heb er nu nog geen +dmg roll op, dus als het gefixed is profiteer ik van de volle 100%
Movies: letterboxd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
heb er nu nog geen +dmg roll op, dus als het gefixed is profiteer ik van de volle 100%
*zucht*
Haha ja ok dan wel.desjaak909 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:02:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 14:05 ]
Eindelijk hebben ze dat erin zitten bij diabloprogress. Nu kan ik zien hoeveel verschil het is...Shinoki schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:19:
Eindelijk de 500k dps doorbroken....
http://www.diabloprogress...noku-2423/Seirei/38463512
Sweet! Zal alles eens updaten en dat nieuwe kreng kopen. Als ik geen blok aan t been ben zal ik waarschijnlijk af en toe eens een potje meespelen!dx5314 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:00:
[...]
Nee, want eigenlijk begin je toch weer volledig opnieuw (alle gear is vervangen).
Je moet uiteraard dan wel de uitbreiding kopen ;-)
Anima/Velsenard en ik zijn nog even actief als vroeger, alleen Klitse is afgehaakt!
Signature
Welkom bij de groep Arcane/Disintegrate wiz's!ShadowBumble schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:00:
Ze vanmorgen eindelijk Ring of Royal Grandeur mogen looten waardoor ik nu rond mag lopen met de 4set Bonus van de Vyr'sKortom tijd om alles om te gooien :
To-Do's :
- Reroll Bracers van Cold naar Arcane
- Reroll Cold Damage van neck naar Arcane
- Reroll Orb Damage van Boots naar Disintegrate
- Reroll ring of Grandeur LoH naar CHD
- Reroll Orb op Triumvate naar Disintegrate
Tijd om souls te gaan farmen dus
Wheheh nou geloof me dat af en toe zal snel veranderen.mouzetc schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:06:
[...]
Sweet! Zal alles eens updaten en dat nieuwe kreng kopen. Als ik geen blok aan t been ben zal ik waarschijnlijk af en toe eens een potje meespelen!
Hardware Fanaat
[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 14-04-2014 14:13 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Wat klopt er dan niet? bij mij klopt Bnet inmiddels weel helemaalcybergi schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:25:
Bnet klopt geen zak van dus dan klopt de diablo progress ook niet.
heb maar de helft van me stats op bnet
Ik weet het, het is alleen niet makkelijk om een balans te vinden. Het ene moment lijk je gewoon niet dood te krijgen, het andere moment krijg je alle hoeken van de kamer te zien bij wijze van (dit was nog voordat ik mn resistances met 300 heb gegimped door te regemmen btw).cybergi schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:28:
goede balance van 2is het beste. te veel op dps en geen tougness werkt ook niet lekker
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
zit op 10 mill touhness en geeft aan maar 5.4 mill bv.desjaak909 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:29:
[...]
Wat klopt er dan niet? bij mij klopt Bnet inmiddels weel helemaal
Cheeseburger Addict
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
D3 armory: DeGrand-2382
heb dit set ook aan nog een onderdeel nodig om de 6 set te hebbenAngeloonie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:33:
Shiiit dit is echt cool als DH
[video]
Kijk vooral aan het einde
Must have! Gezellige beestjes
Heb al 2 items van de set (chest+pants), maar moet dus alles -pants vinden + de ring + de cloakMaar dan kan het best een nuttige build worden.
Wat er iig nog niet werkt zijn de passives. Zo heeft mijn monk volgens de Armory maar een miezerige 3,7mil toughness unbuffed terwijl ik ingame op het driedubbele zit ofzo. Passives OWE en STI worden dus niet in rekening gebracht.cybergi schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:32:
[...]
zit op 10 mill touhness en geeft aan maar 5.4 mill bv.
zit op 1.3 mill unbuffed en geeft aan 1.04 mill dps![]()
enz enz gewoon de stats kloppen niet van me bnet met wat het in echt moet zijn.
zelfs als ik alle buffs er af haal in game heb ik meer stats dan wat bnet aan geeft
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
ik heb het ook niet over me passivesSfinx- schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:39:
[...]
Wat er iig nog niet werkt zijn de passives. Zo heeft mijn monk volgens de Armory maar een miezerige 3,7mil toughness unbuffed terwijl ik ingame op het driedubbele zit ofzo. Passives OWE en STI worden dus niet in rekening gebracht.
Diabloprogress neemt deze stat gewoon over en doet deze berekening dus ook niet zelf, blijkbaar.
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
niet opgeven komt goed ik heb ook niet altijd DH spullenXtr3me4me schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:40:
Nou ik moet echt "de" pechvogel zijn in het spel. Gisteren 6 uur lang gespeeld en wat krijg ik...3 legendary's en alle 3 die totaal niks met mijn monk te maken heeft. How sad. Speel op Expert mode in adventure.
Wel erg jammer
dat bedoel ik dusWolf schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:41:
Paragon points worden ook niet meegenomen.
Ik heb ingame een toughness van 17m en een sheet dps van 1,5m.
B.net zegt 2.9m en 755k... Vage shit.
crusador heeft last van laage movement erg jammer maakt het niet echt leuk om mee te spelen.Timmetjuhs schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:42:
En door dit soort dingen nijg ik weer terug te gaan van Crusader naar DH... Ziet er erg vet uit dat filmpje. Mijn crusader voelt gewoon te log aan op dit moment...
t1 wanneer krijg je die? Op de moeilijkste graad zeker?cybergi schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:41:
[...]
niet opgeven komt goed ik heb ook niet altijd DH spullenals je straks op t1 gaat farmen ga je ook weer meer leuke dingen vinden
keep your head up
Cheeseburger Addict
T1 is Torment 1, daar droppen vaker legendaries, waardoor je dus ook sneller vooruitgang kan maken.Xtr3me4me schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:44:
[...]
t1 wanneer krijg je die? Op de moeilijkste graad zeker?
Ja precies, je rent altijd overal achteraan. Dan is de flitsende DH toch een stuk fijner spelen vind ik. Vanavond eens flink wat rifts doen met mijn DHcybergi schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
[...]
crusador heeft last van laage movement erg jammer maakt het niet echt leuk om mee te spelen.
DH is zo snel tegenover de crusador...
Vanaf T1 heb je kans op set itemsXtr3me4me schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:44:
[...]
t1 wanneer krijg je die? Op de moeilijkste graad zeker?
Torment 1? Shit ben op me werk kan het spel niet starten om te zien. Maar Torment 1 is?Angeloonie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:45:
[...]
T1 is Torment 1, daar droppen vaker legendaries, waardoor je dus ook sneller vooruitgang kan maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 14-04-2014 14:49 ]
Ik heb gister mijn 5e gevonden!Angeloonie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:33:
Shiiit dit is echt cool als DH
[video]
Kijk vooral aan het einde
Must have! Gezellige beestjes
Heb al 2 items van de set (chest+pants), maar moet dus alles -pants vinden + de ring + de cloakMaar dan kan het best een nuttige build worden.
[ Voor 40% gewijzigd door Sporedd op 14-04-2014 14:55 ]
Don't trust an atom, they make up everything.
Noobvraagje, waarom enchant je er armour op?Sporedd schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:51:
Zo van het weekend toch nog wat uurtjes kunnen spelen.
mijn wd doet nu wel bizar veel damage dankzij mijn nieuwe head.
[afbeelding]
Haunt en locust swarm doen nu zo veel damage dat ik deze een
kamer in knal zelf veilig ga staan en 5 sec wacht tot alles dood is.
en dit gaat goed tot aan t3!
Heb ook al 12 legendary crafting items gevonden maar nog geen plans
Hardware Fanaat
Doe je ook nietThe_DoubleU schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:41:
Ik heb met deze Crusader nu ACT V uitgespeeld op T1 (Private). Op zich bevalt die mij prima totdat ik online Adventure mode ging spelen ook op T1 en heb het gevoel of ik helemaal geen damage doe. Ik loop een beetje achter de groep aan en voordat ik een klap heb kunnen uitdelen licht alles al plat.
Iemand tips?
Meer dmg modifiers (chc/atack speed) op je gear en probeer sockets in je armor te krijgen voor dex gems, ook de gems in je wapens upgradenNegative schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:33:
Mijn Monk
http://www.diabloprogress...ve-2339/Negative/39311880
Gaat lekker alleen nog niet naar m'n zin, op- of aanmerkingen hoor ik graag!
[ Voor 11% gewijzigd door sabriel op 14-04-2014 15:21 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
jup forgotten souls waren opWolf schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:03:
Waarschijnlijk wil hij CHC% maar is dat gewoon nog niet gelukt wegens tekort aan gold/mats.
Don't trust an atom, they make up everything.
*zucht*
Tip 1: stop met het doorlopen van campaign mode en ga als een speer adventure mode spelen.sabriel schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:20:
Doorlopen van T1 op private is geen probleem, zelfs nu T2 doorgelopen en loop alleen stuk nu op de laatste boss.
[ Voor 18% gewijzigd door FloydRaalte op 14-04-2014 15:27 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Bedankt!Vandread schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:06:
[...]
Doe je ook nietCrusader is gewoon erg traag, wat een nadeel is in group play.
Qua dmg: naast STR zijn de belangrijkste stats CHC, CHD en attack speed.
Zorg voor lvl 70 ringen met str en minstens 1 van die stats en reroll een andere stat naar ook een dmg stat.
In je wapen wil je ook een groen gem zetten, dus reroll % life naar een socket.
Zorg ook voor CHC op bracers, helm, shield en gloves
Amu is dikke prima!
Als je een item in de slot steekt en dan op het vraagteken klikt kan je zien wat je kan krijgen.The_DoubleU schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:28:
[...]
Bedankt!
Ik heb de Enchanter nog nooit gebruikt. Kan ik van het wapen ook de secondaire skill (3,8% KnockBack) aanpassen of is CHC/CHD een primaire skill?
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Had ik ook pas. Ik had echter wel al alle monsters die rond die chest liepen al neergemept.. Hoorden waarschijnlijk bij die chest.Erycius schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:33:
Ik had onlangs een Cursed Chest in High Heavens, aan de Well, ik klik hem aan, zie "Defeat all monsters" verschijnen, zet me schrap... en poef, melding dat het gelukt is. Blijkbaar was het aantal monsters dat ik moest doden nul. Raar
*zucht*
Die chest is bugged idd.Erycius schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:33:
Ik had onlangs een Cursed Chest in High Heavens, aan de Well, ik klik hem aan, zie "Defeat all monsters" verschijnen, zet me schrap... en poef, melding dat het gelukt is. Blijkbaar was het aantal monsters dat ik moest doden nul. Raar
Heb in Westmarch meerdere keren een bounty bug gehad waarbij er tijdens de chest event geen monsters meer spawnden. Kun je mooi je horadric cache op je buikje schrijven.Erycius schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:33:
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Was meer een stop-klus na 3 dagen alleen maar adventure mode. normaal doe ik adventure mode en rifts met vriendenBosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:23:
[...]
Tip 1: stop met het doorlopen van campaign mode en ga als een speer adventure mode spelen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Wees welkommouzetc schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:06:
[...]
Sweet! Zal alles eens updaten en dat nieuwe kreng kopen. Als ik geen blok aan t been ben zal ik waarschijnlijk af en toe eens een potje meespelen!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Heb een nieuwe phone en nummer, dus moet mn authenticator er af laten halen
Signature
*zucht*
Was hier laatste iemand die dat ook had. Was in paar minuten gebeurd.mouzetc schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:40:
[...]
Heb een nieuwe phone en nummer, dus moet mn authenticator er af laten halenZal wel 2 daagjes duren!
NEIN!!!mouzetc schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:40:
[...]
Heb een nieuwe phone en nummer, dus moet mn authenticator er af laten halenZal wel 2 daagjes duren!
Een secondairy skill kan nooit een socket rollenThe_DoubleU schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:28:
[...]
Bedankt!
Ik heb de Enchanter nog nooit gebruikt. Kan ik van het wapen ook de secondaire skill (3,8% KnockBack) aanpassen of is CHC/CHD een primaire skill?
Die moet je inderdaad farmen/traden met iemand uit de clanDarth Malak schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
FF een noob en stomme vraag waarschijnlijk... Ben nu weer zo'n 3 of 4 weken een beetje aan t hakken in D3 en ROS. Aangezien ik sindsdien 0,0 set items heb zien droppen op welke char dan ook dacht ik, laat ik er een proberen te maken.. Heb wel 2 ofzo plans gevonden. Beetje vaag want tot nu toe merk ik echt totaal niks van verbeterde legendary drop rate (die droppen zijn 80% bracers).. anyway.
Nu heb ik een simpele grijze helm of ander item nodig om die set item te maken. Echter... waar kan ik die maken/kopen... Of is dit een kwestie van farmen voor een simpel grijs helmpje en hopen dat die een keer dropt.. ? Zou wel erg zuur zijn.
Fields voor Matheal in A5, daar dropt die meuk, ook veel te vinden in de weapons/armor rekken.Darth Malak schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
[...]
Of is dit een kwestie van farmen voor een simpel grijs helmpje en hopen dat die een keer dropt.. ? Zou wel erg zuur zijn.
*zucht*
Doe een rondje battlefields of eternity (weapon racks) en je hebt alle whites die je nodig hebt. Gewoon op normal doorheen rennen.Darth Malak schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
FF een noob en stomme vraag waarschijnlijk... Ben nu weer zo'n 3 of 4 weken een beetje aan t hakken in D3 en ROS. Aangezien ik sindsdien 0,0 set items heb zien droppen op welke char dan ook dacht ik, laat ik er een proberen te maken.. Heb wel 2 ofzo plans gevonden. Beetje vaag want tot nu toe merk ik echt totaal niks van verbeterde legendary drop rate (die droppen zijn 80% bracers).. anyway.
Nu heb ik een simpele grijze helm of ander item nodig om die set item te maken. Echter... waar kan ik die maken/kopen... Of is dit een kwestie van farmen voor een simpel grijs helmpje en hopen dat die een keer dropt.. ? Zou wel erg zuur zijn.
Ten eerste moet je white quality hebben en ten tweede haal je die vooruit uit weapon racks en armor racks. Weapon racks bijvoorbeeld in die folterkelders.Darth Malak schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
als je een nieuwe foon hebt, kan je met je oude foon eerst je account in en je mobile authenticator verwijderen. Daarna kan je weer een nieuwe mobile authenticator aanmelden, dan wel via je nieuwe foon.Grin schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:42:
[...]
NEIN!!!
Je authenticator is dmv een code gekoppeld aan je battle.net profiel. Bij het eerste gebruik krijg je een restore code, die moet je noteren. Als je ooit je app uninstalled, je reset je telefoon of je neemt een nieuwe, dan is het simpelweg een kwestie van de app opnieuw installeren en de restore code invoeren om weer een werkbare authenticator te krijgen. Paar maanden geleden zelf gehad en het was zo simpel.
Voor iedereen die de Battle.net Mobile Authenticator gebruikt (op de iPhone is dit het stappenplan):
Open je Battle.net Mobile Authenticator
Hoofdmenu --> About --> Need a new serial number?
Zet de serial en restore code in je password utility
Ik wist dit niet maar maar het is essentiële informatie wanneer je telefoon zoek is/niet meer werkt etc.
Deze codes staan nu veilig in mijn p.util.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
act5 battlefields adventure map zie je veel armor racksDarth Malak schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
*zucht*
Dat valt soms vies tegen. Laatst twee rondjes gedaan op zoek naar bracers. Dropte geen enkele. Uiteraard wel een shitload aan andere witte meuk. Alles gehad, behalve die bracers. RNG is a bitch.Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:49:
[...]
Doe een rondje battlefields of eternity (weapon racks) en je hebt alle whites die je nodig hebt. Gewoon op normal doorheen rennen.
*zucht*
Yeah, daarom doe ik het nu op normal en kost een rondje een paar minuten. Blijft makkelijk dan Malthael farmDeadsmell schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:59:
[...]
Dat valt soms vies tegen. Laatst twee rondjes gedaan op zoek naar bracers. Dropte geen enkele. Uiteraard wel een shitload aan andere witte meuk. Alles gehad, behalve die bracers. RNG is a bitch.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 15:59 ]
Ik hou gewoon 1 blad van mijn stash vol met witte items... als ik dan iets wil maken hoef ik iig niet te zoekenDeadsmell schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:59:
[...]
Dat valt soms vies tegen. Laatst twee rondjes gedaan op zoek naar bracers. Dropte geen enkele. Uiteraard wel een shitload aan andere witte meuk. Alles gehad, behalve die bracers. RNG is a bitch.
Ik heb alle whites minimaal 1 op voorraad. Het gaat mij niet gebeuren!Deadsmell schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:59:
[...]
Dat heet een workaround. Je krijgt die code automatisch te zien bij installeren en je kunt hem poepiegemakkelijk opzoeken in de app.Mofkees schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:58:
[...]
als je een nieuwe foon hebt, kan je met je oude foon eerst je account in en je mobile authenticator verwijderen. Daarna kan je weer een nieuwe mobile authenticator aanmelden, dan wel via je nieuwe foon.
Zo had ik 't gedaan en hoefde niet wat voor code dan ook op te zoeken
Hehe, ja, dat doe ik nu ook. Wel zo gemakkelijk. En op Normal idd.lolgast schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:01:
[...]
Ik heb alle whites minimaal 1 op voorraad. Het gaat mij niet gebeuren!
[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 14-04-2014 16:03 ]
*zucht*
Dat had ik ook, maar ben ik mee gestopt. Op fields is het zo makkelijk om even een paar te farmen als het nodig is. En meestal heb je er meer dan 1 nodig (want wil je iets goed craften).lolgast schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:01:
[...]
Ik heb alle whites minimaal 1 op voorraad. Het gaat mij niet gebeuren!
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 16:03 ]
Cheeseburger Addict
P.S. Mocht je een Puzzle Ring hebben, doe die dan afBosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:49:
[...]
Doe een rondje battlefields of eternity (weapon racks) en je hebt alle whites die je nodig hebt. Gewoon op normal doorheen rennen.
Een aantal wapens zijn ook erg zeldzaam volgens mij. Neem een witte penetrator als voorbeeld. Ik ben 3 dagen aan het zoeken geweest samen met een kameraad van mij, voordat we 1 vonden.Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:03:
[...]
Dat had ik ook, maar ben ik mee gestopt. Op fields is het zo makkelijk om even een paar te farmen als het nodig is. En meestal heb je er meer dan 1 nodig (want wil je iets goed craften).
Scheelt me een heel tabblad vol aan whites. Die ruimte kan ik een stuk beter gebruiken
*zucht*
Genoeg levels met veel weapon racks, dus kan me moeilijk voorstellen dat dat 2 man 3 dagen kostNitrogun schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:04:
[...]
Een aantal wapens zijn ook erg zeldzaam volgens mij. Neem een witte penetrator als voorbeeld. Ik ben 3 dagen aan het zoeken geweest samen met een kameraad van mij, voordat we 1 vonden.
Ja dat konden wij ons ook moeilijk voorstellenBosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:06:
[...]
Genoeg levels met veel weapon racks, dus kan me moeilijk voorstellen dat dat 2 man 3 dagen kost
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
D3 armory: DeGrand-2382
*zucht*
Je moet wel expliciet die weapon racks farmen en restarten. Als jij 200 white weapons per uur zit druppen, zitten daar echt wel penetrators tussenNitrogun schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:07:
[...]
Ja dat konden wij ons ook moeilijk voorstellen![]()
Ik zou zeggen, let er eens op
whites dus, greys werken niet!Darth Malak schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:10:
Bedankt voor de reacties.. Farming greys it is
Ow das wel een goede tip!DeGrand schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:11:
Zijn overigens ook zat vendors die witte items verpatsen, de zeldzame ook.
had bijv een tecpatl nodig (nog nooit zien droppen) paar keer vendor bezocht en voila je koopt er een heel blad vol a 500 per stuk.
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 16:15 ]
Wel eerst je puzzlering afdoen als je die hebtBosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:49:
[...]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 23% gewijzigd door Anno op 14-04-2014 16:17 ]
Vendors in Fields of Misery zijn allemaal random, dus geen garantie. Gaat je te veel tijd kosten, in vergelijking met farmen op Normal.Anno schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:15:
In 'The Fields of Missery' is toch een vendor die white items verkoopt. Of verkoopt die alleen maar armor ?
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 14-04-2014 16:17 ]
Dat is waar maar als je veel items wil craften. Kun je wel in een keer een stuk of 10 accendent items kopen. En je kunt je stash / mules ermee vol gooien. Voor als je in de toekomst nog iets moet craften.Deadsmell schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:16:
[...]
Vendors in Fields of Misery zijn allemaal random, dus geen garantie. Gaat je te veel tijd kosten, in vergelijking met farmen op Normal.
edit: het is er geloof ik ook maar eentje, in het uiterste noorden?
[ Voor 6% gewijzigd door Anno op 14-04-2014 16:25 ]
wat is eigenlijk het voordeel van die app? Ik heb deze wel gedownload maar toen ik de procedure af wilde maken bedacht ik me dat ik dan alleen met behulp van mijn telefoon en die app in kan loggen... Nu is mijn telefoon nogal eens gekaapt door 1 van de kids. Niet handig dus f mis ik dan wat?Deadsmell schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:01:
[...]
Dat heet een workaround. Je krijgt die code automatisch te zien bij installeren en je kunt hem poepiegemakkelijk opzoeken in de app.Wat Grin zegt is de normale procedure.
Battle.net || Strava
Door het beperken van het traden is de nood aan de authenticator iets minder. Voorheen was het handig om te voorkomen dat je account gekaapt werd en al je gear + gold weg was.retlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:22:
[...]
wat is eigenlijk het voordeel van die app? Ik heb deze wel gedownload maar toen ik de procedure af wilde maken bedacht ik me dat ik dan alleen met behulp van mijn telefoon en die app in kan loggen... Nu is mijn telefoon nogal eens gekaapt door 1 van de kids. Niet handig dus f mis ik dan wat?
Cheeseburger Addict
Dat is dus het voordeel.retlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:22:
[...]
wat is eigenlijk het voordeel van die app? Ik heb deze wel gedownload maar toen ik de procedure af wilde maken bedacht ik me dat ik dan alleen met behulp van mijn telefoon en die app in kan loggen... Nu is mijn telefoon nogal eens gekaapt door 1 van de kids. Niet handig dus f mis ik dan wat?
Je kunt ook instellen dat je alleen maar de autenticator nodig hebt voor de eerste login op een bepaalde pc. Je hoeft dus niet steeds een code in te tikken, maar het voegt wel wat extra beveiliging toeretlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:22:
[...]
Sinds een tijdje kan je trouwens je login gegevens (incl. authenticator) voor 30 dagen bewaren op elke machine waarop je inlogt. Bespaart ook een hoop typwerk bij elke loginsleepwalkerbe schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:23:
[...]
Door het beperken van het traden is de nood aan de authenticator iets minder. Voorheen was het handig om te voorkomen dat je account gekaapt werd en al je gear + gold weg was.
Je zou ook de keuze kunnen maken om een Blizzard authenticator aan te schaffenretlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:22:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door lolgast op 14-04-2014 16:30 ]
Thanks voor de verduidelijking! Geen app voor mij dus.Sfinx- schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:25:
[...]
Sinds een tijdje kan je trouwens je login gegevens (incl. authenticator) voor 30 dagen bewaren op elke machine waarop je inlogt. Bespaart ook een hoop typwerk bij elke login
Battle.net || Strava
Meen je niet Ret, heb jij al die tijd zonder authenticator gespeeld?retlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:22:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Grin op 14-04-2014 16:35 ]
Authenticator is een extra beveiligingslaag in je battle.net account. Het is wel aan te raden om die te installeren, want het gebeurt vaak genoeg dat er accounts gekaapt worden. Het risico is sinds verdwijnen van AH weliswaar kleiner bij D3, maar nog steeds aanwezig. Ook bij andere Bliz games. Als je bovendien eens iets van customer service gedaan moet krijgen, zoals een restore om wat voor reden dan ook, dan zijn zij een stuk gewilliger om je verzoek uit te voeren als je wel je beveiliging op orde hebt. Anders is het snel 'eigen schuld, dikke bult'.retlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:28:
[...]
Thanks voor de verduidelijking! Geen app voor mij dus.
Ik ben het er overigens niet mee eens, dat het onthouden van een login + wachtwoord altijd positief is. Ik heb het nu niet over D3, maar over het algemeen. Ik weet vaak mijn wachtwoord niet eens meer omdat ik op een machine automatisch inlog. Zodra je dan weer ergens anders in moet loggen, kun je je ww weer resetten. Zal ook wel leeftijd zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 14-04-2014 16:37 ]
I second that. Vriend van me heeft echt prachtig gear op zijn monk en dan hoor ik dat hij niet eens een authenticator gebruikt. Zo'n kleine moeite en kan je account reddenGrin schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:31:
[...]
Meen je niet Ret, heb jij al die tijd zonder authenticator gespeeld?
Het is de 2FA van Battle.net, ik zou iedereen willen adviseren de authenticator op zijn/haar account te activeren!
Kan nog kutter, gister 5 uur gespeeld op T1/T2 en net zo veel pech gehad.Xtr3me4me schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:40:
Nou ik moet echt "de" pechvogel zijn in het spel. Gisteren 6 uur lang gespeeld en wat krijg ik...3 legendary's en alle 3 die totaal niks met mijn monk te maken heeft. How sad. Speel op Expert mode in adventure.
Wel erg jammer
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dat is natuurlijk niet zo slim, zeker niet als je ook nog andere games op je battle.net account hebt staan (e.g. Diablo 2, Starcraft 2, WoW, etc.). Een [url="http://http://tweakers.net/pricewatch/299477/battle-punt-net-authenticator-pc.html"]authenticator[/url] (simpelweg een RSA.ID) kost iets van EUR 12 - met goede gear enzo bij D3 - maar ook gezien alle andere games... is dat mij wel waardretlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:28:
[...]
Thanks voor de verduidelijking! Geen app voor mij dus.
Ik ben het er overigens niet mee eens, dat het onthouden van een login + wachtwoord altijd positief is. Ik heb het nu niet over D3, maar over het algemeen. Ik weet vaak mijn wachtwoord niet eens meer omdat ik op een machine automatisch inlog. Zodra je dan weer ergens anders in moet loggen, kun je je ww weer resetten. Zal ook wel leeftijd zijn...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Naar je profiel gaan op Dprogress en dan op [update] drukken en wachtenMad-Matt schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:39:
[...]
Kan nog kutter, gister 5 uur gespeeld op T1/T2 en net zo veel pech gehad.
Geen enkele upgrade, niet eens in de buurt van een upgrade.
Wat anders: Hoe kan ik mijn diablo3progress profiel bijgewerkt krijgen? Die van mij is nog steeds lvl 60.
[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 14-04-2014 16:43 ]
*zucht*
Heb de app gewoon op mn telefoon. De losse authenticator ligt ergens in de kast.Vidra schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:41:
[...]
Dat is natuurlijk niet zo slim, zeker niet als je ook nog andere games op je battle.net account hebt staan (e.g. Diablo 2, Starcraft 2, WoW, etc.). Een [url="http://http://tweakers.net/pricewatch/299477/battle-punt-net-authenticator-pc.html"]authenticator[/url] (simpelweg een RSA.ID) kost iets van EUR 12 - met goede gear enzo bij D3 - maar ook gezien alle andere games... is dat mij wel waard
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2014 16:47 ]
Of je neemt gewoon de gratis blizz authenticator voor je smartphone... 0€ en je bent ook gesteld.Vidra schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:41:
[...]
Dat is natuurlijk niet zo slim, zeker niet als je ook nog andere games op je battle.net account hebt staan (e.g. Diablo 2, Starcraft 2, WoW, etc.). Een [url="http://http://tweakers.net/pricewatch/299477/battle-punt-net-authenticator-pc.html"]authenticator[/url] (simpelweg een RSA.ID) kost iets van EUR 12 - met goede gear enzo bij D3 - maar ook gezien alle andere games... is dat mij wel waard
Battle.net || Strava
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq