See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Die shard heb ik ook een tijdje gefarmed. Heb de drop nooit gekregen van Izual, ik kreeg de drop van een rare spawn in act 4 zelf. Ik weet alleen niet meer welkeShadowBumble schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:02:
Ik moet overigens wel eerlijk bekennen dat het behoorlijk vervelend is om die Legendary mats te farmen
Ben nu bezig om voor mijn Hallowed Wand mats te zoeken maar dat stomme Shard dropt maar neit in ACT4 van Izual en bezig voor Fleetins Strap watook al niet dropt, maakt het allemaal alleen maar onnodig gecompliceerder
Daarna ook meteen gestopt, en de wand was ook nog eens waardeloos
I'm an Ironman!
Rem schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:04:
[...]
Klopt, ze gaan de droprates ook behoorlijk verhogen met de eerstvolgende patch!
Oh dat had ik even gemist tot die tijd maar lekker Rifts blijven farmen zie ik al must have AzurewrathCthulhu schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:04:
[...]
Dat gaan ze veranderen, even geduld
http://eu.battle.net/d3/e...ic/10219142187?page=6#103
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 21-12 09:36
Hardware Fanaat
* Blaat agrees!ShadowBumble schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:06:
[...]
[...]
Oh dat had ik even gemist tot die tijd maar lekker Rifts blijven farmen zie ik al must have Azurewrath
Ik moet er ook eentje hebben voor mijn cold monk! Dat zou mijn build compleet maken.
Dit om twee redenen:
1. Ik doe alleen maar cold skills, dus OP.
2. Ik heb al 40% stun en 35% blind % op mijn gear. 20% freeze zou het compleet maken.
Die blind komt van de Blind Faith helm die ik gisteren op mijn monk heb gegooid. Ik verlies 140 fire (all)res maar die 35% blind doet ook genoeg natuurlijk.
Nu nog maar 1900 all res en 17m toughness.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19-11 09:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
- Blaat
Hardware Fanaat
Op T6 heb ik moeite hoor tegen bepaalde elites...Bosmonster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:14:
Nog maar 1900 AR.. dat je nog blijft leven!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Mss maar een Monk maken en ze allebei aan mijn Monk geven, of kan dat niet?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
- Blaat
Hardware Fanaat
Helaas zijn legendaries unique equipped, tenzij er 1 legacy is en de andere niet.Cthulhu schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:16:
Ik heb 2 Azurewraths op HC(lvl60)
Mss maar een Monk maken en ze allebei aan mijn Monk geven, of kan dat niet?
In dat geval krijg je een soortgelijke situatie als op mijn DH. Twee 2x nats ring (nieuw en oud) en 2x de 7% crit setbonus waardoor ik over de CHC% cap van 75% heen ga.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Je bedoeld bijvoorbeeld een legacy Echo Fury (lvl 60, pre 2.0) en een legacy Echo Fury (lvl 70, post 2.0)? Dat kan volgens mij niet. Je kunt gewoon niet dezelfde legendary's dragen, ongeacht versieverschillen.pstalman schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:29:
Nee je kunt niet 2 dezelfde items (tenzij het uit een vorige patch versie is) op dezelfde char dragen.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
- Blaat
Hardware Fanaat
Zie de natalya's ringen op mijn DH (signature).FloydRaalte schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:35:
[...]
Je bedoeld bijvoorbeeld een legacy Echo Fury (lvl 60, pre 2.0) en een legacy Echo Fury (lvl 70, post 2.0)? Dat kan volgens mij niet. Je kunt gewoon niet dezelfde legendary's dragen, ongeacht versieverschillen.
Ja, vrij vervelend dat unique equipped. Heb die Hallowed set plan, maar als DH heb je daar geen ruk aan... Enige nuttige is de 1h crossbow, er is geen quiver. Wat moet ik nou met een shield of staff?Wolf schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:34:
[...]
Helaas zijn legendaries unique equipped, tenzij er 1 legacy is en de andere niet.
In dat geval krijg je een soortgelijke situatie als op mijn DH. Twee 2x nats ring (nieuw en oud) en 2x de 7% crit setbonus waardoor ik over de CHC% cap van 75% heen ga.
Hah! Dat wist ik dus niet! Ik kan namelijk mijn Echoing Fury (Legacy) en mijn net gevonden Echoing Fury niet beide dragen op mijn barb! Vandaar dat ik dacht dat dit sowieso niet kon.Wolf schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:35:
[...]
Zie de natalya's ringen op mijn DH (signature).
[ Voor 7% gewijzigd door FloydRaalte op 08-04-2014 09:37 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
- Blaat
Hardware Fanaat
Het is vooral toughness waar ik op inlever, niet zozeer damage. Maar zodra ik leuke upgrades vind knikker is dat legacy spul er ook vanaf hoor, ik vond het alleen grappig om dit te proberen.Smitovic schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:37:
Lever je niet veel in als je met legacy gear blijft rennen? Stats zijn wel aanzienlijk minder, ook al krijg je 7% CHC.
Probleem is dat sommige items pas echt een echte upgrade zijn als je beide slots kan vervangen.Smitovic schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:37:
Lever je niet veel in als je met legacy gear blijft rennen? Stats zijn wel aanzienlijk minder, ook al krijg je 7% CHC.
Tevens helpt he neit dat de paperdoll eigenlijk geen goede graadmeter is voor je dps increase, waardoor veel mensne nog steeds blijven hangen op oude gear terwijl de nieuwe wel degelijk een upgrade is.
Zelf heb ik hier ook nog steeds last van
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Thanks Sjaak, zal het eens proberen!desjaak909 schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:50:
[...]
Nog een tip, neem bij familiar cannoneer ipv sparkflint, dan doet hij flinke aoe arcane dmg, dat werkt erg lekker, zeker met al je arcane bonussen
WTH Ret!retlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:26:
[...]
Ik had gister wel een leuke dag. Onder andere
-> Fire walkers (Reroll chackram damage naar vita)
-> Danetta's Revenge (na 4 keer een socket), nu de set compleet!
-> Sebors Nightmare
-> Plan Penders Grasp
-> Plan Aughilds Authority
-> Plan Demons Hide
De Demon Hunter speelt nu lekker weg
We moeten vanavond maar ff in dezelfde party spelen, wellicht dat jouw geluk mij ook nog wat brengt
Legion 7i i9 3080 32gb
In een kwartiertje 1 cashe dus, geen 5 en D3 is een game waarbij de tijd vliegt dus aan dat kwartier twijfel ik ook.NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:50:
[...]
Beter niet maar wel sneller. Alle 4 op eigen houtje een act clearen en dan als laatste samen de act die over blijft. In een kwartiertje 5 caches.
Verder heb ik nog nooit een legendary uit een van die cashes gekregen, zelfs nog nooit een upgrade. Meestal alles salvagen en enkel de gems gaan naar de stash.
Leek het gisteren in ieder geval wel te merken zeker met een monk erbij, gisteren op T2 smolt alles in ieder geval redelijk snel weg. Ben nu ook eindelijk van mijn Storm Crow af, heb nu max resource reduction uit plvl's en max extra Arcane power en nog 7% reduction op shoulders en met 7 ApoC gaat dat nu prima, alleen bij rift bosses kom ik nog zonder Arcane te zittenDeadsmell schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:07:
[...]
Daar heb ik de afgelopen dagen ook mee geëxperimenteerd. Werkt inderdaad lekker, maar ik heb niet het idee dat het heel veel beter werkt dan de bonus van Sparkflint. Maar misschien zat ik wel op een te lage difficulty om het verschil te merken. Jij merkt het wel dus?
Movies: letterboxd
Als iemand anders in je party de bounties van een act inlevert krijg jij ook de reward (en dus de cache).Inrage schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:43:
[...]
In een kwartiertje 1 cashe dus, geen 5 en D3 is een game waarbij de tijd vliegt dus aan dat kwartier twijfel ik ook.
Verder heb ik nog nooit een legendary uit een van die cashes gekregen, zelfs nog nooit een upgrade. Meestal alles salvagen en enkel de gems gaan naar de stash.
Verder heb ik al een paar legs uit de caches gekregen.
Oa een ring met IAS, CHD en int
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Iedereen cleared toch een act. Elke act heeft 5 bounties waarvan er altijd wel 1 bijzit die je binnen 1 minuut haalt. Die trash mol ik niet eens. 5 acts = 5 hor. caches.Inrage schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:43:
[...]
In een kwartiertje 1 cashe dus, geen 5 en D3 is een game waarbij de tijd vliegt dus aan dat kwartier twijfel ik ook.
En volgens mij heb jij pech want ik krijg tot nu toe gemiddeld toch bij elke 10 caches wel 1 leg. Mijn Gloves of Worship komen daaruit.
JepNastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:34:
Volgens mij is er geen plek meer in de Tweakers clan. Of heb ik dit mis? Is er nog plek in de HC clan?
- Blaat
Hardware Fanaat
Beide.Smitovic schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:34:
Is dat van Tweakers trouwens een clan of community? Zit al in een clan, maar wat meer activiteit zou wel mooi zijn.
Je kan je uiteraard aansluiten bij de community, zoek op tweakers en schiet een verzoek in, wij (de grote roergangers van de clan/community
De clan zit helemaal vol dus dat gaat hem niet worden, max 120 leden.
Misschien dat we de clan maar eens moeten opschonen...
Ik zal vanavond even me 75 bags openen en kijken of ik het gemiddelde redNastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:45:
[...]
Iedereen cleared toch een act. Elke act heeft 5 bounties waarvan er altijd wel 1 bijzit die je binnen 1 minuut haalt. Die trash mol ik niet eens. 5 acts = 5 hor. caches.
En volgens mij heb jij pech want ik krijg tot nu toe gemiddeld toch bij elke 10 caches wel 1 leg. Mijn Gloves of Worship komen daaruit.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Laatst had ik 2 leg en 1 plan in 15 bags en dat waren geen bountie exclusive legs jmmr genoegMad-Matt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:03:
Ik haal gemiddeld 1 leg in 20 bags
55 bags niets, toen in 15 bags 2 legs en een plan.
Daarna weer 10 bags leeg.
Vooral die eerste 55 waren erg frustrerend.
YouTube: Diablo 3: RoS - Opening 170 Caches
That's just sickNastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:09:
Zag laatst ook een filmpje van iemand die 170 caches opende dat duurde ook wel even
Legion 7i i9 3080 32gb
kan nie kijke(op werk) maar waar bewaar je al die caches en heeft een + magic find shrine effect op de caches?NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:09:
Zag laatst ook een filmpje van iemand die 170 caches opende dat duurde ook wel even
Nee caches zijn gebonden en de items die erin zitten zijn vanaf het moment dat je ze krijg al vast, dus als jij een cache op lv21 krijgt en die opent op Torment 6 Lv70 krijg je alsnog lv21 spul.ghostsand schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:12:
[...]
kan nie kijke(op werk) maar waar bewaar je al die caches en heeft een + magic find shrine effect op de caches?
Het heeft dus geen nut om bijvoorbeeld caches op te sparen en dan te spammen voor betere loot of iets dergelijks anders dan je eigen gemoedsrust omdat het fontijntje met loot leuk is om te zien
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Gewoon in je stash en dan alle tabs gebruiken. Shrine heeft geen effect op het uitpakken helaasghostsand schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:12:
[...]
kan nie kijke(op werk) maar waar bewaar je al die caches en heeft een + magic find shrine effect op de caches?
Je zou maar alles uitgepakt hebben en dan Error 3007!
Er is wel wat verloop. Volgens mij is wel weer wat plek.NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:34:
Volgens mij is er geen plek meer in de Tweakers clan. Of heb ik dit mis? Is er nog plek in de HC clan?
-> Join de community
-> Vraag op de community chat of er iemand online is die je toe wilt voegen
Battle.net || Strava
Beste tradeoff daarvoor is cc inruilen voor cr. Niet al je je cc wegdoen, maar als je moet kiezen tussen die 2 ga voor cr, daarbij ga ik er wel vanuit dat je judgement - resolved gebruiktTimmetjuhs schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:14:
Gisteren 3 legs uit de caches gehadWaarvan 2 uit opvolgende caches. 2 keer dezelfde mace en 1 keer bracers (heeft mijn crus nu aan). Die maces zijn best goed, ik bewaar de beste voor mijn barb en de andere gaat de hakselaar in. Verder nog een amulet, sword (sever) en een polearm gevonden. Helaas alle 3 geen upgrade dus die mogen ook mijn crafting mats aan gaan vullen. Ik ben benieuwd wat er gepatcht gaat worden en hoe de crusader hier uit komt. Gisteren heb ik hier in ieder geval met veel plezier mee verder gespeeld. Alleen die cooldowns blijven een pain in the ass. Dan maar wat damage inleveren voor cooldown reduction.
En je bewaard ze in je chest en inventory.
Ik blij... waren het die thorns shoulders... die niet beter zijn dan m'n rare shoulders
Denk vanavond m'n DH maar eens levelen, kan daar m'n 2e rangs dex gear op
Inderdaad wel grappig, die 75% crit chance. Maar wel beetje jammer dat je bijna geen crit damage hebt!Wolf schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:39:
[...]
Het is vooral toughness waar ik op inlever, niet zozeer damage. Maar zodra ik leuke upgrades vind knikker is dat legacy spul er ook vanaf hoor, ik vond het alleen grappig om dit te proberen.
Gaat het punt een beetje voorbij zo.
[ Voor 9% gewijzigd door NastyNick op 08-04-2014 10:29 ]
1% CC == 1% CHD ongeveer.NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:28:
Ik ben een beetje lui om het op te zoeken maar wat is de goede verhouding in CHC/CHD eigenlijk?
Als je beetje kijkt op de stats verdeling op items zal je uitkomen op 1/10 1/8 oid denk ik.NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:28:
Ik ben een beetje lui om het op te zoeken maar wat is de goede verhouding in CHC/CHD eigenlijk?
profiel
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Echt een verhouding is er nietNastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:28:
Maar 10% chc -> 100% chd
Je wilt rond de 50% chc zitten en het zou mooi zijn als je dan ook ongeveer 500% meer dmg doet.
[ Voor 15% gewijzigd door Mad-Matt op 08-04-2014 10:34 ]
reroll die vit op je wapen naar een socketedie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:33:
Ugh, het duurt het veel te lang om op T1 een enkele elite pack te doen (waardoor ik bijna dood ga vanwege cooldowns/oom), laat staan rifts... Maar op Normal gaat het veel te gemakkelijk (totaal geen uitdaging). Is het gewoon een kwestie van meer legendaries verkrijgen voor hoofd/schouders of kan ik nog een boost halen door enchants/gems o.i.d.
profiel
Op je belt de %life naar armor, op je shoulders reroll de zombie dog dmg naar allress of armor (zombie dogs doen toch bijna geen dmg)
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
QFTMad-Matt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:34:
[...]
Echt een verhouding is er niet
Maar 10% chc -> 100% chd
Je wilt rond de 50% chc zitten en het zou mooi zijn als je dan ook ongeveer 500% meer dmg doet.
10 CHC voor elke 100 CHD, en andersom.
Geld dit niet voor dubbele weapon classes? ik kan op mijn wiz namelijk moeilijker chd halen.
ik heb 61chc bij 350 ish chd.
[ Voor 8% gewijzigd door NastyNick op 08-04-2014 10:42 ]
Het is ook geen wet, maar meer een richtlijn om items te kunnen vergelijken of iets daadwerkelijk een upgrade is voor jezelf ook niet. Veelhangt ook samen met je toughenss uiteraard.
De zijfers maken het makkelijker om gear keuzes te maken voor velen
In mijn ogen zonde van de punten, deze stop ik persoonlijk veel liever in ASNastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:42:
Dan gebruik je je paragon points gewoon voor meer CHD ipv CHC toch?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dit. Die verhouding is leuk als je dual wield, maar anders is het niet haalbaar.Axewi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:41:
[...]
Geld dit niet voor dubbele weapon classes? ik kan op mijn wiz namelijk moeilijker chd halen.
ik heb 61chc bij 350 ish chd.
Je kunt, zeker als wiz, nog steeds beter gewoon CHC stacken en die verhouding negeren. Denk bijvoorbeeld aan dingen als APOC.
In groep spelenedie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:33:
Ugh, het duurt het veel te lang om op T1 een enkele elite pack te doen (waardoor ik bijna dood ga vanwege cooldowns/oom), laat staan rifts... Maar op Normal gaat het veel te gemakkelijk (totaal geen uitdaging). Is het gewoon een kwestie van meer legendaries verkrijgen voor hoofd/schouders of kan ik nog een boost halen door enchants/gems o.i.d.
profiel
Legion 7i i9 3080 32gb
Klopt ik wil als wiz voor me APOC inderdaad zo hoog mogelijke CHC, CHD is dan leuk meegenomen maar minder belangrijk, en attack speed wil ik nu al helemaal niet, dat kan me Arcane management niet aanBosmonster schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:43:
[...]
Dit. Die verhouding is leuk als je dual wield, maar anders is het niet haalbaar.
Je kunt, zeker als wiz, nog steeds beter gewoon CHC stacken en die verhouding negeren. Denk bijvoorbeeld aan dingen als APOC.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb ook 8 APOC dus dan is die CHC wel lekker.
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 08-04-2014 10:46 ]
Zou wel eens met z'n 4en een rondje willen doen.. kijken hoe snel alles de lucht in vliegt.
Legion 7i i9 3080 32gb
Kan je niet beter Elemental Exposure gebruiken ipv audacity, je zit volgens mij met 4 verschillende soorten dmg te spelen dus zou je 5% extra dmg opleveren tov audacity en werkt ook voor je team ledenmarkklok schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:47:
Kunnen de personen hier die gebruik maken arcane orbit + MW hun hand opsteken.
Zou wel eens met z'n 4en een rondje willen doen.. kijken hoe snel alles de lucht in vliegt.
Jij was het dus, wist ff niet meer wie deze build nou had, vanavond eens proberen.markklok schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:47:
Kunnen de personen hier die gebruik maken arcane orbit + MW hun hand opsteken.
Verder is APOC volgens mij niet meer "beschikbaar" op lvl 70.
Komt natuurlijk omdat Redlaw in mijn party zat die zorgt altijd voor leuke legs
jawel, je kan 8 apoc halen, 4 op source en 4 op helmpjeMad-Matt schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:55:
[...]
Verder is APOC volgens mij niet meer "beschikbaar" op lvl 70.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ben eerder geneigd om unwavering will eraf te halen.. Blijf eigenlijk constant lopen dus 1,5 sec stil staan gebeurt zelden... (packs gaan onder de 8 - 10 sec dood)desjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:53:
[...]
Kan je niet beter Elemental Exposure gebruiken ipv audacity, je zit volgens mij met 4 verschillende soorten dmg te spelen dus zou je 5% extra dmg opleveren tov audacity en werkt ook voor je team leden
keuzes keuzes
Legion 7i i9 3080 32gb
Uiteraard ga ik voor judgement - resolved. Alles smelt met die skill. Ik probeer een mooie balans te vinden tussen cc, cr en de cooldown welke op judgment zit. Maar dat is juist net het leuke van een nieuwe class. Gewoon van alles proberen en kijken wat lekker speelt.Bokkie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:17:
[...]
Beste tradeoff daarvoor is cc inruilen voor cr. Niet al je je cc wegdoen, maar als je moet kiezen tussen die 2 ga voor cr, daarbij ga ik er wel vanuit dat je judgement - resolved gebruikt
Ik had ongelijk, u heeft gelijk.desjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:57:
[...]
jawel, je kan 8 apoc halen, 4 op source en 4 op helmpje
[ Voor 16% gewijzigd door Axewi op 08-04-2014 11:19 ]
waarom zou je dan uberhaupt zoveel cashes verzamelen? gewoon gelijk uitpakken toch?NastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:16:
[...]
Gewoon in je stash en dan alle tabs gebruiken. Shrine heeft geen effect op het uitpakken helaas
Je zou maar alles uitgepakt hebben en dan Error 3007!
of zie ik iets over het hoofd?
kan het kloppen trouwens dat de kwaliteit legs wat dropt rekening houd met je gemiddelde item lvl of iets dergelijks? of het aantal uren wat je hebt gespeeld?
Ik heb echt het idee dat er nu veel betere items droppen dan in het begin, ook al op lvl 70.
in het begin kreeg ik alleen matige legs en veelal plans.
nu vind ik goede items, en veel meer set items.
heeft iemand anders ook dit idee? of is alles echt 100% random en heb ik gewoon geluk gehad?
Momenteel steek ik zo in elkaar: *klik*
Andere Exploding palm kan natuurlijk, maar deze explodeert zo leuk op groepjes mobs
Unity passive boost mijn dmg aanzienlijke, party ook een beetje en redelijk tanky dus kan flink pullen.
Hands uphexta schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:57:
Kunnen de mensen met een Minion build op hun WD hun hand omhoog doen? Wil wel eens 4 minionbuilds samen zien.
Alhoewel ik nog verre van complete gear hiervoor heb. De build is nogal gear afhankelijk, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik om alles vinden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Op de lvl70 items heb ik nog geen apoc op wapens gezien, in ieder geval niet op de chantodo'sAxewi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:58:
[...]
12, je kan op bepaalde weapons ook 4 halen zoals chantodo's
Hmm, dan neem ik mijn woorden terugdesjaak909 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:04:
[...]
Op de lvl70 items heb ik nog geen apoc op wapens gezien, in ieder geval niet op de chantodo's
ik heb op lvl 58 een chantodo's gevonden met apoc, vreemd dat het niet meer op lvl 70 zit dan..
same here, maar lijkt me toch lachen.Wooldoor schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:02:
[...]
Hands up
Alhoewel ik nog verre van complete gear hiervoor heb. De build is nogal gear afhankelijk, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik om alles vinden.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nu heb ik de volgende char: WD = http://diabro3.com/?armoryURL=Hoaxr%232766&serverBox=eu
Nu lvl70 met paragon 89 en aardig wat groene boeken en legend items gevonden in die paar dagen.
Toch vind ik mijn DPS nog wat laag, waar kan ik het beste nog wat aanpassingen doen?
Het is misschien makkelijker om je Battlenet profiel neer te zetten?Silencex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:19:
Ben sinds vrijdag weer eens begonnen was lvl60 paragon10.
Nu heb ik de volgende char: WD = http://diabro3.com/?armoryURL=Hoaxr%232766&serverBox=eu
Nu lvl70 met paragon 89 en aardig wat groene boeken en legend items gevonden in die paar dagen.
Toch vind ik mijn DPS nog wat laag, waar kan ik het beste nog wat aanpassingen doen?
Op deze site kan je niet de individuele stats van je gear zien...
Jaa maar zit op me werk en blizzard is geblokt, me account is Hoaxr#2766Apsie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:25:
[...]
Het is misschien makkelijker om je Battlenet profiel neer te zetten?
Op deze site kan je niet de individuele stats van je gear zien...
Ik mis een mooie socket in je wapenSilencex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:27:
[...]
Jaa maar zit op me werk en blizzard is geblokt, me account is Hoaxr#2766
CHD op je amulet (Attackspeed?)
CHD op handschoenen
Ringen met CHD, CHC & Att. speed
Allemaal dingen om dps omhoog te krijgen...
Oke, ja dit is me 1e char(dus weet nog niet wat ik allemaal moet hebben) maar ik ga vanavond eens even op die dingen focussen.Apsie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:32:
[...]
Ik mis een mooie socket in je wapen
CHD op je amulet (Attackspeed)
CHD op handschoenen
Ringen met CHD, CHC & Att. speed
Allemaal dingen om dps omhoog te krijgen...
Vooral de socket is in eerste instantie belangrijk, bij mij scheelt die c.a.180K dpsSilencex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:33:
[...]
Oke, ja dit is me 1e char(dus weet nog niet wat ik allemaal moet hebben) maar ik ga vanavond eens even op die dingen focussen.
En wat doe je overal in? ik heb nu in me legs en chest INT stones gedaan. moet ik dat bij de rest ook doen?Apsie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:35:
[...]
Vooral de socket is in eerste instantie belangrijk, bij mij scheelt die c.a.180K dps
heb je ook een sockel in je helm? zoja daar als je life nodig hebt een %life in doen, en als int je primary stat is rest idd int gems..Silencex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:37:
[...]
En wat doe je overal in? ik heb nu in me legs en chest INT stones gedaan. moet ik dat bij de rest ook doen?
Socket is van belang in je wapen omdat je daar een emrald in kan stoppen voor CHD (130% voor een maxed out gem).Silencex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:37:
[...]
En wat doe je overal in? ik heb nu in me legs en chest INT stones gedaan. moet ik dat bij de rest ook doen?
Andere slots zijn minder belangrijk voor je DPS
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Socket CHD op wapen
Socket Life% in helm
CHD Amulet
CHD Handschoenen
Ringen CHD, CHC & Att. speed
Ligt aan je toughness en hoe makkelijk je door een lvl heen gaat...Silencex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:37:
[...]
Indien je te snel dood gaat, vit of all res erin ...
Ik kan vrij makkelijk T3 solo aan en T4 in een groep, mijn toughness ingame is 5.5 mill
Dat is het mooie van de sockets, je kan jezelf een beetje sturen...
Voor mijn monk nu wel jaNastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:44:
Is een diamond in je helm goed te merken que cooldowns? Ik kan de life wel makkelijk missen nu.
Ja, zou moeilijk meer zonder kunnen, heb 11.5 in mijn helm 8 op mijn gloves en 7 op mijn shouldersNastyNickNL schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:44:
Is een diamond in je helm goed te merken que cooldowns? Ik kan de life wel makkelijk missen nu.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Ik ben meer van de 'single player experience'
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Dat snap ik dus echt niet met spellen als Diablo. Begrijp me niet verkeerd 'ieder zijn ding natuurlijk'. Maar ik zou allang gestopt zijn me D3 wanneer ik elke keer alleen speelde. Ik vind het heerlijk om met z'n vieren rond te lopen mobs te killen, ondertussen misschien op TS/Skype/ventrillo (or whatever) lekker met elkaar praten. Dat maakt hij voor mij toch echt leuk..
I'm an Ironman!
De key kan ik vast wel hier aan collega kwijt
http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
[ Voor 3% gewijzigd door chr0me1 op 08-04-2014 12:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]