• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:55
Als je Diablo al gekilled hebt hoeft dat toch niet opnieuw? :O

Edit: Ik verwacht dat als je hem al op zijn rug buik hebt liggen, dat je gewoon kunt kiezen op A5Q1 te starten vanuit het menu

[ Voor 53% gewijzigd door lolgast op 24-03-2014 10:59 ]

EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:52:
Dus, even een stappenplan:

1. Op tijd inloggen (ruim voor 23:00)
2. Ruim voor 00:00 zorgen dat je de laatste quest (Kill Diablo) geselecteerd hebt
3. Na 00:00 Diablo killen en Quest completen
4. Act 5!

Of is het de bedoeling dat je de Game pas na 00:00 creeerd om toegang te krijgen tot RoS content?
Waarom zou je wachten met Diablo killen?

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
lolgast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:57:
Ik ging er even vanuit dat je hem nog wel even moet killen om dan die Caravan Leader / Teleport naar de volgende Act te unlocken.
Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:58:
[...]

Ja geen idee, ik vind het ook maar een beetje raar. Normaal gesproken krijg je de credits te zien als je de quest complete na het killen van Diablo. Zou het dan ook kunnen om Diablo te killen en bij die laatste dude te wachten.

Misschien dat dit mijn verwarring duidelijk maakt:
23:59 - Laatste Quest completen = Ending Credits
00:00 - Laatste Quest completen = Act 5

Ik snap niet helemaal hoe ze dat "live" in jouw game kunnen pushen...

[ Voor 50% gewijzigd door EricNL op 24-03-2014 11:01 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

[...]

Voor een gegarandeerde legendary als je de baas van ACT V killed ?

Verwijderd

[...]

als je dat voor 2400uur doet dan ga je terug naar het titel scherm en na 2400 uur door met act V

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

_Peter2_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:47:
Komt er overigens een nieuw topic op GoT met de start van RoS?
Lijkt mij een strak plan, we zitten nu al over de 400 pagina's, is erg onoverzichtelijk geworden.

Cititzen of Ladonia

Anno schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Voor een gegarandeerde legendary als je de baas van ACT V killed ?
Die krijg je sowieso. Daar hoef je geen rare trucerij voor uit te halen.
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:59:
[...]

als je dat voor 2400uur doet dan ga je terug naar het titel scherm en na 2400 uur door met act V
En je kunt niet gewoon een nieuwe game starten in Act V? :P Komt op hetzelfde neer..

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2014 11:01 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:18

Umbrah

The Incredible MapMan

lolgast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:57:
Jawel, alleen >DAN< moet je een nieuw spel maken met alle gevolgen van dien. Je kunt dus beter een nieuw spel maken vantevoren, met een quest in Act4 geselecteerd. Vervolgens zorgen dat je Diablo >NIET< dood maakt voor er een server notification is geweest. Blue post belooft een notification.

Dan kun je dus gewoon doorspelen. Zit je in een spel met diablo al dood, dan gaat er dus niks gebeuren.

Ik heb zelfs m'n twee hoofdkarakters (pet-WD voor als de latency erg hoog his, autopiloot spelen, lightning wizard voor als de latency laag is) zo ver gespeeld na quest reset dat ze beiden nu aan act4 moeten beginnen. Overigens: als je op normal zergt, is zelfs act2 in 25min ofzo klaar. Gewoon lopen. Heb firewalkers 2.0 op m'n wizz; en die doet 100% weapon damage op alles wat er in komt. Alles gaat gewoon dood terwijl je loopt!
Umbrah schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:01:
[...]

Jawel, alleen >DAN< moet je een nieuw spel maken met alle gevolgen van dien. Je kunt dus beter een nieuw spel maken vantevoren, met een quest in Act4 geselecteerd. Vervolgens zorgen dat je Diablo >NIET< dood maakt voor er een server notification is geweest. Blue post belooft een notification.

Dan kun je dus gewoon doorspelen. Zit je in een spel met diablo al dood, dan gaat er dus niks gebeuren.
Wie verzint dit?

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:00:
[...]

Die krijg je sowieso. Daar hoef je geen rare trucerij voor uit te halen.

[...]

En je kunt niet gewoon een nieuwe game starten in Act V? :P Komt op hetzelfde neer..
Ah ok, ik dacht dat je die niet kreeg als je hem al van Diablo had gehad.
Umbrah schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:01:
[...]

Ik heb zelfs m'n twee hoofdkarakters (pet-WD voor als de latency erg hoog his, autopiloot spelen, lightning wizard voor als de latency laag is) zo ver gespeeld na quest reset dat ze beiden nu aan act4 moeten beginnen. Overigens: als je op normal zergt, is zelfs act2 in 25min ofzo klaar. Gewoon lopen. Heb firewalkers 2.0 op m'n wizz; en die doet 100% weapon damage op alles wat er in komt. Alles gaat gewoon dood terwijl je loopt!
Je kunt toch gewoon de allerlaatste quest starten? Dat is vijf minuten werk en dan is Diablo neer en je kunt Act V in.
Anno schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:02:
[...]

Ah ok, ik dacht dat je die niet kreeg als je hem al van Diablo had gehad.
Diablo om 23:59 killen is precies hetzelfde als hem nu killen natuurlijk. De gegarandeerde legendary verplaatst met RoS van Diablo naar Malthael (sp).

Act 5 kun je altijd in, door gewoon een nieuwe game te starten.. dus snap al dit gedoe niet van games starten voor 00:00 enzo, want maakt geen hol uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2014 11:04 ]

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik begin gewoon bij het begin, met een Crusader op Hard, HC.
Gaat wel lekker en je leert je character kennen, je bent dan in 2 dagen op 60+, de ratrace is niet voor mij.

Cititzen of Ladonia

• EricNL
Ok, dus stappenplan 2.0 voor iedereen die Act 5 in wil

1. Game Createn vóór 00:00 (i.v.m. mogelijke drukte) op laatst mogelijke quest in Act 4
2. Diablo kun je gewoon killen, maar de QUEST NOG NIET COMPLETEN.
3. Wachten op Notificatie in-game
4. Quest Completen
5. Have fun in Act 5

Alright?

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:04:
Ok, dus stappenplan 2.0 voor iedereen die Act 5 in wil

1. Game Createn vóór 00:00 (i.v.m. mogelijke drukte) op laatst mogelijke quest in Act 4
2. Diablo kun je gewoon killen, maar de QUEST NOG NIET COMPLETEN.
3. Wachten op Notificatie in-game
4. Quest Completen
5. Have fun in Act 5

Alright?
Bingo :)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:18

Umbrah

The Incredible MapMan

Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:03:
[...]

Diablo om 23:59 killen is precies hetzelfde als hem nu killen natuurlijk. De gegarandeerde legendary verplaatst met RoS van Diablo naar Malthael (sp).
Niet helemaal waar. Als je hem nu kilt als de exp "actief" is dan heb je:
1. Natuurlijke progressie naar act5
2. Een 100% leg omdat je een act-boss kilt terwijl je nog niet maxlvl bent.

Tenzij je jezelf natuurlijk in act4 al lvl70 weet te grinden, maar dat is ongeveer 540mln exp, lijkt me erg knap op release night ;)

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 15:18
Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:03:
[...]

Volgens de bleus, verplaatst die gegarandeerde legendary pas naar Malthael wanneer je lvl 61 of hoger bent.

copy paste
Diablo will still drop a bonus Legendary item for level 60 players after Reaper of Souls goes live. However, there is a little more to it than that. Diablo will stop dropping a bonus Legendary item once a player reaches level 61+, but Malthael will start dropping them at that point. It will still require players to use the Reset Quest feature, too.

There's a lot of new information out there regarding Bonus Legendary items, Quest Reset, and First Kill drops, and it certainly raises a lot of questions. I made a post a little while back that helps clarify some of these points, so I'm going to quote it below to help spread the word.

First Kill Legendary Items
•These will drop for characters from levels 1-59.
•They will only drop from end of Act bosses (Butcher, Belial, Azmodan, Diablo, and eventually Malthael).
•Characters below level 11 are unlikely to find Legendary items, because they have a minimum level requirement. Currently there are no Legendary items available below level 11.
•Using the Reset Quest feature will reset the First Kill Legendary Item drops as well, but only for characters in the appropriate level range.
Reset Quest Bonus Legendary
•Skeleton King dropping a Bonus Legendary was a bug that has been corrected, as it was not intended. We liked the idea, though, so we’ve gone ahead and added a Bonus Legendary to Diablo.
•These are an intended bonus for maximum level characters. Currently there is a bug that allows characters levels 1-59 to receive a Bonus Legendary item in addition to the First Kill Legendary item when they kill Diablo, but this is not intended.
•The Bonus Legendary is only available if you use the Reset Quest feature.
•We plan on moving the Bonus Legendary to Malthael for players level 61+ when the expansion arrives. Additionally, Diablo will no longer drop a Bonus Legendary for players level 61+.

[ Voor 71% gewijzigd door Stefmeister op 24-03-2014 11:08 ]

Ahh.. dus het gaat allemaal alleen maar om dat je al een game gestart hebt, omdat we bang zijn dat het te druk is.

Jeetje.. wat een gedoe :O
Stefmeister schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:05:
[...]

Volgens de bleus, verplaatst die gegarandeerde legendary pas naar Malthael wanneer je lvl 61 of hoger bent.
En dus maakt het voor de legendary niks uit wanneer je diablo killt. Doe je het voor 00:00 krijg je een leg, doe je het na RoS krijg je die ook.

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2014 11:06 ]

• EricNL
Mooi. Ik hoor hier en daar ook geruchten dat je Adventure Mode pas in kan na het completen van één / meerdere quest in Act 5. Misschien iemand die hier ook een antwoord op heeft?

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

sorcees schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:03:
Ik begin gewoon bij het begin, met een Crusader op Hard, HC.
Gaat wel lekker en je leert je character kennen, je bent dan in 2 dagen op 60+, de ratrace is niet voor mij.
mss ga ik dat ook doen, Act1-4 doe ik slapend

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• lolgast
Nou ik vind het best hoor. Zo belangrijk is het nou allemaal ook weer niet :P Ik probeer het dinsdagochtend en werkt het niet, dan ga ik wel stofzuigen ^^
Mijn stappenplan:

1. Bier drinken
2. Mijn hc monk levellen & bier drinken
3. Zodra de notification binnen komt switchen naar mijn wiz.
4. Diablo slopen
5. Act V spelen en bier drinken.

:P

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10
Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:06:
Mijn stappenplan:

1. Bier drinken
3. Zodra de notification binnen kort switchen naar mijn wiz.
4. Diablo slopen

Punt 1,2 & 5 Eensch! :)

Apsie's profiel

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:06:
Mooi. Ik hoor hier en daar ook geruchten dat je Adventure Mode pas in kan na het completen van één / meerdere quest in Act 5. Misschien iemand die hier ook een antwoord op heeft?
Is vrij voor elk character nadat er 1 lvl 70 is geworden.
Staat ook ergens op battlenet, kan die hier vanuit alleen niet linken.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:06:
Mijn stappenplan:

1. Bier drinken
3. Zodra de notification binnen komt switchen naar mijn wiz.
4. Diablo slopen

goed plan :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ik weet trouwens niet eens of ik er aan toe kom om diablo te spelen ...moet morgen gewoon weer werken..

• EricNL
cybergi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:08:
Ik weet trouwens niet eens of ik er aan toe kom om diablo te spelen ...moet morgen gewoon weer werken..
Hahaha ja ik ook. Maar het is toch de nieuwsgierigheid. Ik ga ook niet tot 03:00 of 04:00 doorhakken, maar even een uurtje wil ik het wel proberen. Dit weekend staat gepland als no-life-RoS-weekend :)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 20:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mijn Stappen plan :

1) Game Start
2) 00:00 logged in op Teamspeak
3) Hoort Error 37
4) Barst in lachen uit
5) Geniet nog even van de pain die iedereeen heeft
6) Gaat slapen
7) Gaat Dinsdag middag de CE halen
8) Gaat rustig eten
9) Start uiteindelijk op hetzelfde level als iedereen :D

win win noem ik dat :D

on a serious note i really have to wait tot dinsdag avond :S

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:44
Mijn eerste playthrough zal toch op HC normal zijn. Als iemand zich nog Ghom herinnert pre-nerf: zoiets wil ik niet meemaken met mijn hc character op torment.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12 12:40
Note: In order to access Act V once Reaper of Souls is live, you will need to exit your current game and select Act V from the Quest Select window. If you want to avoid having to recreate your game, we recommend that you set up your game so that you're killing Diablo after your gameplay region's launch time. This way, you can naturally transition into Act V without any additional effort.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Times change :P

Weet nog dat ik bij de D3 release klaar zat met op mijn bureau een voorraad aan snacks/drinken, de koelkast vol met kant en klaar maaltijden en pizza's e.d. om zo min mogelijk onderbreking te hebben. :P Heb toen volgens mij de 1e dag iets van 15 uur non-stop gespeeld en toen 1 uur geslapen _O- De hele 1e week volgens mij 80 uur gespeeld oid :P

Nu ga ik waarschijnlijk morgenochtend voor werk en morgenavond even spelen, maar verder niet bijzonder hardcore spelen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• EricNL
Toch altijd wel grappig om dan vervolgens verschillende meningen te horen als:
- Oh ik ga echt niet wakker blijven voor een spelletje
- Oh wat hebben sommige mensen toch geen leven

Het is absoluut geen geheim dat 99% van de topic-lezers hier vanavond ook gewoon om 00:00 klaar zitten

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:12:
Times change :P

Weet nog dat ik bij de D3 release klaar zat met op mijn bureau een voorraad aan snacks/drinken, de koelkast vol met kant en klaar maaltijden en pizza's e.d. om zo min mogelijk onderbreking te hebben. :P Heb toen volgens mij de 1e dag iets van 15 uur non-stop gespeeld en toen 1 uur geslapen _O- De hele 1e week volgens mij 80 uur gespeeld oid :P

Nu ga ik waarschijnlijk morgenochtend voor werk en morgenavond even spelen, maar verder niet bijzonder hardcore spelen :P
Oh jeez haddenw e toen ook niet allemaal foto's gepost hoe onze vriezers en koelkasten eruit zagen voor die week :+ Damn tijden veranderen inderdaad

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:40
EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:12:
Toch altijd wel grappig om dan vervolgens verschillende meningen te horen als:
- Oh ik ga echt niet wakker blijven voor een spelletje
- Oh wat hebben sommige mensen toch geen leven

Het is absoluut geen geheim dat 99% van de topic-lezers hier vanavond ook gewoon om 00:00 klaar zitten
Met mijn physical CE welk morgen pas binnen komt, zal ik vannacht om 00:00 gewoon liggen te slapen :p.

• EricNL
psychodude schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:13:
[...]

Met mijn physical CE welk morgen pas binnen komt, zal ik vannacht om 00:00 gewoon liggen te slapen :p.
Ja dat snap ik. En het is ook niet alleen bij Diablo, maar bij grote releases hoor je altijd een paar moraalridders dergelijke dingen roepen, en die zitten net zo "no-life" tijdens de release / tot diep in de nacht te gamen...

Verwijderd

psychodude schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:13:
[...]

aan een kant toch jammer dat ze die ook niet gewoon vandaag opsturen. Bedoel keys worden vandaag ook allemaal (als het goed is) verzonden.

Ik zelf heb ook de CE dus wachten ;)
ShadowBumble schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:13:
[...]

Oh jeez haddenw e toen ook niet allemaal foto's gepost hoe onze vriezers en koelkasten eruit zagen voor die week :+ Damn tijden veranderen inderdaad
Yup die had ik inderdaad gepost :+ Helemaal volgepropt met genoeg om een weeshuis te voeden :P

alles was binnen een week op O-)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Sommige winkels openen toch ook de hardcopy's om de keys alvast te versturen?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
heeft iemand nog een goede Monk Build die ik kan gebruiken.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/14864143

Thx

<GOT>DrOPje #2516

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:16:
[...]

Yup die had ik inderdaad gepost :+ Helemaal volgepropt met genoeg om een weeshuis te voeden :P

alles was binnen een week op O-)
Same ben inmiddels driftig opzoek naar de foto's en dat topic :D om die wannebe's hier even wat te laten zien hoe die hard, dat was :D

ShadowBumble schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:19:
[...]

Same ben inmiddels driftig opzoek naar de foto's en dat topic :D om die wannebe's hier even wat te laten zien hoe die hard, dat was :D
Heb zojuist de oude topics doorzocht, maar helaas staan mijn foto's daar niet.

Ik vermoed dat het op GoTD3.nl was, en die is down :P

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:20:
[...]

:( Ik zoek nog even verder weet bijna zeker dat we ze ook op GoT gepost hadden met de nadruk op Bijna

• NastyNick
Wie moet ik eigenlijk contacten voor de tweakers HC clan?

Volgens mij niet Vidra. Misschien handig om dit in de openingspost te zetten?

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:14
geweldig om dit zo te lezen ik blijf nog wel even tot 12 uur op vanavond, kan toch uitslapen :) beetje op forum praten hier met mensen

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:20:
[...]

Ha gevonden ! GoT Diablo 3 Kroegtopic !

ShadowBumble in "Diablo 3: Kroegtopic"

Dit waren mijn persoonlijke foto's destijds kwa preppen voor de release van Diablo 3 :

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/11h4dn6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/11lkbpk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/11bko5d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/x5vxht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/15qyiya.jpg

En deze van Angeloonie :

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1432atg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/23mwhed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/v58wo1.jpg

Das preppen als een Boss en in een week makelijk 100+ uur gamen jeeeuj !

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 24-03-2014 11:29 ]

• lolgast
Haha, te cool :P

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
en dat allemaal voor 24 of 48 uur ?

<GOT>DrOPje #2516

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Me vriendin ziet me aan komen als ik de hele koelkast volprop met die zooi :P
Kan ik de wegschaal ook meteen weggooien ;)

Legion 7i i9 3080 32gb

• psychodude
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:16:
[...]

aan een kant toch jammer dat ze die ook niet gewoon vandaag opsturen. Bedoel keys worden vandaag ook allemaal (als het goed is) verzonden.

Ik zelf heb ook de CE dus wachten ;)
Inderdaad jammer aan één kant. Zeker gezien de meeste PC games hedendaags toch een online activatie vereisen en de box net zo goed 3 weken eerder bij wijze van spreke reeds klaar zou kunnen liggen. Maar ik denk niet dat dat snel zal gaan veranderen. Zal mij ook niet verbazen dat er wel weer mensen zijn geweest welk om die reden bijv. dubbel gekocht zullen hebben. Een digital pre-order plus een physical CE.

Voor mij zou het overigens niet heel veel uitgemaakt hebben. Vanacht kan ik toch niet spelen, de wekker gaat morgen ochtend weer gewoon. En zou het morgen ochtend een kwartiertje ofzo geweest zijn van ff snel inloggen voor het werk :p.

Maar morgen avond staat er niets anders op de planning :p. Raid avond in FF XIV is eveneens verschoven, dus ook dat is geen issue meer, hehe.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

haha dit was preppen voor een week binnen zitten tijdens de D3 release en keihard door gamen o.a. met Angeloonie destijd beestachtig gewoon geleefd die week, en een lol dat we hadden :D

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:51
Dat jij nog leef ShadowBumble :O Zo veel energydrank kan toch niet goed voor je zijn in combinatie met (vlammen?) Tosties en hot dogs :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

markklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:30:
Me vriendin ziet me aan komen als ik de hele koelkast volprop met die zooi :P
Kan ik de wegschaal ook meteen weggooien ;)
kijk ik niet meer na lol

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Joenino schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:30:
Dat jij nog leef ShadowBumble :O Zo veel energydrank kan toch niet goed voor je zijn in combinatie met (vlammen?) Tosties en hot dogs :P
Vlam/Kaas en gewone tosti's afwisselling is de key he ^^ :+

• markklok

markklok

Pakje rennies ernaast :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• psychodude
Joenino schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:30:
Hehe, moet zeggen ik heb destijds nog ongezondere diëten voorbij zien komen op enkele internationale fora. Kan het plaatje niet terugvinden helaas, maar 5 emmers met winegums en energy drink supplies was toch wel het beroerdste 8)7.

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 23:24

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Denk dat vanavond niet het probleem zal zijn in te kunnen loggen maar meer het starten van een nieuwe game rond 00:00 uur.

• EricNL
ShadowBumble schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:31:
[...]

Vlam/Kaas en gewone tosti's afwisselling is de key he ^^ :+
Vlammetjes!!! _/-\o_ Waar haal je die tegenwoordig? Nog steeds Sligro?

ShadowBumble schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:28:
[...]

Ha gevonden ! GoT Diablo 3 Kroegtopic !

ShadowBumble in "Diablo 3: Kroegtopic"

Dit waren mijn persoonlijke foto's destijds kwa preppen voor de release van Diablo 3 :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En deze van Angeloonie :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Das preppen als een Boss en in een week makelijk 100+ uur gamen jeeeuj !
Held! _O_ Was vergeten dat daar een apart topic voor was :D

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Makro maar ze bestaan niet meer in die vorm tegenwoordig zijn het vlam panini's geworden, ook lekker overigens.

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Wat een verbeteringen! Ze hebben goed naar de spelers geluisterd, zo lijkt het. Morgen het stof van mijn Monk afblazen, heb wel weer zin om er tegenaan te gaan.

@ShadowBumble/Angeloonie, dat is een serieus indrukwekkende voorbereiding voor D3 haha. Deze keer wat rustiger aan ;)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NeilForeal schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:37:
@ShadowBumble/Angeloonie, dat is een serieus indrukwekkende voorbereiding voor D3 haha. Deze keer wat rustiger aan ;)
Sja deze keer inderdaad rustiger aan aangezien de game uitkomt op mijn verjaardag, en ik gewoon echt grote projecten heb die ik niet zomaar een week kan stil leggen omdat ik perse moet gamen :D

Kortom gewoon werken en netjes tot Dinsdagmiddag wachten tot de CE voor me ligt en dan pas na het eten gaan spelen :D

• markklok

markklok

prijs op g2a is blijkbaar gestegen naar € 32.99
Ze zijn al op facebook aan het bitchen :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Baken
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 14:21
Iemand al een key ontvangen van Gamesync?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

markklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:50:
prijs op g2a is blijkbaar gestegen naar € 32.99
Ze zijn al op facebook aan het bitchen :)
Was ik nog op tijd, heb hem afgelopen zaterdag besteld voor 27,15

• NastyNick
Ik heb er al zin in Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2013/11/ros-leg-doombringer68.jpg

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
JWBaakman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:52:
Iemand al een key ontvangen van Gamesync?
Nee nog niet, ik check om de paar minuten hehe

<Got>Endurat#2586

• markklok

markklok

Als je die gear bekijkt dan kan je toch alles wat je nu hebt weggooien.. factor X beter

Legion 7i i9 3080 32gb

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga eerst mijn WD ff lvlen naar 61, wil die piranhas wel eens zien :P

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de moeilijkheids graag in RoS?
Had gehoord dat het op torment I al ziekmoeilijk was ?

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10
Cthulhu schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:00:
Ik ga eerst mijn WD ff lvlen naar 61, wil die piranhas wel eens zien :P
Als je Diablo verslaat kun je ze al zien: De shadow clones gebruiken o.a. die spell tegen je... :)

Apsie's profiel

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kom op met mijn key
G2A.COM Hello, we're in the middle of sending the codes, all should be delivered util midnight.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Posts over het vinden/krijgen van je key/verpakking is leuk, maar niet echt ontopic. Graag dan ook niet posten.

Probeer daarnaast ook de offtopic/slowchat te beperken, want het begint een beetje uit de hand te lopen

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:13
Trouwens met het inloggen en disconnecten omdat je inactief bent.
Misschien werkt het volgende: ( oud truukje uit D2 iets met het kampvuur :) )

1) Maak een act 1 game en loop naar je stash.
2) klik op een aanbeeld bij de headrig ( de crafter )
3) doordat ze zijn box iets verplaats hebben blijf je daar achter haken en blijft je character lopen.
4) hopen dat de game dit ziet als actief en voila je kan wat anders gaan doen :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09
Apsie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Als je Diablo verslaat kun je ze al zien: De shadow clones gebruiken o.a. die spell tegen je... :)
En oh mijn god wat zijn die irritant, bijna je gehele movement speed wordt dan afgenomen incl damage. Maar ik zal meteen die spell selecteren zodat mijn mimics die ook ongelimiteerd gaan casten

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

ShadowBumble schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:36:
[...]

Makro maar ze bestaan niet meer in die vorm tegenwoordig zijn het vlam panini's geworden, ook lekker overigens.
Vlammetjes bestaan nog gewoon, de rood met gele doos.

Gewoon verkrijgbaar bij de AH en Jumbo.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:48
EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Ah heb ik ze hier zien liggen.
De kantine op mijn werk heeft ook gewoon de tosti's nog.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sm0k3r schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:27:
[...]

Vlammetjes bestaan nog gewoon, de rood met gele doos.

Gewoon verkrijgbaar bij de AH en Jumbo.
Dat zijn Vlammetjes voor in de frituur, de tosti's van topking ( de originele vlam tosti's ) heb ik echt al tijden niet meer gezien in welke winkel dan ook.

• psychodude
markklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:00:
Als je die gear bekijkt dan kan je toch alles wat je nu hebt weggooien.. factor X beter
Niets nieuws toch? :p

Houdt het ook wel leuk, geeft iig reden genoeg de komende periode om lekker wat te kunnen farmen en de nodige uurtjes erin te steken.

• NastyNick
Daarom was het ook beter om alle topgear te verkopen zodat je genoeg gold hebt om te enchanten.

NastyNickNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:40:
Daarom was het ook beter om alle topgear te verkopen zodat je genoeg gold hebt om te enchanten.
Waar wil je dan mee spelen? Mijn sc wiz speelt T6. Als ik al die gear had verkocht en was gaan spelen met zelfgevonden items en gecraft spul, dan zat ik nu waarschijnlijk op T3. Maar goed dat ik weinig verkocht heb.

Ik hoop alleen wel dat ik mijn huidige sc spul binnen een weekje vervangen heb, want de motivatie om met al die legacy gear te blijven rondlopen is niet zo hoog. Ook een reden dat ik nu veel hc speel. Al dat nieuwe spul eens uitproberen.

• NastyNick
Waarschijnlijk is het eerste de beste item was je tegen komt zodra je levelled al beter dan wat jij gebruikt op T6. Niet iedereen hoeft ROS te spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad

• EricNL
Ik hoop alleen wel dat de moeilijkheidsgraad omhoog gaat. T6 is voor velen al niet eens meer een uitdaging.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:46:
[...]
Ook een reden dat ik nu veel hc speel. Al dat nieuwe spul eens uitproberen.
Om dezelfde reden speel ik nu ook veel HC.

Heb nu een monk met 2m toughness en 40k dps. Daarmee speel ik Hard omdat ik domweg niet genoeg damage doe voor hogere niveau's, dan gaat alles bokketraag. :S

Daarom kom ik ook niet in de buurt van dood gaan op het moment, maar het omhoog krijgen van je damage is nu best moeilijk als je alles self-found moet doen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-12 06:55
Wolf schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:54:
[...]

Om dezelfde reden speel ik nu ook veel HC.

Heb nu een monk met 2m toughness en 40k dps. Daarmee speel ik Hard omdat ik domweg niet genoeg damage doe voor hogere niveau's, dan gaat alles bokketraag. :S

Daarom kom ik ook niet in de buurt van dood gaan op het moment, maar het omhoog krijgen van je damage is nu best moeilijk als je alles self-found moet doen.
Herkenbaar probleem inderdaad. Ik heb mijn dmg wel wat kunnen buffen naar 55k oid maar dat ging wel tenkoste van mijn toughness die bij lange na ook niet in de buurt komt bij dat van jou. Ik zit geloof ik op 800k.

Gister nog wel gloves gecraft waarbij ik kwa dmg 8,5% en toughness 5,6% op vooruit ging :)

PSN: Brwmaster

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-12 01:30
Nooooooo! Morgen heb ik mijn schoonvader beloofd om mee te helpen om de boot te schilderen....
Natuurlijk is morgen mijn vrije dag van het werk en met de release van ROS kan dit natuurlijk niet slechter uitkomen....

Dan maar een avondje goed doorhalen! :9

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:58
Het helpt dan wel dat als je wat plans hebt om te craften (Sage en Demons), van het wknd weer een HC monk naar lvl60 gebracht en met die plans gaat het wel lekker, nu alleen nog normale wapens vinden, maarja dat komt wel met RoS

Movies: letterboxd

• Grin
  • Laatst online: 19:55

Grin

Ride si sapis.

EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:51:
Ik hoop alleen wel dat de moeilijkheidsgraad omhoog gaat. T6 is voor velen al niet eens meer een uitdaging.
'Voor velen' is wel erg 'veel' en komt op mij over als een irreële schatting.
Met zelf gevonden gear (sinds 2.01) en een AH Chantodo's Will speel ik idd op T3/T4.
Dat vind ik prima, sinds de patch van plvl 118 naar 220 gegaan; ik ben er blij mee. oOo
Dinsdagavond zal mijn eerste RoS moment worden, kan niet wachten!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-12 06:55
desjaak909 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:00:
Het helpt dan wel dat als je wat plans hebt om te craften (Sage en Demons), van het wknd weer een HC monk naar lvl60 gebracht en met die plans gaat het wel lekker, nu alleen nog normale wapens vinden, maarja dat komt wel met RoS
Ja echte plans heb ik nog niet gevonden. Alleen voor lvl 21 en lvl 34. Niet echt iets waar ik wat aan heb op lvl 60 natuurlijk, maar inderdaad met de komst van RoS morgen maak ik mij er niet zo druk over. Eerst maar is lekker veilig naar lvl 70 en dan is kijken hoe we kunnen upgraden. Heb er in ieder geval erg veel zin in :)

PSN: Brwmaster

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:35

The Chosen One

Zie signature!

Ik denk dat ze na een tijdje (niet heel snel though) wel met torment 7-12 of Inferno 1-6 komen.

Amazon verstuurd bijna altijd wel van Amsterdam dus op zich zou die snel aan moeten kunnen komen maar dan gaan ze weer vervelend doen door een mogelijke einddatum van 1 april neer te zetten. :o
Maar ja betwijfel of intertoys die dingen heeft liggen en <75 euro...

*sprint op en neer* 8)7

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• EricNL
Grin schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:01:
[...]

'Voor velen' is wel erg 'veel' en komt op mij over als een irreële schatting.
Met zelf gevonden gear (sinds 2.01) en een AH Chantodo's Will speel ik idd op T3/T4.
Dat vind ik prima, sinds de patch van plvl 118 naar 220 gegaan; ik ben er blij mee. oOo
Dinsdagavond zal mijn eerste RoS moment worden, kan niet wachten!
Ok, misschien is de inschatting niet helemaal juist. Ik hoop alleen wel dat de moeilijkheidsgraad wat omhoog gaat, of dat er op korte termijn een paar torment leveltjes bij komen o.i.d.

Wat betreft jouw 2e puntje: 100% mee eens. Kan niet wachten om op Bounties te jagen. Hopelijk vanavond nog door knallen tot level 70!!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Sinds patch 2.0 lijkt het er op dat de items die droppen voor veel meer toughness zorgen dan loot van voor 2.0. Nieuwe chars die ik aangemaakt hebt met self found gear hebben vrij eenvoudig een toughness van rond de 1 miljoen.

Voor chars met loot van voor 2.0 ligt mijn damage veel hoger alleen is mijn toughness een stuk lager, zo rond de 700.000. Ook al lette ik toen wel goed op wat betreft armour en (all)resist waardes. Komt dat bekend voor?

Niet dat het vanavond veel meer zal uitmaken ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Black-Hole schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:06:
Sinds patch 2.0 lijkt het er op dat de items die droppen voor veel meer toughness zorgen dan loot van voor 2.0. Nieuwe chars die ik aangemaakt hebt met self found gear hebben vrij eenvoudig een toughness van rond de 1 miljoen.

Voor chars met loot van voor 2.0 ligt mijn damage veel hoger alleen is mijn toughness een stuk lager, zo rond de 700.000. Ook al lette ik toen wel goed op wat betreft armour en (all)resist waardes. Komt dat bekend voor?

Niet dat het vanavond veel meer zal uitmaken ;)
Er zitten veel meer primaire stats op 2.0 gear. Dus veel meer VIT.
Dat is ook wel nodig, sinds lifesteal is verdwenen.

TheS4ndm4n#1919

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11 14:21
Wat zijn de plannen voor release ? 10 stacks van pool of reflection vinden of toch nog wat paragons farmen met de laatste uren aan 100% ?

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:14
ShadowBumble schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:36:
[...]

Dat zijn Vlammetjes voor in de frituur, de tosti's van topking ( de originele vlam tosti's ) heb ik echt al tijden niet meer gezien in welke winkel dan ook.
makro Dordrecht heeftr deze nog!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:26
ebuzola schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:08:
Wat zijn de plannen voor release ? 10 stacks van pool of reflection vinden of toch nog wat paragons farmen met de laatste uren aan 100% ?
Ik heb op 1 char 10 pools klaar staan, geen idee of het werkt :) Kan namelijk vanavond toch pas spelen na 23:00 i.v.m. wow raid eerst nog.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
ebuzola schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:08:
100% was meen ik al weg.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24
Ik ga vanavond/vannacht maar eerst act5 doen en later de nieuwe char maken.
En dan eerst nog ook Softcore, gewoon voor de zekerheid, dus als je vanavond tijd hebt en een teammate zoekt :).

En hierboven over dmg vs tough, ik merk dat beide wel omhoog kunnen. Vooral 2.0 wapens kunnen helpen voor dmg, tough komt wel mee met de 2nd stats en indien nodig wat diamond/hp gems.
Mijn HC chars zitten tussen de 70-90 k DPS unbuffed dus het moet allemaal kunnen.

[ Voor 42% gewijzigd door pstalman op 24-03-2014 13:14 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Pagina: 1 ... 103 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]