij de gloves als je ze aanklikt
Gloves of Worship

Shrine effects last for 10 minutes.

Item Details

Does not affect Pylons. (Nephalem Rift Shrines)
Randomly drops from the Act 2 & 4 Horadric Cache, the reward for completing all 5 bounties in the act.

• Rem

Rem

NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:02:
jah dat staat ook bij de gloves als je ze aanklikt

[...]
Of gewoon pal bovenaan op de site die hij quote:
These items can be found in Horadric Caches. Horadric Caches are rewarded for completing all 5 Bounties for an act in Adventure Mode. Each act drops a different set of Legendaries from this list, Act 4 can drop any of the bounty legendary items. Horadric Caches can also drop non Adventure Mode exclusive legendary items.
>:)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

stingray2012 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:57:
Gisteren een zieke magefist gevonden voor mijn DH, en na wat rerolls op 950k DPS met een extra fire damage van 47%. met dikke chc en chd zie ik nu crits voorbij komen van 9 miljoen :Y . T2 is steamrolling nu, moet T3 maar eens gaan proberen 8) .
Komt natuurlijk omdat Redlaw in mijn party zat die zorgt altijd voor leuke legs :D *O*
Ging lekker ja! En vanochtend gingen we gewoon door met een leuke puzzle ring met ias en CHD. De LOH kan tzt gererolled worden naar CHC :). Met de sqoundrel nu unbuffed 600k dps met 56% extra fire damage :). Met een toughness van bijna 6m ging T1 best rap. Bij een elite of pack Vengeance casten en knallen met die Danetta's! Ook de shoulders met gratis Fan of Knives is top. En als het trash is hoef ik alleen maar langs te lopen met de Firewalkers.

Vanvavond verder farmen voor upgrades van helm, amulet, pants en chest. Deze zijn nog lvl 60 varianten...

Ik twijfel alleen nog over de primary skill. Ik speel nu met Bola's omdat deze gebuffed is op de belt. Vind Entangled shot met extra Hatred rune ook wel lekker spelen. Wat gebruiken de andere Demon Hunters hier?

Battle.net || Strava

• Rem

Rem

retlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:07:
[...]

Ging lekker ja! En vanochtend gingen we gewoon door met een leuke puzzle ring met ias en CHD. De LOH kan tzt gererolled worden naar CHC :). Met de sqoundrel nu unbuffed 600k dps met 56% extra fire damage :). Met een toughness van bijna 6m ging T1 best rap. Bij een elite of pack Vengeance casten en knallen met die Danetta's! Ook de shoulders met gratis Fan of Knives is top. En als het trash is hoef ik alleen maar langs te lopen met de Firewalkers.

Vanvavond verder farmen voor upgrades van helm, amulet, pants en chest. Deze zijn nog lvl 60 varianten...

Ik twijfel alleen nog over de primary skill. Ik speel nu met Bola's omdat deze gebuffed is op de belt. Vind Entangled shot met extra Hatred rune ook wel lekker spelen. Wat gebruiken de andere Demon Hunters hier?
Entangling shot, puur voor de hatred regen (6 per hit met fire-rune) en cluster arrow loaded for bear. De primary is er niet voor de damage, alleen maar voor regen (Bijna nooit dus eigenlijk. . .).
al tikt hij met 85% firedamage lekker aan!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Rem schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:09:
[...]

Entangling shot, puur voor de hatred regen (6 per hit met fire-rune) en cluster arrow loaded for bear. De primary is er niet voor de damage, alleen maar voor regen (Bijna nooit dus eigenlijk. . .).
al tikt hij met 85% firedamage lekker aan!
Dan zal ik de belt proberen te rerollen naar een nuttige stat, beter dan + cluster arrow damage :)... Toch doen de explosives van de bola's ook nog wel aardig wat damage ... Thanks!

Battle.net || Strava

• Rem

Rem

retlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:14:
[...]

Dan zal ik de belt proberen te rerollen naar een nuttige stat, beter dan + cluster arrow damage :)... Toch doen de explosives van de bola's ook nog wel aardig wat damage ... Thanks!
Beter dan +clusterarrow? 0.o

Dat is veruit de beste stat op belts, lol. Zeker als je fire speelt zal cluster toch je main spender zijn?

Edit: nevermind. Ik las dat als "Alles is beter dan cluster arrow", niet als "Beter ga ik dan voor +clusterarrow" |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Rem op 08-04-2014 13:17 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Rem schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:16:
[...]

Beter dan +clusterarrow? 0.o

Dat is veruit de beste stat op belts, lol. Zeker als je fire speelt zal cluster toch je main spender zijn?
Ik bedoel, dan hoop ik op een reroll naar cluster arrow :), zal eerst weer een lading souls moeten looten helaas. En ja, die probeer ik zo vaak mogelijk weg te knallen! Vette skill...

Moet ik alleen niet weer die Fire Immune Dude tegenkomen :(. Ik had vanochtend trouwens een Mob die Cold Immune was!

Battle.net || Strava

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Gisteren mijn main wizard op HC geripped door een hangende computer, heb ik anders nooit.
Ineens bleef het geluidhangen/raar doen en allemaal strepen op het scherm.
Snel mijn computer gereset, maar het was tevergeefts: deeds............
Inmiddels alweer een nieuwe aangemaakt en op lvl 19 (solo).
Weet niet wat het geweest is, misschien omdat de computer al 3 dagen niet meer uit is geweest?
Ook geen back-ups of virusscanner.
Soit, ik weet dat ik HC speel en dat zoiets kan gebeuren, in elk geval niet door mijn speelstijl.

Cititzen of Ladonia

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
stingray2012 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:57:
Gisteren een zieke magefist gevonden voor mijn DH, en na wat rerolls op 950k DPS met een extra fire damage van 47%. met dikke chc en chd zie ik nu crits voorbij komen van 9 miljoen :Y . T2 is steamrolling nu, moet T3 maar eens gaan proberen 8) .
Komt natuurlijk omdat Redlaw in mijn party zat die zorgt altijd voor leuke legs :D *O*
Magefists kunnen toch maar maximaal tot 20% firedamage rollen, dus ik neem aan dat de 47% voor chd is. Ik moet mijne nog rerollen naar een nette chd roll.

PSN: Alvanosa

• Rem

Rem

Alvanosa schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:21:
[...]

Magefists kunnen toch maar maximaal tot 20% firedamage rollen, dus ik neem aan dat de 47% voor chd is. Ik moet mijne nog rerollen naar een nette chd roll.
Volgens mij staat daar dat hij in totaal 47% firedamage heeft! :)

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Rem schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:22:
[...]

Volgens mij staat daar dat hij in totaal 47% firedamage heeft! :)
Ik ga meer koffie halen 8)7

PSN: Alvanosa

• NastyNick
sorcees schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:20:
Gisteren mijn main wizard op HC geripped door een hangende computer, heb ik anders nooit.
Weet niet wat het geweest is, misschien omdat de computer al 3 dagen niet meer uit is geweest?
Soit, ik weet dat ik HC speel en dat zoiets kan gebeuren, in elk geval niet door mijn speelstijl.
Klote man ik bedoel het is je speelstijl niet geweest maar nu heb je er een machteloos gevoel aan over gehouden. Er zou een legendary moeten komen zodat je niet doodgaat met DC's en dit soort dingen ;)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:23:
[...]

Klote man ik bedoel het is je speelstijl niet geweest maar nu heb je er een machteloos gevoel aan over gehouden. Er zou een legendary moeten komen zodat je niet doodgaat met DC's en dit soort dingen ;)
Tsja, maar hoe voorkom je misbruik daarvan?

Je HC char is bijna dood, snel de internetkabel eruit trekken of je modem resetten...

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• oostland33
sorcees schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:20:
heb gehoord dat er gisteren ddos aanvallen waren, had (en partymembers) behoorlijke lagspikes..

• NastyNick
_Peter2_ schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:25:
[...]

Tsja, maar hoe voorkom je misbruik daarvan?

Je HC char is bijna dood, snel de internetkabel eruit trekken of je modem resetten...
Was ook met een knipoogje en niet echt een idee. Die gaat er nooit komen.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
Helaas, Escape + Enter (d2 style) werkt niet meer :)

https://d4armory.io/Player/803500

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
woohoo! wat vinden jullie?

http://eu.battle.net/d3/e...rosine-2930/hero/40217337
Zojuist 3e tal rasha piece gevonden :D In combinatie met mijn ring heeeeel mooi

• oostland33
Hydrosine schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:34:

mooie roll op je amulet 100% chd

• Hydrosine
:|
oostland33 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:36:
[...]

mooie roll op je amulet 100% chd
Jup denk dat ik de Vit ga proberen te rerollen :)

• oostland33
Hydrosine schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:38:
:|
[...]

Jup denk dat ik de Vit ga proberen te rerollen :)
voor chc of ias

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 15:59
Nu nog een gem in je helm en vlammen maar. Maar echt een mooie rol op die amu!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12 11:36
Grin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:02:
[...]

Beide.
Je kan je uiteraard aansluiten bij de community, zoek op tweakers en schiet een verzoek in, wij (de grote roergangers van de clan/community O-) ) keuren deze tzt goed.

De clan zit helemaal vol dus dat gaat hem niet worden, max 120 leden.
Misschien dat we de clan maar eens moeten opschonen... })
Ik probeer idd al een tijdje te joinen, maar hij lijkt steeds vol ;)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

• oostland33
Tappone schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:59:
[...]

zo ver wat ik kon zien zijn er gemiddeld 40 tot 50 man online doordeweeks? (clan)

• Rem

Rem

Ik zou een moord doen voor zo'n amulet, maar dan met dex ipv. int en de vit gererolled naar 10CC. 100% perfect amulet voor DH's!

Wat ik alleen niet begrijp, waarom IAS? Ik dacht dat wizards AIS vermijden als de pest, omdat je dan te snel door je arcane power heen knalt voor minder damage.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Meh ik heb gisteren in m'n eentje iets van 6 T1 rifts achter elkaar gespeeld en welgeteld één legendary gevonden die waardeloos was. Ik houd het er maar op dat het een slechte RNG-dag was...

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:31
Een beetje IAS blijft toch wel fijn. Vooral bij het kiten, als je attack speed zo traag als stront is dan sta je ook langer stil :D

Mijn YouTube

Hangt een beetje af van je build, maar voor de Orbs is IAS niet zo boeiend. Uiteindelijk verhoogt het je paperdoll DPS wel, maar doordat je over het algemeen meer beperkt bent door arcane dan door attack speed, kun je die punten beter ergens anders in stoppen.

10CHC is dan uiteraard een factor VEUL beter dan een beetje IAS.

Je kunt je zelfs afvragen of je niet beter 6% RCR kunt hebben dan 6% IAS (als we even aannemen dat int + chc + chd de minimale standaard is), als +%damage of skill geen optie is natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 08-04-2014 14:09 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Retlaw,

Al een mening over crusader op 70?

Twijfel of ik daarmee doorga of toch een DH oppak.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:09:
Retlaw,

Al een mening over crusader op 70?

Twijfel of ik daarmee doorga of toch een DH oppak.
Ik wilde echt met mijn Crusader gaan spelen, maar ben nu weer helemaal blij met mijn Demon Hunter!

Ik heb wel veel plezier gehad van het levellen van de crusader. Ik heb nog niet echt een build gevonden met een goede balans. Volgens mij zit er genoeg potentie in, maar ik blijf nu even bij de DH. Waarschijnlijk duurt dat even en dan ga ik weer terug. Op dit moment kan ik er nog niet heel veel over zeggen, ik heb m nog niet echt gespeeld op lvl 70.

Er zijn hier wel crusaders, die je kunnen overtuigen :).

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Tappone schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:59:
[...]

Volgens mij zaten er gisteren 122 man in de clan... Ik dacht ook dat de cap 120 was, maar de praktijk blijkt anders.

Ik ben vanavond wel weer online, vanaf 20:30 denk ik ongeveer als de kids naar bed zijn :). Zit je wel al bij de community? Zo niet, even doen!
Wat is je battle tag? Dan roep ik die in de community chat als ik online ben en dan kijken we of je er nog bij kan... Of een andere roerganger als deze eerder online is.

Battle.net || Strava

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38

Doet gewoon bijna pijn in me hart om te zien dat je geen magic missile gebruikt. Sinds release te farmen en gokken op een mirrorball. Gelukkig wel een gehandicapte azurewrath gevonden.

Vertel mij eens waarom je geen magic missile gebruikt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 15:59
Even mijn ongevraagde mening over de crusader. Ik heb hier nu toch wel wat speeltijd mee op zitten en kan er steeds beter mijn draai mee vinden. Persoonlijk vind ik hem erg leuk spelen. Het is op dit moment niet de eenvoudigste class om te spelen en je zorgt ook voor minder dps in verhouding tot sommige wizzards maar dit maakt het wel een uitdaging.

De cooldowns zijn wel lang en daarom kan het zeker geen kwaad om redelijk wat cooldown reduction te hebben. Ik laat nu steeds meer CHC achterwegen om zo CR op te bouwen. Dit om Judgment - Resolved vaak te kunnen gebruiken. Deze zorgt voor 80% CHC voor 8 sec op de geraakte mobs. Zorgen dat elite packs bij elkaar staan en je gaat er doorheen als een warm mes door boter. Er komen volgens geruchten een paar mooie boosts aan welke de crusader ten goede gaan komen. Dus ik ben benieuwd wat dit ons gaat brengen.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08
An1mA schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:24:
[...]

Doet gewoon bijna pijn in me hart om te zien dat je geen magic missile gebruikt. Sinds release te farmen en gokken op een mirrorball. Gelukkig wel een gehandicapte azurewrath gevonden.

Electrocute + Surge = meer power voor Frozen Orb spam.

Helaas is Wizard tegenwoordig gelijk aan FO spammen... Sowieso is Wizard de ultiem saaie klasse geworden met standaard twee 10 min CDs. Zelfs crusader is wat dat betreft nog spannender, maar ja, minder overpowered :+

[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 08-04-2014 14:32 ]

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Ja ik wil ook graag de Loh re-rollen naar %fire dmg op mijn dan perfecte amulet :)

Ik heb niet goed opgelet, maar klopt het dat je bij het enchanten van je amuletten, 'alleen' flawless imperials betaald en niet een oplopende craft prijs?
Bosmonster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:05:
Hangt een beetje af van je build, maar voor de Orbs is IAS niet zo boeiend. Uiteindelijk verhoogt het je paperdoll DPS wel, maar doordat je over het algemeen meer beperkt bent door arcane dan door attack speed, kun je die punten beter ergens anders in stoppen.

10CHC is dan uiteraard een factor VEUL beter dan een beetje IAS.

Je kunt je zelfs afvragen of je niet beter 6% RCR kunt hebben dan 6% IAS (als we even aannemen dat int + chc + chd de minimale standaard is), als +%damage of skill geen optie is natuurlijk.
Je kan de impact van chc, chd of ias testen door je paragon punten te resetten op dit tabblad en dan 20 punten op IAS zetten en dan verschil van dps opschrijven, dan resetten dan 20 punten op CHC en verschil opschrijven en dan resetten en dan CHD testen, ... dan zie je het verschil voor je eigen class.

Vergeet niet dat eDPS (effective dps) veel belangrijker is dat sheet dps (vaak veel dps, maar lage toughness enzo). :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Rem

Rem

Julio-K schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:30:
Ja ik wil ook graag de Loh re-rollen naar %fire dmg op mijn dan perfecte amulet :)

Ik heb niet goed opgelet, maar klopt het dat je bij het enchanten van je amuletten, 'alleen' flawless imperials betaald en niet een oplopende craft prijs?
Je betaalt beiden. Dus flawless en een steeds oplopende craftprijs.

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
retlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:23:
[...]

Volgens mij zaten er gisteren 122 man in de clan... Ik dacht ook dat de cap 120 was, maar de praktijk blijkt anders.

Ik ben vanavond wel weer online, vanaf 20:30 denk ik ongeveer als de kids naar bed zijn :). Zit je wel al bij de community? Zo niet, even doen!
Wat is je battle tag? Dan roep ik die in de community chat als ik online ben en dan kijken we of je er nog bij kan... Of een andere roerganger als deze eerder online is.
Zou ik er dan eventueel ook bij mogen? Ik kan wel naar een buitenlandse clan, maar zou het prettiger vinden om gewoon een NL clan te hebben :)

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• Tappone
retlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:23:
[...]

M'n battletag is tappie@1541, en ben pas morgenavond of overmorgen weer online vrees ik :(
Enne, call me a noob, maar wat is het verschil tussen clan en community?

Tappone schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:35:
[...]

M'n battletag is tappie@1541, en ben pas morgenavond of overmorgen weer online vrees ik :(
Bij beide kan je gewoon chatten - maar bij een clan zie je ook automatisch de achievements en die loot die iemand verkrijgt :) Daarnaast komt de afkorting van de clan in je naam te staan...

Zoals <SG> Vydra :9

Community: onbeperkt aantal leden
Clans: maximaal 120 leden
Clans are guild-like invite-only affairs, while communities are more casual groups sorted by interests, geographic location and the like.
:*)

[ Voor 18% gewijzigd door Vidra op 08-04-2014 14:40 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Wat is jullie advies voor dps vs torment levels?
Ik speel nu T1, solo of in een groepie.
unbuffed op 305k damage, buffed dacht ik iets van 407k plus.

Ik dacht gewoon lekker op torment 1 door te blijven karren in adventure + rifts, of heb jij een betere tactiek om te gearen?

Nemo #2176

PS. ik zoek vanavond de community even op! :)

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53

Grin

Ride si sapis.

Even een powertrip/BOFH ;)

Eerst gehoor geven aan deze oproep, anders doen we niks. O-)
Tappone schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:35:
[...]

ShadowSaiyan schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:33:
[...]

Zou ik er dan eventueel ook bij mogen? Ik kan wel naar een buitenlandse clan, maar zou het prettiger vinden om gewoon een NL clan te hebben :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• NastyNick
De meesten vragen hier nog netjes advies maar ik was gisteren wat hogere torment levels aan het proberen met > 1milj dps buffed wiz en dan kom je op T4-5 mensen tegen die meespelen en 1k-3kdps hebben :?

• Hydrosine
An1mA schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:24:
[...]

Geen idee! Ik zal er eens mee gaan experimenteren !

• ShadowSaiyan
Ik zoek de community vanavond ook wel even op. Als er weer plekjes in de clan beschikbaar komen houd ik me aanbevolen. Ga eerst wel even in andere clan om in groepjes bounties en rifts te doen :)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:43:
De meesten vragen hier nog netjes advies maar ik was gisteren wat hogere torment levels aan het proberen met > 1milj dps buffed wiz en dan kom je op T4-5 mensen tegen die meespelen en 1k-3kdps hebben :?
Sja why bother with everything if you can sneak in and get carried ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

@predacore

Socket in je wapen (groene gem erin) ipv area dmg denk ik.
CHC op je helm (eventueel rollen)
Loh op je gloves rerollen naar chc/chd (eerste bij voorkeur)
% life op je amu rerollen naar chc/chd
Boots met movementspeed/ar/armor (huidige zijn gewoon slecht
Linkerring: iets met int/chc/chd/as en dmg als bonusje.
Pants met 2 sockets

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:43:
Hehe, tenzij het pull monks met dike party buffs zijn hebben die daar nog niks te zoeken denk ik zo... Mijn monk doet nu 570 ungebuffed en daar speel ik T1 mee, de DH redt het makkelijker op T1, met 600K ungebuffed :).

Hier nog de informatie op Battle net over clans en communities -> Klik

Battle.net || Strava

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Vandread schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:46:
@predacore
Socket in je wapen ipv area dmg denk ik.
CHC op je helm (eventueel rollen)
Loh op je gloves rerollen naar chc/chd (eerste bij voorkeur)
% life op je amu rerollen naar chc/chd
Boots met movementspeed/ar/armor (huidige zijn gewoon slecht
Linkerring: iets met int/chc/chd/as en dmg als bonusje.
Pants met 2 sockets
wow, nice reply!
you rock.
ik heb nu al zin om vanavond los te gaan.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• ShadowSaiyan
Grin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:42:
Even een powertrip/BOFH ;)

Eerst gehoor geven aan deze oproep, anders doen we niks. O-)

[...]

Gedaan! :) Maar ik merk het wel, vol is uiteraard vol, maar als de bezem door de clan gaat en er komt plek vrij, laat ik wel weer wat van me horen...

[...]

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:53
pff net 6 tor 3 rift gedaan = 1 leg

down naar tor 2 en wd gepakt om die toch een beetje te gearen in 2 rifts een stuk of 7 legendary's

trouwens ik hoor hier mensen over de crusader maar voor zover ik weet krijgt deze 1 van deze dagen een enorme buff in damage. http://www.diablofans.com...f-souls-first-patch-2-0-4

speel hem zelf niet meer omdat het gewoon niet lekker wegspeelt

[ Voor 8% gewijzigd door eehbiertje op 08-04-2014 14:55 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

eehbiertje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:54:

down naar tor 2 en wd gepakt om die toch een beetje te gearen in 2 rifts een stuk of 7 legendary's

trouwens ik hoor hier mensen over de crusader maar voor zover ik weet krijgt deze 1 van deze dagen een enorme buff in damage. http://www.diablofans.com...f-souls-first-patch-2-0-4
Die patch is vanacht al live gegaan alleen de definitieve patchnotes zijn nog nergens te vinden, alleen de data mined notes.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Rem

Rem

ShadowBumble schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:55:
[...]

Die patch is vanacht al live gegaan alleen de definitieve patchnotes zijn nog nergens te vinden, alleen de data mined notes.
Met live gegaan bedoel je aangeboden voor het downloaden aan de clients. Hij is volgens mij nog niet 'live', als in 'we spelen er nog niet mee'.

• Morrar
eehbiertje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:54:

speel hem zelf niet meer omdat het gewoon niet lekker wegspeelt
RNG = RNG. Maar herken me er wel in; het gevoel dat hogere moeilijkheden niet heel erg de moeite waard lijken qua aantallen drops.

Verder is een buff qua damage niet hetzelfde als de klasse strategisch interessanter maken. Uiteraard is meer damage welkom, maar het gaat ook om de speelstijl. Vond zelf het concept van de crusader best interessant, maar ik zat toch wel vaak met 'downtime'. Veel wachten op CDs of totdat ik weer genoeg wrath had opgebouwd met builder spam.

Verwijderd

If all goes to plan, the EU maintenance tomorrow should happen between 5:00am and 11:00am CEST. The maintenance may be extended beyond that if something unexpected happens though, which we of course hope will not be the case :-)

Morgen update

• oostland33
in welke act drop azurwrath en kan je hem ook vinden zonder torment? (omdat je op torment een grotere leg pool hebt)

• de.marcus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 18:45
Even kijken of mijn tag onderin werkt, Ik ga vanavond (laat) ook weer een paar uur aan de gang...

Battle.net tag

• Grin

Grin

Ride si sapis.

ShadowSaiyan schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:54:
Gedaan! :) Maar ik merk het wel, vol is uiteraard vol, maar als de bezem door de clan gaat en er komt plek vrij, laat ik wel weer wat van me horen...
Heel goed! d:)b
Kom op Tweakers, aanpassen die signatures!
* Grin zal voor vandaag stoppen met zeuren over signatures...

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:53
Morrar schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:57:
[...]

RNG = RNG. Maar herken me er wel in; het gevoel dat hogere moeilijkheden niet heel erg de moeite waard lijken qua aantallen drops.

Verder is een buff qua damage niet hetzelfde als de klasse strategisch interessanter maken. Uiteraard is meer damage welkom, maar het gaat ook om de speelstijl. Vond zelf het concept van de crusader best interessant, maar ik zat toch wel vaak met 'downtime'. Veel wachten op CDs of totdat ik weer genoeg wrath had opgebouwd met builder spam.
klopt RNG maar merk vaak dat als ik van char wissel of net een nieuwe game begin ik vaak in de 1e paar kills al een leg te pakken heb. en tuurlijk RNG op alles maar er zit volgens mij toch een achterliggend systeem in.

verder pak ik meer legs op normal / tor 1 met dezelfde farm (wat naar mijn mening niet klopt)

de crusader is in mijn ogen nog niet specifiek ergens voor geschikt.. ik heb een tank build geprobeerd maar deze haalt het bij lange na niet tegenover mijn monk.

trouwens net dit gevonden...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12090658971#6

[ Voor 3% gewijzigd door eehbiertje op 08-04-2014 15:06 ]

• Tappone
@grin gedaan, bedankt voor de aanwijzing ;)

@Vidra en Retlaw bedankt voor de tips :)
Wanneer ik weer achter de pc kruip zal ik de community joinen en evt 1 van jullie opzoeken ;)

Edit: ik moet echt eens minder emoticons gaan gebruiken...

[ Voor 14% gewijzigd door Tappone op 08-04-2014 15:08 ]

• de.marcus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 18:45
Grin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:00:
[...]

Heel goed! d:)b
Kom op Tweakers, aanpassen die signatures!
* Grin zal voor vandaag stoppen met zeuren over signatures...
Ook bedankt namens mij :) meteen goed gezet nu.
Ik zie iedereen vanavond wel online :)

Battle.net tag

Tappone schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:07:
@grin gedaan, bedankt voor de aanwijzing ;)

@Vidra en Retlaw bedankt voor de tips :)
Wanneer ik weer achter de pc kruip zal ik de community joinen en evt 1 van jullie opzoeken ;)

Edit: ik moet echt eens minder emoticons gaan gebruiken...
Beide heren zitten niet in dezelfde clan. Vidra voor <SG>, Ret voor <GoT>. ;)

• Morrar
eehbiertje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:00:
[...]

klopt RNG maar merk vaak dat als ik van char wissel of net een nieuwe game begin ik vaak in de 1e paar kills al een leg te pakken heb. en tuurlijk RNG op alles maar er zit volgens mij toch een achterliggend systeem in.

verder pak ik meer legs op normal / tor 1 met dezelfde farm (wat naar mijn mening niet klopt)

de crusader is in mijn ogen nog niet specifiek ergens voor geschikt.. ik heb een tank build geprobeerd maar deze haalt het bij lange na niet tegenover mijn monk.

trouwens net dit gevonden...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12090658971#6
Tja iedereen met een beetje verstand van psychologie weet hoe belangrijk reward systems zijn. Dat soort systemen maken of kraken een game. Het is ook de reden waarom je legs moet identify-en en je kistjes met loot krijgt, etc.

Dat er dus een soort safety net is verbaast me niks. En ik kan me ook zo maar voorstellen dat er nog wel een aantal factoren zijn die invloed hebben op de RNG.

Punt is dat je zonder enorme hoeveelheden data heel weinig kunt zeggen over hele kleine kansen. Laat staan over modificaties van die hele kleine kansen :)

• Tappone
Deadsmell schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:11:
[...]

Beide heren zitten niet in dezelfde clan. Vidra voor <SG>, Ret voor <GoT>. ;)
Jaa weet ik, ik formuleerde het een beetje onhandig, excuus

oostland33 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:59:
in welke act drop azurwrath en kan je hem ook vinden zonder torment? (omdat je op torment een grotere leg pool hebt)
Alle legs droppen in alle Acts. Alleen voor een aantal uit bounty bags is een uitzondering. Azurewrath is er daar niet 1 van.

Alleen de class sets droppen niet lager dan Torment. Dus wederom geldt daar dat Azurewrath overal kan droppen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

En jullie kunnen mij ook in-game aanschieten voor vragen over de <GoT> clan en community, ook ik kan daar zaken voor fixen. Ben vandaag waarschijnlijk rond 17:30 on-line.

de.marcus schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:11:
[...]

Ook bedankt namens mij :) meteen goed gezet nu.
Ik zie iedereen vanavond wel online :)
He Marrek,

Je bent altijd welkom op de TS server - ook al zit je in niet in SG of de GoT clan :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nog iets geks, ik heb gister iemand geboost vanaf level 11.

Game gemaakt in Act 3, The Keeps op Torment 6. (charlevel van degene die geboost werd)
Ondanks dat dit lowlevel is, zou je verwacht dat op T6 wel wat legs zouden droppen.

Na anderhalf uurtje hadden we er beide slechts 1 gevonden, beetje tegenvallend

Grin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:24:
En jullie kunnen mij ook in-game aanschieten voor vragen over de <GoT> clan en community, ook ik kan daar zaken voor fixen. Ben vandaag waarschijnlijk rond 17:30 on-line.
Mij kan je aanschieten voor <SG> clan en voor de <Tweakers> Community ;)

Mad-Matt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:30:

Game gemaakt in Act 3, The Keeps op Torment 6. (charlevel van degene die geboost werd)
Ondanks dat dit lowlevel is, zou je verwacht dat op T6 wel wat legs zouden droppen.

RNG = RNG ... trouwens als jij op T6 - maar op lvl 46 aan het questen bent en je krijgt een legendary dan is deze voor lvl 46 en dus niet lvl 70 :+

Het boosten van een persoon gaat sneller op normal/expert/master/torment lvl 70 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 08-04-2014 15:36 ]

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ik maar denken wat bedoelen jullie nou met een Azurewrath.. Toen zag ik het plaatje

Check my follower :) http://eu.battle.net/d3/e...iggsexy-2859/hero/1062261

Legion 7i i9 3080 32gb

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Logisch dat hij voor een lvl 46 dropt, maar dat dropte ook niet :P

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Mad-Matt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:30:

Het verschilt steeds, is niets aan te doen.
Gisteren heb ik 8 legs ontvangen op master.
Er voor op torment 1 weer 4 en op zondag op torment 2 weer 1.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Morrar
Vidra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:36:
[...]

RNG = RNG ... trouwens als jij op T6 - maar op lvl 46 aan het questen bent en je krijgt een legendary dan is deze voor lvl 46 en dus niet lvl 70 :+

Het boosten van een persoon gaat sneller op normal/expert/master/torment lvl 70 :P
Ging niet om level van de drops, maar om de droprate. Dus om de afwezigheid van drops :)

Als je deze chart bekijkt, zou die droprate op T6 toch best wel fors moeten zijn:
http://i.imgur.com/i2qRKoA.png

Verder vraag ik me af of boosten op level 70 sneller gaat dan op level van de lowbe character met +1600% XP van T6. Zou je eigenlijk even moeten testen.

[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 08-04-2014 15:40 ]

• Rem

Rem

markklok schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:36:
Ik maar denken wat bedoelen jullie nou met een Azurewrath.. Toen zag ik het plaatje

Check my follower :) http://eu.battle.net/d3/e...iggsexy-2859/hero/1062261
Netjes, heel praktisch ook!
Tip: gebruik een ruby in de socket bij followers. Hun CHD is capped op 150%, en volgens mij krijgen ze al 50% van zichzelf. De overige 100% kan je heel gemakkelijk op een templar relic krijgen.
Rem schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:41:
[...]

Netjes, heel praktisch ook!
Tip: gebruik een ruby in de socket bij followers. Hun CHD is capped op 150%, en volgens mij krijgen ze al 50% van zichzelf. De overige 100% kan je heel gemakkelijk op een templar relic krijgen.
Followers? Het is veel leuker om in een groepje te spelen met mensen ... en zoals Marrek (de.marcus) als zegt, op Teamspeak is het nog veel gezelliger dan alleen te spelen :D

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vandread schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:48:
Een azurewrath op z'n follower en een thunderfury in z'n hand..... is niet eerlijk :/
Had er meer moeite mee gehad als zijn follower een shard of hate zou hebben >_< :P

mijn follower heeft wel een legendary shield, maar voor de rest gewoon rotzooi die ik vind :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Rem

Rem

Vidra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:47:
[...]

Followers? Het is veel leuker om in een groepje te spelen met mensen ... en zoals Marrek (de.marcus) als zegt, op Teamspeak is het nog veel gezelliger dan alleen te spelen :D
... Dat betekend toch niet dat je je followers niet hoeft te min/maxen? 8)
Ohja, en wel eens gehoord van Asheara's set? :9

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12 22:31
Vidra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:47:
[...]
Ik vind dat raar dat mensen hun mening hierover willen opdringen. Sommigen spelen echt liever op hun eentje. Sommigen spelen dan liever in groep maar willen geen voice coms en sommigen willen de hele boel. Aanvaard gewoon dat speelstijlen verschillen :)

• desjaak909
Vandread schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:48:
Een azurewrath op z'n follower en een thunderfury in z'n hand..... is niet eerlijk :/
en dan ook niet zomaar een thunderfury, maar meteen eentje met +10% dmg :9~ En die amu wil ik nog op lvl70 hebben

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

In een groepje is het ook veel leuker.. Bedoelde meer dat ik al zo'n Azurewrath heb en dat ik deze destijds op m'n follower heb gegooid :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Pagina: 1 ... 134 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]