• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vanavond nog even proberen 10 Pools op te sparen op m'n Barb, dan z.s.m. naar 70 rushen en alle gems onderweg verzamelen. Dan een Crusader starten en die morgen powerlevellen naar 70 met de hulp van een Cains setje, goeie wapens en de gevonden gems op m'n Barb. Dat is het plan zo'n beetje.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:42

Grin

Ride si sapis.

EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Ok, misschien is de inschatting niet helemaal juist. Ik hoop alleen wel dat de moeilijkheidsgraad wat omhoog gaat, of dat er op korte termijn een paar torment leveltjes bij komen o.i.d.

Wat betreft jouw 2e puntje: 100% mee eens. Kan niet wachten om op Bounties te jagen. Hopelijk vanavond nog door knallen tot level 70!!
Helemaal mee eens.
Als we nu al lvl60 T4 kunnen spelen met nagenoeg zelf gevonden gear dan hoop ik dat lvl70 T6 behoorlijk moeilijker wordt dan lvl60 T6. Dat is nog even afwachten, ik hoop daar dit weekend iets over te kunnen roepen (als ik dan mijn wiz op lvl70 heb :*) )
In een avond lvl70 worden is mij iets te hardcore, ik moet morgen op klantbezoek dus moet wel een beetje toonbaar/fris zijn. ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
RocketKoen schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:07:
Er zitten veel meer primaire stats op 2.0 gear. Dus veel meer VIT.
Dat is ook wel nodig, sinds lifesteal is verdwenen.
Dat is inderdaad best een logische verklaring :)

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:49:
[...]

Juist, maar dat beantwoord zijn vraag niet. :)
Is misschien juist, maar ksnap het helemaal niet? 8)7 speel nu al jaren diablo...maar dacht dat die wings enkel maar waren voor mensen die destijds de Collectors Edition hadden gekocht van D3

Misschien graag nog een extra woordje uitleg....i really like those wings

<GoT> Brain3#2873

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11 14:21
Ah dat wist ik niet, zit op mijn werk dus kan het niet nakijken maar dacht dat die community buff tot de 24e was. Ik kan mis zijn. :)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24
Brain3 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Is misschien juist, maar ksnap het helemaal niet? 8)7 speel nu al jaren diablo...maar dacht dat die wings enkel maar waren voor mensen die destijds de Collectors Edition hadden gekocht van D3

de wings zijn pre buy extra's als ik het goed heb, ik kreeg ze ook pas nadat ik de Battlenet client gestopt had aangezien ik die altijd vergeet te sluiten (kan ik jullie stiekem online zien komen), zal wel een patch ding zijn dat je kan pakken (de gouden).

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 24-03-2014 13:21 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
[...]

Ik kreeg die nieuwe wings gisteren ook ingame via de mail en dat na de reguliere upgrade van RoS via Batle.net. Dus niet de Digital Deluxe editie.

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:46
de collecors edition van d3 had exclusive white wings.
Voor iedereen die reaper of souls had gepreoredered komen daar nu de gouden wings bij.
Hb nu witte en gouden :p

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:29
[...]

Voor iedereen die RoS pre-oredered en(of) voor 30 maart RoS registreert aan zijn battlenet account krijgt de nieuwe wings (Dus je hoeft niet de collectors edition te kopen).

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
ebuzola schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Ah dat wist ik niet, zit op mijn werk dus kan het niet nakijken maar dacht dat die community buff tot de 24e was. Ik kan mis zijn. :)
Ik ook, maar las het eerder hier in het forum terug :)
Thalaron schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:10:
Community bonus nu volledig weg :(

[ Voor 19% gewijzigd door _Peter2_ op 24-03-2014 13:24 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:35

The Chosen One

Zie signature!

Ook wel slim, dan blijft niet iedereen de hele dag hangen tot release en nog meer de servers belasten.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Junia
Hmmm, balen. Ik heb de hardcopy aangeschaft en die is gisteren verzonden, echter berzorgt PostNL geen post meer op maandag.. wordt dus pas ergens morgenmiddag :(

Voortaan toch maar de digital key halen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:27
Laryx schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:21:
de collecors edition van d3 had exclusive white wings.
Voor iedereen die reaper of souls had gepreoredered komen daar nu de gouden wings bij.
Hb nu witte en gouden :p
Ik heb enkel Goud en Bone wings :(

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb een probleem. Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb lang geleden Diablo 3 gespeeld, maar bij het komen van een zoontje, heb ik niet meer de tijd gekregen om te gamen. Ik had om in te loggen een authenticator app die vast stond op me mobiele nummer.
Ik ben ondertussen van nummer veranderd, alleen ik kan nergens vinden hoe ik simpel weg de authenticator/account op me nieuwe mobiele nummer beschakel.

Nu de nieuwe expantion uit is en ik weer een beetje tijd heb om te gamen, wilde ik deze uitbreiding graag kopen, alleen de authenticator code werkt helaas niet met mijn mobiele nummer :(

Iemand die me kan helpen? Dit is mijn character: http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Junia
Xtr3me4me schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:34:
Ik heb een probleem. Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb lang geleden Diablo 3 gespeeld, maar bij het komen van een zoontje, heb ik niet meer de tijd gekregen om te gamen. Ik had om in te loggen een authenticator app die vast stond op me mobiele nummer.
Ik ben ondertussen van nummer veranderd, alleen ik kan nergens vinden hoe ik simpel weg de authenticator/account op me nieuwe mobiele nummer beschakel.

Nu de nieuwe expantion uit is en ik weer een beetje tijd heb om te gamen, wilde ik deze uitbreiding graag kopen, alleen de authenticator code werkt helaas niet met mijn mobiele nummer :(

Iemand die me kan helpen? Dit is mijn character: http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887
Afaik contact opzoeken met Blizzard support. Die halen dan de authenticator van je oude mobiel af, je moet dan wel een foto/scan maken van een CD-key van één van de spellen die aan je battlenet account gekkopeld is maken.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12 12:40

https://eu.battle.net/acc...Type=REMOVE_AUTHENTICATOR

Dit kan wellicht helpen?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Blizzard klantenservice bellen. Hij moet eerst van je oude toestel af en dat is uiteraard niet zo makkelijk. Anders was het geen beveiliging geweest :+

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Junia schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:36:
[...]

Afaik contact opzoeken met Blizzard support. Die halen dan de authenticator van je oude mobiel af, je moet dan wel een foto/scan maken van een CD-key van één van de spellen die aan je battlenet account gekkopeld is maken.
Serieus? Oke, is er een nederland support desk die ik kan bellen ervoor?

• Dennism

Volgens mij is je authenticator niet gekoppeld aan je nummer, maar aan je toestel. Als je de authenticator installeert voor het eerst krijg je ergens een schermpje met een serie nummer dat je moet noteren. Dat serie nummer (wat je als het goed is genoteerd hebt) invullen bij een nieuwe installatie van de app en je kan zo weer inloggen.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dennism schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:40:
[...]

Volgens mij is je authenticator niet gekoppeld aan je nummer, maar aan je toestel. Als je de authenticator installeert voor het eerst krijg je ergens een schermpje met een serie nummer dat je moet noteren. Dat serie nummer (wat je als het goed is genoteerd hebt) invullen bij een nieuwe installatie van de app en je kan zo weer inloggen.
Yeah...die ben ik kwijt. Is zo lang terug voor mij. Kon best zijn dat die op me oude mobiel nog stond in de fotoalbum

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:47
Junia schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:36:
[...]

Een scan van CD-key is niet nodig. Een scan van ID kaart/paspoort is waar ze om vragen. Vergeet overigens niet ff je BSN af te schermen en er een watermerk overheen te gooien met datum en battle.net/blizzard of wat voor een tekst dan ook er overheen. Ter voorkoming van evt. misbruik van de scan en gegevens.

Ik heb het destijds geregeld via de live chat support, en was binnen 3 minuten klaar.

• pstalman
Voor iets van 10 euro kun je ook een losse authenticator kopen, ooit ook gedaan ivm vaak tel opnieuw installeren/aanschaffen/niet bij je hebben etc :)

Dennism schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:40:
[...]

Ow das makkelijk, dus als iemand een authenticator heeft kun je die gewoon negeren en hem naar je eigen telefoon over zetten. Weg beveiliging.

Dacht het niet ;)

Edit: ow het serienummer bedoel je. NM dan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2014 13:43 ]

• Junia
Xtr3me4me schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:41:
[...]

Yeah...die ben ik kwijt. Is zo lang terug voor mij. Kon best zijn dat die op me oude mobiel nog stond in de fotoalbum
Blizzard customer support is doorgaans heel snel in het reageren/afhandelen van dit soort dingen. Als je een ticket opent en er meteen een screenshot van je CD-key bij doet dan is de kans erg groot dat ze binnen 5 uur reageren en het voor je oplossen.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Laat me post maar, het is gelukt! Ben weer in me account en me authenticator is eruit. Dat was snel van blizzard zeg :P
Ik ga hem weer koppelen met me telefoon.

• Junia
Xtr3me4me schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:43:
Laat me post maar, het is gelukt! Ben weer in me account en me authenticator is eruit. Dat was snel van blizzard zeg :P
Dat binnen 10 minuten? Damn :P
Xtr3me4me schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:43:
Is wel verstandig. En met de battle.net client hoef je hem ook niet elke keer in te vullen.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Junia schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:44:
[...]

Dat binnen 10 minuten? Damn :P
Ja ze waren wel extreem snel. Had het via de website gedaan, daar kon het ook dus. :)

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:55
Ik kan met nog herinneren dat ik om exact hetzelfde ooit 2 werkdagen op antwoord heb moeten wachten. NA het opsturen van een kopie ID-bewijs -.-'

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja als er iets goed is aan blizzard dan is het wel de support, menig keer gezien in wow dat iemand gehacked was en binnen een uur zn troep terug kreeg. daar kunnen een hoop games wat van leren.

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Dennism
Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:42:
[...]

Ow das makkelijk, dus als iemand een authenticator heeft kun je die gewoon negeren en hem naar je eigen telefoon over zetten. Weg beveiliging.

Dacht het niet ;)
Nee zo werkt het niet ;) Probeer het trouwens maar uit, als je ergens een 2de toestel of tablet hebt liggen.(hoe werkt het anders ook op tablets zonder mobiel nummer) :)

Iedere authenticator krijgt bij de download / activatie een serienummer. Open je auth app maar es, dan opties en dan geloof ik recovery of install. Daar staat je unieke serial en code. Noteer deze, en installeer de app op een tablet of andere telefoon. Doe daar ook install of recovery (een van beide) voor serial en code in, en deze authenticator zal net zo werken als je "originele".

dit heeft mij erg geholpen toen in mijn tel een weekend op de zaak had laten liggen, maar wel wilde gamen. Even een installatie op mijn ipad gedaan, en binnen 5 min was ik weer aant spelen.

Verwijderd

lolgast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:46:
Ik kan met nog herinneren dat ik om exact hetzelfde ooit 2 werkdagen op antwoord heb moeten wachten. NA het opsturen van een kopie ID-bewijs -.-'
Dat klinkt als een verloren mailtje, bij mij worden reguliere vragen altijd binnen een paar minuten tot max 3 uur beantwoord. Ooit eens account gehackt en binnen 5 minuten alle gear weer terug (en authenticator toegevoegd).

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12 21:48

ik heb hetzelfde probleem maar je kan je wachtwoord ook opnieuw instellen door een cd key in te voeren van een van je geregisteerde games op je account dan kan je ondertussen spelen tot in afwachting dat ze je authicantor verwijderen

Verwijderd

Mijn HC character komt er ook leuk uit te zien qua gear. Heb net Master op HC uitgespeeld, maar Torment vind ik al te lang duren om iets dood te krijgen, dus weet niet of ik daar op het moment verder mee ga.

Gear(alles zelf gevonden zonder AH, afgelopen 2 weken begonnen):
http://goo.gl/6FYYtk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 13:53 ]

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik had overtlaatst hetzelfde probleem voor met die authenticator, had IOS 7 installed.

Blijkbaar kon je nog gewoon inloggen via pc (als je "Remember this computer for 30 days" had aangevinkt) en de authenticator verwijderen. Daarna terug manueel toegevoegd.

On-topic:

Weet er iemand hoe het nu zit met die craftables? Had ergens gelezen dat alles in RoS, naar het lvl/stats van de char die het craft rollt?
Dan zouden de legendary/set items van bvb lvl 24 in vanilla nu met lvl 60/70 stats kunnen rollen...

Iemand die dit kan bevestigen? Want met patch 2.0 is dit blijkbaar niet ingevoerd...
Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:42:
[...]

Dacht het niet ;)

Edit: ow het serienummer bedoel je. NM dan :P
Je authenticator is dmv een code gekoppeld aan je battle.net profiel. Bij het eerste gebruik krijg je een restore code, die moet je noteren. Als je ooit je app uninstalled, je reset je telefoon of je neemt een nieuwe, dan is het simpelweg een kwestie van de app opnieuw installeren en de restore code invoeren om weer een werkbare authenticator te krijgen. Paar maanden geleden zelf gehad en het was zo simpel. :)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:49:
Mijn HC character komt er ook leuk uit te zien qua gear. Heb net Master op HC uitgespeeld, maar Torment vind ik al te lang duren om iets dood te krijgen, dus weet niet of ik daar op het moment verder mee ga.

Gear:
http://goo.gl/6FYYtk
Leuke gloves.

Ik kreeg een leuke nieuwe staff toen ik Diablo killde met nieuwe lootsysteem. Alles smelt weg met disintegrate op T1

http://goo.gl/2OpWhV

[ Voor 28% gewijzigd door NastyNick op 24-03-2014 14:00 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Verwijderd

NastyNickNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:53:
[...]

Leuke gloves.

Ik kreeg een leuke nieuwe staff toen ik Diablo killde met nieuwe lootsysteem. Alles smelt weg met disintegrate op T1

Die is wel leuk ja. Wat ik mij af vroeg en nog niet echt heb opgezocht; werkt die disintergrate damage increase ook trouwens in Archon? Heb ook een softcore wizard die ik even had gebruikt om te kijken wat ik kan verwachten in d3.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 14:08 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20140324-370ba.png

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:07:
[...]

Die is wel leuk ja. Wat ik mij af vroeg en nog niet echt heb opgezocht; werkt die disintergrate damage increase ook trouwens in Archon? Heb ook een softcore wizard die ik even had gebruikt om te kijken wat ik kan verwachten in d3.
Nee, want Archon is geen Disintegrate.

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:10:
[...]

Nee, want Archon is geen Disintegrate.
Nee maar zijn skill set bevat wel een disintegrate variant, vandaar dat ik mij het af vroeg :+

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:51:
[...]

Je authenticator is dmv een code gekoppeld aan je battle.net profiel. Bij het eerste gebruik krijg je een restore code, die moet je noteren. Als je ooit je app uninstalled, je reset je telefoon of je neemt een nieuwe, dan is het simpelweg een kwestie van de app opnieuw installeren en de restore code invoeren om weer een werkbare authenticator te krijgen. Paar maanden geleden zelf gehad en het was zo simpel. :)
Weer een goed advies DS, je weet van geen ophouden... ;)
Voor iedereen die de Battle.net Mobile Authenticator gebruikt (op de iPhone is dit het stappenplan):
  1. Open je Battle.net Mobile Authenticator
  2. Hoofdmenu --> About --> Need a new serial number?
  3. Zet de serial en restore code in je password utility
Ik wist dit niet maar maar het is essentiële informatie wanneer je telefoon zoek is/niet meer werkt etc.
Deze codes staan nu veilig in mijn p.util.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:13
NastyNickNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:53:
[...]

Leuke gloves.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/36169987

Mooie wand, 18% is alleen een beetje weinig (mijne heeft iets meer)
Gister ook een grappige helm op mijn monk gevonden, wave of light is now cast at your enemy.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:16:
Krijg ik de neiging juist om de originele CE wings of de Zerg wings weer eens te pakken.
Loop ik al een paar dagen weer mee tussen al die gele vleugels en ze vragen allemaal hoe kom je eraan :)

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 24-03-2014 14:17 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:16:
[...]

Dat heb ik ook altijd met die dingen. Heel leuk, maar iedereen loopt ermee :P

Krijg ik de neiging juist om de originele CE wings of de Zerg wings weer eens te pakken.
Vind ze zelf niet in de stijl van het spel passen, alleen in act 4 werkt het een beetje. Heb ze dan wel maar gebruik ze niet. :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Draag altijd de Queen of Blades wings :P Vooral omdat een maat van mij die niet heeft en ik practisch altijd met hem speel :P is ook de enige CE van bliz die hij niet heeft en ik wel }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Axewi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:12:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/36169987

Mooie wand, 18% is alleen een beetje weinig (mijne heeft iets meer)
Gister ook een grappige helm op mijn monk gevonden, wave of light is now cast at your enemy.
Voor die tijd niet dan? Probeerde je je medespelers ermee stuk te krijgen? :P

Grin schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:11:
[...]

Weer een goed advies DS, je weet van geen ophouden... ;)
Tijd voor een Facebook fanpage! 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 24-03-2014 14:23 ]

• Axewi
Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Voor die tijd niet dan? Probeerde je je medespelers ermee stuk te krijgen? :P
nee normaal valt de bel voor je neer.
Nu kan je hem op een afstandje midden in een groepje knallen >:)
Werkt erg goed moet ik zeggen, vind alleen de monk moeilijk kwa build verder heb het idee dat alle dmg op mijn spirit generator aankomt.
Dus tips over een HC build voor de monk zijn welkom.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

http://eu.battle.net/d3/e...iggsexy-2859/hero/1062261

Wat denken jullie van die amulet... Valt daar een leuke arcane build mee te maken ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Axewi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:24:
[...]

nee normaal valt de bel voor je neer.
Nu kan je hem op een afstandje midden in een groepje knallen >:)
Werkt erg goed moet ik zeggen, vind alleen de monk moeilijk kwa build verder heb het idee dat alle dmg op mijn spirit generator aankomt.
Dus tips over een HC build voor de monk zijn welkom.
Tijdje terug was ik aan het experimenteren met een cold monk, zie mijn sc monk. Dat speelt op zich wel lekker, maar de grootste damage dealer valt me nog een beetje tegen qua damage. Je kunt hem wel mooi vanaf een afstandje in een groepje mikken, net als je bells. :)

• Axewi
markklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:24:
http://eu.battle.net/d3/e...iggsexy-2859/hero/1062261

Wat denken jullie van die amulet... Valt daar een leuke arcane build mee te maken ?
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#WcXjSO!ZUg!YZcacZ

probeer deze eens.
Groepje inrennen vervolgend arcane orb spammen icm spectral blades.
op de spectral blades kan je ook eventueel de shield rune doen.

• markklok

markklok

Axewi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:28:
[...]

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#WcXjSO!ZUg!YZcacZ

probeer deze eens.
Groepje inrennen vervolgend arcane orb spammen icm spectral blades.
op de spectral blades kan je ook eventueel de shield rune doen.
Gisteren beetje mee gespeeld. Heb een 1h wand met 30% extra spectral blade dmg.
Minpunt was alleen dat ik zo goed als geen life-regen had... Dan ga je uiteindelijk nog steeds dood :)

Legion 7i i9 3080 32gb

markklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:30:
[...]

Gisteren beetje mee getest. Heb een 1h wand met 30% extra spectral blade dmg.
Minpunt was alleen dat ik zo goed als geen life-regen had... Dan ga je uiteindelijk nog steeds dood :)
Hangt er vanaf wat je nog hebt dat bijdraagt aan je healing en toughness. Als je een hoge toughness hebt, dan hoef je vrij weinig healing te hebben en is het voldoende om af en toe een globe te pakken.

• Axewi
[...]

Je hebt bijna geen hp en bijna geen toughness met alleen maar 2.0.1 gear zal het wel werken.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

In jouw geval zou ik eerst werken aan life regeneration voordat ik aan een werkbare build zou beginnen. Je DPS staat niet in verhouding met je LoH/LS/Thoughness dus dat zou ik eerst rechttrekken. Daarna kijken wat er overblijft van je DPS/%damage gear en dan bekijken welke build je gaat spelen. Succes!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Grin schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:15:
[...]

In een avond lvl70 worden is mij iets te hardcore, ik moet morgen op klantbezoek dus moet wel een beetje toonbaar/fris zijn. ;)
HC is toch iets heel anders in het Diablo wereldtje ;)

Cititzen of Ladonia

• Inhumanous
zal vanavond hier wel lekker druk worden Gezellig man beetje relaxen tv kijken biertje erbij en slap ouwehoeren over RoS

• cheiktwo
cheiktwo schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:50:
Ik had overtlaatst hetzelfde probleem voor met die authenticator, had IOS 7 installed.

Blijkbaar kon je nog gewoon inloggen via pc (als je "Remember this computer for 30 days" had aangevinkt) en de authenticator verwijderen. Daarna terug manueel toegevoegd.

On-topic:

Weet er iemand hoe het nu zit met die craftables? Had ergens gelezen dat alles in RoS, naar het lvl/stats van de char die het craft rollt?
Dan zouden de legendary/set items van bvb lvl 24 in vanilla nu met lvl 60/70 stats kunnen rollen...

Iemand die dit kan bevestigen? Want met patch 2.0 is dit blijkbaar niet ingevoerd...
Iemand met meer info?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Drops rollen wel met het level van het monster dat hem dropt.

TheS4ndm4n#1919

Inhumanous schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:57:
zal vanavond hier wel lekker druk worden Gezellig man beetje relaxen tv kijken biertje erbij en slap ouwehoeren over RoS
Het is hier altijd vooral druk tijdens kantooruren gek genoeg ;)

savonds een stuk rustiger. Dan zijn mensen ook aan het spelen natuurlijk, ipv aan het forum'en.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:55
Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:00:
[...]

savonds een stuk rustiger. Dan zijn mensen ook aan het spelen natuurlijk, ipv aan het forum'en.
Dit had ik laatst ook gemerkt inderdaad. Tijdens de pauze hier mis je 30 berichten. Ga ik om 5 uur weg van kantoor en controleer het forum een uur later thuis, niets gemist :+

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
Hoe zit het met die infernal machines heb er nog 48 of zo.
kan ik die straks weggooien ?Als ik ze niet gebruikt heb /

<GOT>DrOPje #2516

• cheiktwo
RocketKoen schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:00:
[...]

Drops rollen wel met het level van het monster dat hem dropt.
Ja, maar dat is voor items die zelf droppen, niet vr craftables.

• pstalman
Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:00:
[...]

ik kom alleen maar in kantoor uren op het forum O-)

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-12 10:44
Raoul.TLS schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:02:
Voor zover ik weet kun je er nog steeds portals mee openen die lvl 60 ubers bevatten en lvl 60 hellfire ring organs droppen. Wellicht kun je ze in de praktijk weggooien zodra je achter de lvl 70 hellfire ring aangaat.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Inhumanous
Haha ik zit ook op me kantoor dit forum in de gate te houden

Ontopic: goed nieuws!! http://www.gamespot.com/a...etty-smooth/1100-6418492/

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pstalman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:04:
[...]

ik kom alleen maar in kantoor uren op het forum O-)
_O-

Hier nog 1, 's avonds te druk met spelen 8)7

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 19:23
Inhumanous schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:06:

Die gast in het filmpje onderaan, LOL!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bekse schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Die gast in het filmpje onderaan, LOL!
Francis ja moet je de rest van zijn youtube maar bekijken

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27
Raoul.TLS schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:02:
Zodra je character level 61 wordt zijn ze onbruikbaar voor dat karakter, op een ander elevel 60 char kun je ze nog wel gebruiken uiteraard...

Ik wil vanavond wel een paar runs met je doen?.. Ik probeer al weken de vengeful eye te pakken te krijgen.. No success in drop rate.. :)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Even @ filmpje; Francis is nep, boogie is echt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:47
Inhumanous schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:06:

Hehe, zullen zien hoe het gaat verlopen. Voordeel is uiteraard wel dat de servers nu al reeds online zijn. Maar een beetje afhankelijk van het aantal mensen welk toch ineens weer D3 gaat spelen, kan het toch zomaar alsnog iets te veel voor de servers worden :p.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Inhumanous schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:57:
je bedoelt ..bla bla bla error 37 ja man kut he blablabla error 37 uhuh !!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Rann schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Zodra je character level 61 wordt zijn ze onbruikbaar voor dat karakter, op een ander elevel 60 char kun je ze nog wel gebruiken uiteraard...

Ik wil vanavond wel een paar runs met je doen?.. Ik probeer al weken de vengeful eye te pakken te krijgen.. No success in drop rate.. :)
Ik heb ook nog 4 machines, zoek ook nog 1 organ. Ik doe dus wel mee!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:55
Rann schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Ik heb er ook nog wel een paar liggen wil evt ook wel mee met mijn wizard.
Als je interesse hebt BrewMaster#2654

PSN: Brwmaster

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Voor iedereen benieuwd naar de 60+ difficulty hier een leuk (hardcore gericht maar algemene info) stukje;

http://diablo.incgamers.c...-live-ros-hardcore-primer
Right now Torment is easier due to the gear scaling but once these monsters start ticking up to 61-70 it won’t be a cake walk anymore.......

.....Rifts on the other hand are very unpredictable. You could enter into a vast labyrinth with sparse monsters or tightly packed cave filled with exploding demons. Risk and death are around every corridor and on every floor. It’s that risk that makes them so fun, and the level of unpredictability that had me running them until my shards were depleted.

• Br3wmaster
The Chosen One schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:27:
Voor iedereen benieuwd naar de 60+ difficulty hier een leuk (hardcore gericht maar algemene info) stukje;

http://diablo.incgamers.c...-live-ros-hardcore-primer

[...]
Ik was van plan om gelijk met mijn HC char verder te gaan dinsdag maar na het lezen van dit verhaaltje moet ik misschien toch eerst RoS maar is verkennen met mijn SC chars :P

Oh man, dat wordt gaaf. Diablo III kon wel wat onvoorspelbaarheid gebruiken! Ik blijf lekker bij hc, maar dan wel meer terughoudend spelen dan nu. Volgens mij wordt dit echt een feest! >:)

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:32:
Oh man, dat wordt gaaf. Diablo III kon wel wat onvoorspelbaarheid gebruiken! Ik blijf lekker bij hc, maar dan wel meer terughoudend spelen dan nu. Volgens mij wordt dit echt een feest! >:)
Uitdaging nodig voor HC?
- Zet de difficulty 1 stapje hoger dan je gewend bent
- Ga naar een (nog) onbekende area (Act 5 of Neph Rift)
- Enjoy alle randomness :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• markklok

markklok

Zo morgen lekker vrij genomen.

Waarom...

Omdat het kan :D

Legion 7i i9 3080 32gb

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

- En alleen zoomed in spelen.

Zit nog te twijfelen hoe en wanneer ik rifts ga doen. Eerst gewoon Crusader/hc/hard en dan... hmmm.... wil ook geen rift op normal of torment 6 gaan doen. Maybe op master. :p

EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:35:
[...]

Uitdaging nodig voor HC?
- Zet de difficulty 1 stapje hoger dan je gewend bent
- Ga naar een (nog) onbekende area (Act 5 of Neph Rift)
- Enjoy alle randomness :D
Op die difficulty na ga ik dat morgen doen! Mijn ehp is op zich hoog genoeg om me staande te houden op een stapje hoger, maar mijn dps nog te laag. En als monsters niet snel genoeg dood gaan, dan dalen je overlevingskansen. Onvoorspelbaarheid kan ik in mijn ogen ook prima ervaren op mijn huidige moeilijkheidsgraad. :P

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

er gaan heeeul veeeul HC characters dood de komende dagen :D

En zo hoort het ook! Elke dood leer je weer van. Als je niet te veel drank op hebt...

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12 15:47

KipCurreh

Nightcrawler

Ik moet als nieuwe DIII-speler wel zeggen dat dit allemaal nogal overdonderend is :)

Ben zopas begonnen met een Monk (als eerste char) en moet zeggen I'm loving it so far... Maar ik heb nu net Act1 gedaan (op normal, als instappertje) en ben met die exp bonus nu al rond lvl 30, waardoor het allemaal wel héééél gemakkelijk lijkt.. Ben dan ook van plan om de difficulty een stapje hoger te zetten, maar dan nog, krijg je zo geen vertekend beeld van de game (ik bedoel met die exp bonus) ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:53:
En zo hoort het ook! Elke dood leer je weer van. Als je niet te veel drank op hebt...
Yup, van die lessen als ga niet met je wiz in 5 molton bommen tegelijk staan, of palm geen 3 elites met RD, of je leert het gewoon nooit zoals Mofkees :9~ :X

Movies: letterboxd

• Br3wmaster
desjaak909 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:57:
[...]

Yup, van die lessen als ga niet met je wiz in 5 molton bommen tegelijk staan, of palm geen 3 elites met RD, of je leert het gewoon nooit zoals Mofkees :9~ :X
Of tijdens een cut scene in act III even snel drinken pakken voor jezelf en je vrouw.. kom je 20 tellen later terug dood |:(

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:22
Br3wmaster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Of tijdens een cut scene in act III even snel drinken pakken voor jezelf en je vrouw.. kom je 20 tellen later terug dood |:(
Oh dat is een goede...ik moet wel even de optie uitzetten dat ik automatisch de cutscenes wil skippen. Wil wel wat meekrijgen van het verhaal van RoS :o

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
KipCurreh schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:57:
Ik moet als nieuwe DIII-speler wel zeggen dat dit allemaal nogal overdonderend is :)

Ben zopas begonnen met een Monk (als eerste char) en moet zeggen I'm loving it so far... Maar ik heb nu net Act1 gedaan (op normal, als instappertje) en ben met die exp bonus nu al rond lvl 30, waardoor het allemaal wel héééél gemakkelijk lijkt.. Ben dan ook van plan om de difficulty een stapje hoger te zetten, maar dan nog, krijg je zo geen vertekend beeld van de game (ik bedoel met die exp bonus) ?
Voor zover ik weet is die exp bonus vanaf morgen weg. En als alles te makkelijk gaat, dan zet je de difficulty gewoon hoger. Zet hem eens op Master en kijk hoe dat gaat. Te moeilijk? Zet hem 1tje lager, etc, etc.
Je krijgt hier niet echt een vertekend beeld bij hoor aangezien alle monsters sinds 2.0 scalen met je level. :)
Br3wmaster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Oh ja, door zoiets ben ik mijn allereerste hc karakter verloren. Stond in Act IV archon te spammen en er een paar leuke screenshotjes van te maken, om een collega van me over te halen ook wiz te gaan spelen. Ik D3 minimaliseren (natuurlijk niet pauzeren) en hem de screenshots doorsturen. Kom ik terug in game, lig ik plat en staat er zo'n Armaddon beest over me heen. Damn, wat was ik toen pissig! Overigens nooit weer gebeurd. :P

desjaak909 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:57:
[...]

Die palm is een goeie om te onthouden. Moet mijn hc monk ook nog levellen. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 24-03-2014 16:03 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Stravincy schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:01:
[...]

Voor zover ik weet is die exp bonus vanaf morgen weg.
Die is al sinds vanochtend /dev/null

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12 11:29

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

KipCurreh schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:57:

Toen de game net uit was werd je in act 4 pas level 30 :P
Monsters scalen mee met je level, dus hogere difficulty vertekent je game niet.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:30

Phreak

KTM SuperDuke

Heb nog altijd geen dooie char op HC, wil ik graag zo houden ;)
Ik ga eerst wel ff verkennen op SC dit weekend, deze week heb ik toch geen tijd om te gamen.
Lees de komende dagen eerst wel ff de horror verhalen haha :D

Blyatifull

• Br3wmaster
[quote]Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:02:
[...]

Oh ja, door zoiets ben ik mijn allereerste hc karakter verloren. Stond in Act IV archon te spammen en er een paar leuke screenshotjes van te maken, om een collega van me over te halen ook wiz te gaan spelen. Ik D3 minimaliseren (natuurlijk niet pauzeren) en hem de screenshots doorsturen. Kom ik terug in game, lig ik plat en staat er zo'n Armaddon beest over me heen. Damn, wat was ik toen pissig! Overigens nooit weer gebeurd. :P

[...]

Hehe bij mij ook niet .. heeft wel geduurd tot 2 weken geleden dat ik weer een HC char heb geleveld.. ben er goed ziek van geweest en hij was pas lvl 29 ofzo :9

• Jeffenator
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-12 22:35
markklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:39:
Zo morgen lekker vrij genomen.

Waarom...

Omdat het kan :D
Same here!

Tot 17:00 werken - 18:00 eten - 19:00 in bed.

Wekkertje op 22:30. -> Eruit - Alles klaarzetten -> 0:00 inloggen en spelen tot 0:00 de volgende avond! :D

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Jeffenator schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:15:
[...]

Same here!

Tot 17:00 werken - 18:00 eten - 19:00 in bed.

Wekkertje op 22:30. -> Eruit - Alles klaarzetten -> 0:00 inloggen en spelen tot 0:00 de volgende avond! :D
Oh wauw.

Ik dacht dat ik al stoer was dat ik vrijdag vrij had genomen. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Raoul.TLS
heeft iemand rekening gehouden met error 37 ??

<GOT>DrOPje #2516

• markklok

markklok

Wolf schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:19:
[...]

Oh wauw.

Ik dacht dat ik al stoer was dat ik vrijdag vrij had genomen. :P
Vrijdag was ik al vrij en mevrouw gaat zaterdag nog paardrijden ook :) Double bonus 8)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Raoul.TLS
En wat is Triple Bonus dan ?

<GOT>DrOPje #2516

Pagina: 1 ... 104 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]