Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:34

Grin

Ride si sapis.

Sfinx- schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:48:
[...]
Ik kom thuis --> pc'tje start op in 10sec met Windows 8 op een SSD --> D3 --> Start game, login gebeurt automatisch --> binnen 15sec ben ik aan het grinden B)
Meh...
* Grin heeft een Mac met een PCIe SSD.
15 seconden? Dan ben ik al klaar met mijn eerste T6 rift. :9

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:52:
Oke, ik ben overtuigd... Ik ga toch de procedure maar afmaken en een authenticator gebruiken :).

Ik wil natuurlijk niet dat iemand ervandoor gaat met mijn ice climbers
Tegenwoordig boeit dat dus niet meer, omdat items en gold niet meer overdraagbaar zijn. D3 account stealing zal dus praktisch nihil zijn tegenwoordig.

Maar goed, het kost verder ook niks extra's, dus waarom niet die extra beveiligingslaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 10:52
Bosmonster schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:53:
[...]

Tegenwoordig boeit dat dus niet meer, omdat items en gold niet meer overdraagbaar zijn. D3 account stealing zal dus praktisch nihil zijn tegenwoordig.

Maar goed, het kost verder ook niks extra's, dus waarom niet die extra beveiligingslaag.
Er blijven altijd wel mensen die gewoon voor de lol je gear zouden verkopen aan de vendor of salvagen.
Just because they can ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:07
Ik heb het bij mijn WoW account wel gehad hoor. Inloggen -> password error. Oke nog een keer -> password error. !@$%!&#@!( kolere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:09
lolgast schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:58:
Ik heb het bij mijn WoW account wel gehad hoor. Inloggen -> password error. Oke nog een keer -> password error. !@$%!&#@!( kolere :P
Zelfs met je authenticator op je telefoon kan je nog password errors krijgen. Als je wifi niet altijd aanstaat moet je dat toch af en toe eens doen en de authentication app syncen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-09 16:54
Kapoen schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:59:
[...]

Zelfs met je authenticator op je telefoon kan je nog password errors krijgen. Als je wifi niet altijd aanstaat moet je dat toch af en toe eens doen en de authentication app syncen.
Volgens mij is dat een kwestie van de tijd goed hebben staan op al je devices, en heeft dat niets met Wifi te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Dennism schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:04:
[...]

Volgens mij is dat een kwestie van de tijd goed hebben staan op al je devices, en heeft dat niets met Wifi te maken.
yep. Je computer en je mobiel moeten ongeveer dezelfde tijd hebben geloof ik.

Het was wel tijdje geleden toen ik in Thailand op mijn laptop wilde spelen en kreeg hem gewoon niet ge-auth'd. Moest dus de tijd wel even gelijk trekken.

later bleek dat het toch niet mogelijk was door de K*t verbinding daar, maar dat ter zijde :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Heb gewoon een physical authenticator. Veel fijner en ook niet duur.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

The Chosen One schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:00:
Heb gewoon een physical authenticator. Veel fijner en ook niet duur.
Ik heb er al een sinds ze voor het eerst uitkwamen voor wow. Ik weet alleen nu niet waar die is, dus hopelijk word ik voorlopig niet gevraagd om een code...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:23:
[...]

yep. Je computer en je mobiel moeten ongeveer dezelfde tijd hebben geloof ik.

Het was wel tijdje geleden toen ik in Thailand op mijn laptop wilde spelen en kreeg hem gewoon niet ge-auth'd. Moest dus de tijd wel even gelijk trekken.

later bleek dat het toch niet mogelijk was door de K*t verbinding daar, maar dat ter zijde :)
Interessant, had nog nooit van dat tijdgedoe gehoord. :) Maar zowel op mobiel als laptop hoeft dat geen issue te zijn, want op beide kan je de tijd handmatig instellen, in plaats van te synchroniseren met een tijdserver. Niet dat dat op laptop veel nut heeft, aangezien je niet zult kunnen spelen als je verbinding bagger is... :P

En thanks voor het bijwerken van mijn DiabloProgress profiel @ degene die dat gedaan heeft. Altijd handig, als mensen zo actief bezig zijn om die dingen voor je bij te houden. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 14-04-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Deadsmell schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:22:
[...]

Interessant, had nog nooit van dat tijdgedoe gehoord. :) Maar zowel op mobiel als laptop hoeft dat geen issue te zijn, want op beide kan je de tijd handmatig instellen, in plaats van te synchroniseren met een tijdserver. Niet dat dat op laptop veel nut heeft, aangezien je niet zult kunnen spelen als je verbinding bagger is... :P

En thanks voor het bijwerken van mijn DiabloProgress profiel @ degene die dat gedaan heeft. Altijd handig, als mensen zo actief bezig zijn om die dingen voor je bij te houden. :P
Opzich is dat vrij simpel, je token of APP genereerd de code via een bepaald algoritme en de huidige tijd en de Radius server in het DC verwacht in de tijdsperiode dat jouw code op de token of APP zichtbaar/geldig is, die zelfde code als input eventueel nog met een extra pincode (de extra pincode is bij battle.net niet ingeregeld). Staat je tijd dus te ver verkeerd dat geeft je APP een andere code uit dan die de server verwacht en kom je er dus niet in :)

Zo is het iig aan mij uitlegt door een Vasco Engineer bij het Vasco product dat wij gebruiken. Nu gebruikt blizzard dan geloof ik wel RSA, maar veel verschil zal het onderhuids qua werking op dit gebied niet hebben verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

Gister in 1 avondje een Hellfire Ring bij elkaar gespeeld :D Het kostte me ong 4 uur speeltijd. Ik heb echter wel heel veel geluk gehad. Van de 5 machines die we hebben gemaakt heb ik 4 componenten gekregen op Torment II. Degene die met me meespeelde kreeg er helaas maar 1.

Best wel een goede roll dacht ik zo :>
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibmFaWWpK5DZqb.jpg

Wat blijkbaar nu ook kan, is dat een Keywarden twee keys tegelijk dropt! Had ik nog niet eerder gezien, maar het kan schijnbaar. Karma kwam toen wel terug en vriend van me kreeg de 6 Keywardens daarna geen key :+

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Moet toch maar eens aan T1 beginnen denk ik. Ik ben nu al een tijd aan het farmen op normal, maar vind niet echt veel upgrades meer. Ik ben alleen bang dat het te lang duurt voordat ik mobs neer heb op T1... Ik ben wel net een NL clan gejoined (Niet Nederlands), dus misschien met die jongens maar bounties/rifts doen en dan maar een beetje er achteraan huppelen ofzo...

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 11:57
Kan iemand me vertellen hoe ik aan "death's breath" kom?
Wil namelijk hoger levelen met diamnd smeden/craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Chris89 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:15:
Kan iemand me vertellen hoe ik aan "death's breath" kom?
Wil namelijk hoger levelen met diamnd smeden/craften
beste kun je dit in rifts farmen. op welk niveau dan ook. echter hoe hoger je speelt hoe betrouwbaarder de droprate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
http://eu.battle.net/d3/e...rosine-2930/hero/40217337

Iemand een tip voor mn gloves? ik vind maar geen improvement, al zit er natuurlijk wel een superchille roll op :D

daarnaast zit ik erg vast in mijn skill build door Tal rasha set bonus en Mirrorball..
Iemand tips hoe dit te doorbreken?

[ Voor 25% gewijzigd door Hydrosine op 14-04-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

playlogic schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:26:
[...]

beste kun je dit in rifts farmen. op welk niveau dan ook. echter hoe hoger je speelt hoe betrouwbaarder de droprate
Vergeet niet dat je level 61+ moet zijn voor Death's Breath drops.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond gister EINDELIJK m'n Immortal King's Irons. Bleken ze ook nog eens supergoed te zijn, tegen de 700 str, tegen de 750 vit, 10% crit en 42% crit dmg. Heb ik die laatste gererolled en bij de 2e poging gaf ie 50%.

Ik denk dat ik mijn portie geluk voor de rest van het jaar nu opgebruikt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Je moet aardig wat tijd steken in deze fruitmachine diablo3 om wat goede gear te krijgen.
Maar toegegeven, tis wel beter geworden na de uitbreiding.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo, magefist nu eindelijk ook met crit hit chance.. jammer genoeg wel maar 8%, maar de laatste paar dagen geen geluk met souls/useless legs. Zowieso niet veel leg drops dit weekend en vandaag, maarja. Fire wiz zit nu op 108% fire damage. Nu nog een soj vinden. En een upgrade voor mijn Axe of Sankis want dit is zo ongeveer de laagste damageroll. En nog een ring of Royal Grandeur.. En wat set items aan shoes, helmet, pauldrons en pants. En een witching hour...

Ach het begint pas zullen we maar zeggen. Wel een leuke string of ears vandaag, nog even rerollen voor int en pok: weer 30% minder melee damage ;)

Elke andere wiz die ik tegenkom gooit nog steeds orbs, ik speel inmiddels al 2 weken met meteors en het is wel heerlijk wegspelen. Toch leuk om zelf je build weer in elkaar te knutselen.

[ Voor 13% gewijzigd door Baroshir op 14-04-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:42
TheAmassama schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:50:
Gister in 1 avondje een Hellfire Ring bij elkaar gespeeld :D Het kostte me ong 4 uur speeltijd. Ik heb echter wel heel veel geluk gehad. Van de 5 machines die we hebben gemaakt heb ik 4 componenten gekregen op Torment II. Degene die met me meespeelde kreeg er helaas maar 1.

Best wel een goede roll dacht ik zo :>
[afbeelding]

Wat blijkbaar nu ook kan, is dat een Keywarden twee keys tegelijk dropt! Had ik nog niet eerder gezien, maar het kan schijnbaar. Karma kwam toen wel terug en vriend van me kreeg de 6 Keywardens daarna geen key :+
Is dit solo ook te doen op t1/2? Wil er eigenlijk 1 maken voor een nieuwe barb maar heb nog nooit de quest gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Vanavond geleveld door wat tweakers (protax, anima, vuurzee en Velsenard), supertof! Thanks. Voelt weer heerlijk aan, nu niet te veralaafd raken. Level 70 en in 4uurtjes en toch 7 legendaries wohoo. Was toch ruim 1,5 jaar geleden. Nu mn paragorn wat omhoog krijgen (lvl 57).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
Gisteravond toch even mn Blackthorne 2 set in mn stash geknikkerd. Wilde toch voor de 4 set bonus gaan van Aheara's gaan, dus mn followers maar wat proberen te gearen en profiteren van hun buffs. Ze komen wel erg vaak allemaal tegelijk te hulp, best leuk :D
Van Kadara toch een mooie ChainGmail chest gekregen, bijna max roll :o. De bonus die erop zit lijkt me dan wel bagger, maargoed een upgrade is een upgrade. Nu nog wat zien te vervangen door wat %fire damage gear.
Ook mn 1 handed crossbow vervangen door een Etrayu, geeft wat hogere crits en de attackspeed is toch bijna hetzelfde. :) De DPS schiet wel aardig omhoog nu >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/roewl-2116/hero/40361762

Is het trouwens de moeite waard om sentries te gaan gebruiken nu ik er 2 extra mag door m'n quiver ?

[ Voor 14% gewijzigd door Riven op 15-04-2014 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister op de barb bezig geweest, viel er een leg quiver. Pak ik de DH, verzamel wat dust om mogelijk een stat te wijzigen, dropt er weer een quiver. Toch de eerste gekozen en moet nog steeds een stat wijzigen.
En binnen luttele seconden een plan en nog een (salvaged) leg.

Vervolgens nog A4 bounty afmaken en dropt er een leg bracer wat uiteindelijk weer een upgrade is voor mijn barb (+1.7 dmg) dmv de CHC en 19% Firedmg.

[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 15-04-2014 07:41 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Even een domme vraag. Maar de +%movement speed cap was toch 25% en is dat inclusief paragon points and passives ?

Inmiddels ongeveer 2000 bloodsharts uitgeven aan belts. Tot nu toe 8 legendary belts maar nog steeds niet een Thundergod of Whitching Hour....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:46:
Even een domme vraag. Maar de +%movement speed cap was toch 25% en is dat inclusief paragon points and passives ?

Inmiddels ongeveer 2000 bloodsharts uitgeven aan belts. Tot nu toe 8 legendary belts maar nog steeds niet een Thundergod of Whitching Hour....
De cap is inderdaad 25%, maar er zijn passives waarmee je daar boven kunt komen. Monk heeft die bijvoorbeeld. Ook met shrines kan je boven de 25% komen. Met paragon points kan je de cap niet doorbreken.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 15-04-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Anno schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:46:

Holy crap. 2000 Blood Shards uitgegeven, en al 8 legendaries?
Ik heb al 6000+ Blood Shards uitgegeven, en zit wel geteld op 1 legendary.

Maar inderdaad, de cap van Movement Speed is 25% op je Gear + Paragon Points. Je kan alleen boven de cap uitkomen met skills, shrines of proc's van Legendaries/Set Items (bijvoorbeeld Warzechian Armguards of die Ciklaniks Belt).

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Dennism schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:34:
Ik ben trouwens redelijk slecht in theory crafting m.b.t. tot wapens (base dmg), zou misschien een van de experts hier eens naar mijn wapen kunnen kijken (zie sig, Wizard), om te kijken hoe dicht deze vooral tegen max dps aanzit. De int en +fire dmg roll zijn goed, en vit die erop zat heb ik rerolled naar socket, ik ben alleen benieuwd of het bijv de moeite waard is om te gokken op een 2de craft (met ws minder Int en +firedmg) voor een hogere base dps, of dat Int op een wapen niet optimaal is, en ik beter kan proberen er een default te rollen met socket.

Wapen rolt wel altijd fire dmg dus een black dmg versie maken zal niet gaan iig.
Hij kan in ieder geval beter..http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931..
Als je kijkt op http://eu.battle.net/d3/e...cksmith/recipe/devastator zie je wat dat de maximum fire damage 1490 is. Hij kan dus in theorie nog beter ;-)

Ik heb er zelf ook 3-4 gecraft voordat ik enigsinds een redelijke roll kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bedankt voor het antwoord wat betreft de MS dan zit ik dus al een tijd paragon points in MS te stoppen terwijl ik al op de cap zit.... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Van de week het plan gevonden voor Cain's travellers en bij gebrek aan zuni boots dacht ik toch maar ff kijken of ik iets beters kan maken dan wat ik nu heb. Ook vanwege de 2 set bonus increase attack speed. Het enige wat ik mis is waar kan ik zien wat de max statts zijn op dit item?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wooldoor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:57:
Van de week het plan gevonden voor Cain's travellers en bij gebrek aan zuni boots dacht ik toch maar ff kijken of ik iets beters kan maken dan wat ik nu heb. Ook vanwege de 2 set bonus increase attack speed. Het enige wat ik mis is waar kan ik zien wat de max statts zijn op dit item?
CTRL indrukken en je muis boven het item houden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wooldoor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:57:
Voor zover ik weet.

500 Main stat
500 Vitality
100 All resistance
12% Movespeed

En vast nog wel veel meer maar die weet ik zo niet. Dat kan zou je eventueel kunnen zien bij de enchanter. Als je een achter een main stat op het '?' drukt zie je een lijst met main stats. En als je dat doet bij een secondaire statsl doet idem voor de secondaire stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Rann schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:53:
[...]

Hij kan in ieder geval beter..http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931..
Als je kijkt op http://eu.battle.net/d3/e...cksmith/recipe/devastator zie je wat dat de maximum fire damage 1490 is. Hij kan dus in theorie nog beter ;-)

Ik heb er zelf ook 3-4 gecraft voordat ik enigsinds een redelijke roll kreeg...
Ik zie het misschien toch nog es naar kijken, hoe wel ik gister ook een Wand of Woh vond met 2200+ DPS, die wil ik ook nog eens gaan testen. Heb al best wat leuke wapens verzameld nu met redelijk wat DPS voor verschillende specs, Heb nu in de Stash een Shard of hate voor lightning/Frost build, Gesture of Orpeus voor Arcane, deze devastator voor Fire, en nu dus ook de Wand of Woh voor een Arcane blast based spec geloof ik.

Verder probeerde ik trouwens gister ook ff Torrent 2 solo, opzich gaat vijanderen omver blazen goed echter lijk ik teveel damage te pakken, zelfs met rond de 9 mil toughness lopen en 12 miljoen stilstaand. Volgens mij zijn mijn stats ook redelijk op orde. Heeft iemand nog tips of inzichten hoe ik de inkomende damage omlaag kan halen met mijn gear (zie sig). Paragon points zitten in Movement speed 13%, rest int, 50% crit damage en 1 punt in CHC, 50 punten in All Res en 1 in armor en 50 punten in area damage.

Heb nog steeds een zwaar te kort aan souls, vandaar dat ik nog rerolls mis naar dps stats.

[ Voor 25% gewijzigd door Dennism op 15-04-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
ShadowBumble schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:00:
[...]

CTRL indrukken en je muis boven het item houden.
Ik weet inderdaad hoe je het kan zien als iemand hem heeft, maar dat is het juist ik heb hem nog niet en ken niemand die hem wel heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Max stat op een glove of helm voor een leg is 750, alle overige dacht ik 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wooldoor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:05:
[...]

Ik weet inderdaad hoe je het kan zien als iemand hem heeft, maar dat is het juist ik heb hem nog niet en ken niemand die hem wel heeft :D
Max stats zijn volgens mij dezelfde rolls die je max op een andere set/legs kan krijgen. dus 500 mainstat, 100 res e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

pstalman schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:08:
Max stat op een glove of helm voor een leg is 750, alle overige dacht ik 500.
Amulet en weapons / off-hand zijn ook 750.

Hier is ook een mooie website voor.

D3maxstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Kijk dat is een handig linkje, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Wat is de snelste manier om op je eentje een ring of royal grandeur te farmen?
Normal bounties act 1?

En als ik dan een 2de item vind van een set is dan ook de 3 set actief? Bvb: Reduced resource cost van Inna's?
En tips voor mijn Monk zijn altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Evengeduld schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:14:
Normal bounties act 1?

En als ik dan een 2de item vind van een set is dan ook de 3 set actief? Bvb: Reduced resource cost van Inna's?
jah act1 caches verzamelen

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Normal bounties act 1?

Split Farming ACT 1 op Normal. In een party van 4 allemaal 1 bounty en daarna de boss. Kost je ongeveer 7 minuten voor 1 cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Normal bounties act 1?

Je amulet vervangen met eentje met dex, CHC, CHD en het liefst ook nog IAS. Dit geld ook voor je ringen. Gems upgraden. Betere weapons.Pants met 2 sockets.

Reroll de life regen op je gloves naar CHC.

Volgens mij was dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Vind ik gister na 700 uur speeltijd eindelijk mijn eerste Mempo in het spel met 7% ias en 6% chc, blijkt het dat je tegenwoordig juist Andariels moet hebben....... :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Upgrades vinden voor mijn monk gaat me te langzaam op het moment. We gaan dus maar weer ff verder met de DH.

Ik weet nog niet zo goed welke kant ik op wil met hem. Nu heb ik een fire/cluster arrow build maar op de een of andere manier lijkt mij de sentry build ook echt heel gaaf.

Nu alleen nog leuke items vinden er voor... Wat denken jullie dat het eerste geupgrade moet worden?

Overigens mijn Rogar's Huge stone werkt heel gaaf met de life regen passive van de DH. Als ik stil sta gaat mij healing naar de 20k op full hp en 32k met low hp. :D

Ik life regen zo snel dat ik best aardig kan tanken. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 18-09 16:32
Gister avond weer heerlijk op mijn DH gespeeld. Eigenlijk best wel een verademing als je van de crusader afkomt wat movement betreft. Mooie bracers gecraft welke heerlijk werken, ook i.v.m. de resource regeneration. Twee uselegs legs van kadala en nog twee useleg leg drops uit een rift. Wel een leuke avond gehad ookal wilt de ring of gradeur nog niet droppen... Ik heb toch al behoorlijk wat caches geopend.

Nu ben ik bezig om de asheara's set bij elkaar te krijgen. Is die 4 set bonus een beetje nuttig? Op papier wel maar hoe vaak triggert deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja.
Betreft je gear, probeer, zeker op je gele gear iets meer van dezelfde single res te vinden/maken.
Verder dat ik heel even, zeau dat ziet er goed uit met al die legendary's, maar je beiden wapens hebben vrij lage dps en zelfs geen Dex! die dex op je wapens is gewoon cruciaal, zeker omdat die zo hoog rolt.
Reroll die lps op je gloves naar CHD.
Zorg voor gems in je pants en ipv allres een hoge andere res.
Allres is alleen leuk op set/leg items, omdat de vit/dex rolls daar weer hoger op kunnen zijn volgens mij.
Je amulet heeft gewoon iets van chc/chd/as nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Timmetjuhs schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:29:
Gister avond weer heerlijk op mijn DH gespeeld. Eigenlijk best wel een verademing als je van de crusader afkomt wat movement betreft. Mooie bracers gecraft welke heerlijk werken, ook i.v.m. de resource regeneration. Twee uselegs legs van kadala en nog twee useleg leg drops uit een rift. Wel een leuke avond gehad ookal wilt de ring of gradeur nog niet droppen... Ik heb toch al behoorlijk wat caches geopend.

Nu ben ik bezig om de asheara's set bij elkaar te krijgen. Is die 4 set bonus een beetje nuttig? Op papier wel maar hoe vaak triggert deze?
Triggert best vaak. Mooie is dus dat je followers met de 4-set bonus ook komen als je in party speelt, en als je dan ook nog eens een Enchantress met Maximus hebt doen ze nog leuke damage ook. Die demon die van de Maximus spawnt met firechains doet behoorlijke damage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
EricNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:36:
[...]

Triggert best vaak. Mooie is dus dat je followers met de 4-set bonus ook komen als je in party speelt, en als je dan ook nog eens een Enchantress met Maximus hebt doen ze nog leuke damage ook. Die demon die van de Maximus spawnt met firechains doet behoorlijke damage!
Dat klinkt erg goed :) Toch maar eens snel voor de ring gaan. Dat scheelt weer een set piece ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Oef gisteren bijna mijn HC wiz naar de zevende hemel. Ik kwam in een party een aantal elites packs tegelijk tegen in een rift. Ik weet niet meer hoe dat gedeelte heet in act 5 maar het lijkt veel op Arcane Sanctuary uit D2 qua ruimtes. Teleport bleef hangen maar gelukkig deed mijn unstable anomaly zijn werk al werd mijn beeld al wel rood ;)

Niet teveel op die trapjes blijven staan heb ik maar weer geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
EricNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:36:
[...]

Komen ze dan met de gear die je ze geeft? dat zou wel leuk zijn, had gisteren mijn enchantress een nieuwe maximus gegeven en ze doet nu 325K dps

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
Timmetjuhs schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:38:
[...]

Dat klinkt erg goed :) Toch maar eens snel voor de ring gaan. Dat scheelt weer een set piece ;)
Heb sinds gisteren de 4 set op mn DH. Zonder de ring, want mijn Ring of Royal Grandeur heeft echt mega schi*t stats :+. Moet mn enchantress nog even wat gearen en mn Templar. Maar de bonus triggert echt vaak. 8)
desjaak909 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:48:
[...]

Komen ze dan met de gear die je ze geeft? dat zou wel leuk zijn, had gisteren mijn enchantress een nieuwe maximus gegeven en ze doet nu 325K dps
En ja, het zijn echt jouw followers >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Riven op 15-04-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wow, nog nooit eerder een legendary gekregen bij het inleveren van mijn bountys of bij kadela.

Nu in 5 bounties, 1 set plan (asheara's), 3 legendarys,
bij inleveren 1 legendary
bij de shards dumpen bij kadela achter elkaar 3 legendarys.

Wauw.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Skarloc schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:25:
Vind ik gister na 700 uur speeltijd eindelijk mijn eerste Mempo in het spel met 7% ias en 6% chc, blijkt het dat je tegenwoordig juist Andariels moet hebben....... :)
Herkenbaar. Ik had gisteren precies hetzelfde... Bij mij dropte ie met 720 dex, 99 allres en 6% attack speed. Binnen 2 keer van de 99 allres 4,5% chc kunnen maken maar mijn huidige helm doet het toch beter met de secondary die erop zit.

Ik heb m ook op de DH geprobeerd, maar met de huidige yellow, waar 10% cluster arrow damage op zit, zijn de crits hoger :).

Gisteren wel een mooi amu, gloves en ring kunnen rerollen op mijn monk.
Amu: 605 dex, 6% ias, 8,5% chc, 75% chd
Gloves: 571 dex, 6% ias, 9% chc, 45% chd
Ring: 59-106 damage, 6% ias, 5,5% chc, 37% chd

Nu nog hard op zoek naar nieuwe wapens voor de monk. Dat wil nog niet erg lukken...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren maar begonnen met T1 adventure-mode. Hadden geen zin in rifts dus gewoon bounty hunting.
Eind van de avond een paar mooie blacksmithing plans en legandary weapon en set-item (immortal).
Ben nu overgestapt naar 2*1-hander. Heb een 1H-weapon gevonden van 2k+ met een poison AoE-proc van 1140% bij elke 10 kills. Awesome in AoE-packs. Op T1 level gewoon door normal packs runnen en op championspack cooldowns gebruiken en blazen maar.

Eind van de avond alleen belial op master moeten doen, aangezien ik op torment elke keer op 50% dood ging. Overige bosses geen problemen ondervonden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Riven schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:50:
[...]

Heb sinds gisteren de 4 set op mn DH. Zonder de ring, want mijn Ring of Royal Grandeur heeft echt mega schi*t stats :+. Moet mn enchantress nog even wat gearen en mn Templar. Maar de bonus triggert echt vaak. 8)

[...]

En ja, het zijn echt jouw followers >:)
Dat bied wel heel veel mogelijkheden :) Kijk er al naar uit. Ze zijn nu wel nog undergeared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Timmetjuhs schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:56:
[...]

Dat bied wel heel veel mogelijkheden :) Kijk er al naar uit. Ze zijn nu wel nog undergeared.
Haha, deze gast heeft zijn followers lekker gegeared, zijn enchantress doet 530k dps :9~

http://eu.battle.net/d3/e...nuhart-2131/hero/15103188
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5837136171?page=9

[ Voor 8% gewijzigd door desjaak909 op 15-04-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
lol ik had bij de eerste keer inleveren bij kadala gelijk een legendary (ook nog een uprgade toen) en bij de 3e of 4e weer (wederom upgrade) en vlak erna weer 1, denk nog geen 100 shards ingestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
Wow, lees net in die thread dat emeralds in hun weps dus helemaal niet zoveel toevoegd als een Ruby.. Eens kijken wat mijn scroundrel daar straks van gaat vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was al sinds dag 1 D3 bekend, followers hebben standaard 0 CHC geloof ik (los van bijv. de scoundrel's talent) en dus is een emerald niet nuttig. Weet eigenlijk niet of ze dat nog steeds hebben maar al hebben ze 5% base CHC dan nog doet een emerald vrijwel niks :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderHorn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Ik ben ook sinds een tijdje Diablo 3 beginnen spelen.

Heb een eerste maal de story doorlopen op de normal difficulty, en ben nu bezig met een run op hard.

Momenteel heb ik een level 36 barb. Klikkie: http://eu.battle.net/d3/e...erHorn-2739/hero/35060290

Kunnen jullie eens checken of ik op de goeie weg ben?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Damn.... Daar kom ik nog lang niet aan. Maar crafting is wel een goede manier om je followers up to speed te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
porn* schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:16:
Dat was al sinds dag 1 D3 bekend, followers hebben standaard 0 CHC geloof ik (los van bijv. de scoundrel's talent) en dus is een emerald niet nuttig. Weet eigenlijk niet of ze dat nog steeds hebben maar al hebben ze 5% base CHC dan nog doet een emerald vrijwel niks :)
Volgens mij zijn de followers ook gelocked op 150% CHD, die ze volgens zonder CHD gem ook al van jouw char krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
Bij mij niet :+ Ik denk 20 crit chance op zn gear moet een emerald best redelijk zijn. weer wat geleerd vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:19:
[...]

Volgens mij zijn de followers ook gelocked op 150% CHD, die ze volgens zonder CHD gem ook al van jouw char krijgen.
Praktisch elke follower token heeft wel bijna 100% CHD, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.

Mn scoundrel (enige waar ik die immortal token voor heb) doet iets van 300-350K ofzo. Zal hem binnenkort eens een upgrade geven :P

Probleem is dat ik bijna niks van dex vind natuurlijk..

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 15-04-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Even echt een beginnersvraag: mijn DH is lvl68, heeft het al zin om nu rifts te doen? Of is het beter om de 70 aan te tikken en vervolgens rifts + torment 1 te doen? Mijn doel is om "Embodiment of the Marauder" te krijgen. Ik begreep dat deze alleen op T1 droppen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZeroCode schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:20:
Even echt een beginnersvraag: mijn DH is lvl68, heeft het al zin om nu rifts te doen? Of is het beter om de 70 aan te tikken en vervolgens rifts + torment 1 te doen? Mijn doel is om "Embodiment of the Marauder" te krijgen. Ik begreep dat deze alleen op T1 droppen, klopt dat?
YouTube: Diablo 3 RoS - Embodiment of the Marauder Set + The cloak of the Garwulf
The full set bonus is big disappointment and useless, the sentry damage is doing fifth (1/5) of my dps and shoots every 10 sec.
Antwoord op je vraag: Doe bounties tot je 70 ben idd. En de rifts pas op 70. Zonde anders van de legendaries.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 15-04-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riven schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:20:
[...]

Bij mij niet :+ Ik denk 20 crit chance op zn gear moet een emerald best redelijk zijn. weer wat geleerd vandaag
Zo leer ik ook regelmatig nog wat hoor, houdt het interessant niet? ;)
Dennism schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:19:
[...]

Kijk da's weer nieuw voor mij moet ik nog eens mee spelen dan (was ook met de rest van de mats voor de Ashaera set bezig, nu 2 items, maar tijd tijd tijd tekooooort :( ).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Bosmonster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:21:
[...]

YouTube: Diablo 3 RoS - Embodiment of the Marauder Set + The cloak of the Garwulf

[...]

Antwoord op je vraag: Doe bounties tot je 70 ben idd. En de rifts pas op 70. Zonde anders van de legendaries.
Top, met de bounties was ik al bezig. De rifts had ik nog niet geprobeerd aangezien het mij verstandiger leek om daar eerste even wat meer info over te verzamelen. Dank hiervoor.

De set lijkt minder damage te doen, maar ik vind het er wel super leuk uitzien :) Zo die hard ben ik niet dat ik op T6 ga spelen oid. Ieder zijn eigen doel denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Gisteren dropte er een gesture of orpheus, nu zit ik dus met het 'probleem' om deze te nemen of toch mijn TF die heeft dezelfde dps, maar dan dus de lightning proc ipv de 15% extra arcane dmg. Verlies dan wel de 4 dmg types voor mijn Tal's set en elemental exposure. Ik zou eventueel wel weer die lightning rune op magic weapon kunnen nemen om de 4 dmg types weer terug te krijgen, maarja of ik er wat mee opschiet kwa dps, keuzes, keuzes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:03
Zo zeg, die Pet-Build begint erg leuk te worden. Ik had nog toevallig de helm liggen. Wel mooi om zo'n enorm leger van fanatieke dagger-wielding fetishes te zien zwermen als Zerglings :)

Het was gisteren wel even kassa qua RNG. Binnen 1 game opeens 2 set plans en 1 leg plan gevonden, terwijl ik daarvoor sinds Vanilla nog geen enkele set-plan had gezien.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
dat is niet de reden, er zit een cap op van 150 CHD sinds RoS.
Dus veel CHC + IAS + +DMG stacken is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Normal bounties act 1?

Beste tip die ik je kan geven is focussen op één type elemental skill en de rest van je build daar op aan te passen. Die elemental skills kun je krijgen via je gloves (je Magefist bijv.) maar ook via je chest (Cindercoat), helm, amulet, ring, belt, wapens en bracers.

Je paper DPS zal wellicht achteruit gaan, maar je zult in game wel merken dat je een stuk harder beukt door elemental skills te stacken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthlump
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 12:33
Hallo mensen

Ik heb even verse input nodig van andere diablo spelers.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Shyn-2255/hero/38635321

Op zich ben ik nog op zoek naar een witching hour.... Ik heb al bergen shards ingeleverd bij kadala voor een boots upgrade, zonder geluk... En een nieuw amulet en eventueel gloves zou ook leuk zijn.

Wat denken jullie van m'n build? Divine fortress ben ik nog niet helemaal zeker over, al geeft het me wel 2,5M toughness opzichzelf. Ik sta overigens ingame op 720k dps en 11,6 miljoen toughness. En kan makkelijk T2 farmen.

Wat zijn de grootste verbeterpunten volgens jullie?

#Shyn2255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
retlaw schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:54:
[...]

Gisteren wel een mooi amu, gloves en ring kunnen rerollen op mijn monk.
Amu: 605 dex, 6% ias, 8,5% chc, 75% chd
Gloves: 571 dex, 6% ias, 9% chc, 45% chd
Ring: 59-106 damage, 6% ias, 5,5% chc, 37% chd
Nog eens een noobvraagje voor de verandering...

Het is dan toch de bedoeling dat je items vindt waar de meeste stats al goed van zijn waar je dan via 1 stat te rerollen op items als de jouwe komt? Of is er een manier om meer dan 1 stat te rerollen waar ik nog niet van weet? Ik vind zelden items waar al 3 van de 4 stats op damage gefocussed zijn, weinig geluk en nog niet genoeg gegrind waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:30:
Zo zeg, die Pet-Build begint erg leuk te worden. Ik had nog toevallig de helm liggen. Wel mooi om zo'n enorm leger van fanatieke dagger-wielding fetishes te zien zwermen als Zerglings :)

Het was gisteren wel even kassa qua RNG. Binnen 1 game opeens 2 set plans en 1 leg plan gevonden, terwijl ik daarvoor sinds Vanilla nog geen enkele set-plan had gezien.
Gister Reapers Wraps gemaakt met Fire damage, dus toen ook de WP Garg maar even in mn build gestopt. Toch wel grappig om hem elites te zien one-shotten :P

Maar merendeel van mn dps komt toch echt gewoon uit mn fetishes die nu critten voor iets van 8M ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:37:
[...]
Nog eens een noobvraagje voor de verandering...

Het is dan toch de bedoeling dat je items vindt waar de meeste stats al goed van zijn waar je dan via 1 stat te rerollen op items als de jouwe komt? Of is er een manier om meer dan 1 stat te rerollen waar ik nog niet van weet? Ik vind zelden items waar al 3 van de 4 stats op damage gefocussed zijn, weinig geluk en nog niet genoeg gegrind waarschijnlijk.
Op al die items heeft hij ook maar 1 primary stat gererolled.
Dit kan zijn van vit tot armor naar een dmg stat, zeker op die items moet je gewoon op dmg stats focussen.
Of jij pech hebt weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben mijn WD weer aan het afstoffen en richting de 70 aan het helpen, heeft iemand een leuke build hiervoor? (Het liefst 1 die niet rond een specifiek item is gebouwd)

Wapens worden voorlopig:
Blitzbolter + (Waarschijnlijk) Hallowed Condemnation
Moet alleen de hallowed crafting stuff nog, voor de rest heb ik alles)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:43:
Ik ben mijn WD weer aan het afstoffen en richting de 70 aan het helpen, heeft iemand een leuke build hiervoor? (Het liefst 1 die niet rond een specifiek item is gebouwd)

Wapens worden voorlopig:
Blitzbolter + (Waarschijnlijk) Hallowed Condemnation
Moet alleen de hallowed crafting stuff nog, voor de rest heb ik alles)
Er zijn eigenlijk 2 interessante builds momenteel:

- Vampire Bats met Fetish Sycophants passive (veel gratis fetishes die veel dmg doen)
- Spirit Barrage met Rush of Essence passive (kun je praktisch eindeloos spammen)

Alles eromheen kun je zelf instellen uiteraard, maar dat zijn we de twee voornaamste combo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Bosmonster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:38:
[...]

Gister Reapers Wraps gemaakt met Fire damage, dus toen ook de WP Garg maar even in mn build gestopt. Toch wel grappig om hem elites te zien one-shotten :P

Maar merendeel van mn dps komt toch echt gewoon uit mn fetishes die nu critten voor iets van 8M ofzo.
Gisteren ook op de valreep nog een paar Reapers Wraps gemaakt, alleen nog niet uitgeprobeerd. De build is nu een mix van Healthglobe-bonanza en pets om de boel in het gareel te houden. Mijn Garg crit nog maar op 15M, dus dat is nog een lachertje :) (en ja, de AI is niet echt denderend voordat mensen OP gaan roepen)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:46:
[...]

Gisteren ook op de valreep nog een paar Reapers Wraps gemaakt, alleen nog niet uitgeprobeerd. De build is nu een mix van Healthglobe-bonanza en pets om de boel in het gareel te houden. Mijn Garg crit nog maar op 15M, dus dat is nog een lachertje :) (en ja, de AI is niet echt denderend voordat mensen OP gaan roepen)
15M met Wrathful Protector? Of andere rune? En combinatie met de helm en +50% garg damage passive is wat het uiteindelijk zo laat stacken natuurlijk.

Kan het niet altijd goed zien, maar heb hem zien critten voor iets van 120M ofzo. Das nog niks in vergelijking met wat je op de interwebs ziet, maar genoeg voor T1 one-shots op zn tijd :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 15-04-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bosmonster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:46:
[...]

Er zijn eigenlijk 2 interessante builds momenteel:

- Vampire Bats met Fetish Sycophants passive (veel gratis fetishes die veel dmg doen)
- Spirit Barrage met Rush of Essence passive (kun je praktisch eindeloos spammen)

Alles eromheen kun je zelf instellen uiteraard, maar dat zijn we de twee voornaamste combo's.
En met WD bedoel ik DH 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Idd de Wrathful. Heb wel de 92% van de helm extra damage en 50% extra fire damage aan items, maar mijn basisdamage op mijn character is nog te laag. Mede doordat ik nog zo vasthou aan mijn belt en amulet die de build bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tygaeres
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 18:42
Is er hier nog iemand die leuke gold-farms weet? Mats zit ik inmiddels wel redelijk goed mee, maar gold vormt nog wel eens een bottleneck in het eindeloze upgrade proces.

Mutua Fides

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tygaeres schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:55:
Is er hier nog iemand die leuke gold-farms weet? Mats zit ik inmiddels wel redelijk goed mee, maar gold vormt nog wel eens een bottleneck in het eindeloze upgrade proces.
Focus je op één karakter en probeer daarmee op een zo hoog mogelijk torment level te spelen. Dan zijn je goudproblemen zo opgelost. Mijn goldniveau is sinds release van RoS al stabiel, ondanks regelmatige enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:57:
[...]

Focus je op één karakter en probeer daarmee op een zo hoog mogelijk torment level te spelen. Dan zijn je goudproblemen zo opgelost. Mijn goldniveau is sinds release van RoS al stabiel, ondanks regelmatige enchants.
Mijn goldniveau is sinds de release van RoS -350M ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:58:
[...]

Mijn goldniveau is sinds de release van RoS -350M ofzo :P
Je mag roodstaan van Bliz? Wat heb je gedaan om zo'n voorkeursbehandeling te krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Mijn goldniveau is ook gestabiliseerd. Volgens mij was dit op de 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vind het jammer dat je niet wat gold mag kopen zoals in het verleden. (Ja wel eens gedaan, nee schaam me niet en verdien toch genoeg om er af en toe een tientje in te stoppen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Ik heb er ook al 100M+ doorheen gejaagd. Zit inmiddels op de 160M. Het gaat soms best hard naar beneden. Ik moet nog een bak gems upgraden voor mijn DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Bij mij was het redelijk stabiel tot ik een 2e en 3e char naar 70 heb gebracht en dus weer normal speel om te gearen. Tijd dat die T1 ready worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Dat is denk ik ook mijn probleem geweest met de gold uitgaven. Alle chars T1 ready maken maar ik moet er ook nog een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Mad-Matt schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:04:
Vind het jammer dat je niet wat gold mag kopen zoals in het verleden. (Ja wel eens gedaan, nee schaam me niet en verdien toch genoeg om er af en toe een tientje in te stoppen :P)
Ben ik blij mee dat het niet kan.
Maar ik ben sowieso tegen het moderne gamen aka pay-to-win, dlc's om de rest van het spel te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:07:
[...]

Maar ik ben sowieso tegen het moderne gamen aka pay-to-win, dlc's om de rest van het spel te zien 8)7
Ik ben vóór het feit dat mensen met minder tijd maar meer geld ook lol kunnen hebben aan een game, ipv alleen mensen met veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Wooldoor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:07:
[...]

Als het een PVP game was had ik het met je eens geweest. In deze PVE game gaat die vlieger niet op imo.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Ik zit stabiel rond de 40M. Alleen raak ik soms in een drive en de verbras ik zo 1-3M bij het craften of enchanten. Maar na een avondje heb ik dat ook wel weer terug.

Vooral met enchanten is het soms moeilijk om op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
zou ik op men amulet chc of lightning damage zetten?
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/20248820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Wolf schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:09:
[...]

Als het een PVP game was had ik het met je eens geweest. In deze PVE game gaat die vlieger niet op imo.
Ladders in de toekomst :)
Maar het is gewoon mijn mening, ik vind de betaalmethodes van de meeste games tegenwoordig gewoon drama. Het zal de leeftijd zijn :P

Pagina: 1 ... 147 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]